Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - CANNONN

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
46
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Hatalom Tûz
« Dátum: 2013. Január 25. - 14:32:31 »

49
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: VIP System
« Dátum: 2013. Január 25. - 14:28:18 »

52
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:VIPgarage
« Dátum: 2012. December 23. - 19:29:06 »
Nézd el ha tévedek, de én ezt a scriptet már láttam akkor, amikor elkezdtem scriptelni. Az pedig nem most volt. :confused:
Sorry, nem néztem a dátumot.....

53
SA-MP: Szerverfejlesztés / Leaderes munka
« Dátum: 2012. December 20. - 10:52:02 »
Találtam egy leaderes munka scriptet, melyet még az RFS szervernek írtam.
Elméletben nincsen benne hiba, de ha találtok, szóljatok és javítom.
 

#include a_samp
#include sscanf
#include dini
#include zcmd
#include fixchars
#define MENTOS 1
#define SZERELO 2
#define TAXIS 3
//----------------------------------------BEÁLLÍTÁSOK----------------------------------------//
#define FGYAKORISAG 1 // Percben add meg, hogy mennyi idõn belül kapjanak fizetést.
//----------------------------------------SZÍNEK----------------------------------------//
#define ZOLD 0x03b01aAA
#define SARGA 0xeefa00AA
#define NARANCSS 0xf0a400AA
#define PIROS 0xe60000AA
#define MENTOKDIALOG 55
#define ONLINEDIALOG 55
enum pInfo
{
munka[128],
munkaRang
};
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
new Szolgalatban[MAX_PLAYERS];
new JavitottKocsik[MAX_PLAYERS];
new GyogyitottEmberek[MAX_PLAYERS];
new ar[MAX_PLAYERS];
new bool:hang[MAX_PLAYERS] = true;
forward fizetes();
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"fizetes\", FGYAKORISAG*60000, true);
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 420 && PlayerInfo[playerid][munka] != TAXIS && !IsPlayerAdmin(playerid)) ClearAnimations(playerid), GameTextForPlayer(playerid, \"Ez a jármu taxisoknak\", 2000, 4);
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 416 && PlayerInfo[playerid][munka] != MENTOS && !IsPlayerAdmin(playerid)) ClearAnimations(playerid), GameTextForPlayer(playerid, \"Ez a jármû mentõsöknek\", 2000, 4);
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 525 && PlayerInfo[playerid][munka] != SZERELO && !IsPlayerAdmin(playerid)) ClearAnimations(playerid), GameTextForPlayer(playerid, \"Ez a jármû szerelõknek\", 2000, 4);
}
if(newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerInVehicle(i, vehicleid))
   {
       if(GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_DRIVER && Szolgalatban)
      {
      GivePlayerMoney(playerid, -ar);
      GivePlayerMoney(i, ar);
      SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Beszálltál a taxiba. Költség levonva.\");
      SendClientMessage(i, SARGA, \"Beszálltak a taxiba. Ár odaadva.\");
      }
   }
}
}
return 1;
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Betoltes(playerid);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
Mentes(playerid);
return 1;
}
CMD:mleader(playerid, params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
new id, nev[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
if(sscanf(params, \"d\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /mleader [játékos azonosító]\");
if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem tartózkodik a szerveren a játékos.\");
PlayerInfo[id][munka] = MENTOS;
PlayerInfo[id][munkaRang] = 5;
Skinad(id);
GetPlayerName(id, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s-t %snek. Rangja: %s\", nev, Munka(id), Munkarang(id));
SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett %snek. Rangod: %s\", nev, Munka(id), Munkarang(id));
SendClientMessage(id, NARANCSS, string);
GameTextForPlayer(id, string, 2000, 4);
format(string, sizeof(string), \"%s ki lett nevezve %snek. Rangja: %s\", nev, Munka(id), Munkarang(id));
SendClientMessageToAll(ZOLD, string);
Mentes(id);
}
else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy admin.\");
return 1;
}
CMD:szleader(playerid, params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
new id, nev[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
if(sscanf(params, \"d\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /szleader [játékos azonosító]\");
if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem tartózkodik a szerveren a játékos.\");
PlayerInfo[id][munka] = SZERELO;
PlayerInfo[id][munkaRang] = 3;
Skinad(id);
GetPlayerName(id, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s-t %snek. Rangja: %s\", nev, Munka(id), Munkarang(id));
SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett %snek. Rangod: %s\", nev, Munka(id),  Munkarang(id));
SendClientMessage(id, NARANCSS, string);
GameTextForPlayer(id, string, 2000, 4);
format(string, sizeof(string), \"%s ki lett nevezve %snek. Rangja: %s\", nev, Munka(id),  Munkarang(id));
SendClientMessageToAll(ZOLD, string);
Mentes(id);
}
else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy admin.\");
return 1;
}
CMD:tleader(playerid, params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
new id, nev[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
if(sscanf(params, \"d\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /szleader [játékos azonosító]\");
if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem tartózkodik a szerveren a játékos.\");
PlayerInfo[id][munka] = TAXIS;
PlayerInfo[id][munkaRang] = 2;
Skinad(id);
GetPlayerName(id, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s-t %snak. Rangja: %s.\", nev, Munka(id), Munkarang(id));
SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett %snak. Rangod: %s.\", nev, Munka(id), Munkarang(id));
SendClientMessage(id, NARANCSS, string);
GameTextForPlayer(id, string, 2000, 4);
format(string, sizeof(string), \"%s ki lett nevezve %snak. Rangja: %s.\", nev, Munka(id), Munkarang(id));
SendClientMessageToAll(ZOLD, string);
Mentes(id);
}
else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy admin.\");
return 1;
}
CMD:felvesz(playerid, params[])
{
new id, nev[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
if(PlayerInfo[playerid][munka] > 0)
{
if(sscanf(params, \"d\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /felvesz [játékos azonosító]\");
if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem tartózkodik a szerveren a játékos.\");
if(PlayerInfo[id][munka] == PlayerInfo[playerid][munka]) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már itt dolgozik.\");
if(PlayerInfo[playerid][munkaRang] != 5 && PlayerInfo[playerid][munka] != MENTOS || PlayerInfo[playerid][munkaRang] != 3 && PlayerInfo[playerid][munka] != TAXIS || PlayerInfo[playerid][munkaRang] != 3 && PlayerInfo[playerid][munka] != SZERELO)
{
if(PlayerInfo[id][munka] > 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már dolgozik valahol.\");
GetPlayerName(id, nev, sizeof(nev));
PlayerInfo[id][munka] = PlayerInfo[playerid][munka];
PlayerInfo[id][munkaRang] = 1;
Skinad(id);
format(string, sizeof(string), \"Felvetted %s-t %snek.\", nev, Munka(id));
SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
format(string, sizeof(string), \"Fel lettél véve %snek. A parancsokat megnézheted a /help paranccsal.\", Munka(id));
SendClientMessage(id, NARANCSS, string);
GameTextForPlayer(id, string, 2000, 4);
Mentes(id);
}
}
else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincsen fõnökös munkád!\");
return 1;
}
CMD:rangad(playerid, params[])
{
new id, szint, nev[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
if(sscanf(params, \"dd\", id, szint)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /szintad [játékos azonosító] [rang]\");
if(PlayerInfo[playerid][munkaRang] != 5 && PlayerInfo[playerid][munka] != MENTOS || PlayerInfo[playerid][munkaRang] != 3 && PlayerInfo[playerid][munka] != TAXIS || PlayerInfo[playerid][munkaRang] != 3 && PlayerInfo[playerid][munka] != SZERELO)
{
if(PlayerInfo[id][munka] == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs is munkája. Hová szeretnéd elõléptetni?\");
if(PlayerInfo[playerid][munka] == MENTOS && szint > 5) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Érvénytelen rang. Max 5.\");
if(PlayerInfo[playerid][munka] == SZERELO && szint > 3) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Érvénytelen rang. Max 3.\");
if(PlayerInfo[id][munka] != PlayerInfo[playerid][munka]) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem dolgozik ott ahol te.\");
if(szint == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Érvénytelen rang. Kirugni a /kirug paranccsal tudsz.\");
PlayerInfo[id][munkaRang] = szint;
Skinad(id);
GetPlayerName(id, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"Elõléptetted %s-t %snak.\", nev, Munkarang(id));
SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
format(string, sizeof(string), \"A fõnököd új rangot adott: %s\", Munkarang(id));
SendClientMessage(id, NARANCSS, string);
GameTextForPlayer(id, string, 2000, 4);
Mentes(id);
}
return 1;
}
CMD:kirug(playerid, params[])
{
new id, nev[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
if(sscanf(params, \"d\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /kirug [játékos azonosító]\");
if(PlayerInfo[playerid][munkaRang] != 5 && PlayerInfo[playerid][munka] != MENTOS || PlayerInfo[playerid][munkaRang] != 3 && PlayerInfo[playerid][munka] != TAXIS || PlayerInfo[playerid][munkaRang] != 3 && PlayerInfo[playerid][munka] != SZERELO)
{
if(PlayerInfo[id][munka] == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs is munkája. Mibõl szeretnéd kirugni?\");
if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem tartózkodik a szerveren a játékos.\");
if(PlayerInfo[id][munka] != PlayerInfo[playerid][munka]) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem a te dolgozód.\");
GetPlayerName(id, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"Kirugtad %s-t a %s állásából. Volt rangja: %s.\", nev, Munka(playerid), Munkarang(id));
SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
PlayerInfo[id][munka] = 0;
PlayerInfo[id][munkaRang] = 0;
Skinad(id);
SendClientMessage(id, NARANCSS, \"A fõnököd kirugott a munkádból.\");
GameTextForPlayer(id, \"A fõnököd kirugott a munkádból.\", 2000, 4);
Mentes(id);
}
return 1;
}
CMD:gyogyit(playerid, params[])
{
new id, nev[MAX_PLAYER_NAME], string[128], Float:elet, Float:x, Float:y, Float:z;
if(PlayerInfo[playerid][munka] != MENTOS) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Te nem tudsz gyógyítani!\");
if(PlayerInfo[playerid][munka] == MENTOS || IsPlayerAdmin(playerid))
{
if(sscanf(params, \"d\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /gyogyit [játékos azonosító]\");
if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nanana! Ne gyógyítsd magadat.\");
GetPlayerPos(id, x, y, z);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, x, y, z)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a célszemély közelében.\");
if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem tartózkodik a szerveren a játékos.\");
GetPlayerHealth(id, elet);
GetPlayerName(id, nev, sizeof(nev));
if(elet == 100) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékosnak nincs semmi baja.\");
SetPlayerHealth(id, 100);
GivePlayerMoney(playerid, 100);
format(string, sizeof(string), \"Meggyógyítottad %s-t. Kaptál $100-t.\", nev);
SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
GyogyitottEmberek[playerid]++;
GameTextForPlayer(id, \"Meggyógyítottak\", 2000, 4);
}
return 1;
}
CMD:szerel(playerid, params[])
{
new Float: elet, id, Float:x, Float:y, Float:z, vehicleid = GetPlayerVehicleID(id);
if(sscanf(params, \"d\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /szerel [playerid]\");
if(PlayerInfo[playerid][munka] != SZERELO) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Te nem tudsz szerelni!\");
if(PlayerInfo[playerid][munka] == SZERELO || IsPlayerAdmin(playerid))
{
    GetPlayerPos(id, x, y, z);
   
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem javíthatsz jármûbõl!\");
if(!IsPlayerInAnyVehicle(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A célszemély nincs jármûben!\");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, x, y, z)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a célszemély közelében.\");
GetVehicleHealth(vehicleid, elet);
if(elet == 1000) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A jármûnek nincs baja!\");
GivePlayerMoney(playerid, 5000);
GivePlayerMoney(id, -5000);
JavitottKocsik[playerid]++;
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(id));
SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Megjavítottad a kocsit. Kaptál $5000-t.\");
SendClientMessage(id, ZOLD, \"Megjavították a kocsidat.\");
}
return 1;
}
CMD:szolgalat(playerid, params[])
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
if(PlayerInfo[playerid][munka] != MENTOS && PlayerInfo[playerid][munka] != TAXIS) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Te nem tudsz szolgálatba állni!\");
if(PlayerInfo[playerid][munka] == TAXIS)
{
if(sscanf(params, \"d\", ar[playerid])) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /szolgalat [fuvardíj](max. $10000)\");
if(ar[playerid] > 10000 || ar[playerid] < 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Érvénytelen ár. Min: $1 | Max: $10000\");
}
if(Szolgalatban[playerid] == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][munka] == MENTOS)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"Mentõs, %s %s szolgálatba állt.\", nev, Munkarang(playerid));
GivePlayerWeapon(playerid, 41, 999999);
Skinad(playerid);
Szolgalatban[playerid] = 1;
}
if(PlayerInfo[playerid][munka] == TAXIS)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"Taxis, %s %s szolgálatba állt. Fuvardíj: $%d\", nev, Munkarang(playerid), ar[playerid]);
GivePlayerWeapon(playerid, 41, 999999);
Skinad(playerid);
Szolgalatban[playerid] = 1;
}
SendClientMessageToAll(SARGA, string);
} else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Kiléptél a szolgálatból.\"), Szolgalatban[playerid] = 0, ar[playerid] = 0;
return 1;
}
CMD:r(playerid, params[])
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME], szoveg[256], string[256];
if(PlayerInfo[playerid][munka] == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincsen fõnökös munkád!\");
if(sscanf(params, \"s\", szoveg)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /r [szöveg]\");
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
if(PlayerInfo[playerid][munka] == MENTOS) format(string, sizeof(string), \"Mentõs,{e30909}%s(%s): {f8faf7}%s\", nev, Munkarang(playerid), szoveg);
if(PlayerInfo[playerid][munka] == SZERELO) format(string, sizeof(string), \"Szerelõ,{28ad00}%s(%s): {f8faf7}%s\", nev, Munkarang(playerid), szoveg);
if(PlayerInfo[playerid][munka] == TAXIS) format(string, sizeof(string), \"Taxis,{28ad00}%s(%s): {f8faf7}%s\", nev, Munkarang(playerid), szoveg);
 
for(new i; i <MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
    if(PlayerInfo[playerid][munka] == PlayerInfo[munka])
   {
   SendClientMessage(i, 0xffffffAA, string);
   if(hang[playerid] == true) PlayerPlaySound(playerid, 1190, 0, 0, 0);
   }
    }
}
return 1;
}
CMD:help(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Parancsok:\");
if(IsPlayerAdmin(playerid)) SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"ADMIN PARANCS: Mentõs leader kinevezése: /mleader\");
if(IsPlayerAdmin(playerid)) SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"ADMIN PARANCS: Szerelõ leader kinevezése: /szleader\");
SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Online mentõsök: /mentosok\");
SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Online szerelõk: /szerelok\");
if(PlayerInfo[playerid][munkaRang] >= 5) SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Munkás felvétele: /felvesz\");
if(PlayerInfo[playerid][munkaRang] >= 5) SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Rang adása a dolgozónak: /rangad\");
if(PlayerInfo[playerid][munkaRang] >= 5) SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Játékos elbocsájtása: /kirug\");
if(PlayerInfo[playerid][munka] > 0) SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Rádió jelzõ hang be/ki: /hangbe /hangki\");
if(PlayerInfo[playerid][munka] == MENTOS)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Gyógyítás: /gyogyit\");
SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Szolgálat: /szolgalat\");
SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Rádió: /r\");
}
if(PlayerInfo[playerid][munka] == SZERELO)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Szerelés: /szerel\");
SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Rádió: /r\");
}
if(PlayerInfo[playerid][munka] == SZERELO)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Taxizás: /szolgalat\");
SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Rádió: /r\");
}
return 1;
}
CMD:mentosok(playerid, params[])
{
new szamlalo, string[100], string2[2000], string3[50], nev[MAX_PLAYER_NAME], szolgalatban[5];
szamlalo = 0;
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
   if(PlayerInfo[munka] == MENTOS)
   {
        switch(Szolgalatban)
        {
      case 0: { szolgalatban = \"Nem\"; }
      case 1: { szolgalatban = \"Igen\"; }
        }
      szamlalo++;
      GetPlayerName(i, nev, sizeof(nev));
      format(string, sizeof(string), \"{e60000}%s, %s | Szolgálatban: %s\\n\", nev, Munkarang(i), szolgalatban);// | Szolgálatban: %s\\n {e60000}
      strins(string2, string, 0);
   }
}
}
if(szamlalo == 0) return ShowPlayerDialog(playerid, ONLINEDIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mentõszolgálat\", \"{e60000}Nincs online mentõs!\", \"Bezár\", \"\");
format(string, sizeof(string), \"Mentõszolgálat(%d)\", szamlalo);
strins(string3, string, 0);
ShowPlayerDialog(playerid, ONLINEDIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, string3, string2, \"Bezár\", \"\");
return 1;
}
CMD:szerelok(playerid, params[])
{
new szamlalo, string[256], string2[2000], string3[128], nev[MAX_PLAYER_NAME];
szamlalo = 0;
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
if(PlayerInfo[munka] == SZERELO)
{
   szamlalo++;
   GetPlayerName(i, nev, sizeof(nev));
   format(string, sizeof(string), \"{28ad00}%s, %s\\n\", nev, Munkarang(i));
   strins(string2, string, 0);
}
}
if(szamlalo == 0) return ShowPlayerDialog(playerid, ONLINEDIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Szerelõmûhely tagok\", \"{e60000}Nincs online szerelõ!\", \"Bezár\", \"\");
format(string, sizeof(string), \"Szerelõmûhely tagok(%d)\", szamlalo);
strins(string3, string, 0);
ShowPlayerDialog(playerid, ONLINEDIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, string3, string2, \"Bezár\", \"\");
return 1;
}
CMD:taxisok(playerid, params[])
{
new szamlalo, string[256], string2[2000], string3[128], nev[MAX_PLAYER_NAME], szolgalatban[5];
szamlalo = 0;
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
if(PlayerInfo[munka] == TAXIS)
{
        switch(Szolgalatban)
        {
   case 0: { szolgalatban = \"Nem\"; }
   case 1: { szolgalatban = \"Igen\"; }
        }
        
   szamlalo++;
   GetPlayerName(i, nev, sizeof(nev));
   format(string, sizeof(string), \"{ebeb00}%s, %s | Szolgálatban: %s\\n\", nev, Munkarang(i));
   strins(string2, string, 0);
}
}
if(szamlalo == 0) return ShowPlayerDialog(playerid, ONLINEDIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Taxiszolgálat tagok\", \"{e60000}Nincs online taxis!\", \"Bezár\", \"\");
format(string, sizeof(string), \"Taxiszolgálat tagok(%d)\", szamlalo);
strins(string3, string, 0);
ShowPlayerDialog(playerid, ONLINEDIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, string3, string2, \"Bezár\", \"\");
return 1;
}
CMD:hangbe(playerid)
{
hang[playerid] = true;
SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Chathang bekapcsolva!\");
return 1;
}
CMD:hangki(playerid)
{
hang[playerid] = false;
SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Chathang kikapcsolva!\");
return 1;
}
stock Munkarang(playerid)
{
new rang[128];
if(PlayerInfo[playerid][munka] == MENTOS && PlayerInfo[playerid][munkaRang] > 0)
{
    switch(PlayerInfo[playerid][munkaRang])
{
case 1: { rang = \"betanuló\"; }
case 2: { rang = \"ápoló\"; }
case 3: { rang = \"orvos\"; }
case 4: { rang = \"fõorvos\"; }
case 5: { rang = \"professzor\"; }
}
}
if(PlayerInfo[playerid][munka] == SZERELO && PlayerInfo[playerid][munkaRang] > 0)
{
    switch(PlayerInfo[playerid][munkaRang])
{
case 1: { rang = \"tanuló\"; }
case 2: { rang = \"profi\"; }
case 3: { rang = \"mûhelyvezetõ\"; }
}
}
if(PlayerInfo[playerid][munka] == TAXIS && PlayerInfo[playerid][munkaRang] > 0)
{
    switch(PlayerInfo[playerid][munkaRang])
{
case 1: { rang = \"tanuló\"; }
case 2: { rang = \"vérbeli profi\"; }
}
}
return rang;
}
stock Munka(playerid)
{
new m[128];
if(PlayerInfo[playerid][munka] > 0)
{
    switch(PlayerInfo[playerid][munka])
{
case MENTOS: { m = \"mentõs\"; }
case SZERELO: { m = \"szerelõ\"; }
case TAXIS: { m = \"taxis\"; }
}
}
return m;
}
stock Skinad(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
if(PlayerInfo[playerid][munka] == MENTOS)
{
switch(PlayerInfo[playerid][munkaRang])
{
case 1: { SetPlayerSkin(playerid, 276); }
case 2: { SetPlayerSkin(playerid, 275); }
case 3: { SetPlayerSkin(playerid, 275); }
case 4: { SetPlayerSkin(playerid, 274); }
case 5: { SetPlayerSkin(playerid, 274); }
}
}
if(PlayerInfo[playerid][munka] == SZERELO)
{
switch(PlayerInfo[playerid][munkaRang])
{
case 1: { SetPlayerSkin(playerid, 73); }
case 2: { SetPlayerSkin(playerid, 50); }
case 3: { SetPlayerSkin(playerid, 50); }
}
}
if(PlayerInfo[playerid][munka] == TAXIS)
{
switch(PlayerInfo[playerid][munkaRang])
{
case 1: { SetPlayerSkin(playerid, 142); }
case 2: { SetPlayerSkin(playerid, 255); }
}
}
return 1;
}
 
stock Betoltes(playerid)
{
new nev[128], file[128];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(file, sizeof(file), \"Leaderek/%s.ini\", nev);
if(!dini_Exists(file))
{
dini_Create(file);
}
Nullazas(playerid);
format(PlayerInfo[playerid][munka], 128, \"%s\", dini_Get(file, \"Munka\"));
if(strfind(PlayerInfo[playerid][munka], \"Nincs\", true) != -1) PlayerInfo[playerid][munka] = 0;
if(strfind(PlayerInfo[playerid][munka], \"Mentos\", true) != -1) PlayerInfo[playerid][munka] = MENTOS;
if(strfind(PlayerInfo[playerid][munka], \"Szerelo\", true) != -1) PlayerInfo[playerid][munka] = SZERELO;
if(strfind(PlayerInfo[playerid][munka], \"Taxis\", true) != -1) PlayerInfo[playerid][munka] = TAXIS;
PlayerInfo[playerid][munkaRang] = dini_Int(file, \"Munkarang\");
return 1;
}
stock Mentes(playerid)
{
new nev[128], file[128];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(file, sizeof(file), \"Leaderek/%s.ini\", nev);
if(!dini_Exists(file))
{
dini_Create(file);
}
switch(PlayerInfo[playerid][munka])
{
case 0: { dini_Set(file, \"Munka\", \"Nincs\"); }
case MENTOS: { dini_Set(file, \"Munka\", \"Mentos\"); }
case SZERELO: { dini_Set(file, \"Munka\", \"Szerelo\"); }
case TAXIS: { dini_Set(file, \"Munka\", \"Taxis\"); }
}
dini_IntSet(file, \"Munkarang\", PlayerInfo[playerid][munkaRang]);
return 1;
}
stock Nullazas(playerid)
{
PlayerInfo[playerid][munka] = 0;
PlayerInfo[playerid][munkaRang] = 0;
Szolgalatban[playerid] = 0;
JavitottKocsik[playerid] = 0;
GyogyitottEmberek[playerid] = 0;
ar[playerid] = 0;
hang[playerid] = true;
return 1;
}
public fizetes()
{
new string[50], penz, bonuszpenz;
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
       if(PlayerInfo[munka] > 0)
       {
       if(PlayerInfo[munka] == MENTOS)
      {
         if(PlayerInfo[munkaRang] == 1) penz = 10000;
         if(PlayerInfo[munkaRang] == 2) penz = 20000;
         if(PlayerInfo[munkaRang] == 3) penz = 30000;
         if(PlayerInfo[munkaRang] == 4) penz = 40000;
            if(PlayerInfo[munkaRang] == 5) penz = 50000;
         bonuszpenz = GyogyitottEmberek*1000;
      }
       if(PlayerInfo[munka] == SZERELO)
      {
         if(PlayerInfo[munkaRang] == 1) penz = 10000;
         if(PlayerInfo[munkaRang] == 2) penz = 20000;
         if(PlayerInfo[munkaRang] == 3) penz = 50000;
         bonuszpenz = JavitottKocsik*1000;
      }
       if(PlayerInfo[munka] == TAXIS)
      {
         penz = 1000;
      }
      if(PlayerInfo[munka] == MENTOS || PlayerInfo[munka] == SZERELO) return format(string, sizeof(string), \"Megjött a fizetésed! $%d | Bónuszfizetés: $%d\", penz, bonuszpenz), GivePlayerMoney(i, penz+bonuszpenz), SendClientMessage(i, NARANCSS, string);
      if(PlayerInfo[munka] == TAXIS) return format(string, sizeof(string), \"Megjött a fizetésed! $%d\", penz), GivePlayerMoney(i, penz+bonuszpenz), SendClientMessage(i, NARANCSS, string);
      GyogyitottEmberek = 0;
      JavitottKocsik = 0;
       }
    }
}
return 1;
}

 
Pastebin: http://pastebin.com/FMjF2Pn4

54
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Random TextDraw \\ V2 !NeW \\
« Dátum: 2012. December 11. - 09:09:22 »
Egész jó lett!

55
Segítségkérés / Unable to execute compiler...
« Dátum: 2012. Szeptember 29. - 12:13:01 »
Sziasztok! Mióta újratelepítettem az oprendszert folyamatosan ezt a hibát írja ki átfordításkor a pawno. Esetleg valaki nem tudja, hogy mitõl lehet?
 
Unable to execute compiler...[/quote]
Kép a pawno elérési útvonaláról és a beállításokról.


\"lx16gxdl4vzk5dkdyfj.bmp\"

56
Segítségkérés / Hátsó lámpák egyenkénti kezelése
« Dátum: 2012. Augusztus 14. - 17:08:55 »
Sziasztok. Lehetséges a hátsó lámpákat külön-külön kezelni?

57
SA-MP: Szerverfejlesztés / Örök élet elleni "védelem"
« Dátum: 2012. Június 24. - 17:34:13 »
Sziasztok!
Gondolom senki sem szereti ha örök élettel mászkálnak a szerverén, ezért kitaláltam, hogy írok egy kódot ez ellen.
Tehát a lényeg, hiába van örök élete az illetõnek, akkor is megy le az élete.
A kód szabadon átírható, terjeszthetõ.
 

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
   new Float: elet, Float: pancel;
   GetPlayerArmour(damagedid, pancel);
   GetPlayerHealth(damagedid, elet);
   if(pancel == 0) return SetPlayerHealth(damagedid, elet-amount);
   return 1;
}

 
Cheater mentes játékot kívánok mindenkinek!

58
SA-MP: Szerverfejlesztés / Trafipax[UPDATED]
« Dátum: 2012. Június 12. - 20:27:09 »
Sziasztok!
Elég rég óta nem pawnoztam, úgy éreztem ideje volt megírni és publikálni egy scriptet.
Parancsai:
/tlerak - Trafipax lerakása.
/tfelszed - Trafipax felszedése.
/tfelszedall - Az összes trafipax felszedése.
 

#include a_samp
#include zcmd
#include sscanf
#define MAX_TRAFI 200
//----------------------------------------SZÍNEK----------------------------------------//
#define ZOLD 0x03b01aAA
#define SARGA 0xeefa00AA
#define NARANCSS 0xf0a400AA
#define PIROS 0xe60000AA
enum tInfo
{
Van,
Object,
Birsag,
Maxsebesseg,
Gyorshajtasok,
Float: PosX,
Float: PosY,
Float: PosZ,
Float: Fordulas
};
new TrafiInfo[MAX_TRAFI][tInfo];
forward TrafiEllenor();
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"TrafiEllenor\", 2000, true);
return 1;
}
CMD:tlerak(playerid, params[])
{
new string[128];
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Kocsiból nem rakhatod le.\");
if(sscanf(params, \"dd\", TrafiInfo[tInfo][Maxsebesseg], TrafiInfo[tInfo][birsag])) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /tlerak [max sebesség] [bírság]\");
for(new trafi; trafi < MAX_TRAFI; trafi++)
{
    if(TrafiInfo[trafi][Van] == 0)
    {
    GetPlayerPos(playerid, TrafiInfo[tInfo][PosX], TrafiInfo[tInfo][PosY], TrafiInfo[tInfo][PosZ]);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, TrafiInfo[tInfo][Fordulas]);
TrafiInfo[tInfo][Object] = CreateObject(2600, TrafiInfo[tInfo][PosX], TrafiInfo[tInfo][PosY], TrafiInfo[tInfo][PosZ]-1, 0.0, 0.0, TrafiInfo[trafi][Fordulas]);
    TrafiInfo[tInfo][Van] = 1;
    TrafiInfo[tInfo][Gyorshajtasok] = 0;
   format(string, sizeof(string), \"Max sebesség: %d | Bírság: %d\", TrafiInfo[tInfo][Maxsebesseg], TrafiInfo[tInfo][birsag]);
    SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Leraktál egy trafipaxot.\");
    SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
    break;
    }
}
return 1;
}
CMD:tfelszed(playerid)
{
new string[128], Float:x, Float:y, Float:z;
for(new trafi; trafi < MAX_TRAFI; trafi++)
{
    if(TrafiInfo[trafi][Van] == 1)
    {
   GetObjectPos(TrafiInfo[tInfo][Object], x, y, z);
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z))
        {
        DestroyObject(TrafiInfo[trafi][Object]);
      format(string, sizeof(string), \"ID: %d | Gyorshajtások: %d | Bírságok összege: $%d\", trafi, TrafiInfo[trafi][Gyorshajtasok], TrafiInfo[trafi][Gyorshajtasok]*TrafiInfo[trafi][birsag]);
   TrafiInfo[trafi][Van] = 0;
   TrafiInfo[trafi][PosX] = 0;
   TrafiInfo[trafi][PosY] = 0;
   TrafiInfo[trafi][PosZ] = 0;
   TrafiInfo[trafi][Fordulas] = 0;
    SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedtél egy trafipaxot.\");
    SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
         break;
        }
    }
}
return 1;
}
CMD:tfelszedall(playerid)
{
for(new trafi; trafi < MAX_TRAFI; trafi++)
{
DestroyObject(TrafiInfo[tInfo][Object]);
TrafiInfo[tInfo][Van] = 0;
TrafiInfo[tInfo][PosX] = 0;
TrafiInfo[tInfo][PosY] = 0;
TrafiInfo[tInfo][PosZ] = 0;
TrafiInfo[tInfo][Fordulas] = 0;
}
SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedted az összes trafipaxot.\");
return 1;
}
stock GetVehicleSpeed(vehicleid)
{
    new Float:vSpeed[3];
    GetVehicleVelocity( vehicleid, vSpeed[0], vSpeed[1], vSpeed[2] );
    new Float:vSpeed_Float;
    vSpeed_Float = floatsqroot( ((vSpeed[0] * vSpeed[0]) + (vSpeed[1] * vSpeed[1])) + (vSpeed[2] * vSpeed[2])) * 180.0;
    new vSpeed_Int;
    vSpeed_Int = floatround( vSpeed_Float, floatround_round );
return vSpeed_Int;
}
public TrafiEllenor()
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
new Float:x, Float:y, Float:z, string[128];
for(new playerid; playerid < MAX_TRAFI; playerid++)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
   for(new trafi; trafi < MAX_TRAFI; trafi++)
   {
       if(TrafiInfo[tInfo][Van] == 1)
       {
         GetObjectPos(TrafiInfo[tInfo][Object], x, y, z);
           if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 30.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
           {
            new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
              if(GetVehicleSpeed(vehicleid) > TrafiInfo[tInfo][Maxsebesseg])
              {
              TrafiInfo[tInfo][Gyorshajtasok]++;
              GivePlayerMoney(playerid, -TrafiInfo[tInfo][birsag]);
            format(string, sizeof(string), \"%st lekapta a trafipax! Max sebesség: %d | Sebessége: %d | Bírság: $%d\", nev, TrafiInfo[trafi][Maxsebesseg], GetVehicleSpeed(vehicleid), TrafiInfo[trafi][birsag]);
            SendClientMessageToAll(SARGA, string);
            break;
              }
           }
       }
           }
}
}
return 1;
}

 
Régi, pwn: http://www.solidfiles.com/d/4f61cd1292/
Új, Pastebin: http://pastebin.com/BcVKaQKb

59
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szögesdrót[UPDATED]
« Dátum: 2012. Március 15. - 18:41:56 »
Sziasztok! Nem rég írtam egy szögesdrót scriptet, mivel egy kérésben szerepelt.
Gondoltam nyitok neki egy témát, hátha valakit érdekel.
Parancsai:
/lerak - Szögesdrót lerakása.
/felszed - Szögesdrót felszedése.
/felszedall - Az összes szögesdrót felszedése.
 

#include a_samp
#include zcmd
#define MAX_DROT 200
//----------------------------------------SZÍNEK----------------------------------------//
#define ZOLD 0x03b01aAA
#define SARGA 0xeefa00AA
#define NARANCSS 0xf0a400AA
#define PIROS 0xe60000AA
enum szInfo
{
Van,
Object,
Float: PosX,
Float: PosY,
Float: PosZ,
Float: Fordulas
};
new DrotInfo[MAX_DROT][szInfo];
new foutobject[50];
CMD:lerak(playerid)
{
new string[128];
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Kocsiból nem rakhatod le.\");
for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
{
    if(DrotInfo[drot][Van] == 0)
    {
    GetPlayerPos(playerid, DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, DrotInfo[drot][Fordulas]);
DrotInfo[drot][Object] = CreateObject(2892, DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]-1, 0.0, 0.0, DrotInfo[drot][Fordulas]);
    DrotInfo[drot][Van] = 1;
   format(string, sizeof(string), \"X: %f Y: %f Z: %f Fordulas: %f | ID: %d\", DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]-1, DrotInfo[drot][Fordulas], drot);
    SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Leraktál egy szögesdrótot.\");
    SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Adatok:\");
    SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
    break;
    }
}
return 1;
}
CMD:felszed(playerid)
{
new string[128], Float:x, Float:y, Float:z;
for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
{
    if(DrotInfo[drot][Van] == 1)
    {
   GetObjectPos(DrotInfo[drot][Object], x, y, z);
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z))
        {
        DestroyObject(DrotInfo[drot][Object]);
      format(string, sizeof(string), \"X: %f Y: %f Z: %f Fordulas: %f | ID: %d\", DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ], DrotInfo[drot][Fordulas], drot);
   DrotInfo[drot][Van] = 0;
   DrotInfo[drot][PosX] = 0;
   DrotInfo[drot][PosY] = 0;
   DrotInfo[drot][PosZ] = 0;
   DrotInfo[drot][Fordulas] = 0;
    SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
    SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Adatok:\");
    SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
         break;
        }
    }
}
return 1;
}
CMD:felszedall(playerid)
{
for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
{
DestroyObject(DrotInfo[drot][Object]);
DrotInfo[drot][Van] = 0;
DrotInfo[drot][PosX] = 0;
DrotInfo[drot][PosY] = 0;
DrotInfo[drot][PosZ] = 0;
DrotInfo[drot][Fordulas] = 0;
}
SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedted az összes szögesdrótot.\");
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
new panels, doors, lights, tires;
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
{
    if(DrotInfo[drot][Van] == 1)
    {
   GetObjectPos(DrotInfo[drot][Object], x, y, z);
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
        GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
        UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15);
         break;
        }
    }
}
GetObjectPos(foutobject[49], x, y, z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15);
}
return 1;
}

 
Pastebin: http://pastebin.com/zL0d4c7D

60
Bemutatkozás / Cannonn
« Dátum: 2012. Március 13. - 09:53:24 »
Sziasztok!
Így több mint egy év után, gondoltam belekezdek végre és írok egy bemutatkozást.
Fontosabb információk:
Tóth Gábornak hívnak, Kiskunhalason lakom, 14 éves, általános iskolás tanuló vagyok.
Kedvenc tantárgyaim a fizika, matek, kémia. A történelmet, irodalmat, nyelvtant nem annyira csípem.
Kedvenc ételem, úgy, nagyon nincs. Mindent megeszek ami jó. :D
A szabadidõm legnagyobb részét a sampal töltöm.
Multiplayeres pályafutásom:
A multiplayerrel kb 10 évesen kezdtem el játszani. A legelsõ szerver amin tartósan játszottam, az a Canabis Cool Party Szerver.
Itt kaptam meg az elsõ klánomat, melyet sok új követett, sajnos sikertelenül.
A scriptelést Stricica, Legjobb Magyar Rendõrség nevezetû szerverén kezdtem el.
Kaptam nagyon sok építõ jellegû kritikát, ezeket megfogadtam.
Lassan megismertem a fórumot. Eleinte nagyon sok scriptet kértem, ezután volt egy kis kihagyásom.
Miután visszatértem, elkezdtem \"komolyabban\" scriptelni.
\"Megírtam\" az elsõ Civilek És Rendõrök szerver módját, amiben a fórum nagyon sokat segített, majd megnyitottam a szervert.
A kevés játékos és a kevés idõm miatt a szerver megszûnt.
Rövid idõ múlva újra írtam a Civilek És Rendõrök szerver módját, ezzel fut a jelenlegi szerverem.
Ezt a szervert fejlesztgetem néhanapján.
Valószínû elég sok apró dolgot kihagytam, de körülbelül ennyi.
Játékok, amiket kedvelek: COD, GTA, Minecraft
Játékok, amiket utálok: Terrarian
Köszönet Stricicának és persze az egész fórumnak, aki nagyon sokat segített eleinte a scriptelésben.
Remélem elég alaposan megismertetek.
Ha még eszembe jut valami, azzal ki fogom egészíteni.
Köszönöm a figyelmet!

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal