Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Zsoma

Oldalak: 1 ... 8 9 [10]
136
Szkript kérések / Szélesvászon
« Dátum: 2010. Május 07. - 14:30:15 »
Sziasztok :D
A larp modot biztosan mindneki ismeri, nos én szeretném kiszedni belole a szélesvászon textdrawokat, amik ugye a regisztrácionál vannak...
tudjátok, alul és fölül lévö fekete széles csiik.
mindnehol kerestem, de nem sikerült!
Aki tud, kérem segitsen!
Köszönöm szépen elore is!

137
Segítségkérés / Runtime Error
« Dátum: 2010. Május 06. - 21:13:24 »
Hellosztok
Uj programozoval a SAM[P]CE-vel dolgozom, de a sima pawnonál is ez volt..
nos, lefut a modom egy az h nem konvertálja amx-re
2. amikor lefutattot a server.exe-t akkor runtime error vagymi,  bad entry point... ot ir
de attol lefut a mod, csak ez ottvan
aki tud segitsen mert megörjit  :amazed:

138
Segítségkérés / SERVER:Unknown command
« Dátum: 2010. Május 05. - 17:23:58 »
Hy...
Szerverem bármilyen parancsot begépelek, a tipikus  SERVER:Unknown command
kiirást kapomm..
eddig mentek  aparancsok!
LÉCCI help  ??? ::|

139
Szkript kérések / Sok kérés
« Dátum: 2010. Május 02. - 17:23:54 »
Sziasztok!
Mivel egy olyan szevren dolgozom, ahol illene dolgokat elmenteni, ezért irok ide h itt segitséget kérjek ehhez!
Nos! olyanra gondoltam, hogy pl elmenteni egy számot... hogy pl van 2 db szendvics nálam.
de ha nincs annyi szendvics akkor nem történik ez meg amaz...
vagy pl...
drogot szedek, akkor elmentse h nálam ennyi volt.
értitek?
illetve még kellene egy kilépés utáni pozicio mentö, ami elmenti egy fileba! pl accountokba!
Másik. Van egy reg rendszerem: 
 
#include <a_samp>
#include <dudb>
#include <dini>
#pragma unused strtok
#pragma unused ret_memcpy
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
#define ReGiStEr 8
#define LoGiN 9
#define COLOR_GREEN 0x00FF00FF
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
enum pInfo
{
Deaths,
Kills,
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
new IsLogged[MAX_PLAYERS];
 
#endif
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetPlayerCameraPos(playerid,667.1974,-2036.9202,-0.2376);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,667.1974,-2036.9202,-0.2376);
PlayerPlaySound(playerid, 1183, 0.0, 0.0, 0.0);
IsLogged[playerid] = 0;
    new file[128], string[128];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name);
if(!fexist(file))
{
format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nTe még nem vagy regisztrálva! \\n\\nMost megteheted!\", name);
ShowPlayerDialog(playerid, ReGiStEr, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Reg.\", \"Mégse\");
}
if(fexist(file))
{
format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérlek jelentkezz be!\\nJelszavad:\", name);
ShowPlayerDialog(playerid, LoGiN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belép\", \"Mégse\");
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    new file[128];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name);
if(fexist(file))
{
    dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid));
    dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
    dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]);
    dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]);
}
IsLogged[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid)
{
PlayerInfo[playerid][Deaths] ++;
PlayerInfo[killerid][Kills] ++;
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == ReGiStEr)
{
if(response)
{
    new file[128];
    new string[128];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
   if(strlen(inputtext) == 0)
   {
      format(string, sizeof string, \"Regisztráció \\n\\nÜdv %s! \\nTe még nem vagy regisztrálva! \\n\\nKérlek regisztrálj!\", name);
      ShowPlayerDialog(playerid, ReGiStEr, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Reg.\", \"Mégse\");
      return 0;
   }
   format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name);
   if(!fexist(file))
   {
      dini_Create(file);
      dini_IntSet(file,\"Password\", udb_hash(inputtext));
      dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid));
      dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
      dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]);
       dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]);
      format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nTe regisztrálva vagy! \\n\\nKérjük jelentkezz be!\", name);
      ShowPlayerDialog(playerid, LoGiN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belép\", \"Mégse\");
      PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      printf(\"%s sikeresen regisztrált!\", name);
   }
}
}
if(dialogid == LoGiN)
{
if(response)
{
    new file[128];
    new string[128];
    new PlayerName[24];
   if(strlen(inputtext) == 0)
   {
       GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof PlayerName);
       format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nTe regisztrálva vagy! \\n\\nKérjük jelentkezz be!\", PlayerName);
      ShowPlayerDialog(playerid, LoGiN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belép\", \"Mégse\");
      return 0;
   }
   new name[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
   format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name);
   if(fexist(file))
   {
       new password = dini_Int(file, \"Password\");
          if(udb_hash(inputtext) != password)
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[ ! ] A jelszó, amit begépeltél, helytelen\");
          Kick(playerid);
           GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
           printf(\"%s nem tudott bejelentkezni!\", name);
      }
      else
      {
         IsLogged[playerid] = 1;
         ResetPlayerMoney(playerid);
         SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Score\"));
         GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Money\"));
         PlayerInfo[playerid][Deaths] = dini_Int(file,\"Deaths\");
         PlayerInfo[playerid][Kills] = dini_Int(file,\"Kills\");
         TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
      }
   }
}
}
return 0;
}

 
azt szeretném megoldani, hogy mikor bejelentkezik és a MÉGSE gomba kattint, akkor kirugná az emberkét!
Ezekre lenne szükségem!
Sztema \"szám\" mentéses cuccot a reghez kellene beépiteni...
Illetve még egy kérdés:
ezt a reg rendszert külön raktamb a modomba de sztem az nem nagyon egészséges!
Sztetek érdemes ERRE épiteni a szervert?

140
Szkript kérések / Kocsi bolt
« Dátum: 2010. Április 28. - 16:25:39 »
hy
nekem egy olyan script kellene amivel lehetne kocsit venni és leparkolni, elmenteé h kié, lehetne zárni stb
és egysezrüt. meg ami egy külön fileba menti el a kocsikat és könnyen lehetne hozzá adogatni.
lécci help. köszi  ;)

141
Szkript kérések / Tuning mühely
« Dátum: 2010. Április 24. - 23:23:12 »
Hello
Ma elkedztem egy tuningmühely irását.
ott akadtam el h amikor bemennék a garázsba nem észleli a pickupot
delveszem a pickupot a koccsival és semmi. nem rak be az interioba
ime a kod:
 
if(pickupid == tuningbe){
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
      SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1790.378295,1436.949829,7.187500);
           SetPlayerPos(playerid,-1790.378295,1436.949829,7.187500);
       SetPlayerInterior(playerid,0);
    }

 
szal a hiba: felveszem a kocsival és nem rak be az interiorba!
Elöre is köszönöm!

142
Szkript kérések / Élet
« Dátum: 2010. Április 24. - 11:17:58 »
Hello!
1. Én egy olyat szeretnék, hogy amikor ütközök akkor a zéletem csökken mindig valamennyivel
2. A másik, hogy amikor belépek a játékba onnantol kezdve mindig csökkentjen megadott idközönként az életem kicsit!
Elore is köszönöm! ;) :D

143
Segítségkérés / Menü
« Dátum: 2010. Április 23. - 22:59:58 »
Helló
Nekem van egy innen lenézett menüm. Étteremben van egy menü, kaja nevekkel és ha beirnám h ne csak az éetét nyomja fel akkor
errorozik:
ime a rész:
 
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) {
new Menu:current;
    current = GetPlayerMenu(playerid);
    if(current == pizzeriamenu)
    {
         switch(row)
        {
        case 0:
SetPlayerHealth(playerid, 100);
}
        switch(row)
        {
        case 1:
SetPlayerHealth(playerid, 100);
        }
        switch(row)
        {
        case 2:
SetPlayerHealth(playerid, 100);
        }
    }
}

 
azt akarom még, hogy pl pénztlevonjon meg üzenet kiirjon h pl jollaktál.
Légyszi help
ime az errorok: 
 
error 002: only a single statement (or expression) can follow each \"case\"
warning 215: expression has no effect
error 054: unmatched closing brace (\"}\")

144
Segítségkérés / yrace
« Dátum: 2010. Április 14. - 14:32:18 »
Sziasztok, yrace letölto linket tudna valaki adni?
nagyon megköszönném  ;) :D :)

145
Szkript kérések / Bolt
« Dátum: 2010. Április 13. - 19:39:18 »
Hi
Én egy olyan scriptet szeretnék, hogy van ugye egy bolt
ott lenne egy pickup és ha beirja a pickupnál h  /buy akkor megjelnik egy menü, ahol választhat h kaja...
és h rámegy h kaja akkor életét velemeli...
vagy ha megoldhato és nem nehéz. elmentené neki a kaját és vehetne többet is..
remélem értitek mire gondolok :)
Aki tud segitsen :)
Köszi
by Zsoma

146
Segítségkérés / Hogyan kell?
« Dátum: 2010. Április 13. - 08:06:09 »
Sziasztok!
Újabb kéréssel fordulnék hozzátok...
Láttam más szeervereken, hogy interiorba vannak objectek...
Azt hogy csinálták?
MTA-ban nincs interior building....
Aki tud segitsen. köszönöm ;)
By Zsoma

147
Szkript kérések / Még egy kérés
« Dátum: 2010. Április 12. - 10:11:52 »
Hello!
Mivel egy saját módomat írom és már egész jól aladok, de még vannak hiányossággok...
Ezért szeretnék itt kérni egyet, többet :D
Egybe leírom:
Egyik amin már Hell dolgozik, hogy csak akko tu8djon a karakter bemenni az épületebe ha felvettea pickupot és kiir neki egy szöveget h /enter-el tudsz csak bemenni...
Most viszont boltot szeretnék majd csinálni, valahogy igy:
ugyanezzel az /enter /exit-el közlekedik az épületbe,-ki és CSAK akkor irhassa be pl a /buy kaja parancsot ha az interiorban an.
Hell már talt rá, hogy valami PlayerToPoint-al kell megoldani, de én ezt még nem értem...
igyekszem, de addigis aki tud kérem segítsen.
Köszi
Szerk.: http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerInRangeOfPoint Ezt találtam... Ezzel is meglehet valahogy csinánli?

148
Bemutatkozás / Zsoma
« Dátum: 2010. Április 11. - 17:44:11 »
Sziasztok!
Zsoma vagyok, eredeti nevem Horváth Zsombor. Szegeden születtem az úr 1994. évében a június 24-ei napon :D
Gta val 5..es koromban találkoztam, info orán..
Akkor még olyan rossz volt a gépem, és gyenge, hogy nem vitte csak a vice city-t azt is laggolva :D
Ha lehet azt mondani GTAfüggo lettem, mikor megkaptam a lapotpomat és felraktam rá a gta san andreast.
Elkedztem multizni és szépen lassan hozzászoktam.
Aztán egyik napon egy stunt szerveren találkoztam még most is legjobb ismeretlen ismerösömmel (azért mondom mert soha életemben nemláttam csak képen, msnen szoktunk beszélgetni) aki megtanitott az alapokra...
pawno programozással csak 1 honapja foglalkozom keményen és 2 hete kezdtem el elso önálló muvemet Neo city névvel.
Köszönöm a lehetoséget, hogy itt lehetek, és sok sikert mindnekinek :)
by Zsoma

149
Szkript kérések / Ha a karakter...
« Dátum: 2010. Április 11. - 17:38:07 »
Sziasztok!
Új vagyok még a fúrumon, remélem sok segíto szándékúval találkozom itt...
Kezdeném is elso kérésemme...
0-ról írok egy módot és interiorokat készítem most.
Nos, olyat csináltam, hogy van egy pickup, amit ha felvesz az ember, akkor berakja pl.:boltba, kocsmába...
Az addig meg is van, kimenetel is sikerül...
Nos, én olyat szeretnék, hogy CSAK AKKOR mehessen be, ha beírja az /enter, illetve /exit parancsot...
Bocsi, ha túl egyszeru és én nemtudom megcsinálni, de még kezdo vagyok  :)
Köszönöm elore is!
bye Zsoma

Oldalak: 1 ... 8 9 [10]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal