Szia! Tessék:
#include a_samp
#include zcmd
new autoszalon; // Az autószalon pickup változója
#define kocsivetel (1000) // A szalon dialogja
#define hiba 0xff0000AA // Hibaüzenet színe
#define autoszalondialog (1000) // Az autószalon dialogja
#define autoszalonpos 2168.3833,1398.8658,10.8203 // Az autószalon helye
public OnFilterScriptInit()
{
autoszalon = CreatePickup(1239, 1, autoszalonpos, -1); // Autószalon pickupja
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == autoszalon) ShowPlayerDialog (playerid, autoszalondialog, DIALOG_STYLE_LIST, \"{0dff00}Válassz egy jármûvet!\",\"{ff0000}Infernus-10000dollár\\n{ff0000}Sultan-10000dollár\\n{ff0000}Nrg-30000dollár\\n{ff0000}Phoenix-45000dollár\\n{ff0000}Bullet-30000dollár\",\"Kiválaszt\",\"Mégse\");
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == autoszalon)
{
if(response == 1)
{
switch(listitem)
{
case 0:
{
static Float: pX, Float: pY, Float: pZ;
GetPlayerPos( playerid, pX, pY, pZ );
if(GetPlayerMoney(playerid) >= 10000) {CreateVehicle( 411, pX + 2.0, pY + 2.0, pZ, 0.0, -1, -1, 1000 ); SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Vettél egy infernus-t $10000 ért\" ); GivePlayerMoney(playerid, -10000); } else{SendClientMessage(playerid, hiba, \"Nincs elég pénzed!!\" );}
}
case 1:
{
static Float: pX, Float: pY, Float: pZ;
GetPlayerPos( playerid, pX, pY, pZ );
if(GetPlayerMoney(playerid) >= 10000) {CreateVehicle( 560, pX + 2.0, pY + 2.0, pZ, 0.0, -1, -1, 1000 ); SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Vettél egy sultan-t $10000 ért\" ); GivePlayerMoney(playerid, -10000); } else{SendClientMessage(playerid, hiba, \"Nincs elég pénzed!!\" );}
}
case 2:
{
static Float: pX, Float: pY, Float: pZ;
GetPlayerPos( playerid, pX, pY, pZ );
if(GetPlayerMoney(playerid) >= 30000) {CreateVehicle( 522, pX + 2.0, pY + 2.0, pZ, 0.0, -1, -1, 1000 ); SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Vettél egy nrg-t $30000 ért\" ); GivePlayerMoney(playerid, -30000); } else{SendClientMessage(playerid, hiba, \"Nincs elég pénzed!!\" );}
}
case 3:
{
static Float: pX, Float: pY, Float: pZ;
GetPlayerPos( playerid, pX, pY, pZ );
if(GetPlayerMoney(playerid) >= 45000) {CreateVehicle( 603, pX + 2.0, pY + 2.0, pZ, 0.0, -1, -1, 1000 ); SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Vettél egy phoenix-et $45000 ért\" ); GivePlayerMoney(playerid, -45000); } else{SendClientMessage(playerid, hiba, \"Nincs elég pénzed!!\" );}
}
case 4:
{
static Float: pX, Float: pY, Float: pZ;
GetPlayerPos( playerid, pX, pY, pZ );
if(GetPlayerMoney(playerid) >= 30000) {CreateVehicle( 541, pX + 2.0, pY + 2.0, pZ, 0.0, -1, -1, 1000 ); SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Vettél egy bullet-et $30000 ért\" ); GivePlayerMoney(playerid, -30000); } else{SendClientMessage(playerid, hiba, \"Nincs elég pénzed!!\" );}
}
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"Nem választottál jármûvet!\");
}
}
return 1;
}