Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Bunce1234

Oldalak: 1 [2]
16
Segítségkérés / idõ
« Dátum: 2013. Február 20. - 15:22:03 »
Hali. Valaki tudna nekem segíteni van egy idõ dátum scriptem és azt kéne meg csinálni este 7kor sötétedjen és 8 kor sötét legyen és reggel 8-ra pedig világos ebbe a scriptbe kellene be állítani:
 
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
new Text:Time, Text:Date;
forward settime(playerid);
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Updated Version! WORLDCLOCK+DATE By Shadow\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
    SetTimer(\"settime\",1000,true);
Date = TextDrawCreate(547.000000,11.000000,\"---\");
TextDrawFont(Date,3);
TextDrawLetterSize(Date,0.399999,1.600000);
    TextDrawColor(Date,0xffffffff);
Time = TextDrawCreate(547.000000,28.000000,\"--\");
TextDrawFont(Time,3);
TextDrawLetterSize(Time,0.399999,1.600000);
TextDrawColor(Time,0xffffffff);
UpdateTime();
SetTimer(\"settime\",1000 * 60,1);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"\\n-----------------------------------------------------\");
print(\" Update Version! WORLDCLOCK+DATE By Shadow !UNLOADED!\");
print(\"-----------------------------------------------------/n\");
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Time), TextDrawShowForPlayer(playerid, Date);
 
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Time), TextDrawHideForPlayer(playerid, Date);
return 1;
}
public settime(playerid)
{
new string[256],year,month,day,hours,minutes,seconds;
getdate(year, month, day), gettime(hours, minutes, seconds);
format(string, sizeof string, \"%d/%s%d/%s%d\", day, ((month < 10) ? (\"0\") : (\"\")), month, (year < 10) ? (\"0\") : (\"\"), year);
TextDrawSetString(Date, string);
format(string, sizeof string, \"%s%d:%s%d:%s%d\", (hours < 10) ? (\"0\") : (\"\"), hours, (minutes < 10) ? (\"0\") : (\"\"), minutes, (seconds < 10) ? (\"0\") : (\"\"), seconds);
TextDrawSetString(Time, string);
}

17
Segítségkérés / Hajó
« Dátum: 2013. Február 15. - 16:50:05 »
Császtok!
Ismét segítséget szeretnék kérni...
Cargoship megint de most küldöm a scriptet úgy kéne ,hogy elején és végén is meg álljon.
Aki tud segíteni plz írjon.
Ha jó megy a +
 
#include <a_samp>
#include <gl_common>// for PlaySoundForPlayersInRange()
#define NUM_SHIP_ROUTE_POINTS   25
#define SHIP_HULL_ID             9585 // massive cargo ship\'s hull. This is used as the main object
#define SHIP_MOVE_SPEED         10.0
#define SHIP_DRAW_DISTANCE      300.0
#define NUM_SHIP_ATTACHMENTS 10
new Float:gShipHullOrigin[3] =
{ -2409.8438, 1544.9453, 7.0000 }; // so we can convert world space to model space for attachment positions
new gShipAttachmentModelIds[NUM_SHIP_ATTACHMENTS] = {
9586, // Ship main platform
19121, // Ship rails
9584, // Bridge exterior
9698, // Bridge interior
9821, // Bridge interior doors
9818, // Bridge radio desk
9819, // Captain\'s desk
9822, // Captain\'s seat
9820, // Bridge ducts and lights
9590  // Cargo bay area
};
new Float:gShipAttachmentPos[NUM_SHIP_ATTACHMENTS][3] = {
// these are world space positions used on the original cargo ship in the game
// they will be converted to model space before attaching
{-2412.16, 1544.90, 17.73},
{-2299.40, 1544.90, 19.15},
{-2485.0781, 1544.9453, 26.1953},
{-2473.5859, 1543.7734, 29.0781},
{-2474.3594, 1547.2422, 24.7500},
{-2470.2656, 1544.9609, 33.8672},
{-2470.4531, 1551.1172, 33.1406},
{-2470.9375, 1550.7500, 32.9063},
{-2474.6250, 1545.0859, 33.0625},
{-2403.5078, 1544.9453, 8.7188}
};
// Pirate ship route points (position/rotation)
new Float:gShipRoutePoints[NUM_SHIP_ROUTE_POINTS][6] = {
{-2970.0, -2447.3000488281, 0.00, 0.00, 0.00, 0.00},
{-3361.0, -2481.1000976563, 0.00,   0.00, 0.00, 0.00},
{-3818.1999511719, -2574.8000488281, 0.00,   0.00, 0.00, 0.00},
{-4045.0, -2531.1999511719, 0.00,   0.00, 0.00, 0.00},
{-4045.0, -2531.1999511720, 0.00,   0.00, 0.00, 0.00},
{-4045.0, -2531.1999511721, 0.00,   0.00, 0.00, 0.00},
{-4045.0, -2531.1999511722, 0.00,   0.00, 0.00, 0.00},
{-4045.0, -2531.1999511723, 0.00,   0.00, 0.00, 0.00},
{-4045.0, -2531.1999511724, 0.00,   0.00, 0.00, 0.00},
{-4045.0, -2531.1999511725, 0.00,   0.00, 0.00, 0.00},
{-4045.0, -2531.1999511726, 0.00,   0.00, 0.00, 0.00},
{-4045.0, -2531.1999511727, 0.00,   0.00, 0.00, 0.00},
{-4045.0, -2531.1999511728, 0.00,   0.00, 0.00, 0.00},
{-4045.0, -2531.1999511729, 0.00,   0.00, 0.00, 0.00},
{-4045.0, -2531.1999511730, 0.00,   0.00, 0.00, 0.00},
{-4045.0, -2531.1999511731, 0.00,   0.00, 0.00, 0.00},
{-4045.0, -2531.1999511732, 0.00,   0.00, 0.00, 0.00},
{-4045.0, -2531.1999511733, 0.00,   0.00, 0.00, 0.00},
{-4045.0, -2531.1999511734, 0.00,   0.00, 0.00, 0.00},
{-4045.0, -2531.1999511735, 0.00,   0.00, 0.00, 0.00},
{-4045.0, -2531.1999511736, 0.00,   0.00, 0.00, 0.00},
{-4045.0, -2531.1999511737, 0.00,   0.00, 0.00, 0.00},
{-4045.0, -2531.1999511738, 0.00,   0.00, 0.00, 0.00},
{-4045.0, -2531.1999511739, 0.00,   0.00, 0.00, 0.00},
{-4045.0, -2531.1999511740, 0.00,   0.00, 0.00, 0.00}
};
 
new gShipCurrentPoint = 1; // current route point the ship is at. We start at route 1
// SA-MP objects
new gMainShipObjectId;
new gShipsAttachments[NUM_SHIP_ROUTE_POINTS];
forward StartMovingTimer();
//-------------------------------------------------
public StartMovingTimer()
{
MoveObject(gMainShipObjectId,gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][0],
                           gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][1],
                  gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][2],
                  SHIP_MOVE_SPEED / 2.0, // slower for the first route
                  gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][3],
                  gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][4],
                  gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][5]);
}
//-------------------------------------------------
public OnFilterScriptInit()
{
gMainShipObjectId = CreateObject(SHIP_HULL_ID, gShipRoutePoints[0][0], gShipRoutePoints[0][1], gShipRoutePoints[0][2],
                     gShipRoutePoints[0][3], gShipRoutePoints[0][4], gShipRoutePoints[0][5], SHIP_DRAW_DISTANCE);
new x=0;
while(x != NUM_SHIP_ATTACHMENTS) {
    gShipsAttachments
  • = CreateObject(gShipAttachmentModelIds
  • , 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, SHIP_DRAW_DISTANCE);

AttachObjectToObject(gShipsAttachments
  • , gMainShipObjectId,

         gShipAttachmentPos
  • [0] - gShipHullOrigin[0],

         gShipAttachmentPos
  • [1] - gShipHullOrigin[1],

         gShipAttachmentPos
  • [2] - gShipHullOrigin[2],

         0.0, 0.0, 0.0);
x++;
}
     SetTimer(\"StartMovingTimer\",30*1000,0); // pause at route 0 for 30 seconds
      SetTimer(\"hajoall\", 30000, false);
return 1;
}
//-------------------------------------------------
public OnFilterScriptExit()
{
    DestroyObject(gMainShipObjectId);
    new x=0;
while(x != NUM_SHIP_ATTACHMENTS) {
    DestroyObject(gShipsAttachments
  • );

x++;
}
return 1;
}
//-------------------------------------------------
public OnObjectMoved(objectid)
{
if(objectid != gMainShipObjectId) return 0;
if(gShipCurrentPoint > 0 && !(gShipCurrentPoint % 5)) {
}
    gShipCurrentPoint++;
   
    if(gShipCurrentPoint == NUM_SHIP_ROUTE_POINTS) {
gShipCurrentPoint = 0;
         MoveObject(gMainShipObjectId,gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][0],
                           gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][1],
                  gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][2],
                  SHIP_MOVE_SPEED / 2.0, // slower for the last route
                  gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][3],
                  gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][4],
                  gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][5]);
        return 1;
}
if(gShipCurrentPoint == 1) {
    // Before heading to the first route we should wait a bit
    SetTimer(\"StartMovingTimer\",30*1000,0);// pause at route 0 for 30 seconds
        SetTimer(\"hajoall\", 30000, false);
return 1;
}
/*
    new tempdebug[256+1];
    format(tempdebug,256,\"The ship is at route: %d\", gShipCurrentPoint);
    SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF,tempdebug);*/
   
    MoveObject(gMainShipObjectId,gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][0],
                           gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][1],
                  gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][2],
                  SHIP_MOVE_SPEED,
                  gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][3],
                  gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][4],
                  gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][5]);
return 1;
}
//-------------------------------------------------
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    new cmd[256];
new idx;
cmd = strtok(cmdtext, idx);
if(strcmp(cmd, \"/boardship\", true) == 0) {
         if(gShipCurrentPoint != 1) {
             SendClientMessage(playerid, 0xFFFF0000, \"A hajóba nem szállhatnak be most\");
             return 1;
}
         SetPlayerPos(playerid,-1937.7816,2017.7969,16.6640);
    return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/stopship\", true) == 0) {
        StopObject(gMainShipObjectId);
    return 1;
}
return 0;
}
//-------------------------------------------------
 

18
Segítségkérés / cég
« Dátum: 2013. Február 07. - 20:06:02 »
Helló!
Lenne egy kérésem.
Olyan kéne ,hogy van egy cég annak van egy tulajdonosa és tulajhelyettes és ha levisz egy fuvart akkor azután is kapjon még valamennyi $ és mellé óránként kap bizonyos összeget pl 1000$.Cégnél lehessen szabályozni ,hogy menyien lehessenek ben pl 30-an lehessenek max benne.És parancsal lehessen le rakni ilyen céget.Belépéshez bizonyos összeget keljen fizetni.
Aki tud segíteni plz írjon.

19
Segítségkérés / cég
« Dátum: 2013. Február 05. - 16:48:45 »
Helló!
Lenne egy kérésem.
Olyan kéne ,hogy van egy cég annak van egy tulajdonosa és tulajhelyettes és ha levisz egy fuvart akkor azután is kapjon még valamennyi $ és mellé óránként kap bizonyos összeget pl 1000$.Cégnél lehessen szabályozni ,hogy menyien lehessenek ben pl 30-an lehessenek max benne.És parancsal lehessen le rakni ilyen céget.Belépéshez bizonyos összeget keljen fizetni.
Aki tud segíteni írjon.

20
Segítségkérés / Mozgó hajó
« Dátum: 2013. Február 03. - 08:19:46 »
Helló!
Valaki tudna nekem segíteni? Nekem olyan hajó kellene amelyik folyamatosan megy A B pont között és mindegyik pontnál 30 ms-re meg áll.
Aki tud segíteni plz irjon.

Oldalak: 1 [2]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal