Létrehozol az autónak változókat amik tárolják az adatait.
[pawn]
#define MAX_VEHS 200
new veh_Created[MAX_VEHS];
new veh_Model[MAX_VEHS];
new veh_Color1[MAX_VEHS];
new veh_Color2[MAX_VEHS];
new Float:veh_x[MAX_VEHS];
.......
[/pawn]
Szükséged lesz egy betöltésre, valamint egy lementésre is.
[pawn]
LoadVeh(id) {
new strings[144];
format(strings, 144, \"Veh/%d.cfg\", num);
if(!dini_Exists(strings)) {
dini_Create(strings);
SaveVehicle(num);
}
if(id >= 0 && id < MAX_VEHS) {
veh_Created[id] = dini_Int(strings, \"Created\");
....Folytathatod a többivel
if(veh_Created[id] == 1) {
CreateVehicle(..paraméterek); // Itt megtalálod a szükséges adatokat:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateVehicle }
}
}
SaveVeh(id) {
new strings[144];
format(strings, 144, \"Veh/%d.cfg\", id);
if(!dini_Exists(strings)) {
dini_Create(strings);
}
dini_IntSet(strings, \"Created\", veh_Created[id]);
}
[/pawn]
stb.
Ez DINI segítségel ment. Valamint még be kell fejezni. Ez csak egy kis útmutatás.