Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - AnthonyGates

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 39
16
Képek / Videók / Re:
« Dátum: 2021. Július 13. - 15:29:31 »
jo kocs szitetiszátor mekvan alata?

17
MTA: Általános / Re:MTA Serial probléma .
« Dátum: 2021. Július 02. - 14:10:35 »
Ez itt a flymta fóruma, írj egy UB kérelmet ha jogtalan, akkor oldani fognak biztosan!

18
Rogue-AC
[/size]

Github: Katt ide.

Egy összetett, hatékony, moduláris rendszer, viszonylag hatékony működéssel. A megalkotása közel két évbe telt, azóta is fejlesztés, foltlozgatés alatt áll, lépést tart a megjelenő cheatekkel.
Korszerű technikai megoldásokkal igyekszik megvédeni a szerveredet, játékosközösséged.

Telepítés:
A Rogue-AC.inc fájl implementálása szükséges az összes,  szerveren hasz ált játékmódban, filterszkriptben. A hozzáadott funkciókat viszont csak a játékmódból tudod kezelni.

Versio: 8.0

SampCTL:
sampctl package install RogueDrifter/Anti_cheat_pack
Implementálás:
#include <Rogue-AC>

Használat:
Gyakorlatilag egy funkciót kell majd használnod, amely a:

OnPlayerViolate(playerid, severity, violationCode, const violationName[])

Ahol:
playerid: az alany ID-je
severity: a csalás foka
  • #define SEVERITY_CASE_ONE 0     //Warn majd kick
  • #define SEVERITY_CASE_TWO 1        //Kick
  • #define SEVERITY_CASE_THREE 2    //Ban
violationCode: a cheat azonosító kódja
violationName: A csalás rövid neve.


Tartalom:
#define VIOLATION_CODE_BUGATTEMPT 0
#define VIOLATION_CODE_LAGOUT 1
#define VIOLATION_CODE_SLIDEBUG 2
#define VIOLATION_CODE_INVALIDMODS 3
#define VIOLATION_CODE_PARTICLESPAM 4
#define VIOLATION_CODE_CARSWING 5
#define VIOLATION_CODE_MONEYHACK 6
#define VIOLATION_CODE_CARTROLL 7
#define VIOLATION_CODE_CARSPAM 8
#define VIOLATION_CODE_AIRBRAKE 9
#define VIOLATION_CODE_SPEEDING 10
#define VIOLATION_CODE_CHATSPAM 11
#define VIOLATION_CODE_JETPACK 12
#define VIOLATION_CODE_FAKECONNECT 13
#define VIOLATION_CODE_FAKEKILL 14
#define VIOLATION_CODE_GODMODE 15
#define VIOLATION_CODE_WEPHACKS 16


Használjátok bátran, működik! :)
Mi is ezt, pontosabban egy általam továbbgondolt verzióját használjuk a Westnél.


19
SA-MP: Szerver bemutatása / Re:
« Dátum: 2021. Január 25. - 07:53:10 »
Öröm látni hogy valaki lát fantáziát a kezem munkájában.

Alf van megjelölve forrásként, de valójában ez egy kezdeti west mod, engedély megadva részemről!

-- akkó' nem, besültem!--

20
Hamarosan nyíló szerverek / Re:WestRPG 2020
« Dátum: 2021. Január 24. - 12:38:36 »
Köszönjük az építő jellegű kritikákat & támogatásokat. Nem adjuk fel 2021-ben sem. Hoztunk 1-2 rossz döntést, ami a hanyatláshoz vezetett, de a közösségünk a mai napig megmaradt, persze szétszóródott. WestRPG back to the roots!

Hamarosan jelentkezünk!

21
Off Telep / Re:
« Dátum: 2020. November 24. - 19:43:40 »
Én pedig alapbol ketszer akkora dagadt vagyok mint kellene lennem. Jobbulást mindenesetre, ezek a hidegvizes borogatós témák jók szoktak lenni.

22
Szkript kérések / Re:SQL Reg system
« Dátum: 2020. Október 31. - 16:06:44 »
auto increment

23
Munkaerő keresés / Re:A Cube MTA Csapata fejlesztő munkatársat keres
« Dátum: 2020. Október 18. - 18:40:50 »
UCP tekintetében érdekelne az ajánlat.

24
Hamarosan nyíló szerverek / Re:
« Dátum: 2020. Szeptember 03. - 21:39:39 »
mér kell bántani a kisebbet nem értem mög

25
Hamarosan nyíló szerverek / Roleplay WestRPG 2020
« Dátum: 2020. Augusztus 09. - 13:00:25 »

Kedves (leendő) játékosunk!
A WestRPG hamarosan újra megnyílik a SA-MP színterén. Az eddigiektől eltérően a játéktér Fort Carsonba kerül, amely egy kis egyediséget kölcsönöz a szervernek. Sok embertől, sok helyen láthattuk már, hogy kihalt platform már a SA-MP. Már régen is rengetegszer megkaptuk, hogy felesleges üzemelnünk, ám a közösségünk számtalan akadályt átvészelt 2014 óta, és már bizonyította, hogy van értelme, értéke a WestRPG közösségnek, jónéhány barátság, élmény született már nálunk, 2018-ban pedig mi (is) az év szervere lettünk.

Néhány fontosabb infó előzetesen:

A szerver tulajdonosa: Gerard Vroomen
A szerver fejlesztője: Anthony Gates
Adminisztrátorok: Mack, Gino
Pályaelem szerkesztő: Roy

A játékmód alapja:
A SeeRPG (Martin Brown; Drake Brown) módra épülő Original SeeRPG (Tamási Gábor; Kyosuke Kazuya, Rasheed Surenos; Anthony Gates). Zárt a forráskód, ezért nem tudok mellékelni letöltési linket, maximum az alaphoz.

MINDEN szervezet szabad
Rengeteg projektel ellentétben, itt nem az adminisztrátorok között, és a haverok számára vannak fenttartva a szervezetek. Minden csoportunk játékosok által, pályázat útján megválasztott vezetőkkel lesz ellátva.

18+ életkorú csapattagok
Ehhez a ponthoz kevés magyarázat szorul, minden csapattagunk nagykorú, több éve a csapattagunk, és többéves RPG tapasztalattal rendelkezik, amely alapjáraton egy tapasztalt, korrekt adminisztrátori csapat jelleme.

Rendezett futási körülmények, adatbiztonság
A játékosok ebből nem észlelnek semmit, de folyamatos és rendszeres adatmentés, biztonsági mentések, és alapvetően a jelszavak és egyebek vállalati szintnek is megfelelő módon vannak kezelve.

Igényes pálya és script kialakítás.
A pálya elemeinek megalkotása során törekedünk arra, hogy minél élettel telibb, de mégis az alapjáték stílusához illeszkedő objektek alkossák a WestRPG élményt.

Komoly admin és RPG szabályzat
Bár még egyik sem készült el, annyit meg tudunk igérni, hogy az adminisztrátorok és a játékosok maximálisan, amennyire csak lehetséges el lesznek választva egymástól. Semmiféle adminisztrátori visszaélés nem lesz lehetséges, illetve tolerálva a vezetőség felől. Ennek példaképpen a fő eleme, hogy az adminisztrátorok az admin karakterükkel semmiféle RPG szituációban nem vehetnek részt.


--
Folyamatosan bővül*

IP:
Web:
Discord:




26
Parkour / Re:
« Dátum: 2020. Július 22. - 20:56:29 »
Az év klánja 2020 - Urban Freerunners

27
GTA San Andreas / Re:
« Dátum: 2020. Július 11. - 15:22:35 »
See modot tekintve ez egy rossz verziójú streamer plugin (ezt megoldottad) illetve ahogy Ricsi említette, a mysql plugin verziója a hibás.

28
Munkaerő keresése / Re:Egyszeri segítség
« Dátum: 2020. Június 25. - 10:51:45 »
Akkor a te példáddal élve. Patkót kértél a lovadra aminek lába sincs.

Hy

29
Munkaerő keresése / Re:Egyszeri segítség
« Dátum: 2020. Június 25. - 06:28:38 »
A kérésed kétszer két funkció átírása volt diniről SQLite-ra. Ez megtörtént, megkaptál négy működő funkciót és egy két táblás .db fájlt.

Az, hogy te nem tudod beüzemelni, illetve a fél kódot küldted csak át kijavításra csak utólag derült ki, gondolom számodra is. Viszont a megbeszélés két scriptről és xy összegről szólt.

Lényegtelen is, kis hal vagy ahhoz, hogy az erre szánt jelentéktelen összeg foglslkoztasson itt bárkit is. Csupán az az oltári nagy gáz, hogy a saját szavad nem tartod be. Azért írtam ide, mert ilyenekre nincs szüksége a már amugy is haldokló közösségnek.

30
Munkaerő keresése / Re:Egyszeri segítség
« Dátum: 2020. Június 24. - 21:44:58 »
Azt is bele kellett volna írnod hogy b@szol kifizetni a munkát!


Korrekten összeírtad az elvárásokat, korrekt ajánlatot is tettél, ám a megbeszéltek szerinti (szerencsére védett) script átküldése után újabb és újabb kérésekkel dobálóztál, a fizetést tolva. Ami mégdurvább, hogy az előre megbeszélt tervedet (egyszeri segítség) egy komplett játékmód átküldésével és kijavíttatásával zárod.

-rep, nem a pénz miatt, hanem a szavahihetetlenség és megbízhatatlanság miatt.

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 39
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal