Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ProPeti

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 9
16
Segítségkérés / TextDrawSelect + ESC
« Dátum: 2016. Április 02. - 12:14:51 »
Idézetet írta: Pedró date=1459592036\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60039\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
sehogy
 
Azért ezt erősen kétlem, 1-2 szerveren meg van oldva, ha ráfekszel az ESC-re akkor sem lép ki.

17
Segítségkérés / TextDrawSelect + ESC
« Dátum: 2016. Április 02. - 12:11:52 »
Hali!
Hogy lehet megoldani azt hogyha TextDrawSelect alatt valaki ESC-et nyom akkor ne lépjen ki a választásból?

18
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2016. Március 31. - 17:33:11 »
Hali!
Olyan problémával találkoztam a napokban, hogy nem enged akárhányszor szinezni stringet. Első alkalommal volt 7db színezésem ilyen formában:
 
{d10000}

 
Akkor csak 6db-ot engedett maximum a stringbe, különben NEM ír ki semmit.
Mai nap egy másik stringbe 5-t használtam és csak 4-el írja ki amit akarok.
Az lenne a kérdésem, hogy ez mitől van és mit lehet tenni ellene?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. március 31. 22:47:50[/time] )

Probléma megoldva! :3
Kiderült hogy azért nem ír ki semmit mert max 144 karakterig ír ki, és közbe rájöttem, hogy a színkódokat is beleszámolja.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Április 02. - 12:04:14 )

Hali!
Hogy lehet megoldani azt hogyha TextDrawSelect alatt valaki ESC-et nyom akkor ne lépjen ki a választásból?

19
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2016. Március 19. - 16:50:55 »
Hali!
Most találkoztam pawnos pályafutásom ideje alatt először azzal a problémával, hogy akármilyen stringet akárhogy akarok kiirtani az ékezetes karakterek egyszerűen nem jelennek meg és csak a hülye kódolást látom.
Van-e valakinek valami ötlete, hogy mit lehet tenni ez ellen?

20
Segítségkérés / Kocsi lefoglalás
« Dátum: 2015. Július 03. - 01:42:29 »
Sziasztok!
Írtam egy autó lefoglalás parancsot adminoknak és van vele egy kis gond. Részben működik viszont a legnagyobb ID-jű (azaz a legújabb kocsit) nem engedi, mindig azt írja hogy nincs a közelemben jármű. A többinél viszont semmi gond.
Itt a kód:
 

NearestCar(playerid)
{
new Float:Pos[3],eredmeny,mennyinel;
for(new carid = 1; carid < MAX_VEHICLES; carid++)
{
GetVehiclePos(carid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5,Pos[0],Pos[1],Pos[2]))
{
   eredmeny = carid;
   mennyinel ++;
}
}
if(eredmeny != 0) { if(mennyinel == 1) { return eredmeny; } else { return -2; } } else { return -1; }
}
CMD:alefoglal(playerid)
{
if(gPlayerLogged[playerid] == 1)
{
if(PlayerInfo[playerid][Admin] > 2)
{
   new nearestvehicle, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective, Float:pos[3];
   nearestvehicle = NearestCar(playerid);
   GetVehiclePos(nearestvehicle, pos[0], pos[1], pos[2]);
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, pos[0], pos[1], pos[2]))
   {
      GetVehicleParamsEx(nearestvehicle, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
      PutPlayerInVehicle(playerid, nearestvehicle, 0);
      SetVehicleParamsEx(nearestvehicle, 1, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
      cmd_me(playerid, \"lefoglal egy járművet\");
   }
   else Uzenet(playerid, -1, \"(( Nincs jármű a közeledben! ))\");
} else return 0;
} else return 0;
return 1;
}

21
Segítségkérés / Kattintható TextDraw
« Dátum: 2015. Június 18. - 11:22:54 »
Beleraktam egy ilyet, viszont nem változtatott semmin. Ugyanazt csinálja mint előtte.
 
PlayerTextDrawTextSize(playerid, LoginButton[playerid], 50, 50);

22
Segítségkérés / Kattintható TextDraw
« Dátum: 2015. Június 17. - 19:31:38 »
Hiába állítottam a második értéket 100-ra, akkor se érzékeli sehol :/

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. Június 17. 20:01:52[/time] )

Mindkét ötletet próbáltam és semmi

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. Június 18. - 11:03:33 )

Na sikerült megoldjam, viszont még mindig nem teljesen hibátlan. Szóval az a gond, hogyha a képernyőn BÁRHOL, az egeret a textdraw alá viszem, akkor ha kattintok úgy érzékeli mintha arra kattoltam volna. Ezzel mit lehet kezdeni?
Itt a kódja annak amin utoljára próbáltam:
 
LoginButton[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 322.409973, 282.333312, \"Bejelentkezés\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, LoginButton[playerid], 0.425000, 1.541666);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, LoginButton[playerid], 2);
PlayerTextDrawColor(playerid, LoginButton[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, LoginButton[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, LoginButton[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, LoginButton[playerid], 1711276058);
PlayerTextDrawFont(playerid, LoginButton[playerid], 2);

23
Segítségkérés / Kattintható TextDraw
« Dátum: 2015. Június 17. - 11:05:52 »
Sziasztok!
Nem akar működni a kattintható textdrawom, hiába van benne a kódba nem csinál semmit. Elképzelhető, hogy elírtam valamit, légyszi ha tudtok valamit segítsetek.
Itt a teljes kód:
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
 
new PlayerText:Textdraw0[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 492.073242, 105.916679, \"usebox\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw0[playerid], 0.000000, 27.912942);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw0[playerid], 159.671325, 0.000000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw0[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw0[playerid], 102);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw0[playerid], true);
PlayerTextDrawShow(playerid,Textdraw0[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayerTextDraw(playerid, PlayerText:playertextid)
{
    if(playertextid == Textdraw0[playerid])
    {
SendClientMessage(playerid,-1,\"asdasdasd\");
CancelSelectTextDraw(playerid);
}
return 1;
}
CMD:cz(playerid)
{
    SelectTextDraw(playerid, 0xFF4040AA);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}

 
Pawnoba nincs se error se warning, a textdraw meg is jelenik de kattintani nem lehet.

24
Segítségkérés / TextDraw megjelenítés
« Dátum: 2015. Június 16. - 23:26:33 »
Fogalmam sincs mi a baja :/
POnt ugyanezzel a kóddal semmi sem történik

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. Június 16. - 23:47:35 )

Megcsináltam, én voltma a hülye :D
Köszi a segítséget mindenkinek ;)

25
Segítségkérés / TextDraw megjelenítés
« Dátum: 2015. Június 16. - 23:16:34 »
Látom vannak gondok... Mondtam, hogy próbáltam úgy is és rohadtul nem jelenítette meg. Mellesleg ha nem jeleníti meg akk szerintem az már nem csak sima warning, de te biztos jobban tudod.....

26
Segítségkérés / TextDraw megjelenítés
« Dátum: 2015. Június 16. - 22:57:26 »
Na nem vágom. Ha van időd ezt javítsd már ki, csak ezt az 1-et, aztán ez alapján emgcsinálom magamnak a többit.
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <fixchars>
new PlayerText:Textdraw0[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 492.073242, 105.916679, \"asd\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw0[playerid], 0.000000, 27.912942);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw0[playerid], 159.671325, 0.000000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw0[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw0[playerid], 102);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0[playerid]);
return 1;
}

 
 pwn(20) : warning 213: tag mismatch

27
Segítségkérés / TextDraw megjelenítés
« Dátum: 2015. Június 16. - 22:47:12 »
Küldd már el azt a kódot amivel próbáltad légyszi.

28
Segítségkérés / TextDraw megjelenítés
« Dátum: 2015. Június 16. - 22:42:29 »
Hidd el hogy nem ezzel van a gond :/
Van 15 textdrawom és mindegyiknél ezt csinálja

29
Segítségkérés / TextDraw megjelenítés
« Dátum: 2015. Június 16. - 22:26:39 »
Így már arra nincs warning, viszont játékban nem jelenik meg :/

30
Segítségkérés / TextDraw megjelenítés
« Dátum: 2015. Június 16. - 21:50:26 »
Sziasztok!
Van egy kis gondom a text draw megjelnítéssel. Mindig \"tag mismatch\"-es warningot ír ki.
Itt a kód:
 

new PlayerText:Textdraw0[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 492.073242, 105.916679, \"usebox\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw0[playerid], 0.000000, 27.912942);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw0[playerid], 159.671325, 0.000000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw0[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw0[playerid], 102);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw0[playerid]);
return 1;
}

 
Erre a sorra ír warningot:
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw15[playerid]);
Valakinek valami ötlet? :/

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal