Szerző Téma: [HELP]Jármû váltás egy megadott helyen!  (Megtekintve 1343 alkalommal)

Nem elérhető sajna

[HELP]Jármû váltás egy megadott helyen!
« Dátum: 2011. november 11. - 16:42:49 »
0 Show voters
Hello!Bocs,hogy megint zavarlak titeket de az lene a kérdésem,hogy lehetséges lene-e vhogy megoldani azt hogy egy megadot helyen például ha nrg-500 al mész és abba a pontba érsz akkor átváltson bmx-re és ha egy másik pontra érsz akkour hunter-ra!Ha lehetséges kérlek segítenétek ha linket is tudtok adni az is megfelel!De a legjobb lene ha leirnátok,hogy hogykel elõre is köszönöm!

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
[HELP]Jármû váltás egy megadott helyen!
« Válasz #1 Dátum: 2011. november 14. - 21:16:09 »
+1 Show voters
Ezt talán még én is meg tudom csinákni, talán! :D De majd holnapra, ha meg tudom csinálni, akkor felrakom :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 14. - 23:58:37 )

Hát csak sikerült egy fokig :S
Ha holnap délután lesz idõm, akkor utánanézek, hogy a cp-nek hogy lehet id-t/nevet adni és ha tudom, akkor tovább csinálom. Így csak 1x vált át BMX-re:
 
#include <a_samp>
#define SZIN_FEHER 0xFFFFFFAA
#define SZIN_PIROS 0xAA3333AA
#define SZIN_ZOLD 0x33AA33AA
#define SZIN_VILAGOSKEK 0x33CCFFAA
new SpawnedVehicles[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Jármû váltó by Bazsi\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Jármû váltó\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_FEHER, \"by Bazsi\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_ZOLD, \"Kezdéshez: /kezdés\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/kezdés\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerPos(playerid, -304.8360,1514.0095,74.9239);
SendClientMessage(playerid, SZIN_VILAGOSKEK, \"Elteleportáltad magad!\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_VILAGOSKEK, \"Most írd be: /kezdés2\");
}
if (strcmp(\"/kezdés2\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    {
new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:ROT;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,ROT);
SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(522,X,Y,Z,ROT,-1,-1,60);
PutPlayerInVehicle(playerid, SpawnedVehicles[playerid], 0);
SetPlayerCheckpoint(playerid, -329.6213,1346.8270,54.4207, 3.0);
SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"NRG létrehozva!\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Menj a cp-be!\");
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
new NRG;
NRG = GetPlayerVehicleID(playerid);
DestroyVehicle(NRG);
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:ROT;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,ROT);
SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(481,X,Y,Z,ROT,-1,-1,60);
PutPlayerInVehicle(playerid, SpawnedVehicles[playerid], 0);
SetPlayerCheckpoint(playerid, -329.6213,1346.8270,54.4207, 3.0);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Átváltottál BMX-re!\");
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
}
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 16. - 19:22:53 írta Bazsi »

Nem elérhető sajna

[HELP]Jármû váltás egy megadott helyen!
« Válasz #2 Dátum: 2011. november 16. - 18:36:23 »
0 Show voters
elõre is köszönöm :D megy a + ha jót nyomok:D

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
[HELP]Jármû váltás egy megadott helyen!
« Válasz #3 Dátum: 2011. november 16. - 19:21:15 »
0 Show voters
Most próbálgatom úgy, hogy több cp-t is lehessen, de nem akarom streamerrel, anélkül viszont nem akar mûködni :S  :\'(

Nem elérhető sajna

[HELP]Jármû váltás egy megadott helyen!
« Válasz #4 Dátum: 2011. november 16. - 19:23:20 »
0 Show voters
Még valami megpróbáltam igy:de vmiért nemspawnol oda ahova megatam:DMeg ha töbször beirom akk nemtünik el az nrg:Kérlek segíts hogy ha lespawnol nekem egy nrg-t és ujra beirom a parancsot akor tünyön el az elõzõ elõre is köszönöm it a megoldásom:
[pawn][/pawn]
CMD:nrgpk(playerid, params[])
{
         if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
         new i_str [ 64 ];
        GetPlayerName ( playerid, i_str, 64 );
   format ( i_str, 128, \"%s elteleportált az nrgpk-ra /nrgpk!\", i_str );
   SendClientMessageToAll (0x7FFF00FF, i_str );
         SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),4163.9414,-3785.0193,39.9846);
         SendClientMessage(playerid, 0x87CEEBFF, \"Elteleportáltál az nrgpk-ra!\");
    {
   new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:ROT;
   GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
   GetPlayerFacingAngle(playerid,ROT);
   SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(522,X,Y,Z,ROT,-1,-1,60);
   PutPlayerInVehicle(playerid, SpawnedVehicles[playerid], 0);
   SetPlayerCheckpoint(playerid, 4378.1782,-3646.5149,39.9444,3.0);
   SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"NRG létrehozva!\");
   SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Menj a cp-be!\");
   }
   return 1;
}
   return 0;
}

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
[HELP]Jármû váltás egy megadott helyen!
« Válasz #5 Dátum: 2011. november 16. - 19:42:41 »
+1 Show voters
Próbáld így az elejét:
 

#include <a_samp>
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/nrgpk\", true))
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   new Float:var8 = 0.0;
   new Float:var9 = 0.0;
   new Float:var10 = 0.0;
   new var11 = 0;
   GetPlayerPos(playerid, var8, var9, var10);
   var11 = GetPlayerVehicleID(playerid);
   SetVehiclePos(var11, 4163.9414,-3785.0193,39.9846);
}
else
{
   new Float:var8 = 0.0;
   new Float:var9 = 0.0;
   new Float:var10 = 0.0;
   GetPlayerPos(playerid, var8, var9, var10);
   SetPlayerPos(playerid, 4163.9414,-3785.0193,39.9846);
                        SendClientMessage(playerid, 0x87CEEBFF, \"Elteleportáltál az nrgpk-ra!\");
}
return 1;
}
return 0;
}

Nem elérhető sajna

[HELP]Jármû váltás egy megadott helyen!
« Válasz #6 Dátum: 2011. november 17. - 17:09:23 »
0 Show voters
Hello!megcsináltam igy is de vmiért nemjó az nrg-t lespawnolja meg minden csak nem teleportál a kívánt helyre it az ujab megoldásom:
[pawn]CMD:nrgpk(playerid, params[])
{
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
      new i_str [ 64 ];
      new Float:var8 = 0.0;
      new Float:var9 = 0.0;
      new Float:var10 = 0.0;
      new var11 = 0;
      GetPlayerPos(playerid, var8, var9, var10);
      var11 = GetPlayerVehicleID(playerid);
      SetVehiclePos(var11, 4163.9414,-3785.0193,39.9846);
        GetPlayerName ( playerid, i_str, 64 );
      format ( i_str, 128, \"%s elteleportált az nrgpk-ra /nrgpk\", i_str );
      SendClientMessageToAll (0x7FFF00FF, i_str );
   }
   else
   {
       new i_str [ 64 ];
      new Float:var8 = 0.0;
      new Float:var9 = 0.0;
      new Float:var10 = 0.0;
      GetPlayerPos(playerid, var8, var9, var10);
      SetPlayerPos(playerid, 4163.9414,-3785.0193,39.9846);
            GetPlayerName ( playerid, i_str, 64 );
      format ( i_str, 128, \"%s elteleportált az nrgpk-ra /nrgpk\", i_str );
      SendClientMessageToAll (0x7FFF00FF, i_str );
   }
   new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:ROT;
   GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
   GetPlayerFacingAngle(playerid,ROT);
   SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(522,X,Y,Z,ROT,-1,-1,60);
   PutPlayerInVehicle(playerid, SpawnedVehicles[playerid], 0);
   nrgpkch=SetPlayerCheckpoint(playerid,  4378.1782,-3646.5149,39.9444,3.0);
   SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"NRG létrehozva!\");
   return 1;
}[/pawn]

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
[HELP]Jármû váltás egy megadott helyen!
« Válasz #7 Dátum: 2011. november 18. - 15:32:12 »
0 Show voters
Hát ezzel megy  ;D
 
#include <a_samp>
#define SZIN_FEHER 0xFFFFFFAA
#define SZIN_PIROS 0xAA3333AA
#define SZIN_ZOLD 0x33AA33AA
#define SZIN_VILAGOSKEK 0x33CCFFAA
new SpawnedVehicles[MAX_PLAYERS];
new nrgpkch;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/nrgpk\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   new i_str [ 64 ];
   new Float:var8 = 0.0;
   new Float:var9 = 0.0;
   new Float:var10 = 0.0;
   new var11 = 0;
   GetPlayerPos(playerid, var8, var9, var10);
   var11 = GetPlayerVehicleID(playerid);
   SetVehiclePos(var11, 4163.9414,-3785.0193,39.9846);
    GetPlayerName ( playerid, i_str, 64 );
   format ( i_str, 128, \"%s elteleportált az nrgpk-ra /nrgpk\", i_str );
   SendClientMessageToAll (0x7FFF00FF, i_str );
}
else
{
   new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:ROT;
   GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
   GetPlayerFacingAngle(playerid,ROT);
   SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(522,X,Y,Z,ROT,-1,-1,60);
   PutPlayerInVehicle(playerid, SpawnedVehicles[playerid], 0);
   nrgpkch=SetPlayerCheckpoint(playerid,  4378.1782,-3646.5149,39.9444,3.0);
   SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"NRG létrehozva!\");
   new i_str [ 64 ];
   new Float:var8 = 0.0;
   new Float:var9 = 0.0;
   new Float:var10 = 0.0;
   GetPlayerPos(playerid, var8, var9, var10);
   SpawnedVehicles[playerid] = GetPlayerVehicleID(playerid);
   SetVehiclePos(SpawnedVehicles[playerid], 4163.9414,-3785.0193,39.9846);
    GetPlayerName ( playerid, i_str, 64 );
   format ( i_str, 128, \"%s elteleportált az nrgpk-ra /nrgpk\", i_str );
   SendClientMessageToAll (0x7FFF00FF, i_str );
}
}
return 0;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 18. - 15:33:31 )

samp 0.3d-n próbáltam, azon ment, ha 0.3c-n nem megy akkor szólj és ott is megpróbálom :D

Nem elérhető sajna

[HELP]Jármû váltás egy megadott helyen!
« Válasz #8 Dátum: 2011. november 18. - 17:01:58 »
0 Show voters
Köszönöm sikerült :DMegy még 1x a +

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal