Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - solyom1992
16
« Dátum: 2014. Január 10. - 17:30:00 »
helló az lenne a problémám, hogy raktam be animációkat és azóta ha nemlétezõ parancsot írok be akkor elkezd egy animációt kérdésem:-Mi okozhatja ezt? -Miért nem írja ki a hibaüzenetet nemlétezõ parancsnál? kód: animok: if(strcmp(cmdtext, \"/bomb\", true)==0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"BOMBER\",\"BOM_PLANT_LOOP\",4.0,1,0,0,0,-1); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Anim befejezése >> /s\"); } return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/robman\", true)==0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Anim befejezése >> /s\"); } return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/wank\", true)==0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"PAULNMAC\", \"wank_loop\", 1.800001, 1, 0, 0, 1, 600); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Anim befejezése >> /s\"); } return 1; } ...stb a végén a hiba üzenet: if (strcmp(cmdtext, \"/stop\", true)==0){ ClearAnimations(playerid); return 1; } if (strcmp(cmdtext,\"/s\", true) == 0) { ClearAnimations(playerid); return 1; } else { SendClientMessage(playerid,-1, \"Hiba: Nem létezõ parancs parancsokért /help /cmd); } return 1; }
17
« Dátum: 2014. Január 09. - 14:14:56 »
helló az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudnám azt megcsinálni, hogy minden parancs használatát letiltom a szerveren már próbálkoztam dolgokkal de a filterscriptekben lévõ parancsokat nem tudom letiltani mindig csak a gamemódban lévõ parancsokat tudom letiltani
18
« Dátum: 2014. Január 03. - 09:32:56 »
Van egyáltalán egyedi script?
19
« Dátum: 2013. December 30. - 12:49:33 »
Helló! Az lenne a kérdésem h a K+H betûkombinációt lehetne-e valahogy érzékelni? a H gomb tudom hogy benne van a játékban de a K nincs és kéne nekem h ez a két gomb egyszerre lenyomását érzékelni tudjam segítségeteket elõre is köszönöm
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. December 30. - 13:11:58 )
vagy az is jó ha olyan kombinációt használ amiben benne van a H és egy nem definiált gomb pl valami INVALID_KEY csak sajna ilyen nincs xd ami magában foglalja az öszes nem definiált gombot pl
20
« Dátum: 2013. December 11. - 12:07:08 »
hi az lenne a gondom/kérdésem, hogy csináltam egy serial ban-t és ha valakit banoltam és az fel szeretne jönni akkor szeretném látni a ban indokát is de valamiért azt nem olvassa ki :/ hibát nem ír a nevet és a serial kódot megjeleníti viszont az indokot nem kód: public OnPlayerConnect(playerid) { new banolt[128]; new PSerial[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; new banszoveg[500]; new konzol[300]; new indok[30]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); gpci(playerid, PSerial, sizeof(PSerial)); format(banolt, sizeof(banolt), \"SerialBan/%s.txt\", PSerial); if(fexist(banolt)) { new File:file; file=fopen(banolt, io_append); fread(file, indok, sizeof(indok),false); format(konzol, sizeof(konzol), \"%s:<%s>[iNDOK:%s]\",name,PSerial,indok); printf(konzol); fclose(file); format(banszoveg, sizeof(banszoveg), \"%s banolva van errõl a szerverrõl!\",name); SendClientMessageToAll(0xFFFF00FF,banszoveg); Ban(playerid); } else { format(konzol, sizeof(konzol), \"%s:<%s>\",name,PSerial); printf(konzol); } return 1; }
21
« Dátum: 2013. December 09. - 18:08:44 »
Hi az lenne a kérdésem h erre vajon miért ír hibát és, hogy ez vajon így mûködõ képes ötlet-e? célom ezzel, hogy letudjam kérni a ratiot egy változóban kod: stock GetPlayerRatio(playerid) { new Float:ratio; new halal[MAX_PLAYERS]; if(PlayerInfo[playerid][Deaths] == 0) { halal[playerid] = 1; } else { halal[playerid]=PlayerInfo[playerid][Deaths]; } ratio=GetPlayerScore(playerid)/halal[playerid]; return ratio; }
hiba: C:\\Users\\Sanyi\\Desktop\\samp cuccok\\szerverek\\xsamp\\gamemodes\\PLGV4.0.pwn(952) : error 017: undefined symbol \"Deaths\" C:\\Users\\Sanyi\\Desktop\\samp cuccok\\szerverek\\xsamp\\gamemodes\\PLGV4.0.pwn(958) : error 017: undefined symbol \"Deaths\" C:\\Users\\Sanyi\\Desktop\\samp cuccok\\szerverek\\xsamp\\gamemodes\\PLGV4.0.pwn(961) : warning 213: tag mismatch Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors.
u.i.: mielõtt azt mondja valaki h nincs definiálva a Deaths annak mondom h definiálva van a mód elején.
22
« Dátum: 2013. December 04. - 16:41:56 »
Helló! az lenne a problémám h éppen egy új gamemódon dolgozok és van 4 csapat ezért mert minden csapatnak van egy \"halott csapat \" része vagyis ha meghal az egyes csapatban az egyik játékos akkor bekerül a 3-as csapatba(várakozni amíg valamelyik csapatból mindenki meg nem hal) csak h ezzel az a gond h mikor meghal valaki akkor elkezd ugrálni a skinválasztó helye és a spawn hely között és közben a körök pörögnek -_- Gm kód : /* team[0]=hazai /gTeam[playerid]==0 /redpont hazai halott gTeam[playerid]==2 team[1]=vendég /gTeam[playerid]==1 /bluepont vendég halott gTeam[playerid]==3 */ #include #define csapat 0 #define csapat2 1 forward pont(); forward Eredmeny(); forward penz(playerid); forward teams(); static gTeam[MAX_PLAYERS]; new nev[16]; new nev1[16]; new korok; new kor; new team[2]; new redpont; new bluepont; //======[player td-k]======= //=====[all td-k]= new Text:Textdraw0; new Text:Textdraw1; new Text:Textdraw2[MAX_PLAYERS]; new Text:Td[MAX_PLAYERS]; new Text:Textdraw13; new Text:Textdraw14; //=======[vonalak]=== new Text:Textdraw4; new Text:Textdraw5; new Text:Textdraw7; new Text:Textdraw9; new Text:Textdraw12; new Text:Textdraw15; new Text:Textdraw16; new Text:Textdraw17; new Text:Textdraw18; new Float:HazaiRandom[][4]= { {19.5677,-294.2443,2.5106,274.4695}, {20.5067,-276.5636,2.4870,266.7823}, {21.8792,-259.5787,2.4136,265.4454}, {22.8756,-239.2859,2.3795,271.1272}, {27.9531,-221.2488,2.2204,265.7795} }; new Float:VendegRandom[][4]= { {180.8864,-318.2010,1.5781,85.7888}, {175.9994,-304.1717,1.5724,93.8102}, {150.9604,-300.8163,1.5781,37.6604}, {150.0830,-288.2684,1.5781,93.8102}, {172.2657,-275.5168,5.0234,84.4912} }; main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } public teams() { new count[2]=0; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) { if(gTeam==0) { count[0]++; } if(gTeam==1) { count[1]++; } team[0]=count[0]; team[1]=count[1]; } return 1; } public Eredmeny() { new str[256]; format(str,sizeof(str),\"~r~%s: %02d~w~ - ~b~%02d :%s\",nev,redpont,bluepont,nev1); TextDrawSetString(Text:Textdraw0,str); new str1[20]; format(str1,sizeof(str1),\"~r~ROUNDS: %02d\",kor); TextDrawSetString(Text:Textdraw14,str1); return 1; } public pont() { if(team[0]==0&&team[0]!=0) { kor++; if(kor==korok) { if(redpont>bluepont) { GameTextForAll(\"~r~hazai nyerte a wart\",7000,5); redpont+=team[0]; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) { if(gTeam==2) { gTeam=0; return 1; } if(gTeam==3) { gTeam=1; return 1; } return 1; } return 1; } if(redpont { GameTextForAll(\"~r~vendeg nyerte a wart\",7000,5); bluepont+=team[1]; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) { if(gTeam==2) { gTeam=0; return 1; } if(gTeam==3) { gTeam=1; return 1; } return 1; } return 1; } if(redpont==bluepont) { GameTextForAll(\"~r~Dontetlen\",7000,5); bluepont+=team[1]; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) { if(gTeam==2) { gTeam=0; return 1; } if(gTeam==3) { gTeam=1; return 1; } } return 1; } return 1; } else { GameTextForAll(\"~r~vendeg nyerte a kort\",7000,5); bluepont+=team[1]; return 1; } } if(team[1]==0&&team[0]!=0) { kor++; if(kor==korok) { if(redpont>bluepont) { GameTextForAll(\"~r~hazai nyerte a wart\",7000,5); redpont+=team[0]; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) { if(gTeam==2) { gTeam=0; return 1; } if(gTeam==3) { gTeam=1; return 1; } return 1; } return 1; } if(redpont { GameTextForAll(\"~r~vendeg nyerte a wart\",7000,5); bluepont+=team[1]; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) { if(gTeam==2) { gTeam=0; return 1; } if(gTeam==3) { gTeam=1; return 1; } return 1; } return 1; } if(redpont==bluepont) { GameTextForAll(\"~r~Dontetlen\",7000,5); bluepont+=team[1]; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) { if(gTeam==2) { gTeam=0; return 1; } if(gTeam==3) { gTeam=1; return 1; } return 1; } return 1; } return 1; } else { GameTextForAll(\"~r~home nyerte a kort\",7000,5); redpont+=team[0]; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) { if(gTeam==2) { gTeam=0; return 1; } if(gTeam==3) { gTeam=1; return 1; } return 1; } return 1; } } if(team[1]==0&&team[0]==0) { kor++; if(kor==korok) { if(redpont>bluepont) { GameTextForAll(\"~r~hazai nyerte a wart\",7000,5); redpont+=team[0]; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) { if(gTeam==2) { gTeam=0; return 1; } if(gTeam==3) { gTeam=1; return 1; } return 1; } return 1; } if(redpont { GameTextForAll(\"~r~vendeg nyerte a wart\",7000,5); bluepont+=team[1]; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) { if(gTeam==2) { gTeam=0; return 1; } if(gTeam==3) { gTeam=1; return 1; } return 1; } return 1; } if(redpont==bluepont) { GameTextForAll(\"~r~Dontetlen\",7000,5); bluepont+=team[1]; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) { if(gTeam==2) { gTeam=0; return 1; } if(gTeam==3) { gTeam=1; return 1; } return 1; } return 1; } return 1; } else { GameTextForAll(\"~r~dontetlen\",7000,5); redpont+=team[0]; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) { if(gTeam==2) { SpawnPlayer(i); gTeam=0; return 1; } if(gTeam==3) { SpawnPlayer(i); gTeam=1; return 1; } return 1; } return 1; } } for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { SpawnPlayer(i); return 1; } } return 1; } public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); format(nev,sizeof(nev),\"~r~HAZAI\"); format(nev1,sizeof(nev1),\"~b~VENDEG\"); team[0]=0; team[1]=0; redpont=0; bluepont=0; korok=10; kor=0; AddStaticVehicle(443,133.7716,-257.2774,2.2121,330.0305,3,3); // Textdraw0 = TextDrawCreate(3.000000, 425.000000, \"~r~HAZAI: 10~w~ - ~b~10 :VENDEG\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255); TextDrawFont(Textdraw0, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.420000, 2.300001); TextDrawColor(Textdraw0, 16711935); TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1); TextDrawUseBox(Textdraw0, 1); TextDrawBoxColor(Textdraw0, 66); TextDrawTextSize(Textdraw0, 639.000000, 0.000000); Textdraw1 = TextDrawCreate(186.000000, 413.000000, \"I\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255); TextDrawFont(Textdraw1, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.220000, 5.000000); TextDrawColor(Textdraw1, -1); TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1); Textdraw4 = TextDrawCreate(185.000000, 429.000000, \"-\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw4, 255); TextDrawFont(Textdraw4, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw4, 8.500000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw4, -1); TextDrawSetOutline(Textdraw4, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw4, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw4, 1); Textdraw5 = TextDrawCreate(303.000000, 413.000000, \"I\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw5, 255); TextDrawFont(Textdraw5, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw5, 0.250000, 5.000000); TextDrawColor(Textdraw5, -1); TextDrawSetOutline(Textdraw5, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw5, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw5, 1); Textdraw7 = TextDrawCreate(299.000000, 429.000000, \"-\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw7, 255); TextDrawFont(Textdraw7, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw7, 7.229990, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw7, -1); TextDrawSetOutline(Textdraw7, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw7, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw7, 1); Textdraw9 = TextDrawCreate(398.000000, 413.000000, \"I\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw9, 255); TextDrawFont(Textdraw9, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw9, 0.270000, 5.000000); TextDrawColor(Textdraw9, -1); TextDrawSetOutline(Textdraw9, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw9, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw9, 1); Textdraw12 = TextDrawCreate(393.000000, 429.000000, \"-\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw12, 255); TextDrawFont(Textdraw12, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw12, 7.809997, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw12, -1); TextDrawSetOutline(Textdraw12, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw12, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw12, 1); Textdraw15 = TextDrawCreate(496.000000, 413.000000, \"I\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw15, 255); TextDrawFont(Textdraw15, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw15, 0.250000, 5.000000); TextDrawColor(Textdraw15, -1); TextDrawSetOutline(Textdraw15, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw15, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw15, 1); Textdraw16 = TextDrawCreate(495.000000, 429.000000, \"-\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw16, 255); TextDrawFont(Textdraw16, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw16, 7.809997, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw16, -1); TextDrawSetOutline(Textdraw16, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw16, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw16, 1); Textdraw17 = TextDrawCreate(613.000000, 413.000000, \"I\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw17, 255); TextDrawFont(Textdraw17, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw17, 0.250000, 5.000000); TextDrawColor(Textdraw17, -1); TextDrawSetOutline(Textdraw17, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw17, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw17, 1); Textdraw18 = TextDrawCreate(620.000000, 423.000000, \":)\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw18, 255); TextDrawFont(Textdraw18, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw18, 0.609999, 2.100000); TextDrawColor(Textdraw18, -1); TextDrawSetOutline(Textdraw18, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw18, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw18, 1); Textdraw13 = TextDrawCreate(194.000000, 437.000000, \"~g~M.ROUND:10\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw13, 255); TextDrawFont(Textdraw13, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw13, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw13, -1); TextDrawSetOutline(Textdraw13, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw13, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw13, 1); Textdraw14 = TextDrawCreate(196.000000, 423.000000, \"~r~ROUNDS: 00\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw14, 255); TextDrawFont(Textdraw14, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw14, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw14, -1); TextDrawSetOutline(Textdraw14, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw14, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw14, 1); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw0); TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw1); TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw2[playerid]); TextDrawHideForPlayer(playerid,Td[playerid]); TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw13); TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw14); TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw4); TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw5); TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw7); TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw9); TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw12); TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw15); TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw16); TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw17); TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw18); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { Textdraw2[playerid] = TextDrawCreate(310.000000, 423.000000, \"~r~TEAM: 10\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw2[playerid], 255); TextDrawFont(Textdraw2[playerid], 1); TextDrawLetterSize(Textdraw2[playerid], 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw2[playerid], -16776961); TextDrawSetOutline(Textdraw2[playerid], 0); TextDrawSetProportional(Textdraw2[playerid], 1); TextDrawSetShadow(Textdraw2[playerid], 1); Td[playerid] = TextDrawCreate(310.000000, 437.000000, \"~g~ENEMY: 10\"); TextDrawBackgroundColor(Td[playerid], 255); TextDrawFont(Td[playerid], 1); TextDrawLetterSize(Td[playerid], 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(Td[playerid], -1); TextDrawSetOutline(Td[playerid], 0); TextDrawSetProportional(Td[playerid], 1); TextDrawSetShadow(Td[playerid], 1); ShowPlayerDialog(playerid, csapat, DIALOG_STYLE_LIST,\"Csapatok\",\"Hazai\\nVendég\", \"Rendben\",\"\"); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { if(gTeam[playerid]==0) return team[0]--; if(gTeam[playerid]==1) return team[1]--; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { teams(); if(gTeam[playerid]==0) { new rand = random(sizeof(HazaiRandom)); SetPlayerPos(playerid, HazaiRandom[rand][0], HazaiRandom[rand][1],HazaiRandom[rand][2]); SetPlayerFacingAngle(playerid, HazaiRandom[rand][3]); SetPlayerInterior(playerid, 0); new str1[256]; format(str1,sizeof(str1),\"~r~TEAM: %02d\",team[0]); TextDrawSetString(Text:Textdraw2[playerid],str1); new str2[256]; format(str2,sizeof(str2),\"~g~ENEMY: %02d\",team[1]); TextDrawSetString(Text:Td[playerid],str2); SetPlayerColor(playerid,0xFF0000FF); } if(gTeam[playerid]==1) { new rand = random(sizeof(VendegRandom)); SetPlayerPos(playerid, VendegRandom[rand][0], VendegRandom[rand][1],VendegRandom[rand][2]); SetPlayerFacingAngle(playerid, VendegRandom[rand][3]); SetPlayerInterior(playerid, 0); new str1[256]; format(str1,sizeof(str1),\"~r~TEAM: %02d\",team[1]); TextDrawSetString(Text:Textdraw2[playerid],str1); new str2[256]; format(str2,sizeof(str2),\"~g~ENEMY: %02d\",team[0]); TextDrawSetString(Text:Td[playerid],str2); SetPlayerColor(playerid,0x0000FFFF); } if(gTeam[playerid]==2) { SetPlayerPos(playerid,82.8395,-306.1507,29.5297); SetPlayerColor(playerid,0x800000FF); } if(gTeam[playerid]==3) { SetPlayerPos(playerid,82.8395,-306.1507,29.5297); SetPlayerColor(playerid,0x000081FF); } TextDrawShowForPlayer(playerid,Td[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw0); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw1); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw13); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw14); TextDrawShowForAll(Textdraw2[playerid]); TextDrawShowForAll(Td[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw4); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw5); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw7); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw9); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw12); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw15); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw16); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw17); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw18); Eredmeny(); return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { SendDeathMessage(killerid, playerid, reason); if(killerid != INVALID_PLAYER_ID) { if(gTeam[killerid]==0) { if(gTeam[playerid]==1) { gTeam[playerid]=3; teams(); pont(); return 1; } if(gTeam[playerid]==0) { gTeam[playerid]=2; teams(); pont(); return 1; } return 1; } if(gTeam[killerid]==1) { if(gTeam[playerid]==1) { gTeam[playerid]=3; teams(); pont(); return 1; } if(gTeam[playerid]==0) { gTeam[playerid]=2; teams(); pont(); return 1; } return 1; } return 1; } else { if(gTeam[playerid]==1) { gTeam[playerid]=3; teams(); pont(); return 1; } if(gTeam[playerid]==0) { gTeam[playerid]=2; teams(); pont(); return 1; } } teams(); if(gTeam[playerid]==0||gTeam[playerid]==2) { new str1[256]; format(str1,sizeof(str1),\"~r~TEAM: %02d\",team[0]); TextDrawSetString(Text:Textdraw2[playerid],str1); TextDrawShowForAll(Textdraw2[playerid]); new str2[256]; format(str2,sizeof(str2),\"~g~ENEMY: %02d\",team[1]); TextDrawSetString(Text:Td[playerid],str2); TextDrawShowForAll(Td[playerid]); return 1; } if(gTeam[playerid]==1||gTeam[playerid]==3) { new str1[256]; format(str1,sizeof(str1),\"~r~TEAM: %02d\",team[1]); TextDrawSetString(Text:Textdraw2[playerid],str1); TextDrawShowForAll(Textdraw2[playerid]); new str2[256]; format(str2,sizeof(str2),\"~g~ENEMY: %02d\",team[0]); TextDrawSetString(Text:Td[playerid],str2); TextDrawShowForAll(Td[playerid]); return 1; } return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/teams\", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, csapat2, DIALOG_STYLE_LIST,\"Csapatok\",\"Hazai\\nVendég\", \"Rendben\",\"\"); return 1; } if (strcmp(\"/kill\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerHealth(playerid,0); return 1; } if (strcmp(\"/proba\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_USEJETPACK); return 1; } return 0; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid==csapat) { if(response) { if(listitem==0) { gTeam[playerid]=0; } if(listitem==1) { gTeam[playerid]=1; } } } if(dialogid==csapat2) { if(response) { if(listitem==0) { if(gTeam[playerid]==1||gTeam[playerid]==3||gTeam[playerid]==2) { gTeam[playerid]=0; } SpawnPlayer(playerid); } if(listitem==1) { if(gTeam[playerid]==0||gTeam[playerid]==3||gTeam[playerid]==2) { gTeam[playerid]=1; } SpawnPlayer(playerid); } } } return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; }
lehet h én nem veszek észre valamit de már vagy 20 félle képen megpróbáltam de sehogy nem volt jó (hibát nem ír)
23
« Dátum: 2013. November 28. - 17:22:50 »
helló az lenne a kérdésem h ha például van egy ilyenem h new JMAX_JATEKOS; new MAX_JATEKOS; public OnPlayerConnect(playerid) { JMAX_JATEKOS+=1; if(JMAX_JATEKOS>MAX_JATEKOS) { MAX_JATEKOS=JMAX_JATEKOS; } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { JMAX_JATEKOS-=1; return 1; }
akkor ezekkel hogy tudom azt megcsinálni, hogy a MAX_JATEKOS-t amikor leál a szerver elmentsem egy file-ba amikor pedig elinditom akkor kiolvasa azt onan és a MAX_JATEKOS egyenlõ legyen a kiolvasott értékkel? (ezzel egy szerver statisztikát szeretnék csinálni ami azt jelenitené meg nekem, hogy menyi volt a maximális játékos létszám egyszerre )
24
« Dátum: 2013. November 20. - 17:10:09 »
hi találtam egy spec \"rendszert\" de csak a legnagyobb és a leg kissebb játékos id-k között váltogat mi lehet vele a gond? forward SpectateOn(playerid); public SpectateOn(playerid) { TogglePlayerSpectating(playerid, 1); for(new i=0; i { if(IsPlayerConnected(i)) { SpectatedPlayer[playerid] = i; PlayerSpectatePlayer(playerid, i); } } IsPlayerSpectating[playerid] = true; new str[128]; format(str, 128, \"You are now spectating %s (ID:%d).\", GetName(SpectatedPlayer[playerid]), SpectatedPlayer[playerid]); SendClientMessage(playerid, colorSPECTATE, str); } forward SpectateOff(playerid); public SpectateOff(playerid) { TogglePlayerSpectating(playerid, 0); SpectatedPlayer[playerid] = 0; IsPlayerSpectating[playerid] = false; SendClientMessage(playerid, colorSPECTATE, \"You stopped spectating.\"); } forward SpectateNext(playerid); public SpectateNext(playerid) { for(new i=SpectatedPlayer[playerid]; i { if(i==MAX_PLAYERS) i=0; if(IsPlayerConnected(i)) { PlayerSpectatePlayer(playerid, i); SpectatedPlayer[playerid] = i; } } new str[128]; format(str, 128, \"You are now spectating %s (ID:%d).\", GetName(SpectatedPlayer[playerid]), SpectatedPlayer[playerid]); SendClientMessage(playerid, colorSPECTATE, str); return 1; } forward SpectatePrevious(playerid); public SpectatePrevious(playerid) { for(new i=SpectatedPlayer[playerid]; i>-1; i--) { if(i==-1) i=MAX_PLAYERS; if(IsPlayerConnected(i)) { PlayerSpectatePlayer(playerid, i); SpectatedPlayer[playerid] = i; } } new str[128]; format(str, 128, \"You are now spectating %s (ID:%d).\", GetName(SpectatedPlayer[playerid]), SpectatedPlayer[playerid]); SendClientMessage(playerid, colorSPECTATE, str); return 1; }
25
« Dátum: 2013. November 20. - 12:20:37 »
Hello mivel nem találtam a módomhoz megfelelõ spec parancsot ezért a ladminból szedtem ki amivel nincs is gond mivel nem jelez különösebb hibát, de hard size-t mutat nekem mióta azt betettem ez mitõl lehet? Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase Header size: 2972 bytes Code size: 157108 bytes Data size: 69680 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage: unknown, due to recursion Total requirements: 246144 bytes
26
« Dátum: 2013. November 19. - 18:25:11 »
hi az lenne a kérdésem h hogyan oldhatom meg azt hogy halál után ne legyen az az ide-oda mozgó kamera állás hanem egybõl újra spawnoljon? régen láttam ezt valahol de már nem találom :/
27
« Dátum: 2013. November 19. - 11:22:22 »
helló van egy timerem ami a játékosok statisztikájáért felelne de akár mit csinálok csak id0 nál mûködik -_- kod: forward jatekosUpdate(playerid); SetTimer(\"jatekosUpdate\",200,true); public jatekosUpdate(playerid) { new drunknew; drunknew = GetPlayerDrunkLevel(playerid); if (drunknew < 100) { SetPlayerDrunkLevel(playerid, 2000); } else { if (pDrunkLevelLast[playerid] != drunknew) { new wfps = pDrunkLevelLast[playerid] - drunknew; if ((wfps > 0) && (wfps < 200)) pFPS[playerid] = wfps; pDrunkLevelLast[playerid] = drunknew; } } new FpS[128]; format(FpS, sizeof(FpS), \"FPS: %d\", pFPS[playerid]); TextDrawSetString(FPS[playerid],FpS); TextDrawShowForPlayer(playerid,FPS[playerid]); if(PlayerInfo[playerid][cameramode] == CAMERA_MODE_FLY) { new keys,ud,lr; GetPlayerKeys(playerid,keys,ud,lr); if(PlayerInfo[playerid][mode] && (GetTickCount() - PlayerInfo[playerid][lastmove] > 100)) { MoveCamera(playerid); } if(PlayerInfo[playerid][udold] != ud || PlayerInfo[playerid][lrold] != lr) { if((PlayerInfo[playerid][udold] != 0 || PlayerInfo[playerid][lrold] != 0) && ud == 0 && lr == 0) { StopPlayerObject(playerid, PlayerInfo[playerid][flyobject]); PlayerInfo[playerid][mode] = 0; PlayerInfo[playerid][accelmul] = 0.0; } else { PlayerInfo[playerid][mode] = GetMoveDirectionFromKeys(ud, lr); MoveCamera(playerid); } } PlayerInfo[playerid][udold] = ud; PlayerInfo[playerid][lrold] = lr; return 0; } new Float:Health; new HealthString[15]; GetPlayerHealth(playerid,Health); format(HealthString, 15, \" %d\",floatround(Health)); TextDrawSetString(HealthBar[playerid],HealthString); TextDrawShowForPlayer(playerid,HealthBar[playerid]); if(gTeam[playerid]==0||gTeam[playerid]==1) { if(sawn==1) { new Float:health, message[15]; GetPlayerHealth(playerid,health); format(message, sizeof(message), \"%d\",floatround(health)); SetPlayerChatBubble(playerid, message, 0xFFFFFFFF, 100.0, 1000); } else { return 1; } } new str[256]; format(str,sizeof(str),\"~r~Score: %d ~w~Kills: %d ~g~Deaths: %d ~g~Ping: %d\",GetPlayerScore(playerid), PlayerInfo[playerid][Kills], PlayerInfo[playerid][Deaths],GetPlayerPing(playerid)); TextDrawSetString(Text:Stats[playerid],str); new vsg[256]; if(PlayerInfo[playerid][Deaths] == 0) { halal[playerid] = 1; } else { halal[playerid]=PlayerInfo[playerid][Deaths]; } format(vsg,sizeof(vsg),\"Ratio:%0.2f\",Float:PlayerInfo[playerid][Kills]/Float:halal[playerid]); TextDrawSetString(arany[playerid],vsg); TextDrawShowForPlayer(playerid,arany[playerid]); if(gTeam[playerid]==0) { new tki[20]; format(tki,sizeof(tki),\"~r~Teamkill:%d\",clantk); TextDrawSetString(tk[playerid],tki); TextDrawShowForPlayer(playerid,tk[playerid]); } if(gTeam[playerid]==1) { new tki[20]; format(tki,sizeof(tki),\"~r~Teamkill:%d\",alltk); TextDrawSetString(tk[playerid],tki); TextDrawShowForPlayer(playerid,tk[playerid]); } if(gTeam[playerid]==2) { new tki[20]; format(tki,sizeof(tki),\"~r~Teamkill:--\"); TextDrawSetString(tk[playerid],tki); TextDrawShowForPlayer(playerid,tk[playerid]); } return 1; }
28
« Dátum: 2013. November 18. - 17:29:19 »
van egy alap login rendszerem és ha az feljövõ ablakban az inputtext részt üresen hagyom és csak le okézom akkor is ugy jelzi mintha jó lenne a jelszó ezt hogyan lehetne kikerülni? kod:(tudom hogy nem egy nagy login rendszer de ahoz a módhoz amihez használom elég ez is) if(dialogid == loginn) { if(!response) { return 1; } if(response) { new jelszo; jelszo=852456; if(strval(inputtext)==jelszo) { if(PlayerInfo[playerid][admins]==0) { PlayerInfo[playerid][admins]=1; SendClientMessage(playerid,-1,!\"{00FF00}Sikeresen bejelentkeztél!\"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid,-1,!\"{00FF00}Már be vagy jelentkezve!\"); return 1; } } if(strcmp(inputtext,jelszo2)) { if(PlayerInfo[playerid][pll]==0) { PlayerInfo[playerid][pll]=1; PlayerInfo[playerid][admins]=1; SendClientMessage(playerid,-1,!\"{00FF00}Sikeresen bejelentkeztél!\"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid,-1,!\"{00FF00}Már be vagy jelentkezve!\"); return 1; } } else { SendClientMessage(playerid,-1,!\"{FF0000}Error: Hibás jelszó!\"); return 1; } } }
29
« Dátum: 2013. November 16. - 12:24:30 »
Sziasztok! az lenne a kérdésem, hogy az vajon mitõl lehet, hogy az egyik módomon ekkora a letöltés és a feltöltés? mi okozhatja ezt? és hogy lehetne megoldani? ha f5 öt nyomok a két különbözõ módon ezt látom: Saját módon(futás közben): Download Rate:17.20Kb/s upload Rate:2.67Kb/s Más hasonló modon(futás közben): Download Rate:0.01Kb/s upload Rate:1.12Kb/s a válaszokat elõre is köszönöm!
30
« Dátum: 2013. Október 20. - 18:00:57 »
Helló! az egyik módomba csináltam egy /spec id parancsot de szeretném úgy megcsinálni, hogy jobbra/balra nyilakkal lehessen lépkedni a játékos id-k között de sehogy nem akar össze jönni :/ ha valaki tud segíteni azt megköszöném
|