Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - nyomo

Oldalak: 1 2 [3] 4
31
Segítségkérés / Pénz összeg elválasztása pontal
« Dátum: 2014. Június 30. - 14:34:02 »
Hogy lehet azt megoldani, hogy a pénz összeget ne egybe írja ki( pl 1000000 Ft), hanem 100.000 Ft vagy 1.110.000 Ft, stb....

32
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Miért írja a mysql,hogy v?
« Dátum: 2014. Február 25. - 23:29:46 »
Nem a mérettel lesz ott baj mert, ami megvan nekem mód, abba 30 hosszúságú a string változó.
Elméletileg az adatbázisodba van egy olyan tábla hogy \"server\" és ott van a verzió meg miegymás, ott írtad át?
A lekérdezés stock meg így néz ki a módba:
 
stock getSeeVerzio()
{
new verzio[30], keres[10], ahol[20];
keres = \"Ertek\";
ahol = \"Nev=\'Verzio\'\";
Format(verzio, \"v %s\", Mysql_Get(SQL_DB_Server, keres, ahol));
SetGameModeText(verzio);   
TextDrawSetString(Textdraw2,verzio);
return verzio;
}

33
Segítségkérés / Függvény készítése.
« Dátum: 2014. Február 18. - 19:21:54 »
Írtam egy code-ot ami a jelenlegi dátumhoz hozzáadja a beírt napok számát és azt dátum formájában közli. Ez kéne nekem átalakítani.
A kérdésem az lenne hogy lehet ezt függvénynek átalakítani? Nekem a dátum értékei kellenének, hogy a 3  változóval (év,hónap,nap) térjen vissza, vagy hogy is fogalmazzak. A szöveg meg a többi nem kell csak a teszt kedvéért van ott. Hasonlítanám itt a getplayerpos(playerid,x,y,z), én meg ilyen szeretnék, paraméterek \"AdDatum(hánynappalszámoljon,évlesz,hónaplesz,naplesz)\"
Egy bérléshez kellene ahol nap alapján lehet hosszabbítani, van esetleg valami praktikusabb módszer erre? Nem lepõdnék meg ha lenne, de én nem találtam és elkezdtem ezt, ami már elég jól mûködik mert 2099 évig pontos, utána 1 nap eltérés van, ami elhanyagolható szerintem.
A code:
 
CMD:datumos(playerid,params[])
{
new plusz;
if(sscanf(params,\"i\",plusz)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /datumos [nap]\");
new nap,h,ev,napos;
new ora,perc,mp;
new napmulva,szev[16]= \"nem szökõév\";
napmulva = plusz;
getdate(ev,h,nap);
gettime(ora,perc,mp);
new string[128];
SendClientMessage(playerid,-1,\"=======================================================\");
format(string, sizeof string, \"A dátum ma:   %i.%s%i.%s%i.\",ev, (h < 10) ? (\"0\") : (\"\"), h, (nap < 10) ? (\"0\") : (\"\"), nap);
SendClientMessage(playerid,-1,string);
format(string, sizeof string, \"Pontos idõ:   %s%i:%s%i:%s%i\",(ora < 10) ? (\"0\") : (\"\"), ora, (perc < 10) ? (\"0\") : (\"\"), perc, (mp < 10) ? (\"0\") : (\"\"), mp);
SendClientMessage(playerid,-1,string);
if(h == 1 || h ==  3 || h ==  5 || h ==  7 || h ==  8 || h ==  10 || h ==  12) napos =31;
if(h == 4 || h ==  6 || h ==  9 || h ==  11) napos =30;
if(h == 2 && (ev % 4) == 0) napos = 29;
if(h == 2 && (ev % 4) != 0) napos = 28;
    if((ev % 4)== 0)szev = \"szökõév\";
format(string,sizeof(string),\"A jelenlegi év %s | A jelenlegi hónap %i napos\",szev,napos);
SendClientMessage(playerid,-1,string);
if(plusz>400)
{
    for(new i;i<10000;i++)
    {
            ev++;
   if((ev % 4) == 0) plusz-=366;
   if((ev % 4) != 0) plusz-=365;
   if(plusz<400) i=10000;
    }
}
if(nap+plusz > napos)
{
for(new i;i<12;i++)
{
    if(h == 1 || h ==  3 || h ==  5 || h ==  7 || h ==  8 || h ==  10 || h ==  12) napos =31;
   if(h == 4 || h ==  6 || h ==  9 || h ==  11) napos =30;
   if(h == 2 && (ev % 4) == 0) napos = 29;
   if(h == 2 && (ev % 4) != 0) napos = 28;
    if(nap+plusz > napos)
    {
        plusz-=napos;
      h++;
      if(h > 12) h= 1, ev++;
   }
}
nap = nap+plusz;
}
else
{
    nap = nap+plusz;
}
format(string,sizeof(string),\"%i nap múlva a dátum %i %s%i %s%i lesz\",napmulva,ev,(h < 10) ? (\"0\") : (\"\"),h,(nap < 10) ? (\"0\") : (\"\"),nap);
SendClientMessage(playerid,-1,string);
SendClientMessage(playerid,-1,\"=======================================================\");
return 1;
}

34
Segítségkérés / Két string összehasonlítása. (név)
« Dátum: 2014. Február 17. - 17:08:01 »
Helló
Arra lenne szükségem hogy egy dialog csak akkor hívódjon meg ha a két string egyezik, ha nem egyezik akkor másik dialog.
A egyik stringem a player neve és a máik legyen példaképpen
Valami[id][tulajneve]

.
Ezt szeretném feltételnek, de nem sikerül, strcmp-vel nekem nem ment.

35
Segítségkérés / Object letétele IG és ID-hez rendelés
« Dátum: 2014. Február 07. - 16:12:49 »
Hogy tudok ID generálni egy objctnek? Azt tudom hogy kell ID hez hozzárendelni, az nem megy hogy elõzõleg lerakott object +1 legyen a következõ object ID-je.  (Jelenleg dinit használok.)
Egy büférendszert szeretnék csinálni, elképzelés: minden büfének van egy fájl ahol a kordinátái vannak eltárolva.
Arra gondoltam hogy csinálnék egy szerver fájlt ahova mentem a büfék számát, az alapból ugye nulla lenne, új bufé letételnél pedig hozzáadok egyet és az lenne a bufé id-je és így tovább.
Hogy szokás ezt csinálni?

36
Segítségkérés / Random rendszám generálása.
« Dátum: 2014. Február 03. - 19:11:27 »
Az lenne a kérdésem hogy ennél van egyszerûbb megoldás random betûk generálására? Majd számokkal is ugyan ezt tenném...
 
CMD:asd(playerid)
{
new betuk1 = random(3),betuk2 = random(3),betuk3 = random(3);
new betu1[2],betu2[2],betu3[2],rendszam[8];
switch(betuk1)
{
    case 0: betu1 = \"A\";
    case 1: betu1 = \"B\";
    case 2: betu1 = \"C\";
}
switch(betuk2)
{
    case 0: betu2 = \"A\";
case 1: betu2 = \"B\";
    case 2: betu2 = \"C\";
}
switch(betuk3)
{
    case 0: betu3 = \"A\";
case 1: betu3 = \"B\";
    case 2: betu3 = \"C\";
}
    format(rendszam,sizeof rendszam,\"%s%s%s-000\",betu1,betu2,betu3);
    SendClientMessage(playerid,-1,rendszam);
return 1;
}

37
Segítségkérés / Miért csak ID 0 -nak mér sebességet a km/h?
« Dátum: 2014. Január 29. - 21:38:18 »
Mi a hiba a kódban? Csak id 0 nak méri/írja ki, a sebességét.
 
#include <a_samp>
new Text:Textdraw0[MAX_PLAYERS];
new Float:Velocity [3];
public OnFilterScriptInit()
{
for(new i;i < MAX_PLAYERS;i++)
{
Textdraw0 = TextDrawCreate(502.000000, 372.000000, \"-\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 2);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.300000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw0, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
}
SetTimer(\"Speed\", 100, true);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
for(new i;i < MAX_PLAYERS;i++)
{
TextDrawHideForAll(Textdraw0);
TextDrawDestroy(Textdraw0);
}
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0[playerid]);
}
else if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0[playerid]);
}
return 1;
}
forward Speed(playerid);
public Speed(playerid)
{
    new string[48];
    format(string,sizeof(string),\"%i\",GetSpeed(playerid));
    TextDrawSetString(Textdraw0[playerid],string);
    return 1;
}
stock
    GetSpeed ( playerid , mode = 1 )
{
    GetVehicleVelocity ( GetPlayerVehicleID ( playerid ) , Velocity [ 0 ] , Velocity [ 1 ] , Velocity [ 2 ] ) ;
    return IsPlayerInAnyVehicle ( playerid ) ? floatround ( ( ( floatsqroot ( ( ( Velocity [ 0 ] * Velocity [ 0 ] ) + ( Velocity [ 1 ] * Velocity [ 1 ] ) + ( Velocity [ 2 ] * Velocity [ 2 ] ) ) ) * ( !mode ? 105.0 : 162.5 ) ) ) * 1 ) : 0;
}

38
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:telefonszám--->> playerid
« Dátum: 2014. Január 29. - 02:15:00 »
Lekérdezed minden játékos telefonszám változóját és megnézed, hogy egyenlõ-e a beírt telefonszámmal.
Kíváncsivá tett engem is és csináltam egy kis példát. (kezdõ vagyok)
A példámba azt nézem meg hogy a beírt telefonszám egyezik e valamelyik játékos pénzével.  ;D Ha esetleg nem jó amit csináltam bocsi!
 
CMD:telefon(playerid,params[])
{
new telefonszam;
if(sscanf(params,\"i\",telefonszam))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /telefon [telefonszám]\");
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(JatekosInfo[Penz]== telefonszam)
{
   SendClientMessage(playerid,-1,\"Kicsöng példa\");
   SendClientMessage(i,-1,\"Csörög a telefonod példa\");
   return 1;
}
}
return 1;
}

39
Gondolom tudjátok mire gondolok, az a fagylalt tölcsér a bejáratoknál.   ;)
 Hogy lehet ezt eltüntetni?

40
Segítségkérés / Más játékos változójának átírása hogyan?
« Dátum: 2014. Január 24. - 17:16:08 »
A következõ kis dolgot hogy kell megcsinálni hogy megfelelõen mûködjön?
 
new penztarca[MAX_PLAYERS];
new p;
CMD:kezdopenz(playerid,params[])
{
if(sscanf(params,\"i\",p)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /kezdopenz [iD]\");
if(penztarca[p] != 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Neki már nem üres a pénztárcája\");
penztarca[p] = 20000, SendClientMessage(p,COLOR_GREEN,\"Kaptál 20.000 Ft kezdõpénzt\");
return 1;
}
CMD:penztarca(playerid,params[])
{
new string[128];
format(string,(sizeof string),\"Pénztárcád tartalma: %i Ft\",penztarca);
SendClientMessage(playerid,-1,string);
return 1;
}

 
Azt szeretném ha a /kezdopenz parancs használója id alapján tudna adni kezdõpénzt. ( /kezdopenz [jatekosid] )
Ez csak egy példa igazából az érdekel hogy én más játékosok változóját hogyan tudom megváltoztatni.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Január 24. - 17:22:53 )

Talán annyi a hiba hogy a
 
format(string,(sizeof string),\"Pénztárcád tartalma: %i Ft\",penztarca);

 
oenztarca helyett penztarca[playerid] kell?

41
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / törölhetõ
« Dátum: 2014. Január 12. - 19:45:18 »
törölhetõ

42
Segítségkérés / GetXYInFrontOfPlayer CreateObject-re egy példát valaki?
« Dátum: 2013. December 10. - 11:53:33 »
Helló!
Objektet szeretnék lerakni magam elé és amit találtam rá az a GetXYInFrontOfPlayer függvény, csak én azt nem nagyon értem, nem tudom használni. Szeretnék egy példát látni hogy valamennyire is megértsem.
Amihez használni szeretném például az így néz ki jelenleg:
 
CMD:ujvalami(playerid,params[])
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
new Float:a;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,a);
CreateObject(valamiid,x,y,z,   0.00000, 0.00000, a);
SetPlayerPos(playerid,x,y,z+3);
return 1;
}

 
Ehhez szeretném felhasználni, igazából így már mûködik \"normálisan\", a player poz-ra rakja majd felé spawnol ahogy az látszik, de ha én azt szeretném megoldani hogy elé tegye le akkor azt hogy?
GetXYInFrontOfPlayer-re amiket találtam. (és ezeket nem tudom felhasználni)
 
stock Float:GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance)
{
       new Float:a;
       GetPlayerPos(playerid, x, y, a);
       if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a);
       else GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
       x += (distance * floatsin(-a, degrees));
       y += (distance * floatcos(-a, degrees));
       return a;
}

 

GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance)
{
new Float:a;
GetPlayerPos(playerid, x, y, a);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
if (GetPlayerVehicleID(playerid))
{
    GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a);
}
x += (distance * floatsin(-a, degrees));
y += (distance * floatcos(-a, degrees));
}

43
Hogyan kérhetem le egy jármû ID-jét bizonyos távolságon belül?
Az AttachTrailerToVehicle-hez szeretném ezt felhasználni így gondolom jobban megértitek mit is akarok.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. December 08. - 18:37:29 )

sikerült megoldanom, ha valakinek esetleg szüksége lenne rá ezen az úton sikerült elindulnom:
 
CMD:test(playerid,params[]){
new TimerOld=GetTickCount();
new VehID;
new Dist,DistLower=8500,DistLowerSA;
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new Float:pX,Float:pY,Float:pZ;
new XX,YY,ZZ;
new sXX,sYY,sZZ;
GetPlayerPos(playerid,pX,pY,pZ);
for(new v=0;v   {
if(IsPlayerInVehicle(playerid,v)==1) continue;
GetVehiclePos(v,X,Y,Z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,DistLower,X,Y,Z))
{
   XX=floatround(X-pX,floatround_floor);
   YY=floatround(Y-pY,floatround_floor);
   ZZ=floatround(Z-pZ,floatround_floor);
   sXX=XX*XX;
   sYY=YY*YY;
   sZZ=ZZ*ZZ;
   DistLowerSA=sXX+sYY+sZZ;
   DistLower=floatround(floatsqroot(DistLowerSA),floatround_floor);
   VehID=v;
}
}
new TimerNew=GetTickCount();
new string[48];
format(string,sizeof(string),\"Closest Veh:%d Dist:%d ms:%d\",VehID,DistLower,TimerNew-TimerOld);
SendClientMessage(playerid,0x33cc33ff,string);
return VehID;
}

44
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jármûlekérõ FS
« Dátum: 2013. Október 18. - 19:26:43 »
Üdv!
Készítettem egy jármû lekérõ FS-t ami /ujjarmu parancsra hallgat és CMD-be lett megírva. A lekérendõ jármû szín id-jét is meg kell adnunk, ha nem megfelelõ id-t adunk meg vagy nem jó formában akkor arra választ ad.
Nem egy nagy alkotás, de az elsõ FS-em amit saját magam csináltam, Tudvari pawn tutoriálját (skinválasztó) és a samp-hoz tartozó test_cmds-t vettem alapul. Szóval kérem a véleményeket, tanácsokat, másrészt pedig hátha valakinek jól jön.  :)
Teszteltem, céljának megfelelõen mûködik.
Letöltés: http://data.hu/get/7039234/jarmulekero.rar
 

#include                   
#include                   
#include                   
#include                   
#define SCM                     SendClientMessage
#define COLOR_LIGHTBLUE       0x33CCFFAA
#define COLOR_GREEN          0x33AA33AA
#define COLOR_RED             0xAA3333AA
#define COLOR_ORANGE          0xFF9933AA
#define COL_WHITE                \"{FFFFFF}\"
#define COL_LIGHTBLUE            \"{00C0FF}\"
 
CMD:ujjarmu(playerid,params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new carid;
new szin1;
new szin2;
if(sscanf(params,\"i,i,i\",carid,szin1,szin2)) return
SCM(playerid,-1,\"Használat: /ujjarmu \"COL_LIGHTBLUE\"[Jármû ID]  [szin ID 1] [szin ID 2]\");
{
   if(carid <=611 && carid >=400)
   {
      if(szin1 <=255 &&  szin1 >=0)
      {
          if(szin2 <=255 && szin2 >=0)
          {
            new Float:X, Float:Y, Float:Z;
            GetPlayerPos( playerid, X, Y, Z );
            CreateVehicle(carid, X+2, Y+2, Z, 0, szin1, szin2, -1 );
            SCM(playerid,COLOR_GREEN,\"Sikeresen lehívtad a jármûvet\");
             }
             else SCM(playerid,COLOR_ORANGE,\"Hibás a második szín ID! \"COL_WHITE\"(0-255)\");
      }
      else SCM(playerid,COLOR_ORANGE,\"Hibás az elsõ szín ID! \"COL_WHITE\"(0-255)\");
   }
   else SCM(playerid,COLOR_ORANGE,\"Nincs ilyen jármû ID! \"COL_WHITE\"(400-611)\");
}
}
else SCM(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
return 1;
}

45
Helló
Egy benzin szint kijelzõrõl van szó, ahol azt szeretném megoldani, hogy ha a jármû motorja nem jár azt jelezze ki mint amikor üres a tank.
példáúl:
 
TextDrawSetString(Textdraw0[playerid], \"~y~-\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0[playerid]);

 
A motor lekérdezéssel van a probléma, mert megpróbáltam több félképen és nem volt jó. Vagy csak beszállásnál mûködött és már a indit/leallit kor nem, vagy fordítva. A próbák idejére SCM-et is írtam bele, hogy lássam mit is csinál, ugyebár beszállok a jármûbe nem jár a motor és jött az üzenet hogy \"nem jár a motor\", beindítom, ugyan ez az üzenet továbbra is, leállítom, az üzenet \"jár a motor\"  :D
Ennél a megoldással ezzel próbáltam, aminek a forrása a sampfórum és TengeriMalac-tól származik. Az is aggasztott itt hogy fél másodpercenként ha nem gyorsabban történt a lekérdezés, ami nem néz kis egészségesnek de nem tudom, kezdõ vagyok ezért kérek segítséget.
Elég lenne beszálláskor lekérdezni és leállításkor/inditáskor
 
new vParam[7];
GetVehicleParamsEx(vehicleid, vParam[0], vParam[1], vParam[2], vParam[3], vParam[4], vParam[5], vParam[6]);
if(vParam[0]) {
     (példa csak)  scm \"Jár a motor\"
} else if(!vParam[0]) {
    (példa) scm \"Nem jár a motor\"
}

   
Azt szeretném ha beszállok a jármûbe és nem jár a motor ezt az értéket kapja, ha jár a motor és leállítom akkor is, ha (újra)beindítom ne . Elõre elnézést ha hülyeséget írok.

Oldalak: 1 2 [3] 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal