Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - inf

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12
46
Segítségkérés / Szerver, játékos monitor
« Dátum: 2014. December 26. - 17:21:49 »
Üdv.
Egyre több helyen látok ilyen saját játékos illetve szerver monitort.
Valaki megtudná mondani hogy az ilyeneket hogyan lehet elkészíteni?
Ilyesmikre gondolok:
\"index.php?id=9547\"
\"index.php\"

47
Segítségkérés / Fájlkezelő vagy MySQL?
« Dátum: 2014. December 25. - 23:06:07 »
Sziasztok!
Elkezdtem írni egy új modot és most leragadtam ott, hogy hogyan érdemes mostanság menteni?
Milyen mentést használjak?
Fájlkezelőt (Dini, Y_Ini stb...) vagy MySQL-t?
Válaszokat előre is köszönöm! :)

48
Segítségkérés / Editor hiba.
« Dátum: 2014. December 24. - 18:54:43 »
Sziasztok!
Valaki megtudná mondani hogyha elindítanám a Map Construction editort akkor miért írja ezt?
 
You cannot use the editor while game is running - close gta-sa,and try again.

49
Segítségkérés / Játékos adatainak tárolása
« Dátum: 2014. December 24. - 14:35:27 »
Sziasztok!
Ti szerintetek hogyan érdemes tárolni a játékos adatait?
Ki melyiket ajánlja?
1. Enumerators
 
enum e_PlayerInfo
{
    Money,
    Score,
    Kills,
    Deaths
};
new pInfo[MAX_PLAYERS][e_PlayerInfo];

 
2.
 
new Money[MAX_PLAYERS];
new Score[MAX_PLAYERS];
new Kills[MAX_PLAYERS];
new Deaths[MAX_PLAYERS];

 
3. Player variable
 
SetPVarInt(playerid, \"Money\", 123);
SetPVarInt(playerid, \"Score\", 123);
SetPVarInt(playerid, \"Kills\", 123);
SetPVarInt(playerid, \"Deaths\", 123);

 
Válaszokat előre is köszönöm!

50
Segítségkérés / "Unacceptable NickName"
« Dátum: 2014. December 23. - 15:46:49 »
Üdv.
Ugyebár 0.3x R1-2-ben be jött ez a frissítés:
 
- A kliens figyelmen kívül hagyja a(z) \"Unacceptable NickName\" (Nem elfogadott játékosnév) üzenetet.[/quote]
Egyre több szerveren látom hogy a játékosoknak színkód van a nevükbe illetve ékezetes betűk.
Nagyon érdekelne hogyan lehetne ezt megoldani.
Válaszokat előre is köszönöm!

51
Segítségkérés / Mozgó object probléma
« Dátum: 2014. December 18. - 21:52:16 »
Sziasztok!
Van egy kis problémám ezzel az object mozgatással.
Azt vettem észre hogy akinek az ID száma a legmagasabb csak annak nyitja ki a kaput.
Script:
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,2,1977.5977,-2652.0061,13.5469))
{
          MoveDynamicObject(spawngate,1977.6000000,-2650.7000000,9.0000000,2);
}
else
{
          MoveDynamicObject(spawngate,1977.6000000,-2650.7000000,14.2000000,2);
}

52
Segítségkérés / Jármű tuningolásának lékérése
« Dátum: 2014. December 14. - 13:51:22 »
Üdv.
Valaki megtudná mondani hogy egy bizonyos járműnek hogyan lehet lekérni hogy milyen tuningok vannak rajta?
Válaszokat előre is köszönöm.

53
Általános / Freeroam illetve "Több pályás mód"
« Dátum: 2014. December 13. - 19:56:16 »
Sziasztok!
Ma meg szeretném kérdezni tőletek hogy melyik mód hozna nagyobb sikert?
Az egyik a freeroam lenne a másik pedig amit én találtam ki.
Ez a mód annyiból állna hogy a szerveren lennének különböző pályák.
Felmennél a szerverre és ha jelenleg fut egy pálya akkor néző módba kerülnél.
Amint vége lenne a körnek bejönne egy dialog és abban benne lenne minden map vagy a szerver sorsolna bele a szerveren lévő összes pályából 5 darab mapot.
És amelyiket ki sorsolta a szerver 5 darab mapot azok közül lehetne választani.
Minden pálya előtt lenne egy prefix például: [DM] Pályanév, [RACE] Pályanév, [TDM] Pályanév stb...
És amelyik pályára többen szavaznának az lenne a következő map.
Nos, ti szerintetek melyik hozna nagyobb sikert?
Freeroam vagy amit én írtam le?
Válaszokat előre is köszönöm.

54
Segítségkérés / Szavazás
« Dátum: 2014. December 13. - 18:10:43 »
Sziasztok!
Elkezdtem írni egy szavazós dialogot de most elakadtam ott hogy hogyan lehet eldönteni hogy melyik változó kapott több szavazatot.
Valaki tudna segíteni?
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new map1;
new map2;
new map3;
new map4;
new map5;
forward Eredmeny();
CMD:test(playerid, params[])
{
    ShowPlayerDialog(playerid, 500, DIALOG_STYLE_LIST, \"Szavazás\", \"Map 1\\nMap 2\\nMap 3\\nMap 4\\n Map 5\", \"Szavazás\", \"\");
    SetTimer(\"Eredmeny\", 10000, false);
return 1;
}
public Eredmeny()
{
//Nyertes változót ide kéne írni
map1 = 0;
map2 = 0;
map3 = 0;
map4 = 0;
map5 = 0;
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 500)
{
    if(response)
    {
        if(listitem == 0)
   {
      map1++;
      SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen leadtad szavazatodat.\");
   }
   if(listitem == 1)
   {
      map2++;
      SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen leadtad szavazatodat.\");
   }
   if(listitem == 2)
   {
      map3++;
      SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen leadtad szavazatodat.\");
   }
   if(listitem == 3)
   {
      map4++;
      SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen leadtad szavazatodat.\");
   }
   if(listitem == 4)
   {
      map5++;
      SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen leadtad szavazatodat.\");
   }
    }
}
return 1;
}

55
Kérdések, Segítség / SAMP Szerverhez smf vagy php-fusion?
« Dátum: 2014. December 13. - 15:27:47 »
Sziasztok!

Ti szerintetek egy samp szerverhez smf vagy php-fusion jobb?


Válaszokat előre is köszönöm!

56
Segítségkérés / Másféle dini mentés
« Dátum: 2014. December 12. - 19:47:29 »
Sziasztok!
Na ugyebár mindenki úgy szokta csinálni a mentést dini-vel hogy mindent először változóban tárol majd amikor leállítjuk a szervert vagy a játékos kilép akkor a változó értéket lementjük dini-vel.
Nekem most eszembe jutott ez a mentés fajta amikor nem használok változót hanem egyből dini-vel mentem.
Példa:
Ugyebár így néz ki egy rendes mentés dini-vel.
 
new Ertek1[MAX_PLAYERS];
new Ertek2[MAX_PLAYERS];
new Ertek3[MAX_PLAYERS];
CMD:test(playerid, params[])
{
new id, ertek1, ertek2, ertek3;
    if(sscanf(params,\"uddd\",id,ertek1,ertek2,ertek3)) return SendClientMessage(playerid, -1,  \"{\"piros\"}Használat: /test <Játékos> <Érték 1> <Érték 2> <Érték 3>\");
Ertek1[id] = ertek1;
Ertek2[id] = ertek2;
Ertek3[id] = ertek3;
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Értékek sikeresen elmentve!\");
return 1;
}
CMD:gettest(playerid, params[])
{
new string[128];
format(string, sizeof(string), \"A te értékeid: Érték 1: %d, Érték 2: %d, Érték 3: %d\", Ertek1[playerid], Ertek2[playerid], Ertek3[playerid]);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, string);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid, reason)
{
    new file[128];
format(file,sizeof(file),\"/users/%s.ini\",GetName(playerid));
Ertek1[playerid] = dini_Int(file,\"Ertek1\");
Ertek2[playerid] = dini_Int(file,\"Ertek2\");
Ertek3[playerid] = dini_Int(file,\"Ertek3\");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    new file[128];
format(file,sizeof(file),\"/users/%s.ini\",GetName(playerid));
dini_IntSet(file,\"Ertek1\",Ertek1[playerid]);
dini_IntSet(file,\"Ertek2\",Ertek2[playerid]);
dini_IntSet(file,\"Ertek3\",Ertek3[playerid]);
Ertek1[playerid] = 0;
Ertek2[playerid] = 0;
Ertek3[playerid] = 0;
return 1;
}

 
És így nézne ki az én mentésem:
 
CMD:test(playerid, params[])
{
new id, ertek1, ertek2, ertek3;
    if(sscanf(params,\"uddd\",id,ertek1,ertek2,ertek3)) return SendClientMessage(playerid, -1,  \"{\"piros\"}Használat: /test <Játékos> <Érték 1> <Érték 2> <Érték 3>\");
new file[128];
format(file,sizeof(file),\"/users/%s.ini\",GetName(playerid));
dini_IntSet(file,\"Ertek1\",ertek1);
dini_IntSet(file,\"Ertek2\",ertek2);
dini_IntSet(file,\"Ertek3\",ertek3);
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Értékek sikeresen elmentve!\");
return 1;
}
CMD:gettest(playerid, params[])
{
new string[128];
format(string, sizeof(string), \"A te értékeid: Érték 1: %d, Érték 2: %d, Érték 3: %d\", dini_Int(file,\"Ertek1\"), dini_Int(file,\"Ertek2\"), dini_Int(file,\"Ertek3\"));
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, string);
return 1;
}

 
Ti szerintetek melyiket érdemesebb használni?
Ha jól belegondolok ha kifagy a szerver akkor az OnPlayerDisconnect nem fut le és ez által nem ment el semmit.
Viszont az enyémben egyből elment mindent.

57
Üdv.
Mai nap úgy döntöttem hogy eladom Clans-os szerverem és veszek helyette egy Sunwell-eset.
A Clans-os szerveremen ki van fizetve 200 napra szóval nem akarom hogy kárba vesszen.
Akit érdekel az küldjön egy PÜ-t!
Akár ingyen is elviheti akinek nagyon kell! :D

58
Társalgó / Sunwell vagy Clans
« Dátum: 2014. December 10. - 16:15:39 »
Sziasztok!
Valaki megtudná mondani hogy melyiktől lenne érdemesebb rendelni?
Sokan mondják a sunwell sokkal jobb mint a clans, pedig én nem látok sok különbséget köztük.
Na szóval, Sunwell vagy Clans?
A válaszokat előre is köszönöm.

59
Segítségkérés / Color input dialog hiba
« Dátum: 2014. December 09. - 16:27:07 »
Üdv.
Valaki megtudná mondani hogy mi a probléma ezzel a dialoggal?
A SetPlayerColor-ra jelzi a hibát.
Válaszokat előre is köszönöm.
Hiba:
 
error 035: argument type mismatch (argument 2)

 
Script:
 
if(dialogid == 300)
{
if(response)
{
   if(strlen(inputtext) == 0)
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, 300, DIALOG_STYLE_INPUT,\"{ffffff}HEX Szín Beállítása\", \"{ffffff}HEX Szín Beállítása: írj be egy HEX színt\\na neved színének megváltoztatásához.{ff0000}(0xHEXAA / FF)\\n{00ffff}(PL: 0x00FFFFAA)\", \"Beállít\",\"Kilépés\");
   }
   SetPlayerColor(playerid, inputtext);
}
}

 
[gmod]Kitettem helyetted a code taget.[/gmod]

60
Szkript kérések / Goto
« Dátum: 2014. December 07. - 21:49:10 »
Sziasztok!
Valaki tudna írni nekem egy olyan goto rendszert hogyha beírom /goto ID akkor ne teleportálja el egyből a játékost a megadott játékoshoz hanem kérdezze meg azt a játékost akihez akar teleportálni hogy elszeretné e fogadni a teleportálást vagy nem.
Aki minecraftozott az tudja mire gondolok. (/tpa)
Már próbálkoztam:
 
CMD:pgoto(playerid, params[])
{
new id,string[500];
    if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid, -1,  \"{\"piros\"}Használat: /pgoto <Játékos>\");
    if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{\"piros\"}Nincs ilyen játékos!\");
    GotoID[id] = playerid;
    format(string, sizeof(string), \"{\"kek\"}Sikeresen elküldted a teleportálási kérelmet %s játékosnak.\", GetName(id));
    SendClientMessage(playerid, -1, string);
    format(string, sizeof(string), \"{\"kek\"}%s hozzád szeretne teleportálni. Elfogadás: /gotoa | Elutasítás: /gotod\", GetName(playerid));
    SendClientMessage(id, -1, string);
return 1;
}
CMD:gotoa(playerid, params[])
{
new id;
    if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid, -1,  \"{\"piros\"}Használat: /gotod <Játékos>\");
    if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{\"piros\"}Nincs ilyen játékos!\");
if(GotoID[playerid] != id) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{\"piros\"}Nincs teleportálási kérelmed ettől a játékostól!\");
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
SetPlayerPos(id, X, Y, Z);
SetPlayerInterior(id, GetPlayerInterior(playerid));
SetPlayerVirtualWorld(id, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
new string[500];
format(string, sizeof(string), \"{\"zold\"}Sikeresen elfogadtad %s játékos teleportálási kérelmét.\", GetName(id));
SendClientMessage(playerid, -1, string);
format(string, sizeof(string), \"{\"zold\"}%s elfogadta a teleportálási kérelmedet.\", GetName(playerid));
SendClientMessage(id, -1, string);
return 1;
}
CMD:gotod(playerid, params[])
{
new id;
    if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid, -1,  \"{\"piros\"}Használat: /gotod <Játékos>\");
    if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{\"piros\"}Nincs ilyen játékos!\");
if(GotoID[playerid] != id) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{\"piros\"}Nincs teleportálási kérelmed ettől a játékostól!\");
new string[500];
format(string, sizeof(string), \"{\"piros\"}Sikeresen elutasítottad %s játékos teleportálási kérelmét.\", GetName(id));
SendClientMessage(playerid, -1, string);
format(string, sizeof(string), \"{\"piros\"}%s elutasította a teleportálási kérelmedet.\", GetName(playerid));
SendClientMessage(id, -1, string);
return 1;
}

 
Előre is köszönöm!

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal