Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Tlalala

Oldalak: 1 2 [3] 4 5
31
Szkript kérések / Fegyvermenü át irás csak adminnak
« Dátum: 2015. Január 05. - 17:00:27 »
if(IsPlayerAdmin(playerid))

32
Segítségkérés / Kocsirendszer hiba
« Dátum: 2014. December 27. - 13:18:25 »
Nálam is a \"kocsik\" változó számolja a kocsikat,és ez alapján spawnolja le.
Szóval mindegyik kocsinak adott lesz a dl id-je így könnyebb beazonosítani.

33
Segítségkérés / Kocsirendszer hiba
« Dátum: 2014. December 26. - 22:54:15 »
Nekem van egy működő dolgom:
 
do
{
format(kkk,sizeof(kkk),\"/Kocsik/k%i.ini\",i);
if(!dini_Exists(kkk))
{
dini_Create(kkk);
dini_IntSet(kkk,\"kid\",0);
dini_FloatSet(kkk,\"kx\",0);
dini_FloatSet(kkk,\"ky\",0);
dini_FloatSet(kkk,\"kz\",0);
dini_IntSet(kkk,\"kszin1\",0);
dini_IntSet(kkk,\"kszin2\",0);
dini_Set(kkk,\"Rsz\",\"Nincs\");
dini_Set(kkk,\"Tulaj\",\"Senki\");
dini_IntSet(kkk,\"ar\",0);
}
else
{
kInfo[kid]=dini_Int(kkk,\"kid\");
kInfo[kx]=dini_Float(kkk,\"kx\");
kInfo[ky]=dini_Float(kkk,\"ky\");
kInfo[kz]=dini_Float(kkk,\"kz\");
kInfo[kszin1]=dini_Int(kkk,\"kszin1\");
kInfo[kszin2]=dini_Int(kkk,\"kszin2\");
kInfo[ar]=dini_Int(kkk,\"ar\");
car=AddStaticVehicle(kInfo[kid],kInfo[kx],kInfo[ky],kInfo[kz],90,kInfo[kszin1],kInfo[kszin2]);
SetVehicleNumberPlate(car, dini_Get(kkk,\"Rsz\"));
}
i++;
}
while(i<kocsik);

 
Ugye itt csak megadott kocsiszámba számol.
Konkrétan ugyan az,mármint a rendszámos rész,csak a format nincs az enyémben,éés tökéletesen működik :D
(
if(!dini_Exists(kkk))

 rész csak azért van benne,hogy ha valami hiba van a számolásban akkor tudjam :D)

34
SA-MP: Szerverfejlesztés / Minigun, HP [Kezdőknek]
« Dátum: 2014. December 23. - 22:48:15 »
Gyönyörű munka  :thumbsup:
Ennél szebbet még nem láttam fórumon.

35
Segítségkérés / Kocsirendszer hiba
« Dátum: 2014. December 22. - 16:19:58 »
Csinálj egy változót pl:
 

new car;

 
és ezt tedd a Createvehicle elé,valamint a SetVehicleNumberPlare(vi) helyére
így:
 
 
car=CreateVehicle(dini_Int(vfile, \"Model\"), posx[vi], posy[vi], posz[vi], posa[vi], col1[vi], col2[vi], -1);
SetVehicleNumberPlate(car, rendszam[vi]);

36
Segítségkérés / Szavazás
« Dátum: 2014. December 14. - 00:58:35 »
Pár nyelvben erre vannak függvények,nem tudom,hogy pawn-ban van-e,ha nincs akkor egy if-es szerkezetben meg lehet oldani.
Írok egy példát 3 esetére(ilyenkor alkalmazni kell egy segédváltozót):
 

if(a<b)
{
d=b;
}
else
{
d=a;
}
if(d<c)
{
d=c;
}
else
{
d=d;
}

 
Persze itt még meg lehet csinálni,hogy ha egyenlő stb.[/code]

37
Segítségkérés / Kocsirendszer hiba
« Dátum: 2014. December 06. - 22:25:15 »
Nem tudom,hogy pawn-ban mennyire számít de vannak,olyan nyelvek ahol számít a logikai sorrend is.
Pl:
 SetVehicleNumberPlate(vi, rendszam[vi]);
            CreateVehicle(dini_Int(vfile, \"Model\"), posx[vi], posy[vi], posz[vi], posa[vi], col1[vi], col2[vi], -1);

 
Szóval,szerintem megér egy próbát megcserélni a kettőt

38
Segítségkérés / SOS "örök BAN"
« Dátum: 2014. November 22. - 21:08:21 »
Idézetet írta: ZyZu. date=1416686371\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51459\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Sajnos igen.. Ez az egy dolog van (a többi apróságon kívül) ami idegesít a sampba  :-[
 
szériaszám bannolás sem ér semmit mivel simán meglehet változtatni egy új crackel.. ha mindenki megvenné a gtat akkor mindenkinek más lenne a széria szám de mindenki letölti a netről. :)
 
[/quote]
Nem is lenne megoldható,mivel eredeti (se dobozos,se steamos) GTA-n nem működik a SAMP.
Bár nem tudom,hogy samp-ban megoldható-e de Mac címre kéne bannolni,vagy esetleg ipv6 címre,mivel többnyire a DHCP kiszolgáló csak ipv4-re oszt ip címet,így a 6 változatlan marad.
De ismétlem nem tudom,hogy megoldható lenne-e samp-ban.

39
Szkript kérések / Lábon lövéskor animba esés és szöveg kiírása
« Dátum: 2014. Október 27. - 13:54:49 »
bocs én hibám :D
Nem TakeDamage hanem:
 
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid,bodypart)

40
Szkript kérések / Lábon lövéskor animba esés és szöveg kiírása
« Dátum: 2014. Október 27. - 06:22:23 »
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid)
{
if(bodypart ==  7)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
TogglePlayerControllable(damagedid, false);
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
SendClientMessage(damagedid, -1, \"Lábon lőttek, ezért a földre kerültél!\");
}
}
else if(bodypart == 8)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
TogglePlayerControllable(damagedid, false);
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
SendClientMessage(damagedid, -1, \"Lábon lőttek, ezért a földre kerültél!\");
}
}
return 1;
}

41
Segítségkérés / /exit parancs hiba
« Dátum: 2014. Október 26. - 19:18:06 »
Ha te mappoltad a dolgokat akkor kell még oda egy GetPlayerVirtualWorld.
Ha pedig alap akkor GetPlayerInterior.

42
Segítségkérés / Figyelmeztetésekre büntetés
« Dátum: 2014. Október 11. - 18:24:27 »
Itt van maga a kód :D
 

new warn[MAX_PLAYERS];
CMD:warn(playerid,params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
new id;
if(sscanf(params,\"i\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Használd /warn [id]\");
warn[id] ++;
if(Warn[id] == 5)
{
Kick(id);
warn[id]=0;
}
}

43
Segítségkérés / A halál után megváltozik a skin
« Dátum: 2014. Szeptember 28. - 13:13:30 »
Skin id-t tedd globális változóvá,és abba tárold a skint.
És OnPlayerSpawnba állítsd a skint.

44
Szkript kérések / Tutorial tanulás.
« Dátum: 2014. Augusztus 29. - 18:07:26 »
Idézetet írta: BackUP date=1409320731\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50397\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem ez a gondja. Ha mentesz valamit, utána nem szükséges változtatni az értéket, mert azt menti le ami a változóban van. A változó értéke nem fog változni mentés után.
A probléma egyszerû, méghozz:
 

dini_FloatSet(Fajl,\"X\",Float:JatekosInfo[playerid][X]);

 
Remélem feltûnõ a hiba. A változó típusát létrehozásnál kell megadni, amikor felhasználod Nem. \'Float:\' részletet töröld ki, és menni fog. Arra csak akkor van szükség amikor létrehozod, hogy megjelöld a fajtát amit felhasználsz.
 
Ha egy változót létrehoz és nem ad neki értéket,akkor a változó értéke 0.
Amikor kilép egy player akkor lementi az összes változót.
pl:
dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",JatekosInfo[playerid][pNem]);

 
Itt kilép és lemenit az értéket,de itt nem ad a változónak értéket csak lementi:
 
        if(listitem == 0)
                        {
                                dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",1);
                                SendClientMessage(playerid,KEK,\"Fiú lettél!\");
                                SetPlayerSkin(playerid,60);
                                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_AGE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció...\",\"Hány éves vagy?\",\"Folytat\",\"Kilép\");
                        }

 
Szóval itt beír a dinibe 1-et de miután a player lelép elmenti újra a dinibe de most a változót aminek az értéke 0!
Remélem sikerült megmagyarázni

45
Szkript kérések / Tutorial tanulás.
« Dátum: 2014. Augusztus 29. - 15:41:16 »
írok egy példát
 
 if(listitem == 0)
                        {
                                dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",1);
                                SendClientMessage(playerid,KEK,\"Fiú lettél!\");
                                SetPlayerSkin(playerid,60);
                                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_AGE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció...\",\"Hány éves vagy?\",\"Folytat\",\"Kilép\");
                        }

 
Neked ez van a kódodban.
Itt elmenti a \"Nem\"-hez az 1-est de amikor disconnectel a player akkor
 
dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",JatekosInfo[playerid][pNem]);

 
És mivel a változód értéke 0 ezáltal 0-t fog lementeni.
AZ a lényeg,hogy ahol lemented 1 dolognak a formáját ott a változónak is adj értéket,pl:
 
 if(listitem == 0)
                        {
                                dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",1);
                                JatekosInfo[playerid][pNem] = 1;
                                SendClientMessage(playerid,KEK,\"Fiú lettél!\");
                                SetPlayerSkin(playerid,60);
                                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_AGE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció...\",\"Hány éves vagy?\",\"Folytat\",\"Kilép\");
                        }

 
[mod]Javítottam helyetted a

taget

tagre![/mod]

Oldalak: 1 2 [3] 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal