Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - M4tr1X

Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68
976
Segítségkérés / GetPlayerVelocity hiba
« Dátum: 2010. Augusztus 22. - 22:22:18 »
Sziasztok.
Akadna egy kis gondom ezzen a fügvénnyel.
A kód így néz ki:
 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
         if(pSpeedBoost[playerid] == true)
         {
              if(newkeys & KEY_SPRINT)
              {
                   new Float:x, Float:y, Float:z;
                   GetPlayerVelocity(playerid,x,y,z);
                   SetPlayerVelocity(playerid,x+(x/4),y+(y/4),z+(z/4));
              }
         }
         if(BiggestJump[playerid] == true)
         {
              if(newkeys & KEY_JUMP)
              {
                   SetPlayerVelocity(playerid,0.0,0.0,0.2);
              }
         }
    }
    return 1;
}

 
De sajnos nem mûködik. Én írtam el valamit, vagy bugos a SetPlayerVelocity függvény?

977
Segítségkérés / Segítség :D
« Dátum: 2010. Augusztus 22. - 21:48:20 »
Nem tudja beolvasni, mert vagy nincs meg a fájl, vagy rossz helyre van berakva.

978
Segítségkérés / %d és %i között mi a külömbség ?
« Dátum: 2010. Augusztus 22. - 21:47:40 »
Akkor elmagyaráznád légy oly szíves? :D Én is eddig úgy tudtam, hogy ugyanazt a hatást kelti.

979
Segítségkérés / %d és %i között mi a külömbség ?
« Dátum: 2010. Augusztus 22. - 18:59:46 »
Idézetet írta: ScreaM date=1282491922\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2935\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
decimális = decimális egész számok

integer = szimpla egész szám

 
Így igaz, de mindkettõvel ugyanazt a hatást érheted el.

980
Segítségkérés / Interiorba object
« Dátum: 2010. Augusztus 21. - 23:40:46 »
Felmész sampra, ahova az objektet szeretnéd rakni /save, majd pawnoban berakod. Bár ha precíziós mûvet szeretnél csinálni, akkor fogalmam sincs. :D

981
Segítségkérés / [HELP] Gravitáció
« Dátum: 2010. Augusztus 20. - 21:49:17 »
Mivel nekem sincs YSF, ezért nem tudtam, hogy nincs GetPlayerGravity. :D
Akkor rakd be így:
 

#include <YSF>
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
     new bool:Grav[MAX_PLAYERS];
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,\'hatótávolság\',\'X koordináta\',\'Y koordináta\',\'Z koordináta\') && Grav[playerid] == false)
     {
          SetPlayerGravity(playerid,0.002);
          Grav[playerid] = true;
     }
    else if(Grav[playerid] == true)
     {
          SetPlayerGravity(0.008);
          Grav[playerid] = false;
     }
    return 1;
}

982
Segítségkérés / [HELP] Gravitáció
« Dátum: 2010. Augusztus 19. - 17:50:09 »
Nos, ez az egész nagyon egyzerû.
 

#include <YSF>
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,\'hatótávolság\',\'X koordináta\',\'Y koordináta\',\'Z koordináta\') && GetPlayerGravity(playerid) != 0.002) return SetPlayerGravity(playerid,0.002);
    else if(GetPlayerGravity(playerid) != 0.008) return SetPlayerGravity(0.008);
    return 1;
}

 
A YSF include-t ha valaki tudja, linkelje be plz, mert nekem is kellene.

983
SA-MP: Szerverfejlesztés / Nrg500 Pálya
« Dátum: 2010. Augusztus 19. - 12:17:53 »
Képek nélkül sajnos nehéz ítélni.

984
SA-MP: Szerverfejlesztés / IsPlayerInWater
« Dátum: 2010. Augusztus 16. - 13:36:24 »
Idézetet írta: Iceaac date=1281942111\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2857\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


ez télleg tuti :) de kocsiban is mukszik? :)
 

&& !IsPlayerInAnyVehicle(playerid)[/quote]
 
[/quote]
Magyarán, csak akkor tér vissza igaz értékkel, ha nem vagy jármûben.

985
SA-MP: Szerverfejlesztés / IsPlayerInWater
« Dátum: 2010. Augusztus 16. - 07:45:01 »
Nah igen, ez régebben is kellett nekem. :) Ez karaj!

986
Drift / [TFD]Doriftar Drift Video !
« Dátum: 2010. Augusztus 13. - 16:39:34 »
Sztem is raj lett.

987
Grafikai Munkák/Logók / Bemutatás
« Dátum: 2010. Augusztus 12. - 23:53:05 »
Imóóóóóóóóó! :D Yah, és a kép legjobb részét miért kellett elhomályosítani?   :mistrust:

988
Segítségkérés / Error :(
« Dátum: 2010. Augusztus 12. - 18:37:10 »
Idézetet írta: ChuckNorris date=1281625694\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2820\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Van ilyen kód készítve:
 
forward CheckForWalkingTeleport(playerid);

 ?
 
Nem,nem az.Az ez lenne: public function lacks forward declaration (symbol \"CheckForWalkingTeleport\")
Tesk:
 
public CheckForWalkingTeleport(playerid) 
{
  new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
  GetPlayerPos(playerid, cx, cy, cz);
  return 1;
}

 
Csak 1 db \"}\" jel kell.
 
[/quote]
Lol, azt észre se vettem :DD
Am tényleg nincs túl sok értelme.  ::|

989
Segítségkérés / Error :(
« Dátum: 2010. Augusztus 12. - 17:04:09 »
Van ilyen kód készítve:
 
forward CheckForWalkingTeleport(playerid);

 ?

990
Segítségkérés / Skin szerkesztés (ruhák, cipõk stb.)
« Dátum: 2010. Augusztus 12. - 17:01:21 »
GIMP 2.6 és 3Ds Max.

Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal