Én is benézhetek?
Nem tudjuk a probléma okát, de legtöbben azt gyanúsítják hogy amit én letöltöttem RakNet fájlokat SourceForge oldalról, azok mind módosítottak. Halvány lila gõzöm sincs miért mondják ezt, hisz megnéztem 1-2 hivatalos RakNet kiadást és minden ugyabúgy van, mint a a jelenlegiben, persze vannak benne külömbségek, de azok mind javításoknak látszanak, nem pedig módosításnak, végül jobban körülnéztem a RakNet dokumtumaiba és a data változónak \"unsigned char *\" pointeres típusként van megadva, ez ami megmagyarázza miért omlik össze a kliens ha a packet->data-nak megadjuk a [ 0 ]-ás tömböt. Ha nem adom meg akkor rendesen visszatér 8-al, ami azt jelentené hogy a szerverre nem tudott felcsatlakozni, ezért újra megpróbál. De nem értem miért omlik össze. A RakNet hasznlati útmutatóban is data[0]-át használ, a VCMP forráskódjában is data[ 0 ], SÕT! még a BitStream és jópár RakNet fájljaiban szintén data[0]-ként van deklarálva.Szóval jelenleg ott tartunk hogy minden data részt átírunk. El fog tartani pár napig míg el nem készül.
/// This represents a user message from another system.struct Packet{/// Server only - this is the index into the player array that this playerId maps toPlayerIndex playerIndex;/// The system that send this packet.PlayerID playerId;/// The length of the data in bytes/// \\deprecated You should use bitSize.unsigned int length;/// The length of the data in bitsunsigned int bitSize;/// The data from the senderunsigned char* data;/// @internal/// Indicates whether to delete the data, or to simply delete the packet.bool deleteData;};Packet* HookedRakClientInterface::Receive( void ){////traceLastFunc( \"HookedRakClientInterface::Receive\" );Packet* pPacket = g_RakClient->GetRakClientInterface()->Receive();Log(\"asdasdasads\");/* crash....if(pPacket){Log(\"id: %d\", pPacket->data[0]);}*/return g_RakClient->GetRakClientInterface()->Receive();}
Sehogy. Hosszas beszélgetés után arra akadt fel a szemünk hogy a Receive() funkció végigfut bármilyen probléma nélkül, de ami megvan adva a netgame.cpp-ben a data[ 0 ] az crashel. Próbálgattuk átkonvertálni, levenni az a [ 0 ]-ás tömböt és így visszatért 8-al, ami ID_RPC_MAPPING azonosítója lenne és nincs az nincs a switch listán, szóval így tovább fut és a crash helyett lefagy a játék. Egyáltalán nem reagál a billentyûzetre, Ctrl + Alt + Del-re, Start menüre, Alt + Tab-ra, csak úgy ha újraindítod a gépet vagy benyomod a Sleep billentyút.Tegnap este úgy gondoltam letesztelem a Chat Example Server/Cleint projekteket és azok is tökéletesen mûködnek. Ám ott is crashelt a data[0], de csak azért mert azonos portszámot adtam meg kliensnek és szervernek. SA-MP forráskódjában pedig ez nem így van. Na, mindegy.Letöltöm a legújabb RakNet-et és arra írom át.
\"Dfoglalo\" \".Adamcha.\" \"ZyZu.\" \"►ѕтaЯ◄\" \"cappsy\" \"bbTamas\" \"TwisT3R\" \"_Denis_\" \".:Secur:.\" \"ScreaM\" \"Alcatraz\" \"Zharko\" \"mefi88\" \"rowel\" \"Legend\" \"Zolee_D\" \"kurta999\" \"kadaradam\" \"Ryuuzaki\" \"Thomas_Jonson\"