Szerző Téma: Jármû leállása  (Megtekintve 732 alkalommal)

Jármû leállása
« Dátum: 2012. március 25. - 18:23:39 »
0 Show voters
Sziasztok!
Egy olyan script-re lenne szükségem, amivel a jármûvünket úgy tudjuk leállítani, hogy az még guruljon.. Pl.: Megnyomom a NUM 2-est és elindul a motor, ha újra megnyomom, leáll, de ha nem álltam meg vele akkor guruljon addig míg teljesen meg nem áll. Remélem értitek, köszönöm! : ) [pawn] NUM 2 = KEY_ANALOG_DOWN[/pawn]

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
Jármû leállása
« Válasz #1 Dátum: 2012. március 25. - 18:46:58 »
0 Show voters
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
        if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
     if (newkeys & KEY_ANALOG_DOWN)
             {
             new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
     GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
     SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid),false,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
             }
         }
         return 1;
}
           

 Nincs tesztelve!

dexi

  • Vendég
Jármû leállása
« Válasz #2 Dátum: 2012. március 25. - 18:47:56 »
0 Show voters
#include < a_samp >
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if( IsKeyJustDown(KEY_ANALOG_DOWN, newkeys, oldkeys) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid) )
{
    new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
    GetVehicleParamsEx( GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
   
    if( engine == 0 )
    {
        SetVehicleParamsEx( GetPlayerVehicleID(playerid), 1, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
        GameTextForPlayer( playerid, \"~r~Jarmu beinditva!\", 1000, 3 );
    }
    else
    {
        SetVehicleParamsEx( GetPlayerVehicleID(playerid), 0, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
        GameTextForPlayer( playerid, \"~r~Jarmu leallitva!\", 1000, 3 );
    }
}
return 1;
}
stock IsKeyJustDown(key, newkeys, oldkeys)
{
if((newkeys & key) && !(oldkeys & key)) return true;
return false;
}

 
Ha ki van kapcsolva NUM2-re bekapcsol.. illetve fordítva.

Jármû leállása
« Válasz #3 Dátum: 2012. március 25. - 19:47:33 »
0 Show voters
Beraktam, de nem értem :/
 
C:\\Documents and Settings\\1nsane\\Asztal\\San Andreas Multiplayer\\SERVER\\gamemodes\\rp.pwn(44090) : error 017: undefined symbol \"GetVehicleParamsEx\"
C:\\Documents and Settings\\1nsane\\Asztal\\San Andreas Multiplayer\\SERVER\\gamemodes\\rp.pwn(44094) : error 017: undefined symbol \"SetVehicleParamsEx\"
C:\\Documents and Settings\\1nsane\\Asztal\\San Andreas Multiplayer\\SERVER\\gamemodes\\rp.pwn(44099) : error 017: undefined symbol \"SetVehicleParamsEx\"
C:\\Documents and Settings\\1nsane\\Asztal\\San Andreas Multiplayer\\SERVER\\gamemodes\\rp.pwn(44089) : warning 203: symbol is never used: \"objective\"
C:\\Documents and Settings\\1nsane\\Asztal\\San Andreas Multiplayer\\SERVER\\gamemodes\\rp.pwn(44089) : warning 203: symbol is never used: \"boot\"
C:\\Documents and Settings\\1nsane\\Asztal\\San Andreas Multiplayer\\SERVER\\gamemodes\\rp.pwn(44089) : warning 203: symbol is never used: \"bonnet\"
C:\\Documents and Settings\\1nsane\\Asztal\\San Andreas Multiplayer\\SERVER\\gamemodes\\rp.pwn(44089) : warning 203: symbol is never used: \"doors\"
C:\\Documents and Settings\\1nsane\\Asztal\\San Andreas Multiplayer\\SERVER\\gamemodes\\rp.pwn(44089) : warning 203: symbol is never used: \"alarm\"
C:\\Documents and Settings\\1nsane\\Asztal\\San Andreas Multiplayer\\SERVER\\gamemodes\\rp.pwn(44089) : warning 203: symbol is never used: \"lights\"
C:\\Documents and Settings\\1nsane\\Asztal\\San Andreas Multiplayer\\SERVER\\gamemodes\\rp.pwn(44085) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"pveh\"
C:\\Documents and Settings\\1nsane\\Asztal\\San Andreas Multiplayer\\SERVER\\gamemodes\\rp.pwn(44084) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"sendername\"
C:\\Documents and Settings\\1nsane\\Asztal\\San Andreas Multiplayer\\SERVER\\gamemodes\\rp.pwn(44083) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"string\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
3 Errors.

 
Próbléma megoldva, köszönöm szépen : )
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 25. - 20:44:23 írta dav1dka »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal