#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <zcmd>
public OnFilterScriptInit()
{
ShowNameTags ( 0 ) ;
return 1;
}
CMD:bemutatkozas(playerid, params[])
{
new ID;
#pragma tabsize 0
new string[200];
new Float:X, Float: Y, Float:Z;
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
new nev2[MAX_PLAYER_NAME];
if(sscanf(params, \"u\", ID)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /bemutatkozas ID/Név\");
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(ID, 5.0, X, Y, Z)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"Bemutatkoztál valakinek!\");
GetPlayerName(playerid, nev, 24);
GetPlayerName(ID, nev2, 24);
format( string, sizeof ( string ), \"Üdv! Én %s vagyok!\", nev);
SendClientMessage( ID, -1, string );
return 1;
}
Bocsi de azt nem tudtam megcsinálni, hogy egyedül annak a játékosnak mutassa a nevét :(
Köszi UppeR errõl még nem is hallottam. legalább okosodtam egy kicsit.
#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <zcmd>
public OnFilterScriptInit()
{
ShowNameTags ( 0 ) ;
return 1;
}
CMD:bemutatkozas(playerid, params[])
{
new ID;
#pragma tabsize 0
new string[200];
new Float:X, Float: Y, Float:Z;
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
new nev2[MAX_PLAYER_NAME];
if(sscanf(params, \"u\", ID)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /bemutatkozas ID/Név\");
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(ID, 5.0, X, Y, Z)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"Bemutatkoztál valakinek!\");
GetPlayerName(playerid, nev, 24);
GetPlayerName(ID, nev2, 24);
format( string, sizeof ( string ), \"Üdv! Én %s vagyok!\", nev);
SendClientMessage( ID, -1, string );
ShowPlayerNameTagForPlayer(playerid, ID, true);
ShowPlayerNameTagForPlayer(ID, playerid, true);
return 1;
}
Majd megírom azt is, hogyha kilép meg vissza akkor is mutassa neki a nevet. (fáradt vagyok :D )