Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Suspect

Oldalak: 1 [2]
16
Off Telep / Maradjak,vagy menjek?
« Dátum: 2013. Március 02. - 09:29:42 »
Hát lehet hogy itt fogom hagyni a sampforum-ot.
Azért mert egy Help nevezetû scriptet elneveztem \"rendszernek\" attól már ki kell oltani az embert.
Kicsit bele kéne nézni abba a ***va profilomba>Titulus:Kezdõ Scripter.
A szavazásra egy hét áll rendelkezésre.
Ha el kell mennem akkor el megyek  :cry3: én ezt nem vagyok hajlandó látni,hogy a fél sampforum ki olt,egy tetves script miatt.

17
Kérdések, Segítség / Aláírás
« Dátum: 2013. Február 27. - 22:01:24 »
Sokaknak látom hogy tök faja aláírásuk van.
Na én még azt sem tudom,hogy képet hogy rakjak az aláíráshoz,de van az a nem is tudom hogy hívják.De tudom hogy Csabesz-nak is olyan az aláírása.
A válaszokat elõre is köszi.!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Február 27. - 22:27:05 )

?Most ennyire nehéz lenne meg mondani ??   :thumbsup: :thumbsup:

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Február 27. - 22:30:14 )

Na megvárom a holnapot,hátha már addigra lesznek válaszok.
Jóéjt All!
(Y Love Opel <3 :$)

18
SA-MP: Szerverfejlesztés / Help rendszer (Saját!)
« Dátum: 2013. Február 27. - 17:51:15 »
Help rendszer amit én készítettem.
Ezt nem nehéz csinálni.
Elkészítési idõ:3Perc *-* :D
Ezeket át írod arra,ami a te szervereden vannak parancsok: /parancsok,/parancsok2,/tgf,/szinek,/car,/admins.
Tudom kissé elavult,de alap szerókra sztem megfelel:D
Code:
 
//Saját /Help rendszerem.
//Warnok:0
//Csak azért hoztam létre,hogy felrakhassam sampforum.hu-ra.
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" HELP rendszer betöltve By:Suspect\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" HELP rendszer betöltve By:Suspect\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
//Ez itt az,ami megjelenik a szervereden a listán (Gamemode)
SetGameModeText(\"¤[HUN]Szerver¤\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/help\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Help:/parancsok,/parancsok2,/tgf,/szinek,/car,/admins\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

 
Und letöltés:
Pawn:  http://www.solidfiles.com/d/dde7568f1f/
Amx:    http://www.solidfiles.com/d/ffe5d7a9e1/

19
SA-MP: Szerverfejlesztés / Afk Rendszer(Az elõzöt rosszul raktam fel.)
« Dátum: 2013. Február 27. - 17:37:33 »
Afk Rendszer
Eredeti szerzõ: Angol94
Parancs: /Afk és válaszd ki,hogy belépsz/kilépsz.
(Dialogos!).
Code:
 
#include <a_samp>
#define dialog 243
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_KEK     0x2756f0AA
 
new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[50];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n---------------------------------------\");
print(\" AFK system by: Gang[st]e[R] aka GangSteR\");
print(\"---------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/afk\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    ShowPlayerDialog( playerid, dialog, DIALOG_STYLE_LIST, \"AFK\", \"Afk-ba lépek\\nVissza lépek a játékba\", \"Választ\", \"Kilép\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
          if(dialogid == dialog)
        {
                if(response == 1)
                {
                        switch(listitem)
                        {
                                case 0:
                                {
                           GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
                            format(string, sizeof(string), \"%s Kajál vagy Wc-zik vagy valami ilyesmi.\", pName);
                            SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
                            GameTextForPlayer(playerid,\"~y~ afk-ba vagy\", 5000, 3);
                         SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"HIBA:Te most Afk-ba vagy!(Visszalépéshez:/Afk azon bellül OFF!)\");
                               TogglePlayerControllable(playerid, 0); // Ez megakadályozza ,hogy a játékos mozogjon
                                }
                                case 1:
                                {
                                       GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
                         format(string, sizeof(string), \"%s Vissza jött afk-ból!\", pName);
                                   SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
                            GameTextForPlayer(playerid,\"~y~ vissza jöttél\", 5000, 3);
                                   SendClientMessage(playerid,COLOR_KEK,\"Üdvözlünk újra a játékban!:)\");
                                   TogglePlayerControllable(playerid, 1); // Ez vissza állítja a játékos mozgását!
                                        }
                                }
            }
      }
}

 
LETÖLTÉS: Pawn: http://www.solidfiles.com/d/d57857aa5f/
                  Amx:   http://www.solidfiles.com/d/f14d3f7540/

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Február 27. - 17:39:10 )

Na ezt mostmár normálisan raktam fel.
:D Az elözõért Sorry az Adminoknak,Moderátoroknak.:/

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Február 27. - 17:40:14 )

Szóljatok ha zárjam!:D

20
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Afk Rendszer
« Dátum: 2013. Február 27. - 17:27:12 »
Afk rendszer
Eredeti szerzõ: Angol94
Én csak pár dolgot átírtam.
Dialogos: /Afk Afk-ba lépek,vagy vissza jövök a játékba.
Remélem hogy ez is hasznos lesz..
Code:
#include <a_samp>
#define dialog 243
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_KEK     0x2756f0AA
new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[50];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n---------------------------------------\");
print(\" AFK system by: Gang[st]e[R] aka GangSteR\");
print(\"---------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/afk\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    ShowPlayerDialog( playerid, dialog, DIALOG_STYLE_LIST, \"AFK\", \"Afk-ba lépek\\nVissza lépek a játékba\", \"Választ\", \"Kilép\");
   return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
          if(dialogid == dialog)
        {
                if(response == 1)
                {
                        switch(listitem)
                        {
                                case 0:
                                {
                               GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
                            format(string, sizeof(string), \"%s Kajál vagy Wc-zik vagy valami ilyesmi.\", pName);
                            SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
                            GameTextForPlayer(playerid,\"~y~ afk-ba vagy\", 5000, 3);
                            SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"HIBA:Te most Afk-ba vagy!(Visszalépéshez:/Afk azon bellül OFF!)\");
                               TogglePlayerControllable(playerid, 0); // Ez megakadályozza ,hogy a játékos mozogjon
                                }
                                case 1:
                                {
                                       GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
                            format(string, sizeof(string), \"%s Vissza jött afk-ból!\", pName);
                                   SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
                            GameTextForPlayer(playerid,\"~y~ vissza jöttél\", 5000, 3);
                                   SendClientMessage(playerid,COLOR_KEK,\"Üdvözlünk újra a játékban!:)\");
                                   TogglePlayerControllable(playerid, 1); // Ez vissza állítja a játékos mozgását!
                                        }
                                }
               }
         }
   }

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Február 27. - 17:33:31 )

Bocsánat ezt lezárom majd egy rendeset csinálok:/ nem Írtam Code-ba.

21
SA-MP: Szerverfejlesztés / 2 Admin parancs(Rcon),és egy Pm parancs
« Dátum: 2013. Február 27. - 15:57:06 »
Üdv!
Ez az elsõ scriptem.Ez csak próba képpen raktam fel.
2 Admin parancs Rconnak: /Ban,/Kick
És egy /Pm parancs.
Warnok:0
Code:
 
//3Parancs teljesen lemagyarítva.Ez az elsõ sikeres hibamentes scriptem.
//Kick,Ban,és /Pm Parancsok vannak benne.
//Felhasználható,publikálható,AZ ENGEDÉLYEMMEL!
// Csak Rcon Admin tudja használni,a /Ban,/Kick parancsot.
//A /Pm-et mindenki tudja használni.
//Amit Akarsz Átírhatsz..Nem zavar.:D
//Sok sikert a mûködéshez!
//Warnok:0
//Szükséges eszközök:Ami az alap SAMP Serverrel eggyüt jön le.
#include <a_samp>
#include \"../include/gl_common.inc\"
#define ADMINFS_MESSAGE_COLOR 0x0000FFAA
#define PM_INCOMING_COLOR     0xAA3333AA
#define PM_OUTGOING_COLOR     0xFFCC2299
#define COLOR_HIBA            0xAA3333AA
//------------------------------------------------
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--Base FS loaded.\\n\");
return 1;
}
//------------------------------------------------
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new cmd[256];
new   tmp[256];
new Message[256];
new gMessage[256];
new pName[MAX_PLAYER_NAME+1];
new iName[MAX_PLAYER_NAME+1];
new   idx;
cmd = strtok(cmdtext, idx);
//  Pm parancs: Privátot írsz egy play-ernek:(Pl: /pm 1 Szia
if(strcmp(\"/pm\", cmd, true) == 0)
{
tmp = strtok(cmdtext,idx);
if(!strlen(tmp) || strlen(tmp) > 5) {
   SendClientMessage(playerid,ADMINFS_MESSAGE_COLOR,\"Használat: /pm (id) (üzenet)\");
   return 1;
}
new id = strval(tmp);
        gMessage = strrest(cmdtext,idx);
if(!strlen(gMessage)) {
   SendClientMessage(playerid,ADMINFS_MESSAGE_COLOR,\"Használat: /pm (id) (üzenet)\");
   return 1;
}
if(!IsPlayerConnected(id)) {
   SendClientMessage(playerid,COLOR_HIBA,\"HIBA:Rossz ID!\");
   return 1;
}
if(playerid != id) {
   GetPlayerName(id,iName,sizeof(iName));
   GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
   format(Message,sizeof(Message),\">> %s(%d): %s\",iName,id,gMessage);
   SendClientMessage(playerid,PM_OUTGOING_COLOR,Message);
   format(Message,sizeof(Message),\"** %s(%d): %s\",pName,playerid,gMessage);
   SendClientMessage(id,PM_INCOMING_COLOR,Message);
   PlayerPlaySound(id,1085,0.0,0.0,0.0);
   printf(\"PM: %s\",Message);
}
else {
   SendClientMessage(playerid,COLOR_HIBA,\"HIBA:Magadnak nem küldhetsz Pm-et!\");
}
return 1;
}
//Kick  parancs:Ki Dobsz vele egy játékost. (Pl: /kick 1 káromkodás
if(strcmp(\"/kick\", cmd, true) == 0)
{
    if(IsPlayerAdmin(playerid)) {
   tmp = strtok(cmdtext,idx);
   if(!strlen(tmp) || strlen(tmp) > 5) {
      return SendClientMessage(playerid,ADMINFS_MESSAGE_COLOR,\"HASZNÁLAT: /kick [id] [ok]\");
   }
   new id = strval(tmp);
   if(!IsPlayerConnected(id)) {
      SendClientMessage(playerid,COLOR_HIBA,\"HIBA:Rossz ID!\");
      return 1;
   }
   gMessage = strrest(cmdtext,idx);
   GetPlayerName(id,iName,sizeof(iName));
   SendClientMessage(id,COLOR_HIBA,\"Kickelve lettél a szerverrõl!.\");
   if(strlen(gMessage) > 0) {
      format(Message,sizeof(Message),\"Reason: %s\",gMessage);
      SendClientMessage(id,ADMINFS_MESSAGE_COLOR,Message);
   }
   format(Message,sizeof(Message),\">> %s(%d) Kickelve lett a szerverrõl.\",iName,id);
   SendClientMessage(playerid,ADMINFS_MESSAGE_COLOR,Message);
   Kick(id);
   return 1;
} else {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_HIBA,\"HIBA:Te nem vagy Admin,vagy nincs meg a szinted a parancshoz!\");
   return 1;
}
}
//Ban parancs:Kitílthatsz vele egy játékost.(Pl: /ban 1 admin szídás
if(strcmp(\"/ban\", cmd, true) == 0)
{
    if(IsPlayerAdmin(playerid)) {
   tmp = strtok(cmdtext,idx);
   if(!strlen(tmp) || strlen(tmp) > 5) {
      return SendClientMessage(playerid,ADMINFS_MESSAGE_COLOR,\"Használat: /ban [id] [ok]\");
   }
   new id = strval(tmp);
   if(!IsPlayerConnected(id)) {
      SendClientMessage(playerid,COLOR_HIBA,\"HIBA:Rossz ID!\");
      return 1;
   }
   gMessage = strrest(cmdtext,idx);
   GetPlayerName(id,iName,sizeof(iName));
   SendClientMessage(id,COLOR_HIBA,\"Bannolva lettél a szerverrõl.\");
   if(strlen(gMessage) > 0) {
      format(Message,sizeof(Message),\"Reason: %s\",gMessage);
      SendClientMessage(id,ADMINFS_MESSAGE_COLOR,Message);
   }
   format(Message,sizeof(Message),\">> %s(%d) Bannolva lett a szerverrõl..\",iName,id);
   SendClientMessage(playerid,ADMINFS_MESSAGE_COLOR,Message);
   Ban(id);
   return 1;
} else {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_HIBA,\"HIBA:Te nem vagy Admin,vagy nincs meg a szinted a parancshoz!\");
   return 1;
}
}
return 0;
}

 
Letöltés:  Pawn: http://www.solidfiles.com/d/d126f51158/
Gondolom mindenki tud Amx-et csinálni.Aki meg nem az így járt!:D
         

Oldalak: 1 [2]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal