Sehogy. Hosszas beszélgetés után arra akadt fel a szemünk hogy a Receive() funkció végigfut bármilyen probléma nélkül, de ami megvan adva a netgame.cpp-ben a data[ 0 ] az crashel. Próbálgattuk átkonvertálni, levenni az a [ 0 ]-ás tömböt és így visszatért 8-al, ami ID_RPC_MAPPING azonosítója lenne és nincs az nincs a switch listán, szóval így tovább fut és a crash helyett lefagy a játék. Egyáltalán nem reagál a billentyûzetre, Ctrl + Alt + Del-re, Start menüre, Alt + Tab-ra, csak úgy ha újraindítod a gépet vagy benyomod a Sleep billentyút.
Tegnap este úgy gondoltam letesztelem a Chat Example Server/Cleint projekteket és azok is tökéletesen mûködnek. Ám ott is crashelt a data[0], de csak azért mert azonos portszámot adtam meg kliensnek és szervernek. SA-MP forráskódjában pedig ez nem így van. Na, mindegy.
Letöltöm a legújabb RakNet-et és arra írom át.