Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Hörry

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 6
16
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:TommyVideo YouTube csatorna.
« Dátum: 2015. Augusztus 01. - 21:03:54 »
\" post=\"553793\" timestamp=\"1438455368\"]

Szerintem Wolly Games jobb.
#kappa
 
[/quote]
alap :D


Nekem a kedvenc Magyar videósom,csak ajánlani tudom :D
 
[/quote]
Szarkazmus. Ismered?

17
Játékok / Just Cause 3 Gameplay
« Dátum: 2015. Július 23. - 14:24:58 »
Élvezzétek.
 

18
Kérdések, Segítség / Alaplap, RAM
« Dátum: 2015. Július 13. - 13:30:58 »
Kezdem azzal, hogy én ehez kicsit \"sötét\" vagyok, de próbálok úgymond tanulgatni. Ez a régi gépem. Szeretném ezt is kicsit úgymond legalább hát ha nem is mai viszonylatokba helyezni, de bővíteni. Mivel mostanában ezen többet vagyok elkezdtem nézegetni a játékokat stb. Kezdjük mégegyszer, hogy nem akarok a gépre sokat költeni. Nem szoktam nagyobbacska játékokkal játszani talán 1-2-vel, de az egyikhez minden megfelelő lenne kivéve a memória. Lentébb láthatjátok milyen memória van a gépben(7-8 éves gép csak úgy megjegyzem). Problémám az lenne, hogy az alaplapot(MSI MS-7267) nem tudom \"meddig lehet bővíteni\"(hű ezt, de sz*rul írtam le). Most jelenleg Dual-Channelben vannak ugye a RAM-ok és ezt szeretném is így tartani mivel elméletileg így \"jobb\"(úristen már biztos röhögtök rajtam). 4GB-ig szeretném bővíteni szintén Dual Channelben tehát 2-2GB(2 slot van amúgy az alaplapban). Annó(!!!) szervizesem azt mondta, hogy ezt lehet bővíteni rendesen, hogy most ez igaz vagy nem na mindegy akkor még nem akartam ilyet/nem céloztam magamban ilyen dolgokat meg. Tehát kérdésem az lenne. Az alaplap támogatni fogja e, ha 4GB memóriát teszek bele Dual Channelben(2-2GB) és, ha támogatni fogja akkor milyet ajánlotok lehetőleg ne legyen túl drága tehát árban megfizethető legyen és úgymond \"teljesítményileg\" is.
Tudom, hogy ez elég hülyén fest, de én mint laikus így tudtam leírni. Nem kell kinevetni nem értek hozzá és kész, de éppen ezért kérek tanácsokat olyanoktól akik értenek hozzá és tudnak segíteni.
Előre is köszönöm és várom segítőkész válaszotokat.
E: A játék lowon 25-30 stabil FPS-el fut. 4GB RAM szükséges hozzá ami láthatjuk nincs meg.
Alaplap   
CPU típusa   DualCore Intel Core 2 Duo E4500, 2200 MHz (11 x 200)
Alaplap neve   MSI MS-7267
Alaplapi lapkakészlet   Intel Lakeport-G i945GC
Rendszermemória   2048 MB  (DDR2-800 DDR2 SDRAM)
DIMM1: Nanya M2Y1G64TU8HB4B-25C   1 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM  (5-5-5-18 @ 400 MHz)  (4-4-4-12 @ 266 MHz)  (3-3-3-9 @ 200 MHz)
DIMM3: Nanya M2Y1G64TU8HB4B-25C   1 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM  (5-5-5-18 @ 400 MHz)  (4-4-4-12 @ 266 MHz)  (3-3-3-9 @ 200 MHz)
BIOS típusa   AMI (11/02/07)
Kommunikációs port   Communications Port (COM1)
Kommunikációs port   Printer Port (LPT1)
Megjelenítés   
Videokártya   NVIDIA GeForce 8800 GT  (512 MB)
Videokártya   NVIDIA GeForce 8800 GT  (512 MB)
3D gyorsító   nVIDIA GeForce 8800 GT
Képernyő   Video7 R19W11  [19\" LCD]  (72901612)
Multimédia   
Hangkártya   Realtek ALC888 @ Intel 82801GB ICH7 - High Definition Audio Controller [A-1]

19
Kérlek tüntesd el ezeket a nagy fekete betüket marhára zavaró. Miért hiszi azt minden \"Újonc\", hogy ha nagy színes vagy fekete betűvel írja akkor nagyobb az esély rá, hogy segítsenek.

20
Off Telep / Helyes-e így?
« Dátum: 2015. Július 09. - 14:59:41 »
Nos a kérdésem az lenne, hogy az aláírásomon a \"The weak fail, the strong ascends\" felirat megfelel-e annak, hogy \"A gyenge elbukik, az erős felemelkedik\". Itt nem az érdekelne pontosan, hogy most tükörfordításban mit jelent hanem azt, hogy nyelvtanilag okés-e és úgymond \"azt jelenti\" amit leírtam magyarul. Amúgy vélemények?
 

\"width=500
http://i630.photobucket.com/albums/uu23/oldum/Freelancer%20Signs/Lipcse2_zpsfu8ugys6.png[/img]
 


Nem azért tettem ki most, hogy itt hencegjek vele hanem vélemény érdekelne meg, hogy jó-e az a kis \"mondat\".
 
E: Jobbnak találtam itt megkérdezni, mint a Google fordítót.

21
Játékok / World Of Warships - Open Beta
« Dátum: 2015. Június 28. - 16:29:50 »
Fogok majd egy leírást készíteni hozzá ha lesz időm, de elsősorban csak megkérdezném, hogy ki az aki elkezdett vele játszani,  mert most nekem is megjött újra a kedvem hozzá és ha gondolná tolhatnánk együtt.

22
SA-MP: Szerverfejlesztés / San Fierro Tűzoltóság - Hörry
« Dátum: 2015. Június 08. - 18:25:55 »
Sziasztok! Most kivételsen nem képeket fogok csak kirakni, hanem publikálom is. És most kicsit a \"dologról\", nos Eddig még csak maga az épület van kész a garázsokat egy későbbi verzióban szeretném feltölteni. Van egy rész az épületben ami kicsit \"sivár\" így oda várom az ötleteket, hogy szerintetek mit tegyek oda.
Várom a véleményeteket és előre is köszönöm, hogy elolvastad és megtiszteltél azzal, hogy megnézted a munkámat.
E: Kicsit lehet furcsának fog tűnni, hogy ez tűzoltóság, de első tűzoltóságom és nem volt semmilyen ötletem, de a következő módosításban amiben a garázsok is benne lesznek már valamennyire megpróbálom átalakítani.
Sorok száma: 276
Készítő: Hörry


Képek:
 

\"FH94MNM.png\"
 

\"wiFqGtD.png\"
 

\"37Y28XI.png\"
 

\"g2MsiY9.jpg\"
 

\"3QkIX7m.jpg\"
 

\"RfPAgpe.jpg\"
 

\"QMbBafv.png\"
 

\"1HJaUUi.png\"
 

\"hE70vd9.png\"
 


Mégegyszer nagyon szépen köszönöm, hogy elolvastad és megnézted a munkámat!

23
\"discovery487.png\"
 

A Digital Anvil legújabb űr szimulátorában egy szabadúszó, kalandra vágyó pilótát alakítunk. Rajtunk múlik, hogy a minta-rendőr, címeres kalóz, hírneves fejvadász, vagy éppen jól kereső kereskedő válik-e belőlünk. A szabadság mindenesetre meg van adva, csak ki kell használnunk a lehetőségeket. Mindezt egy hatalmas csillagrendszerben, a Sirius System-ben tehetjük meg. 800 évvel a játék kezdete előtt ide érkezett az az öt hatalmas kolonizáló hajó, mely azóta minden iskolás történelem könyvének borítójáról „mosolyog” vissza ránk. Ez az öt hajó menekítette ki azt a maroknyi túlélőt, mely a Földről és a környező kolóniákról menekülni kényszerült túlélőket repítette egy szebb, új világba. A kolóniákat folyamatosan létrehozó telepesek fejenként 3-4 naprendszerből álló területet tettek magukévá. Az egykori Föld négy hatalmas nemzetének képviselői, az amerikaiak (Liberty), a németek (Reinland), a japánok (Kusari) és az angolok (Bretonia) különálló vezetésű, független birodalmakat hoztak itt létre. Természetesen, mint mondani szokás, a történelem ismétli önmagát. Éppen hogy az emberi faj fel tudott lélegezni a több évszázados földön kívüliekkel vívott háborúból, ellenség híján ismét egymás torkának estek a nációk, és kezd az egykor egységes birodalom belülről szétkuszálódni.[/quote]


A Freelancer előtörténete röviden:

Naprendszerben járunk a Koalíció és a Szövetség között dúl a háború. A Koalíció sorra halmozza a nyertes csatákat a Szövetség szétesőfélben van. Amikor a Koalíció megtalálja a Szövetség utolsó fennmaradt \"helyőrsét\", rajtaütés szerű támadást índit és megpróbál végleg véget vetni a Szövetségnek. Azonban a Szövetséges erők öt \"Alvóhajót\" indít útjára a bolygó felszínéről. Ez a Föld bolygón lévő négy nagy nemzet hajói és a többi nemzet hajója. Ezeket így hívták: \"Bretonia\" (Angol), \"Kusari\" (Kína), \"Rheinland\" (Német), \"Hispania\" (Több nemzet volt ezen a hajón Olasz és Spanyol leginkább), \"Liberty\" (Amerika). A Szövetség utolsó erőit is bevetve megpróbált kitörni a Koalíciós blokádból és elindulni a Szíriusz Szektor felé ahol majd új életet kezdhet. Nagy áron, de a Koalíciós blokádon sikeresen átjutó öt \"Alvóhajó\"(Sleepership) megkezdte az útját a Szíriusz Szektor fele. A Koalíciós erők találtak a Plutó bolygón egy kisebb Szövetségi helyőrséget amit sikeresen el is pusztítottak ám voltak túlélők. Amint a Plutó bolygóról elmenekült túlélők elérték a Koalíciós hajókat egy ismeretlen hajó jelent meg és a két náció nem tudta mi történt és mik vagy kik ezek. Ez volt az első kapcsolatfelvétel más fajjal. (Nem kommunikáltak és mindenáron elakarják pusztítani az emberi fajt. Ez volt a Daam K\'Vosh Birodalom amely évmilliók óta uralja a Galaxist és az anyarendszerük a Szíriusz Szektorban lévő Omicron Major rendszer - A Daam K\'Vosh Birodalomról lejebb olvashatsz.) Az ismeretlen eredetű hajó egy fegyverrel elpusztította a Naprendszert és ezzel végleg kitörölve az emberi fajt a Naprendszerből.

2080 C.E.(Common Era, magyarul a Szíriusz Szektor előtti időt jelöli): Két \"Alvóhajó\" prototípust indított útra a Szövetség, hogy kolonizálja a távoli és nem is oly távoli bolygókat. Ez volt a Gemini és az Orion \"Alvóhajó\". Soha többé nem hallotunk róla. Nincsen semmi információ róla miért tünt el ez a két hatalmas kolonizáló hajó.



Discovery Freelancer mod története egészen napjainkig(822 A.S.)
A négy nagy nemzet \"Alvóhajó\"-i miután megérkeztek a Szíriusz szektorba nyugalomra s békére vágytak. A négy nagy nemzet a letelepedéskor a bolygóinak vagyis az anyabolygónak a Földön az országuk fővárosának nevét adta meg, kivéve a Liberty telepeseket. Így lett hát Bretonia-nak Planet New London, Rheinland-nak Planet New Berlin, Kusari-nak Planet New Tokyo, Liberty-nek Planet Manhattan. A Hispania \"Alvóhajó\" az Omicron peremvidéken megsérült és alkalmatlan volt arra, hogy tovább folytassák útjukat ezért letelepedtek a legközelebbi bolygóra amit elneveztek Planet Malta-nak. Megindultak a városok építése a közeli rendszerek felfedezése és természetesen a technológia fejlesztése. Ez így ment évszázadokig. Ám, ahogy azt az emberi természet diktálta a házak cégei elkezdtek versenyezni majd ebből kialakultak a házak közötti háborúk. A Hispania-i \"Alvóhajó\" nemzeti kitaszítottak voltak ezért az illegális életet választotta több(?) nemzet. Így alakult meg a Corsair Birodalom és az Outcast Náció. 800 A.S. írunk a Nomád faj, amely annó elpusztította a Naprendszert most újra aktivizálta magát és elpusztított egy \"Freeport\"-ot. Itt kezdetét vette a Nomád háború, amely a Dyson gömbben ért véget(részletek lejebb találsz a nomádokról szóló cikkben).  Később mondhatni újra béke s nyugalom honolt ám amiről ez a négy nagy nemzet nem tudott az, hogy egy leigázó hadművelet indul ellenük a Szíriusz Szektor olyan pontjából, amelyet még maga a négy nemzet sem ismert. Ezt a nagy hadműveletet a Gallia(Francia - további információt róluk a Gallia cikkben) nevű nemzet tervezte meg és kezdte el végrehajtani. A Gallia hajók hatalmasak, erősek és szinte \"elpusztíthatatlanok\" voltak. Gallia elkezdte a gyarmatosítást a Szíriusz Szektorban(jelenlegi verzió). Elindult Bretonia fele és megállíthatlan volt rengeteg rendszert igázott le és fedezett fel, ám eközben gyarapította haderejét. Jelenleg a politikailag vitatott Leeds rendszerben vannak és a Planet Leeds-en harcolnak a rendszer elfoglalásáért. Bretonia szövetségese a Liberty nemzet segítségét vette igénybe és azóta is nagy csaták dúlnak ám a Galliai Királyi Haditengerészet kitartó...



Spoiler for Daam K\'Vosh Birodalom és a(z) Slomon K\'Hara Birodalom:
A Daam K\'Vosh Birodalom egy hihetetlenül ősi birodalom, amely 80,000,000 éven át tartott. Hajóik nem mesterségesek építmények hanem szerves élőlények. A Nomád faj telekinetikusan kommunikál. A Slomon K\'Hara faj készítője a Daam K\'Vosh Birodalom volt azzal céllal, hogy olyanra teremtse őket amilyenek ők és sokáig fennmaradjon a Nomád faj. A Nomád faj előszeretettel fertőzte meg az embereket és hajtotta őket saját uralmuk alá. Dyson Gömb egy hatalmas gömb az Omicron Major rendszerben amelyet a azért építettek, hogy éljenek benne. A gömbben egy külön \"világ\" van és persze a városuk.

Dyson Gömbben lévő Nomád anyaváros:


\"1395959798060.png\"
Slomon K\'Hara Birodalom hajói:
Összkép:
\"Nomads.jpg\"
Nomad \"Marduk\" \"Csatahajó\":
\"width=500http://discoverygc.com/wiki/images/4/44/No_battleship.png[/img]
Nomad \"Irra\" \"Cirkáló\":
\"width=500http://discoverygc.com/wiki/images/4/40/No_cruiser.png[/img]
Nomad \"Nammu\" \"Fegyverhajó\":
\"Nammu-s.png\"
Nomad \"The Adad\" \"Bombázó\":
\"width=500http://discoverygc.com/wiki/images/4/43/No_bomber.png[/img]
Nomad \"Sascya\" \"Kivégző\":
\"width=500http://discoverygc.com/wiki/images/thumb/7/79/No_elite.png/748px-No_elite.png[/img]
Nomad \"Labraid\" \"Vadász\":
\"width=500http://discoverygc.com/wiki/images/3/39/No_fighter.png[/img]
Nomad \"Morph\" \"Könnyű vadász\":
\"width=500http://discoverygc.com/wiki/images/3/39/No_fighter.png[/img]
 



Spoiler for Gallia Királyság:
Kevés információt tudunk arról, hogy hogyan alakultak és melyik \"Alvóhajón\" érkeztek, de a Föld bolygón Franciák voltak. A Szíriusz Szektorban a magas technológiájukat a feketekereskedelemnek köszönhetik ugyanis a kereskedők renegeteg új technológiát hoztak be adtak el nekik amiket ők fejlesztettek és ezekből elkezdték építeni a haderejüket.
Gallia Királyság hadereje és logisztikai szállítóhajói:
Összkép:
\"Gallia.jpg\"
A képen egy régi típusa látszik a Galliai csatahajónak ugyanis azóta felszereltek a elejére egy hatalmas és pusztító mozsár ágyut.
Gallia \"Valor\" Csatahajó MkII:
\"Gallicbs.png\"
(Bővítés alatt...)


Discovery Freelancer RP 24/7 - Hivatalos szerver:
Igen jól látjátok RP, itt lehet azt mondani, hogy itt csak komoly emberkék járnak persze azért lehet sokat nevetni és szórakozni, de ha azt akarod és egy csatahajó kapitányt akarsz alakítani(mint én) akkor tökéletes arra, hogy te legyél a világ legmogorvább kapitánya. Nem fognak azért leszólni, mert humorizálsz vagy állandóan \"röhögsz\" itt az vagy akit alakítasz ha te egy cigányt alakítasz akkor cigány vagy ennyi persze ez az RP lényege, de azért hűnek kell lennie egy-egy szerepkörhöz. RP szabályai ugyanúgy működnek mint itt a SA-MP-ban szinte minden megegyezik RP végülis miért lenne máshogy szinte mindenhol ezek úgymond az \"alapszabályok\" na jó ez nem teljesen igaz, de na értitek mire gondolok. A szerver és a mod egyáltalán nem kihalt. Esténként hétvégén általában 100-120 játékos van fent hétköznap este fele meg általában 70-90 között szokott lenni a játékosszám, tehát nem lesz olyan, hogy ne találkozz valakivel. Ha szereted az RP-t és a Sci-Fi-t akkor itt a helyed szerintem mivel hatalmas szabadságot kap mindenki.


Battle Event: Operation \"Royal Flush\" /2015.05.31 19:00UTC, 21:00CET/:



\"ImPZtja2Pho.jpg\"
 

\"ShFjTnYI3FY.jpg\"
 

\"45NSdjkFM6Y.jpg\"
 

\"001.jpg\"
 

\"002.jpg\"
 

\"003.jpg\"
 

\"007.jpg\"
 

\"5VGsQCe.png\"
 

\"jOJbOem.jpg\"
 

\"wB21raH.jpg\"
 

Videó(Liberty oldalról filmezve):

 

Videó(Galliai oldalról filmezve):

 

Album a képekhez amelyeket én készítettem.


Pár kép és videó, amely a Discovery Freelancer modban készült:

\"Dyk5MvA.png\"
\"QNf6bPX.png\"
\"ZnkFPd4.png\"
\"VxRRki9.png\"
\"eghJ3zD.png\"
\"U1IXkpp.jpg\"
\"OXvUgJc.jpg\"
\"J20psAX.jpg\"
\"BTVZK4N.jpg\"
www.youtu.be/km6GchOCpSM


Pár videó(Freelancer előtörténet, Mod bemutató, Liberty-Rheinland csata):
 


 

- Freelancer Intro(előtörténet)
 
 

 

- Discovery Freelancer 4.85 Reunion(ajánlott a megnézése ha még nem döntötted el kipróbálod - FIGYELEM! Régi verzió.)
 
 

 

- Discovery Freelancer 4.86 The Exiles(ajánlott a megnézése ha még nem döntötted el kipróbálod - FIGYELEM! Régi verzió.)
 
 

 

- Discovery Freelancer Texas-i Csata Rheinland kontra Liberty
 



Hasznos linkek:
 

www.discoverygc.com - A mod és a szerver hivatalos weboldala

http://discoverygc.com/wiki - A mod és a szerver hivatalos Wiki-je
http://discoverygc.com/forums/showthread.php?tid=126999 - Segítség a mod telepítéséhez(KÖTELEZŐ!)
http://discoverygc.com/forums/serverinterface.php?action=players_online - Itt láthatod a játékosokat akik most a szerveren jelen vannak
http://discoverygc.com/forums/showthread.php?tid=2334&pid=43792#pid43792 - Szerver szabályzata(nem hiszem, hogy lekéne fordítanom, de ha valaki nemért valamit írjon és segítek)
 



Érdekességek:
 

https://sketchfab.com/models/d03aeebd470b4efab14e415daa1c2dde - A Szíriusz Szektor 3D-s térképe Nebulákkal

http://discoverygc.com/wiki/images/b/bb/Discoverymap.jpg - A Szíriusz Szektor 2D-s térképe jelmagyarázattal és nebulákkal
 
 


Ami szükséges a modhoz és ahoz, hogy a szerveren játszhass:
 

Szükség van maga a Freelancer alapjátékra, amelyet bárhonnan letölthettek, majd szükség van maga a modra amiről linket és használati utasítást(!) a \"Hasznos linkek\" résznél találtok. Illetve nem olyan fontos, de némi angoltudásod legyen, mert ha nem akarsz senkivel sem beszélni még az elején menni fog kereskedéshez nem mindig kell csak ha kalóz megállít titeket, de amint egyre jobban belejöttök a játékba annál jobban kelleni fog az alapfokú angol tudás. Nagyon jól tudjuk, hogy a szerveren nagyon sok az olyan aki nem tud perfektül angolul ezért a kisebb nyelvtani hibákat elnézik, de ha nagy orbitális baromságokért már szólnak. Még valami amit nem említettem lehetsz akár kereskedő, bányász, katona, kalóz, törvényen kívüli legyél bármi mi várunk téged szeretettel.
 


Magyar közösség:
 


Skypeon van egy csoportunk ott szoktunk írosgálni. Nagyon összetartó egy közösség vagyunk ha valakinek segítség kell mindig van olyan aki tud neki. Ha esetleg megtetszett a játék és ki is próbálnád nyugodtan vegyél fel Skype-on és behívlak abba a bizonyos csoportba. És természetesen minden kezdő játékost a saját vagyonomból indítok útra csak azért, hogy megjőjön a kedvetek és legyen némi pénzetek.

Skype: edin.bourgh

 




Alapvető információk:



Páncélzat:

\"Equipicon_au1.jpg\"




A páncélzat arra szolgál a játékban, hogy megnöveljük vele a hajónk burkolatpontjainak számát. Minden páncélzat rendelkezik egy adott szorzóval ezek a szorzók azt jelölik, hogy mennyire lesz nagyobb a burkolatpontunk. Három nagy páncélzat típus van.

Általános páncélzat ennek a páncélzatnak 8 besorolt osztályzata van. Ezek az osztályok besorolásait római számmal szoktuk jelölni, tehát I-VIII-ig terjednek. A szorzók itt 1,4 és 2,5 között mozognak és 2 egység és 20 egység között foglalnak helyet a raktérben.. Árkategóriában 255,000$ és 15,250,000$ között mozog. Javasolt használatuk kishajókon, de bármilyen hajóra fellehet szerezni. Játékban AU? rövidítést használjuk például nekem van egy AUII-es vagy AU2-es páncélom, mind a kettő azt jelenti. Általában mindenhol előfordul belőle.


Nehézpáncélzat, ennek a páncélzatnak hivatalosan 4 besorolt osztályzata van, tehát I-IV-ig terjednek. A szorzók 2,25-től egészen 3-ig terjednek és 60 egységtől 170 egységig foglalnak helyet a raktérben. Kizárólag teherhajón és afölötti osztályokon szokták alkalmazni ezeket a páncélzatokat. Árkategóriában 3,000,000$-tól 48,000,000$-ig tartanak. Játékban HAU? rövidítést használjuk például nekem van egy HAUIV-es vagy HAU4-es páncélom, mind a kettő ugyanazt jelenti.Általában hajógyárakban és kisebb/nagyobb lakott bolygókon és állomásokon vásárolhatóak meg.


Kapitális páncélzat, ez a páncélzati ág a nehézpáncélzat továbbfolytatott ága, amelyet kizárólag teherhajókon és afölötti hajóosztályokon alkalmaznak. Négy besorolása van V-VIII-ig terjednek ezek. A szorzók 3,3-tól egészen 4-ig tartanak és 190 egységtől 300 egységig foglalnak helyet a raktérben. Ez a páncélzat kötelező minden cirkáló és afölötti hajóosztály esetében. Árkategóriában 88,000,000$-tól 895,000,000$-ig terjednek. Általában hajógyárakban vásárolhatóak meg.






Álcázó berendezés

\"Equipicon_armor.jpg\"




A berendezés egy EM típusú energiamezőt von a hajó köré, amely így láthatatlan lesz a szenzorok számára. Ez a berendezésremek eszköz olyan pilóták és kapitányok számára akik hajójukat a \"Hit n\' Run\" taktika alapján használják, ám előszeretettel alkalmazzák a házak katonaságai felderítő akcióokhoz illetve a kalózok is egyre szívesebben használják szerte a szektorban. Amíg ez az EM alapú mező aktívan borítja a hajótestet addig a fegyverek és a pajzsok inaktívak illetve, ha egy hajó megközelít(4km-en belül lesz) egy álcázott hajót akkor egy érdekes zúgást hallhatunk 3-4 másodpercenként. Az álcázó berendezések egy speciális elemmel működnek, amely egy bizonyos egységnyi helyet foglalnak a raktérben és igen olcsón beszerezhetők hiszen egy darab 25$. Bizonyos házakban ha nem egy katonai jármű használja a berendezést engedély szükséges a használatához. Három különböző fajta álcázót különböztetünk meg.

Könnyű álcázó berendezés, ezt kizárólag kisebb hajókon lehet látni mivel alacsony az energia és a raktérigénye és kis felületet képes csak maszkolni. Az EM mező generálásának ideje három másodperc. Maximum egy 120-as rakterű hajóra szerelhető fel és 25 egységnyi helyet foglal a rakterünkben. Árkategóriában 100,000,000$-tól 180,000,000$-ig terjed. Az elemek segítségével körülbelül 40 másodpercen át tud álcázva maradni a hajó. Kizárólag játékosok által épített bázisokon elérhető és ott is ritka.


Mk2-es álcázó berendezés, ezt szintén csak egy megadott hajóosztályokon lehet alkalmazni mégpedig a teherhajókon, kisebb transzportokon és cirkálókon. Közepes nagyságú felületet képes maszkolni így nagyobb energiaigénye van. Az EM mező generálásnak ideje 20 másodperc. Maximum egy 900-as rakterű hajóra szerelhető fel és 200 egységnyi helyet foglal a rakterünkből. Árkategóriában körülbelül 260,000,000$-tól 340,000,000$-ig terjed. Kizárólag játékosok által épített bázisokon elérhető és ott is ritka.


Mk2 Általános(Mk2 Advanced) álcázó berendezés, kizárólag csatacirkálón és afölötti hajóosztályon használható. Nagy méretű felületet képes maszkolni így hatalmas energiaigénye van, annyi, hogy azt csak egy nagy energiamag képes ellátni. Az EM mező generálásának ideje 60 másodperc. Rakterünkből 450 egységnyi helyet foglal. Az elemek segítségével 15 percen át képes álcázni a hajót. Árkategóriában körülbelül 380,000,000$-tól 500,000,000$-ig terjed. Kizárólag játékosok által épített bázisokon elérhető és ott is ritka.






Countermeasure Dropper

\"Equipicon_cmdropper.jpg\"




Szinte nincs olyan hajó a játékban, amely ne használna valamilyen hőkövető/energiajelkövető technológiájú rakétát. Ezért fejlesztették ki ezt a remek berendezést, amely egy megadott hatótávon és megadott hatékonysággal semlegesíti a rakétát, eltereli. Hatótávolságuk 400 métertől 1500 méterig tartanak, míg hatékonyságuk 50%-tól 85%-ig tartanak. Hatféle C. Dropper van, de ebből egy darabot a Slomon K\'Hara Birodalom használ. Ezek a C. Dropper-ek egy speciális úgynevezett Countermeasure Flare-t dob ki a hajtóművünk alól, amely rövid élettartamú, de egy speciális energia és hőkibocsátója van, amely megzavarja a rakétát és eltereli egy másik célpontra vagy rögtön felrobbantja. Szinte bárhol beszerezhető.





Cirkáló kiiktató

\"Equipicon_missilelauncher.jpg\"




A cirkáló kiiktató(Cruise Disruptor) egy kis EMP robbanófejjel felszerelt rakéta, amely azt a célt szolgálja, hogy az adott hajó a már feltöltött hajtóművet,(ezt hívjuk cirkáló mód) semlegesítse. Amikor eléri ez a robbanófej a hajót egy adott hatósugárban energiakiesést okoz a hajónak/hajóknak így a hajtóművük lekapcsol és visszakapcsol impulzus módba. Visszakapcsolást követően rögtön 5 másodpercen át az energiahiány miatt nem lehet cirkálómódba kapcsolni. Hét féle ilyen berendezés van ebből kettőt a Slomon K\'Hara Birodalom használ. Minden berendezésnek megvan a maga hátránya és előnye. A legkisebbnek a robbanási hatósugara 50 méter, míg a legnagyobbnak 550 méter. Szinte bárhol beszerezhetőek.





ID és IFF



Kezdjük az ID-vel. Mi is az az ID? ID azt jelenti Identification Card magyarán személyigazolvány. A játékban minden játékos rendelkezik elsőnek alapból egy általános Freelancer ID-vel a Freelancer magyarán Szabadúszó senem szervezet vagy cég. Inkább egy kis csoport azon emberek csoportja akik függetlenek a házaktól stb. Minden ID-nek megvannak a szabályai, amit a játékban úgy tudunk megnézni, hogy megnyomjuk az F7 gombot alul bal-közép tájt vannak kis ikonok ott láthatjuk mivan felszerelve a hajónkra. Az utolsó előtti kis ikonra rámegyünk ott láthatjuk milyen szkenner van a hajónkon a Nanobot és Shieldbattery-k számát is láthatjuk és találunk majd egy olyat, hogy Freelancer ID vagy éppen, amilyen van. Rákattintunk és jobboldalt kiírja mit csinálhat, milyen hajót vezethet és egyebek, de megtalálhatunk itt(http://discoverygc.com/wiki/IDs) minden ID-t.

Térjünk át az IFF, ez azt jelenti, hogy \"Identification Friend or Foe\", magyarán barát-e vagy ellenség. Illetve itt láthatjuk, hogy melyik játékos melyik céghez, házhoz, csoporthoz tartozik. Nyílván ha egy Rheinland Military ID-t hordozó ember rohangál nála ezt kell látnunk a neve előtt \"Military\". Igen az IFF a nevünk előtt jelenik meg, mi nem látjuk, de mások így látják most mondok egy saját példát \"Military - RNC-Lipcse\", de ha a Liberty Navy ID-vel rohangál akkor általában ezt látjuk \"Navy - LNS-Illinois\".


Figyelem! Sose szállj fel úgy, hogy nincs nálad ID!






Ugrómodul

\"Equipicon_armor.jpg\"




Az ugrómodul(Jump Drive) arra szolgál, hogy a hajónkkal rövid időn belül hatalmas távolságokat tegyünk meg. Minden ugráshoz egy előre kiszámított koordináta szükséges. Ezeket a koordinátákat speciális hajókkal számoljak amiken megtalálható a Hyperűr Szkenner nevű berendezés. Egy koordináta 25 karakterből áll itt egy példa ez a Texasi rendszerbeli Beaumont bázis 25km-es körzete 68016455-776FC693-C9E56BA4-D5FE5E76-78F75AA6-20AF436C-33657074. Szükséges a modulhoz üzemanyag 4 féle üzemanyag az amit feltud használni mindegyikből egy adott mennyiség kell az ugráshoz. Az ugrás első lépése, hogy megadjuk a koordinátákat /setcoords 68016455-776FC693-C9E56BA4-D5FE5E76-78F75AA6-20AF436C-33657074, majd ha ezzel készen vagyunk kezdetét veheti az ugrási szekvencia indítása, amelyet a /charge paranccsal indíthatunk el. Amikor ezt beírtuk egy hang figyelmeztet minket a következő képpen \"Jump Drive charging\". Egyidejűleg ezzel a hanggal elindul az ugrási szekvencia amit a /stop paranccsal szakíthatunk meg. Amikor az ugrási szekvencia kész rövid időnk áll rendelkezésre, hogy ugorjunk mivel az üzemanyagunk folyamatosan fogy. Az ugráshoz a /jump parancs szükséges ekkor az ugrási szekvencia a végső stádiumba lép és feltölti magát teljesen majd nyit egy Hyper-tér \"ablakot\" és elugrik az adott koordinátákra az ugrás ha 1 másodpercet vesz igénybe. Ugrás után a pajzsunk lekapcsol. Háromfajta ugrómodul van. MkII, MKIII és MKIV az utóbbi alkalmas csak arra, hogy egyszerre tudja magával vinni a 300 méteres körzetében lévő hajókat.



RNC-Lipcse az ugrási szekvencia utolsó fázisában

\"BZi49ir.png\"






Dokkoló modul

\"Equipicon_radarjammer.jpg\"




Alapvető eszköz minden hajón. Ennek a berendezés segítségével láthatjuk a hajókat és tudjuk őket szkennelni, hogy mit szállítanak és milyen fegyver van felszerelve a hajóra illetve azt is megtudhatjuk milyen hajóval állunk is szemben. Összesen 9 fajta szkennert ismerünk ebből egy darabot az A.D.M.I.N.S. frakció használ(Adminisztrátorok azért frakció, mert szerepjáték szinten ők egy ősi Istni faj így interrakcióba is léphetünk velük) és kettő olyan szkenner, ami nagyon ritka már nem is vásárolható meg, de ezek kémkedésre vannak. A további 6 szkennerből is van sok fajta, van olyan, amely hajók észlelésére lett kifejlesztve és van olyan, ami a raktér szkennelésre és van egy külön a kapitális osztály számára, amely mind a raktér szkennelésre és hajók észlelésére a legalkalmasabb mivel hatalmas a hatósugaruk a szkennert \"Battleship Scanner\"-nek/nak hívjuk(Scan range:15,000m, Cargo Scan Range 6,000m) beszerezhető játékosoktól. A többi hatósugara(normál) 7,500 métertől 15,000 méterig tart míg a raktér szkennelési hatósugár 2,000 métertől 7,500 méterig tart. Árkategóriában az alap 5 szkenner 500$-tól 274,500$-ig tart.





Pajzs

\"Equipicon_shieldgen.jpg\"




A pajzs védi a hajónk burkolatát és az eszközöket(fegyverek, ágyuk) illetve bizonyos ütközések során is véd fizikai objektummal azonban a sugárzás ellen egyáltalán nem véd. A pajzs nem buborék formájában található meg a hajónk körül, hanem szorosan hozzásimul a hajótesthez. Ha a pajzsot \"lelőtték\" a hajónkról van egy bizonyos regenerálódási idő ilyenkor nem tölti újra a pajzsot hanem egy bizonyos százalékig. A pajzsgenerátort képesek vagyunk újratölteni egy speciális elemmel, melynek neve \"Shield Battery\". Amikor egy ilyen elemet elhasználunk a pajzsunk újra 100%-on üzemel, de(!) mivel egy darab elem nem képes visszatölteni a teljes pajzsot ezért több használódik el, de ez függ a pajzstól is, hogy mekkora a kapacitása. Vegyünk egy csatahajó pajzsot. A csatahajó pajzsának 460,000 kapacitása míg egy kis vadásznak lehet akár 600 is ugye látszik a különbség. Ahoz, hogy ezt a nagy kapacitású pajzsot újratöltsük a csatahajókat típustól függően 1400-2200 \"Shield Battery\"-vel lehet feltölteni míg egy kis vadászt 30-40 elemmel lehet csak feltölteni, de ez bőven elég a töltésre így akár 3x-4x fellehet tölteni. Vegyünk egy konkrétabb példát mennyi is fogy az elemből. Vegyük a \"Rheinland \"Bismarck\"-Osztályú Csatahajó\"-t 2000 \"Shield Battery\" fér fel rá, ha a pajzs teljesen megszűnik annak azonnali regenerálásához körülbelül 1200-1400 \"Shield Battery\" szükséges így csak egyszer és egy félszer tölthetjük fel a pajzsunkat, de ez pótolja az, hogy nem képes minden vacak lövedék kárt okozni a pajzsban. Kicsit áttérve a hajótestre a hajótestünket is szintén így javíthatjuk csak itt \"Nanobot\"-okat alkalmazunk, de ugyanezen az alapon működnek.

Három féle nagy fajta pajzstípust ismerünk Positron, Graviton és a Molecular. Minden pajzstípusnak megvan az előnye és a hátránya a Positron inkább a tachyon és a neutron fegyvertípus ellen véd és a laser és a photon típus ellen gyengébb a védelme. A Graviton a photon és a laser típus ellen véd jól és a plasma, particle típus ellen kevésbé. A Molecular a plasma és particle típus ellen véd jól és a tachyon, neutron típus ellen kevésbé.






Szerver parancsok




/pimpship -Csak bizonyos hajógyárakban tudod alkalmazni. Szerkeszteni lehet vele a hajódon lévő helyzetjelző fényeket.


/showsetup -Megmutatja a hajódon a jelenleg fentlévő fényeket. \"Hard Point ID | Hard Point Név : Jelenlegi fény neve\"


példa: 01 | HpHeadLight01 : LargeWhiteSpecial


/showitems -Megmutatja az elérhető fényeket, amelyeket felszerelhetsz.


/setitems <hardpoint ID> <new item ID> -Ezzel változtatod meg a fényeket.


példa:/setitems 01 03 tehát most az első fényt megváltoztattad egy LargeOrangeStrobe nevű fényre


/buynow -Ezzel mented és vásárlod meg a változtatásokat. A vásárlas 1,000,000$-ba kerül.


Parancs beírása után várj(!) 10 másodpercet, hogy kidobjon a szerver.


/help -Összes parancs kilistázása.


/restart <beállítás> -Ezzel a paranccsal restartolod a karaktered egy másik házhoz/céghez/csoporthoz.


példa:/restart rhmilitary tehát Rheinland Military tag leszel.


/showrestarts -Itt tudod megnézni hova restartolhatsz. Az itt látott kifejezéseket a fentebb látható példa alapján írhatod be.


/renameme <új név> -Ezzel változtatod meg a karaktered nevét és 2,000,000$-ba kerül a használata.


Csak bizonyos időközönkét használható.


/set movecharcode <kód> -Ezzel a karakterre helyezel egy kódot, amivel másik felhasználófiókra lehet mozgatni.


A kód csak egyszer felhasználható.


/movechar <karakter név> <karakter kód> -Ezzel a paranccsal tudod mozgatni az adott karakter másik felhasználófiókra.


A parancs 2,000,000$-ba kerül.


/stuck -Arra való, hogyha beragadtál valahova beírod és arrébb dobja a hajódat a játék 10 méterrel.


/droprep -Csökkenti a viszonyod 0.59-re a legbarátságosabb frakcióval(F8-ban találod az ellenségeket


és barátokat illetve személyes statisztikád)


/autobuy <paraméter> <on/off> Beállíthatod, hogy dokkoláskor miből vásároljon autmomatikusan a játék neked.


Opciók a <paraméter>-re


info -megmutatja a jelenlegi autobuy beállításaidat


missiles -rakéták automatikus újratöltése


torps -torpedók automatikus újratöltése


mines -aknák automatikus újratöltése


cd- cruise disruptor automatikus újratöltése


cm -countermease dropper automatikus újratöltése


24
Képek / Videók / [MAP]Autószalon by:Hörry
« Dátum: 2015. Április 21. - 16:56:00 »
Nem írom le ugyan azt amit az előző témám elején spolierbe írtam remélem ez az illető akit most nem nevezem meg nem jön rá megint a \"trollkodhatnék\".
Na, de nem is ez a lényeg. Elkészült a következő alkotásom ez már tény és való kicsit sivárabb, mert végülis egy autószalont nem pakolhatunk tele minden \"rasz\"-ral ezért sok mindent nem fogtok benne látni. Nos maga az építmény. Nem akartam túlzásba vinni, de próbáltam mégis kicsit egyedi lenni. Valószínűleg fel fog tűnni nektek, hogy ugyan az a belső mint a banknál mármint gondolok itt a falakra bár ez kívűl s belül is olyan. Ennek egyszerű a magyarázata. Ez az egyetlen olyan ami nekem tetszik és jól is néz ki habár a padló/plafon már lehet sablanos(még nekem is), de szerintem ez a legszebb. Vannak olyanok akik direkt megkérnek, hogy lehetőleg a belső ilyen és ilyen legyen, de amikor szabadkezet kap az ember azt ugye ki kell használni és alkotnia kell ebben az esetben egy olyat ami nem csak maga a készítőnek hanem annak is tetszeni fog akinek készül és akik használni fogják. Nem pofázok többet íme a végeredmény:
 
\"wP9l325.jpg\"
 

\"xf4a84h.jpg\"
 

\"Fq9wEuY.png\"
 

\"o5uIYgd.png\"
 

\"TzQQFCa.jpg\"
 

\"54gAtLs.jpg\"
 

\"oOiwjAQ.jpg\"
 
Úgy érzem, hogy ezt még átfogom alakítani főleg a \"garázs\" részét ahol a megvásárolt járműveket \"szállítják\" és ahonnan elviheti a tulajdonos mivel az ott nem kóser és kicsit kopár. És mellesleg a 6. képen a tetőn látszik baloldalt, hogy az egy külön \"rész\" sajnos azt nem igazán tudtam eltüntetni, de mentségemre szóljon az első rész teteje alapból magasabban van mint a többi. Lehet picit csúnya, de ha úgy vesszük magasítva lett és azért kelt ilyen hatást(,mert igen magasítva lett azért látszik így).
Véleményeket szintúgy várom és köszönöm, hogy elolvastad a témát és megtiszteltél azzal, hogy megtekintetted a munkámat. További jó fórumozást.
U.I.:ha esetleg valaki nem érti melyik szoba/terem mire szolgál nyugodtan kérdezze meg. :)

25
Képek / Videók / [MAP]Bank by:Hörry
« Dátum: 2015. Április 19. - 17:08:08 »


Nem kell rögtön arra gondolni, hogy ez is egy \"tudjuk milyen\" szerverre készült. Én nem azért mappolok, hogy kint legyen egy szerveren hanem azért,mert szeretem csinálni. Az meg egy másik dolog, hogy vannak olyan emberek akiknek csinálok egy-két mappot. Ha valaki ebbe a témába a képek alapján úgy dönt, hogy ez is valami \"sz*r szerverre\" készült akkor menjen is innen igen mivel engem nem érdekel milyen szerver akkor téged se érdekeljen. Mellesleg vicces, hogy már kaptam egy üzenetet igaz nem itt, hogy biztos valami sz*r afterlife edit-re készült. Előre leszögezném nem és nem is érdekel milyen szerverre készült a lényeg, hogy segítettem valakinek. Eléggé nagy baj ha ezt ki kellet írnom, mert ezek szerint beigazolódott az, hogy vannak ilyen \"emberek\" akik mint valami veszett veréb...na mindegy. További jó szórakozást a téma olvasásához.
 
Most lettem vele kész gondoltam megosztom mivel nekem erős kétségeim vannak afelől, hogy nem néz ki furán(kicsit olyan mint egy börtön nem tudom neked az ugrik be róla rögtön, de szerintem szép). Illesztési problémák nincsenek és vibrálás sincs. Hat óráná át dolgoztam rajta ebből 2 óra az volt, hogy megoldjam tökéletesen azt, hogy ne legyen vibrálás az átfedéseknél és illeszkedések tökéletesek legyenek. Sikerült. A belsőt még lehet picit át kéne alakítani meg pár dolgot még a belsőben hozzáadni vagy átjavítani.
Szeretnék véleményeket kérni, hogy milyen lett és min kéne javítani.
Képek:
 
\"mZ8gUSa.png\"
 

\"KUBAlv1.jpg\"
 

\"Ptc2N0j.jpg\"
 

\"kShTmNJ.jpg\"
 

\"RzbYA3U.jpg\"
 

\"SfPV94x.jpg\"
 

\"CyFLcaM.png\"
 

\"39tw1Mj.jpg\"
 

\"Yzw5Et5.png\"
 
Tehát előre is várom a véleményeket és nagyon szépen köszönöm, hogy időtszenteltél arra, hogy válaszolsz és megnézted a munkám.

26
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:kéne egy kis segítség
« Dátum: 2015. Április 16. - 14:11:40 »
Tudtommal ez tilos.


De mind vétünk hibákat.

27
Játékok / World Of Warships
« Dátum: 2015. Március 21. - 10:12:05 »
Sziasztok!
Van itt olyan aki játszik a World Of Warships játékkal és tudna küldeni egy meghívó kódot. Mármint minden mostani teszter tud kuldeni egy darab meghívót. Esetleg ha akadna olyan aki még nem küldött senkinek meghívót és még tud akkor megköszönném ha rámírna itt privátban, hogy le tudjuk rendezni. Előre is köszönöm.


Aki játszik mi a véleménye a játékról?

28
Adás-Vétel / SimCity játékkal rendelkező Origin acc.
« Dátum: 2015. Február 09. - 20:46:23 »
A téma nevéből is látszódik, hogy mit keresek természetesen és szabályzatnak megfelelően árat és egyéb dolgokat privátban beszéljük le. Mivel csak erre az egy játékra hajazom ezért nem kérek olyan felajánlást amin van Titanfall vagy valami, mert én azért nem szeretnék pluszban fizetni csak, mert rajta van. Ha mégis valaki ilyet szeretne felajánlani számoljon vele, hogy csak a SimCity-ért fogok fizetni.(Lehet itt morgolódni meg izé, \"hogy ez most parancsolgat vagy  mi?\" nem csak leírtam az álláspontomat efelől).
Előre is köszönöm és várom a válaszokat.

29
Játékok / F2P Survivor játékok-tanács kérés
« Dátum: 2015. Február 02. - 18:49:59 »
Olyan F2P játékokat mint például az Unturned, de azért mégis valami komolyabbat és tegyük hozzá, hogy Online-ról beszélek tehát nem egyjátékos hanem többjátékos F2P játékokat keresek a fentebb említett példának megfelelően. Előre is várom a válaszokat és köszönöm.


Nem akarok most nagyon költekezni egy hete vettem játékot, de ha vennék akkor vagy Rust vagy Dying Light(amit lehet meg fogok csak később és addig ki kell élnem a vágyamat egy hasonló játékban)

30
Kérdések, Segítség / Alaplap információk,memória
« Dátum: 2015. Január 27. - 19:21:59 »
Kaptam ingyen egy gépet, de nem nagyon találtam információkat arról, hogy az alaplap mennyi memóriát támogat(Alaplap neve   MSI MS-7267). Szeretném legalább 4GB-ra bővíteni, de ugye ebbe addig nem vágnék bele míg nem tudom meg, hogy meddig lehet bővíteni illetve mennyit tud kezelni. Nézegettem, de elég érdekes dolgokat találtam egyik helyen 2GB-t ír másik helyen 4-et majd a harmadikon 8-at. Előre is várom a válaszokat. És köszönöm a segítséget.

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal