Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - AnthonyGates

Oldalak: 1 2 3 [4]
46
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:SA-MP RPG mod segítség kérés
« Dátum: 2013. Október 29. - 11:52:45 »
Ha ez sem megy, felesleges elindítani egy szervert.

47
Általános / Milyen nyelven?
« Dátum: 2013. Október 28. - 21:27:47 »
Sziasztok! Egy freeroam szervert milyen nyelven, fogalmazással érné meg futtatni?

48
Segítségkérés / Többutas parancsok zcmdvel?
« Dátum: 2013. Október 28. - 14:21:32 »
Hali!
Kérdésem: zcmdvel hogy tudnám megoldani pl a bankom: így szeretném: /bank be/ki mennyit
Csak a be/ki része érdekelne, köszi.

49
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:FreeRoam szero\'
« Dátum: 2013. Október 26. - 09:30:27 »
Tárgytalan, kukázta a scripterét, a modjával együtt, letöltött egy kész modot. \"egyedi szero\"... Zárható.

50
Segítségkérés / Probléma
« Dátum: 2013. Október 20. - 20:14:02 »
Ebben mi az isten hiba van? Lefut, de nem teleportál sehova.
 
CMD:goto(playerid,params[])
{
new id;
   if(sscanf(params,\"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, SZIN_HASZNALAT,\"Használat: /goto \");
   if(PlayerInfo[playerid][Admin] >= 2)
{
new Float:x,Float:y,Float:z;
    GetPlayerPos(id,x,y,z);
    SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    new str[128],str2[128],nev[MAX_PLAYER_NAME],neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
   GetPlayerName(id,neve,sizeof(neve));
   format(str,sizeof(str),\"Sikeresen teleportáltál %s-hez!\", neve);
   format(str2,sizeof(str2),\"<< %s teleportált %s-hez! >>\", nev, neve);
   SendClientMessage(playerid,SZIN_INFO, str);
   AdminnakUzenet(str2,2);
}
else {nemvagyadmin}
return 1;
}
//====================================================================================================
//===========================================   uj.MODERÁTOR!(3)   ======================================
//====================================================================================================
CMD:get(playerid,params[])
{
new id;
   if(sscanf(params,\"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, SZIN_HASZNALAT,\"Használat: /get \");
   if(PlayerInfo[playerid][Admin] >= 3)
{
new Float:x,Float:y,Float:z;
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    SetPlayerPos(id,x,y,z);
    new str[128],str2[128],nev[MAX_PLAYER_NAME],neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
   GetPlayerName(id,neve,sizeof(neve));
   format(str,sizeof(str),\"Sikeresen magadhoz teleportáltad %s-hez!\", neve);
   format(str2,sizeof(str2),\"<< %s magához teleportálta %s-t! >>\", nev, neve);
   SendClientMessage(playerid,SZIN_INFO, str);
   AdminnakUzenet(str2,2);
}
else {nemvagyadmin}
return 1;
}

51
Archívum / r~Systems szervercsalád bemutatkozás, és Szerverbemutató
« Dátum: 2013. Október 20. - 10:16:27 »
Üdvözlök mindenkit az \"r~System\" szervercsalád születésének bejelentõ fórumtopikjában!
A frissen kigondolt rendszer célja, hogy összeszedje a még menthetõ magyar SA-MP közösséget, és valami nagyot alkosson a
\"történelemben\". A szervereinket törekedünk úgy kialakítani, hogy a közösség tagjai is jócskán lehetõséget kapjanak a fejlesztésre.
Tartalom:
 
  • Bevezetõ

  • Szervereink

  • A Fun Szerver


Elsõ rész - Bevezetõ
Tehát, ahogy említettem korábban, ez egy friss ötlet, korántsem biztos hogy megvalósul, de mindent megteszek ennek érdekében.
Kezdeném is a saját bemutatkozásommal. Antal Krisztián vagyok, egy 17 éves, erõsebbik nemhez tartozó egyed. A SA-MP Scripteléssel
2-3 hete kezdtem el foglalkozni, viszont az elõzetes ismereteimhez(PHP,SQL,C,Pascal(de minek:)), Delphi) bõven átugrottam a
\"Tanuló Scripter\" megjelölést. Célom a szervezettel, hogy összeszedjük magyarország eddigi eltûnt, haldokló közösségét. Nem
vágyom pénzre, nem vágyom luxusautóra, nem vágyam az, hogy ti, mint a szerver leendõ játékosai, és fejlesztõi, anyagilag
tartsák fenn a szervert, ettõl függetlenül, tervezem az Emelt Díjas SMS szolgáltatással a rangvásárlást, természetesen elenyészõ
összegért, pontosan annyiért, amit magam sem sajnálnék egy szerverre(200, max 300ft).
Második rész - Szervereink
Jelenleg tervben egy szerver van, egy Fun/Party szerver, amit nyugodtan nevezhetnénk FreeRoamnek is, hiszen itt ténylegesen azt
csinálsz, amit akarsz. Itt nincsenek hatalmas szabályok, csupán a szokványos, ne csalj, ne káromkodj és társai...(késõbb bõvül ez
a rész)
Harmadik rész - A fun szerver
A fun szerverrõl több dolgot tudnék elmondani, így inkább egy listába szedem a jelenlegi és a tervezett újításokat.
Meglévõ
 
  • A játékmenet megszakítása nélküli pálya, illetve jármûrendszer

  • Dinamikus rendszerek, adminszint, figyelmeztetés, kick/ban

  • Az adminrendszert így megoldva még sehol nem láttam, pedig kis újításokról van szó.


Tervezett
 
  • Házrendszer

  • Saját, privát jármûrendszer

  • Teljesen egyedi megoldásokkal megvalósítani a felvetett ötleteket.


A szerverhez eddig felhasznált, publikus elemek:
ClimaCool Los Santos reptere.
Fedee! JármûSpawnere.
RyDeR sebességmérõje
Abhinav és Luby driftrendszere
HeLiOn PrImE tuningrendszere
dns Tömbös Teleport rendszere
Természetesen ezek legtöbbjébe bele lett piszkálva, saját ötletek lettek belevíve.
Adminisztrátorok, mapperek, webmesterek jelentkezését várom privát üzenetben!
Elérhetõségek:
Tesztszerver: 5.175.191.213:7777
Teamspeak3:  5.175.191.213
Weboldal:Egyenlõre nincs
Spoiler for Changelog:
/*Dokumentáció
****************************************************************
*************          Mod by: Anthony Gates       *************
*************          Mod for: r~Servers          *************
*************             First Step:              *************
*************             2013.10.13.              *************
****************************************************************
2013.10.13 v1.0
------------------
- Szervernév, mapnév, modnév, és a verziók dinamikusra írva
- Regisztrációs rendszer elkészítve.
- Mod betöltés javítva, dinamikusra írva.
2013.10.14 v1.0.1
------------------
- Adminszintek: 0) Játékos, 1) V.I.P, 2) Segítõ, 3) Moderátor, 4)Admin, 5) Fõadmin, 8) Tulajdonos 3333) Mapper, 5555) Scripter
- Statisztika parancs.
2013.10.15 v1.0.2
------------------
- /adminszint parancs Scripter rangtól
- A /gmx parancs már tartalmazza, írja az indokot is!
- A szerver menti az eddigi kickek számát, és a figyelmeztetéseket
- Új kick rendszer, már írja az indokot is!
- Statisztika parancs bõvítve
- Bejelentkezés és Regisztráció finomítva
- A Mod struktúrája rendszerezve, bõ információkkal ellátva.
2013.10.19 v1.0.3
------------------
- Bekerült a kocsiresi parancs, valamint a \"say\" funkció, ranggal.
- Spawn pozíció javítva, kidolgozva a környék.
- Teleportálás színe átírva.
- LS reptér koordináta átírva, ClimaCool profi mapja berakva.
- A mod elemekre bontva, így megszakítás nélkül frissíthetõ.
2013.10.20 v1.0.4
------------------
- A /resi parancs sokkal feltünõbbre módosítva
- A /objektresi és a /jarmuresi parancs már írja a nevet is
- Adminoknak üzenet, mikor valaki adminparancsot használ!
- Színek javítva, szebbé téve...
- Bejelentkezés csinosítva.
- A /resi parancsban volt egy helyesírási hiba, javítva.
- A /asay parancs színe egységesítve, megváltoztatva
- A jármû és az objektresinél már írja a nevet
- A /stats javítva.
- V.I.P rendszer alapjai megírva
- Új parancsok: /warn, /cc, /fullhp, /fullarmor, /penz, /pont
2013.10.27. v1.0 REBORN
-----------------
- Tulajdonos rang törölve.
- /ah parancs újragondolva, és megvalósítva.
- /vip színezés változtatva
- /adminok parancs elkészítve
- /pont és /pénz már helyes összeget mutat.
- /cc javítva.
- Reakcióteszt nyeremények növelve,
- Reakcióteszt karakterek hozzáadva.
- Reakcióteszt mostmár 5 percenként.
- A színek bekerültek egy inc-be.
- A mod mégjobban átláthatóvá téve.
- Resinél az objektek, és a jármûvek automatikusan betöltõdnek.
- Bejelentkezésnél a dialog már nem mutatja a jelszót.
- A reakcióteszt már nem írja ki a megoldást, így nem zavaja a chatet.
- Pontrendszer ötlet kezdeti megvalósítása.
- Minden csatlakozásért +1 pont, ha VIP csatlakozik, vagy nagyobb 2.
- Info textdrawok, egyedi sebességmérõ(annyira nem egyedi :D)
2013.10.28. v1.1 REBORN
-----------------
- Bankrendszer alap
- Chatlog bevezetve
- Parancslog bevezetve
- Az adminok tevékenységét is menti
- Egy hatalmas hiba javítva, már nem lesz random admin senkibõl.
- Textdraw egész csecsére alakítva.
- Bejelentkezésnél a pontjelzõs cucc eltávolítva, a textdraw jelzi úgyis.
- Reálisabb sebesség.
*/

 

52
SA-MP: Szerverfejlesztés / Félkész mod, vélemény, ötlet...
« Dátum: 2013. Október 18. - 20:01:59 »
Alul komplett dokumentáció... 2 hete scriptelek, véleményeket szeretnék kérni. :)
 
//=========================================================================INCLUDEK
#include <a_samp>
#include <dini>
#include <dudb>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
//=========================================================================DIALOGOK
#define DIALOG_REGISTER 8
#define DIALOG_LOGIN 9
#define DIALOG_TELE 7000
//=========================================================================SZÖVEGEK/PARANCSOK
#define napuzenete \"{00FF00}MOTD: {00FFD5}Ez itt a nap üzenete!\"
#define nemvagyadmin SendClientMessage(playerid, COLOR_SEMMI, \"{FF0000}[Hiba] {FF8040}A rangod túl alacsony a parancs használatához!\");
//=========================================================================SZERVER BEÁLLÍTÁSOK
new hosztnev[100] = \"SZERVERNEVE\";
new modnev[20] = \"MODNEVE\";
new modverzio[10] = \"1.0.2\";
new mapneve[20] = \"MAP\";
new mapverzio[5] = \"1.0\";
//=========================================================================ENUM-OK
enum pInfo
{
Jelszo,
Admin,
Pont,
Penz,
Deaths,
Kills,
Kickek,
Warn,
Bann,
Bannoka
}
enum TP         {
    Float: tX,    Float: tY,    Float: tZ,    Float: tZA,
    Int,    SCMTA[128]};
//=========================================================================TÖMBÖK
new Teleportok[][TP] =
{
    { 2112.6982,-2411.3743,13.5469,182.5097 ,0, \"LS-REPTÉR\" },
    { 1944.5790,-2252.5217,13.2042,178.1524 ,0, \"Teleport 2\"}
};
//=========================================================================GLOBÁLIS VÁLTOZÓK
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
new IsLogged[MAX_PLAYERS];
new IsInDM[MAX_PLAYERS];
//=========================================================================FORWARDOK
forward NewKick(playerid);
//=========================================================================PRAGMA
#pragma unused                  ret_memcpy
#pragma unused                  strtok
//=========================================================================SZINEK
#define COLOR_GREEN 0x00FF00FF
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
#define COLOR_TURKTIZ 0x40E0D0FF
#define COLOR_INFO 0xFA8072FF
#define COLOR_PURPLE 0xC790EEFF
#define COLOR_FEHER -1
#define COLOR_SEMMI 0x0
//====================================================================================================
//===========================================   !LÉNYEG!   ===========================================
//====================================================================================================
main()
{
    new main2[50];
    format(main2,sizeof(main2),\"[HUN] r-System v%s by Anthony Gates\",modverzio);
print(\"\\n----------------------------------\");
print(main2);
print(\"----------------------------------\\n\");
}
 
public OnGameModeInit()
{
new gmtext[50], szervernev[50], mapnev[50];
format(gmtext,sizeof(gmtext), \"[ %s | %s ]\", modnev, modverzio);
format(szervernev,sizeof(szervernev),\"hostname %s\",hosztnev);
format(mapnev,sizeof(mapnev),\"mapname %s [v%s]\",mapneve, mapverzio);
SetGameModeText(gmtext);
SendRconCommand(szervernev);
SendRconCommand(mapnev);
//JÁRMÛVEK
AddStaticVehicle(522,2132.5444,-2412.6985,13.1213,179.2344,3,1); // nrg1-lsair
AddStaticVehicle(522,2130.7659,-2412.4524,13.1076,173.2770,4,2); // nrg2-lsair
AddStaticVehicle(522,2128.9338,-2412.9070,13.1039,176.4026,5,3); // nrg3-lsair
//SKINEK
AddPlayerClass(0,2112.0190, 2112.0190, -2411.8156, 13.5468,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(217,2112.0190, 2112.0190, -2411.8156, 13.5468,0,0,0,0,0,0);
//map
CreateObject(1634, 1920.390991, -2427.586426, 13.836435, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1634, 1920.326294, -2421.297852, 17.654724, 12.0321, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(6066, 1920.274170, -2415.929932, 19.564552, 0.0000, 0.0000, 270.7224);
CreateObject(4005, 1928.986816, -2376.640625, 25.546968, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1503, 2026.420166, -2405.819824, 12.940992, 0.0000, 0.0000, 358.2811);
CreateObject(1503, 2026.424683, -2404.477051, 13.961729, 24.9237, 0.0000, 358.2811);
CreateObject(1683, 1954.768311, -2450.569824, 18.441742, 0.0000, 0.0000, 268.0403);
CreateObject(1655, 1946.016357, -2464.215332, 13.839231, 0.0000, 8.5944, 335.9358);
CreateObject(1655, 1951.194214, -2455.821777, 20.999887, 24.9237, 13.7510, 324.7631);
CreateObject(1655, 1958.068604, -2465.203613, 13.839228, 0.0000, 0.0000, 21.4859);
CreateObject(1655, 1948.312500, -2459.798096, 16.615503, 12.8916, 9.4538, 335.9358);
CreateObject(1655, 1955.823975, -2460.617920, 17.051891, 24.0642, 349.6868, 22.3454);
CreateObject(4006, 1975.938477, -2418.286865, 32.324207, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1655, 1942.301025, -2471.041748, 10.789251, 0.0000, 8.5944, 333.3575);
CreateObject(8040, 1826.726685, -2809.450684, 220.143463, 0.0000, 0.0000, 90.2409);
CreateObject(18450, 1825.871460, -2734.409668, 200.630020, 0.0000, 27.5020, 91.1003);
CreateObject(18450, 1824.503418, -2669.060059, 155.884811, 0.0000, 41.2530, 91.1003);
CreateObject(18450, 1823.612549, -2633.634277, 128.272079, 0.0000, 24.9237, 91.9597);
CreateObject(18450, 1823.907959, -2638.795898, 129.446213, 0.0000, 13.7510, 91.9597);
CreateObject(18450, 1822.481445, -2596.012451, 123.221230, 0.0000, 3.4377, 91.9597);
CreateObject(18450, 1821.863037, -2579.108398, 127.438377, 0.0000, 353.9839, 91.9597);
CreateObject(18450, 1822.009399, -2585.995361, 129.466614, 0.0000, 345.3896, 91.9597);
CreateObject(18450, 1821.683838, -2564.373779, 138.656708, 358.2811, 337.6546, 90.2408);
CreateObject(18450, 1821.669922, -2570.275146, 140.694382, 0.8594, 328.2008, 91.9597);
CreateObject(18450, 1821.689941, -2569.199951, 142.603256, 359.1406, 311.0122, 89.3814);
CreateObject(1894, 1833.963989, -2466.290039, 15.767323, 0.0000, 0.0000, 185.6385);
CreateObject(3363, 1932.003296, -2434.515381, 12.574472, 0.0000, 0.0000, 140.9476);
CreateObject(5390, 1845.096680, -2450.564453, 19.368885, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(8172, 1844.507202, -2519.420410, 13.364076, 0.0000, 353.1245, 90.2409);
CreateObject(4028, 1752.788696, -2465.150391, 21.387001, 0.0000, 0.0000, 91.9597);
CreateObject(5005, 1839.068970, -2401.449951, 16.106205, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(5005, 1901.793457, -2422.385498, 16.090637, 0.0000, 0.0000, 90.2408);
CreateObject(5005, 1901.677002, -2422.839355, 21.623993, 0.0000, 0.0000, 90.2408);
CreateObject(7371, 1788.500000, -2400.556152, 12.554509, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1309, 1832.093994, -2402.138672, 21.165392, 0.0000, 0.0000, 89.3814);
CreateObject(1267, 1789.120850, -2498.049805, 29.797539, 0.0000, 0.0000, 134.9317);
CreateObject(1260, 1901.640259, -2475.289307, 28.965591, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(5400, 1836.352539, -2419.695313, 21.123297, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(6066, 1655.867432, -2552.855225, 15.047325, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(6066, 1655.997803, -2541.829346, 15.047325, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(6066, 1655.812500, -2533.862305, 15.047325, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(4019, 1541.792114, -2619.187500, 15.055195, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(4023, 1534.224854, -2568.151611, 24.412941, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(4023, 1575.277588, -2568.229492, 9.512943, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1633, 1559.595581, -2577.342041, 21.485107, 0.0000, 0.0000, 179.6224);
CreateObject(1633, 1559.603516, -2581.189453, 24.426580, 26.6425, 0.0000, 179.6224);
CreateObject(1633, 1559.511841, -2583.802979, 28.222662, 53.2850, 0.0000, 179.6224);
CreateObject(1633, 1559.416382, -2584.740479, 32.811241, 76.4898, 0.0000, 179.6224);
CreateObject(1634, 1609.892090, -2568.534912, 13.844193, 0.0000, 0.0000, 90.2409);
CreateObject(1633, 1520.137451, -2579.636963, 36.385109, 0.0000, 0.0000, 88.5220);
CreateObject(1633, 1516.782471, -2579.482178, 39.330536, 30.0803, 359.1406, 88.5220);
CreateObject(1633, 1514.380005, -2579.555664, 44.296776, 53.2850, 359.1406, 88.5220);
CreateObject(1633, 1512.969604, -2579.670166, 51.068199, 70.4738, 359.1406, 89.3814);
CreateObject(18367, 1548.095337, -2641.532227, 54.123940, 356.5623, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(18367, 1548.372681, -2671.024902, 59.205868, 356.5623, 353.9839, 321.3253);
CreateObject(18367, 1530.246460, -2693.976074, 64.307991, 356.5623, 353.9839, 281.7913);
CreateObject(18367, 1500.957397, -2699.993408, 69.493767, 356.5623, 346.2490, 232.8034);
CreateObject(18367, 1477.399536, -2681.144043, 74.673050, 356.5623, 346.2490, 193.2690);
CreateObject(18367, 1471.319824, -2652.048340, 79.806084, 356.5623, 346.2490, 142.5619);
CreateObject(18367, 1490.048462, -2628.610352, 84.903709, 356.5623, 346.2490, 110.7628);
CreateObject(18262, 1523.864868, -2617.164795, 91.480965, 0.0000, 346.2490, 104.8513);
CreateObject(3458, 1727.391113, -2496.096191, 31.073299, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3458, 1710.434692, -2495.985840, 34.123299, 0.0000, 19.7670, 0.0000);
CreateObject(3458, 1689.362549, -2495.895020, 45.004475, 0.0000, 38.6747, 0.0000);
CreateObject(1632, 1674.129883, -2495.850586, 59.474987, 30.0803, 359.1406, 90.2409);
CreateObject(1632, 1672.238647, -2496.143555, 64.528412, 61.0199, 359.1406, 90.2409);
CreateObject(1632, 1673.633667, -2496.099121, 70.117401, 108.2889, 359.1406, 90.2409);
CreateObject(3458, 1700.715088, -2496.065186, 64.358444, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1632, 1725.296387, -2495.369141, 67.187027, 2.5783, 359.1406, 275.8791);
CreateObject(6066, 1731.201904, -2494.640625, 68.295700, 0.0000, 0.0000, 183.9196);
CreateObject(3458, 1973.908447, -2557.640869, 12.443415, 25.7831, 348.8273, 26.6425);
CreateObject(3458, 2007.258667, -2549.244873, 18.509577, 25.7831, 348.8273, 12.8916);
CreateObject(3458, 2042.062378, -2548.293213, 24.814699, 25.7831, 348.8273, 359.1406);
CreateObject(3458, 2046.394653, -2558.371826, 25.201902, 20.6265, 9.4538, 194.9878);
CreateObject(3458, 2009.552490, -2567.658203, 19.480406, 20.6265, 9.4538, 186.3934);
CreateObject(3458, 1981.978394, -2570.252441, 14.293402, 17.1887, 13.7510, 173.5018);
CreateObject(5126, 2127.024414, -2447.415283, 27.496220, 0.0000, 0.0000, 180.4820);
CreateObject(1634, 1880.584473, -2543.116699, 18.956671, 30.0803, 0.8594, 270.6186);
CreateObject(1634, 1887.837524, -2543.281250, 18.824345, 30.0803, 0.8594, 88.5220);
CreateObject(1634, 1461.820557, -2615.539795, 13.594196, 0.0000, 0.0000, 181.3413);
CreateObject(1634, 1461.740845, -2619.289063, 16.922709, 25.7831, 0.0000, 181.3413);
CreateObject(1634, 1461.788818, -2621.751953, 21.706373, 46.4095, 0.0000, 181.3413);
CreateObject(1634, 1461.629395, -2621.891602, 26.562145, 72.1926, 0.0000, 181.3413);
CreateObject(1634, 1461.953491, -2620.154297, 31.411814, 97.9757, 0.0000, 181.3413);
CreateObject(1634, 1461.818604, -2615.843994, 35.379841, 132.3533, 0.0000, 181.3413);
CreateObject(1634, 1461.868896, -2609.607178, 36.324261, 162.4338, 0.0000, 181.3413);
CreateObject(1634, 1461.827637, -2603.462402, 34.112877, 190.7954, 0.0000, 181.3413);
CreateObject(1634, 1461.693237, -2598.902588, 29.799738, 202.8276, 0.0000, 181.3413);
CreateObject(1634, 1461.698242, -2595.439209, 24.717325, 226.8920, 0.0000, 181.3413);
CreateObject(1634, 1461.699585, -2594.889648, 18.764059, 258.6908, 0.0000, 181.3413);
CreateObject(1634, 1461.888428, -2597.487793, 14.394184, 292.2086, 0.0000, 181.3413);
CreateObject(1634, 1903.522339, -2615.810303, 13.844193, 0.0000, 0.0000, 177.9037);
CreateObject(6066, 1903.574585, -2621.585938, 15.047325, 0.0000, 0.0000, 86.8030);
CreateObject(1634, 1865.415649, -2662.941406, 23.107872, 0.0000, 0.0000, 89.3814);
CreateObject(1634, 1844.767822, -2663.392578, 23.738880, 0.0000, 0.0000, 270.7226);
CreateObject(1634, 1800.862305, -2661.185059, 24.184978, 0.0000, 0.0000, 89.3814);
CreateObject(1634, 1732.223633, -2661.293213, 23.985216, 0.0000, 0.0000, 89.3814);
CreateObject(1634, 1661.628418, -2661.717773, 24.437004, 0.0000, 0.0000, 89.3814);
CreateObject(1634, 1637.486816, -2661.088867, 24.385891, 0.0000, 0.0000, 269.8628);
CreateObject(1634, 1702.829346, -2663.180908, 24.494364, 0.0000, 0.0000, 269.8628);
CreateObject(1634, 1772.961792, -2660.661133, 25.021872, 0.0000, 0.0000, 269.8628);
CreateObject(3363, 1520.412720, -2557.922852, 35.120171, 0.0000, 0.0000, 242.3613);
CreateObject(18450, 2126.020996, -2541.682373, 14.790071, 30.9397, 0.0000, 274.0563);
CreateObject(18450, 2090.552490, -2509.975586, 15.107306, 30.9397, 0.0000, 4.2972);
CreateObject(18450, 2094.026855, -2581.428223, 15.115066, 30.9397, 0.0000, 189.9357);
CreateObject(18450, 2057.927490, -2554.704590, 15.115066, 30.9397, 0.0000, 95.3977);
CreateObject(18450, 2131.650635, -2540.371338, 24.431986, 89.3814, 0.0000, 274.0563);
CreateObject(18450, 2095.658447, -2587.454590, 24.321051, 89.3814, 0.0000, 189.8314);
CreateObject(18450, 2089.583740, -2504.345947, 24.322136, 89.3814, 0.0000, 4.2972);
CreateObject(13592, 1950.670410, -2586.655029, 22.417496, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(13592, 1948.919556, -2594.267578, 24.117481, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(13592, 1947.800537, -2602.131348, 24.117481, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(13592, 1946.740479, -2610.051758, 24.117481, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(13592, 1945.556519, -2617.891602, 24.117481, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(13592, 1944.525391, -2625.822021, 24.117485, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(13592, 1943.154541, -2633.378906, 24.117481, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(13592, 1942.024536, -2640.750488, 24.117481, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1634, 1938.251221, -2644.635986, 16.133209, 3.4377, 0.8594, 88.5220);
CreateObject(13592, 1592.767944, -2623.800293, 20.292509, 273.1970, 347.9679, 359.1406);
CreateObject(13592, 1591.693726, -2624.496582, 28.100872, 273.1970, 347.9679, 359.1406);
CreateObject(13592, 1590.561157, -2625.343262, 35.802467, 273.1970, 347.9679, 359.1406);
CreateObject(13592, 1588.995361, -2626.142578, 43.268219, 271.4781, 350.5462, 359.1406);
CreateObject(13592, 1587.843140, -2626.067627, 51.207684, 271.4781, 350.5462, 359.1406);
CreateObject(13592, 1587.025757, -2625.708984, 58.884254, 271.4781, 350.5462, 359.1406);
CreateObject(1655, 1601.265381, -2632.176514, 12.747004, 0.0000, 16.3293, 110.8673);
CreateObject(1634, 1603.566772, -2648.630371, 25.964636, 0.0000, 0.0000, 89.3814);
CreateObject(6066, 1597.544067, -2648.827881, 27.470863, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1634, 1505.513672, -2420.676270, 13.852005, 0.0000, 0.0000, 288.6668);
CreateObject(1503, 1508.089478, -2419.850830, 16.363384, 30.0803, 0.0000, 286.9479);
CreateObject(6066, 1378.466431, -2586.717773, 16.247307, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(18450, 1706.511597, -2420.607666, 24.077515, 0.0000, 354.8434, 336.7952);
CreateObject(18450, 1633.327881, -2412.746582, 21.547874, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(18450, 1570.398193, -2412.628174, 21.375675, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(6066, 1580.460327, -2428.954102, 14.880140, 0.0000, 0.0000, 268.0403);
CreateObject(4141, 1399.413574, -2434.576416, 23.604845, 0.0000, 0.0000, 89.3814);
CreateObject(14675, 1397.213135, -2436.551514, 23.558849, 0.0000, 0.0000, 89.3814);
CreateObject(1894, 1424.915405, -2479.907959, 12.554691, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(6066, 1440.645020, -2473.286133, 11.655146, 0.0000, 0.0000, 139.2289);
CreateObject(6066, 1378.655396, -2487.853027, 16.105122, 0.0000, 0.0000, 359.2444);
CreateObject(18450, 1546.140015, -2456.191406, 21.297863, 329.0603, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(18450, 1623.260254, -2456.316895, 21.325216, 329.0603, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(18450, 1651.238525, -2451.507324, 21.927816, 329.0603, 354.8434, 36.9558);
CreateObject(18450, 1514.996216, -2437.042236, 20.322863, 329.0603, 356.5623, 272.4414);
CreateObject(1632, 1462.452026, -2467.753174, 13.854792, 0.0000, 0.0000, 48.9879);
CreateObject(6066, 1457.676514, -2464.121338, 15.155136, 0.0000, 0.0000, 319.7103);
CreateObject(18367, 1476.330688, -2524.552246, 12.028822, 356.5623, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(18367, 1475.915161, -2553.594971, 17.072630, 356.5623, 4.2972, 24.0642);
CreateObject(18367, 1489.110352, -2580.103027, 22.411070, 335.0763, 3.4377, 106.5700);
CreateObject(13647, 1591.419678, -2506.219727, 12.550659, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(13647, 1629.526489, -2506.361572, 12.550659, 0.0000, 0.0000, 179.6226);
CreateObject(13648, 1569.776245, -2484.829834, 12.550659, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(13648, 1588.794556, -2464.964600, 12.550659, 0.0000, 0.0000, 92.8191);
CreateObject(13604, 1716.028076, -2627.191650, 14.254892, 0.0000, 0.0000, 356.5623);
CreateObject(13641, 1705.526733, -2620.647461, 13.004530, 0.0000, 0.0000, 359.1406);
CreateObject(13638, 1742.254272, -2598.460449, 14.844324, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(13638, 1748.627441, -2598.488770, 22.680859, 0.0000, 0.0000, 179.6224);
CreateObject(13590, 1779.393066, -2592.688232, 13.772736, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(12956, 1817.346924, -2597.524414, 16.375118, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(12956, 1443.181885, -2518.544922, 16.375118, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(12956, 1442.957275, -2518.587402, 25.010216, 0.0000, 25.7831, 0.0000);
CreateObject(12914, 1828.815186, -2637.606689, 14.247988, 0.0000, 0.0000, 197.6704);
CreateObject(6052, 1555.173706, -2526.750000, 15.294515, 0.0000, 0.0000, 12.0321);
CreateObject(6052, 1560.544067, -2525.888428, 19.662371, 3.4377, 0.8594, 184.6750);
CreateObject(3364, 1496.999023, -2532.055420, 12.702896, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1634, 2074.020996, -2448.508545, 13.844193, 0.0000, 0.0000, 270.6185);
CreateObject(6066, 2079.334961, -2448.335693, 15.222322, 0.0000, 0.0000, 180.4818);
CreateObject(8397, 2017.606567, -2637.563721, 9.750357, 50.7067, 359.1406, 0.0000);
CreateObject(13603, 2092.186035, -2547.947266, 8.831584, 0.0000, 0.0000, 6.0161);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 2112.6982, 2112.6982, 2112.6982);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 30.3706);
SetPlayerCameraPos(playerid, 2108.5190, -2407.8156, 15.0468);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2112.0190, -2411.8156, 13.5468);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_FEHER,\"Üdvözöllek a szerveren!\");
//SendClientMessage(playerid, COLOR_FEHER,\"blablalblalblablalblabla\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_FEHER,\"A játékmód legnagyobb részét AnthonyGates készítette!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_FEHER,\"A teleport rendszert \'dns\' készítette(sampforum.hu)!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_FEHER,\"A jármû spawnert pedig \'Fedee!\' (sa-mp.com)!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_INFO,napuzenete);
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
IsLogged[playerid] = 0;
IsInDM[playerid] = 0;
new file[128], string[128];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(file,sizeof(file),\"/jatekosok/%s.ini\",name);
if(!fexist(file))
{
format(string, sizeof string, \"Üdvözöllek %s! \\nÚgy tûnik, te még elõször jársz itt, így regisztrálnod kell! \\n\\nÍrd be a jelszavad!\", name);
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztrál\", \"Vissza.\");
}
if(fexist(file))
{
format(string, sizeof string, \"Üdvözöllek %s! \\nMár regisztrálva vagy, így be kell jelentkezned! \\n\\nÍrd be a jelszavad.\", name);
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belép\", \"Vissza.\");
}
return 1;
}
 
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    new file[128];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(file,sizeof(file),\"/jatekosok/%s.ini\",name);
if(fexist(file) && IsLogged[playerid] == 1)
{
    dini_IntSet(file,\"Pont\", GetPlayerScore(playerid));
    dini_IntSet(file,\"Penz\", GetPlayerMoney(playerid));
    dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]);
    dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]);
    dini_IntSet(file,\"Admin\", PlayerInfo[playerid][Admin]);
    dini_IntSet(file,\"Kickek\", PlayerInfo[playerid][Kickek]);
    dini_IntSet(file,\"Warn\", PlayerInfo[playerid][Warn]);
}
IsLogged[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
{
        if(!success)
        {
                new strin[128];
                format(strin, sizeof(strin), \"Sajnálom de a  %s parancs nem létezik, használd a /help-et!\", cmdtext);
                SendClientMessage(playerid,COLOR_SEMMI, strin);
        }
        return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid)
{
PlayerInfo[playerid][Deaths] ++;
PlayerInfo[killerid][Kills] ++;
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_REGISTER)
{
if(response)
{
    new file[128];
    new string[128];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
   if(strlen(inputtext) == 0)
   {
      format(string, sizeof string, \"Üdvözöllek %s! \\nÚgy tûnik, te még elõször jársz itt, így regisztrálnod kell! \\n\\nÍrd be a jelszavad!\", name);
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztrál\", \"Vissza.\");
      return 0;
   }
   format(file,sizeof(file),\"/jatekosok/%s.ini\",name);
   if(!fexist(file))
   {
      dini_Create(file);
      dini_IntSet(file,\"Jelszo\", udb_hash(inputtext));
      dini_IntSet(file,\"Pont\", GetPlayerScore(playerid));
      dini_IntSet(file,\"Penz\", GetPlayerMoney(playerid));
      dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]);
       dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]);
        dini_IntSet(file,\"Admin\", PlayerInfo[playerid][Admin]);
        dini_IntSet(file,\"Kickek\", PlayerInfo[playerid][Kickek]);
        dini_IntSet(file,\"Warn\", PlayerInfo[playerid][Warn]);
        format(string, sizeof string, \"Üdvözöllek %s! \\nMár regisztrálva vagy, így be kell jelentkezned! \\n\\nÍrd be a jelszavad.\", name);
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"DIALOG_LOGIN\", \"Cancel.\");
      PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      printf(\"%s sikeresen regisztrált!\", name);
   }
}
}
if(dialogid == DIALOG_LOGIN)
{
if(response)
{
    new file[128];
    new string[128];
    new PlayerName[24];
   if(strlen(inputtext) == 0)
   {
       GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof PlayerName);
       format(string, sizeof string, \"Üdvözöllek %s! \\nMár regisztrálva vagy, így be kell jelentkezned! \\n\\nÍrd be a jelszavad.\", PlayerName);
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"DIALOG_LOGIN\", \"Cancel.\");
      return 0;
   }
   new name[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
   format(file,sizeof(file),\"/jatekosok/%s.ini\",name);
   if(fexist(file))
   {
       new password = dini_Int(file, \"Jelszo\");
       new neve[MAX_PLAYER_NAME],str[128];
          if(udb_hash(inputtext) != password)
      {
          GetPlayerName(playerid,neve,sizeof(neve));
          PlayerInfo[playerid][Kickek] ++;
          format(str,sizeof(str),\"{DD0000}Kick: {00FF00}%s kirúgva a rendszer által! Oka: {FF0000}Hibás jelszó!\",neve);
          SendClientMessageToAll(COLOR_SEMMI,str);
          ShowPlayerDialog(playerid,133131,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"KICK\",\"Hibás jelszót írtál be, így ki lettél rúgva!\",\"Rendben\",\"\");
          printf(\"%s Nem tudott bejelentkezni!\", neve);
          NKick(playerid);
      }
      else
      {
         IsLogged[playerid] = 1;
         ResetPlayerMoney(playerid);
         SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Pont\"));
         GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Penz\"));
         PlayerInfo[playerid][Deaths] = dini_Int(file,\"Deaths\");
         PlayerInfo[playerid][Kills] = dini_Int(file,\"Kills\");
         PlayerInfo[playerid][Admin] = dini_Int(file,\"Admin\");
         PlayerInfo[playerid][Kickek] = dini_Int(file,\"Kickek\");
         PlayerInfo[playerid][Warn] = dini_Int(file,\"Warn\");
         new udv[128];
         format(udv,sizeof(udv),\"Sikeres csatlakozás! Pontjaid száma: %i, Pénzed: $%i\",GetPlayerScore(playerid), GetPlayerMoney(playerid));
         SendClientMessage(playerid, COLOR_INFO, udv);
         TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
      }
   }
}
}
if( dialogid == DIALOG_TELE )     {
                if(     response )              {
                        new JN[MAX_PLAYER_NAME],FSTRING[128];
                        GetPlayerName(playerid,JN,sizeof(JN));
                        if( GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER )         {
                        new idxveh = GetPlayerVehicleID( playerid );
                        SetVehiclePos( idxveh, Teleportok[listitem][tX], Teleportok[listitem][tY], Teleportok[listitem][tZ]);
                        SetVehicleZAngle( idxveh, Teleportok[listitem][tZA]);
                        }
                        else
                        {
                            SetPlayerPos( playerid,Teleportok[listitem][tX], Teleportok[listitem][tY], Teleportok[listitem][tZ]);
                            SetPlayerFacingAngle( playerid, Teleportok[listitem][tZA]);
                        }
            format(FSTRING,sizeof(FSTRING), \"[Teleport]: %s elteleportált ide: %s\", JN, Teleportok[listitem][sCMTA]);
              SendClientMessageToAll( COLOR_PURPLE, FSTRING );
        }
    }
return 0;
}
public NewKick(playerid) { Kick(playerid); }
NKick(playerid) { SetTimerEx(\"NewKick\", 500, 0, \"d\", playerid); }
//====================================================================================================
//===========================================   !PARANCSOK!   ========================================
//====================================================================================================
CMD:tele(playerid, params[])
{
        new
                DialogString[1024],
                color[7];
        color = (random(2))?(\"F70431\"):(\"39F704\");
        for(new i; i < sizeof(Teleportok); i++ )
        {
                format(DialogString, sizeof DialogString, \"%s\\n{%s}%s\", DialogString, color, Teleportok[sCMTA] );
        }
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TELE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportok listája\", DialogString, \"Teleport!\", \"Maradok!\");
        return 1;
}
CMD:help(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"/statisztika, /tele\");
if(PlayerInfo[playerid][Admin] > 0) {SendClientMessage(playerid,COLOR_INFO, \"Admin: /ah\");}
return 1;
}
CMD:statisztika(playerid)
{
 new uzenet[128],uzenet2[128], nev[MAX_PLAYER_NAME], adminszint[30];
     if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 0) {adminszint = \"Játékos\";}
 if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 1) {adminszint = \"V.I.P\";}
 if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 2) {adminszint = \"Segítõ\";}
     if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 3) {adminszint = \"Moderátor\";}
     if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 4) {adminszint = \"Adminisztrátor\";}
     if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 5) {adminszint = \"Fõ-Adminisztrátor\";}
     if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 3333) {adminszint = \"Mapper\";}
     if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 5555) {adminszint = \"Scripter\";}
     if(IsPlayerAdmin(playerid)) {adminszint = \"RCON Admin\";}
 GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
 format(uzenet,sizeof(uzenet), \"Név: %s | Rang: %s | Pontszám: %i | Halálok: %i | Ölések: %i | Pénz: $%i\",nev,adminszint,GetPlayerScore(playerid),PlayerInfo[playerid][Deaths],PlayerInfo[playerid][Kills], GetPlayerMoney(playerid));
 format(uzenet2,sizeof(uzenet2),\"Kickjeid száma: %i, Figyelmeztetéseid száma: %i\",PlayerInfo[playerid][Kickek],PlayerInfo[playerid][Warn]);
 SendClientMessage(playerid,COLOR_TURKTIZ,uzenet);
 SendClientMessage(playerid,COLOR_TURKTIZ,uzenet2);
 return 1;
}
//====================================================================================================
//===========================================   RANGOSPARANCSOK   ====================================
//====================================================================================================
CMD:ah(playerid)
{
if(PlayerInfo[playerid][Admin] > 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][Admin] >= 1)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"VIP Parancsai\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_INFO,\"N/A\");
}
    if(PlayerInfo[playerid][Admin] >= 2)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Segítõ Parancsai\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_INFO,\"/kick\");
}
    if(PlayerInfo[playerid][Admin] >= 3)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Moderátor Parancsai\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_INFO,\"N/A\");
}
    if(PlayerInfo[playerid][Admin] >= 4)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Admin Parancsai\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_INFO,\"N/A\");
}
    if(PlayerInfo[playerid][Admin] >= 5)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Fõadmin Parancsai\");
   SendClientMessage(playerid,COLOR_INFO,\"N/A\");
}
    if(PlayerInfo[playerid][Admin] >= 3333)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Mapper Parancsai\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_INFO,\"N/A\");
}
    if(PlayerInfo[playerid][Admin] >= 5555)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"SCRIPTER Parancsai\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_INFO,\"/resi, /adminszint\");
}
}
else
{
nemvagyadmin
}
return 1;
}
//====================================================================================================
//===========================================   uj.VIP!   ============================================
//====================================================================================================
//====================================================================================================
//===========================================   uj.SEGÍTÕ!   =========================================
//====================================================================================================
CMD:kick(playerid, params[])
{
new id, indok[128];
if(sscanf(params,\"us\", id,indok)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_INFO,\"Használat: /kick <id/név> <indok>\");
if(IsPlayerConnected(id))
{
if(PlayerInfo[playerid][Admin] >= 2)
{
new adminneve[MAX_PLAYER_NAME],kickeltneve[MAX_PLAYER_NAME],uzenet[128];
GetPlayerName(playerid,adminneve,sizeof(adminneve));
GetPlayerName(id,kickeltneve,sizeof(kickeltneve));
format(uzenet,sizeof(uzenet),\"Kick: %s ki lett rúgva %s által! Oka: %s\",kickeltneve,adminneve,indok);
SendClientMessageToAll(COLOR_INFO, uzenet);
PlayerInfo[id][Kickek] ++;
NKick(id);
}
else{nemvagyadmin}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"A játékos nem elérhetõ!\");
}
return 1;
}
//====================================================================================================
//===========================================   uj.MODERÁTOR!   ======================================
//====================================================================================================
 
//====================================================================================================
//===========================================   uj.admin!   ==========================================
//====================================================================================================
//====================================================================================================
//===========================================   uj.foadmin!   ========================================
//====================================================================================================
//====================================================================================================
//===========================================   uj.mapper!   =========================================
//====================================================================================================
 
//====================================================================================================
//===========================================   uj.scripter!   =======================================
//====================================================================================================
CMD:adminszint(playerid, params[])
{
new ujadmin, adminszint;
if(sscanf(params,\"ui\", ujadmin,adminszint)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_INFO,\"Használat: /adminszint <id/név> <adminszint>\");
    if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 5555 || IsPlayerAdmin(playerid))
           {
    if(IsPlayerConnected(ujadmin))
    {
         if(adminszint < 0 || adminszint > 5)
      {
         SendClientMessage(playerid,COLOR_INFO, \"Az adminszint 0-5-ig terjed!\");
      }
      else
      {
         new adoneve[MAX_PLAYER_NAME], kaponeve[MAX_PLAYER_NAME], rangneve[30];
         if(adminszint == 0) {rangneve = \"Játékos\";}
         if(adminszint == 1) {rangneve = \"V.I.P\";}
         if(adminszint == 2) {rangneve = \"Segítõ\";}
          if(adminszint == 3) {rangneve = \"Moderátor\";}
          if(adminszint == 4) {rangneve = \"Adminisztrátor\";}
          if(adminszint == 5) {rangneve = \"Fõ-Adminisztrátor\";}
          new adouz[128],kapouz[128];
          GetPlayerName(playerid,adoneve,sizeof(adoneve));
          GetPlayerName(ujadmin, kaponeve,sizeof(kaponeve));
          format(kapouz,sizeof(kapouz),\"%s megváltoztatta %s-re (%i ) a rangodat!\",adoneve,rangneve,adminszint);
          format(adouz,sizeof(adouz), \"Megváltoztattad %s rangját %s-re(%i)!\", kaponeve, rangneve, adminszint);
          SendClientMessage(playerid,COLOR_TURKTIZ,adouz);
          SendClientMessage(ujadmin, COLOR_TURKTIZ,kapouz);
          PlayerInfo[ujadmin][Admin] = adminszint;
                }
    }
    else{SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"A játékos nem elérhetõ!\");}
        }
    else{nemvagyadmin}
return 1;
}
CMD:gmx(playerid, params[])
{
if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 5555 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
    new indok[50];
    if(sscanf(params,\"s\", indok)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_INFO,\"Használat: /resi <indok>\");
new nev[MAX_PLAYER_NAME],uzenet[128];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(uzenet,sizeof(uzenet),\"Szerver: %s újraindította a szervert! Indok: %s\", nev,indok);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,uzenet);
SendRconCommand(\"gmx\");
   
}
else {nemvagyadmin}
return 1;
}
//====================================================================================================
//===========================================   !ALIAS!   ===========================================
//====================================================================================================
CMD:resi(playerid, params[]){return cmd_gmx(playerid,params);}
CMD:stats(playerid){return cmd_statisztika(playerid);}
 
 

/*Dokumentáció
****************************************************************
*************          Mod by: Anthony Gates       *************
*************          Mod for: r~Servers          *************
*************             First Step:              *************
*************             2013.10.13.              *************
****************************************************************
2013.10.13 v1.0
------------------
- Szervernév, mapnév, modnév, és a verziók dinamikusra írva
- Regisztrációs rendszer elkészítve.
- Mod betöltés javítva, dinamikusra írva.
2013.10.14 v1.0.1
------------------
- Adminszintek: 0) Játékos, 1) V.I.P, 2) Segítõ, 3) Moderátor, 4)Admin, 5) Fõadmin, 3333) Mapper, 5555) Scripter
- Statisztika parancs.
2013.10.15 v1.0.2
------------------
- /adminszint parancs Scripter rangtól
- A /gmx parancs már tartalmazza, írja az indokot is!
- A szerver menti az eddigi kickek számát, és a figyelmeztetéseket
- Új kick rendszer, már írja az indokot is!
- Statisztika parancs bõvítve
- Bejelentkezés és Regisztráció finomítva
- A Mod struktúrája rendszerezve, bõ információkkal ellátva.
 

*/

 
Kép:
\"sa-mp-028_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

53
Elnézést. Javítottam. :)

54
Leírások/Útmutatók / Hogyan adjunk magunknak admint a saját szerverünkön?
« Dátum: 2013. Szeptember 21. - 11:01:29 »
Sziasztok!
 
Sokat látok olyan kérdést, hogy hogyan tudok magamnak admint adni a szerveremen, mivel ha szerkesztem a fájlt, akkor nem fogadja el a jelszavam...
Most, egy teljesen profi megoldást mutatok nektek, ami eltér a megszokott választól, és egyszerûbb is...
Tehát, ugye, mikor megnyitod a gamemodet, akkor lesz benne egy \"/admintadokvalakinek\" parancs, én például a GodFather \"/makeadmin\" parancsát hozom fel példának...
Vegyük is szemügyre a parancsot:
 
if(strcmp(cmd, \"/makeadmin\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /makeadmin [playerid/PartOfName] [level(1-3)]\");
      return 1;
   }
   new para1;
   new level;
   para1 = ReturnUser(tmp);
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   level = strval(tmp);
   if (PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 1337)
   {
       if(IsPlayerConnected(para1))
       {
           if(para1 != INVALID_PLAYER_ID)
           {
            GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer));
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            PlayerInfo[para1][pAdmin] = level;
            printf(\"AdmCmd: %s kinevezte %s-t %d szintû adminnak.\", sendername, giveplayer, level);
            format(string, sizeof(string), \"   Kinevezett %d szintû adminnak %s\", level, sendername);
            SendClientMessage(para1, COLOR_LIGHTBLUE, string);
            format(string, sizeof(string), \"   Kinevezted %s-t %d szintû adminnak.\", giveplayer,level);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
         }
      }
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"  Nem vagy jogosult használni ezt a parancsot!\");
   }
}
return 1;
}

 
Ugye, mint látszik, ez a script akkor engedi megadni az admint, ha a parancs küldõje 1337-es, vagy nagyobb admin. Közelítsünk csak rá erre a sorra:
 
if (PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 1337)

 
Na hoppá, ezzel kellene kezdeni valamit, hogy amint fellépünk, tudjunk adni magunknak adminjogosultságot..
Hogy is? Az alap samp szervernek van egy olyan brilliáns funkciója, amit sokan elfelejtenek, és ezt a funkciót hívják RCON-nak...
Módosítsuk is a scriptet:
 
if (PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 1337 || IsPlayerAdmin(playerid))

 
Magyarázat: A script akkor engedi ezen a szálon tovább a parancs küldõjét, ha õ 1337-es vagy nagyobb admin és/vagy RCON admin!
Mi a teendõ? Fellépsz a szerveredre, belépsz az RCON-ba (/rcon login rconjelszó), majd /makeadmin id szint.
Köszönöm a figyelmet.

55
SELECT * FROM \'users\';

56
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[HuN]Fusion(Role Play)
« Dátum: 2013. Szeptember 20. - 08:35:16 »
Elérhetõséget töröld...

57
Haló!
A VPS kihasználatlansága végett úgy döntöttem, elajándékozok pár szervert!
Nem kérek érte semmit!
ts: hungariangamers.tk
vagy PÜ!
Edit: Nem szokásom lopni, úgyhogy légyszives hanyagoljuk ezt!

Oldalak: 1 2 3 [4]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal