Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Sajtiikaa

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17
226
Off Telep / [PHP]Weboldal
« Dátum: 2013. Március 28. - 17:45:17 »

Üdv. mindenkinek!

Elkezdtem csinálni egy weboldalt amit majd a késõbbiekben publikálni fogok a fórumon.


Az alapja egy francia css amit picit átmódosítottam már.


V1 tartalma:

- Hírek

- Adminok


- Támogatás


- VIP vásárlás


- Szabályzat


- Kapcsolat


- Chat


- Szerver információ

Miután elkészült a weboldal belekezdek egy UCP-be is amit a Godfather módra fogok írni és egybe lesz építve a 2 weboldal.

Maximum
2-3 hét múlva lesz publikálva a weboldal.


\"width=500http://www.kephost.com/images4/2013/3/30/a1_2013_3_30_lt0r15oo3t.png[/img]
V2 tartalma:

- Új fejléc


- Új háttér


- MySQL belépés/regisztrálás rendszer

\"width=500http://www.kephost.com/images4/2013/3/31/a1_2013_3_31_a16l07okrw.jpg[/img]
Enterpage tartalma:

- Weboldal gomb/leírás


- UCP gomb/leírás


- Fórum gomb/leírás

\"width=500http://www.kephost.com/images4/2013/3/31/a1_2013_3_31_qtahyjzuz0.png[/img]
Üdv.:Sajtiikaa

227
Segítségkérés / PM System Hiba
« Dátum: 2013. Március 27. - 15:34:08 »
Üdv.

Ebbe a sorban mi lehet a hiba??

 
else return SendClientMessage(kinek,0x0000ffff,str),SendClientMessage(playerid,-1,\"Üzenet elküldve!\");

 
HIBAKÓD:
 
C:\\Users\\ASD\\Desktop\\ASD\\gamemodes\\ASD.pwn(829) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\ASD\\Desktop\\ASD\\gamemodes\\ASD.pwn(829) : warning 215: expression has no effect
C:\\Users\\ASD\\Desktop\\ASD\\gamemodes\\ASD.pwn(829) : error 001: expected token: \";\", but found \"return\"

 
http://sampforum.hu/index.php?topic=34802.0 <-- Ezt a PM Rendszert használom

228
Játékok / Játékajánlások
« Dátum: 2013. Március 24. - 11:47:18 »
Clark amúgy tudok vidizni laggmentesen..

229
SA-MP: Szerverfejlesztés / Index
« Dátum: 2013. Március 23. - 14:35:55 »
No para hogy nem ugyan az ><\"

230
SA-MP: Szerverfejlesztés / Index
« Dátum: 2013. Március 23. - 14:20:50 »
Idézetet írta: scripter01 date=1364016468\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35147\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jó lett te elavult dolog és vagy 50x fent van már a fórumokon :)!
 
Nah akkor linkelj már egy ugyanilyet léci..;)

231
Játékok / Játékajánlások
« Dátum: 2013. Március 23. - 14:06:02 »

Üdv.

Kérnék tõletek játékokat amirõl majd a késõbbiekben videókat is forgatnák és fel lenne töltve youtube csatornámra.


Gép konfig:


Merevlemez: Samsung 1TB 7200rpm


Processzor: Intel Celeron E3500 @ 2.7ghz dual core


Videó kártya: Nvidia Geforce GT 520 1GB DDR3


Ram: Kingston 4GB DDR3 1333mhz

232
Beszélgetés / Fotózd az asztalod.
« Dátum: 2013. Március 23. - 12:50:11 »

233
SA-MP: Szerverfejlesztés / Index
« Dátum: 2013. Március 21. - 22:46:58 »
Üdv.

Találtam a gépemen egy régi index szkriptet.

 
#include <a_samp>
enum index2
{
obj1,
obj2,
bool:indexing
}
#define VEHICLE_NONE 0
#define VEHICLE_CAR 1
#define VEHICLE_BOAT 2
#define VEHICLE_TRAIN 3
#define VEHICLE_HELI 4
#define VEHICLE_PLANE 5
#define VEHICLE_BIKE 6
#define VEHICLE_MONSTERTRUCK 7
#define VEHICLE_QUADBIKE 8
#define VEHICLE_BMX 9
#define VEHICLE_TRAILER 10
new gs_vehicleTypes [] = {
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_BOAT, VEHICLE_HELI, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT,
    VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_QUADBIKE, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_BMX, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_BIKE,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN,
    VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER
};
stock indexcompatible(veh)
{
new model=GetVehicleModel(veh);
/*
new compatible=1;
switch(model)
{
    case 460,476,511,512,513,519,520,553,577,592,593,548,425,417,487,488,497,563,447,469,509,481,510,462,448,581,522,461,521,523,463,586,468,471,435,450,569,570,584,590,591,606,607,608,610,611,485,538,457,532,486,406,530,537,571,572,574,449,525,583,539,441,464,465,501,564,594,472..473,493,595,484,430,452..453,446,454:
    {
        compatible=0;
    }
}
*/
return (gs_vehicleTypes[model-400]==VEHICLE_CAR)?1:0;
}
new index[MAX_VEHICLES][index2];
forward indexf(vehicleid,oldal);
public indexf(vehicleid,oldal)
{
new v=vehicleid;
if(v!=INVALID_VEHICLE_ID)
{
index[v][obj1]=CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(index[v][obj1],v,(oldal==0)?1:-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
index[v][obj2]=CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(index[v][obj2],v,(oldal==0)?1:-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
index[v][indexing]=true;
}
return 1;
}
// PRESSED(keys)
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys,oldkeys)
{
if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    if(PRESSED(KEY_LOOK_LEFT)||PRESSED(KEY_LOOK_RIGHT))
    {
    new veh=GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(index[veh][indexing])
    {
        DestroyObject(index[veh][obj1]);
        DestroyObject(index[veh][obj2]);
        index[veh][indexing]=false;
    } else {
        if(indexcompatible(veh))
        {
               new oldal2=(PRESSED(KEY_LOOK_LEFT))?1:0;
               indexf(veh,oldal2);
      }
   }
}
}
return 1;
}

 
Ha bármi gond lenne írj privit.

Bekapcsolás \"E\" és a \"Q\" betûvel.


Üdv. Sajtiikaa

234
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[HUN]FunnyRPG - Ahol kibontakozhatsz
« Dátum: 2013. Március 18. - 22:55:46 »
Idézetet írta: RyDerBoy96 date=1363643275\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35074\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
remélem hogy nonrp lesz  :yes:
 
1. Ha nem tetszik miért írsz hozzá?

2. Attól hogy kisvárosban játszódik még nem lesz nonRP öcsi. :)

235
Archívum / [HUN]FunnyRPG - Ahol kibontakozhatsz
« Dátum: 2013. Március 18. - 22:29:04 »

Üdv.

Hosszas tervezgetés után úgy gondoltam hogy belefogok egy roleplay szerverbe.


De végül arra jutottam hogy megvalósítom melynek a neve FunnyRPG lenne.




Jelenleg elérhetõ munkák:

Legális frakciók:

- Rendõrség

- Mentõ


- Szerelõ


- Rádiós


- Adó és Vámhivatal


- Tûzoltó


Illegális frakciók:

- Cosa Nostra

- Grove Street


Legális munkák:

- Kamionos

- Benzinszállító


- Fa szállító


- Kukás


- Úttisztító


- Halász


- Villanyszerelõ


- Raktáros


Illegális munkák:

- Drog kereskedõ

- Fegyver kereskedõ


A szerver Fort Carsonban játszódik, de ha látjuk hogy népesedik a kis falunk akkor kibõvítjük még 2 várossal. (Az hogy melyikekkel legyen még titok.)

Illetve egyedi MySQL regisztrációs rendszerünk van.


A szkriptelés rész már 90-95%-ban elvan készülve, de a mappal nagyon elvagyunk maradva és ezért úgy döntöttünk hogy felvételt hirdetünk mappernak.


A szerveren egyedi drog rendszer is megtalálható.


Ráadás egy kis kiegészítésként egy webmestert is felvennénk.


Ha jelentkezni szeretnél mappernak vagy webmesternek, küldj egy privát üzenetet.


Üdvözlettel FunnyRPG Csapatta.

236
RP/RPG kérések / Fekvõrendõr.
« Dátum: 2013. Március 18. - 22:04:10 »
Donking annyi a gond vele hogy nem csinál semmit!

OFF: Elnézést a bumpért.

237
SA-MP: Szerverfejlesztés / Egyedi jármû spawner, gombnyomásra
« Dátum: 2013. Március 18. - 20:26:39 »
Szép lett csak így tovább.:)

Ment a \"+\" :)

238
ON: ez szerintem inkább filterscript mint játékmód

OFF: Cannonn a titulusodban h-h nem 2013 van?? :DD

239
Készülõ munkák / [MAP]Dodgem pálya
« Dátum: 2013. Március 17. - 20:03:34 »
Jó ötlet :D

Régebben már énis csináltam egy dodgem pályát :D


Sok sikert hozzá :D

240
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:FunnyWorld Roleplay mappert keress
« Dátum: 2013. Március 17. - 19:29:10 »
Aha :DDDDDD

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal