Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - jana4

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17
46
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Get up, stand up for your rights
« Dátum: 2012. December 20. - 18:12:53 »
Szánalmas, idióta zsidó propaganda.

Mit szeretnétek kedves egyetemisták? Több éven keresztül **sztok, alsógatyában a gép elõtt a diákszállón éltek, élõsködtök az állam nyakán a kredit rendszer kihasználásával.


A magyar dolgozók adójából éltek (Mostmár az enyémbõl is, **szki!), akik aligha tudnak megélni a kevés lófütyi fizetésükbõl.


TH3, végre egy jó dolog. Ha akarnak tanulni, fizessenek!


Kell a szakmunkás, az vinné a gazdaságot!


(Ja, hogy piszkos, esetleg büdös, vagy veszélyes munka.... és? Ez a vonzó benne. :) - Selyemfiúknak (homo vagy gyenge erõvel bíró vékonykarú stbstb.) nem ajánlott.)

47
GTA V: Alap információk / GTA V - Game Informer elõzetes, képek és infók
« Dátum: 2012. November 08. - 21:05:46 »
GameInformer elõzetes, képek és infók
 
Lásd :

ITT vagy ITT!

Ezek scannelt képek, amelyek angol nyelven vannak dokumentálva, sok érdekesség van a játékról leírva.


Holnap a GTAPlace csapata lefordítja magyarra, várjuk. ;)



Bicikli forever :D

48
Kérdések, Segítség / Windows 7 hiba
« Dátum: 2012. November 02. - 20:49:29 »
Üdv!

Adott egy Windows 7.


Volt egy áramszünet, a gépet lelõtte.


Bekapcsolta a gyerek.


Volt még egy áramszünet, bekapcsolta.


És volt még egy, úgyszint bekapcsolta az okos gyerek.


Nos, betölt a gép, ikont meg mindent, de ha rá megyek a hálózatra vagy a hangerõre a tálca jobb oldalán, vagy az asztalon jobb klikkel kattintok, lefagy, vagyis inkább sokat gondolkozik a gép.


Hogyan oldhatom meg, újratelepítés nélkül?

Nem az én gépemrõl van szó.

49
GTA V: Alap információk / GTA V - Hivatalosan is bejelentve!
« Dátum: 2012. Október 30. - 19:52:17 »


A Rockstar Games január 31.-én bejelentette a játék várható megjelenését, csúszással, így a játék 2013. szeptember 17.-én jelenik meg, konzolokra.
 





\"width=320
http://1.bp.blogspot.com/-1NpMKJfsOTc/UDTyOfr_jEI/AAAAAAAABe0/PbPL6wnmu8c/s1600/gta-v-640x436.jpg[/img]
 


A Rockstar Games ma hivatalosan bejelentette, hogy 2013 tavaszán érkezik a Grand Theft Auto V Xbox 360 és PlayStation 3 konzolokra.
 

\"A sorozat készítõi, a Rockstar North által fejlesztett Grand Theft Auto V egy újragondolt, jelenbeli Dél-Kaliforniában játszódik, az eddigi legnagyobb játékterületben, amelyet valaha alkottunk, beleértve Los Santos-t és többmérföldes körzetét a hegycsúcsoktól egészen az óceán mélységéig.

A jövõ héttõl, 2012. november 5-tõl a Grand Theft Auto V mindenhol elõrendelhetõ lesz, és a rajongók
rengeteg információra számíthatnak novemberben.\" - olvasható a Rockstar oldalán.
 
[/quote]
Mindehhez egy új grafikát is mellékeltek, melyen egy csinos fürdõruhás hölgy pózol egy iFruit-tal a kezében.
 

\"width=333
http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/actual_1351545051.jpg[/img]
 
UPDATE: A Take-Two Interactive jelentésében egy idézetet is olvashatunk Sam Houser-tõl:
 

\"A Grand Theft Auto V mindarra épül, amit a nyílt világú játék tervezésérõl megtanultunk\" - mondta Sam Houser, a Rockstar Games alapítója - \"Már alig várjuk, hogy megoszthassuk a rajongókkal.\"
 
[/quote]
UPDATE #2: A Rockstar eképpen reagált a PC verzióval kapcsolatos kérdésekre:
 

\"Srácok, örömmel látjuk a lelkesedéseket a megjelenés bejelentésével kapcsolatban. Azoknak, akik a PC verzióról kérdeznek: jelenleg a játék Xbox 360 és a PS3 verzióira fókuszálunk, és nincs semmilyen információnk, amit megoszthatnánk egy számítógépes verzióról...\"
 
[/quote]
Tehát ahogy megszoktuk, a PC verzió késni fog, feltehetõen fél évet.



A cikk a
GTAPlace weboldaláról származik!
 



Kinek mi a véleménye errõl? :D Remélem nem egy GTA4-es optimalizálást kapunk! :D

50
Általános / DeathRun
« Dátum: 2012. Szeptember 21. - 20:31:46 »
Szevasztok!

Az alább látható tervezetet 2012. július 9.-én találtam ki, mapper-, és idõ hiányában
nem kezdtem el ezt a projektet.

Ezért most akinek van elég kedve, ez alapján elkészíthetne egy játékmódot, szerintem hazai szinten is befutó lenne a szerver. ;)

Szóval ez a játék DEATHRUN, egy teljesen új, egyedi játékmód, és ahogy láttam, külföldön sincsen ilyesfajta szerver.
A deathrun jelentése angolról fordítva: death - halál; run - futás ----> Halálfutás, tehát bizonyos akadályokat kell leküzdeni, legtöbbször futva.
Legalább 1, illetve 2 pályát kellene elkészíteni, de úgy, hogy az egyes pályaelemek mozogjanak. (Csapdák)
Szóval, 2 csapat van:
1. Menekülõk (a csapdák elöl menekülnek) 2. Aktivátor (õ aktiválja a csapdákat)
A menekülõk száma végtelen lehet.
Az aktivátornak van egy elkerített üveges része (SA-MP-ban vigyázni kell, az üveg törhetõ! [Megjegyzés: esetleg az új, fekete aszfalt??? Az egyik része átlátszó]) ahol látja a játékosokat,
és így tudja aktiválni a csapdákat, viszont az aktivátor nem jöhet ki a menekülõkhöz! (Csapdák pl. csapóajtó, eltünik 1 objektum, ráesik egy fa, elindul egy \"halálfegyver\" stb.)
Ha a menekülõ leesett, a játéknak vége, megvárhatja a következõ kört. Max. 15 kör lehet, de ha a játékmenet rövid,
hosszabítás igényelhetõ. (Esetleg adminnak?)
Ha egy menekülõ végigküzdötte magát a pályán, és az aktivátor és odaért a célhoz, megküzdenek. Általában késsel!
A pálya végén van egy ajtó, ha végigjött egy menekülõ a pályán, automatikusan kinyílik.
Majd ekkor, ahogy fentebb 1 sorral írtam, HARC!!! ;)
Egyéb: Zenéket is belehetne tenni, a körök végén!
Megjegyzés: Az ötletet a CoD4-bõl merítettem. ;)
 

Köszönöm, hogy elolvastad!
Ha belekezdesz, kérlek, értesíts! ;)
 

Spoiler for Nem fontos:
Eredetileg Lu$tával szerettem volna ezt a játékmódot elkészíteni, de õ most pihen már a mappolással egy jó ideje, és mindkettõnknek vagy kevés az ideje, vagy csak egyszerûen nincs kedvünk már. ;)

51
GTA V: Alap információk / GTA V - Újabb 4 kép!
« Dátum: 2012. Augusztus 24. - 15:38:22 »
Szinte várható volt, hogy hétfõ és szerda után péntek délután is kapunk képeket a Grand Theft Auto V-rõl.

Ezúttal 4 darab screenshotot tettek közzé,
Business témakörben.
[hs width=500 height=300]http://www.rockstargames.com/V/img/global/screenshots/V-12-1280.jpg[/hs]
Spoiler for Elsõ kép elemzése:
Ezen a képen egy autókkal felpakolt kamiont látunk, rajta egy férfit, mögötte egy rendõrautóval. Talán ez az a screenshot, ahol a legtöbb kérdés nyitott marad, hiszen több furcsaságot is tartalmaz. Az egyik legvitatottabb a kamion kerekét érinti, ami talán azért áll olyan ferdén, mert épp egy huppanón zúgott át a jármû, de az is lehet, hogy eltört a tengelye. Szintén érdekes a füst, amit nem tudni, mi bocsátott ki. Ha fékezés után keletkezett volna, akkor látszanának a féknyomok, ha defekt lenne, akkor nem így nézne ki az abroncs, de mindenképp alul kellett történnie valaminek, hiszen a füst rendszerint felfelé száll. Különösek azok a fehér és vörös gömb alakú fények is az utcalámpák felett. Szintén rejtélyes a sárga sportkocsi a kamionon. Sokan úgy vélik, az egy Bullet GT vagy egy Dukes, illetve az a hátsó rész igencsak hasonlít egy Lamborghini Miura hátuljához, esetleg egy kicsit az 1970-es Chevrolet Corvette-hez, talán egy hibrid, mint a Cheetah esetében. Annyit láthatunk, hogy a neve hat betûbõl áll.A háttérben egy stadion van. Sokan arra tippelnek, hogy ez a Los Angeles Memorial Coliseum, ahol az 1984-es nyári olimpiai játékokat is rendezték, de az a valóságban nem fedett, a képen látható épület sokkal inkább a GTA San Andreas-ban látott Los Santos Forum-ra hasonlít.
[hs width=500 height=300]http://www.rockstargames.com/V/img/global/screenshots/V-11-1280.jpg[/hs]
Spoiler for Második kép elemzése:
Elképesztõ a környezet kidolgozottsága azon a képen, amelyen egy piros repülõ, vélhetõen egy Cropduster repül. A vidéki táj csodaszépnek ígérkezik, egyszerûen varázslatos. A sziklák, a fák igencsak részletesek, a folyóról nem is beszélve, hiszen a hullámok össze-vissza csapkodnak, és valami gyönyörû, ahogy megvilágítja a napfény. A folyó egy szakadékba torkollik, vélhetõen egy vízesés van ott. A víz tükre alatt fõleg a jobb oldalsó part mentén kivehetõ a meder széle, néhol pedig sziklák, kövek. A repülõgép jobb szárnya (szembõl bal) felett elnézve az az amorf forma a vízparton mintha egy állat lenne. A Cropduster a GTA San Andreas-ban egyszemélyes volt, a képen látható modell kétszemélyes.
[hs width=500 height=300]http://www.rockstargames.com/V/img/global/screenshots/V-10-1280.jpg[/hs]
Spoiler for Harmadik kép elemzése:
A fejlesztõk egy izgalmas autós üldözést kaptak nekünk \"lencsevégre\". Nagyon sok rajongó kedvence az Infernus, ami úgy tûnik, visszatér a GTA V-ben is, a modell pedig a GTA IV-ben megismert változat kisebb módosításokkal. A háttérben a már ismert rendõrségi helikoptert látjuk, amely szokatlanul alacsonyan száll, ennyire még egy GTA részben sem ereszkedett le, ami arra enged következtetni, hogy eleget fejlõdött a mesterséges intelligenciájuk ahhoz, hogy ne repüljenek neki az épületeknek. Többen észrevették, hogy nincs elmosódás a rotor körül, mintha nem forgna, pedig a helikopter szó szerint nagy port kavar az úttesten. Ahogy az elõzõ képen is, a lövész fegyverének célzását egy vörös lézer indikálja. Távolabb új rendõrautókat látunk - összesen hármat. A leghátsót nehéz kivenni, mert olyan, mintha az elõtte lévõ hátulja lenne, de nem az, ráadásul egy másik típus, vélhetõen egy Dodge Charger, amirõl korábban a Buffalo lett mintázva. Jobbra egy NPC menekül, aki úgy néz ki, mint egy reptéri dolgozó, ebbõl pedig sokan arra következtetnek, hogy az hajsza valahol a reptér közelében zajlik. Felfedezhetünk egy Vapid logót is, amely a Ford játékbeli megfelelõje volt a GTA IV érában. A távolban talán egy híd van.
[hs width=500 height=300]http://www.rockstargames.com/V/img/global/screenshots/V-9-1280.jpg[/hs]
Spoiler for Negyedik kép elemzése:
Az esti sötétségben Los Santos kikötõje bontakozik ki. A képen egy fickó egy Norinco Type 56-2 gépkarabéllyal céloz a rendõrségi helikopterre, amihez hasonlót már láttunk egy korábbi képen. A gépmadáron lévõ lövész célzását egy vörös lézerfény mutatja, mely korábban még nem volt a GTA epizódokban. A háttérben több érdekességet is megfigyelhetünk. Jobbra a képen egy hajót láthatunk, bal oldalt pedig egy épületet, melynek oldalán Jetsam Terminal felirat olvasható. A Jetsam már ismerõs lehet, ugyanis a trailer kikötõs jeleneténél számos konténer oldalán rajta van ez a logó. A híd, amelyet látunk egyértelmûen a Gerald Desmond Bridge (és NEM San Fierro vasúti hídja!). Kicsit balra tõle a Vincent Thomas Bridge pillérei bontakoznak ki. A háttérben a város fényeit csodálhatjuk, és a szemfülesek a US Bank sziluettjét is felfedezték.
Ezen a héten így tehát 10 új screenshotot kaptunk a legelsõ 2 mellé. A következõ hetekben további képeket adnak ki.
 

Ez a cikk a
GTAPlace.hu weboldalról származik!

52
GTA V: Alap információk / GTA V - Újabb 3 kép!
« Dátum: 2012. Augusztus 22. - 18:30:04 »
Nem várattak sokat magukra az új Grand Theft Auto V képek, ma a Rockstar Games ismét hármat tett közzé, melyek különbözõ szabadidõs tevékenységeket mutatnak be - ejtõernyõzés, tenisz és terepmotorozás -, ráadásul most már vidéki területeket is láthatunk Los Santos környékérõl.
[hs width=500 height=300]http://gtaplace.hu/kepek/albumok/85/gta_2838_V-6-1280.jpg[/hs]
Spoiler for Elsõ kép elemzése:
Sokak kívánságát teljesítették a fejlesztõk azzal, hogy végre vidéki területeket is megmutattak. Az elsõ képen mindjárt egy olyan unalomûzést láthatunk, ami nem elõször fordul elõ a játékban - az ejtõernyõzést. Az ernyõ úgy néz ki, vagy csak nagyon hasonlít arra, ami a The Ballad of Gay Tony-ban volt. A háttérben egy csodálatos völgyet látunk napfényben fürdõ, meredek sziklafallal, csordogáló patakkal, a háttérben vízeséssel. A híd végén egy alagút bejáratát láthatjuk. Jobbra lent egy szélesebb földút van, mely láthatóan változatos, vagyis a készítõk nem tudták le egy ismétlõdõ textúrával. Többféle fát láthatunk, lomblevelût és fenyõt, melyek lombjai igencsak részletesek. Folyik a találgatás, hogy a valóságban ez melyik vidéknek felel meg. A legvalószínûbb, hogy a San Gabriel hegyekben van, a háttérben látható ívhíd pedig a Bridge to Nowhere, ami Los Angeles-tõl keletre található, és annak annak az útvonalnak a része, amely a San Gabriel völgyet köti össze Wrightwood-dal.
[hs width=500 height=300]http://gtaplace.hu/kepek/albumok/85/gta_9778_V-7-1280.jpg[/hs]
Spoiler for Második kép elemzése:
Több sportlehetõségünk volt már a korábbi epizódokban a golftól a kosárlabdán át a hegyi kerékpárig és a triatlonig, de teniszezni eleddig nem volt alkalmunk, a pályák üresek voltak. Valószínûsíhetõ azonban, hogy ezúttal élhetünk majd ezzel a lehetõségekkel is. A második képen ugyanis egy varázslatos épületet láthatunk teniszpályával, melyhez több hasonló fedezhetõ fel Los Angeles-ben. Ez az ingatlan vélhetõen Vinewood vagy Beverly Hills játékbeli másának közelében található. Különös, hogy nyitva van a villa ablaka, talán bejárható lesz. A pályára egy pálmafa árnyéka vetül, illetve a hegyoldalon egy nagyobb épületét vagy egy léghajóét láthatjuk, de az is lehet, hogy az csak egy hiba, hiszen a játék még bõven fejlesztés alatt áll. Érdemes megfigyelni a két karakter mozdulatát, ami igencsak kidolgozott, életszerû.
[hs width=500 height=300]http://gtaplace.hu/kepek/albumok/85/gta_2949_V-8-1280.jpg[/hs]
Spoiler for Harmadik kép elemzése:
A harmadik kép nagyon feelingesre sikeredett, kicsit a hétfõn közzétett biciklis képre emlékeztet. Három karaktert látunk terepmotorozni. A motorjaik különbözõ színûek, és vélhetõen Sanchez modellek, mivel nagyon hasonlítanak a GTA IV-ben fellelhetõ változatra. Egyértelmûen egy versenyt látunk, talán a fõhõs is ott van a képen látható alakok között, de ez csak feltételezés. A fejlesztõk különös részletességgel dolgozták ki a versenyzõk eltérõ mintázatú felszerelését - a nadrágot, a kabátot, a cipõt, a kiegészítõket... A ruhán most is tisztán kivehetõek a gyûrõdések, és eltérõ mértékben koszosak, ami felveti annak a kérdését, hogy egyszerûen csak ilyenek a textúrák, vagy a felvert portól koszolódnak majd be. A hátsó két motoros között a távolban érdekes keskeny, hosszúkás formák vehetõek ki, talán emberek. Balra egy kõfal van, és mögötte semmi sem látható - ez arról árulkodik, hogy valahol magasan van a hely, amit látunk. Különös jelenség a jobb oldalon az a Batman formájú árnyék (what the...?), márcsak azért is, mert ha megfigyeljük a jármûvek árnyékát, azok pontosan a másik oldalra vetülnek.
Kitûnõ kérdés, hogy a képeken a tevékenységet végzõ karakter, vagy karakterek egyike a fõhõs, vagy mindegyikük csak egy sima NPC, mindenesetre nagyon sokat dobna a játékélményen, ha San Andreas lakói olyan hóbortoknak hódolnának, amiket mi is kipróbálhatunk.
Az összes hivatalos kép megtekinthetõ a GTAPlace galériájában.
 

A cikk a
GTAPlace weboldaláról származik!

53
GTA V: Alap információk / GTA V - Új képek!
« Dátum: 2012. Augusztus 20. - 21:28:16 »
A Rockstar Games ma meglepetésszerûen három Grand Theft Auto V képet tett közzé, melyeken különbözõ jármûvek láthatók - egy Cheetah sportkocsi, egy vadászgép, és egy bicikli.
[hs width=500 height=300]http://gtaplace.hu/kepek/albumok/85/gta_8169_V-4-1280.jpg[/hs]
Spoiler for Elsõ kép elemzése:
Megannyi érdekességet mutat a sportkocsis kép, ahol egy régi ismerõst köszöntünk újra. A GTA3 éra egyik leggyorsabb autója, a Cheetah visszatér, ám ezúttal nem egy Ferrari modell alapján készült. Úgy tûnik, több jármû szolgálhatott mintaként, mert hasonlót a való életben még nem gyártottak. Az oldala leginkább egy Gumpert Apollo-ra hasonlít, a hátsó részének alja kiköpött olyan, mint egy a Bugatti Veyron, míg a felsõ része a Koenigsegg Agera R svéd büszkeséget idézi. A diffûzor is részletes, látszik, hogy szénszál ütvözetbõl készült. A lámpán kivehetõ a vörös fényszóró, a rükverc és az index rész. Vitatják, hogy a Cheetah \"H\" betûje miért nem látszik, de akinek jó a szeme, az rájön, hogy a napfény gyönyörû visszatükrözõdése eltakarja, és márcsak a szimmetria kedvéért is kell ott lennie egy betûnek. A bal oldalsó hátsó lámpa alatt látszik egy tükörkép, ami talán egy daru, olajfinomító, de sokkal inkább egy rádiótoronyé, vélhetõen a Vinewood felirat betûit és a mögöttük lévõ torony elmosódott vetületét fedezhetjük fel. A rendszámtábla is kivehetõ. A trailer óta nem változott, felül két oldalt egy OCT felirat (ami talán októberre utal) és egy narancssárga téglalap van. Utóbbi az évet indikálja. A való életben 2013-ban Los Angeles-ben ismét narancsszínû jelzést kapnak a táblák. Középen helyezkedik el a barna San Andreas felirat, alatta pedig a nyolcjegyû egyedi karaktersor (56PMA440).
A háttérben kidolgozottabb fákat, bokrokat láthatunk. A kép bal oldalán lévõ fa körül homok van, távolabb pedig fû. Látható egy villanyoszlop és egy STOP tábla hátulja is. Utóbbi a GTA Classic epizódok óta nem nagyon fordult elõ a sorozatban. Vélhetõen mellette egy utcalámpa, nem pedig egy jelzõlámpa van, mert annak semmi értelme nem lenne. Úgy tûnik, valóban a mesterséges intelligencia fogja irányítani a forgalmat az ilyen keresztezõdéseknél, amelyeket már a trailerben is láthattunk.
[hs width=500 height=300]http://gtaplace.hu/kepek/albumok/85/gta_8815_V-3-1280.jpg[/hs]
Spoiler for Második kép elemzése:
Vadászrepülõt már láttunk a trailerben, most közelebbrõl egy képen is megcsodálhatjuk. Sokan feltételezik, hogy a gépmadár örökli nevét a GTA San Andreas-ból, és ismét Hydra lesz. Ez persze még a jövõ zenéje, az viszont biztos, hogy akadnak hasonlóságok a két repülõ között, például az új modell alja is egy General Dynamics F-16-ról lehet mintázva, de maga a jármû sokkal inkább egy Boeing F/A-18-ra hasonlít. A képen Los Angeles-t esti fényeiben látjuk, bár elég homályosan, nyilván a nagy sebességtõl, amirõl fõleg a gép körüli elmosódás árulkodik. Néhány apróság azonban kivehetõ, például hogy az erdõ - talán Vinewood felé repül, mert a jobb alsó sarokban egy villaszerû építmény, talán medence látható. Ezt támasztja alá az is, hogy a repülõgép oldalára vörös fény vetül, amit talán a Vinewood felirat mögötti rádiótorony reflektorai bocsátanak ki. A gép élesen felfelé ível, és jobbra fordul, amirõl a felemelt jobb fékszárny árulkodik. Ami talán a legérdekesebb, hogy a pilóta a videóban látott középkorú öltönyös férfi.
[hs width=500 height=300]http://gtaplace.hu/kepek/albumok/85/gta_6938_V-5-1280.jpg[/hs]
Spoiler for Harmadik kép elemzése:
Nagyon sok rajongónak ez a kép tetszik a legjobban a három közül, melyen egy kerékpárt látunk elhaladni a lemenõ nap fényében káprázó tengerparton. A helyszín egyértelmûen Santa Monica játékbeli mása, a háttérben látható a Santa Monica Pier, rajta a Pacific Park, ahol a nagykerék és a hullámvasút van. Érdemes szemügyre venni a bicikli kormányát, mely elárulja, hogy egy versenybringát látunk, talán egy Colnago-t, és nem annak a törött modellnek az ép változatát, amit a trailerben van. A kerékpáron ülõ férfinak a napfényben világosabb a bõre, biciklis öltözéket visel, melyen látszik a kosz és a gyûrõdés, illetve a cipõ színei a nadrághoz illõek. Feltehetõleg egy sportoló ül a biciklin, és az is elképzelhetõ, hogy épp versenyez. Los Angeles-ben vannak kerékpárversenyek, amelyek érintik Santa Monica-t is. A homok porzik, ahogy a kerekek felkavarják. Különös, hogy a parton nem látunk senkit a biciklistán kívül, de talán csak azért nincs ott senki, hogy hangulatosabb legyen a kép.
A fejlesztõk azt ígérik, több is érkezik még a hét folyamán.
FRISSÍTÉS: A hivatalos oldalon létrejött egy SCREENS rész, ahol az összes hivatalos GTA V kép megtekinthetõ. Ha egyre rákattintunk, az felugrik teljes méretben, majd kétoldalt válthatunk az elõzõ vagy a következõ képre. A megosztás gombokat felül találjuk.
 

Ez a cikk a
GTAPlace.hu weboldalról származik!

54
Archívum / [HUN] Left 4 Dead: San Andreas [ENG]
« Dátum: 2012. Augusztus 18. - 17:39:18 »

Left 4 Dead:
          San Andreas

 

IP: [samp=91.82.85.203:7821]91.82.85.203:7821[/samp]
WEB: Hamarosan
Sokak ismert, pvp zombiszervere ÚJRA visszatért. Újra azt próbáljuk nyújtani, amit pár éve a korábbi verzió produkált.
Epsilon által nulláról írt módot ezúttal 2012 augusztusától új kezekben fejleszti RolePlay és Én (ScreaM).  ;)
Elsõsorban a hibajavításokra törekszünk, aztán fejlesztünk! :)
Jelenleg mapper TGF:OFF, Rico fog egy új pályát készíteni a szerver számára.
Azoknak akik nem ismernék itt egy leírás, hogy mirõl és hogyan szól a szerver:
Két csapat van; túlélõk és zombik. Mikor a szerverre érsz túlélõ leszel. A zombikat kell ölnöd. Ha megesznek zombi leszel.
Túlélõk:
- mindenki emberként kezd HACSAK nincs zombiuralom a szerveren (több a zombi mint az ember), ilyenkor zombi leszel te is
- nincs csapatsebzés
- nem szabad kimenni a mapról (már ha kilehetne)
- nem szabad AFK-zni (emberként, bármilyen harapástól azonnal zombi leszel, ha afkban vagy)
- Cél, hogy kitartsatok a számláló lejártáig. Ha sikerül gyõztetek.
- Az utolsó túlélõ a zombik számától függõen kap molotov koktélt.
Képességek:
 
Lõfegyverek (rifle és AK)
Használhatod a zombik elleni harchoz.
Robbanó hordó
Leteszed. Bármilyen sebzésre robban, sebzi a közelben lévõket.

Lángot is ad.

Taposóakna
Leteszed, ha egy zombi rálép felrobban. Saját csapattársaidra nem hat. Ha meglövöd láthatatlan lesz
Combat Shotgun
Zombinként 3 tölténnyel kapod. Ha megölsz egy zombit kapsz +2 töltényt. Jól oszd be!
Molotov
Az utolsó túlélõ kapja a zombik számától függõen. Jól oszd be!
Healpack
/healme paranccsal vehetsz tasakot, amit a tûz gomb lenyomásával használhatsz el.

Egy tasak 2000$ dollárba kerül. És csak nyugodtan, mozgás nélkül veheted hasznát.

A szkriptet Gangster készítette, én csak engedéllyel átalakítottam.
 
Zombik:
- mindenki emberként kezd HACSAK nincs zombiuralom a szerveren (több a zombi mint az ember), ilyenkor zombi leszel te is
- nincs csapatsebzés
- nem szabad kimenni a mapról (már ha kilehetne)
- nem szabad AFK-zni(kirúghat érte a szerver egy idõ után)
- Cél, hogy megegyétek az összes embert.
- Minél kevesebb zombi és minél több ellenfél van egy zombi annál több életerõvel indul. És annál nagyobbat harap.
- Ne üsd a játékosokat, harapd! Magadat is töltöd így.
- A kezdõhelyeden lévõ élettöltõt használd, nyugodtan. Nehezítsd az emberek dolgát! :)
- A zombik nem sérülnek a zuhanástól, hacsak nem volt amúgy is túl kevés az életük.
Képességek:
 
Harapás
A túlélõket haraphatod. Sebzed õket és magadat is gyógyítod. Emellett harapásoddal elvakítod, nehezen fog elmenekülni
KAMIKAZE
Végsõ esetben felrobbanthatod magad. A közelben lévõket magaddal rántod a halálba, õk is zombik lesznek. Oszd be! Csak öt percenként használhatod!
Füst
Kétféle füstöt kreálhatsz. Egy világos, széleset és egy sötét magasat. Használd õket, hogy megtéveszd, elvakítsd a túlélõket. Álcázd vagy védd magad vele.
\"A halál karja\"
Mikor már látod, hogy hamarosan bevégzed menny közel egy emberhez! Halálodkor a közelben lévõ játékost igen határozottan megsebzed!
RAGE-átokszórás
Ha nagyon nem megy a játék akkor is van esély a hasznosságra! Zombiként, ha sokszor megölnek és egyszerûen nem tudsz még beléjük harapni se, sebezni õket, lassan de biztosan megy fel a RAGE szinted. Ha elér egy bizonyos szintet, te nem fogod észrevenni, de mindenki más igen. Bárki aki RAGE állapotban megsebez (kivéve csapattárs) megátkozódik. Nem fog tudni rendesen célozni, könnyû célpont lesz. (erõteljes szédelgés kapja el)
Home-teleport
A zombik a H gomb vagy a /(h)ome parancs használatával visszateleportálhatnak kezdõhelyükre.

A képesség 200$-t kóstál és csak 20
másodpercenként használható.
RAGE-fertõzés
Ha nagyon nem megy a játék akkor is van esély a hasznosságra! Zombiként, ha sokszor megölnek és egyszerûen nem tudsz még beléjük harapni se, sebezni õket, lassan de biztosan megy fel a RAGE szinted. Ha elér egy bizonyos szintet, te nem fogod észrevenni, de mindenki más igen. Ha RAGE állapotban beleharapsz valakibe (mielõtt még megátkozol valakit), 30% esély van rá, hogy át fog változni zombivá. Ha 30% teljesült, akkor sem lesz azonnal zombi, haláláig félzombi állapotban kell játszani. Ember skinje van, nincsenek fegyverei, zombiképességek közül csak a harapást tudja használni, és nem olyan erõs, mint egy valódi zombi. Viszont nehezen észrevehetõ.
A régi szerver futása alatt szerzett ismeretek és tapasztalatok szintén fel lettek használva. Nem a szkriptelési vonatkozásra gondolok. Sok olyan idegesítõ dolgot láttam, ami akkor még nem volt detektálható ( vagy én nem tudtam éppen megírni hozzá a kódot).Nos, ezeket a dolgokat most már alapból beletettem a játékmódba, ki lettek küszöbölve (részletek alább).
Szuper anticheat - több csalás ellen is véd. Nem sorolom õket, akit érint, úgy a jobb ha nem tudja.
Anti-Relog- A korábbi szerveren sokan ha zombik voltak, gyorsan relogoltak, nevet váltottak és máris újra túlélõként lövöldözhettek. Vége!
zombi-erõsség - Korábban a menetek kezdetén ugyebár mikor a zombi spawnolt csak egy vagy két ember volt, de mire a zombi odaért a céljához már lehettek tizen. És a zombi erõssége csak a következõ spawnkor változott. Vége! Ahogy egy új túlélõ csatlakozik, a zombi erõsödik
nagy map~kis létszám - Aggasztó volt, mikor 3 embernek kellett elboldogulnia az egész Area51-en vagy más nagy méretû pályákon. Nos mostantól bizonyos pályákhoz minimum játékosszám is társul.
Anti afk - Ha valaki escel, a többi játékos nem tudja sebezni. Ez egy túlélõ esetében idegesítõ, nem tudják megenni a zombik. Nos ennek vége. Aki afk-zik túlélõként azt könnyedén felfalják (egy harapásos préda), aki pedig zombiként afkzik vagy escel egy idõ után egy kis rásegítéssel távozik a szerverrõl.
notime start - Régen, ha megvolt a két játékos máris indult a pálya. Aggasztó, mikor el sem tudod foglalni a kinézett rejtekhelyet/fedezéket, de már a nyomodban lohol egy zombi. A pályák elején 10-15 másodperces felkészülési idõ van, csak ezután indul a számláló és a zombi véletlenszerû kiválasztása.
túl sok idõ- A túlélõknek gyakran aránytalanul sokáig kellett (volna?) kihúzni egy-egy pályán.
Mostantól a dinamikus számláló a létszám alapján állítja be az idõt.
Azt, hogy még mennyi van hátra egy menetbõl, felcsatlakozás nélkül, a SA:MP kliens worldtime sorában olvashatjátok.
A régi szerverben a pontok csak a képességek használatában játszottak szerepet.A képességek használatához most a gyûjtött pénzedet kell felhasználnod zombiként és túlélõként is egyaránt. A pontok egyfajta helyezést mutatnak a többi játékossal szemben. Ha regisztrálsz a szerverre, mentõdik a pontod, pénzed és a statisztikád.
A statisztikát kiteheted fórumokra egy kép formájában. A kép frissül.
Részletek itt.
Itt van a szerver figyelõ:
 
\"srvsig\"
 
Mivel a szerver alapja igencsak hasonló a korábbiéhoz az akkor készített videók a PVP játékmódról pár változtatás híján aktuálisak.Továbbá itt van egy videó, amit a szerveren is használt aknák készítése/tesztelése során készítettem. A szerveren kicsit más, de hasonló.
 

 

 

 

A topik hamarosan frissülni fog!
 

* A leírást Epsilon készítette!

55
Off Telep / Kiszivárgott a Windows 8
« Dátum: 2012. Augusztus 10. - 16:10:24 »
Egy nappal azután, hogy a Microsoft bejelentette, hogy elkészült a Windows 8 operációs rendszer végleges, sokszorosításra szánt verziója, a szoftver egyik változata már ki is szivárgott a fájlcserélõ hálózatokra. A torrenten elérhetõ verzió az Enterprise N változat, vagyis a céges felhasználóknak szánt rendszer, annak is az európai piacra készült verzió, amibõl az EU versenyügyi hivatalának utasítására kivették a Windows Media Playert.
A kiszivárgott Windows 8 mûködõképes, de nem egyszerû a telepítése, egy speciális installer dvd-t vagy usb-s pendrive-ot kell készíteni belõle.A Microsoft operációs rendszerei gyakran kiszivárognak a netre a hivatalos megjelenés elõtt, mivel nagyon sok céggel és tesztelõvel dolgozik együtt a fejlesztõcsapat, ez gyakorlatilag elkerülhetetlen. A Windows 7 kalózverziója két héttel a hivatalos megjelenés elõtt jelent meg az interneten, a Windows 8 most két és fél hónappal a premier elõtt tölthetõ le.
A jogtiszta elérés legkorábban augusztus 16-án lesz lehetséges a licencelõ partnercégek, illetve a Microsoft fejlesztõi hálózata, az MSDN, és a Technet szolgáltalások használói számára. A boltokba október 26-án kerül, alap, Pro, és a most kiszivárgott Enterprise verziókban.
 
index.hu
 


Emellett már tölthetõ:
 
  • Microsoft Windows 8 Enterprise N x64

  • Windows Server 2012 x64

  • Microsoft Windows 8 Enterprise x64

  • Microsoft Windows 8 Enterprise x86

  • Microsoft Windows 8 Professional x64

  • Microsoft Windows 8 Professional x86

  • Microsoft Visual Studio Ultimate 2012 x86

  • Magyar nyelvi csomag 64 bites rendszerhez




Vélemények? Ne itt szídjuk a Metro felületet, én is utálom. (!) :D

Letöltési linket privátban kérjetek.

56
Játékok / Bullet Run
« Dátum: 2012. Augusztus 02. - 14:09:12 »
Bullet Run
 


\"width=500
http://download.gamezone.com/uploads/image/data/1104616/Bullet_Run.jpg[/img]
 
2012. július 31.-én megjelent egy új Free-to-Play (F2P) játék a Steamen, ami nem más, mint egy lövöldözõs (FPS) játék!

Videó (TDM):



Letöltés:
http://store.steampowered.com/app/211880/ (1857 MB)

Aki játszik, vele, írja le a tapasztalatait. ;)

 

57
Off Telep / GTA3 HD
« Dátum: 2012. Július 28. - 16:42:57 »
Tud errõl valaki???

2009 óta nem nagyon láttam aktivitást felõlük. (Elv. magyarok is vannak a csoportban)


http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=424616

http://rockstarwizards.wix.com/gta3-hd#!__movies

Fõleg sleepy véleményét várom, õ a nagy modelles. ;)



Most olvasom a weboldalukon...
 
We are sorry verry sorry to inform you that the project gta 3 hd is cancelled cause we dont have people to continue. And again we are terrible sorry[/quote]
Sleepy, nem tudnád megszerezni? :D

58
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Tagok jelentése / Multiacc
« Dátum: 2012. Július 10. - 22:00:03 »
http://sampforum.hu/index.php?action=profile;u=6579
és
http://sampforum.hu/index.php?action=profile;u=5049
IP alapján.
D34L = Calvin
VISSZAVONVA.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Július 11. - 12:08:42 )

Attila le k* anyázta nyuit nyíltan egy témában. Nem ártana egy egészségügyi pihenõ, NEM?

59
Kérdések, Segítség / Windows 7
« Dátum: 2012. Július 07. - 12:57:01 »
Üdv.

A problémám:


Win7-em van, és ugye fent van a flux. (Lejjebb veszi a képernyõ hõmérsékletét.)


Ez kb 10-25 mp-ig tart, vagyis addig befagy a gép, nem tudok csinálni semmit.


Ez megszokható.


De ami utána történik: Ugye indítom az Operát. Lentrõl a tálcáról.


Egyszercsak \"eltünik\", kattintgatok még 5x és nagy nehezen beindul.


Mitõl lehet?

60
Játékok / [Leírás] Max Payne 3 MultiPlayer
« Dátum: 2012. Június 15. - 12:57:17 »
Max Payne 3 Multiplayer
 

\"Max-Payne-3-multiplayer-1.jpg\"
 
Üdv!

Ebben a leírásban leírom, hogy hogyan játszunk a Max Payne 3-al, multiplayerben!

1. lépés  --  Kezdetek
Töltsük le a Tunngle nevû programot.

A tört-multiplayer megszállottak biztos ismerik ezt a programot, hasonló a Hamachihoz, azaz virtuális LAN hálózatot hoz létre.


A Tunngle rendszerébe kötelezõ beregisztrálni!


Regisztráció: http://www.tunngle.net/community/index.php?app=core&module=global&section=register

Letöltés: http://www.tunngle.net/community/files/download/271-tunngle-setup-v4412exe/

Letöltés után telepítsük fel, ajánlott beállításokkal a legoptimálisabb.


Erõsítsük meg a felhasználónkat. (Küldtek e-mailt.)


Végül állítsuk be a magyar nyelvet. (Általában a program magától felajánlja.)

2. lépés  --  LAN Fix
Töltsük le a Max Payne 3 LAN Fixet, INNEN!

A
dlc mappát a Max Payne 3 telepítési könyvtárán belül, ugyancsak a dlc könyvtárba másoljuk be.

Az összes többi fájlt, ami az archívumban van, másoljuk be a Max Payne 3 telepítési könyvtárába, majd mindet írjuk felül.


FIGYELEM! A vírusirtót ajánlott kikapcsolni arra az idõre, amíg átmásolod a fájlokat, valamint kivételek közé tenni a gsrld.dll fájlt! (Nem vírusos, csak annak látja a legtöbb vírusirtó.)
3. lépés  --  Hálózatra kapcsolódás
Indítsuk el a Tunngle-t.

Alul jelentkezzük be, majd pipáld be a megjegyzést.


Hálózat Keresésnél (bal oldalon, angolul: Network Search) írjuk be:
max, majd nyomjunk ENTER-t.

Ekkor középen kilistázza a szervereket, kiírja, hogy hányan vannak a hálózatban (nem feltétlenül a játékban) és a maximális férõhelyet.


Kattintsuk rá az elsõ szerverre. (Általában ott vannak többen.)

4. lépés  --  Játék!
Elsõsorban, fontos, hogy a legújabb patchel rendelkezzünk! (Ha nem rendelkezünk ezzel, automatikusan letölti a játék indítása elõtt, aztán feltelepíti a javítást.)

Fontos, hogyha feltelepítette a javítást, a
2. pontot ismételjük meg!

Indítsuk el a Max Payne 3-at.


Lehetõleg, rendelkezzünk
Social Club tagsággal, mert csak így enged be a játék. (Ingyenes, csak regisztrálni kell, majd belépni az adatokkal, majd a bejelentkezõ ablakban bepipálni a megjegyzést (Auto Sign In), és soha többet nem kell ezzel foglalkoznunk.)

Válasszuk a MULTIPLAYER menüpontot, azon belül a LAN-t, és ott klikkeljünk valamelyikre, amelyik nekünk tetszik. (Játékmódok)


Ezután elkezdi tölteni a játékot, várjunk, és mehet a játék! ;)

Optimális beállítás
Fontos, hogy a játékban legyen legalább 25 FPS-ünk.

Megnövelhetjük az FPS számunkat legalább 10-15-el, ha kikapcsoljuk a VSYNC-et, vagyis a vertikális szinkronizációt, aminek a feladata eltüntetni a képi elcsúszásokat.


Rendelkezzünk
legalább 2 megabites internetkapcsolattal.

Ha mindez megvan, a játék megfelelõen fog futni!

Segítségkérés
Ebben a témában feltehetsz kérdéseket, kizárólag Max Payne 3 multiplayerrel kapcsolatban, amire ha tudok, készségesen válaszolok!


A leírást ScreaM írta 2012. június 15.-én 12:57 perckor.

Ha a leírást máshol felhasználod, kérlek tüntesd fel a nevemet és a www.sampforum.hu -t.

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal