Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - solyom1992

Oldalak: 1 [2] 3
16
Segítségkérés / nemlétezõ parancsnál anim
« Dátum: 2014. Január 10. - 17:30:00 »
helló az lenne a problémám, hogy raktam be animációkat és azóta ha nemlétezõ parancsot írok be akkor elkezd egy animációt
kérdésem:-Mi okozhatja ezt?
               -Miért nem írja ki a hibaüzenetet nemlétezõ parancsnál?
kód:
 

animok:
if(strcmp(cmdtext, \"/bomb\", true)==0)
{
   if (GetPlayerState(playerid)== 1)
    {
            ApplyAnimation(playerid,\"BOMBER\",\"BOM_PLANT_LOOP\",4.0,1,0,0,0,-1);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Anim befejezése >> /s\");
   }
    return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/robman\", true)==0)
{
   if (GetPlayerState(playerid)== 1)
    {
            ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Anim befejezése >> /s\");
   }
    return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/wank\", true)==0)
{
   if (GetPlayerState(playerid)== 1)
    {
            ApplyAnimation(playerid,\"PAULNMAC\", \"wank_loop\", 1.800001, 1, 0, 0, 1, 600);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Anim befejezése >> /s\");
   }
    return 1;
}
...stb
a végén a hiba üzenet:
if (strcmp(cmdtext, \"/stop\", true)==0){
    ClearAnimations(playerid);
          return 1;
}
if (strcmp(cmdtext,\"/s\", true) == 0) {
        ClearAnimations(playerid);
        return 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid,-1, \"Hiba: Nem létezõ parancs parancsokért /help /cmd);
}
return 1;
}

17
Segítségkérés / parancs használat letiltása
« Dátum: 2014. Január 09. - 14:14:56 »
helló az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudnám azt megcsinálni, hogy minden parancs használatát letiltom a szerveren
már próbálkoztam dolgokkal de a filterscriptekben lévõ parancsokat nem tudom letiltani mindig csak a gamemódban lévõ parancsokat tudom letiltani

18
Van egyáltalán egyedi script?:o

19
Segítségkérés / K+H gomb ézékelése
« Dátum: 2013. December 30. - 12:49:33 »
Helló!
Az lenne a kérdésem h a K+H betûkombinációt lehetne-e valahogy érzékelni?
a H gomb tudom hogy benne van a játékban de a K nincs és kéne nekem h ez a két gomb egyszerre lenyomását érzékelni tudjam segítségeteket elõre is köszönöm

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. December 30. - 13:11:58 )

vagy az is jó ha olyan kombinációt használ amiben benne van a H és egy nem definiált gomb
pl valami INVALID_KEY csak sajna ilyen nincs xd ami magában foglalja az öszes nem definiált gombot pl

20
Segítségkérés / szöveg kiolvasása file-ból
« Dátum: 2013. December 11. - 12:07:08 »
hi az lenne a gondom/kérdésem, hogy csináltam egy serial ban-t és ha valakit banoltam és az fel szeretne jönni akkor szeretném látni a ban indokát is de valamiért azt nem olvassa ki :/
hibát nem ír a nevet és a serial kódot megjeleníti viszont az indokot nem
kód:
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
new banolt[128];
   new PSerial[128];
   new name[MAX_PLAYER_NAME];
   new banszoveg[500];
   new konzol[300];
   new indok[30];
   GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
gpci(playerid, PSerial, sizeof(PSerial));
   format(banolt, sizeof(banolt), \"SerialBan/%s.txt\", PSerial);
   if(fexist(banolt))
{
    new File:file;
       file=fopen(banolt, io_append);
    fread(file, indok, sizeof(indok),false);
    format(konzol, sizeof(konzol), \"%s:<%s>[iNDOK:%s]\",name,PSerial,indok);
printf(konzol);
fclose(file);
format(banszoveg, sizeof(banszoveg), \"%s banolva van errõl a szerverrõl!\",name);
SendClientMessageToAll(0xFFFF00FF,banszoveg);
Ban(playerid);
}
else
{
format(konzol, sizeof(konzol), \"%s:<%s>\",name,PSerial);
printf(konzol);
   }
   return 1;
}

