Szerző Téma: RolePlay Igények  (Megtekintve 6039 alkalommal)

RolePlay Igények
« Válasz #15 Dátum: 2017. Június 27. - 13:05:48 »
0
Whadez mint profi x\'DDD

Nem elérhető JamesA

  • 350
    • Profil megtekintése
RolePlay Igények
« Válasz #16 Dátum: 2017. Július 02. - 21:14:24 »
0
Idézetet írta: grove4l date=1492936822


   
      Amit a JamesA leírt, abban van egy kis hiányosság. Nem azért játssza mindenki az überfasza RP keménycsávót amióta más a PG mert megteheti. Hanem mert egyik RP szerver sem merte megjátszani azt, hogy \"Egy karakter, egy élet\". Ami mint tudjuk ugye az RP egyik legfontosabb alap pillére. Önmagában a PG szabályzata nem elég ahhoz hogy átformálja az RPt. Egy karakter egy élet nélkül, igazából minden szerver csak egy RP-GF átmenet.
   


Bocsi a késői válaszért :D 
 
 
 
Szerintem amit mondasz abban van igazság, de még kicsit kibővíteném.
 
Én személy szerint nem vagyok ennek az egy karakter, egy élet dolognak a híve, sőt abszolút nem nevezném \"alappillérnek\". Mégis, ha ezt bevezetnék bárhol is, akkor pár dolgot végig kellene gondolni.
 
Mindenki ismeri azt az érzést, amikor dolgozik 3-7 napot 1 kocsiért és utána megveheti. Vagy X napot eltölt 1 frakcióban és elér bizonyos pozíciót. Nem várhatja el senki a másiktól, hogy egy (több mint) 7 napos folyamatos \"grindolást\" feladjon azért, mert egyszer valahogy meghalt. Egyszerűen túl sok időt és energiát fektetnének be a játékosok, ami túl könnyen elvész. Ha ez valahogy úgy lenne megoldva, hogy nem kell érte dolgozni, hanem 1 karakterlappal MINDENT megkapsz, csak RP-zz szerephűen, akkor még úgy-ahogy elképzelhető lenne. Bár kérdéses, hogy arra a szerverre mekkora lenne a kereslet.
 
Összevetve a PG-s dologgal, szerintem is működne, csak egy MÁSFAJTA (mint pl. az előbb felvázolt) szerveren. 
 
 

Nem elérhető grove4l

  • 1545
    • Profil megtekintése
RolePlay Igények
« Válasz #17 Dátum: 2017. Július 02. - 21:19:27 »
0
Persze hogy nem tartod alap pillérnek, hiszen a GTA Szerepjátékban sehol nem játszották meg. Azonban a Normális Szerepjáték alapja, az egy karakter egy élet. Lásd Fallout 1,2 ahol ha meghaltál kezdhetted elölről az egészet. De a kártyajátékokban és a dobókockás játékokban is így volt. GTA-ban talán azért nem jelent még meg, mert akciójáték és a sok noki nem igen képzeli el magát fegyver nélkül. Hiszen fegyverrel van hatalmad stb.. 

Nem elérhető JamesA

  • 350
    • Profil megtekintése
RolePlay Igények
« Válasz #18 Dátum: 2017. Július 02. - 22:31:50 »
0
Nem tudom, őszintén nem győztél meg annyira.
 
Csak vegyük a Skyrimot, Mount and Bladet, vagy a KOTOR 2-t. Szintén szerepjátékok, és ott sincsenek permahalálok. Az a baj, hogy példát bármire lehet találni, de ezekkel beljebb nem vagyunk. (Meg igazából jelenleg az is tökmindegy, hogy alappillér-e a permadeath v sem.)
 
Én úgy gondolom, hogy arra kicsi lenne a tartós igény, hogy egy átlagos GTA RP szerverbe betegyék ezt. Nyilván sokan kipróbálnák, de 1-2 halál után sok ember kedve elmenne. De aztán lehet, hogy tévedek, ez csak az én tapasztalatom.
 
Amúgy valamelyik szerverbe nem próbálták már bevezetni, de le lett szavazva? Vmelyik BB, DM, MG, PC-s kisvárosos szerver rémlik.

RolePlay Igények
« Válasz #19 Dátum: 2017. Július 15. - 15:09:49 »
0
A permahalál feelinges lenne és magam is adnám a dolgot ,de az is figyelembe kell venni hogy annak ellenére hogy permahalál van még mindig lesznek bőőőven ember rablók és fegyveresek nem ? (lásd pár haver elkezd játszani fegyvert szereznek , egyik meghal , semmi gond új kari , oda megy hozzájuk 2 mondat után tökéletes bizalom és adnak neki fegyvert  )  Ergo minden 2. nap kezdhetnél új karit mert rosszkor voltál rossz helyen . Persze reális lenne... De így szerintem nem lenne jó.
 
A másik meg ezzel a dologgal hogy fent volt szó a szabály problémáról (én már újabb vagyok a dologban 2013-ban még én is a kis szerokon nokiztam soo 1-1 dologra nem látok úgy rá ) Ha permahalál felől nézzük a dolgot nem változna semmit , ha elfutsz megmenekülhetsz ha maradsz biztos CK (igen mert tapasztalatom szerint minden rablás vége az hogy megölnek).
 
Szerintem talán az a baj ahogy tanítva lett a dolog . Én még nem tapasztaltam hogy valahol beszélnek 10 percet a szerepjátékról hogy mi is az és hogyan kell jól játszani le van tudva egy \"RP : szerepjáték úgy kell viselkedni mint a valóságban \" , és aztán megy a papolás hogy DB....RK... DM .... PG .... MG....  meg társai . Több szerepet kapnak ezek az idióta szabályok mikor még szegény azt sem érti mi az az RP . Egy jó közösséget kell alkotni ahol a nokikat nem agyon oltják hanem elkezdik megtanítani .
 
Mellékesen de most én is szerveren dolgozom és köszönöm a fent leírt véleményeket mert némelyik elgondolkodtatott .
 
 
 
 
 
 
« Utoljára szerkesztve: 2017. Július 15. - 15:11:02 írta Tayners »

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
RolePlay Igények
« Válasz #20 Dátum: 2017. Július 28. - 09:54:56 »
0
Az én \"perma halálos\" rendszeremben nem veszítesz el mindent, sőt! (de most nem részletezném)
 
Még eléggé fű alatt megy a fejlesztés, nem is sok külsősnek szivárogtattam infót, de úgy is majd élőben derül ki, hogy a játékosok mennyire vevők erre a fajta RP-re.
 
Akiket kérdeztem a HRP régi tagjai közül, mindenkinek tetszett az én RP elképzelésem, igaz én eléggé behúzom a kéziféket, nagyon \"belassul\" a rohanó világ.
 
Mivel zárt közösség leszünk, így a hülyéket hamar kiközösítik és kiszórják. Sőt a közösségi RP-be be sem lehet majd jutni a kötelező tutorialok nélkül.
 
Én nem fegyverközpontú RP-t akarok. Az elején az új játékosok kapnak ízelítőt a HRP-ből, arról hogyan is szeretnénk játszani, mik a lehetőségek, mik a célok (ugye a közösség, tanulás, fejlődés...).
 
 
 
Minimális kötelező szabályok lesznek, az adminok kb csak a cheat és bug szintű dolgokért szólnak, meg ugye az OOC sértegetés és hasonló feszültségkeltő butaságokért.
 
Ha valaki elkezd verekedni, azt RP-n kell lecsapni és a rendőr elviszi...mint a való életben is, nem megy oda egy admin, hogy \"haver ez PG, hiába vagy 120 kilós benga állat, ezt nem lehet\"
 
És egy tömeggyilkost, vagy egy terroristát sem állít meg az admin...
 
Ha a játékosoknak erre van igényük, hogy felrobbantgassák magukat, akkor tegyék, lehet háborús övezetet is RP-zni, nálunk alapból az a terv, hogy a játékosok szabják az igényeket.
 

Meg a perma halálos dologgal annyi előny is van, hogy ha nem tetszik a kizsákmányoló polgármester, akkor simán el lehet tenni láb alól.
 
Még sok kérdés van amikre akkor kapunk választ amikor élesben megy a dolog, de egyenlőre elég pozitívnak tűnik a régi HRP-sektől a visszajelzés.
 
Beszéltem egy itteni adminisztrátorral is, lehet lesz majd lehetőség arra, hogy sampforumos loginnal (vagy ha azzal nem, akkor lesz külön reg valahol) kapjanak az itteni felhasználók is ízelítőt, akár egy kis demot rakok össze, akár megmutatom a teljes tárházat :)
 
 
 
Fontos a felhasználók igénye, visszajelzése! Szóval még mindig érdekel, hogy kinek mi tenné élvezetessé az RP-t! De itt most rugaszkodjunk el az SA-MP-ben megszokott dolgoktól.
 
Ne fegyverközpontú, banda-maffia RP-re gondoljatok.
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

RolePlay Igények
« Válasz #21 Dátum: 2017. November 26. - 18:55:43 »
+1
A kis létszámú RP. közösséggel véleményem szerint az a probléma, hogy bár könnyebb kordában tartani őket, viszont kevésbé vonzó egy új, leendő játékos számára. Régebben pedig nagyon sokan, akik elvéreztek valamiféle teszt jellegű kihíváson a regisztrációt követően fel is adták a próbálkozást, hogy bekerüljenek a szerverre. Szerintem a probléma legmélyebb gyökere az irigység. Mindig lesznek olyan emberek akik féltékenyek lesznek arra, amit a másiknak sikerült felépítenie és olyan céllal megy fel az adott szerverre, hogy bomlassza azt. Itt kéne találni egy aranyközéputat (ami szerintem nem létezik) ami meggátolja az ilyen jellegű fellépéseket, ugyanakkor nem lehetetleníti el a normális játékosokat sem. A megoldás az összefogás lenne, de ugye az természetesen lehetetlen, hiszen itt nagyon sok ember, nagyon régóta ismeri a másikat. - elég régóta, hogy túlságosan utálja valamiért. 

Nem elérhető Ben

  • 1754
  • Ben apó
    • Profil megtekintése
RolePlay Igények
« Válasz #22 Dátum: 2017. November 26. - 21:33:11 »
+1
nagy általánosságban gondolkodva, ha valaki összehozná a tökéletes szervert abban is lenne hiba, méghozzá hogy nem a sajátod. itt ezzel a hozzáállással nem érdemes bárkinek bármit is nyújtani, szervert indítani :D 

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
RolePlay Igények
« Válasz #23 Dátum: 2017. November 27. - 08:41:30 »
0
Én jobban élvezném, ha nem nekem kéne ennyit dolgoznom, csak kiélvezni a végeredményt :D
 
Én már nem SA-MP keretek között dolgozom és messze nem is abban gondolkodom, de az ugye csak az RP lehetőségek tárháza, hogy más motor dübörög. Attól még a közösség és az igények fontosak!
 
Egyenlőre zárt közösségben gondolkodom, nem véletlen. Aztán majd meglátjuk, hogy amit elérünk, kifejlesztünk megéri e másoknak is megnyitni.
 
A kód az enyém, de amit összerakunk az a közösségé.
 
Lásd pl minecraft. Én leprogramozom a kockákat, a generálást, a multiplayert, de a játékosok teszik azzá ami. Tehát az építőkockák csak kódsorok és pixelek, de a felhasználási módtól lesz a játék olyan élvezetes amilyen, a közösség teszi azzá a játékot ami.
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal