Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - CANNONN
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
46
« Dátum: 2013. Január 25. - 14:32:31 »
47
« Dátum: 2013. Január 25. - 14:31:44 »
48
« Dátum: 2013. Január 25. - 14:28:50 »
49
« Dátum: 2013. Január 25. - 14:28:18 »
50
« Dátum: 2013. Január 25. - 14:27:51 »
51
« Dátum: 2013. Január 25. - 14:26:19 »
52
« Dátum: 2012. December 23. - 19:29:06 »
Nézd el ha tévedek, de én ezt a scriptet már láttam akkor, amikor elkezdtem scriptelni. Az pedig nem most volt. :confused: Sorry, nem néztem a dátumot.....
53
« Dátum: 2012. December 20. - 10:52:02 »
Találtam egy leaderes munka scriptet, melyet még az RFS szervernek írtam. Elméletben nincsen benne hiba, de ha találtok, szóljatok és javítom. #include a_samp #include sscanf #include dini #include zcmd #include fixchars #define MENTOS 1 #define SZERELO 2 #define TAXIS 3 //----------------------------------------BEÁLLÍTÁSOK----------------------------------------// #define FGYAKORISAG 1 // Percben add meg, hogy mennyi idõn belül kapjanak fizetést. //----------------------------------------SZÍNEK----------------------------------------// #define ZOLD 0x03b01aAA #define SARGA 0xeefa00AA #define NARANCSS 0xf0a400AA #define PIROS 0xe60000AA #define MENTOKDIALOG 55 #define ONLINEDIALOG 55 enum pInfo { munka[128], munkaRang }; new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; new Szolgalatban[MAX_PLAYERS]; new JavitottKocsik[MAX_PLAYERS]; new GyogyitottEmberek[MAX_PLAYERS]; new ar[MAX_PLAYERS]; new bool:hang[MAX_PLAYERS] = true; forward fizetes(); public OnFilterScriptInit() { SetTimer(\"fizetes\", FGYAKORISAG*60000, true); } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { if(GetVehicleModel(vehicleid) == 420 && PlayerInfo[playerid][munka] != TAXIS && !IsPlayerAdmin(playerid)) ClearAnimations(playerid), GameTextForPlayer(playerid, \"Ez a jármu taxisoknak\", 2000, 4); if(GetVehicleModel(vehicleid) == 416 && PlayerInfo[playerid][munka] != MENTOS && !IsPlayerAdmin(playerid)) ClearAnimations(playerid), GameTextForPlayer(playerid, \"Ez a jármû mentõsöknek\", 2000, 4); if(GetVehicleModel(vehicleid) == 525 && PlayerInfo[playerid][munka] != SZERELO && !IsPlayerAdmin(playerid)) ClearAnimations(playerid), GameTextForPlayer(playerid, \"Ez a jármû szerelõknek\", 2000, 4); } if(newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER) { for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerInVehicle(i, vehicleid)) { if(GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_DRIVER && Szolgalatban) { GivePlayerMoney(playerid, -ar); GivePlayerMoney(i, ar); SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Beszálltál a taxiba. Költség levonva.\"); SendClientMessage(i, SARGA, \"Beszálltak a taxiba. Ár odaadva.\"); } } } } return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { Betoltes(playerid); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { Mentes(playerid); return 1; } CMD:mleader(playerid, params[]) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { new id, nev[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; if(sscanf(params, \"d\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /mleader [játékos azonosító]\"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem tartózkodik a szerveren a játékos.\"); PlayerInfo[id][munka] = MENTOS; PlayerInfo[id][munkaRang] = 5; Skinad(id); GetPlayerName(id, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s-t %snek. Rangja: %s\", nev, Munka(id), Munkarang(id)); SendClientMessage(playerid, ZOLD, string); GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett %snek. Rangod: %s\", nev, Munka(id), Munkarang(id)); SendClientMessage(id, NARANCSS, string); GameTextForPlayer(id, string, 2000, 4); format(string, sizeof(string), \"%s ki lett nevezve %snek. Rangja: %s\", nev, Munka(id), Munkarang(id)); SendClientMessageToAll(ZOLD, string); Mentes(id); } else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy admin.\"); return 1; } CMD:szleader(playerid, params[]) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { new id, nev[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; if(sscanf(params, \"d\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /szleader [játékos azonosító]\"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem tartózkodik a szerveren a játékos.\"); PlayerInfo[id][munka] = SZERELO; PlayerInfo[id][munkaRang] = 3; Skinad(id); GetPlayerName(id, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s-t %snek. Rangja: %s\", nev, Munka(id), Munkarang(id)); SendClientMessage(playerid, ZOLD, string); GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett %snek. Rangod: %s\", nev, Munka(id), Munkarang(id)); SendClientMessage(id, NARANCSS, string); GameTextForPlayer(id, string, 2000, 4); format(string, sizeof(string), \"%s ki lett nevezve %snek. Rangja: %s\", nev, Munka(id), Munkarang(id)); SendClientMessageToAll(ZOLD, string); Mentes(id); } else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy admin.\"); return 1; } CMD:tleader(playerid, params[]) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { new id, nev[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; if(sscanf(params, \"d\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /szleader [játékos azonosító]\"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem tartózkodik a szerveren a játékos.\"); PlayerInfo[id][munka] = TAXIS; PlayerInfo[id][munkaRang] = 2; Skinad(id); GetPlayerName(id, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s-t %snak. Rangja: %s.\", nev, Munka(id), Munkarang(id)); SendClientMessage(playerid, ZOLD, string); GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett %snak. Rangod: %s.\", nev, Munka(id), Munkarang(id)); SendClientMessage(id, NARANCSS, string); GameTextForPlayer(id, string, 2000, 4); format(string, sizeof(string), \"%s ki lett nevezve %snak. Rangja: %s.\", nev, Munka(id), Munkarang(id)); SendClientMessageToAll(ZOLD, string); Mentes(id); } else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy admin.\"); return 1; } CMD:felvesz(playerid, params[]) { new id, nev[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; if(PlayerInfo[playerid][munka] > 0) { if(sscanf(params, \"d\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /felvesz [játékos azonosító]\"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem tartózkodik a szerveren a játékos.\"); if(PlayerInfo[id][munka] == PlayerInfo[playerid][munka]) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már itt dolgozik.\"); if(PlayerInfo[playerid][munkaRang] != 5 && PlayerInfo[playerid][munka] != MENTOS || PlayerInfo[playerid][munkaRang] != 3 && PlayerInfo[playerid][munka] != TAXIS || PlayerInfo[playerid][munkaRang] != 3 && PlayerInfo[playerid][munka] != SZERELO) { if(PlayerInfo[id][munka] > 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már dolgozik valahol.\"); GetPlayerName(id, nev, sizeof(nev)); PlayerInfo[id][munka] = PlayerInfo[playerid][munka]; PlayerInfo[id][munkaRang] = 1; Skinad(id); format(string, sizeof(string), \"Felvetted %s-t %snek.\", nev, Munka(id)); SendClientMessage(playerid, ZOLD, string); format(string, sizeof(string), \"Fel lettél véve %snek. A parancsokat megnézheted a /help paranccsal.\", Munka(id)); SendClientMessage(id, NARANCSS, string); GameTextForPlayer(id, string, 2000, 4); Mentes(id); } } else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincsen fõnökös munkád!\"); return 1; } CMD:rangad(playerid, params[]) { new id, szint, nev[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; if(sscanf(params, \"dd\", id, szint)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /szintad [játékos azonosító] [rang]\"); if(PlayerInfo[playerid][munkaRang] != 5 && PlayerInfo[playerid][munka] != MENTOS || PlayerInfo[playerid][munkaRang] != 3 && PlayerInfo[playerid][munka] != TAXIS || PlayerInfo[playerid][munkaRang] != 3 && PlayerInfo[playerid][munka] != SZERELO) { if(PlayerInfo[id][munka] == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs is munkája. Hová szeretnéd elõléptetni?\"); if(PlayerInfo[playerid][munka] == MENTOS && szint > 5) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Érvénytelen rang. Max 5.\"); if(PlayerInfo[playerid][munka] == SZERELO && szint > 3) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Érvénytelen rang. Max 3.\"); if(PlayerInfo[id][munka] != PlayerInfo[playerid][munka]) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem dolgozik ott ahol te.\"); if(szint == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Érvénytelen rang. Kirugni a /kirug paranccsal tudsz.\"); PlayerInfo[id][munkaRang] = szint; Skinad(id); GetPlayerName(id, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"Elõléptetted %s-t %snak.\", nev, Munkarang(id)); SendClientMessage(playerid, ZOLD, string); format(string, sizeof(string), \"A fõnököd új rangot adott: %s\", Munkarang(id)); SendClientMessage(id, NARANCSS, string); GameTextForPlayer(id, string, 2000, 4); Mentes(id); } return 1; } CMD:kirug(playerid, params[]) { new id, nev[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; if(sscanf(params, \"d\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /kirug [játékos azonosító]\"); if(PlayerInfo[playerid][munkaRang] != 5 && PlayerInfo[playerid][munka] != MENTOS || PlayerInfo[playerid][munkaRang] != 3 && PlayerInfo[playerid][munka] != TAXIS || PlayerInfo[playerid][munkaRang] != 3 && PlayerInfo[playerid][munka] != SZERELO) { if(PlayerInfo[id][munka] == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs is munkája. Mibõl szeretnéd kirugni?\"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem tartózkodik a szerveren a játékos.\"); if(PlayerInfo[id][munka] != PlayerInfo[playerid][munka]) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem a te dolgozód.\"); GetPlayerName(id, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"Kirugtad %s-t a %s állásából. Volt rangja: %s.\", nev, Munka(playerid), Munkarang(id)); SendClientMessage(playerid, ZOLD, string); PlayerInfo[id][munka] = 0; PlayerInfo[id][munkaRang] = 0; Skinad(id); SendClientMessage(id, NARANCSS, \"A fõnököd kirugott a munkádból.\"); GameTextForPlayer(id, \"A fõnököd kirugott a munkádból.\", 2000, 4); Mentes(id); } return 1; } CMD:gyogyit(playerid, params[]) { new id, nev[MAX_PLAYER_NAME], string[128], Float:elet, Float:x, Float:y, Float:z; if(PlayerInfo[playerid][munka] != MENTOS) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Te nem tudsz gyógyítani!\"); if(PlayerInfo[playerid][munka] == MENTOS || IsPlayerAdmin(playerid)) { if(sscanf(params, \"d\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /gyogyit [játékos azonosító]\"); if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nanana! Ne gyógyítsd magadat.\"); GetPlayerPos(id, x, y, z); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, x, y, z)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a célszemély közelében.\"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem tartózkodik a szerveren a játékos.\"); GetPlayerHealth(id, elet); GetPlayerName(id, nev, sizeof(nev)); if(elet == 100) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékosnak nincs semmi baja.\"); SetPlayerHealth(id, 100); GivePlayerMoney(playerid, 100); format(string, sizeof(string), \"Meggyógyítottad %s-t. Kaptál $100-t.\", nev); SendClientMessage(playerid, ZOLD, string); GyogyitottEmberek[playerid]++; GameTextForPlayer(id, \"Meggyógyítottak\", 2000, 4); } return 1; } CMD:szerel(playerid, params[]) { new Float: elet, id, Float:x, Float:y, Float:z, vehicleid = GetPlayerVehicleID(id); if(sscanf(params, \"d\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /szerel [playerid]\"); if(PlayerInfo[playerid][munka] != SZERELO) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Te nem tudsz szerelni!\"); if(PlayerInfo[playerid][munka] == SZERELO || IsPlayerAdmin(playerid)) { GetPlayerPos(id, x, y, z); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem javíthatsz jármûbõl!\"); if(!IsPlayerInAnyVehicle(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A célszemély nincs jármûben!\"); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, x, y, z)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a célszemély közelében.\"); GetVehicleHealth(vehicleid, elet); if(elet == 1000) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A jármûnek nincs baja!\"); GivePlayerMoney(playerid, 5000); GivePlayerMoney(id, -5000); JavitottKocsik[playerid]++; RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(id)); SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Megjavítottad a kocsit. Kaptál $5000-t.\"); SendClientMessage(id, ZOLD, \"Megjavították a kocsidat.\"); } return 1; } CMD:szolgalat(playerid, params[]) { new nev[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; if(PlayerInfo[playerid][munka] != MENTOS && PlayerInfo[playerid][munka] != TAXIS) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Te nem tudsz szolgálatba állni!\"); if(PlayerInfo[playerid][munka] == TAXIS) { if(sscanf(params, \"d\", ar[playerid])) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /szolgalat [fuvardíj](max. $10000)\"); if(ar[playerid] > 10000 || ar[playerid] < 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Érvénytelen ár. Min: $1 | Max: $10000\"); } if(Szolgalatban[playerid] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][munka] == MENTOS) { GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"Mentõs, %s %s szolgálatba állt.\", nev, Munkarang(playerid)); GivePlayerWeapon(playerid, 41, 999999); Skinad(playerid); Szolgalatban[playerid] = 1; } if(PlayerInfo[playerid][munka] == TAXIS) { GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"Taxis, %s %s szolgálatba állt. Fuvardíj: $%d\", nev, Munkarang(playerid), ar[playerid]); GivePlayerWeapon(playerid, 41, 999999); Skinad(playerid); Szolgalatban[playerid] = 1; } SendClientMessageToAll(SARGA, string); } else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Kiléptél a szolgálatból.\"), Szolgalatban[playerid] = 0, ar[playerid] = 0; return 1; } CMD:r(playerid, params[]) { new nev[MAX_PLAYER_NAME], szoveg[256], string[256]; if(PlayerInfo[playerid][munka] == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincsen fõnökös munkád!\"); if(sscanf(params, \"s\", szoveg)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /r [szöveg]\"); GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); if(PlayerInfo[playerid][munka] == MENTOS) format(string, sizeof(string), \"Mentõs,{e30909}%s(%s): {f8faf7}%s\", nev, Munkarang(playerid), szoveg); if(PlayerInfo[playerid][munka] == SZERELO) format(string, sizeof(string), \"Szerelõ,{28ad00}%s(%s): {f8faf7}%s\", nev, Munkarang(playerid), szoveg); if(PlayerInfo[playerid][munka] == TAXIS) format(string, sizeof(string), \"Taxis,{28ad00}%s(%s): {f8faf7}%s\", nev, Munkarang(playerid), szoveg); for(new i; i <MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(PlayerInfo[playerid][munka] == PlayerInfo[munka]) { SendClientMessage(i, 0xffffffAA, string); if(hang[playerid] == true) PlayerPlaySound(playerid, 1190, 0, 0, 0); } } } return 1; } CMD:help(playerid, params[]) { SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Parancsok:\"); if(IsPlayerAdmin(playerid)) SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"ADMIN PARANCS: Mentõs leader kinevezése: /mleader\"); if(IsPlayerAdmin(playerid)) SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"ADMIN PARANCS: Szerelõ leader kinevezése: /szleader\"); SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Online mentõsök: /mentosok\"); SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Online szerelõk: /szerelok\"); if(PlayerInfo[playerid][munkaRang] >= 5) SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Munkás felvétele: /felvesz\"); if(PlayerInfo[playerid][munkaRang] >= 5) SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Rang adása a dolgozónak: /rangad\"); if(PlayerInfo[playerid][munkaRang] >= 5) SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Játékos elbocsájtása: /kirug\"); if(PlayerInfo[playerid][munka] > 0) SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Rádió jelzõ hang be/ki: /hangbe /hangki\"); if(PlayerInfo[playerid][munka] == MENTOS) { SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Gyógyítás: /gyogyit\"); SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Szolgálat: /szolgalat\"); SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Rádió: /r\"); } if(PlayerInfo[playerid][munka] == SZERELO) { SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Szerelés: /szerel\"); SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Rádió: /r\"); } if(PlayerInfo[playerid][munka] == SZERELO) { SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Taxizás: /szolgalat\"); SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Rádió: /r\"); } return 1; } CMD:mentosok(playerid, params[]) { new szamlalo, string[100], string2[2000], string3[50], nev[MAX_PLAYER_NAME], szolgalatban[5]; szamlalo = 0; for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(PlayerInfo[munka] == MENTOS) { switch(Szolgalatban) { case 0: { szolgalatban = \"Nem\"; } case 1: { szolgalatban = \"Igen\"; } } szamlalo++; GetPlayerName(i, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"{e60000}%s, %s | Szolgálatban: %s\\n\", nev, Munkarang(i), szolgalatban);// | Szolgálatban: %s\\n {e60000} strins(string2, string, 0); } } } if(szamlalo == 0) return ShowPlayerDialog(playerid, ONLINEDIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mentõszolgálat\", \"{e60000}Nincs online mentõs!\", \"Bezár\", \"\"); format(string, sizeof(string), \"Mentõszolgálat(%d)\", szamlalo); strins(string3, string, 0); ShowPlayerDialog(playerid, ONLINEDIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, string3, string2, \"Bezár\", \"\"); return 1; } CMD:szerelok(playerid, params[]) { new szamlalo, string[256], string2[2000], string3[128], nev[MAX_PLAYER_NAME]; szamlalo = 0; for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(PlayerInfo[munka] == SZERELO) { szamlalo++; GetPlayerName(i, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"{28ad00}%s, %s\\n\", nev, Munkarang(i)); strins(string2, string, 0); } } if(szamlalo == 0) return ShowPlayerDialog(playerid, ONLINEDIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Szerelõmûhely tagok\", \"{e60000}Nincs online szerelõ!\", \"Bezár\", \"\"); format(string, sizeof(string), \"Szerelõmûhely tagok(%d)\", szamlalo); strins(string3, string, 0); ShowPlayerDialog(playerid, ONLINEDIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, string3, string2, \"Bezár\", \"\"); return 1; } CMD:taxisok(playerid, params[]) { new szamlalo, string[256], string2[2000], string3[128], nev[MAX_PLAYER_NAME], szolgalatban[5]; szamlalo = 0; for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(PlayerInfo[munka] == TAXIS) { switch(Szolgalatban) { case 0: { szolgalatban = \"Nem\"; } case 1: { szolgalatban = \"Igen\"; } } szamlalo++; GetPlayerName(i, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"{ebeb00}%s, %s | Szolgálatban: %s\\n\", nev, Munkarang(i)); strins(string2, string, 0); } } if(szamlalo == 0) return ShowPlayerDialog(playerid, ONLINEDIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Taxiszolgálat tagok\", \"{e60000}Nincs online taxis!\", \"Bezár\", \"\"); format(string, sizeof(string), \"Taxiszolgálat tagok(%d)\", szamlalo); strins(string3, string, 0); ShowPlayerDialog(playerid, ONLINEDIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, string3, string2, \"Bezár\", \"\"); return 1; } CMD:hangbe(playerid) { hang[playerid] = true; SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Chathang bekapcsolva!\"); return 1; } CMD:hangki(playerid) { hang[playerid] = false; SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Chathang kikapcsolva!\"); return 1; } stock Munkarang(playerid) { new rang[128]; if(PlayerInfo[playerid][munka] == MENTOS && PlayerInfo[playerid][munkaRang] > 0) { switch(PlayerInfo[playerid][munkaRang]) { case 1: { rang = \"betanuló\"; } case 2: { rang = \"ápoló\"; } case 3: { rang = \"orvos\"; } case 4: { rang = \"fõorvos\"; } case 5: { rang = \"professzor\"; } } } if(PlayerInfo[playerid][munka] == SZERELO && PlayerInfo[playerid][munkaRang] > 0) { switch(PlayerInfo[playerid][munkaRang]) { case 1: { rang = \"tanuló\"; } case 2: { rang = \"profi\"; } case 3: { rang = \"mûhelyvezetõ\"; } } } if(PlayerInfo[playerid][munka] == TAXIS && PlayerInfo[playerid][munkaRang] > 0) { switch(PlayerInfo[playerid][munkaRang]) { case 1: { rang = \"tanuló\"; } case 2: { rang = \"vérbeli profi\"; } } } return rang; } stock Munka(playerid) { new m[128]; if(PlayerInfo[playerid][munka] > 0) { switch(PlayerInfo[playerid][munka]) { case MENTOS: { m = \"mentõs\"; } case SZERELO: { m = \"szerelõ\"; } case TAXIS: { m = \"taxis\"; } } } return m; } stock Skinad(playerid) { TogglePlayerControllable(playerid, 1); if(PlayerInfo[playerid][munka] == MENTOS) { switch(PlayerInfo[playerid][munkaRang]) { case 1: { SetPlayerSkin(playerid, 276); } case 2: { SetPlayerSkin(playerid, 275); } case 3: { SetPlayerSkin(playerid, 275); } case 4: { SetPlayerSkin(playerid, 274); } case 5: { SetPlayerSkin(playerid, 274); } } } if(PlayerInfo[playerid][munka] == SZERELO) { switch(PlayerInfo[playerid][munkaRang]) { case 1: { SetPlayerSkin(playerid, 73); } case 2: { SetPlayerSkin(playerid, 50); } case 3: { SetPlayerSkin(playerid, 50); } } } if(PlayerInfo[playerid][munka] == TAXIS) { switch(PlayerInfo[playerid][munkaRang]) { case 1: { SetPlayerSkin(playerid, 142); } case 2: { SetPlayerSkin(playerid, 255); } } } return 1; } stock Betoltes(playerid) { new nev[128], file[128]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(file, sizeof(file), \"Leaderek/%s.ini\", nev); if(!dini_Exists(file)) { dini_Create(file); } Nullazas(playerid); format(PlayerInfo[playerid][munka], 128, \"%s\", dini_Get(file, \"Munka\")); if(strfind(PlayerInfo[playerid][munka], \"Nincs\", true) != -1) PlayerInfo[playerid][munka] = 0; if(strfind(PlayerInfo[playerid][munka], \"Mentos\", true) != -1) PlayerInfo[playerid][munka] = MENTOS; if(strfind(PlayerInfo[playerid][munka], \"Szerelo\", true) != -1) PlayerInfo[playerid][munka] = SZERELO; if(strfind(PlayerInfo[playerid][munka], \"Taxis\", true) != -1) PlayerInfo[playerid][munka] = TAXIS; PlayerInfo[playerid][munkaRang] = dini_Int(file, \"Munkarang\"); return 1; } stock Mentes(playerid) { new nev[128], file[128]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(file, sizeof(file), \"Leaderek/%s.ini\", nev); if(!dini_Exists(file)) { dini_Create(file); } switch(PlayerInfo[playerid][munka]) { case 0: { dini_Set(file, \"Munka\", \"Nincs\"); } case MENTOS: { dini_Set(file, \"Munka\", \"Mentos\"); } case SZERELO: { dini_Set(file, \"Munka\", \"Szerelo\"); } case TAXIS: { dini_Set(file, \"Munka\", \"Taxis\"); } } dini_IntSet(file, \"Munkarang\", PlayerInfo[playerid][munkaRang]); return 1; } stock Nullazas(playerid) { PlayerInfo[playerid][munka] = 0; PlayerInfo[playerid][munkaRang] = 0; Szolgalatban[playerid] = 0; JavitottKocsik[playerid] = 0; GyogyitottEmberek[playerid] = 0; ar[playerid] = 0; hang[playerid] = true; return 1; } public fizetes() { new string[50], penz, bonuszpenz; for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(PlayerInfo[munka] > 0) { if(PlayerInfo[munka] == MENTOS) { if(PlayerInfo[munkaRang] == 1) penz = 10000; if(PlayerInfo[munkaRang] == 2) penz = 20000; if(PlayerInfo[munkaRang] == 3) penz = 30000; if(PlayerInfo[munkaRang] == 4) penz = 40000; if(PlayerInfo[munkaRang] == 5) penz = 50000; bonuszpenz = GyogyitottEmberek*1000; } if(PlayerInfo[munka] == SZERELO) { if(PlayerInfo[munkaRang] == 1) penz = 10000; if(PlayerInfo[munkaRang] == 2) penz = 20000; if(PlayerInfo[munkaRang] == 3) penz = 50000; bonuszpenz = JavitottKocsik*1000; } if(PlayerInfo[munka] == TAXIS) { penz = 1000; } if(PlayerInfo[munka] == MENTOS || PlayerInfo[munka] == SZERELO) return format(string, sizeof(string), \"Megjött a fizetésed! $%d | Bónuszfizetés: $%d\", penz, bonuszpenz), GivePlayerMoney(i, penz+bonuszpenz), SendClientMessage(i, NARANCSS, string); if(PlayerInfo[munka] == TAXIS) return format(string, sizeof(string), \"Megjött a fizetésed! $%d\", penz), GivePlayerMoney(i, penz+bonuszpenz), SendClientMessage(i, NARANCSS, string); GyogyitottEmberek = 0; JavitottKocsik = 0; } } } return 1; }
Pastebin: http://pastebin.com/FMjF2Pn4
54
« Dátum: 2012. December 11. - 09:09:22 »
Egész jó lett!
55
« Dátum: 2012. Szeptember 29. - 12:13:01 »
Sziasztok! Mióta újratelepítettem az oprendszert folyamatosan ezt a hibát írja ki átfordításkor a pawno. Esetleg valaki nem tudja, hogy mitõl lehet? Unable to execute compiler...[/quote] Kép a pawno elérési útvonaláról és a beállításokról.
56
« Dátum: 2012. Augusztus 14. - 17:08:55 »
Sziasztok. Lehetséges a hátsó lámpákat külön-külön kezelni?
57
« Dátum: 2012. Június 24. - 17:34:13 »
Sziasztok! Gondolom senki sem szereti ha örök élettel mászkálnak a szerverén, ezért kitaláltam, hogy írok egy kódot ez ellen. Tehát a lényeg, hiába van örök élete az illetõnek, akkor is megy le az élete. A kód szabadon átírható, terjeszthetõ. public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid) { new Float: elet, Float: pancel; GetPlayerArmour(damagedid, pancel); GetPlayerHealth(damagedid, elet); if(pancel == 0) return SetPlayerHealth(damagedid, elet-amount); return 1; }
Cheater mentes játékot kívánok mindenkinek!
58
« Dátum: 2012. Június 12. - 20:27:09 »
Sziasztok! Elég rég óta nem pawnoztam, úgy éreztem ideje volt megírni és publikálni egy scriptet. Parancsai: /tlerak - Trafipax lerakása. /tfelszed - Trafipax felszedése. /tfelszedall - Az összes trafipax felszedése. #include a_samp #include zcmd #include sscanf #define MAX_TRAFI 200 //----------------------------------------SZÍNEK----------------------------------------// #define ZOLD 0x03b01aAA #define SARGA 0xeefa00AA #define NARANCSS 0xf0a400AA #define PIROS 0xe60000AA enum tInfo { Van, Object, Birsag, Maxsebesseg, Gyorshajtasok, Float: PosX, Float: PosY, Float: PosZ, Float: Fordulas }; new TrafiInfo[MAX_TRAFI][tInfo]; forward TrafiEllenor(); public OnFilterScriptInit() { SetTimer(\"TrafiEllenor\", 2000, true); return 1; } CMD:tlerak(playerid, params[]) { new string[128]; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Kocsiból nem rakhatod le.\"); if(sscanf(params, \"dd\", TrafiInfo[tInfo][Maxsebesseg], TrafiInfo[tInfo][birsag])) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /tlerak [max sebesség] [bírság]\"); for(new trafi; trafi < MAX_TRAFI; trafi++) { if(TrafiInfo[trafi][Van] == 0) { GetPlayerPos(playerid, TrafiInfo[tInfo][PosX], TrafiInfo[tInfo][PosY], TrafiInfo[tInfo][PosZ]); GetPlayerFacingAngle(playerid, TrafiInfo[tInfo][Fordulas]); TrafiInfo[tInfo][Object] = CreateObject(2600, TrafiInfo[tInfo][PosX], TrafiInfo[tInfo][PosY], TrafiInfo[tInfo][PosZ]-1, 0.0, 0.0, TrafiInfo[trafi][Fordulas]); TrafiInfo[tInfo][Van] = 1; TrafiInfo[tInfo][Gyorshajtasok] = 0; format(string, sizeof(string), \"Max sebesség: %d | Bírság: %d\", TrafiInfo[tInfo][Maxsebesseg], TrafiInfo[tInfo][birsag]); SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Leraktál egy trafipaxot.\"); SendClientMessage(playerid, ZOLD, string); break; } } return 1; } CMD:tfelszed(playerid) { new string[128], Float:x, Float:y, Float:z; for(new trafi; trafi < MAX_TRAFI; trafi++) { if(TrafiInfo[trafi][Van] == 1) { GetObjectPos(TrafiInfo[tInfo][Object], x, y, z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z)) { DestroyObject(TrafiInfo[trafi][Object]); format(string, sizeof(string), \"ID: %d | Gyorshajtások: %d | Bírságok összege: $%d\", trafi, TrafiInfo[trafi][Gyorshajtasok], TrafiInfo[trafi][Gyorshajtasok]*TrafiInfo[trafi][birsag]); TrafiInfo[trafi][Van] = 0; TrafiInfo[trafi][PosX] = 0; TrafiInfo[trafi][PosY] = 0; TrafiInfo[trafi][PosZ] = 0; TrafiInfo[trafi][Fordulas] = 0; SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedtél egy trafipaxot.\"); SendClientMessage(playerid, ZOLD, string); break; } } } return 1; } CMD:tfelszedall(playerid) { for(new trafi; trafi < MAX_TRAFI; trafi++) { DestroyObject(TrafiInfo[tInfo][Object]); TrafiInfo[tInfo][Van] = 0; TrafiInfo[tInfo][PosX] = 0; TrafiInfo[tInfo][PosY] = 0; TrafiInfo[tInfo][PosZ] = 0; TrafiInfo[tInfo][Fordulas] = 0; } SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedted az összes trafipaxot.\"); return 1; } stock GetVehicleSpeed(vehicleid) { new Float:vSpeed[3]; GetVehicleVelocity( vehicleid, vSpeed[0], vSpeed[1], vSpeed[2] ); new Float:vSpeed_Float; vSpeed_Float = floatsqroot( ((vSpeed[0] * vSpeed[0]) + (vSpeed[1] * vSpeed[1])) + (vSpeed[2] * vSpeed[2])) * 180.0; new vSpeed_Int; vSpeed_Int = floatround( vSpeed_Float, floatround_round ); return vSpeed_Int; } public TrafiEllenor() { new nev[MAX_PLAYER_NAME]; new Float:x, Float:y, Float:z, string[128]; for(new playerid; playerid < MAX_TRAFI; playerid++) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); for(new trafi; trafi < MAX_TRAFI; trafi++) { if(TrafiInfo[tInfo][Van] == 1) { GetObjectPos(TrafiInfo[tInfo][Object], x, y, z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 30.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(GetVehicleSpeed(vehicleid) > TrafiInfo[tInfo][Maxsebesseg]) { TrafiInfo[tInfo][Gyorshajtasok]++; GivePlayerMoney(playerid, -TrafiInfo[tInfo][birsag]); format(string, sizeof(string), \"%st lekapta a trafipax! Max sebesség: %d | Sebessége: %d | Bírság: $%d\", nev, TrafiInfo[trafi][Maxsebesseg], GetVehicleSpeed(vehicleid), TrafiInfo[trafi][birsag]); SendClientMessageToAll(SARGA, string); break; } } } } } } return 1; }
Régi, pwn: http://www.solidfiles.com/d/4f61cd1292/Új, Pastebin: http://pastebin.com/BcVKaQKb
59
« Dátum: 2012. Március 15. - 18:41:56 »
Sziasztok! Nem rég írtam egy szögesdrót scriptet, mivel egy kérésben szerepelt. Gondoltam nyitok neki egy témát, hátha valakit érdekel. Parancsai:/lerak - Szögesdrót lerakása. /felszed - Szögesdrót felszedése. /felszedall - Az összes szögesdrót felszedése. #include a_samp #include zcmd #define MAX_DROT 200 //----------------------------------------SZÍNEK----------------------------------------// #define ZOLD 0x03b01aAA #define SARGA 0xeefa00AA #define NARANCSS 0xf0a400AA #define PIROS 0xe60000AA enum szInfo { Van, Object, Float: PosX, Float: PosY, Float: PosZ, Float: Fordulas }; new DrotInfo[MAX_DROT][szInfo]; new foutobject[50]; CMD:lerak(playerid) { new string[128]; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Kocsiból nem rakhatod le.\"); for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++) { if(DrotInfo[drot][Van] == 0) { GetPlayerPos(playerid, DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]); GetPlayerFacingAngle(playerid, DrotInfo[drot][Fordulas]); DrotInfo[drot][Object] = CreateObject(2892, DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]-1, 0.0, 0.0, DrotInfo[drot][Fordulas]); DrotInfo[drot][Van] = 1; format(string, sizeof(string), \"X: %f Y: %f Z: %f Fordulas: %f | ID: %d\", DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]-1, DrotInfo[drot][Fordulas], drot); SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Leraktál egy szögesdrótot.\"); SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Adatok:\"); SendClientMessage(playerid, ZOLD, string); break; } } return 1; } CMD:felszed(playerid) { new string[128], Float:x, Float:y, Float:z; for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++) { if(DrotInfo[drot][Van] == 1) { GetObjectPos(DrotInfo[drot][Object], x, y, z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z)) { DestroyObject(DrotInfo[drot][Object]); format(string, sizeof(string), \"X: %f Y: %f Z: %f Fordulas: %f | ID: %d\", DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ], DrotInfo[drot][Fordulas], drot); DrotInfo[drot][Van] = 0; DrotInfo[drot][PosX] = 0; DrotInfo[drot][PosY] = 0; DrotInfo[drot][PosZ] = 0; DrotInfo[drot][Fordulas] = 0; SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedtél egy szögesdrótot.\"); SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Adatok:\"); SendClientMessage(playerid, ZOLD, string); break; } } } return 1; } CMD:felszedall(playerid) { for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++) { DestroyObject(DrotInfo[drot][Object]); DrotInfo[drot][Van] = 0; DrotInfo[drot][PosX] = 0; DrotInfo[drot][PosY] = 0; DrotInfo[drot][PosZ] = 0; DrotInfo[drot][Fordulas] = 0; } SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedted az összes szögesdrótot.\"); return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { new Float:x, Float:y, Float:z; new panels, doors, lights, tires; new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++) { if(DrotInfo[drot][Van] == 1) { GetObjectPos(DrotInfo[drot][Object], x, y, z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15); break; } } } GetObjectPos(foutobject[49], x, y, z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15); } return 1; }
Pastebin: http://pastebin.com/zL0d4c7D
60
« Dátum: 2012. Március 13. - 09:53:24 »
Sziasztok! Így több mint egy év után, gondoltam belekezdek végre és írok egy bemutatkozást. Fontosabb információk:Tóth Gábornak hívnak, Kiskunhalason lakom, 14 éves, általános iskolás tanuló vagyok. Kedvenc tantárgyaim a fizika, matek, kémia. A történelmet, irodalmat, nyelvtant nem annyira csípem. Kedvenc ételem, úgy, nagyon nincs. Mindent megeszek ami jó. A szabadidõm legnagyobb részét a sampal töltöm. Multiplayeres pályafutásom:A multiplayerrel kb 10 évesen kezdtem el játszani. A legelsõ szerver amin tartósan játszottam, az a Canabis Cool Party Szerver. Itt kaptam meg az elsõ klánomat, melyet sok új követett, sajnos sikertelenül. A scriptelést Stricica, Legjobb Magyar Rendõrség nevezetû szerverén kezdtem el. Kaptam nagyon sok építõ jellegû kritikát, ezeket megfogadtam. Lassan megismertem a fórumot. Eleinte nagyon sok scriptet kértem, ezután volt egy kis kihagyásom. Miután visszatértem, elkezdtem \"komolyabban\" scriptelni. \"Megírtam\" az elsõ Civilek És Rendõrök szerver módját, amiben a fórum nagyon sokat segített, majd megnyitottam a szervert. A kevés játékos és a kevés idõm miatt a szerver megszûnt. Rövid idõ múlva újra írtam a Civilek És Rendõrök szerver módját, ezzel fut a jelenlegi szerverem. Ezt a szervert fejlesztgetem néhanapján. Valószínû elég sok apró dolgot kihagytam, de körülbelül ennyi. Játékok, amiket kedvelek: COD, GTA, Minecraft Játékok, amiket utálok: Terrarian Köszönet Stricicának és persze az egész fórumnak, aki nagyon sokat segített eleinte a scriptelésben. Remélem elég alaposan megismertetek. Ha még eszembe jut valami, azzal ki fogom egészíteni. Köszönöm a figyelmet!
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
|