21
Segítségkérés / GetPlayerRatio(playerid)
« Dátum: 2013. December 09. - 18:08:44 »
Hi az lenne a kérdésem h erre vajon miért ír hibát és, hogy ez vajon így mûködõ képes ötlet-e?
célom ezzel, hogy letudjam kérni a ratiot egy változóban
kod:
 

stock GetPlayerRatio(playerid)
{
new Float:ratio;
new halal[MAX_PLAYERS];
if(PlayerInfo[playerid][Deaths] == 0)
{
halal[playerid] = 1;
}
else
{
halal[playerid]=PlayerInfo[playerid][Deaths];
}
ratio=GetPlayerScore(playerid)/halal[playerid];
return ratio;
}

 
hiba:
 

C:\\Users\\Sanyi\\Desktop\\samp cuccok\\szerverek\\xsamp\\gamemodes\\PLGV4.0.pwn(952) : error 017: undefined symbol \"Deaths\"
C:\\Users\\Sanyi\\Desktop\\samp cuccok\\szerverek\\xsamp\\gamemodes\\PLGV4.0.pwn(958) : error 017: undefined symbol \"Deaths\"
C:\\Users\\Sanyi\\Desktop\\samp cuccok\\szerverek\\xsamp\\gamemodes\\PLGV4.0.pwn(961) : warning 213: tag mismatch
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.

 
u.i.: mielõtt azt mondja valaki h nincs definiálva a Deaths annak mondom h definiálva van a mód elején.

22
Segítségkérés / állandó halál és spawn
« Dátum: 2013. December 04. - 16:41:56 »
Helló!
az lenne a problémám h éppen egy új gamemódon dolgozok és van 4 csapat ezért mert minden csapatnak van egy \"halott csapat \" része vagyis ha meghal az egyes csapatban az egyik játékos akkor bekerül a 3-as csapatba(várakozni amíg valamelyik csapatból mindenki meg nem hal)  csak h ezzel az a gond h mikor meghal valaki akkor elkezd ugrálni a skinválasztó helye és a spawn hely között és közben a körök pörögnek -_-
Gm kód :
 

/*
team[0]=hazai  /gTeam[playerid]==0 /redpont
hazai halott   gTeam[playerid]==2
team[1]=vendég /gTeam[playerid]==1 /bluepont
vendég halott   gTeam[playerid]==3
*/
#include
#define csapat 0
#define csapat2 1
forward pont();
forward Eredmeny();
forward penz(playerid);
forward teams();
static gTeam[MAX_PLAYERS];
new nev[16];
new nev1[16];
 
new korok;
new kor;
new team[2];
new redpont;
new bluepont;
//======[player td-k]=======
 
//=====[all td-k]=
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
new Text:Textdraw2[MAX_PLAYERS];
new Text:Td[MAX_PLAYERS];
new Text:Textdraw13;
new Text:Textdraw14;
//=======[vonalak]===
new Text:Textdraw4;
new Text:Textdraw5;
new Text:Textdraw7;
new Text:Textdraw9;
new Text:Textdraw12;
new Text:Textdraw15;
new Text:Textdraw16;
new Text:Textdraw17;
new Text:Textdraw18;
new Float:HazaiRandom[][4]=
{
{19.5677,-294.2443,2.5106,274.4695},
{20.5067,-276.5636,2.4870,266.7823},
{21.8792,-259.5787,2.4136,265.4454},
{22.8756,-239.2859,2.3795,271.1272},
{27.9531,-221.2488,2.2204,265.7795}
};
new Float:VendegRandom[][4]=
{
{180.8864,-318.2010,1.5781,85.7888},
{175.9994,-304.1717,1.5724,93.8102},
{150.9604,-300.8163,1.5781,37.6604},
{150.0830,-288.2684,1.5781,93.8102},
{172.2657,-275.5168,5.0234,84.4912}
};
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
public teams()
{
new count[2]=0;
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
{
   if(gTeam==0)
        {
   count[0]++;
}
if(gTeam==1)
{
   count[1]++;
}
team[0]=count[0];
team[1]=count[1];
}
return 1;
}
public Eredmeny()
{
new str[256];
format(str,sizeof(str),\"~r~%s: %02d~w~ - ~b~%02d :%s\",nev,redpont,bluepont,nev1);
TextDrawSetString(Text:Textdraw0,str);
new str1[20];
format(str1,sizeof(str1),\"~r~ROUNDS: %02d\",kor);
TextDrawSetString(Text:Textdraw14,str1);
return 1;
}
public pont()
{
if(team[0]==0&&team[0]!=0)
{
    kor++;
    if(kor==korok)
    {
        if(redpont>bluepont)
        {
           GameTextForAll(\"~r~hazai nyerte a wart\",7000,5);
           redpont+=team[0];
             for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
      {
          if(gTeam==2)
          {
              gTeam=0;
              return 1;
          }
          if(gTeam==3)
          {
              gTeam=1;
              return 1;
          }
          return 1;
      }
      return 1;
        }
        if(redpont           {
            GameTextForAll(\"~r~vendeg nyerte a wart\",7000,5);
            bluepont+=team[1];
             for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
      {
          if(gTeam==2)
          {
              gTeam=0;
              return 1;
          }
          if(gTeam==3)
          {
              gTeam=1;
              return 1;
          }
          return 1;
      }
      return 1;
        }
        if(redpont==bluepont)
        {
            GameTextForAll(\"~r~Dontetlen\",7000,5);
            bluepont+=team[1];
            for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
      {
          if(gTeam==2)
          {
              gTeam=0;
              return 1;
          }
          if(gTeam==3)
          {
              gTeam=1;
              return 1;
          }
      }
      return 1;
        }
        return 1;
    }
    else
    {
   GameTextForAll(\"~r~vendeg nyerte a kort\",7000,5);
   bluepont+=team[1];
   return 1;
}
}
if(team[1]==0&&team[0]!=0)
{
    kor++;
   if(kor==korok)
    {
        if(redpont>bluepont)
        {
           GameTextForAll(\"~r~hazai nyerte a wart\",7000,5);
           redpont+=team[0];
             for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
      {
          if(gTeam==2)
          {
              gTeam=0;
              return 1;
          }
          if(gTeam==3)
          {
              gTeam=1;
              return 1;
          }
          return 1;
      }
      return 1;
        }
        if(redpont           {
            GameTextForAll(\"~r~vendeg nyerte a wart\",7000,5);
            bluepont+=team[1];
            for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
      {
          if(gTeam==2)
          {
              gTeam=0;
              return 1;
          }
          if(gTeam==3)
          {
              gTeam=1;
              return 1;
          }
          return 1;
      }
      return 1;
        }
        if(redpont==bluepont)
        {
            GameTextForAll(\"~r~Dontetlen\",7000,5);
            bluepont+=team[1];
            for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
      {
          if(gTeam==2)
          {
              gTeam=0;
              return 1;
          }
          if(gTeam==3)
          {
              gTeam=1;
              return 1;
          }
          return 1;
      }
      return 1;
        }
        return 1;
    }
else
{
    GameTextForAll(\"~r~home nyerte a kort\",7000,5);
    redpont+=team[0];
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
{
          if(gTeam==2)
       {
              gTeam=0;
              return 1;
    }
    if(gTeam==3)
    {
              gTeam=1;
              return 1;
    }
    return 1;
}
return 1;
    }
}
if(team[1]==0&&team[0]==0)
{
    kor++;
   if(kor==korok)
    {
        if(redpont>bluepont)
        {
           GameTextForAll(\"~r~hazai nyerte a wart\",7000,5);
           redpont+=team[0];
           for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
      {
          if(gTeam==2)
          {
              gTeam=0;
              return 1;
          }
          if(gTeam==3)
          {
              gTeam=1;
              return 1;
          }
          return 1;
      }
      return 1;
        }
        if(redpont           {
            GameTextForAll(\"~r~vendeg nyerte a wart\",7000,5);
            bluepont+=team[1];
            for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
      {
          if(gTeam==2)
          {
              gTeam=0;
              return 1;
          }
          if(gTeam==3)
          {
              gTeam=1;
              return 1;
          }
          return 1;
      }
      return 1;
        }
        if(redpont==bluepont)
        {
            GameTextForAll(\"~r~Dontetlen\",7000,5);
            bluepont+=team[1];
            for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
      {
          if(gTeam==2)
          {
              gTeam=0;
              return 1;
          }
          if(gTeam==3)
          {
              gTeam=1;
              return 1;
          }
          return 1;
      }
      return 1;
        }
        return 1;
    }
else
{
    GameTextForAll(\"~r~dontetlen\",7000,5);
    redpont+=team[0];
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
{
          if(gTeam==2)
       {
           SpawnPlayer(i);
              gTeam=0;
              return 1;
    }
    if(gTeam==3)
    {
        SpawnPlayer(i);
              gTeam=1;
              return 1;
    }
    return 1;
}
return 1;
    }
}
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   SpawnPlayer(i);
        return 1;
}
}
return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
format(nev,sizeof(nev),\"~r~HAZAI\");
format(nev1,sizeof(nev1),\"~b~VENDEG\");
team[0]=0;
team[1]=0;
redpont=0;
bluepont=0;
korok=10;
kor=0;
AddStaticVehicle(443,133.7716,-257.2774,2.2121,330.0305,3,3); //
Textdraw0 = TextDrawCreate(3.000000, 425.000000, \"~r~HAZAI: 10~w~ - ~b~10 :VENDEG\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.420000, 2.300001);
TextDrawColor(Textdraw0, 16711935);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw0, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw0, 66);
TextDrawTextSize(Textdraw0, 639.000000, 0.000000);
Textdraw1 = TextDrawCreate(186.000000, 413.000000, \"I\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
TextDrawFont(Textdraw1, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.220000, 5.000000);
TextDrawColor(Textdraw1, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
 
Textdraw4 = TextDrawCreate(185.000000, 429.000000, \"-\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw4, 255);
TextDrawFont(Textdraw4, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw4, 8.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw4, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw4, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw4, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw4, 1);
Textdraw5 = TextDrawCreate(303.000000, 413.000000, \"I\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw5, 255);
TextDrawFont(Textdraw5, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw5, 0.250000, 5.000000);
TextDrawColor(Textdraw5, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw5, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw5, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw5, 1);
Textdraw7 = TextDrawCreate(299.000000, 429.000000, \"-\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw7, 255);
TextDrawFont(Textdraw7, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw7, 7.229990, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw7, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw7, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw7, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw7, 1);
Textdraw9 = TextDrawCreate(398.000000, 413.000000, \"I\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw9, 255);
TextDrawFont(Textdraw9, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw9, 0.270000, 5.000000);
TextDrawColor(Textdraw9, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw9, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw9, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw9, 1);
Textdraw12 = TextDrawCreate(393.000000, 429.000000, \"-\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw12, 255);
TextDrawFont(Textdraw12, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw12, 7.809997, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw12, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw12, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw12, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw12, 1);
Textdraw15 = TextDrawCreate(496.000000, 413.000000, \"I\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw15, 255);
TextDrawFont(Textdraw15, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw15, 0.250000, 5.000000);
TextDrawColor(Textdraw15, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw15, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw15, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw15, 1);
Textdraw16 = TextDrawCreate(495.000000, 429.000000, \"-\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw16, 255);
TextDrawFont(Textdraw16, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw16, 7.809997, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw16, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw16, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw16, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw16, 1);
Textdraw17 = TextDrawCreate(613.000000, 413.000000, \"I\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw17, 255);
TextDrawFont(Textdraw17, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw17, 0.250000, 5.000000);
TextDrawColor(Textdraw17, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw17, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw17, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw17, 1);
Textdraw18 = TextDrawCreate(620.000000, 423.000000, \":)\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw18, 255);
TextDrawFont(Textdraw18, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw18, 0.609999, 2.100000);
TextDrawColor(Textdraw18, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw18, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw18, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw18, 1);
Textdraw13 = TextDrawCreate(194.000000, 437.000000, \"~g~M.ROUND:10\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw13, 255);
TextDrawFont(Textdraw13, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw13, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw13, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw13, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw13, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw13, 1);
Textdraw14 = TextDrawCreate(196.000000, 423.000000, \"~r~ROUNDS: 00\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw14, 255);
TextDrawFont(Textdraw14, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw14, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw14, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw14, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw14, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw14, 1);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw0);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw1);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw2[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Td[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw13);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw14);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw4);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw5);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw7);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw9);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw12);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw15);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw16);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw17);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw18);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Textdraw2[playerid] = TextDrawCreate(310.000000, 423.000000, \"~r~TEAM: 10\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw2[playerid], 255);
TextDrawFont(Textdraw2[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw2[playerid], 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw2[playerid], -16776961);
TextDrawSetOutline(Textdraw2[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw2[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw2[playerid], 1);
Td[playerid] = TextDrawCreate(310.000000, 437.000000, \"~g~ENEMY: 10\");
TextDrawBackgroundColor(Td[playerid], 255);
TextDrawFont(Td[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(Td[playerid], 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Td[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(Td[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(Td[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(Td[playerid], 1);
   ShowPlayerDialog(playerid, csapat, DIALOG_STYLE_LIST,\"Csapatok\",\"Hazai\\nVendég\", \"Rendben\",\"\");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
if(gTeam[playerid]==0) return team[0]--;
if(gTeam[playerid]==1) return team[1]--;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   teams();
if(gTeam[playerid]==0)
{
new rand = random(sizeof(HazaiRandom));
SetPlayerPos(playerid, HazaiRandom[rand][0], HazaiRandom[rand][1],HazaiRandom[rand][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, HazaiRandom[rand][3]);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
new str1[256];
format(str1,sizeof(str1),\"~r~TEAM: %02d\",team[0]);
TextDrawSetString(Text:Textdraw2[playerid],str1);
new str2[256];
format(str2,sizeof(str2),\"~g~ENEMY: %02d\",team[1]);
TextDrawSetString(Text:Td[playerid],str2);
SetPlayerColor(playerid,0xFF0000FF);
}
if(gTeam[playerid]==1)
{
new rand = random(sizeof(VendegRandom));
SetPlayerPos(playerid, VendegRandom[rand][0], VendegRandom[rand][1],VendegRandom[rand][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, VendegRandom[rand][3]);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
new str1[256];
format(str1,sizeof(str1),\"~r~TEAM: %02d\",team[1]);
TextDrawSetString(Text:Textdraw2[playerid],str1);
new str2[256];
format(str2,sizeof(str2),\"~g~ENEMY: %02d\",team[0]);
TextDrawSetString(Text:Td[playerid],str2);
SetPlayerColor(playerid,0x0000FFFF);
}
if(gTeam[playerid]==2)
{
    SetPlayerPos(playerid,82.8395,-306.1507,29.5297);
    SetPlayerColor(playerid,0x800000FF);
}
if(gTeam[playerid]==3)
{
    SetPlayerPos(playerid,82.8395,-306.1507,29.5297);
    SetPlayerColor(playerid,0x000081FF);
}
TextDrawShowForPlayer(playerid,Td[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw0);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw1);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw13);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw14);
TextDrawShowForAll(Textdraw2[playerid]);
TextDrawShowForAll(Td[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw4);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw5);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw7);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw9);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw12);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw15);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw16);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw17);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw18);
Eredmeny();
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
   SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
if(killerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
   if(gTeam[killerid]==0)
   {
       if(gTeam[playerid]==1)
       {
         gTeam[playerid]=3;
         teams();
         pont();
         return 1;
       }
       if(gTeam[playerid]==0)
       {
         gTeam[playerid]=2;
         teams();
         pont();
         return 1;
       }
       return 1;
   }
   if(gTeam[killerid]==1)
   {
      if(gTeam[playerid]==1)
       {
         gTeam[playerid]=3;
         teams();
         pont();
         return 1;
       }
      if(gTeam[playerid]==0)
       {
         gTeam[playerid]=2;
         teams();
         pont();
         return 1;
       }
       return 1;
     }
     return 1;
}
else
{
       if(gTeam[playerid]==1)
       {
         gTeam[playerid]=3;
         teams();
         pont();
         return 1;
       }
       if(gTeam[playerid]==0)
       {
         gTeam[playerid]=2;
         teams();
         pont();
         return 1;
       }
}
teams();
if(gTeam[playerid]==0||gTeam[playerid]==2)
{
new str1[256];
format(str1,sizeof(str1),\"~r~TEAM: %02d\",team[0]);
TextDrawSetString(Text:Textdraw2[playerid],str1);
TextDrawShowForAll(Textdraw2[playerid]);
new str2[256];
format(str2,sizeof(str2),\"~g~ENEMY: %02d\",team[1]);
TextDrawSetString(Text:Td[playerid],str2);
TextDrawShowForAll(Td[playerid]);
return 1;
}
if(gTeam[playerid]==1||gTeam[playerid]==3)
{
new str1[256];
format(str1,sizeof(str1),\"~r~TEAM: %02d\",team[1]);
TextDrawSetString(Text:Textdraw2[playerid],str1);
TextDrawShowForAll(Textdraw2[playerid]);
new str2[256];
format(str2,sizeof(str2),\"~g~ENEMY: %02d\",team[0]);
TextDrawSetString(Text:Td[playerid],str2);
TextDrawShowForAll(Td[playerid]);
return 1;
}
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/teams\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, csapat2, DIALOG_STYLE_LIST,\"Csapatok\",\"Hazai\\nVendég\", \"Rendben\",\"\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/kill\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerHealth(playerid,0);
return 1;
}
if (strcmp(\"/proba\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_USEJETPACK);
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid==csapat)
{
    if(response)
    {
        if(listitem==0)
        {
            gTeam[playerid]=0;
        }
        if(listitem==1)
        {
            gTeam[playerid]=1;
   }
    }
}
if(dialogid==csapat2)
{
    if(response)
    {
        if(listitem==0)
        {
            if(gTeam[playerid]==1||gTeam[playerid]==3||gTeam[playerid]==2)
            {
               gTeam[playerid]=0;
            }
            SpawnPlayer(playerid);
        }
        if(listitem==1)
        {
            if(gTeam[playerid]==0||gTeam[playerid]==3||gTeam[playerid]==2)
            {
               gTeam[playerid]=1;
            }
            SpawnPlayer(playerid);
   }
    }
}
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

 
lehet h én nem veszek észre valamit de már vagy 20 félle képen megpróbáltam de sehogy nem volt jó (hibát nem ír)

23
Segítségkérés / szám beirása fileba+kiolvasása és +- müvelet
« Dátum: 2013. November 28. - 17:22:50 »
helló az lenne a kérdésem h ha például van egy ilyenem h
 

new JMAX_JATEKOS;
new MAX_JATEKOS;
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   JMAX_JATEKOS+=1;
   if(JMAX_JATEKOS>MAX_JATEKOS)
   {
       MAX_JATEKOS=JMAX_JATEKOS;
   }
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
JMAX_JATEKOS-=1;
return 1;
}

 
akkor ezekkel hogy tudom azt megcsinálni, hogy a MAX_JATEKOS-t amikor leál a szerver elmentsem egy file-ba amikor pedig elinditom akkor kiolvasa azt onan és a MAX_JATEKOS egyenlõ legyen a kiolvasott értékkel?
(ezzel egy szerver statisztikát szeretnék csinálni ami azt jelenitené meg nekem, hogy menyi volt a maximális játékos létszám egyszerre )

24
Segítségkérés / nextspec
« Dátum: 2013. November 20. - 17:10:09 »
hi találtam egy spec \"rendszert\" de csak a legnagyobb és a leg kissebb játékos id-k között váltogat mi lehet vele a gond?
 

forward SpectateOn(playerid);
public SpectateOn(playerid)
{
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
for(new i=0; i   {
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
       SpectatedPlayer[playerid] = i;
   PlayerSpectatePlayer(playerid, i);
}
}
IsPlayerSpectating[playerid] = true;
new str[128];
format(str, 128, \"You are now spectating %s (ID:%d).\", GetName(SpectatedPlayer[playerid]), SpectatedPlayer[playerid]);
SendClientMessage(playerid, colorSPECTATE, str);
}
forward SpectateOff(playerid);
public SpectateOff(playerid)
{
TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
SpectatedPlayer[playerid] = 0;
IsPlayerSpectating[playerid] = false;
SendClientMessage(playerid, colorSPECTATE, \"You stopped spectating.\");
}
forward SpectateNext(playerid);
public SpectateNext(playerid)
{
for(new i=SpectatedPlayer[playerid]; i   {
if(i==MAX_PLAYERS) i=0;
if(IsPlayerConnected(i))
{
   PlayerSpectatePlayer(playerid, i);
   SpectatedPlayer[playerid] = i;
}
}
new str[128];
format(str, 128, \"You are now spectating %s (ID:%d).\", GetName(SpectatedPlayer[playerid]), SpectatedPlayer[playerid]);
SendClientMessage(playerid, colorSPECTATE, str);
return 1;
}
forward SpectatePrevious(playerid);
public SpectatePrevious(playerid)
{
for(new i=SpectatedPlayer[playerid]; i>-1; i--)
{
    if(i==-1) i=MAX_PLAYERS;
if(IsPlayerConnected(i))
{
   PlayerSpectatePlayer(playerid, i);
   SpectatedPlayer[playerid] = i;
}
}
new str[128];
format(str, 128, \"You are now spectating %s (ID:%d).\", GetName(SpectatedPlayer[playerid]), SpectatedPlayer[playerid]);
SendClientMessage(playerid, colorSPECTATE, str);
return 1;
}

25
Segítségkérés / Hard size
« Dátum: 2013. November 20. - 12:20:37 »
Hello mivel nem találtam a módomhoz megfelelõ spec parancsot ezért a ladminból szedtem ki amivel nincs is gond mivel nem jelez különösebb hibát, de hard size-t mutat nekem mióta azt betettem ez mitõl lehet?
 
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
Header size:           2972 bytes
Code size:           157108 bytes
Data size:            69680 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage: unknown, due to recursion
Total requirements:  246144 bytes

26
Segítségkérés / Halál után kamera off
« Dátum: 2013. November 19. - 18:25:11 »
hi az lenne a kérdésem h hogyan oldhatom meg azt hogy halál után ne legyen az az ide-oda mozgó kamera állás hanem egybõl újra spawnoljon?  régen láttam ezt valahol de már nem találom :/

27
Segítségkérés / settimer miért csak id0 nak?
« Dátum: 2013. November 19. - 11:22:22 »
helló van egy timerem ami a játékosok statisztikájáért felelne de akár mit csinálok csak id0 nál mûködik -_-
kod:
 

forward jatekosUpdate(playerid);
SetTimer(\"jatekosUpdate\",200,true);
public jatekosUpdate(playerid)
{
   new drunknew;
   drunknew = GetPlayerDrunkLevel(playerid);
   if (drunknew < 100) {
       SetPlayerDrunkLevel(playerid, 2000);
   } else {
       if (pDrunkLevelLast[playerid] != drunknew) {
           new wfps = pDrunkLevelLast[playerid] - drunknew;
           if ((wfps > 0) && (wfps < 200))
               pFPS[playerid] = wfps;
           pDrunkLevelLast[playerid] = drunknew;
       }
   }
new FpS[128];
   format(FpS, sizeof(FpS), \"FPS: %d\", pFPS[playerid]);
   TextDrawSetString(FPS[playerid],FpS);
   TextDrawShowForPlayer(playerid,FPS[playerid]);
if(PlayerInfo[playerid][cameramode] == CAMERA_MODE_FLY)
{
new keys,ud,lr;
GetPlayerKeys(playerid,keys,ud,lr);
if(PlayerInfo[playerid][mode] && (GetTickCount() - PlayerInfo[playerid][lastmove] > 100))
{
    MoveCamera(playerid);
}
if(PlayerInfo[playerid][udold] != ud || PlayerInfo[playerid][lrold] != lr)
{
   if((PlayerInfo[playerid][udold] != 0 || PlayerInfo[playerid][lrold] != 0) && ud == 0 && lr == 0)
   {
      StopPlayerObject(playerid, PlayerInfo[playerid][flyobject]);
      PlayerInfo[playerid][mode]      = 0;
      PlayerInfo[playerid][accelmul]  = 0.0;
   }
   else
   {
      PlayerInfo[playerid][mode] = GetMoveDirectionFromKeys(ud, lr);
      MoveCamera(playerid);
   }
}
PlayerInfo[playerid][udold] = ud; PlayerInfo[playerid][lrold] = lr;
return 0;
}
     new Float:Health;
     new HealthString[15];
     GetPlayerHealth(playerid,Health);
     format(HealthString, 15, \"     %d\",floatround(Health));
     TextDrawSetString(HealthBar[playerid],HealthString);
     TextDrawShowForPlayer(playerid,HealthBar[playerid]);
     if(gTeam[playerid]==0||gTeam[playerid]==1)
     {
     if(sawn==1)
     {
     new Float:health, message[15];
GetPlayerHealth(playerid,health);
format(message, sizeof(message), \"%d\",floatround(health));
SetPlayerChatBubble(playerid, message, 0xFFFFFFFF, 100.0, 1000);
}
else
{
    return 1;
}
}
new str[256];
format(str,sizeof(str),\"~r~Score: %d   ~w~Kills: %d   ~g~Deaths: %d   ~g~Ping: %d\",GetPlayerScore(playerid), PlayerInfo[playerid][Kills], PlayerInfo[playerid][Deaths],GetPlayerPing(playerid));
TextDrawSetString(Text:Stats[playerid],str);
new vsg[256];
if(PlayerInfo[playerid][Deaths] == 0)
{
halal[playerid] = 1;
}
else
{
    halal[playerid]=PlayerInfo[playerid][Deaths];
}
format(vsg,sizeof(vsg),\"Ratio:%0.2f\",Float:PlayerInfo[playerid][Kills]/Float:halal[playerid]);
TextDrawSetString(arany[playerid],vsg);
TextDrawShowForPlayer(playerid,arany[playerid]);
   if(gTeam[playerid]==0)
   {
       new tki[20];
       format(tki,sizeof(tki),\"~r~Teamkill:%d\",clantk);
       TextDrawSetString(tk[playerid],tki);
TextDrawShowForPlayer(playerid,tk[playerid]);
   }
   if(gTeam[playerid]==1)
   {
       new tki[20];
       format(tki,sizeof(tki),\"~r~Teamkill:%d\",alltk);
       TextDrawSetString(tk[playerid],tki);
TextDrawShowForPlayer(playerid,tk[playerid]);
   }
   if(gTeam[playerid]==2)
   {
       new tki[20];
       format(tki,sizeof(tki),\"~r~Teamkill:--\");
       TextDrawSetString(tk[playerid],tki);
TextDrawShowForPlayer(playerid,tk[playerid]);
   }
   return 1;
}

28
Segítségkérés / üres inputtext mégis jó jelszó
« Dátum: 2013. November 18. - 17:29:19 »
van egy alap login rendszerem és ha az feljövõ ablakban az inputtext részt üresen hagyom és csak le okézom akkor is ugy jelzi mintha jó lenne a jelszó ezt hogyan lehetne kikerülni?
kod:(tudom hogy nem egy nagy login rendszer de ahoz a módhoz amihez használom elég ez is)
 
   if(dialogid == loginn)
   {
if(!response)
       {
           return 1;
       }
if(response)
       {
        new jelszo;
        jelszo=852456;
        if(strval(inputtext)==jelszo)
        {
            if(PlayerInfo[playerid][admins]==0)
      {
         PlayerInfo[playerid][admins]=1;
         SendClientMessage(playerid,-1,!\"{00FF00}Sikeresen bejelentkeztél!\");
         return 1;
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid,-1,!\"{00FF00}Már be vagy jelentkezve!\");
          return 1;
      }
        }
        if(strcmp(inputtext,jelszo2))
        {
            if(PlayerInfo[playerid][pll]==0)
      {
         PlayerInfo[playerid][pll]=1;
         PlayerInfo[playerid][admins]=1;
         SendClientMessage(playerid,-1,!\"{00FF00}Sikeresen bejelentkeztél!\");
         return 1;
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid,-1,!\"{00FF00}Már be vagy jelentkezve!\");
          return 1;
      }
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid,-1,!\"{FF0000}Error: Hibás jelszó!\");
            return 1;
        }
       }
   }

29
Segítségkérés / nagy fel/letöltés
« Dátum: 2013. November 16. - 12:24:30 »
Sziasztok! az lenne a kérdésem, hogy az vajon mitõl lehet, hogy az egyik módomon ekkora a letöltés és a feltöltés? mi okozhatja ezt? és hogy lehetne megoldani?
ha f5 öt nyomok a két különbözõ módon ezt látom:
Saját módon(futás közben):
Download Rate:17.20Kb/s
upload Rate:2.67Kb/s
Más hasonló modon(futás közben):
Download Rate:0.01Kb/s
upload Rate:1.12Kb/s
a válaszokat elõre is köszönöm!

30
Segítségkérés / SPECATE
« Dátum: 2013. Október 20. - 18:00:57 »
Helló!  az egyik módomba csináltam egy /spec id  parancsot  de szeretném úgy megcsinálni, hogy jobbra/balra nyilakkal lehessen lépkedni a játékos id-k között de sehogy nem akar össze jönni :/ ha valaki tud segíteni azt megköszöném

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal