Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - PiCsUUU

Oldalak: 1 [2] 3
16
SA-MP: Szerverfejlesztés / Autószerelõ + kisebb tuningrendszer
« Dátum: 2014. Január 26. - 16:04:42 »
Sziasztok! Egy kisebb tuningrendszert és munkát összedobtam..
lehet nem kell senkinek  :unsure:
Találtam egy rendszám átírot itt a sampforumon beleteszem..
de kezdõknek jól jöhet!
UPDATE
Sziasztok! Bele raktam még 4funkciót.
Mega,Switch kerekeket és Kék és Piros neont tudsz felhelyezni az autódra!
1 Verzió:
 
//includek
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <dini>
//definiciók
#define TEAM_SZERELO 0
#define DIALOG_SZERELOPANEL 1
#define VEH_FILE    \"vehicles.ini\"
//szinek
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
#define COLOR_SZERELO 0x5cd63eAA
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_SZERELO,\"Tuningrendszer + Autoszerelo munka elérhetõ a szerveren!\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_SZERELO,\"Elérhetõ tuningok: Nitró,Hidraulika\");
return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" PiCsUUU Tuningrenszer + Autoszerelo munka betöltve.\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
CMD:szerel(playerid)
{
if(GetPlayerTeam(playerid) != TEAM_SZERELO) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nem vagy a Szerelõ!\");
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_SZERELOPANEL,DIALOG_STYLE_LIST,\"Szerelõpanel\", \"Nitro\\nHidraulika\", \"Tuningol\", \"Mégse\");
return 1;
}
CMD:szerelo(playerid)
{
SetPlayerTeam(playerid,TEAM_SZERELO);
SetPlayerColor(playerid,COLOR_SZERELO);
SetPlayerSkin(playerid,50);
SendClientMessage(playerid,COLOR_SZERELO,\"Szerelõ lettél!\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    {
        if(response)
        {
            switch(listitem)
            {
                case 0:AddVehicleComponent(vehicleid,1010);//nitró
                case 1:AddVehicleComponent(vehicleid,1087);//hidraulics
            }
        }
        return 1;
     }
}
public OnFilterScriptInit()
{
new plate[20];
    for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) {
        format(plate, sizeof(plate), \"%d\", i);
        if(dini_Exists(VEH_FILE)) return SetVehicleNumberPlate(i, dini_Get(VEH_FILE, plate));
        SetVehicleToRespawn(i);
    }
    return 1;
}
CMD:rendszam(playerid, params[])
{
  if(GetPlayerTeam(playerid) != TEAM_SZERELO) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nem vagy a Szerelõ!\");
new platestr[20], string[20], vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A;
if(sscanf(params, \"s\", platestr)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"USAGE: /rendszam [újrendszam]\");
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem ûlsz jármûben!\");
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); GetVehicleZAngle(vehicleid, A);
SetVehicleNumberPlate(vehicleid, platestr);
SetVehicleToRespawn(vehicleid);
SetVehiclePos(vehicleid, X, Y, Z);
SetVehicleZAngle(vehicleid, A);
PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
format(string, sizeof(string), \"%d\", vehicleid);
if(!dini_Exists(VEH_FILE)) dini_Create(VEH_FILE);
dini_Set(VEH_FILE, string, platestr);
return 1;
}

 
2 Verzió:
 

//includek
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#pragma tabsize 0
//definiciók
#define TEAM_SZERELO 0
#define DIALOG_SZERELOPANEL 1
//szinek
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
#define COLOR_SZERELO 0x5cd63eAA
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        SendClientMessage(playerid,COLOR_SZERELO,\"Tuningrendszer + Autoszerelo munka elérheto a szerveren!\");
        SendClientMessage(playerid,COLOR_SZERELO,\"Elérheto tuningok: Nitró,Hidraulika\");
        return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
        print(\"\\n--------------------------------------\");
        print(\" PiCsUUU Tuningrenszer + Autoszerelo munka betöltve.\");
        print(\"--------------------------------------\\n\");
        return 1;
}
CMD:szerel(playerid)
{
        if(GetPlayerTeam(playerid) != TEAM_SZERELO) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nem vagy a Szerelő!\");
        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_SZERELOPANEL,DIALOG_STYLE_LIST,\"Szerelopanel\", \"Nitro\\nHidraulika\\nSwitch Kerék\\nMega Kerék\\nNeon[Kék]\\nNeon[Piros]\", \"Tuningol\", \"Mégse\");
        return 1;
}
CMD:szerelo(playerid)
{
        SetPlayerTeam(playerid,TEAM_SZERELO);
        SetPlayerColor(playerid,COLOR_SZERELO);
        SetPlayerSkin(playerid,50);
        SendClientMessage(playerid,COLOR_SZERELO,\"Szerelő lettél!\");
        return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    {
        if(response)
        {
            switch(listitem)
            {
                case 0:AddVehicleComponent(vehicleid,1010);//nitró
                case 1:AddVehicleComponent(vehicleid,1087);//hidraulics
                case 2:AddVehicleComponent(vehicleid,1074);//switch kerék
      case 3:AddVehicleComponent(vehicleid,1074);//mega kerék
      case 4:
      {
          new blue = CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0,0);
          AttachObjectToVehicle(blue,vehicleid,1,0,-0.5,0.0,0.0,0.0);
                  new blue2 = CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0,0);
          AttachObjectToVehicle(blue2,vehicleid,1,0,-0.5,0.0,0.0,0.0);
      }
      case 5:
      {
                new red = CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0,0);
          AttachObjectToVehicle(red,vehicleid,1,0,-0.5,0.0,0.0,0.0);
                  new red2 = CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0,0);
          AttachObjectToVehicle(red2,vehicleid,1,0,-0.5,0.0,0.0,0.0);
      }
             }
        }
        return 1;
}

17
Munkaerő keresése / [HUN]Bandahábórúk
« Dátum: 2014. Január 25. - 20:06:06 »
Sziasztok Scriptert keresek!
Egyedül NEM tudom megírni a modot ezért folyamodtam ide.
A modról: A mod egy DM-szerver ahol vannak leaderesmunkák,meg alap munkák..
Amihez scripter kéne: Területfogalás (Los Santos-ba).
Meg még egy kisseb dolog de annak már megvan az alapja.
Felételek:
- 14- minimum életkor
- Script tudás
Jutalom:
- Szerveren admin jog.
- Meg egy kis jutalom ha nagyon szuperul kened.  ;D
Majd ha kész a mód akkor mysql hez is értõ embert keresek!
annak csak tuningot kéne menteni az is ugyan abban részesûl de ez a mysql-t majd csak késõbb!
Elérhetõségem:Itt sampforumon irj PM-et!! És majd ott megbeszéljük..
Remélem sokan jelentkeztek elég jó mod.
Na by!

18
Szkript kérések / Nem engedi a munkába
« Dátum: 2014. Január 25. - 19:13:58 »
Üdv valaki tud olyat nekem hogy pl RIC$-et beengedi a munkába engem meg nem tudjátok a skin választónál?! De ha nem engedett be akkor ujra tudjak választani skint Jelenesetbe Csapatott.
És ha újra jön akkor rámegy hogy spawn és megint beengedi..
ha felvesz egy embert a teambe akkor õt is engedje be.

19
Segítségkérés / Egy egyszerû id szinezõ.
« Dátum: 2014. Január 24. - 23:29:03 »
Üdv én ladmin4v2 használok és annbban szerkesztettem hogy a 2-estõl feljebb adminoknak zöld idje legyen. És aki nem admin fehér id.
Ma megcsináltam hogy az 1es adminnak sárga id je legyen vagyis igy irja ki: Valaki:[VIP][id]: asdasda
A pawno nem írt ki hibát de a szerveren ugyan úgy fehér idje van az 1es adminnak is? :o ez miért lehet?
Valaki tud segíeni azt megkérem irja le.
a [VIP] es kód:
 
#include <a_samp>
#include <IsPlayerLAdmin>
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new estr[128];
if(IsPlayerAdminLevel(playerid, 1))
{
format( estr , 128 , \"{fff700}[VIP] [%i] {FFFFFF}%s\" , playerid , text);
}else{
format( estr , 128 , \"[%i] %s\" , playerid , text );
} SendPlayerMessageToAll( playerid , estr );
return 0;
}

20
Segítségkérés / mysql tuningmentés
« Dátum: 2014. Január 23. - 14:50:49 »
Üdv valaki megtudja mondani hogy hogyan tudnék sql el tuningot menteni?  :rolleyes:

21
Szkript kérések / Tuning mentés
« Dátum: 2014. Január 22. - 19:33:50 »
Üdv valaki tudna segíteni hogy dinivel hogyan tudnék menteni tuningot?

22
Szkript kérések / Bandaváltás
« Dátum: 2014. Január 22. - 14:04:49 »
Üdv valaki megtudja mondani hogyan kell megcsinálni hogy 5-percenként válthasson bandát?

23
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Gangzon
« Dátum: 2014. Január 22. - 13:26:28 »
Üdv valaki tudna nekem adni egy  terület foglalásos cuccot?
ami lossantosba van.

24
Szkript kérések / Pmlátása
« Dátum: 2014. Január 16. - 19:39:53 »
Üdv valaki nem tudna /pmlatas vagy hasonló-t? és látnám a pmeket.
pl
PM:Attila(5)-tõl Csabi-nak: ASDADASDASD

25
Szkript kérések / Kapu nyit/záár
« Dátum: 2013. December 13. - 22:27:03 »
Na sziasztok! Azt szeretném megkérdezni azt hogyan tudom megoldani hogy \"/nyit\" akkor kinyissa a kaput? \"/zar\" akkor bezárja.
Igaz egyszerû de nem értek hozzá.

26
Szkript kérések / HIBA: Nem vagy autoszerelõ!
« Dátum: 2013. December 12. - 15:46:31 »
Üdv olyan kérésem lenne hogy azt hogyan lehetne megcsinálni ha beirom hogy:/autoszerel és nem vagyok a JizzY\'s Cars tagja akkor azt irja ki hogy,
HIBA: Nem vagy JizzY\'s Cars tagja. Ha pedig bent vagyok akkor behozza a menüt?

27
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sf farmon clan hq féle.
« Dátum: 2013. December 07. - 17:40:31 »
Üdv elsõ mappom amit megosztok remélem hasznát veszitek!
Látható az utolsó képen hogy KAPU is van és nincs meg scriptelve!
Valaki megscriptelné és leirná?
Képek:
http://kepfeltoltes.hu/view/131207/sa-mp-252_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/131207/sa-mp-253_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/131207/sa-mp-254_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/131207/sa-mp-255_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/131207/sa-mp-256_www.kepfeltoltes.hu_.png
 
AddStaticVehicleEx(411,-1218.4000200,-915.7999900,128.8000000,0.0000000,114,42,15); //Infernus
AddStaticVehicleEx(411,-1215.0000000,-916.2000100,128.8000000,0.0000000,164,167,15); //Infernus
AddStaticVehicleEx(451,-1211.8000500,-916.4000200,128.8000000,0.0000000,51,95,15); //Turismo
AddStaticVehicleEx(474,-1204.9000200,-917.5000000,128.8999900,0.0000000,77,50,15); //Hermes
AddStaticVehicleEx(425,-1199.0000000,-921.9000200,129.7000000,0.0000000,95,10,15); //Hunter
CreateObject(971,-1217.4000200,-1075.9000200,132.3000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(subwaygate) (1)
CreateObject(8210,-1185.0999800,-1074.1999500,131.3000000,0.0000000,0.0000000,2.0000000); //object(vgsselecfence12) (1)
CreateObject(8210,-1137.0000000,-1072.1999500,131.3000000,0.0000000,0.0000000,2.0000000); //object(vgsselecfence12) (2)
CreateObject(8210,-1103.1999500,-1071.1999500,131.3000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(vgsselecfence12) (3)
CreateObject(8210,-1050.5999800,-1071.4000200,131.3000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(vgsselecfence12) (4)
CreateObject(8210,-998.2999900,-1071.0999800,131.3000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(vgsselecfence12) (5)
CreateObject(8210,-971.7999900,-1045.0000000,131.3000000,0.0000000,0.0000000,86.0000000); //object(vgsselecfence12) (6)
CreateObject(8210,-970.0999800,-1011.5000000,131.8000000,0.0000000,0.0000000,86.0000000); //object(vgsselecfence12) (7)
CreateObject(8210,-969.4000200,-997.0999800,132.6000100,0.0000000,0.0000000,88.0000000); //object(vgsselecfence12) (8)
CreateObject(8210,-968.2999900,-964.4000200,132.7000000,0.0000000,0.0000000,88.0000000); //object(vgsselecfence12) (9)
CreateObject(8210,-967.2000100,-935.9000200,132.5000000,0.0000000,0.0000000,88.0000000); //object(vgsselecfence12) (10)
CreateObject(8210,-992.7999900,-908.4000200,131.3999900,0.0000000,0.0000000,354.0000000); //object(vgsselecfence12) (11)
CreateObject(8210,-1029.0999800,-905.7000100,132.2000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(vgsselecfence12) (12)
CreateObject(8210,-1074.6999500,-906.2999900,131.8999900,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(vgsselecfence12) (13)
CreateObject(8210,-1123.4000200,-908.5000000,131.8999900,0.0000000,0.0000000,4.0000000); //object(vgsselecfence12) (14)
CreateObject(8210,-1165.5999800,-908.7999900,131.8000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(vgsselecfence12) (15)
CreateObject(8210,-1216.5000000,-909.2000100,132.7000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(vgsselecfence12) (16)
CreateObject(10831,-1031.0000000,-924.0999800,133.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(drydock3_sfse) (1)
CreateObject(10831,-1062.9000200,-930.2000100,133.1000100,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(drydock3_sfse) (2)
CreateObject(3466,-1018.7000100,-1004.2999900,130.8999900,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(shabbyhouse01_lvs) (1)
CreateObject(3466,-1019.4000200,-1030.8000500,130.8000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(shabbyhouse01_lvs) (2)
CreateObject(3483,-1017.0999800,-969.9000200,135.2000000,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(vegasxrexhse09) (1)
CreateObject(3555,-1163.6999500,-915.2000100,130.8999900,0.0000000,0.0000000,182.0000000); //object(compmedhos2_lae) (1)
CreateObject(3556,-1152.0999800,-916.2999900,130.8000000,0.0000000,0.0000000,178.0000000); //object(compmedhos3_lae) (1)

28
Segítségkérés / Nem vagy a munkában.
« Dátum: 2013. December 06. - 19:04:04 »
Sziasztok! Szeretnélek megkérni titeket hogy segítsetek! Olyan kérésem lenne hogy: Hogyan lehet megcsinálni azt hogy:HIBA: Nem vagy Kamionos vagy valami??? pawn sort leirnátok? ja és mégegy: Spawn hogyan lehet beálitani? \"Munkáknak\"?

29
Szkript kérések / Tolólap
« Dátum: 2013. December 04. - 21:45:14 »
Sziasztok. Egy olyan script kéne hogy
/tololap

 és felrak egy keritést a RoadTrainra vagy bármire?
Nagyon FONOTOS lenne. Kapu idt leirom csak irjon az aki segiitene! :D
[mod]Módosítva![/mod]

30
Szkript kérések / Egy kisseb object Téma Kérés.
« Dátum: 2013. December 03. - 20:09:05 »
Üdv! Ehez a témához azokat szeretném hogy válaszoljanak akik konyitanak a \"Témához\".
Kezdem is. Nekem egy olyan kérésem lenne hogy ki tudná megcsinálni nekem a 989-Object id-vel a RoadTrainra hogy \"Tóló lapnak\" nézzen ki?
Vagy-is a elején a kamionnak. pl:/tololap és felteszi a elejére.
Aki Segitene örök hállám lene mert én ezt nem értem ezt a helyezés félét  :rolleyes:
Na remélem mindenki éri. Aki megcsinálta az legyen szives PRIVÁTBA vagy IDE kommentbe leirni  :D
Köszönöm szépen elõre is! Üdv! :thumbsup:

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal