Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - havasi2001

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 10
31
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Falnak ütközés
« Dátum: 2014. Április 04. - 18:43:01 »
Hát, akkor én jól gondoltam...

32
Minecraft / Ismersz ilyen Minecraft szervert?
« Dátum: 2014. Április 04. - 13:53:30 »
A zockeren nem lehet survizni, telket levédeni! Az egy minigame server.
Azon stabil 1000-en szoktak lenni, szóval ajánlom a jó netet hozzá!

33
Bemutatkozás / havasi01 bemutatkozása
« Dátum: 2014. Április 04. - 13:48:57 »
Sziasztok, szeretnék bemutatkozni nektek!
Havasi Gergõnek hívnak, áprilisban töltöm a 13-at. 7. osztályos vagyok, informatikai ágon próbálkozom.
Sportolok, azon belül focizok. Teremben is, de kint is. Benne vagyok jobb hátvéd poszton a körzeti válogatottban.
Zenélek is, azon belül dobolok, bár a szolfézs miatt ez egy kicsit nagyon unalmas.
Kedvenc zenéim:
Skrillex
Winside
Igazából minden ami dubstep, house.
Kedvenc étel:
Sült krumpli
Rántott karaj
Kedvenc focicsapat,játékos:
Hajrá németek, Borussia Dortmund,Bayern München!
A kedvencem Marco Reus, akirõl elneveztem magam minden RP szerveren.
Helló: havasi01

34
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Desert Life Roleplay
« Dátum: 2014. Április 04. - 13:39:09 »
Ha szabad megjegyzést írni, én várom a nyitást, és biztos hogy kipróbálnám(NAGY RP-S VAGYOK :D)

35
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Falnak ütközés
« Dátum: 2014. Április 04. - 13:23:51 »
Idézetet írta: Spedy date=1396609863\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47506\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Megbeszéltem a megosztását vele skypen :)) De te tudod jobban :D
 
Nekem mind1, nem is akartam beleszólni.  :thumbsup:

36
Munkaerő keresése / Hungarian Stunt Server mappert/grafikai embert keres
« Dátum: 2014. Április 04. - 13:10:46 »
Hungarian Stunt Server
 
Szerverrõl:
 

Sokan azt gondolnák, hogy egy stunt szervert milyen könnyû elkészíteni. Ez sok esetben így is van. Viszont a Hungarian Stunt Servernél ez nem így lesz. Scriptereink tesznek ellene. Már 80 parancsos egyedi admin rendszerünk van, készül a V.I.P rendszerünk,klánrendszerünk, házrendszerünk (egyedi interiorokkal Menyus jóvoltából), xp rendszerrel. Nem is mondhatni csak sima stunt szervernek, inkább party. A jó játékélmény érdekében stunt/drift/dm mérõ, lesznek szintek. Szintektõl függ, hogy melyik stuntra/dmre/driftre teleportálhatsz el. A jókedv érdekében 2 percenként egy vicc fog a chatben megjelenni. Lesz egyedi Race rendszerünk, ami automatikusan 3 percenként elindít egy versenyt. Ezt ha megnyered pénzt is kapsz. Ha már a pénznél járunk, lesznek munkák is. Ami biztos: úttisztító,kukás,postás,pizzafutár,halász. Az RP-nek is külön szintje lesz, és a munkákat csak bizonyos RP szinttõl végezheted. Egyelõre ennyi a szerverrõl.

Mit várunk el a mapperektõl, miket kéne mappolni?
 
Maximum 5 mappert keresünk. Minimum legyen fél éves a mapper tudása, legyen skype-ja kb. ennyi.

Mappolni kéne:


-Party házakat, stuntokat,DM-eket,jumpokat,drageket... De mindenkinek megmondom hogy mit kéne és hova mappolni.


-Jelentkezni: PM-ben vagy itt hozzászólásban.


-Jutalom: Adminsegéd-Altulajdonosig a munkádtól függ.

Mit kéne a grafikai embernek csinálnia?
 

Minimum 12 éves legyen, legyen 1 éves a tudása.


-Bannert


-Logót


Ezért a kettõért 3-as V.I.P-t kap.

Weboldal: admin engedélyére...
Üdv: havasi01

37
Segítségkérés / Rendõrautó Fényhíd
« Dátum: 2014. Április 04. - 12:57:29 »
Ha a neonra gondolsz itt van:
 
#define FILTERSCRIPT
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#include <a_samp>
#define NEON 1337 // Dialogid
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Neon System By AlexzzPro\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/neon\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
           if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"      Nem ülsz jármûben!\");
      return 1;
   }
   ShowPlayerDialog(playerid, NEON, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz neon szint.\",\"Kék\\nZöld\\nCitrom Sárga\\nFehér\\nRózsaszín\\nNeon levétele\",\"Választ\",\"Kilép\");
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \" Nem ülsz jármûben!\");
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == NEON)
{
if(response)
{
    if(listitem == 0)
    {
        SetPVarInt(playerid, \"neon\", 1);
               SetPVarInt(playerid, \"kék\", CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0));
               SetPVarInt(playerid, \"kék1\", CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0));
               AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"kék\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
               AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"kék1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
               GameTextForPlayer(playerid, \"~b~ Kék ~w~Neonszint választottad.\",3500,5);
   }
   if(listitem == 1)
   {
               SetPVarInt(playerid, \"neon\", 1);
                SetPVarInt(playerid, \"zöld\", CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0));
                SetPVarInt(playerid, \"zöld1\", CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0));
                AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"zöld\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
                AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"zöld1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
                GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Zöld ~w~Neonszint választottad.\",3500,5);
   }
   if(listitem == 2)
   {
       SetPVarInt(playerid, \"neon\", 1);
                SetPVarInt(playerid, \"citromsárga\", CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0));
                SetPVarInt(playerid, \"citromsárga1\", CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0));
               AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"citromsárga\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
                AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"citromsárga1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
      GameTextForPlayer(playerid, \"~y~Citromsárga~w~ Neonszint választottad.\",3500,5);
   }
   if(listitem == 3)
   {
               SetPVarInt(playerid, \"neon\", 1);
               SetPVarInt(playerid, \"fehér\", CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0));
               SetPVarInt(playerid, \"fehér1\", CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0));
                AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"fehér\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
                AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"fehér1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
                GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Fehér~w~ Neonszint választottad.\",3500,5);
   }
   if(listitem == 4)
   {
               SetPVarInt(playerid, \"neon\", 1);
              SetPVarInt(playerid, \"rózsaszín\", CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0));
              SetPVarInt(playerid, \"rózsaszín1\", CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0));
                AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"rózsaszín\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
               AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"rózsaszín1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
      GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Rózsaszín~w~ Neonszint választottad.\",3500,5);
   }
   if(listitem == 5)
   {
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"kék\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"kék1\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"zöld\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"zöld1\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"citromsárga\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"citromsárga1\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"fehér\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"fehér1\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"rózsaszín\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"rózsaszín1\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Levetted a neont a jármûvedrõl.\",3500,5);
            }
}
}
return 1;
}

 
Én is felhasználtam a hFrakcio redszeremnél, 100% hogy mûködik.

38
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Falnak ütközés
« Dátum: 2014. Április 04. - 06:32:17 »
Jó kis Code, de ezt teljes mértékben scripter írta, és szerintem nem azzal a céllal, hogy te megosztod!

39
Archívum / Original Cross Role Play [FELFÜGGESZTVE]
« Dátum: 2014. Április 04. - 06:29:25 »
Én is szívesen felnézek valamelyik nap!
UI.:Tudvari videójàt láttad a szerverrõl, ezzel a címmel: Irónia a javából?

40
Szkript kérések / Ütközéskor jelezzen a játékosnak
« Dátum: 2014. Április 03. - 21:17:45 »
Razo köszi, ez nekem is jól jön! + :thumbsup:

41
Multiplayer / Egy magyar VC:MP közösség(Szerver)
« Dátum: 2014. Április 03. - 20:49:45 »
Felfirkanthatsz engem is :D :thumbsup:

42
SA-MP: Szerverfejlesztés / rTele ~ Egyszerû Teleport Rendszer
« Dátum: 2014. Április 03. - 13:45:35 »
Grat :thumbsup:

43
SA-MP: Szerverfejlesztés / hFrakcio v.1.0.1
« Dátum: 2014. Április 03. - 13:43:02 »
Bocsi, tullottem a celon :wall: majd a rendszert ha elkeszult ujra megosztom. Bocsi, telo...

44
SA-MP: Szerverfejlesztés / [SZERKESZTVE]Elsõ Játékmódom v1.0
« Dátum: 2014. Március 18. - 18:51:11 »
Nagyon jó lett, gratulálok :D

45
I. Régió / [1. Forduló] citrom.so VS. Flash
« Dátum: 2014. Március 15. - 14:56:07 »
Hajrá! Gyõzzön a jobbik!

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal