Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Ted[ULR]

Oldalak: 1 [2] 3
16
Sziasztok!
Terveztem hogy csinálok egy egyedi és jó garázs rendszert.
Azt meg is fogom csinálni. :D
Amik lesznek benne:
 

  • Garázs lerakás | /ujgarazs


  • Garázs Törlés | /torolgarazs


  • Garázs Zárás | /garazskulcs


  • Garázs Nyitás | /garazskulcs


  • Garázs eladás | /garazselad


  • Több Garázs interior!


Ami Zöld az kész ami sárga az folyamatban!
Az dölt el hogy nem lesz publikálva szóval ZÁROM!

17
RP/RPG kérések / Bugtalanítani kéne :D
« Dátum: 2013. Augusztus 06. - 00:24:56 »
Helló!
Két lehetõség van.

Akinek meg van a Bugtalanított Defensive mód az elküldené nekem PÜ-ben?
Aki meg csinálná nekem Bugatlanra az írna nekem egy PÜ-t?

18
RP/RPG kérések / Object rakása interiorba.
« Dátum: 2013. Augusztus 01. - 23:26:35 »
Helló!
Objecteket hogy kell mondjuk az 1-es interior világba rakni?

19
RP/RPG kérések / Egy Kisebb munkás Fizetés rendszer beüzelemés.
« Dátum: 2013. Július 30. - 15:40:43 »
Sziasztok!  :D



A Defensive Munka és Fizetési rendszerét szeretném át alakítani egy kicsit.. ÉS ebben kérem a segítségeteket!
Azzal a kéréssel állok elétek hogy ki tudja azt meg csinálni vagy tanácsot adni hogy csináljam meg a következõt:
Hogy ha valaki dolgozik akkor egy idõ után ne bírjon. Mint a Fayon :D (( Ez azért lenne jó hogy ne szerezenek hamar sok pénzt. ))
És ha már nem bír akkor más nap reggel nyolc-tól meg bírjon! És ez ismétli egymás újra és újra.
Remélem valaki bír segíteni!
Várom a commenteket!

20
RP/RPG kérések / Garázs rendszer
« Dátum: 2013. Július 18. - 02:11:12 »
Nem bírtok nekem adni egy Garázs rendszert? Mert mindenhol keresem de nem találok egyet se.


Remélem valaki segít!

21
Munkaerő keresése / A Black Life RolePlay szerver csapata Mappert keres!
« Dátum: 2013. Június 26. - 13:49:33 »
Sziasztok!
Ezt a témát azért nyitom hogy az új Projectemhez Mappert keresek.
Mit várok el az illetõtõl?
 

- Szép Mappolás.
- 10 élet év fölött.
- 1-2 óra segítség nekem.

 
Jelentkezést én úgy gondoltam hogy aki szeretne jelentkezni az ír ide egy Hozásszólást azzal hogy:
- Hány éves vagy:
- Mappoltál-e már:
- Milyen szintû Mapper vagy:              (( Kezdõ,Haladó,Profi))
_
Szóval akit ki választok annak írok hogy adja meg a Skype nevét vagy valahol fel vesszük a kapcsolatot.
Remélem segítetek nekem. Várom a Hozásszólásokat.
 :troll: Tedd(Csubikaa)  :troll:

22
Segítségkérés / Nem jó a Karoszéria javítás :(
« Dátum: 2013. Március 10. - 00:57:27 »
Sziasztok.
Amikor meg javíttatom a kocsimat Karosszériát akkor a Kocsi Életét is fel viszi mi közbe ez a függvény van meg adva:
 

RepairVehicle(VehID);

 
De ha csak a motor hibát akarom javítani az az a Kocsi Életét ezzel  a függvénnyel:
 

SetVehicleHealth(VehID, 1000.0);

 
Akkor csak a Kocsi életét tölti fel. De hála a jó égnek a Karosszériát nem javítja meg!!
Tudnátok segíteni?

23
Segítségkérés / A Kocsi javításával kapcsolatos kis gond.
« Dátum: 2013. Március 09. - 13:32:21 »
Sziasztok.
Az a gondom hogy nem bírom meg csinálni azt hogy a Kocsin A Motor-t és a Karoszériát hogy kell külön tagolásos részbe rakni.
Remélem valaki bír segíteni.

24
Általános / Elkezdtem írni valamit :)
« Dátum: 2013. Március 07. - 15:57:40 »
Sziasztok!
Egy olyan 2 hete elkezdtem írni egy RPG Módot. Már Olyan szinten jár hogy játszható.
Ezért kérlek titeket hogy adjatok ötleteket :)
A mód még 15.703 Soros :)
Ha kész lesz a mód akkor tuti írom ide Hozzászólásban hogy kész.
És nem sokára várható a szerverem nyitása ezzel a módal :)
Kisebb táblázat hogy mi hogy áll:  :D
Regisztráció és Bejelentkezés Rendszer: Kész
Táska rendszer: Kész
Drog Rendszer: Kész
Fegyver Rendszer: Kész
Damage Rendszer: Kész
Jelvény Rendszer:  Kész
Kocsi Rendszer: Kész
Ház Rendszer: Kész
Sokkoló Rendszer: Kész
Iskola Rendszer: 3%
Frakciók:
Rendõrség: Kész
Kórház: Kész
Szerelõ Telep: Kész
Tûzoltóság: Kész
Taxi ZRT: 2%
Maffia: Kész
Nyitásig:
60% van hátra!
Még adhatok ilyen Rendszer ötleteket meg mást is!

25
Szkript kérések / Kódos kapu?
« Dátum: 2013. Március 05. - 22:06:36 »
Sziasztok!
Nekem most egy olyan script kéne mint ami See-n van a kapuknál hogy be írod hogy /nyit és akkor ki ad jobbra egy ilyen Kódos zárat. Ha be írja a kódot csak akkor nyíljon ki a kapu :) Nem-e tud valaki ilyen Scriptet adni vagy egy ílyet össze írni?

26
Sziasztok.
Ezeket az errorokat kaptam:
 

(5953) : warning 219: local variable \"vehicleid\" shadows a variable at a preceding level
(5962) : warning 219: local variable \"engine\" shadows a variable at a preceding level
(5962) : warning 219: local variable \"lights\" shadows a variable at a preceding level
(5962) : warning 219: local variable \"alarm\" shadows a variable at a preceding level
(5962) : warning 219: local variable \"doors\" shadows a variable at a preceding level
(5962) : warning 219: local variable \"bonnet\" shadows a variable at a preceding level
(5962) : warning 219: local variable \"boot\" shadows a variable at a preceding level
(5962) : warning 219: local variable \"objective\" shadows a variable at a preceding level
(5970) : warning 219: local variable \"engine\" shadows a variable at a preceding level
(5970) : warning 219: local variable \"lights\" shadows a variable at a preceding level
(5970) : warning 219: local variable \"alarm\" shadows a variable at a preceding level
(5970) : warning 219: local variable \"doors\" shadows a variable at a preceding level
(5970) : warning 219: local variable \"bonnet\" shadows a variable at a preceding level
(5970) : warning 219: local variable \"boot\" shadows a variable at a preceding level
(5970) : warning 219: local variable \"objective\" shadows a variable at a preceding level
(5983) : warning 219: local variable \"vehicleid\" shadows a variable at a preceding level
(5992) : warning 219: local variable \"engine\" shadows a variable at a preceding level
(5992) : warning 219: local variable \"lights\" shadows a variable at a preceding level
(5992) : warning 219: local variable \"alarm\" shadows a variable at a preceding level
(5992) : warning 219: local variable \"doors\" shadows a variable at a preceding level
(5992) : warning 219: local variable \"bonnet\" shadows a variable at a preceding level
(5992) : warning 219: local variable \"boot\" shadows a variable at a preceding level
(5992) : warning 219: local variable \"objective\" shadows a variable at a preceding level
(6000) : warning 219: local variable \"engine\" shadows a variable at a preceding level
(6000) : warning 219: local variable \"lights\" shadows a variable at a preceding level
(6000) : warning 219: local variable \"alarm\" shadows a variable at a preceding level
(6000) : warning 219: local variable \"doors\" shadows a variable at a preceding level
(6000) : warning 219: local variable \"bonnet\" shadows a variable at a preceding level
(6000) : warning 219: local variable \"boot\" shadows a variable at a preceding level
(6000) : warning 219: local variable \"objective\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
30 Warnings.

 
És itt vannak a Sorok :(
 

6000-es:                     new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
5992-es:                    new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
5983-as:                               new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
5970-es:                    new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
5962-es:                    new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
5953-as:                               new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);

 
Nem jövök rá hogy mi az Error :(
Itt az összes olyan sor ami az errorok közöt van!:
 

if(newkeys == KEY_NO)
{
       new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   if(vehicleid < 47 || vehicleid > 50)
   {
      if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
      {
         if(vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] == 0)
         {
                    new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
            GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,1,boot,objective);
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Kinyitottad a motorháztetõt!\");
            vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] = 1;
         }
         else
         {
                    new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
            GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,0,boot,objective);
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Becsuktad a motorháztetõt!\");
            vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] = 0;
         }
      }
   }
}
}
if(newkeys == KEY_YES)
{
       new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   if(vehicleid < 47 || vehicleid > 50)
   {
      if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
      {
         if(vInfo[vehicleid][CSOMAGTARTO] == 0)
         {
                    new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
            GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,1,objective);
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Kinyitottad a motorháztetõt!\");
            vInfo[vehicleid][CSOMAGTARTO] = 1;
         }
         else
         {
                    new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
            GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,0,objective);
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Becsuktad a csomagtartót!\");
            vInfo[vehicleid][CSOMAGTARTO] = 0;
         }
      }
   }
}
}

27
Média / Ultra Life RolePlay Reload ~ Mappolásos Kép Pack ~
« Dátum: 2013. Február 26. - 14:01:17 »
Sziasztok!
Most elhoztam nektek egy olyan kép sorozatot amiben meg mutatom hogy Ahova mappolok hogy mi volt ott és mi lett ott :) Szóval kezdeném is :D  :thumbsup:
Kép Sorozat:
Tûzoltóság:
Elötte:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130225/El_tteTU_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Utána:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130225/Ut_naTU_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Rendõrség & Szerelõ Telep:
Elötte:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130225/El_tteRE_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Utána:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130225/Ut_naRe_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Parkoló:
Elötte:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130225/El_ttParkolo_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Utána:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130225/Ut_naParkolo_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Autó Szalon:
Elötte:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130225/El_ttAutosz_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Utána:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130225/Ut_nAutosz_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Drog Ház:
Elötte:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130225/El_ttDrogH_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Utána:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130225/Ut_nDrogH_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Autos Iskola:
Elötte:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130226/El_tteautoS_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Utána:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130226/Ut_naautoS_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Busz Sofõr Munka & Fa vágó munka:
Elötte:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130226/El_tteFavago_BuszS_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Utána:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130226/Ut_naFavago_BuszS_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Benzin szállító munka:
Elötte:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130301/BenzinesEl_tt_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Utána:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130301/Benzinesut_n_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
U.I: Mappolást semmilyen szervernek sem mappolok! Csak az Ultra Life RolePlay Szervernek! :D
~ Hamarosan Több kép a Mappolásrol! ~

28
Segítségkérés / Bútor rendszert! Írok...
« Dátum: 2013. Február 18. - 16:39:04 »
Sziasztok!
Elkezdtem írni egy Bútor Rendszert amibõl más lett.. De van egy kis gond vele :(
Ha birtok segíteni akkor meg köszönném!
Ha jó lesz akkor egy kicsit ki csicsázom és Publikálom is :D Vagyis még jobban ki csicsázom :D Több minden lesz majd benne de eddig még ez jó! :D
Error:
 

C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(18) : error 017: undefined symbol \"GetPointDistanceToPointExMorph\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(29) : error 017: undefined symbol \"AddObjectFromFile\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(46) : error 017: undefined symbol \"DIALOG_SYTLE_LIST\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(116) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(116) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(116) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(116) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(116) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(116) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(128) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(128) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(128) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(128) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(128) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(128) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(140) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(140) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(140) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(140) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(140) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(140) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(152) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(152) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(152) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(152) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(152) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(152) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(164) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(164) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(164) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(164) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(164) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(164) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(176) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(176) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(176) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(176) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(176) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(176) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(188) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(188) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(188) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(188) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(188) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(188) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(200) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(200) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(200) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(200) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(200) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(200) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(212) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(214) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(214) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(214) : error 004: function \"OnPlayerEditObject\" is not implemented
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(218) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(219) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(221) : error 017: undefined symbol \"playerobject\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(223) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(223) : warning 209: function \"S@@_OnDialogResponse\" should return a value
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(224) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(231) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(232) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(233) : error 017: undefined symbol \"AddObjectToFile\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(241) : error 017: undefined symbol \"playerobject\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(243) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(244) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(248) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(249) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(254) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(254) : error 017: undefined symbol \"AddObjectFromFile\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(256) : error 017: undefined symbol \"DFileName\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(256) : error 078: function uses both \"return\" and \"return <value>\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(260) : error 017: undefined symbol \"DFileName\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(269) : error 078: function uses both \"return\" and \"return <value>\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(272) : warning 225: unreachable code
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(272) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(272) : error 017: undefined symbol \"AddObjectToFile\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors.
 

 


/*
**********************************
|  Ezt a FilterScript            |
|  Csubikaa készítette!          |
|  Ezt a Részt ne töröld ki!     |
**********************************
*/
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <YSI\\y_ini>
#include <zcmd>
#include <streamer>
#include <foreach>
//#pragma tabsize 0
#pragma unused GetPointDistanceToPointExMorph
new Object;
new oModel;
#define OBJECT_FILE_NAME                \"butorok.txt\"
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n-------------------------------------------------\");
print(\" Modern Ház Építési rendszer! Rendszer By: Csubikaa\");
print(\"-------------------------------------------------\\n\");
AddObjectFromFile(OBJECT_FILE_NAME);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
main()
{
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/butor\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 800, DIALOG_SYTLE_LIST,\"Válassz kategoriát!\",\"Falak\\nBútorok\",\"Választ\",\"Mégsem\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 800)
{
    if(listitem == 0)
    {
        ShowPlayerDialog(playerid, 801, DIALOG_STYLE_LIST,\"Falak - HAMAROSAN\",\"Hamarosan!\\nv1.2-ben!\",\"Választ\",\"Mégsem\");
        }
        if(listitem == 1)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 802, DIALOG_STYLE_LIST,\"Bútorok\",\"Francia ágy\\nSima ágy\\nRádió\\nAsztali TV\\nTV Asztal\\nÍró Asztal\\nFotel\\nHinta Szék\\nKuka\\nSzoba növény\\nBox Zsák\\nGurulos Szék\",\"Választ\",\"Mégsem\");
}
    }
    if(dialogid == 802)
{
        if(listitem == 0)
    {
        new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
        GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
        oModel = 1745;
        ORX = 0.0;
        ORY = 0.0;
        ORZ = 0.0;
        Object = CreateObject(1745, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
        SendClientMessage(playerid, -1, \"Francia ágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
        EditObject(playerid, Object);
        }
        if(listitem == 1)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1796;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1796, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Sima ágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
        }
if(listitem == 2)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2226;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2226, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Rádió lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
        }
        if(listitem == 3)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1786;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1786, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Asztali TV lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
        if(listitem == 4)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2321;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2321, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"TV Asztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
        }
        if(listitem == 5)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2180;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2180, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Író Asztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
        if(listitem == 6)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1704;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1704, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Fotel lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
        if(listitem == 7)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2096;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2096, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Hinta Szék lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
        if(listitem == 8)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1359;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1359, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Kuka lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
        if(listitem == 9)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 625;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(625, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Szoba növény lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
        if(listitem == 10)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1985;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1985, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Box Zsák lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
        if(listitem == 11)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2356;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2356, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Gurulos Szék lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
}
return 1;
}
public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
        new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ,
        Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ;
        GetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
        GetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
        new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT;
        if(!playerobject)
        {
            if(!IsValidObject(objectid)) return;
            MoveObject(objectid, fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ);
        }
        if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
        {
                OVW = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
                OINT = GetPlayerInterior(playerid);
                GetObjectPos(objectid, OX, OY, OZ);
                GetObjectRot(objectid, ORX, ORY, ORZ);
                AddObjectToFile(OBJECT_FILE_NAME, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT);
                SendClientMessage(playerid, -1, \"{33AA33}Bútor mentve.\");
                CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
                DestroyObject(Object);
        }
        if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
        {
                if(!playerobject)
                {
                        SetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
                        SetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
                }
                else
                {
                        SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, oldX, oldY, oldZ);
                        SetPlayerObjectRot(playerid, objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
                }
        }
}
stock AddObjectFromFile(DFileName[])
{
        if(!fexist(DFileName)) return 0;
        new File:ObjectFile, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, oTotal, Line[128];
        ObjectFile = fopen(DFileName, io_read);
        while(fread(ObjectFile, Line))
        {
            if(Line[0] == \'/\' || isnull(Line)) continue;
            unformat(Line, \"ffffffiii\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
            CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
            oTotal++;
        }
        fclose(ObjectFile);
        return oTotal;
}
stock AddObjectToFile(DFileName[], Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT)
{
        new File:ObjectFile, Line[128];
        format(Line, sizeof(Line), \"%f %f %f %f %f %f %i %i %i\\r\\n\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
        ObjectFile = fopen(DFileName, io_append);
        fwrite(ObjectFile, Line);
        fclose(ObjectFile);
        return 1;
}

29
Segítségkérés / Bútor rendszert! Írok...
« Dátum: 2013. Február 17. - 12:10:29 »
Sziasztok...
Most reggel 10:00-óta elkezdtem írni egy Butor rendszert. Csak elakadtam az Objecteknél..
És nekem az kéne (( Remélem valaki segít )) hogy egy olyan oldal amin az objectek kint vannak KÉPPEL!
Remélem érthetõ voltam és várom a vissza jelzéseket Mert eddig nem birok tovább menni :)

30
Segítségkérés / Nem jó a Butor Rendszer
« Dátum: 2013. Február 11. - 20:19:23 »
Nem mûködik a Modern Butor rendszer... Ki fagy töle a szerver... Mi a gond?

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal