Szerző Téma: Válságban van a jelenleg SA:MP Roleplay hazai világa?  (Megtekintve 5677 alkalommal)

Nem elérhető Stevy

  • 41
  • Kakaó gengszter
    • Profil megtekintése
Válságban van a jelenleg SA:MP Roleplay hazai világa?
« Dátum: 2019. december 23. - 19:53:40 »
0 Show voters
Válságban van a jelenleg SA:MP Roleplay hazai világa?
Üdvözlök mindenkit aki hajlandó pár percet szánni a téma elolvasására.
 
Nem tudom kinek lehetek ismerős illetve kinek nem de egyenlőre ez nem lényeges információ. Amit említeni szeretnék hogy a Los Santos Roleplay - Magyarország az én kezem alatt indult csak sajnos különböző okok miatt abba kellett hagynom a projektet (röviden: külföldre kellett mennem dolgozni különböző indokok miatt). A szerver további történéseihez nem volt közöm, nem is igen tudtam mi történik. Mostanában felütötte nálam magát az a fajta régi szenvedély amit akkor a játékba fektettem, kipróbáltam volna szívesen magamat még ennek az elragadó világában csak hát itt kezdődik a lényeg: nem tudod megtenni.
 
Nem találtam nem hogy egy \'értelmes\' játékszervert erre, de még játékszervert sem. Lehetséges hogy csak én vagyok ebben béna (tudom hogy a másik platform tele van de nem vagyok a szét módolt dolgok híve inkább a vanilla játékstílust szeretem).
 
A véleményeteket szeretném kérni, lenne más esetleg aki hasonló cipőben jár? Nekem megvannak a régi jegyzetek, az összeírások, egy szinte komplett szerver kidolgozva jegyzetekben, mappolások és minden hozzá szükséges dolog. Ha igény van rá, felkeresek egy hozzá értő programozót és időt, energiát, pénzt belerakva feléleszteni egy működő és jól üzemelő szervert és hozzá egy korrekt csapatot építeni. 
 
Nem hirtelen ötlet ez, a régi tervet végbe vinném és ezen a topikon is körülbelül egy hónapja gondolkozom. Nem hirtelen felindulás ezt azoknak mondom akik \"megint egy szerver amiből nem lesz semmi sem\" avagy a \"menni fog kb egy hónapot és bezár\" típusú választ szeretnék írni a hozzászólás közé. 
 
Minden vélemény és hozzáfűzés esetleg tapasztalat érdekel, mert két emberre feleslegesnek látom én is, de ha már lenne esetleg jó pár stabil ember akkor már érdemes elgondolkozni rajta.  Esetleg ha kevesebb érdeklődéssel számolhatunk érdemes elgondolkodni egy a Los Santos falvait alapon vevő játékszerverre természetesen szép és igényes átalakításokkal megbolondítva (természetesen hogy itt sem a levegőbe beszéljek ezek nagy részét már az egy hónap alatt elkészítettem, hogy lássam mennyire lehetne élhető ez a tervezet).
 
Mindenesetre ez egy beszélgetés csak, várok tőletek mindent: tapasztalatot, véleményt (ha negatív ha pozitív természetesen indoklással kérlek), ötleteket, társulni vágyókat, illetve akár azt is hogy te hajlandó lennél-e fel-fel nézegetni ha lenne.
 
Amit szerintem érdemes tudnod rólam, nem azért akarom ezt elindítani mert én hatalomra vágyom, vagy vezetőségi tag akarok lenni valahol és így tudom kiélni magam, vagy majd bevezetek prémium rendszert és meggazdagszom. Az indok bármennyire is hihetetlen annyira egyszerű: nagyon szeretem ezt a fajta játékstílust, és nagyon szeretnék játszani valahol ahol lehet is és végre hozni megint egy jó latin bandaéletet.
 
Köszönettel,
 
Stevy

Nem elérhető whadez

  • 719
  • DEFEATER
    • Profil megtekintése
Válságban van a jelenleg SA:MP Roleplay hazai világa?
« Válasz #1 Dátum: 2019. december 23. - 21:34:29 »
+1 Show voters
hát én privátba szívesen kifejtem a véleményem ha rám írsz de két szóval élve: dead game

Nem elérhető REPTA

Válságban van a jelenleg SA:MP Roleplay hazai világa?
« Válasz #2 Dátum: 2019. december 23. - 23:27:59 »
0 Show voters
Már nem is tudom hány ember keze alatt volt az LS:RP. Rengeteg féle variáció volt, és egyébként ahogy whadez is röviden tömören leírta.
Dead game.
Már 2019 van, lassan 2020.
Te komolyan időt,pénzt áldoznál a semmibe?
10-20 emberért nem érdemes, earl carter projectje is megszűnt.
 
Tény nincs normális magyar szerver, de minek? Lehet lesz egy kezdeti fellángolás, ahogy az szokott lenni, pár játékos pár napig, utána szépen csökken és csökken, majd odáig csökken, hogy 0 játékos, és kampec.
 

Nem elérhető Stevy

  • 41
  • Kakaó gengszter
    • Profil megtekintése
Válságban van a jelenleg SA:MP Roleplay hazai világa?
« Válasz #3 Dátum: 2019. december 24. - 01:16:56 »
0 Show voters
Idézetet írta: whadez date=1577133269


   
      hát én privátba szívesen kifejtem a véleményem ha rám írsz de két szóval élve: dead game
   


Rendben írok, érdekel természetesen.
 
Idézetet írta: REPTA date=1577140079


   
      Már nem is tudom hány ember keze alatt volt az LS:RP. Rengeteg féle variáció volt, és egyébként ahogy whadez is röviden tömören leírta.
      Dead game.
      Már 2019 van, lassan 2020.
      Te komolyan időt,pénzt áldoznál a semmibe?
      10-20 emberért nem érdemes, earl carter projectje is megszűnt.
   
   
      Tény nincs normális magyar szerver, de minek? Lehet lesz egy kezdeti fellángolás, ahogy az szokott lenni, pár játékos pár napig, utána szépen csökken és csökken, majd odáig csökken, hogy 0 játékos, és kampec.
       
   


Nem tudom hány ember keze alatt volt, azt tudom hogy nálam kezdődött. Igazából ez csak egy név, hívhatjuk bárhogyan ez csak egy a szerver minőségi szintjét célzó utalás, hogy mi is lenne az elvárt. 
Igazából igen.. időt és pénzt is szívesen nekem ennyit megér ha lehet még valami ebből. Én úgy gondolom nem a játék halt meg, hanem a közösség unt rá a rengeteg szenvedésre. Nem mindenki vágyik módolt autókra ahol csak az a lényeg mennyi pénzed van és hány autó áll a garázsodban. Mint le is írtam én a vanilla híve vagyok és szerintem sokan mások is. Nagyon sok emberrel beszéltem, régi emberrel akiket egy értelmes és müködő képes szerver még megmozgatna. Visszatérne.
 
Ha a játékos szám napról napra csökken annak szerintem megvan a maga oka. Biztos egy réteg feljönne mert kíváncsi, de szerintem be lehetne lőni egy átlag játékos számot hiszen nem egy nem két ember van aki szívesen játszana.
 
Nem tudom a többi szerver egyébként (mostanában indulók) miért haltak-halnak meg. Több oka lehet, vezetőség, légkör, nem reális nézetek, ellehetetlenített játék, stb. Mellesleg ha kevesebb játékosszámmal számolunk ezért vetettem fel a négy kis falvak használatát hiszen az újdonságként számítana szerintem és átlagos 40-50 játékosszámmal is élvezhető!

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
Válságban van a jelenleg SA:MP Roleplay hazai világa?
« Válasz #4 Dátum: 2019. december 25. - 12:19:20 »
0 Show voters
Egy olyan közösséget akarsz megfogni ami már rég nem létezik sajnos. Aki idősebb korosztály az már nem játszik vagy elkapja egy évben egyszer egy nosztalgia faktor és játszik 1-2 napot, a fiatalabb generációt pedig nem a San Andreas fogja már meg, hanem a Fortnite és hasonló játékok. Hiába van kereslet, ha sajnos nincs kínálat és a sok erőfeszítés, idő pénz és munka nem térül meg. Ha neked van egy olyan reális víziód, hogy a szervered megél 1 évet legalább akkor vágj bele, de egy elöregedett játékra és egy kihalóban lévő communtyre építeni nem túl okos imo. 
 
Azért szurkolok, bár csak ne ez lenne a helyzet, de sajnos az idő eltelt, már ezelőtt 5-6 évvel és lehetett érezni, hogy kezd hanyatlani az egész community, azóta sok idő telt el :)

Nem elérhető Stevy

  • 41
  • Kakaó gengszter
    • Profil megtekintése
Válságban van a jelenleg SA:MP Roleplay hazai világa?
« Válasz #5 Dátum: 2019. december 25. - 14:23:50 »
0 Show voters
Idézetet írta: SnooP date=1577272760


   
      Egy olyan közösséget akarsz megfogni ami már rég nem létezik sajnos. Aki idősebb korosztály az már nem játszik vagy elkapja egy évben egyszer egy nosztalgia faktor és játszik 1-2 napot, a fiatalabb generációt pedig nem a San Andreas fogja már meg, hanem a Fortnite és hasonló játékok. Hiába van kereslet, ha sajnos nincs kínálat és a sok erőfeszítés, idő pénz és munka nem térül meg. Ha neked van egy olyan reális víziód, hogy a szervered megél 1 évet legalább akkor vágj bele, de egy elöregedett játékra és egy kihalóban lévő communtyre építeni nem túl okos imo. 
   
   
      Azért szurkolok, bár csak ne ez lenne a helyzet, de sajnos az idő eltelt, már ezelőtt 5-6 évvel és lehetett érezni, hogy kezd hanyatlani az egész community, azóta sok idő telt el :)
   


Tisztában vagyok én is vele, nem tudom csak bízok hogy van még olyan ember aki szívesen játszana mint én. Pontosan tudom azt is hogy egy nagy szerver megtöltésére már nem lennénk elegen (gondolok itt Los Santos) azért gondoltam hogy egy a négy kis falvakat magába foglaló vagy esetleg egy Fort Carson és környékén játszódó játékszerver 30-40 játékossal élvezhető lenne. Nem a túlbonyolított mód a lényeg, hanem egy kényelmesen alapokkal és pár jó pofa dologgal kényelmesen játszható.

Válságban van a jelenleg SA:MP Roleplay hazai világa?
« Válasz #6 Dátum: 2019. december 25. - 15:07:58 »
0 Show voters
Idézetet írta: REPTA date=1577140079


   
      10-20 emberért nem érdemes, earl carter projectje is megszűnt.
   


Nem is véletlenül, szűnt meg

Nem elérhető Stevy

  • 41
  • Kakaó gengszter
    • Profil megtekintése
Válságban van a jelenleg SA:MP Roleplay hazai világa?
« Válasz #7 Dátum: 2019. december 25. - 16:52:30 »
0 Show voters
Idézetet írta: Matejo date=1577282878


   
      Nem is véletlenül, szűnt meg


Miért szűnt meg?

Nem elérhető grove4l

  • 1545
    • Profil megtekintése
Válságban van a jelenleg SA:MP Roleplay hazai világa?
« Válasz #8 Dátum: 2019. december 25. - 17:14:09 »
+1 Show voters
Mert azt mondta a Kexy hogy EC lelépett valamiféle pénzzel.
 
 
 
Egyébként meg sokan azt mondják hogy nincs értelme SA-MP szervert nyitni, de akinek van esze az nem más emberek véleményére ad, hanem saját maga tapasztalja meg hogy megért-e vagy sem. Ha a projectünk nem jön be, nekem akkor is megérte.
« Utoljára szerkesztve: 2019. december 25. - 17:37:52 írta grove4l »

Nem elérhető AnthonyGates

  • 546
  • AnthonyGates
    • Profil megtekintése
Válságban van a jelenleg SA:MP Roleplay hazai világa?
« Válasz #9 Dátum: 2019. december 25. - 20:35:50 »
0 Show voters
Szerintem nincs válságban az egész, és igaza van grove4l-nek! Ha az ember jól érezte magát akár egy percig is, már megérte. Ma 30 embert csaltunk egyszerre a gép elé, az adminteam mellett 26-ot.  Dead game? Lehet. Megéri-e még mindig? IGEN!

Nem elérhető Stevy

  • 41
  • Kakaó gengszter
    • Profil megtekintése
Válságban van a jelenleg SA:MP Roleplay hazai világa?
« Válasz #10 Dátum: 2019. december 25. - 22:05:12 »
0 Show voters
Idézetet írta: grove4l date=1577290449


   
      Mert azt mondta a Kexy hogy EC lelépett valamiféle pénzzel.
   
   
       
   
   
      Egyébként meg sokan azt mondják hogy nincs értelme SA-MP szervert nyitni, de akinek van esze az nem más emberek véleményére ad, hanem saját maga tapasztalja meg hogy megért-e vagy sem. Ha a projectünk nem jön be, nekem akkor is megérte.
   


Pontosan, akkor legalább az ember tett lépéseket és megpróbált valamit. Nem csak leírja hogy halott ügy.
 
Idézetet írta: AnthonyGates date=1577302550


   
      Szerintem nincs válságban az egész, és igaza van grove4l-nek! Ha az ember jól érezte magát akár egy percig is, már megérte. Ma 30 embert csaltunk egyszerre a gép elé, az adminteam mellett 26-ot.  Dead game? Lehet. Megéri-e még mindig? IGEN!
   


Csak a reményt ölték ki az emberekből.

Nem elérhető whadez

  • 719
  • DEFEATER
    • Profil megtekintése
Válságban van a jelenleg SA:MP Roleplay hazai világa?
« Válasz #11 Dátum: 2019. december 26. - 20:24:34 »
0 Show voters
Idézetet írta: Stevy date=1577307912


   
      Pontosan, akkor legalább az ember tett lépéseket és megpróbált valamit. Nem csak leírja hogy halott ügy.
   
   
      Csak a reményt ölték ki az emberekből.
   


Én dolgoztam Stevyvel együtt a legelső LS:RP-n, tudom hogy Stevy mire képes, nagyon jó ötletei voltak a szervert illetően, aztán eltűnt és továbbállt. Ha akarsz SA:MP szervert Stevy, akkor szerintem LS-t el kell engedni, FC vagy RC-be lehet potenciál, egy feelinges RC szerver farmer munkával, és sok feelinges rendszerrel még lehet belőle valami, de az is 5-10-15-20 player max, behypeolhatod a szervert úgy hogy 120-160-an vannak nyitáskor, de ez mindig lecseng. A falu az pont azért lehet jó mert kicsi, és nem igényel sok játékost. Volt egy ilyen tervünk LS-RP / Project San Andreas után, de végül semmi nem lett belőle, ha gondolod kifejtem a részleteket fb privátban, nem akarok azért ide leírni őket. :)
« Utoljára szerkesztve: 2019. december 26. - 20:26:28 írta whadez »

Nem elérhető Stevy

  • 41
  • Kakaó gengszter
    • Profil megtekintése
Válságban van a jelenleg SA:MP Roleplay hazai világa?
« Válasz #12 Dátum: 2019. december 26. - 23:36:05 »
0 Show voters
Idézetet írta: whadez date=1577388274


   
      Én dolgoztam Stevyvel együtt a legelső LS:RP-n, tudom hogy Stevy mire képes, nagyon jó ötletei voltak a szervert illetően, aztán eltűnt és továbbállt. Ha akarsz SA:MP szervert Stevy, akkor szerintem LS-t el kell engedni, FC vagy RC-be lehet potenciál, egy feelinges RC szerver farmer munkával, és sok feelinges rendszerrel még lehet belőle valami, de az is 5-10-15-20 player max, behypeolhatod a szervert úgy hogy 120-160-an vannak nyitáskor, de ez mindig lecseng. A falu az pont azért lehet jó mert kicsi, és nem igényel sok játékost. Volt egy ilyen tervünk LS-RP / Project San Andreas után, de végül semmi nem lett belőle, ha gondolod kifejtem a részleteket fb privátban, nem akarok azért ide leírni őket. :)
   


Köszönöm az elismerő szavakat, beszéljünk persze mindenféle képpen érdekel. Én is inkább falvakban gondolkozom, persze igényesen megcsinálva ahogyan el van már készítve, megcsináltam már ezek nagyon nagy részét. Esetleg egy Fort Carsonba gondolkozom még ha egy városra akarunk koncentrálni és ott adott minden kiegészítéssel, és a környezet is jó.

Válságban van a jelenleg SA:MP Roleplay hazai világa?
« Válasz #13 Dátum: 2019. december 27. - 03:12:53 »
0 Show voters
Rég voltam erre! 
 
De jó olvasni, hogy valaki még akar próbálkozni. Egyszerre vagyok boldog, de egyszerre sajnálom azt aki most egy SAMP szerverre szánja az idejét.
 
Rengeteg szerveren dolgoztam. Vétettem rengeteg hibát. (Ami miatt lehet, hogy elüldöztem a játékosaimat.) Igaz ez a következő részét az írásomnak nem befolyásolja.
 
Mindig ugyan az van, rengeteg munka, rengeteg időbelefektetés és játék \"érzelem\". Ami két hétig a játékosközösségnél is megvan. De aztán amint megvan az első fegyver a szerveren, elszabadul a pokol. DM, DM hátán, Admin korrupció, stb. Ezek ahhoz vezetnek, hogy a játékosok lemorzsolódjanak. 
 
Nagyon sajnálom, hogy az RCRP-n kívűl soha nem sikerült egy nagyot összehoznom. Lehet sok dolgot másként kellett volna csinálnom. Ezen kár rágódni.
 
Bárki akármit készít, nagyon remélem, hogy bejön neki. Én /ha nem is aktívan/ de játszani fogok.
 
 
 
E: Istenem, régen nagyon, de nagyon sokat voltam itt. Már, ha csak Snoop nevét meglátom, jó érzéssel tölt el ez az oldal. Hiányoznak a régi idők.
« Utoljára szerkesztve: 2019. december 27. - 03:15:00 írta almightymartin »
www.twitch.tv/almightymartin

Az év STAFF tagja - 2015
Az év RP szervere - 2015 - [rc-rp.hu]

Red County Role Play [rc-rp.hu] - Tulajdonos
Project San Andreas [psa.hu] - Főadminisztrátor
See MTA LV [see-game.com] - Admin 4

Nem elérhető Stevy

  • 41
  • Kakaó gengszter
    • Profil megtekintése
Válságban van a jelenleg SA:MP Roleplay hazai világa?
« Válasz #14 Dátum: 2019. december 27. - 12:22:42 »
0 Show voters
Idézetet írta: almightymartin date=1577412773


   
      Rég voltam erre! 
   
   
      De jó olvasni, hogy valaki még akar próbálkozni. Egyszerre vagyok boldog, de egyszerre sajnálom azt aki most egy SAMP szerverre szánja az idejét.
   
   
      Rengeteg szerveren dolgoztam. Vétettem rengeteg hibát. (Ami miatt lehet, hogy elüldöztem a játékosaimat.) Igaz ez a következő részét az írásomnak nem befolyásolja.
   
   
      Mindig ugyan az van, rengeteg munka, rengeteg időbelefektetés és játék \"érzelem\". Ami két hétig a játékosközösségnél is megvan. De aztán amint megvan az első fegyver a szerveren, elszabadul a pokol. DM, DM hátán, Admin korrupció, stb. Ezek ahhoz vezetnek, hogy a játékosok lemorzsolódjanak. 
   
   
      Nagyon sajnálom, hogy az RCRP-n kívűl soha nem sikerült egy nagyot összehoznom. Lehet sok dolgot másként kellett volna csinálnom. Ezen kár rágódni.
   
   
      Bárki akármit készít, nagyon remélem, hogy bejön neki. Én /ha nem is aktívan/ de játszani fogok.
   
   
       
   
   
      E: Istenem, régen nagyon, de nagyon sokat voltam itt. Már, ha csak Snoop nevét meglátom, jó érzéssel tölt el ez az oldal. Hiányoznak a régi idők.
   


 
 
Üdvözlünk újra itt. Köszönöm és örülök hogy vannak még emberek akiknek hiányzik ez az egész!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal