Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Peter1481048284

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 12
16
Egyéb / PHP
« Dátum: 2015. Április 28. - 21:18:48 »
Ide bármi ami kapcsolatos a PHP-val az jöhet ide. Kérdések,tesztelés,publikálás akármi.

17
Egyéb / C#
« Dátum: 2015. Április 28. - 20:01:14 »
Ide bármi ami kapcsolatos a C#-al az jöhet ide. Kérdések,tesztelés,publikálás akármi.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. Április 28. - 21:26:28 )

Hogy ne álljon itt üresen. Közzéteszem az általam használt FTP-s regisztrációs rendszert ami XML fájlba ment.
 

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;
using System.Diagnostics;
using System.IO;
using System.Runtime.InteropServices;
using System.Drawing.Imaging;
using System.Xml.Schema;
using System.Xml;
using System.Xml.Serialization;
using System.Net;
using System.Text.RegularExpressions;
using System.Net.Mail;
namespace ftp
{
    public partial class Form1 : Form
    {
        public Form1()
        {
            InitializeComponent();
        }
        public void Upload(string fileToUpload)
        {
            FileInfo toUpload = new FileInfo(fileToUpload);
            FtpWebRequest request = (FtpWebRequest)WebRequest.Create(\"ftp://ftp.atw.hu/ELÉRÉSI ÚTVONAL\" + toUpload.Name);
            request.Method = WebRequestMethods.Ftp.UploadFile;
            request.Credentials = new NetworkCredential(\"FTP FELHASZNÁLÓ NEVED\", \"FTP JELSZAVAD\");
            Stream ftpStream = request.GetRequestStream();
            FileStream file = File.OpenRead(fileToUpload);
            int length = 1024;
            byte[] buffer = new byte[length];
            int bytesRead = 0;
            do
            {
                bytesRead = file.Read(buffer, 0, length);
                ftpStream.Write(buffer, 0, bytesRead);
            }
            while (bytesRead != 0);
            file.Close();
            ftpStream.Close();
        }
        private void Form1_Load(object sender, EventArgs e)
        {
        }
        private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            XmlTextWriter xwriter = new XmlTextWriter(textBox1.Text + \".TC\", Encoding.Unicode);
            xwriter.WriteStartDocument();
            xwriter.WriteStartElement(\"XMLFILE\");
            xwriter.WriteStartElement(\"fh\");  //felhasználónév
            xwriter.WriteString(textBox1.Text);
            xwriter.WriteEndElement();
            xwriter.WriteStartElement(\"pas\"); //jelszó
            xwriter.WriteString(textBox2.Text);
            xwriter.WriteEndElement();
            xwriter.WriteStartElement(\"name\"); //Karakternév
            xwriter.WriteString(textBox3.Text);
            xwriter.WriteEndElement();
            xwriter.WriteStartElement(\"age\"); //kor
            xwriter.WriteString(textBox4.Text);
            xwriter.WriteEndElement();
            xwriter.WriteStartElement(\"nem\");  //Nem
            xwriter.WriteString(comboBox1.Text);
            xwriter.WriteEndElement();
            xwriter.WriteEndDocument();
            xwriter.Close();
            Upload(textBox1.Text + \".TC\");  //Ez a sor tölti fel a FTP-re. A Textbox1.text az a felhasználóneved boxa
            FileInfo MyFile = new FileInfo(textBox1.Text + \".TC\");  //Ez meg kitörli azt a XML fájlt amit létrehozott a program.
            MyFile.Delete();
            MessageBox.Show(\"Registration Completed. You now can login with your account\", \"Done\");  //Ha meg minden faxa akkor ezt az üzenetet kapod
            textBox1.Text = \"\";
            textBox2.Text = \"\";
            textBox3.Text = \"\";
            textBox4.Text = \"\";
            comboBox1.Text = \"Choose\";
        }
        private void button2_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            panel1.Visible = true;
        }
    }
}

 
Ha pedig nem tölt fel valami oknál fogva akkor egy try rakhatsz az upload részbe így le tesztelheted, hogy ott a gepasz vagy máshol.
 

        public void Upload(string fileToUpload)
        {
           try
           {
            FileInfo toUpload = new FileInfo(fileToUpload);
            FtpWebRequest request = (FtpWebRequest)WebRequest.Create(\"ftp://ftp.atw.hu/ELÉRÉSI ÚTVONAL\" + toUpload.Name);
            request.Method = WebRequestMethods.Ftp.UploadFile;
            request.Credentials = new NetworkCredential(\"FTP FELHASZNÁLÓ NEVED\", \"FTP JELSZAVAD\");
            Stream ftpStream = request.GetRequestStream();
            FileStream file = File.OpenRead(fileToUpload);
            int length = 1024;
            byte[] buffer = new byte[length];
            int bytesRead = 0;
            do
            {
                bytesRead = file.Read(buffer, 0, length);
                ftpStream.Write(buffer, 0, bytesRead);
            }
            while (bytesRead != 0);
            file.Close();
            ftpStream.Close();
          }
               MessageBox.Show(\"Valamit elbasarintottál!\");
         {
        }

18
Egyéb / C++
« Dátum: 2015. Április 28. - 20:01:01 »
Ide bármi ami kapcsolatos a C++-al az jöhet ide. Kérdések,tesztelés,publikálás akármi.

19
Egyéb / HTML
« Dátum: 2015. Április 28. - 20:00:29 »
Ide bármi ami kapcsolatos a HTML-el az jöhet ide. Kérdések,tesztelés,publikálás akármi.
http://www.w3schools.com/ Ezen az oldalon egy egyszerű leírást és tutorialokat találhattok a HTML-ről. ((Az oldalt ƒlaﻛh találta))

20
Egyéb / CSS
« Dátum: 2015. Április 28. - 20:00:25 »
Ide bármi ami kapcsolatos a CSS-vel az jöhet ide. Kérdések,tesztelés,publikálás akármi.

21
Unity / scifi fps játékom
« Dátum: 2015. Április 20. - 22:43:20 »
Hali mindenkinek.
Elkezdtem egy SCI-FI, FPS játékot. Történetileg valamennyire már kész és a játék legelső pályája is már majdnem kész ami lényegébe arról szól, hogy körbenézhetsz a házadba és lefeküdhetsz aludni :D Néhány ízelítő kép:
\"v0nqlwaD6.png\"
\"CTDHCApQ.png\"
\"w5A8HSrhn.png\"
\"width=500http://1.ii.gl/5lGJl6Gr_.png[/img]
\"jW6GE1CaC.png\"

22
Unity / Fegyverek
« Dátum: 2015. Április 19. - 16:12:22 »
Üdv.
A gépemen található pár jó minőségű fegyvert feltöltöm hátha ti is hasznukat veszitek.
Eredeti készítőjük: commander566
Letöltés: http://www.mediafire.com/download/h52crhh7uiubu96/Fegyok.rar (Méret: 8.08mb)
!!Figyelem: A képen látható Handy Hand Assest a letöltésben NEM található meg! Csak a fegyverek. A fegyverek 3ds,fbx formátumúak!
Képek a fegyverekről:
\"ixggaa1HD.png\"
\"B63MSm-y2.png\"
\"9IsDlskp.png\"
\"width=500http://4.ii.gl/trg62LHf_.png[/img]
\"x87fvuMwm.png\"

23
Játék Programozás & Fejlesztés / Visual Studio Community 2013
« Dátum: 2015. Április 18. - 19:54:49 »
Üdv mindenkinek.
A Unity3D leírásomba említettem, hogy akik már komolyabban akarják venni a játékfejlesztést azoknak egy normális programozó program is kell! Szerintem a Visual Studio-nál nincsen jobb és a Microsoft-nak a 2013-as Community ráadást TELJESEN ingyenes is!
Letöltési link: https://www.visualstudio.com/en-us/products/visual-studio-community-vs.aspx
\"IC765090.png\"Nyelvek: C++, Python, HTML5, JavaScript,C#, VB, F#.
\"IC765086.png\"Web támogatás: ASP.NET, Node.js, és JavaScript
 
Gépigénye
 


Támogatott operációs rendszerek
Windows 8.1 (x86 and x64)
Windows 8 (x86 and x64)
Windows 7 SP1 (x86 and x64)
Windows Server 2012 R2 (x64)
Windows Server 2012 (x64)
Windows Server 2008 R2 SP1 (x64)
1.6 GHz or faster processor
1 GB of RAM (1.5 GB if running on a virtual machine)
20 GB of available hard disk space
5400 RPM hard disk drive
DirectX 9-capable video card that runs at 1024 x 768 or higher display resolution
 
 

24
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Visual Studio Community 2013
« Dátum: 2015. Április 18. - 19:53:45 »
Üdv mindenkinek.
A Unity3D leírásomba említettem, hogy akik már komolyabban akarják venni a játékfejlesztést azoknak egy normális programozó program is kell! Szerintem a Visual Studio-nál nincsen jobb és a Microsoft-nak a 2013-as Community ráadást TELJESEN ingyenes is!
Letöltési link: https://www.visualstudio.com/en-us/products/visual-studio-community-vs.aspx
\"IC765090.png\"Nyelvek: C++, Python, HTML5, JavaScript,C#, VB, F#.
\"IC765086.png\"Web támogatás: ASP.NET, Node.js, és JavaScript
 
Gépigénye
 


Támogatott operációs rendszerek
Windows 8.1 (x86 and x64)
Windows 8 (x86 and x64)
Windows 7 SP1 (x86 and x64)
Windows Server 2012 R2 (x64)
Windows Server 2012 (x64)
Windows Server 2008 R2 SP1 (x64)
1.6 GHz or faster processor
1 GB of RAM (1.5 GB if running on a virtual machine)
20 GB of available hard disk space
5400 RPM hard disk drive
DirectX 9-capable video card that runs at 1024 x 768 or higher display resolution
 
 

25
Unity / Hasznos Assest-ek.
« Dátum: 2015. Április 07. - 23:13:23 »
Hali mindenkinek.
Felsorolok pár szerintem nagyon hasznos Assestet ami megkönnyíthetik az életedet a játékfejlesztés során.


Ingyenesek:
 
Fluvio Free Edition: Egy olyan Editor Extensions pack ami segítségével a víz a tereptárgyakhoz igazodik és úgy folyik mint ha a való életbe öntenél vizet.
Letöltés: https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/2888
Forest growing generator: A nevében is benne van. Segít neked legenerálni egy erdőt a megadott Fa modellek segítségével.
Letöltés: https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/29692
ZF Skylight: Segítségével megtörheted a fényt a Skydom-on ezáltal realisztikusabb hatást kelthetsz a játékodban
https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/14769
Shroud Cloth Simulation Engine Segítségével a unity fizikai motorja kiszámítja a ruhák mozgását ezáltal realisztikus ruhákat hozhatsz létre.
Letöltés: https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/3962


Fizetős:
 
Terrain Hole System: Egy olyan rendszer mi segítségével lyukakat tudsz fúrni az alap Terrain-ba.
https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/8277 5$


A téma folyamatosan frissül! Bármi ami szerintetek hasznos lehet írjátok le kommentbe.

26
Off Telep / What does the Black Say?
« Dátum: 2015. Április 06. - 21:27:49 »

Lehet élvezni :3

27
Unity / Bázis építés
« Dátum: 2015. Április 02. - 17:18:26 »
Ez egy nagyon alap kis rendszer amivel bázist vagy akármit amit akarsz. Ami benne található az Fa,fém és tégla gyűjtés! Amit ezekből készíteni tudsz az a ágy és a láda. Ezekben tárolni NEM tudsz semmit csak lerakja őket!
Beüzemelése:
1. A játékosod MainCamerájára ráhúzod a GUIBuild.js-t.
2. Lerakod valahova a BedBuild.perfab nevű fájlt az editorba majd arra ráhúzod a buildingbed.js fájlt. (Erre a fájlra semmi fizikai hatást ne rakj! Mivel ha elkészíted az ágyat a rendszer kicseréli azt a Bed.perfab-ra! A bed.perfab ra már rakhatsz bármit!! A BedBuild lényegébe csak egy szellem object, hogy lássa a játékos hova építkezhet)
3. Létrehozol valahol egy építőállomást és arra ráhúzod a Workbench.js-t
4. Létrehozol a pályán farönköket,téglát és vasat. Ezekre ráhúzod a ráillő *.js fájlt. Pl fára a CollectWood,deszkára a CollectPlank...
Képet jelenleg nem tudok mutatni! De majd estefele töltök fel!!!
 
Ha valamit nem értetek vagy nem sikerül beüzemelni írjatok!
 


28
Unity / Segítségkérés
« Dátum: 2015. Április 02. - 16:05:04 »
Bármilyen problémátok van ide leírhatjátok és amiben lehet segíteni fogunk!
! Annyi kérésünk lenne, hogy ha egy bizonyos sorra vagy Crash hiba kódot ír ki, akkor azt az adott sort legyetek szíves a Kód beszúrása gomb használatával beilleszteni, hogy mihamarabb választ kapj!

29
Unity / [Unity5] Letöltés & Leírás
« Dátum: 2015. Április 02. - 16:04:19 »
\"unity-logo.png\"
 



A Unity legújabb verziót a linkre kattintva letölthetitek:
http://unity3d.com/get-unity
 



Bevezető:
A Unity egy videojáték-motor, amelyet a Unity Technologies fejleszt. A Unity segítségével háromdimenziós videojátékokat, ezen kívül egyéb interaktív jellegű tartalmakat lehet létrehozni, például építészeti látványterveket vagy valós idejű háromdimenziós animációkat.Többek között előnye, hogy a szoftver képes nagyméretű adatbázisokat kezelni, kihasználni a kölcsönhatások és animációk képességeit, előre kiszámított vagy valós idejű világítást biztosítani. Továbbá használható geometriai eszközcsomagok továbbítására, illetve viselkedési elemek hozzáadására egyes objektumokhoz. Ezek mellett a játékmotor folyamatosan megőrzi a végleges változat megjelenítését.
Saját vélemény a játék-motorról
Szerintem ez az egyik legjobb és a felkapottabb motor a játékprogramozást tanulni vágyó embereknek. Kezelése igen könnyű bár a Mono Developer-rel tudnék vitatkozni. Aki még kezdő a játékfejlesztés terén annak még megfelelő de ki már komolyabban gondolja annak min egy Visual Studio ajánlott!
Képek:
A Unity5-nek az indító menüje nagyban változott és a régebbi Unity3d 4.2.0 hoz képest ahol megkellet várnod míg betölt a projekted és csak utána tudhattál esetlegesen egy másik projektbe belépni. Ez ha a utolsó projekt amiből kiléptél nagy fájlokat tartalmaz amit a Unity-nek be kell töltenie akkor akár egy 30p is lehet mire projektet tudsz váltani.
 
((Unity5 üdvözlő kép))
 

\"Mx2fBh3K6.png\"
 
A Unity5-ben már orvosolták ezt a hibát és egy kis projekt választó menü tölt be legelsőnek, hogy kiválasszuk a projektet amit fejlesztenénk vagy épp újat indítanánk.
 
((Unity5 Projekt választó menü))
 

\"J1BlM-FH-.png\"
 
A Unity5-nek nem tér el sokkal a régi 4.2.0-tól a editor kinézete. Egy kicsivel szürkébb lett de jelentősebb design különbség nincsen.
 
((Unity5))
 

\"Dirh75cf1.png\"

30
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [Unity5] Segítségkérés
« Dátum: 2015. Április 01. - 16:42:39 »
Bármilyen problémátok van ide leírhatjátok és amiben lehet segíteni fogunk!
! Annyi kérésünk lenne, hogy ha egy bizonyos sorra vagy Crash hiba kódot ír ki, akkor azt az adott sort legyetek szíves a Kód beszúrása gomb használatával beilleszteni, hogy mihamarabb választ kapj!

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal