Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - 1Mark6

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8
76
RP/RPG kérések / Szint rendszer
« Dátum: 2014. Március 23. - 17:46:25 »
Sziasztok.
Segitség kellene profi scripterektõl....
Arra gondoltam hogy csinálok egy ilyen alap rpg modot munkával.
Azt szeretném hogy pld.: lenne egy ilyen határ: 1szint(1pont)=1000 tp stb.... Igy vagy 10 szintig es ha eléri az 1000 tp-t akkor kapjon 1 pontot és küldjön egy üzit. Meg 1 olyan hogy GivePlayerTP(playerid,tp darab) hogy ezzel tudnák adni neki.....
Elég bonyolult ezért kérek helpet.

77
Szkript kérések / sajtcucc
« Dátum: 2013. Szeptember 14. - 08:04:04 »
olyan CODE kellene ami ilyen : -csak 1 helyen lehessen beirni /sajtrendel ....... akkor kihozz 1 dialogot h hány db kell.. oda beirhatok 0-99 kozott, utana a lakcimet is bekelljen irni...majd mikor vege a dialognak akkor kiirja h a rendeles sikeres
                                                        ...... es ha beirom /sajtrendelinfo akkor kiirja h x db sajt x lakcim.....
de ha nem renderl es akkor irja be akkor kiirja h nem rendeltel sajtot.

78
Segítségkérés / Exterrior hiba.
« Dátum: 2013. Augusztus 31. - 09:33:56 »
Van sok exterrioros hazam de nemtolti be a map CreazeObjectet hasznalok.
Segitsetek.

79
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Parancs
« Dátum: 2013. Augusztus 30. - 17:19:56 »
Egyszeru....
 
if Rageofpoint //fugvenyt hasznalod.
Else if //fuggvenyhez irsz egy sendclientmessaget es kesz

80
Segítségkérés / kezdõ skin?
« Dátum: 2013. Augusztus 29. - 09:14:14 »
Kellene segitség nekem!
Amikor a jatekos feljon a szerverre akkor egy (( 2-es idju)) skinje legyen.
Én ezt meg is csinaltam de mikor felmegyek a szerverfe akkor a skin valasztot hozza ki... Persze a skin valasztoba nincsen skin es csak ugytudok spawnolni ha rakattintok \"Spawn\" de akkor meg nem azt a skint kapja....
Segitsetek pls.

81
Segítségkérés / Map berakasa.
« Dátum: 2013. Augusztus 27. - 14:02:31 »
Van 1 MTA mappom hogy rakhatnam be GTA:SA singleplayerbe?

82
Segítségkérés / Weapon skinek,ikonok
« Dátum: 2013. Augusztus 26. - 13:38:02 »
Hali tudom nem ide kellett volna nyitni de nemtudom jogy hoa irjam.
Olyan mód kellene hogy a fegyverek mashogy neznek ki es az ikonjuk is mas azaz a penz melleti kis ikonja is mas legyen..
Köszönöm.

83
Szkript kérések / Ponthatár
« Dátum: 2013. Augusztus 25. - 10:46:58 »
Egy olyan code kellene ami a pontokat szabalyozza ugyhogy pld. Van 1 dialogom  abba egy m4 es ha megakarja venni akkor 100 pont kell hozza ga nincsen annyija akkor kiirja h nincsen eleg pontod.

84
Szkript kérések / /sajt
« Dátum: 2013. Augusztus 24. - 11:38:14 »
Olyan code kellene hogy beirom /sajt es akkor kiirja h nincsen sajtod.Ha veszel a boltban akkor megtudod enni es kiirja hogy vettel 1 sajtot. Max. 2 sajt lehet nalad ha tobbet vesz akkor kiirja hogy csak 2 db sajtod lehet.

85
Szkript kérések / Nincs eleg penz
« Dátum: 2013. Augusztus 24. - 09:37:08 »
Hali krllene egy olyan script hogy pld. /sajt-vesz akkor levon 200$ ha meg nincsen penze akkor kiirja hogy Nincsen eleg penzed.

86
Szkript kérések / /szerel parancs
« Dátum: 2013. Augusztus 24. - 08:31:21 »
Olyan script kellene hogy beirom hogy /szerel es akkor kiirja hogy elkezdtel szerelni (anim bomb-ba berakja) es amig szerel addig befagy es az anim ismetlodik.10mp utan kiirja h megszerelted.... Az animnak vege es tud mozogni.

87
Segítségkérés / Dialogos segitség
« Dátum: 2013. Augusztus 23. - 15:56:24 »
Nos van nekem 2 pickupom:
 
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == pu1)return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_LIST, \"Vegyel fegyvert!\", \"Glock18(100.000FT)\\nAK47(100.000FT)\", \"Rendben\", \"Kilép\");
if(pickupid == pu2)return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz Ruhat\", \"Öltöny\\nStrand\\nSzabadidõ\\nNõi\\nIng\", \"Rendben\", \"Kilép\");
return 1;
}

 
És ha belemegy az elsõ pickupba akkor ezt kéne hogy kihozza :
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
    {
    if(dialogid == 1)
            {
                if(response)
                {
                    if(listitem == 0)
                    {
                            SendClientMessage(playerid, 0x001affAA, \"Vettél egy öltönyt!\");
                            SetPlayerSkin(playerid, 3);
                            GivePlayerMoney(playerid,-10000);
                    }
                    if(listitem == 1)
                    {
                            SendClientMessage(playerid, 0xad2828AA, \"Vettél egy strandi ruhát!\");
                            SetPlayerSkin(playerid, 19);
                            GivePlayerMoney(playerid,-5000);
                    }
                    if(listitem == 2)
                    {
                              SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Szabadidõ ruhát!\");
                              SetPlayerSkin(playerid, 7);
                              GivePlayerMoney(playerid,-15000);
                    }
                    if(listitem == 3)
                    {
                              SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Nõi ruhát!\");
                              SetPlayerSkin(playerid, 12);
                              GivePlayerMoney(playerid,-10000);
                    }
                    if(listitem == 4)
                    {
                              SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Inget!\");
                              SetPlayerSkin(playerid, 15);
                              GivePlayerMoney(playerid,-2500);
                    }
            }
            }else{
            }

 
Ha Belemegy a másodikba eztkéne hogy kihozza:
 
            if(dialogid == 2)
            {
                if(response)
                {
                    if(listitem == 1)
                    {
                            SendClientMessage(playerid, 0x001affAA, \"Vettél egy Glock18.at!\");
                            GivePlayerWeapon(playerid, 24,100);
                            GivePlayerMoney(playerid,-100000);
                    }
                    if(listitem == 1)
                    {
                            SendClientMessage(playerid, 0xad2828AA, \"Vettél egy AK47-et!\");
                            GivePlayerWeapon(playerid, 30,100);
                            GivePlayerMoney(playerid,-100000);
                    }
            }
            }else{
           
            }

 
Igy néz ki a public OnDialogResponse:
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
    {
    if(dialogid == 1)
            {
                if(response)
                {
                    if(listitem == 0)
                    {
                            SendClientMessage(playerid, 0x001affAA, \"Vettél egy öltönyt!\");
                            SetPlayerSkin(playerid, 3);
                            GivePlayerMoney(playerid,-10000);
                    }
                    if(listitem == 1)
                    {
                            SendClientMessage(playerid, 0xad2828AA, \"Vettél egy strandi ruhát!\");
                            SetPlayerSkin(playerid, 19);
                            GivePlayerMoney(playerid,-5000);
                    }
                    if(listitem == 2)
                    {
                              SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Szabadidõ ruhát!\");
                              SetPlayerSkin(playerid, 7);
                              GivePlayerMoney(playerid,-15000);
                    }
                    if(listitem == 3)
                    {
                              SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Nõi ruhát!\");
                              SetPlayerSkin(playerid, 12);
                              GivePlayerMoney(playerid,-10000);
                    }
                    if(listitem == 4)
                    {
                              SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Inget!\");
                              SetPlayerSkin(playerid, 15);
                              GivePlayerMoney(playerid,-2500);
                    }
            }
            }else{
            }
           
            if(dialogid == 2)
            {
                if(response)
                {
                    if(listitem == 0)
                    {
                            SendClientMessage(playerid, 0x001affAA, \"Vettél egy Glock18.at!\");
                            GivePlayerWeapon(playerid, 24,100);
                            GivePlayerMoney(playerid,-100000);
                    }
                    if(listitem == 1)
                    {
                            SendClientMessage(playerid, 0xad2828AA, \"Vettél egy AK47-et!\");
                            GivePlayerWeapon(playerid, 30,100);
                            GivePlayerMoney(playerid,-100000);
                    }
            }
            }else{
           
            }
    return 1;
}

 
Hogyan lehtne megcsinálni hogyha 1-es pickupba belép akkor kihozza az 1-es dialgot.
Ha a 2-esbe akkor meg a 2-es dialogot?
Hogy ne kavarodjon össze.
Köszi elõre is. :D

88
Szkript kérések / parancs keszites de hogyan?
« Dátum: 2013. Augusztus 22. - 21:22:43 »
Olyat kernek hogy beirom /teszt es akkor a jatekost berakja egy animba (anim bomb) es befagyasztja 10mpre es alul kiirja hogy tesztelsz ......
Es amikor eltelik a 10mp kiirja hogy a teszteles sikeres.
Es tudd ujra mozogni.

89
Szkript kérések / Szintrendszer
« Dátum: 2013. Augusztus 21. - 19:07:27 »
Kellene egy szint rendszer hogy 1-es szinthez kell x ora 2-eshez y 3-ashoz z ora.
Kellene vagy 20szint tudom hogy nehez de aki megcsinalna annak nagyon megkosszonem. (( + ))
Amikor szintlep kiirja h gratulalunk suintet leptel.

90
Segítségkérés / Create Piackup segitség!
« Dátum: 2013. Augusztus 21. - 17:32:17 »
Sziasztok az lenne a problémám hogy leraktam 2 Pickupot így.
 
CreatePickup(1275, 2, 210.8591,-128.3841,1003.5152, 0);
    CreatePickup(1242, 2, 288.7632,-109.5062,1001.5156, 0);

 
Amikor belemegy:
 
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz Ruhat\", \"Öltöny\\nStrand\\nSzabadidõ\\nNõi\\nIng\", \"Rendben\", \"Kilép\");
return 1;
}

 
így van de ez nem jó mert amikor pld a második Pickupba belemegy akkor is az elsõhöz való szöveget hozza ki.
Próbáltam new változókkal de az csak ezt irta :
new pickup1;
new pickup2;
    pickup1 = CreatePickup(1275, 2, 210.8591,-128.3841,1003.5152, 0);
    pickup2 = CreatePickup(1242, 2, 288.7632,-109.5062,1001.5156, 0);
 
Error:C:\\Documents and Settings\\Sajt\\Desktop\\Szerver\\gamemodes\\XYRPG.pwn(1094) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"pickup1\"
C:\\Documents and Settings\\Sajt\\Desktop\\Szerver\\gamemodes\\XYRPG.pwn(1095) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"pickup2\"

 
Kérlek segitsetek!
hogy amikor a másodikba megy akkor külön kihozzon neki egy másik Dialogot...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Augusztus 21. - 17:33:40 )

public OnGameModeInit

 
a pickup1,pickup2 ide irtam alá szóval ne ezt irjátok.

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal