Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - vityaa

Oldalak: 1 2 3 [4] 5
46
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:NPC intelegencia
« Dátum: 2013. Szeptember 20. - 22:58:27 »
1. Kérdés feltétele: Hogyan bírom ... --> tudom ...
2. Az NPC buta mint a s*gg! Vagy azt csináltatod vele, amit felveszel, vagy függvényekkel irányítod..

47
Szkript kérések / MYSQL
« Dátum: 2013. Szeptember 15. - 12:01:45 »
Sziasztok! Valaki nem írná át nekem ezt MYSQL-esre, mert nagyon nem akar összejönni. Köszönöm!
http://data.hu/get/6934867/telefon.pwn

48
Segítségkérés / Kocsi zárás
« Dátum: 2013. Szeptember 13. - 00:08:29 »
jármû bezárása SetVehicleParams segítségével úgy, hogy ha a játékos a bezárás után lép be, akkor is zárva legyen neki az autó

49
Segítségkérés / Fadecolor
« Dátum: 2013. Szeptember 11. - 23:06:39 »
Sziasztok! Mi akadályozhatja meg a FadeColorForPlayer mûködését? Mert nem megy, pedig minden rendben van vele elméletileg!

50
Szkript kérések / Autók vezetése
« Dátum: 2013. Szeptember 08. - 13:26:16 »
Ha a 40 még beletartozik:
 
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(kocsi < 41 && PVar[playerid][pLeader] != 1) //!!! ITT A PVAR[PLAYERID][pLEADER] HELYÉRE ÍRD AKI ELVIHETI
    {
   SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem viheted el ezt az autót!\");
        RemovePlayerFromVehicle(playerid);
    }
}
return 1;
}

51
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Személyes kocsi rendszer?
« Dátum: 2013. Szeptember 08. - 13:18:55 »
Szerintem senki nem fog neked írni egy autórendszert, mert nem fél óra.

52
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Részegség
« Dátum: 2013. Szeptember 08. - 13:17:05 »
if(strcmp(cmd, \"/elterelés\", true) == 0) {
         if(gTeam[playerid] == TEAM_N_FELDERITO||gTeam[playerid] ==  TEAM_P_FELDERITO ||gTeam[playerid] == TEAM_USA_FELDERITO||gTeam[playerid] == TEAM_OR_FELDERITO||gTeam[playerid] == TEAM_SP_FELDERITO||gTeam[playerid] == TEAM_I_FELDERITO)
       {
        new Float:ex, Float:ey, Float:ez;
        GetPlayerPos(playerid, ex, ey, ez); //Lekérjük a jétékos pozicióját
        SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Közelben lévõ emberek megzavarása...\");
         for(new i = 0; i<MAX_PLAYERS; i++)
        {
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 20, ex, ey, ez))
               {
               SetPlayerDrunkLevel(i, 99999);
      }
        }
} else {
SendClientMessage(i,COLOR_RED,\"Nem vagy Felderítõ osztagban!\");
}
return 1;
}

53
Segítségkérés / Fegyver mentés SQL
« Dátum: 2013. Szeptember 08. - 13:13:09 »
Sziasztok! Sehogy nem tudom, hogyan kezdjek bele, egy olyan scriptbe, ami a nálad lévõ összes fegyvert elmenti és belépéskor visszaadja.
A nehezebb része, hogy MYSQL-el kellene ezt nekem megoldani valahogy.
Egy kis segítséget tudna valaki nyújtani? Köszönöm! :)

54
Segítségkérés / RemoveBuilding probléma
« Dátum: 2013. Szeptember 05. - 12:25:37 »
Rendben, délután amint hazaérek! :) Köszönöm!

55
Segítségkérés / RemoveBuilding probléma
« Dátum: 2013. Szeptember 05. - 00:09:35 »
mármint az objecteket. Multi Theft Auto. (MTA)

56
Segítségkérés / RemoveBuilding probléma
« Dátum: 2013. Szeptember 04. - 23:53:40 »
SziasztoK! Azzal a problémával találkoztam, hogy ha kiszedem az épületet, ott marad egy ilyen szellemkép ami néhanéha bevillan, és nagyon nagyon idegesítõ tud lenni. Azzal mit lehet kezdeni?
 
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1338, -2081.2712, -2428.6267, 30.3802, 3.1634);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1333, -2213.0449, -2339.0534, 30.3633, 3.4321);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1333, -2218.3564, -2336.4240, 30.2715, 3.4321);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1338, -2194.8945, -2328.6081, 30.3816, 3.1634);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1334, -2175.1652, -2364.5554, 30.4646, 3.6898);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1334, -2087.0427, -2343.9997, 31.3843, 3.6898);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1334, -2135.4433, -2263.8586, 30.6823, 3.6898);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1333, -2108.7565, -2455.6533, 30.9140, 3.4321);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1333, -2106.3691, -2457.8371, 30.6623, 3.4321);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18241, -2111.4453, -2478.1250, 29.6562, 11.4927);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1333, -2104.1235, -2479.3178, 31.0985, 3.4321);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1441, -2119.6269, -2484.2336, 30.1718, 3.6971);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, -2109.5788, -2487.9958, 30.0803, 3.6364);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, -2128.1132, -2492.5583, 30.2241, 3.6364);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18552, -2100.3515, -2469.6093, 29.6093, 19.8267);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1522, -2093.7961, -2465.2871, 30.4663, 3.4566);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1350, -2112.6252, -2450.2509, 33.2476, 7.0673);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18553, -2112.4885, -2459.8872, 30.9049, 4.3429);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1438, -2133.7858, -2488.3918, 30.1181, 3.8295);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18238, -2077.2343, -2444.9375, 29.6171, 13.8366);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1338, -2129.8930, -2430.7827, 30.3315, 3.1634);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1336, -2185.8203, -2447.4375, 30.7890, 3.5562);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18260, -2187.5781, -2418.9765, 31.1953, 8.3583);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1338, -2190.2062, -2409.9416, 30.1976, 3.1634);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1715, 210.2289, 148.5015, 1002.5620, 2.7712);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 2204, 208.1718, 149.8671, 1002.0078, 3.7464);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18236, -2201.9609, -2302.9218, 29.6171, 11.9357);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18235, -2213.9687, -2295.9609, 29.6171, 13.6470);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18234, -2224.7109, -2288.4375, 29.6171, 13.6586);

57
Segítségkérés / Spawn megakadályozása
« Dátum: 2013. Szeptember 04. - 19:05:36 »
annyi a lényeg, hogy amig le nem jár egy timer, ne tudjon spawnolni

58
Segítségkérés / Spawn megakadályozása
« Dátum: 2013. Szeptember 04. - 18:54:08 »
Sziasztok! Az a kérdésem, hogyan lehetne megoldani, hogy megakadályozzam a játékos spawnolását?

59
Munkaerő keresése / Dream RPG scriptert keres - Pénzbeli jutalom!
« Dátum: 2013. Február 03. - 15:58:08 »
nem skype-olok, de irj PM-et és megbeszéljük ha még érdekel.

60
Segítségkérés / /kocsikhelyre parancs hiba
« Dátum: 2013. Február 03. - 01:33:25 »
Sziasztok! Az a gondom, hogy minden kocsit helyre rak, még amiben vannak is!
 
CMD:kocsikhelyre(playerid,params[])
{
if(PVar[playerid][pLevel] < 3) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[!!!]: Nem vagy 3as admin!\");
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
        for(new k; k < MAX_VEHICLES; k++)
{
   if(!IsPlayerInVehicle(i,k))
   {
       SetVehicleToRespawn(k);
   }
}
}
SendFMessageToAll(COLOR_LIGHTBLUE,\"SzerveR:\"CWHITE\" Minden használaton kívüli autó helyretéve Admin %s által.\",pName(playerid));
return 1;
}

Oldalak: 1 2 3 [4] 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal