Ennyi segítség elég? 
 
public OnPlayerConnect(...)
{
if(PlayerInfo[playerid][pTested] == 0)
{
     .
.
.}
 
#include <a_samp>
#define DIALOG_TESZT1 1111
#define DIALOG_TESZT2 1112
#define DIALOG_TESZT3 1113
#define DIALOG_TESZT4 1114
#define DIALOG_TESZT5 1115
#define DIALOG_TESZT6 1116
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az RP vagy is Role Play?\",\"Kutya élet\\nValó élet\\nSzerepjáték\",\"Következõ\",\"Mégse\");
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
        if(!response) Kick(playerid);
        else
        {
                if(dialogid==DIALOG_TESZT1)
                {
                        switch(listitem)
                        {
                                case 0:Kick(playerid);
                                case 1:Kick(playerid);
                                case 2:ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az, hogy DM vagyis DeathMatch?\",\"Oknélküli gyilkosság\\nOlyan dolgot teszel ami a valóságban lehetetlen,vagy nem mernéd megtenni\\nValakit ott megölni ahova spawnol(pl.:belép a szerverre v. épületbõl kilépsz)\",\"Következõ\",\"Mégse\");
                        }
                }
                if(dialogid==DIALOG_TESZT2)
                {
                        switch(listitem)
                        {
                                case 0:ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az, hogy MG vagyis MetaGaming?\",\"Halál utáni bosszú\\nSzerepen kívül szerzett információ felhasználása szerepen bellül \\nOk nélküli gyilkosság\",\"Következõ\",\"Mégse\");
                                case 1:Kick(playerid);
                                case 2:Kick(playerid);
                        }
                }
                if(dialogid==DIALOG_TESZT3)
                {
                        switch(listitem)
                        {
                                case 0:Kick(playerid);
                                case 1:ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az, hogy RK vagyis Revenge Kill?\",\"Szerepen kivüli információ felhasználása szerepben\\nOknélküli gyilkosság\\nHalál utáni bosszú\",\"Következõ\",\"Mégse\");
                                case 2:Kick(playerid);
                        }
                }
                if(dialogid==DIALOG_TESZT4)
                {
                        switch(listitem)
                        {
                                case 0:Kick(playerid);
                                case 1:Kick(playerid);
                                case 2:ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az, hogy SK vagyis SpawnKill?\",\"Szerepen kivüli információ felhasználása szerepben\\nValakit ott megölni ahova spawnol(pl.:belép a szerverre v. épületbõl kilép)\\nHa rá álsz valakire kocsival, vagy folyamatosan elütöd és így megölöd\",\"Következõ\",\"Mégse\");
                        }
                }
                if(dialogid==DIALOG_TESZT5)
                {
                        switch(listitem)
                        {
                                case 0:Kick(playerid);
                                case 1:ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az, hogy DB vagyis Drive By?\",\"Oknélküli gyilkosság\\nOlyan dolgot teszel ami a valóságban lehetetlen,vagy nem mernéd megtenni\\nHa ráálsz valakire kocsival,vagy folyamatosan elütöd és így megölöd\",\"Következõ\",\"Mégse\");
                                case 2:Kick(playerid);
                        }
                }
                if(dialogid==DIALOG_TESZT6)
                {
                        switch(listitem)
                        {
                                case 0:Kick(playerid);
                                case 1:Kick(playerid);
                                case 2:ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az, hogy PG vagyis PowerGaming?\",\"Olyan dolgot teszel ami a valóságban lehetetlen,vagy nem mernéd megtenni\\nHalál utáni bosszú\\nValakit ott megölni ahova spawnol(pl.:belép a szerverre v. épületbõl kilépsz)\",\"Következõ\",\"Mégse\");
                        }
                }
                if(dialogid==DIALOG_TESZT6)
                {
                        switch(listitem)
                        {
                                case 0:SpawnPlayer(playerid);
                                case 1:Kick(playerid);
                                case 2:Kick(playerid);
                        }
                }
        }
        return 1;
}