Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - ROOCK

Oldalak: 1 [2] 3
16
Készülõ munkák / 100%-ig élõ szemyély igazolvány
« Dátum: 2014. Augusztus 14. - 00:44:44 »
üdv egy olyan script lesz ami 100% olyan mint élõbe a személy igazolvány annyi hogy nem 2 oldala van hanem 1 és ott van összesûritve minden
és nem csak parancsal lehet majd elõ hívni hanem oldalt lessz egy kis kártya alak arra rákattintva elõhozható
parancsok lesznek
/szelovesz (Elóveszi)
/szeltesz (Elteszi)
/szatad [id] (Mutatja másik playernek a közeledbe)
/szvissza ad (vissza adja)
17
Segítségkérés / Nem ment a dini
« Dátum: 2014. Augusztus 13. - 12:57:25 »
üdv az lenne a problem hogy nem menti le vagy is nem csinálja meg a munkak mappan belül a filet pedig a pawno szerint tökéletes nincs benne hiba
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
    format(file, sizeof(file), \"/munkak/%s.ini\",nev);
    if(!dini_Exists(file)){
    dini_Create(file);
    dini_IntSet(file, \"munka\", 0);
    }
return 1;
}

18
Segítségkérés / File-ba új sor nyitás/sortörés
« Dátum: 2014. Augusztus 12. - 00:13:50 »
Hali az lenne a probléma hogy valameik filekezelõbe pl Y_INI vagy dfile (ameik jobb/egyszerübb) azokba hogyan lehet olyat hogy létrehozok egy filet és abba van
pl 1 ilyen sor név = xy
és új sorba szeretnék egy újat irni
pl név = yx
tehát a fileba igy nézne ki
pl
név = András
név = Eszter
vagy csak igy simán hogy
András
Eszter
ezt meik kóddal/kódsorral lehetne kivitelezni
és még ide tartozik ezeket a sorokat az összeset hogyan lehet lekérdezni nem hogy mennyi van hanem hogy mik vannak

19
SA-MP: Szerverfejlesztés / KillStreak számláló 1.1
« Dátum: 2014. Augusztus 09. - 08:50:26 »
Sziasztok hoztam nektek egy killstreak számláló scriptet! :)
Amit tud:
-Számolja hogy hány killstreak-ed van!
  -Minél több annál több xp-t ad!
  -Ha 10mp-ig nem ölsz meg senkit akkor autómata lenullázódik!
-XP rendszer hozzá fûzött szint rendszer!
-Fejlövésnél azonnali halál!
-Mentés
  -Elmenti a szintet és a pontod Y_INI-vel
Letöltés 1.0



SolidFile http://www.solidfiles.com/d/aa797949ef/KillStreak.rar
DopBox https://www.dropbox.com/s/pdm4cufcks1fq8j/KillStreak.rar
Kép:
\"width=255http://kepfeltoltes.hu/140809/KS_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 
Letöltés 1.1
/kstyle parancs
-dialogban álítható:
  -betûszín:Fehér,Kék,Sárga,Narancs,Zöld,Piros,Pink
  -betûtípus:4 fajta
  -háttérszín:Fekete,Piros,Sárga,Kék,Világoskék,Zöld
  -körvonal
  -árnyék



SolidFile http://www.solidfiles.com/d/ff722a4dc7/KillStreak1v1.rar
Dropbox https://www.dropbox.com/s/lcb0zvs1hhylmko/KillStreak1v1.rar
Képek hamarosan 3:15 kor már fárad vagyok
 
 
Fejlesztések még lesznek!  8)
Bármi bugot találtok benne légyszives jelezd köszi  :thumbsup:
Ha tetszik nyomjatok egy + -t!  :angel:

20
Segítségkérés / Mentési probléma
« Dátum: 2013. December 04. - 22:06:13 »
üdv forumozók!
az lenne a problémém hogy irtam egy kissebb modot amibe elkéne menteni a szintet az idõt meg ilyeneket de nem menti el ahogy kilépek olyan mintha fent sem lettem volna a serveren a regisztrálás utáni lelépést nézi és ennyi...
pls valaki gyors fussa át és mondja meg mi lehet a hiba
 
#include 
#include
#include
#include
#include
#include
#define DIALOG_REGISTER 1
#define DIALOG_LOGIN 2
#define DIALOG_KOR 3
#define DIALOG_NEM 4
#define DM 5
#define PG 6
#define RK 7
#define SK 8
#define MG 9
#define RP 10
#define OOC 11
#define IC 12
#define PATH \"/FaceRPG/Users/%s.sav\"
#define COL_WHITE \"{FFFFFF}\"
#define COL_RED \"{F81414}\"
#define COL_GREEN \"{00FF22}\"
#define COL_LIGHTBLUE \"{00CED1}\"
#define RED 0xff0000AA
new Text:hat, Text:bank, Text:Ft, Text:Ftb[MAX_PLAYERS], Text:ehs, Text:szaz[MAX_PLAYERS], Text:per[MAX_PLAYERS], Text:szin[MAX_PLAYERS];
new ehseg[MAX_PLAYERS];
new elso[MAX_PLAYERS];
new check;
new Zone;
main(){}
enum pInfo
{
   pPass,
   Cash,
   Admin,
Level,
   Det,
   Ugy,
   Tes,
   Uti,
   Box,
   Bus,
   Ujs,
   Kam,
   Far,
   Fun,
   Epi,
   Kuk,
   Piz,
   Fav,
   Tar,
   Aut,
   Dro,
   Feg,
   Pro,
   REN,
   MEN,
   YAK,
   GRO,
   AZT,
   Kor,
   Nem,
   ido,
   reg
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
new pname[MAX_PLAYER_NAME];
forward LoadUser_data(playerid,name[],value[]);
public LoadUser_data(playerid,name[],value[])
{
   new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
   INI_Int(\"Password\",PlayerInfo[playerid][pPass]);
   INI_Int(\"Cash\",PlayerInfo[playerid][Cash]);
   INI_Int(\"Admin\",PlayerInfo[playerid][Admin]);
   INI_Int(\"Level\",PlayerInfo[playerid][Level]);
   INI_Int(\"Detektiv\",PlayerInfo[playerid][Det]);
   INI_Int(\"Ugyved\",PlayerInfo[playerid][ugy]);
   INI_Int(\"Testor\",PlayerInfo[playerid][Tes]);
   INI_Int(\"Uttiszt\",PlayerInfo[playerid][uti]);
   INI_Int(\"Boxos\",PlayerInfo[playerid][box]);
   INI_Int(\"Buszos\",PlayerInfo[playerid][bus]);
   INI_Int(\"Ujságkih\",PlayerInfo[playerid][ujs]);
   INI_Int(\"Kamionos\",PlayerInfo[playerid][Kam]);
   INI_Int(\"Farmer\",PlayerInfo[playerid][Far]);
   INI_Int(\"Funyiros\",PlayerInfo[playerid][Fun]);
   INI_Int(\"Epitesz\",PlayerInfo[playerid][Epi]);
   INI_Int(\"Kukas\",PlayerInfo[playerid][Kuk]);
   INI_Int(\"Pizzafut\",PlayerInfo[playerid][Piz]);
   INI_Int(\"Favago\",PlayerInfo[playerid][Fav]);
   INI_Int(\"Targoncas\",PlayerInfo[playerid][Tar]);
   INI_Int(\"Autotolv\",PlayerInfo[playerid][Aut]);
   INI_Int(\"Drogdiler\",PlayerInfo[playerid][Dro]);
   INI_Int(\"Fegyverker\",PlayerInfo[playerid][Feg]);
   INI_Int(\"Prosti\",PlayerInfo[playerid][Pro]);
   INI_Int(\"Rendor\",PlayerInfo[playerid][REN]);
   INI_Int(\"Mentos\",PlayerInfo[playerid][MEN]);
   INI_Int(\"Yakuza\",PlayerInfo[playerid][YAK]);
   INI_Int(\"Groove\",PlayerInfo[playerid][GRO]);
   INI_Int(\"Aztek\",PlayerInfo[playerid][AZT]);
   INI_Int(\"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);
INI_Int(\"Nem\",PlayerInfo[playerid][Nem]);
INI_Int(\"ido\",PlayerInfo[playerid][ido]);
INI_Int(\"reg\",PlayerInfo[playerid][reg]);
   INI_Close(File);
   return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(!IsRolePlayName(playerid))
{
    SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF, \"Nem RPG-s a neved! Igy Vezetéknév_Keresztnév! \");
    Kick(playerid);
}
   if(fexist(UserPath(playerid)))
   {
   INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",\"Írd be a jelszód a belépéshez\",\"Belép\",\"Bezár\");
   }else{
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"COL_WHITE\"Regisztráció...\",\"\"COL_WHITE\"Ird be a jelszavad az új acountért.\",\"Register\",\"Quit\");
}
hat = TextDrawCreate(630.000000, 77.000000, \".\");
TextDrawBackgroundColor(hat, 255);
TextDrawFont(hat, 1);
TextDrawLetterSize(hat, 0.000000, 6.000000);
TextDrawColor(hat, -1);
TextDrawSetOutline(hat, 0);
TextDrawSetProportional(hat, 1);
TextDrawSetShadow(hat, 1);
TextDrawUseBox(hat, 1);
TextDrawBoxColor(hat, 255);
TextDrawTextSize(hat, 490.000000, 38.000000);
TextDrawSetSelectable(hat, 0);
bank = TextDrawCreate(537.000000, 98.000000, \"Bank:\");
TextDrawBackgroundColor(bank, 65535);
TextDrawFont(bank, 1);
TextDrawLetterSize(bank, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(bank, 255);
TextDrawSetOutline(bank, 1);
Ft = TextDrawCreate(509.000000, 109.000000, \"00000000FT\");
TextDrawBackgroundColor(Ft, 65535);
TextDrawFont(Ft, 1);
TextDrawLetterSize(Ft, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Ft, 255);
TextDrawSetOutline(Ft, 1);
Ftb[playerid] = TextDrawCreate(496.000000, 74.000000, \"00000000FT\");
TextDrawBackgroundColor(Ftb[playerid], 65535);
TextDrawFont(Ftb[playerid], 3);
TextDrawLetterSize(Ftb[playerid], 0.620000, 2.700000);
TextDrawColor(Ftb[playerid], 255);
TextDrawSetOutline(Ftb[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(Ftb[playerid], 1);
TextDrawSetSelectable(Ftb[playerid], 0);
ehs = TextDrawCreate(514.000000, 120.000000, \"Ehseg:\");
TextDrawBackgroundColor(ehs, 255);
TextDrawFont(ehs, 1);
TextDrawLetterSize(ehs, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(ehs, -1);
szaz[playerid] = TextDrawCreate(567.000000, 120.000000, \"100%\");
TextDrawBackgroundColor(szaz[playerid], 255);
TextDrawFont(szaz[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(szaz[playerid], 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(szaz[playerid], -16776961);
per[playerid] = TextDrawCreate(567.000000, 100.000000, \"0 Perc Van Hátrtra\");
TextDrawBackgroundColor(per[playerid], 255);
TextDrawFont(per[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(per[playerid], 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(per[playerid], -16776961);
szin[playerid] = TextDrawCreate(567.000000, 150.000000, \"0\");
TextDrawBackgroundColor(szin[playerid], 255);
TextDrawFont(szin[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(szin[playerid], 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(szin[playerid], -16776961);
return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"[HUN]FaceRPG\");
UsePlayerPedAnims();
ShowNameTags(false);
ShowPlayerMarkers(false);
Create3DTextLabel(\"Városháza\", RED, 1481.0342,-1772.3125,18.7958, 40.0, 0, 0);
Create3DTextLabel(\"Utca\", RED, 13.2425,-2.6973,3.1578, 40.0, 0, 0);
Zone = GangZoneCreate(-3000, -3000, 3000, 3000);
CreateDynamicObject(15034, 11.6, -3.2, 3.9, 0, 0, 2);
CreateDynamicObject(1998, 15.8, -10.1, 2.2, 0, 0, 92);
CreateDynamicObject(1714, 15.3, -9.2, 2.2, 0, 0, 270);
CreateDynamicObject(2164, 19.9, -8.3, 2.2, 0, 0, 270);
CreateDynamicObject(2001, 19.5, -10, 2.2, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1998, 9.7, -8.6, 2.2, 0, 0, 272);
CreateDynamicObject(2164, 4.4, -10.4, 2.2, 0, 0, 92);
CreateDynamicObject(2001, 4.8, -8.7, 2.2, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1714, 10.1, -9.5, 2.2, 0, 0, 92);
CreateDynamicObject(2200, 7.3, 0.9, 2.2, 0, 0, 92);
CreateDynamicObject(2610, 7.2, 3.1, 3, 0, 0, 96);
CreateDynamicObject(2610, 7.4, 0, 3, 0, 0, 93.998);
CreateDynamicObject(2184, 10.4, 1, 2.2, 0, 0, 88);
CreateDynamicObject(2190, 10.2, 2.9, 3, 0, 0, 286);
CreateDynamicObject(2202, 8.1, -1.6, 2.2, 0, 0, 92);
CreateDynamicObject(1714, 10.09961, -9.5, 2.2, 0, 0, 92);
CreateDynamicObject(1714, 9.1, 2.2, 2.2, 0, 0, 92);
CreateDynamicObject(2249, 10, 1, 3.6, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2571, 12.4, 2.4, 2.2, 0, 0, 270);
CreateDynamicObject(1504, 13.6, -1.9, 2.2, 0, 0, 274);
CreateDynamicObject(1502, 13, -7.8, 2.2, 0, 0, 180);
CreateDynamicObject(1502, 9.69922, -5.19922, 2.2, 0, 0, 92);
CreateDynamicObject(2521, 5.9, -2.7, 2.2, 0, 0, 4);
CreateDynamicObject(2521, 3.89941, -2.89941, 2.2, 0, 0, 3.999);
CreateDynamicObject(2521, 4.89941, -2.7998, 2.2, 0, 0, 3.999);
CreateDynamicObject(2524, 7.4, -6.8, 2.2, 0, 0, 184);
CreateDynamicObject(2524, 6.1, -6.8, 2.2, 0, 0, 181.999);
CreateDynamicObject(2524, 8.9, -6.8, 2.2, 0, 0, 183.999);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   GangZoneShowForPlayer(playerid, Zone, 0x000000FF);
   GivePlayerMoney(playerid, PlayerInfo[playerid][Cash]);
   ehseg[playerid] = 100;
   SetTimerEx(\"CheckMoney\", 2000, true, \"i\", playerid);
   SetTimerEx(\"ehse\", 15000, true, \"i\", playerid);
   SetTimerEx(\"szint\", 200, true, \"i\", playerid);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, Ftb[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, hat);
TextDrawShowForPlayer(playerid, bank);
TextDrawShowForPlayer(playerid, ehs);
TextDrawShowForPlayer(playerid, szaz[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, szin[playerid]);
if(PlayerInfo[playerid][reg]==0){
SetPlayerSkin(playerid,26);
SetPlayerInterior(playerid,10);
elso[playerid] = 1;
GivePlayerMoney(playerid, 250000);
SetPlayerPos(playerid,13.2425,-2.6973,3.1578);
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_KOR, DIALOG_STYLE_LIST, \"Korod?\", \"14\\n15\\n16\\n17\\n18\\n19\\n20\", \"Választ\", \"Kilép\");
return 1;
}
else
{
new file[128];
new Float:x, Float:y, Float:z, Int, skin;
    GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
    format(file, sizeof(file), \"FaceRPG/Pos/%s.pos\", pname);
x = dini_Float(file, \"posX\");
y = dini_Float(file, \"posY\");
z = dini_Float(file, \"posZ\");
Int = dini_Int(file, \"Int\");
skin = dini_Int(file, \"skin\");
SetPlayerInterior(playerid, Int);
SetPlayerSkin(playerid, skin);
    SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
    }
return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
   return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
   KillTimer(check);
   return 1;
}
CMD:setmoney(playerid, params[]){
       new id, penz;
       if(sscanf(params, \"dd\", id, penz)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /setmoney [playerid] [szint]\");
       GivePlayerMoney(id, penz);
       return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   switch( dialogid )
   {
       case DIALOG_REGISTER:
       {
           if (!response) return Kick(playerid);
           if(response)
           {
               if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"COL_WHITE\"Regisztráció...\",\"\"COL_RED\"Rossz jelszót adtál meg.\\n\"COL_WHITE\"Ird be a jelszavad az új acountért.\",\"Register\",\"Quit\");
               new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
            INI_SetTag(File,\"data\");
       INI_WriteInt(File,\"Password\",udb_hash(inputtext));
               INI_WriteInt(File,\"Cash\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Admin\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Level\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Detektiv\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Ugyved\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Testor\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Uttiszt\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Boxos\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Buszos\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Ujságkih\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Kamionos\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Farmer\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Funyiros\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Epitesz\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Kukas\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Pizzafut\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Favago\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Targoncas\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Autotolv\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Drogdiler\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Fegyverker\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Prosti\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Rendor\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Mentos\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Yakuza\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Groove\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Aztek\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Kor\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Nem\",0);
       INI_WriteInt(File,\"ido\",0);
       INI_WriteInt(File,\"reg\",0);
       INI_Close(File);
           }
       }
case DIALOG_LOGIN:
        {
            if ( !response ) return Kick ( playerid );
            if( response )
            {
                if(udb_hash(inputtext) == PlayerInfo[playerid][pPass])
                {
                    INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
                }
                else
                {
                    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",\"Helytelen jelszó.\\nÍrd be a jelszód a belépéshez.\",\"Belép\",\"Bezár\");
                }
                return 1;
            }
        }
    }
if(dialogid == DIALOG_KOR)
    {
      switch(listitem)
      {
            case 0:{PlayerInfo[playerid][Kor] = 14;ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NEM, DIALOG_STYLE_LIST, \"Nemed\", \"Férfi\\nNõ\", \"Választ\", \"Kilép\");}
            case 1:{PlayerInfo[playerid][Kor] = 15;ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NEM, DIALOG_STYLE_LIST, \"Nemed\", \"Férfi\\nNõ\", \"Választ\", \"Kilép\");}
            case 2:{PlayerInfo[playerid][Kor] = 16;ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NEM, DIALOG_STYLE_LIST, \"Nemed\", \"Férfi\\nNõ\", \"Választ\", \"Kilép\");}
            case 3:{PlayerInfo[playerid][Kor] = 17;ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NEM, DIALOG_STYLE_LIST, \"Nemed\", \"Férfi\\nNõ\", \"Választ\", \"Kilép\");}
            case 4:{PlayerInfo[playerid][Kor] = 18;ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NEM, DIALOG_STYLE_LIST, \"Nemed\", \"Férfi\\nNõ\", \"Választ\", \"Kilép\");}
            case 5:{PlayerInfo[playerid][Kor] = 19;ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NEM, DIALOG_STYLE_LIST, \"Nemed\", \"Férfi\\nNõ\", \"Választ\", \"Kilép\");}
            case 6:{PlayerInfo[playerid][Kor] = 20;ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NEM, DIALOG_STYLE_LIST, \"Nemed\", \"Férfi\\nNõ\", \"Választ\", \"Kilép\");}
  }
}
if(dialogid == DIALOG_NEM)
    {
      switch(listitem)
      {
           case 0:{PlayerInfo[playerid][Nem] = 1;ShowPlayerDialog(playerid, DM, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mi a DM?\", \"Ok nélküli ölés\\nKocsival elültés ugy hogy meghal\\nHalál utáni bosszú\", \"Választ\", \"Kilép\");}
    case 1:{PlayerInfo[playerid][Nem] = 2;ShowPlayerDialog(playerid, DM, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mi a DM?\", \"Ok nélküli ölés\\nKocsival elültés ugy hogy meghal\\nHalál utáni bosszú\", \"Választ\", \"Kilép\");}
  }
}
if(dialogid == DM)
    {
      switch(listitem)
      {
           case 0:ShowPlayerDialog(playerid, PG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mi a PG(Power Gaming)?\", \"Folytonos öldöklés!\\nMásik player folytonos piszkálása!\\nOlyan dolog ami a való életbe nem lehetne/mernéd megtenni!\", \"Választ\", \"Kilép\");
    case 1:Kick(playerid);
    case 2:Kick(playerid);
  }
}
if(dialogid == PG)
    {
      switch(listitem)
      {
           case 0:Kick(playerid);
    case 1:Kick(playerid);
    case 2:ShowPlayerDialog(playerid, RK, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mi a RK(Revenge Kill)?\", \"Spawn helyen ölés!\\nHalál utáni bosszú!\\nOk nélküli ölés\", \"Választ\", \"Kilép\");
  }
}
if(dialogid == RK)
    {
      switch(listitem)
      {
           case 0:Kick(playerid);
    case 1:ShowPlayerDialog(playerid, SK, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mi a SK(Spawn Kill)?\", \"Folytonos öldöklés!\\nKocsival elültés ugy hogy meghal\\nEgy játékost megölni a kezdõhelyen!\", \"Választ\", \"Kilép\");
    case 2:Kick(playerid);
  }
}
if(dialogid == SK)
    {
      switch(listitem)
      {
           case 0:Kick(playerid);
    case 1:Kick(playerid);
    case 2:ShowPlayerDialog(playerid, MG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mi a MG(Meta Gaming)?\", \"Szerepen kivüli adatok felhasználása játékban!\\nEgy játékost megölni szolgálat közben!\\nMásik player folytonos piszkálása!\", \"Választ\", \"Kilép\");
  }
}
if(dialogid == MG)
    {
      switch(listitem)
      {
           case 0:ShowPlayerDialog(playerid, RP, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mi az RP szó jelentése?\", \"Role Play\\nRevenge Play\\nRetardált Playerek\", \"Választ\", \"Kilép\");
    case 1:Kick(playerid);
    case 2:Kick(playerid);
  }
}
if(dialogid == RP)
    {
      switch(listitem)
      {
           case 0:ShowPlayerDialog(playerid, OOC, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mi az OOC?\", \"Out Of Chat\\nOn Game Chat\\nOut Of Caracter\", \"Választ\", \"Kilép\");
    case 1:Kick(playerid);
    case 2:Kick(playerid);
  }
}
if(dialogid == OOC)
    {
      switch(listitem)
      {
           case 0:Kick(playerid);
    case 1:Kick(playerid);
    case 2:ShowPlayerDialog(playerid, IC, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mi az IC?\", \"Ivett Cicije...:)\\nIn caracter chat\\nIn chat\", \"Választ\", \"Kilép\");
  }
}
if(dialogid == IC)
    {
      switch(listitem)
      {
           case 0:Kick(playerid);
    case 2:Kick(playerid);
    case 1:{
    PlayerInfo[playerid][reg] = 1;
    GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Készen vagy menny és éld az életed!\",5000,5);
    new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
     INI_SetTag(File,\"data\");
     INI_WriteInt(File,\"Cash\",GetPlayerMoney(playerid));
     INI_WriteInt(File,\"Admin\",PlayerInfo[playerid][Admin]);
     INI_WriteInt(File,\"Level\",PlayerInfo[playerid][Level]);
     INI_WriteInt(File,\"Detektiv\",PlayerInfo[playerid][Det]);
     INI_WriteInt(File,\"Ugyved\",PlayerInfo[playerid][ugy]);
     INI_WriteInt(File,\"Testor\",PlayerInfo[playerid][Tes]);
     INI_WriteInt(File,\"Uttiszt\",PlayerInfo[playerid][uti]);
     INI_WriteInt(File,\"Boxos\",PlayerInfo[playerid][box]);
     INI_WriteInt(File,\"Buszos\",PlayerInfo[playerid][bus]);
     INI_WriteInt(File,\"Ujságkih\",PlayerInfo[playerid][ujs]);
     INI_WriteInt(File,\"Kamionos\",PlayerInfo[playerid][Kam]);
     INI_WriteInt(File,\"Farmer\",PlayerInfo[playerid][Far]);
     INI_WriteInt(File,\"Funyiros\",PlayerInfo[playerid][Fun]);
     INI_WriteInt(File,\"Epitesz\",PlayerInfo[playerid][Epi]);
     INI_WriteInt(File,\"Kukas\",PlayerInfo[playerid][Kuk]);
     INI_WriteInt(File,\"Pizzafut\",PlayerInfo[playerid][Piz]);
     INI_WriteInt(File,\"Favago\",PlayerInfo[playerid][Fav]);
     INI_WriteInt(File,\"Targoncas\",PlayerInfo[playerid][Tar]);
     INI_WriteInt(File,\"Autotolv\",PlayerInfo[playerid][Aut]);
     INI_WriteInt(File,\"Drogdiler\",PlayerInfo[playerid][Dro]);
     INI_WriteInt(File,\"Fegyverker\",PlayerInfo[playerid][Feg]);
     INI_WriteInt(File,\"Prosti\",PlayerInfo[playerid][Pro]);
     INI_WriteInt(File,\"Rendor\",PlayerInfo[playerid][REN]);
     INI_WriteInt(File,\"Mentos\",PlayerInfo[playerid][MEN]);
     INI_WriteInt(File,\"Yakuza\",PlayerInfo[playerid][YAK]);
     INI_WriteInt(File,\"Groove\",PlayerInfo[playerid][GRO]);
     INI_WriteInt(File,\"Aztek\",PlayerInfo[playerid][AZT]);
     INI_WriteInt(File,\"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);
     INI_WriteInt(File,\"Nem\",PlayerInfo[playerid][Nem]);
     INI_WriteInt(File,\"ido\",PlayerInfo[playerid][ido]);
     INI_WriteInt(File,\"reg\",PlayerInfo[playerid][reg]);
     INI_Close(File);
       }
  }
}
return 1;
}
stock UserPath(playerid)
{
   new string[128],playername[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername));
   format(string,sizeof(string),PATH,playername);
   return string;
}
/*Credits to Dracoblue*/
stock udb_hash(buf[]) {
   new length=strlen(buf);
   new s1 = 1;
   new s2 = 0;
   new n;
   for (n=0; n    {
      s1 = (s1 + buf[n]) % 65521;
      s2 = (s2 + s1)     % 65521;
   }
   return (s2 << 16) + s1;
}
stock IsRolePlayName(playerid, bool:alphaonly = true)
{
new trpn[MAX_PLAYER_NAME];
if(GetPlayerName(playerid,trpn,sizeof(trpn))){
new strd = strfind(trpn, \"_\", false);
if(strfind(trpn,\"_\",false,strd+1) == -1){
if(strd > 0){
if(trpn[strd-1] && trpn[strd+1]){
if(alphaonly){
for(new a = 0, l = strlen (trpn); a < l; a++){
switch(trpn[a])
{
    case \'0\' .. \'9\': return 0;
   case \'a\' .. \'z\': continue;
    case \'A\' .. \'Z\': continue;
     case \'_\': continue; // easier than specifying every invalid char
   default: return 0;
}}}
return 1;
}}}}
   return 0;
}
CMD:enter(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1,1481.0342,-1772.3125,18.7958))
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Polgármesteri\", 5000, 1);
SetPlayerInterior(playerid, 10);
       SetPlayerPos(playerid,13.2425,-2.6973,3.1578);
}else SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF, \"Nem vagy bejárat közelében!\");
return 1;
}
CMD:exit(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1,13.2425,-2.6973,3.1578))
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Utca\", 5000, 1);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
       SetPlayerPos(playerid,1481.0342,-1772.3125,18.7958);
}else SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF, \"Nem vagy kijárat közelében!\");
return 1;
}
CMD:me(playerid, params[])
{
   if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xEE0000AA, \"Használat.: /me [cselekvés]\");
   new
       string[128],
       pName[50 char]
   ;
   GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
   format(string, sizeof(string), \"* %s %s\", pName, params);
   return SendClientMessageToAll(0xd52cdbAA, string);
}
CMD:do(playerid, params[])
{
   if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xEE0000AA, \"Használat.: /do [történés]\");
new string[128];
   format(string, sizeof(string), \"** %s\", params);
   return SendClientMessageToAll(0xff00ffAA, string);
}
CMD:b(playerid, params[])
{
   if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xEE0000AA, \"Használat.: /b [OOC szöveg]\");
   new
       string[128],
       pName[100 char]
   ;
   GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
   format(string, sizeof(string), \"%s OOC: (( %s ))\", pName, params);
   return SendClientMessageToAll(0xAFAFAFAA, string);
}
CMD:k(playerid, params[])
{
   if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xEE0000AA, \"Használat.: /k [iC szöveg]\");
   new string[128], pName[100];
   new Float:x, Float:y, Float:z;
   for(new i=0;i    {
      if(IsPlayerConnected(i)==1)
       {
           GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
          if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 17, x, y, z))
           {
               GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
       format(string, sizeof(string), \"%s Ordítja: %s!!!!\", pName, params);
       SendClientMessage(i, 0xFF0000AA,string);
            }
         }
   }
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
               new Float:x, Float:y, Float:z, str[200], pName[100];
               for(new i=0;i                {
                   if(IsPlayerConnected(i)==1)
                   {
                               GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
                               if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7, x, y, z))
                               {
                                       GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
                         format(str, sizeof(str), \"%s mondja: %s \", pName, text);
                                       SendClientMessage(i, 0xFFFFFFAA,str);
                               }
                       }
               }
      return 0;
}
forward szint(playerid);
public szint(playerid)
{
new string[128];
   PlayerInfo[playerid][ido]--;
format(string, sizeof(string), \"~r~%iPerc Van Vissza\", PlayerInfo[playerid][ido]);
   TextDrawSetString(per[playerid], string);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, per[playerid]);
     if(elso[playerid] == 1 && PlayerInfo[playerid][ido]<=0)
{
PlayerInfo[playerid][ido] = 120;
elso[playerid] = 0;
}
if(PlayerInfo[playerid][Level]==0 && PlayerInfo[playerid][ido]<1)
{
PlayerInfo[playerid][ido] = 120;
PlayerInfo[playerid][Level]++;
format(string, sizeof(string), \"~r~%i\", PlayerInfo[playerid][Level]);
   TextDrawSetString(szin[playerid], string);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, szin[playerid]);
}
if(PlayerInfo[playerid][Level]==1 && PlayerInfo[playerid][ido]<1)
{
PlayerInfo[playerid][ido] = 120;
PlayerInfo[playerid][Level]++;
format(string, sizeof(string), \"~r~%i\", PlayerInfo[playerid][Level]);
   TextDrawSetString(szin[playerid], string);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, szin[playerid]);
}
if(PlayerInfo[playerid][Level]==2 && PlayerInfo[playerid][ido]<1)
{
PlayerInfo[playerid][ido] = 120;
PlayerInfo[playerid][Level]++;
format(string, sizeof(string), \"~r~%i\", PlayerInfo[playerid][Level]);
   TextDrawSetString(szin[playerid], string);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, szin[playerid]);
}
if(PlayerInfo[playerid][Level]==3 && PlayerInfo[playerid][ido]<1)
{
PlayerInfo[playerid][ido] = 120;
PlayerInfo[playerid][Level]++;
format(string, sizeof(string), \"~r~%i\", PlayerInfo[playerid][Level]);
   TextDrawSetString(szin[playerid], string);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, szin[playerid]);
}
if(PlayerInfo[playerid][Level]==4 && PlayerInfo[playerid][ido]<1)
{
PlayerInfo[playerid][ido] = 120;
PlayerInfo[playerid][Level]++;
format(string, sizeof(string), \"~r~%i\", PlayerInfo[playerid][Level]);
   TextDrawSetString(szin[playerid], string);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, szin[playerid]);
}
if(PlayerInfo[playerid][Level]==5 && PlayerInfo[playerid][ido]<1)
{
PlayerInfo[playerid][ido] = 240;
PlayerInfo[playerid][Level]++;
format(string, sizeof(string), \"~r~%i\", PlayerInfo[playerid][Level]);
   TextDrawSetString(szin[playerid], string);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, szin[playerid]);
}
if(PlayerInfo[playerid][Level]==6 && PlayerInfo[playerid][ido]<1)
{
PlayerInfo[playerid][ido] = 240;
PlayerInfo[playerid][Level]++;
format(string, sizeof(string), \"~r~%i\", PlayerInfo[playerid][Level]);
   TextDrawSetString(szin[playerid], string);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, szin[playerid]);
}
if(PlayerInfo[playerid][Level]==7 && PlayerInfo[playerid][ido]<1)
{
PlayerInfo[playerid][ido] = 240;
PlayerInfo[playerid][Level]++;
format(string, sizeof(string), \"~r~%i\", PlayerInfo[playerid][Level]);
   TextDrawSetString(szin[playerid], string);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, szin[playerid]);
}
if(PlayerInfo[playerid][Level]==8 && PlayerInfo[playerid][ido]<1)
{
PlayerInfo[playerid][ido] = 240;
PlayerInfo[playerid][Level]++;
format(string, sizeof(string), \"~r~%i\", PlayerInfo[playerid][Level]);
   TextDrawSetString(szin[playerid], string);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, szin[playerid]);
}
if(PlayerInfo[playerid][Level]==9 && PlayerInfo[playerid][ido]<1)
{
PlayerInfo[playerid][ido] = 240;
PlayerInfo[playerid][Level]++;
   format(string, sizeof(string), \"~r~%i\", PlayerInfo[playerid][Level]);
   TextDrawSetString(szin[playerid], string);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, szin[playerid]);
}
if(PlayerInfo[playerid][Level]==10 && PlayerInfo[playerid][ido]<1)
{
PlayerInfo[playerid][ido] = 240;
}
}
forward ehse(playerid);
public ehse(playerid)
{
   new string[128];
ehseg[playerid]--;
format(string, sizeof(string), \"~r~%i%\", ehseg[playerid]);
   TextDrawSetString(szaz[playerid], string);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, szaz[playerid]);
   if(ehseg[playerid] == 50)
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA,\"Kezdessz éhes lenni menny egyél!\");
   }
   if(ehseg[playerid] == 10)
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA,\"Gyorsan meny el enni különben éhen halsz!\");
   }
   if(ehseg[playerid] == 0)
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA,\"Éhen haltál!\");
   SetPlayerHealth(playerid,0);
   }
}
forward CheckMoney(playerid);
public CheckMoney(playerid)
{
   new string[128];
   if(GetPlayerMoney(playerid) < 10)
   {
       format(string, sizeof(string), \"0000000%iFt\", GetPlayerMoney(playerid));
       TextDrawSetString(Ftb[playerid], string);
       TextDrawShowForPlayer(playerid, Ftb[playerid]);
   }
   if(10 <= GetPlayerMoney(playerid) < 100)
   {
       format(string, sizeof(string), \"000000%iFt\", GetPlayerMoney(playerid));
       TextDrawSetString(Ftb[playerid], string);
       TextDrawShowForPlayer(playerid, Ftb[playerid]);
   }
   if(100 <= GetPlayerMoney(playerid) < 1000)
   {
       format(string, sizeof(string), \"00000%iFt\", GetPlayerMoney(playerid));
       TextDrawSetString(Ftb[playerid], string);
       TextDrawShowForPlayer(playerid, Ftb[playerid]);
   }
   if(1000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 10000)
   {
       format(string, sizeof(string), \"0000%iFt\", GetPlayerMoney(playerid));
       TextDrawSetString(Ftb[playerid], string);
       TextDrawShowForPlayer(playerid, Ftb[playerid]);
   }
   if(10000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 100000)
   {
       format(string, sizeof(string), \"000%iFt\", GetPlayerMoney(playerid));
       TextDrawSetString(Ftb[playerid], string);
       TextDrawShowForPlayer(playerid, Ftb[playerid]);
   }
   if(100000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 1000000)
   {
       format(string, sizeof(string), \"00%iFt\", GetPlayerMoney(playerid));
       TextDrawSetString(Ftb[playerid], string);
       TextDrawShowForPlayer(playerid, Ftb[playerid]);
   }
   if(1000000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 10000000)
   {
       format(string, sizeof(string), \"0%iFt\", GetPlayerMoney(playerid));
       TextDrawSetString(Ftb[playerid], string);
       TextDrawShowForPlayer(playerid, Ftb[playerid]);
   }
   if(10000000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 999999999)
   {
       format(string, sizeof(string), \"%iFt\", GetPlayerMoney(playerid));
       TextDrawSetString(Ftb[playerid], string);
       TextDrawShowForPlayer(playerid, Ftb[playerid]);
   }
   return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
   INI_SetTag(File,\"data\");
   INI_WriteInt(File,\"Cash\",GetPlayerMoney(playerid));
   INI_WriteInt(File,\"Admin\",PlayerInfo[playerid][Admin]);
   INI_WriteInt(File,\"Level\",PlayerInfo[playerid][Level]);
   INI_WriteInt(File,\"Detektiv\",PlayerInfo[playerid][Det]);
   INI_WriteInt(File,\"Ugyved\",PlayerInfo[playerid][ugy]);
   INI_WriteInt(File,\"Testor\",PlayerInfo[playerid][Tes]);
   INI_WriteInt(File,\"Uttiszt\",PlayerInfo[playerid][uti]);
   INI_WriteInt(File,\"Boxos\",PlayerInfo[playerid][box]);
   INI_WriteInt(File,\"Buszos\",PlayerInfo[playerid][bus]);
   INI_WriteInt(File,\"Ujságkih\",PlayerInfo[playerid][ujs]);
   INI_WriteInt(File,\"Kamionos\",PlayerInfo[playerid][Kam]);
   INI_WriteInt(File,\"Farmer\",PlayerInfo[playerid][Far]);
   INI_WriteInt(File,\"Funyiros\",PlayerInfo[playerid][Fun]);
   INI_WriteInt(File,\"Epitesz\",PlayerInfo[playerid][Epi]);
   INI_WriteInt(File,\"Kukas\",PlayerInfo[playerid][Kuk]);
   INI_WriteInt(File,\"Pizzafut\",PlayerInfo[playerid][Piz]);
   INI_WriteInt(File,\"Favago\",PlayerInfo[playerid][Fav]);
   INI_WriteInt(File,\"Targoncas\",PlayerInfo[playerid][Tar]);
   INI_WriteInt(File,\"Autotolv\",PlayerInfo[playerid][Aut]);
   INI_WriteInt(File,\"Drogdiler\",PlayerInfo[playerid][Dro]);
   INI_WriteInt(File,\"Fegyverker\",PlayerInfo[playerid][Feg]);
   INI_WriteInt(File,\"Prosti\",PlayerInfo[playerid][Pro]);
   INI_WriteInt(File,\"Rendor\",PlayerInfo[playerid][REN]);
   INI_WriteInt(File,\"Mentos\",PlayerInfo[playerid][MEN]);
   INI_WriteInt(File,\"Yakuza\",PlayerInfo[playerid][YAK]);
   INI_WriteInt(File,\"Groove\",PlayerInfo[playerid][GRO]);
   INI_WriteInt(File,\"Aztek\",PlayerInfo[playerid][AZT]);
   INI_WriteInt(File,\"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);
   INI_WriteInt(File,\"Nem\",PlayerInfo[playerid][Nem]);
   INI_WriteInt(File,\"ido\",PlayerInfo[playerid][ido]);
   INI_WriteInt(File,\"reg\",PlayerInfo[playerid][reg]);
   INI_Close(File);
   new file[128];
new Float:x, Float:y, Float:z, Int, skin;
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(file, sizeof(file), \"FaceRPG/Pos/%s.pos\", pname);
if(!dini_Exists(file))
dini_Create(file);
Int = GetPlayerInterior(playerid);
skin = GetPlayerSkin(playerid);
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
dini_FloatSet(file, \"posX\", x);
dini_FloatSet(file, \"posY\", y);
dini_FloatSet(file, \"posZ\", z);
dini_IntSet(file, \"Int\", Int);
dini_IntSet(file, \"skin\", skin);
   return 1;
}

21
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextDraw-os Személyi Rendszer
« Dátum: 2013. December 01. - 12:31:20 »
Ez a filterscript egy egyszerû személyi rendszer kitöltöd és textdraw-ba jeleníti meg a beírt dolgokat.
Ezt a személyit is persze átlehet irni.
Sscanf-et és ZCMD-t használ.
A letöltott rarba benne van a használata de ide is leirom
Szrverbe beletevés:
1.Másold be a mappákat a serverbe
2.Ird be a server cgf-be a filterscripts-hez hogy ROOCKSzm
3.Id be a server cgf-be hogy plugins sscanf
4.Inditsd el a servered és jó játékot :)
Parancsok:
/szmelo          (elõveszi a személyit)
/szmeltesz       (elteszi)
/szmmutat [id]   (megmutathatod a másik playernek)
/szmvissza       (vissza adja a másik player neked)
/szmkitolt       (személyi kitöltése)
/munkak          (példának tettem csak be ha kiválasztassz egyet benne lessza  személyibe)
LETÖLTÉS


22
Szkript kérések / mutat parancs
« Dátum: 2013. December 01. - 10:33:56 »
Hogy lehetne mogoldani hogy ha beirok egy kodot pl \"/mutat id\" akkor a másik playernek kiirja hogy valaki mutatni akar valamit és ha beirja hogy \"/ok\" akkor elfogadja és akkor látja de addig nem
nekem csak a parancsok kellenének a többit megoldom  :D

23
Segítségkérés / regisztráció...hibás
« Dátum: 2013. November 16. - 03:14:36 »
nem tudom mért de egyszer csak meghibásodott a regisztrációm de nem tudom mitõl ha beregizeg akkor még jó aztán lelépek és ujra már nem tudok belépni mi baja van??meg ha megnézem e mentett fileba a cuccokat akkor 2x tesz be mindent ha átirom az levelt kivétel a jelszót tehát ezt
 
[data]
Password = 74449219
Cash = 1568552
Level = 5
Pont = 0
Kills = 0
Deaths = 0
Police = 0
Katona = 0
Autoszer = 0
Legiszalit = 0
Postas = 0
Pizzafutár = 0
Uttisztito = 0
Cementes = 0
Fuvarozo = 0
Penzes = 0
Mento = 0
Taxi = 0
Kor = 0
Lakhely = 0
Munka = 0
Nem = 0
[data]
Cash = 0
Level = 0
Pont = 0
Police = 0
Katona = 0
Autoszer = 0
Legiszalit = 0
Postas = 0
Pizzafutár = 0
Uttisztito = 0
Cementes = 0
Fuvarozo = 0
Penzes = 0
Mento = 0
Taxi = 0
Kor = 0
Lakhely = 0
Munka = 0
Nem = 0

 
itt a regi pown kodja már 2 órája probálom kitalálni és nem tudom...
 

#include
#include
#include
#include
#define DIALOG_REGISTER 1
#define DIALOG_LOGIN 2
#define DIALOG_SUCCESS_1 3
#define DIALOG_SUCCESS_2 4
#define PATH \"/ROOCKmunka/Users/%s.rock\"
#define COL_WHITE \"{FFFFFF}\"
#define COL_RED \"{F81414}\"
#define COL_GREEN \"{00FF22}\"
#define COL_LIGHTBLUE \"{00CED1}\"
#define RED 0xff0000AA
enum pInfo
{
   pPass,
   pCash,
   Score,
   Level,
   Ren,
   Kat,
   Aut,
   Leg,
   POS,
   UTI,
   CEM,
   FUV,
   PEN,
   MEN,
   PIZ,
   TAX,
   Nem,
Kor,
Lak,
Mun,
LMun
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
forward LoadUser_data(playerid,name[],value[]);
public LoadUser_data(playerid,name[],value[])
{
   new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
   INI_Int(\"Password\",PlayerInfo[playerid][pPass]);
   INI_Int(\"Cash\",PlayerInfo[playerid][pCash]);
   INI_Int(\"Level\",PlayerInfo[playerid][Level]);
   INI_Int(\"Pont\",PlayerInfo[playerid][score]);
   INI_Int(\"Police\",PlayerInfo[playerid][Ren]);
   INI_Int(\"Katona\",PlayerInfo[playerid][Kat]);
   INI_Int(\"Autoszer\",PlayerInfo[playerid][Aut]);
   INI_Int(\"Legiszalit\",PlayerInfo[playerid][Leg]);
   INI_Int(\"Postas\",PlayerInfo[playerid][POS]);
   INI_Int(\"Pizzafutár\",PlayerInfo[playerid][PIZ]);
   INI_Int(\"Uttisztito\",PlayerInfo[playerid][uTI]);
   INI_Int(\"Cementes\",PlayerInfo[playerid][CEM]);
   INI_Int(\"Fuvarozo\",PlayerInfo[playerid][FUV]);
   INI_Int(\"Penzes\",PlayerInfo[playerid][PEN]);
   INI_Int(\"Mento\",PlayerInfo[playerid][MEN]);
   INI_Int(\"Taxi\",PlayerInfo[playerid][TAX]);
   INI_Int(\"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);
   INI_Int(\"Nem\",PlayerInfo[playerid][Nem]);
   INI_Int(\"Lakhely\",PlayerInfo[playerid][Lak]);
   INI_Int(\"Munka\",PlayerInfo[playerid][Mun]);
   INI_Close(File);
   return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   if(fexist(UserPath(playerid)))
   {
   INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",\"Írd be a jelszód a belépéshez\",\"Belép\",\"Bezár\");
   }else{
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"COL_WHITE\"Regisztráció...\",\"\"COL_WHITE\"Ird be a jelszavad az új acountért.\",\"Register\",\"Quit\");
}
return 1;
}
CMD:time(playerid, params[]){
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 5){
       new ido, nev[MAX_PLAYER_NAME],string[128];
       if(sscanf(params, \"dd\", ido)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /time [óra]\");
       GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
       SetWorldTime(ido);
       format(string, sizeof(string), \"Adminisztrátor %s átálította az idõt %d órára\",nev,ido);
       SendClientMessageToAll(-1, string);
       return 1;
       }else
{
       SendClientMessage(playerid, RED, \"Nincs jogod ezt használni!\");
   }
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
   INI_SetTag(File,\"data\");
   INI_WriteInt(File,\"Cash\",GetPlayerMoney(playerid));
   INI_WriteInt(File,\"Level\",PlayerInfo[playerid][Level]);
   INI_WriteInt(File,\"Pont\",PlayerInfo[playerid][score]);
   INI_WriteInt(File,\"Police\",PlayerInfo[playerid][Ren]);
   INI_WriteInt(File,\"Katona\",PlayerInfo[playerid][Kat]);
   INI_WriteInt(File,\"Autoszer\",PlayerInfo[playerid][Aut]);
   INI_WriteInt(File,\"Legiszalit\",PlayerInfo[playerid][Leg]);
   INI_WriteInt(File,\"Postas\",PlayerInfo[playerid][POS]);
   INI_WriteInt(File,\"Pizzafutár\",PlayerInfo[playerid][PIZ]);
   INI_WriteInt(File,\"Uttisztito\",PlayerInfo[playerid][uTI]);
   INI_WriteInt(File,\"Cementes\",PlayerInfo[playerid][CEM]);
   INI_WriteInt(File,\"Fuvarozo\",PlayerInfo[playerid][FUV]);
   INI_WriteInt(File,\"Penzes\",PlayerInfo[playerid][PEN]);
   INI_WriteInt(File,\"Mento\",PlayerInfo[playerid][MEN]);
   INI_WriteInt(File,\"Taxi\",PlayerInfo[playerid][TAX]);
   INI_WriteInt(File, \"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);
   INI_WriteInt(File, \"Lakhely\",PlayerInfo[playerid][Lak]);
   INI_WriteInt(File, \"Munka\",PlayerInfo[playerid][Mun]);
   INI_WriteInt(File, \"Nem\",PlayerInfo[playerid][Nem]);
   INI_Close(File);
   return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   switch( dialogid )
   {
       case DIALOG_REGISTER:
       {
           if (!response) return Kick(playerid);
           if(response)
           {
               if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"COL_WHITE\"Regisztráció...\",\"\"COL_RED\"Rossz jelszót adtál meg.\\n\"COL_WHITE\"Ird be a jelszavad az új acountért.\",\"Register\",\"Quit\");
               new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
            INI_SetTag(File,\"data\");
       INI_WriteInt(File,\"Password\",udb_hash(inputtext));
       INI_WriteInt(File,\"Cash\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Level\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Pont\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Kills\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Deaths\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Police\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Katona\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Autoszer\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Legiszalit\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Postas\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Pizzafutár\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Uttisztito\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Cementes\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Fuvarozo\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Penzes\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Mento\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Taxi\",0);
       INI_WriteInt(File, \"Kor\",0);
       INI_WriteInt(File, \"Lakhely\",0);
       INI_WriteInt(File, \"Munka\",0);
       INI_WriteInt(File, \"Nem\",0);
       INI_Close(File);
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SUCCESS_1, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"\"COL_WHITE\"Zsir!\",\"\"COL_GREEN\"Késza cucmód jáccá.(Isten is jó cucmó!)\",\"Ok\",\"\");
           }
       }
case DIALOG_LOGIN:
        {
            if ( !response ) return Kick ( playerid );
            if( response )
            {
                if(udb_hash(inputtext) == PlayerInfo[playerid][pPass])//Ha a beírt jelszó egyezik a fájlban tároltéval.
                {
                    INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
                }
                else //ha nem egyezik a jelszó
                {
                    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",\"Helytelen jelszó.\\nÍrd be a jelszód a belépéshez.\",\"Belép\",\"Bezár\");
                }
                return 1;
            }
        }
    }
return 1;
}
stock UserPath(playerid)
{
   new string[128],playername[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername));
   format(string,sizeof(string),PATH,playername);
   return string;
}
/*Credits to Dracoblue*/
stock udb_hash(buf[]) {
   new length=strlen(buf);
   new s1 = 1;
   new s2 = 0;
   new n;
   for (n=0; n    {
      s1 = (s1 + buf[n]) % 65521;
      s2 = (s2 + s1)     % 65521;
   }
   return (s2 << 16) + s1;
}

 
[mod]Máskor kérlek használj code tagokat, köszi szépen![/mod]

24
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / regisztráció...hibás
« Dátum: 2013. November 16. - 03:13:41 »
nem tudom mért de egyszer csak meghibásodott a regisztrációm de nem tudom mitõl ha beregizeg akkor még jó aztán lelépek és ujra már nem tudok belépni mi baja van??meg ha megnézem e mentett fileba a cuccokat akkor 2x tesz be mindent ha átirom az levelt kivétel a jelszót tehát ezt
[data]
Password = 74449219
Cash = 1568552
Level = 5
Pont = 0
Kills = 0
Deaths = 0
Police = 0
Katona = 0
Autoszer = 0
Legiszalit = 0
Postas = 0
Pizzafutár = 0
Uttisztito = 0
Cementes = 0
Fuvarozo = 0
Penzes = 0
Mento = 0
Taxi = 0
Kor = 0
Lakhely = 0
Munka = 0
Nem = 0
[data]
Cash = 0
Level = 0
Pont = 0
Police = 0
Katona = 0
Autoszer = 0
Legiszalit = 0
Postas = 0
Pizzafutár = 0
Uttisztito = 0
Cementes = 0
Fuvarozo = 0
Penzes = 0
Mento = 0
Taxi = 0
Kor = 0
Lakhely = 0
Munka = 0
Nem = 0
itt a regi pown kodja már 2 órája probálom kitalálni és nem tudom...
 

#include
#include
#include
#include
#define DIALOG_REGISTER 1
#define DIALOG_LOGIN 2
#define DIALOG_SUCCESS_1 3
#define DIALOG_SUCCESS_2 4
#define PATH \"/ROOCKmunka/Users/%s.rock\"
#define COL_WHITE \"{FFFFFF}\"
#define COL_RED \"{F81414}\"
#define COL_GREEN \"{00FF22}\"
#define COL_LIGHTBLUE \"{00CED1}\"
#define RED 0xff0000AA
enum pInfo
{
   pPass,
   pCash,
   Score,
   Level,
   Ren,
   Kat,
   Aut,
   Leg,
   POS,
   UTI,
   CEM,
   FUV,
   PEN,
   MEN,
   PIZ,
   TAX,
   Nem,
Kor,
Lak,
Mun,
LMun
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
forward LoadUser_data(playerid,name[],value[]);
public LoadUser_data(playerid,name[],value[])
{
   new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
   INI_Int(\"Password\",PlayerInfo[playerid][pPass]);
   INI_Int(\"Cash\",PlayerInfo[playerid][pCash]);
   INI_Int(\"Level\",PlayerInfo[playerid][Level]);
   INI_Int(\"Pont\",PlayerInfo[playerid][score]);
   INI_Int(\"Police\",PlayerInfo[playerid][Ren]);
   INI_Int(\"Katona\",PlayerInfo[playerid][Kat]);
   INI_Int(\"Autoszer\",PlayerInfo[playerid][Aut]);
   INI_Int(\"Legiszalit\",PlayerInfo[playerid][Leg]);
   INI_Int(\"Postas\",PlayerInfo[playerid][POS]);
   INI_Int(\"Pizzafutár\",PlayerInfo[playerid][PIZ]);
   INI_Int(\"Uttisztito\",PlayerInfo[playerid][uTI]);
   INI_Int(\"Cementes\",PlayerInfo[playerid][CEM]);
   INI_Int(\"Fuvarozo\",PlayerInfo[playerid][FUV]);
   INI_Int(\"Penzes\",PlayerInfo[playerid][PEN]);
   INI_Int(\"Mento\",PlayerInfo[playerid][MEN]);
   INI_Int(\"Taxi\",PlayerInfo[playerid][TAX]);
   INI_Int(\"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);
   INI_Int(\"Nem\",PlayerInfo[playerid][Nem]);
   INI_Int(\"Lakhely\",PlayerInfo[playerid][Lak]);
   INI_Int(\"Munka\",PlayerInfo[playerid][Mun]);
   INI_Close(File);
   return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   if(fexist(UserPath(playerid)))
   {
   INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",\"Írd be a jelszód a belépéshez\",\"Belép\",\"Bezár\");
   }else{
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"COL_WHITE\"Regisztráció...\",\"\"COL_WHITE\"Ird be a jelszavad az új acountért.\",\"Register\",\"Quit\");
}
return 1;
}
CMD:time(playerid, params[]){
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 5){
       new ido, nev[MAX_PLAYER_NAME],string[128];
       if(sscanf(params, \"dd\", ido)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /time [óra]\");
       GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
       SetWorldTime(ido);
       format(string, sizeof(string), \"Adminisztrátor %s átálította az idõt %d órára\",nev,ido);
       SendClientMessageToAll(-1, string);
       return 1;
       }else
{
       SendClientMessage(playerid, RED, \"Nincs jogod ezt használni!\");
   }
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
   INI_SetTag(File,\"data\");
   INI_WriteInt(File,\"Cash\",GetPlayerMoney(playerid));
   INI_WriteInt(File,\"Level\",PlayerInfo[playerid][Level]);
   INI_WriteInt(File,\"Pont\",PlayerInfo[playerid][score]);
   INI_WriteInt(File,\"Police\",PlayerInfo[playerid][Ren]);
   INI_WriteInt(File,\"Katona\",PlayerInfo[playerid][Kat]);
   INI_WriteInt(File,\"Autoszer\",PlayerInfo[playerid][Aut]);
   INI_WriteInt(File,\"Legiszalit\",PlayerInfo[playerid][Leg]);
   INI_WriteInt(File,\"Postas\",PlayerInfo[playerid][POS]);
   INI_WriteInt(File,\"Pizzafutár\",PlayerInfo[playerid][PIZ]);
   INI_WriteInt(File,\"Uttisztito\",PlayerInfo[playerid][uTI]);
   INI_WriteInt(File,\"Cementes\",PlayerInfo[playerid][CEM]);
   INI_WriteInt(File,\"Fuvarozo\",PlayerInfo[playerid][FUV]);
   INI_WriteInt(File,\"Penzes\",PlayerInfo[playerid][PEN]);
   INI_WriteInt(File,\"Mento\",PlayerInfo[playerid][MEN]);
   INI_WriteInt(File,\"Taxi\",PlayerInfo[playerid][TAX]);
   INI_WriteInt(File, \"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);
   INI_WriteInt(File, \"Lakhely\",PlayerInfo[playerid][Lak]);
   INI_WriteInt(File, \"Munka\",PlayerInfo[playerid][Mun]);
   INI_WriteInt(File, \"Nem\",PlayerInfo[playerid][Nem]);
   INI_Close(File);
   return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   switch( dialogid )
   {
       case DIALOG_REGISTER:
       {
           if (!response) return Kick(playerid);
           if(response)
           {
               if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"COL_WHITE\"Regisztráció...\",\"\"COL_RED\"Rossz jelszót adtál meg.\\n\"COL_WHITE\"Ird be a jelszavad az új acountért.\",\"Register\",\"Quit\");
               new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
            INI_SetTag(File,\"data\");
       INI_WriteInt(File,\"Password\",udb_hash(inputtext));
       INI_WriteInt(File,\"Cash\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Level\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Pont\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Kills\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Deaths\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Police\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Katona\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Autoszer\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Legiszalit\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Postas\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Pizzafutár\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Uttisztito\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Cementes\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Fuvarozo\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Penzes\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Mento\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Taxi\",0);
       INI_WriteInt(File, \"Kor\",0);
       INI_WriteInt(File, \"Lakhely\",0);
       INI_WriteInt(File, \"Munka\",0);
       INI_WriteInt(File, \"Nem\",0);
       INI_Close(File);
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SUCCESS_1, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"\"COL_WHITE\"Zsir!\",\"\"COL_GREEN\"Késza cucmód jáccá.(Isten is jó cucmó!)\",\"Ok\",\"\");
           }
       }
case DIALOG_LOGIN:
        {
            if ( !response ) return Kick ( playerid );
            if( response )
            {
                if(udb_hash(inputtext) == PlayerInfo[playerid][pPass])//Ha a beírt jelszó egyezik a fájlban tároltéval.
                {
                    INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
                }
                else //ha nem egyezik a jelszó
                {
                    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",\"Helytelen jelszó.\\nÍrd be a jelszód a belépéshez.\",\"Belép\",\"Bezár\");
                }
                return 1;
            }
        }
    }
return 1;
}
stock UserPath(playerid)
{
   new string[128],playername[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername));
   format(string,sizeof(string),PATH,playername);
   return string;
}
/*Credits to Dracoblue*/
stock udb_hash(buf[]) {
   new length=strlen(buf);
   new s1 = 1;
   new s2 = 0;
   new n;
   for (n=0; n    {
      s1 = (s1 + buf[n]) % 65521;
      s2 = (s2 + s1)     % 65521;
   }
   return (s2 << 16) + s1;
}

25
Segítségkérés / TextDraw név ki írás bug
« Dátum: 2013. November 11. - 16:54:23 »
az lenne problémám hogy van egy td-m amibe stringet irok ki de ha 2x hozom elõ a stringet akkor ott marad és nem lehet eltüntetni hogy lehetne megoldani ezt?
 

CMD:mutat(playerid, params[]) {
new namee[MAX_PLAYER_NAME], str[128];
GetPlayerName(playerid,namee,sizeof(namee));
format(str, sizeof str, \"%s\",namee);
szm6 = TextDrawCreate(499.000000, 295.000000, str);
TextDrawLetterSize(szm6, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(szm6, 0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, szm6);
return 1;
}
CMD:eltesz(playerid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, szm6);
return 1;
}

26
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / saját td mutat más playernek
« Dátum: 2013. November 11. - 15:31:29 »
az lenne a kérdés hogy ha pl a nevemet kiirom egy textdrawba és ezt lehetne ugy hogy tõlem eltünik de a másik playernek meg megjelenik? ha pl beirom az id-jét de ha a másik player látta akkor beirja hogy pl /lattam és akkor tõle tünik el és hozzám vissza kerül?? lehetséges ez valahogy?

27
Segítségkérés / Checpoint problem
« Dátum: 2013. November 09. - 16:55:24 »
az lenne a bajom hogy hogyan lehetne olyan checpointosorozatot csinálni hogy van 4 cp és egyiket vki fölvette (elfoglalta) akkor a másik emberkének másik helyen jelenyen meg egy cp és ha mind a 4 megvan telve akkor kiirná hogy \"nincs hely várj egy kicsit\" ezt hogyan lehetne megcsinálni

28
Segítségkérés / Texdrawos személyi
« Dátum: 2013. November 08. - 16:31:42 »
Heló irtam egy texdrawos személyit tökéletesen mûködik csak az a baj hogy nem tölti be az adatokat mert belép megcsinálja szeméylit megcsinálja a személyit lelép az emberke vissza lép akkor még kiirja de ha a servert restartolom akkor azt irja ki hogy nincs kitöltve
 

#include
#include
#define PATH \"/ROOCKmunka/Szemelyi/%s.jog\"
#define DIALOG_REGISTER 1
#define DIALOG_SUCCESS_1 3
#define COL_WHITE \"{FFFFFF}\"
#define COL_RED \"{F81414}\"
#define COL_GREEN \"{00FF22}\"
#define COL_LIGHTBLUE \"{00CED1}\"
#define RED 0xff0000AA
#define COLOR_RED 0xff0000AA
#define COLOR_GREEN 0x00ff15AA
 
#define szemelyi 7
#define kor 8896
#define nem 8897
#define lakh 8898
new Text:Szm1, Text:Szm2, Text:Szm3, Text:Szm4, Text:Szm5, Text:Szm6, Text:Szm61, Text:Szm62, Text:Szm63, Text:Szm64, Text:Szm65, Text:Szm66, Text:Szm67, Text:Szm7, Text:Szm8, Text:Szm81, Text:Szm82, Text:Szm9, Text:Szm10, Text:Szm101, Text:Szm102, Text:Szm103, Text:Szm104;
enum pInfo
{
Nev,
Nem,
Kor,
Lak,
Mun,
LMun,
Mire,
Autoja,
Rendszam
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
forward LoadUser_data(playerid,name[],value[]);
public LoadUser_data(playerid,name[],value[])
{
   INI_Int(\"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);
   INI_Int(\"Nem\",PlayerInfo[playerid][Nem]);
   INI_Int(\"Lakhely\",PlayerInfo[playerid][Lak]);
   INI_Int(\"Munka\",PlayerInfo[playerid][Mun]);
   return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   if(fexist(UserPath(playerid)))
   {
   INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
   }else{
       ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"COL_WHITE\"Regisztráció...\",\"\"COL_WHITE\"Ird be a jelszavad az új acountért.\",\"Register\",\"Quit\");
}
new namee[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,namee,MAX_PLAYER_NAME);
new str[128];
format(str, sizeof str, \"%s\",namee);
Szm1 = TextDrawCreate(635.000000, 279.000000, \".\");
TextDrawBackgroundColor(Szm1, 16711935);
TextDrawLetterSize(Szm1, 0.050000, 10.000013);
TextDrawUseBox(Szm1, 1);
TextDrawBoxColor(Szm1, 255);
TextDrawTextSize(Szm1, 440.000000, -155.000000);
Szm2 = TextDrawCreate(502.000000, 284.000000, \"Szemelyi\");
TextDrawBackgroundColor(Szm2, 255);
TextDrawLetterSize(Szm2, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm2, -65281);
Szm3 = TextDrawCreate(460.000000, 295.000000, \"Nev:\");
TextDrawLetterSize(Szm3, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm3, -1);
Szm4 = TextDrawCreate(505.000000, 294.000000, str);
TextDrawLetterSize(Szm4, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm4, -1);
Szm5 = TextDrawCreate(460.000000, 310.000000, \"Kor:\");
TextDrawLetterSize(Szm5, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm5, -1);
Szm6 = TextDrawCreate(500.000000, 310.000000, \"Nincs Adat\");
TextDrawLetterSize(Szm6, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm6, -1);
Szm61 = TextDrawCreate(500.000000, 310.000000, \"14\");
Szm62 = TextDrawCreate(500.000000, 310.000000, \"15\");
Szm63 = TextDrawCreate(500.000000, 310.000000, \"16\");
Szm64 = TextDrawCreate(500.000000, 310.000000, \"17\");
Szm65 = TextDrawCreate(500.000000, 310.000000, \"18\");
Szm66 = TextDrawCreate(500.000000, 310.000000, \"19\");
Szm67 = TextDrawCreate(500.000000, 310.000000, \"20\");
Szm7 = TextDrawCreate(460.000000, 324.000000, \"Lakhely:\");
TextDrawLetterSize(Szm7, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm7, -1);
Szm8 = TextDrawCreate(459.000000, 338.000000, \"Nincs Adat\");
TextDrawLetterSize(Szm8, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm8, -1);
Szm81 = TextDrawCreate(459.000000, 338.000000, \"Las Barrancas\");
TextDrawLetterSize(Szm81, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm8, -1);
Szm82 = TextDrawCreate(459.000000, 338.000000, \"Fort Carson\");
TextDrawLetterSize(Szm82, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm8, -1);
Szm9 = TextDrawCreate(460.000000, 356.000000, \"Munka:\");
TextDrawLetterSize(Szm9, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm9, -1);
Szm10 = TextDrawCreate(523.000000, 356.000000, \"Nincs Adat\");
TextDrawLetterSize(Szm10, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm10, -1);
Szm101 = TextDrawCreate(523.000000, 356.000000, \"Uttisztito\");
TextDrawLetterSize(Szm101, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm101, -1);
Szm102 = TextDrawCreate(523.000000, 356.000000, \"Cementes\");
TextDrawLetterSize(Szm102, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm102, -1);
Szm103 = TextDrawCreate(523.000000, 356.000000, \"Fuvarozo\");
TextDrawLetterSize(Szm103, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm103, -1);
Szm104 = TextDrawCreate(523.000000, 356.000000, \"Penzszelitó\");
TextDrawLetterSize(Szm104, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm104, -1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm2);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm3);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm4);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm5);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm6);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm61);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm62);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm63);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm64);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm65);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm66);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm67);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm7);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm8);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm81);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm82);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm9);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm101);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm102);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm103);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm104);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
   INI_WriteInt(File, \"Munkája\", PlayerInfo[playerid][Mun]);
   INI_WriteString(File, \"LMunkája\", PlayerInfo[playerid][LMun]);
   INI_WriteString(File, \"Mire\", PlayerInfo[playerid][Mire]);
   INI_WriteString(File, \"Autója\", PlayerInfo[playerid][Autoja]);
   INI_WriteString(File, \"Rendszám\", PlayerInfo[playerid][Rendszam]);
   INI_Close(File);
   return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   switch( dialogid )
   {
       case DIALOG_REGISTER:
       {
           if (!response) return Kick(playerid);
           if(response)
           {
               if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"COL_WHITE\"Regisztráció...\",\"\"COL_RED\"Rossz jelszót adtál meg.\\n\"COL_WHITE\"Ird be a jelszavad az új acountért.\",\"Register\",\"Quit\");
      new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
               INI_WriteInt(File, \"Kor\",0);
               INI_WriteInt(File, \"Lakhely\",0);
               INI_WriteInt(File, \"Munka\",0);
               INI_WriteInt(File, \"Nem\",0);
               INI_WriteString(File, \"LMunkája\", \"Nincs Kitöltve\");
               INI_WriteString(File, \"Mire\", \"Nincs Kitöltve\");
               INI_WriteString(File, \"Autója\", \"Nincs Kitöltve\");
               INI_WriteString(File, \"Rendszám\", \"Nincs Kitöltve\");
               INI_Close(File);
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SUCCESS_1, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"\"COL_WHITE\"Zsir!\",\"\"COL_GREEN\"Késza cucmód jáccá.(Isten is jó cucmó!)\",\"Ok\",\"\");
           }
       }
}
if(dialogid == szemelyi && response)
    {
      switch(listitem)
      {
            case 0:{ShowPlayerDialog(playerid, kor, DIALOG_STYLE_LIST, \"Korod?\", \"14\\n15\\n16\\n17\\n18\\n19\\n20\", \"Választ\", \"Kilép\");}
            case 1:{ShowPlayerDialog(playerid, nem, DIALOG_STYLE_LIST, \"Nemed\", \"Férfi\\nNõ\", \"Választ\", \"Kilép\");}
            case 2:{ShowPlayerDialog(playerid, lakh, DIALOG_STYLE_LIST, \"Lakhelyed\", \"Fort Carson\\nLas Barrancas\", \"Választ\", \"Kilép\");}
  }
}
   if(dialogid == kor)
    {
      switch(listitem)
      {
            case 0:{PlayerInfo[playerid][Kor]=14;new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));INI_WriteInt(File, \"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);INI_Close(File);}
            case 1:{PlayerInfo[playerid][Kor]=15;new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));INI_WriteInt(File, \"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);INI_Close(File);}
            case 2:{PlayerInfo[playerid][Kor]=16;new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));INI_WriteInt(File, \"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);INI_Close(File);}
            case 3:{PlayerInfo[playerid][Kor]=17;new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));INI_WriteInt(File, \"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);INI_Close(File);}
            case 4:{PlayerInfo[playerid][Kor]=18;new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));INI_WriteInt(File, \"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);INI_Close(File);}
            case 5:{PlayerInfo[playerid][Kor]=19;new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));INI_WriteInt(File, \"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);INI_Close(File);}
            case 6:{PlayerInfo[playerid][Kor]=20;new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));INI_WriteInt(File, \"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);INI_Close(File);}
  }
}
if(dialogid == nem)
    {
      switch(listitem)
      {
           case 0:{PlayerInfo[playerid][Nem] = 1;new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));INI_WriteInt(File, \"Nem\",PlayerInfo[playerid][Nem]);INI_Close(File);}
    case 1:{PlayerInfo[playerid][Nem] = 2;new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));INI_WriteInt(File, \"Nem\",PlayerInfo[playerid][Nem]);INI_Close(File);}
  }
}
   if(dialogid == lakh)
    {
      switch(listitem)
      {
           case 0:{PlayerInfo[playerid][Lak] = 1;new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));INI_WriteInt(File, \"Lakhely\",PlayerInfo[playerid][Lak]);INI_Close(File);}
    case 1:{PlayerInfo[playerid][Lak] = 2;new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));INI_WriteInt(File, \"Lakhely\",PlayerInfo[playerid][Lak]);INI_Close(File);}
   }
   }
return 0;
}
new szemelyii;
public OnGameModeInit()
{
szemelyii = CreatePickup(1239, 1, 246.4413,118.2155,1003.2188);
Create3DTextLabel(\"Személyi\", COLOR_RED, 246.4413,118.2155,1003.2188, 40.0, 0, 10);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(\"/szemelyi\", cmdtext, true) == 0)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm1);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm2);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm3);
if (PlayerInfo[playerid][Kor] <= 1){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm6);
}else if (PlayerInfo[playerid][Kor] == 14){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm61);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm6);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm62);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm63);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm64);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm65);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm66);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm67);
}else if (PlayerInfo[playerid][Kor] == 15){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm62);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm6);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm61);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm63);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm64);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm65);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm66);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm67);
}else if (PlayerInfo[playerid][Kor] == 16){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm63);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm6);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm61);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm62);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm64);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm65);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm66);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm67);
}else if (PlayerInfo[playerid][Kor] == 17){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm64);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm6);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm61);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm62);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm63);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm65);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm66);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm67);
}else if (PlayerInfo[playerid][Kor] == 18){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm65);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm6);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm61);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm62);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm63);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm64);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm66);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm67);
}else if (PlayerInfo[playerid][Kor] == 19){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm66);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm6);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm61);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm62);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm63);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm64);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm65);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm67);
}else if (PlayerInfo[playerid][Kor] == 20){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm67);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm6);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm61);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm62);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm63);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm64);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm65);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm66);
}
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm5);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm4);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm7);
if (PlayerInfo[playerid][Lak] == 2){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm81);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm82);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm8);
}else if (PlayerInfo[playerid][Lak] == 1){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm82);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm81);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm8);
}else if (PlayerInfo[playerid][Lak] == 0){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm8);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm81);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm82);
}
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm9);
if (PlayerInfo[playerid][Mun] == 0){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm10);
}else if (PlayerInfo[playerid][Mun] == 1){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm101);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm102);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm103);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm104);
}else if (PlayerInfo[playerid][Mun] == 2){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm102);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm101);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm103);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm104);
}else if (PlayerInfo[playerid][Mun] == 3){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm103);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm101);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm102);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm104);
}else if (PlayerInfo[playerid][Mun] == 4){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm104);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm101);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm102);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm103);
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == szemelyii)
   {
ShowPlayerDialog(playerid, szemelyi, DIALOG_STYLE_LIST, \"Személyi\", \"Korod?\\nNeme?\\nLakhelye?\", \"Választ\", \"Kilép\");
SetPlayerPos(playerid, 246.4413,116.2155,1003.2188);
return 1;
   }
return 0;
}
stock UserPath(playerid)
{
   new string[128],playername[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername));
   format(string,sizeof(string),PATH,playername);
   return string;
}
/*Credits to Dracoblue*/
stock udb_hash(buf[]) {
   new length=strlen(buf);
   new s1 = 1;
   new s2 = 0;
   new n;
   for (n=0; n    {
      s1 = (s1 + buf[n]) % 65521;
      s2 = (s2 + s1)     % 65521;
   }
   return (s2 << 16) + s1;
}

29
Segítségkérés / Fuvarozó munka Random checpoint bug
« Dátum: 2013. Június 04. - 19:04:40 »
üdv
az lenne a problem hogy randomba beteszi a cuccokat fel is lehet szedni csak nem ad pénzt minden 2. nál
sehol sem ad pénzt és az is baj hogy ha 2 player van fent akkor a 0 id-üt lefagyasztja majd kifagyaztja de az 1 id-jüt csak lefagyasztja de ki nem
itt van a pawno remélem tuttok segíteni ebbe :-[
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define FUVAR 0009
#define COLOR_RED 0xff0000AA
new Fuv[MAX_PLAYERS];
new gTeam[MAX_PLAYERS];
new Float: Fuv1[15][3] =
{
  { -285.4836,2662.8330,62.3765},
  { -1522.4150,2630.9727,55.5630},
  { -2272.3726,2287.8411,4.5473},
  { -1935.5901,2380.3997,49.2232},
  { -1489.0553,1877.0696,32.3599},
  { -1205.6021,1822.9353,41.4458},
  { -298.9337,1792.6718,42.5444},
  { 2434.2878,738.7759,10.5474},
  { 2653.2705,1091.4495,10.5474},
  { 2175.2278,1681.5012,10.5474},
  { 2180.3855,2522.3506,10.5474},
  { 2653.2705,1091.4495,10.5474},
  { 1763.9720,2729.0198,10.5630},
  { 1081.8708,1839.7916,10.5474},
  { 980.7066,1101.8970,10.5474}
};
new Fuvo[MAX_PLAYERS];
CMD:munkaba(playerid, params[])
{
Fuv[playerid] = 1;
SetPlayerCheckpoint(playerid, -144.7087,1078.9078,20.4922, 3.0);
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid,newstate,oldstate)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(oldstate == PLAYER_STATE_ONFOOT && newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && GetVehicleModel(vehicleid) == 456 || GetVehicleModel(vehicleid) == 515 && gTeam[playerid] == FUVAR)
   {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Jóvagy\");
   }
   else
   {
                DisablePlayerCheckpoint(playerid);
                return 1;
   }
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(Fuv[playerid] == 2 && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && gTeam[playerid] == FUVAR && GetVehicleModel(vehicleid) == 456 || GetVehicleModel(vehicleid) == 515)
{
Fuv[playerid] = 3;
         SetPlayerCheckpoint(playerid,-306.3483,1505.2061,75.1307,3.0);
return 1;
}
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(Fuv[playerid] == 1)
    {
        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        gTeam[playerid] = FUVAR;
        Fuv[playerid] = 2;
   SetPlayerColor(playerid,0x00d5ffAA);
SetPlayerSkin(playerid, 260);
        return 1;
    }
    if(Fuv[playerid] == 3 && gTeam[playerid] == FUVAR && GetVehicleModel(vehicleid) == 515 || GetVehicleModel(vehicleid) == 456)
    {
       DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        new rand = random(sizeof(Fuv1));
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Pill Rakodunk!\",2000,6);
SetTimer(\"Pakol\", 3000, false);
Fuv[playerid] = 4;
TogglePlayerControllable(playerid, false);
Fuvo[playerid] = SetPlayerCheckpoint(playerid,Fuv1[rand][0],Fuv1[rand][1],Fuv1[rand][2],3);
        return 1;
    }
    if(Fuv[playerid] == 4 && gTeam[playerid] == FUVAR && GetVehicleModel(vehicleid) == 515 || GetVehicleModel(vehicleid) == 456)
    {
        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        new rand = random(sizeof(Fuv1));
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Pill Rakodunk!\",2000,6);
SetTimer(\"Pakol1\", 3000, false);
Fuv[playerid] = 3;
Fuvo[playerid] = SetPlayerCheckpoint(playerid,Fuv1[rand][0],Fuv1[rand][1],Fuv1[rand][2],3);
        return 1;
    }
    return 1;
}
forward Pakol(playerid);
public Pakol(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true);
}
forward Pakol1(playerid);
public Pakol1(playerid)
{
    GivePlayerMoney(playerid, 5000);
TogglePlayerControllable(playerid, true);
}

30
Segítségkérés / info pickup
« Dátum: 2013. Június 02. - 16:53:02 »
üdv
lenne egy olyan kérdésem hogy van egy info pick up amibe ha belemész akkor kiad egy dialogot de a kilépsz a dialogbol akkor eltünik az info puckup(az az i betû)
igy oldottam meg de igy rossz  :confused:
 

new munka;
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == munka)
    {
ShowPlayerDialog(playerid, dmunka, DIALOG_STYLE_LIST, \"Munkák\", \"Uttisztitó \\nCementes \\nFuvarozó \\nPenzszállító \\nTaxi \\nLeaderes Munkák \\nKilépés a munkábol\\nKilépés Leaderes munkábol\", \"Választ\", \"Kilép\");
      return 1;
    }
return 0;
}
public OnGameModeInit()
{
munka = CreatePickup(1239, 2, 246.9899,118.5350,1003.2188);
}

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal