Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - jana4

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17
226
Segítségkérés / Objektum hiba
« Dátum: 2010. Július 03. - 14:35:42 »
Üdv!

skyhero911 (ViSioN) épített egy pályát, eloször jó volt, utána fejlesztette, beléptem a szeróra és ilyeneket ír:

\"QEMQDktvAwJRUl8ZRwVR\"
mi lehet a baj? mért crashel?

227
Segítségkérés / Bandakezelo rendszer
« Dátum: 2010. Július 02. - 17:10:40 »
Üdv!

Mostanában sok a bajom, és most itt az újabb....


Szóval Spatrik bandakezelojét használom, és minden megvan, de a szerver indításkor crashel.


Ez a crashlog:

 
SA-MP Server: 0.3a R8
Exception At Address: 0x77C360CB
Registers:
EAX: 0x0012F8B4   EBX: 0x017CC8C8   ECX: 0x00000000   EDX: 0x7EFEFEFF
ESI: 0x017AA028   EDI: 0x0012F8B4   EBP: 0x0012F8EC   ESP: 0x0012F87C
EFLAGS: 0x00010246
 
Stack:
+0000: 0x017AA028   0x64F81DAC   0x0012F8B4   0x00000000
+0010: 0x64F85252   0x0012F8E0   0x0012F8DC   0x7C910222
+0020: 0x00000007   0x00B407D8   0x00B40000   0x00000000
+0030: 0x0012F89C   0x003A4600   0x00464010   0x017C4B68
+0040: 0x00B46E30   0x64F85BE5   0x00000000   0x00000001
+0050: 0x00000007   0x0012F8E8   0x00000030   0x00000011
+0060: 0x00000000   0x000022B0   0x64F85BC0   0x00000033
+0070: 0x017CDBF0   0x00401096   0x017AA028   0x017D7F1C
+0080: 0x017D0680   0x00402BB3   0x017AA028   0x00000025
+0090: 0x0012F924   0x017D7F1C   0x0012FDB8   0x00000000
+00A0: 0x00000000   0x017AA028   0x00000FB0   0x000078A8
+00B0: 0x0000789C   0x000078B8   0x000038D4   0x000078AC
+00C0: 0x000038D4   0x017CC8C8   0x017D0680   0x00000000
+00D0: 0x017CBCF8   0x00003DB8   0x00464EEE   0x017AA028
+00E0: 0x0012FDA8   0x00000011   0x65727453   0x72656D61
+00F0: 0x476E4F5F   0x4D656D61   0x4965646F   0x0074696E
+0100: 0x017AA028   0x017AA028   0x017CC8C8   0x00000000
+0110: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0120: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0130: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000

228
Grafikai Munkák/Logók / 1 kis apróság
« Dátum: 2010. Július 02. - 12:38:52 »
üdv!

van 1 piros csillagom, és azt szeretném hogy szépen sárgára legyen kitöltve. (ha lehet, akkor még narancs sárgát is ;D)


erre én most képtelen vagyok, ezért kérlek meg titeket  :)

itt a kép: \"QEMQDUtvAwJRVVMYQgVT\"
elore is köszönöm aki megcsinálja! :D

229
Szkript kérések / Egy müködo instagib...
« Dátum: 2010. Július 01. - 14:31:43 »
Üdv!

Szószerint nem is egy instagibra, hanem egy olyan instagib kellene, amit a pontokat is számolja, mert hiába próbáljuk krisk-el, nem müködik mert a dupláját, van amikor a négyszeres pontot számolja.


Nem, nincs meghívva 2× meg 4×.


ötlet? inkább jól jönne példa vagy valami...

230
Segítségkérés / Filterszkript betöltött-e
« Dátum: 2010. Június 30. - 18:32:41 »
Üdv!

Az lenne a kérésem, hogy a mód amikor betöltödött, megállapítaná, hogy egy szkript betöltödött -e vagy nem.


Hogyan lehetne megoldani a lekérdezést?


üdv

231
SA-MP: Szerverfejlesztés / Automatikus szervernév váltó
« Dátum: 2010. Június 28. - 16:37:19 »
Üdv mindenkinek.

Igen régi munkám, töröltem, de most újra itt van.  :D


A SAMP Fórumon --> Tutorialok topicban láttam, hogy többen is ugyanazt a ratyi szervernév váltó filterszkriptet elemzik, ezért én írtam egyet, ami csak 1 idõzítot használ, nem kettõt, meg milliót.  :)


Meglehet oldani idõzíto nélkül is, de én így oldottam meg.


Spatrik besegített nekem, mert én sztring kezelés nélkül akartam csinálni a szkriptet. xd


Na, akkor, mondom a használatot.


A szkriptben a


new hostnames[][] =[/quote] alatt található néhány általam beírt szervernév. Ezeket saját ízlésetek alapján kell átírni.
Ha még többet akartok irni, akkor tegyél a jelenleg utolsóhoz pontos vesszõt ( ; ) és ird tovább úgy, ahogy én elkezdtem.


Remélem érthetõ.... Hanem akkor dobj meg egy PM -el.


FIGYELEM! A szkript tesztelve van, tökéletesen müködik.

FIGYELEM! Aki letölti az AMX -et, csak a szkriptet tudja tesztelni! Átirní csak akkor, ha megvan a forrás!
A szkript mivel nekem már nem volt meg, ezért újra írtam, és úgy határoztam, hogy újra kiadom.
Letöltés: http://screamweb.uw.hu/gta/S_HC.pwn
Kód:
 

// Automatikus szervernév váltó filterszkript
// Újraírva: 2011. 01. 20. 16:21
// Készítette: ScreaM
#include
#define CHTIME 1 // írd át a számot ahány percre szeretnéd, hogy váltsa a szerver nevét
public OnServerChangedHostName();
new hnamet,
hostnames[][] =
{
\"[HUN] Magyarok szervere\",
\"[HUN] Téglafej FUN szerver\" // az utolsó után nem kell vesszõ! több nevet is írhatsz!
}
;
public OnFilterScriptInit()
{
hnamet = SetTimer(\"OnServerChangedHostName\", CHTIME*60000, true);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
KillTimer(hnamet);
return 1;
}
public OnServerChangedHostName()
{
new string[256];
format(string, 256, \"hostname %s\", hostnames[random(sizeof(hostnames))]);
   SendRconCommand(string);
   return 1;
}

 
Üdvözlettel, ScreaM

232
SA-MP: Szerverfejlesztés / ScreaM AFK
« Dátum: 2010. Június 25. - 17:59:48 »
Üdv.

Újra publikálom a pontosan 3 hónappal ezelött elkészített AFK szkriptemet.


Ez a szkript állapotos. (nem terhes  :angry:)


Ha AFK módba váltasz, akkor bekell írj egy idot. (percben!)


Ha nem írsz be semmit, akkor semmi gond, a szerver azt írja ki majd, hogy
Nem adott meg idot.

Visszatéréskor 10mp-t kell várni, a visszaélések miatt. (pl. épp ölik a játékost és beirja és kiirja....)


Ezek az állapotok választhatók:


 - Kajál


 - Telefonál


 - Nincs a számítógépnél


 - Olvas


 - Filmet néz


 - WC -zik


Minimális PAWN ismeretekkel te is hozzá tudsz adni újabb állapotokat, mert az AfkStatus függvény módosítható.

Parancsok: /afk          ---- elohozza az afk ablakot


                /afk-back  ---- visszatérés a játékba


                /ak-help   ----- afk segítség


Fontos: Ez a szkript szabadon terjesztheto, módosítható,
csak a készíto nevét tessék meghagyni.

Letöltés:


PWN: http://screamweb.uw.hu/supload/uploadedfiles/S-AFK.pwn

AMX: http://screamweb.uw.hu/supload/uploadedfiles/S-AFK.amx
Figyelem! A szkript a tárhelyrõl lelett törölve, akinek szüksége lenne a szkriptre írjon egy PM-et!

233
Off Telep / NFS Hot Pursuit 2 (max sebesség)
« Dátum: 2010. Június 24. - 13:08:44 »
Félig valóság, félig játék:



Most találtam, mert az új NFS Hot Pursuit trailerét néztem.  ;D

234
MTA: Szerverfejlesztés / [REL] Party
« Dátum: 2010. Június 24. - 12:25:35 »
Üdv!

Ez a szkript nem a partyról szól.
\"cheesy.gif\"

Valójában ez egy szex szkript, amit a /sex paranccsal hozhatsz elo, vagy a /sex kinézet1 kinézet2 -vel


Ekkor lejátszódik egy zene is, ez kb. 10 másodpercig tart.


Telepítés: Helyezzük el az MTA Telepítési hely\\server\\mods\\deathmatch\\resources


Majd, a szerver elindítva töltsük be. ---->
start xxx

Letöltés: Google, a tárhelyemen már nem létezik a fájl.


Készíto: DarkDragonGER


Videó:
http://www.youtube.com/watch?v=o2k2MXgVMs4

235
MTA: Szerverfejlesztés / [REL] Transformers
« Dátum: 2010. Június 24. - 12:07:21 »
Üdv!

A /transformer -t beírva bekell írjuk, hogy melyik jármubol szeretnénk létrehozni a Transformer -t.


A 2. és 3. helyre pedig a színt írjuk be.


Telepítés: Helyezzük el az MTA Telepítési hely\\server\\mods\\deathmatch\\resources


Majd, a szerver elindítva töltsük be. ---->
start transformer
Letöltés: Google, sajnos a tárhelyen már nem létezik a fájl.
Videó:


Készíto: Arc_


Vigyázat! Házi szervert könnyen laggossá teheti!


236
Segítségkérés / Szabályzat!
« Dátum: 2010. Június 24. - 11:57:08 »
Multi Theft Auto-val kapcsolatos segítségkérés, lokális szabályzata:
Ez a fórumrész a Multi Theft Auto röviden MTA játékkal kapcsolatban felmerülõ problémákra próbál segítséget nyújtani. Ezen fórumrészben kérdezhetsz illetve válaszolhatsz mások kérdésire. Kérjük vedd figyelembe, hogy senkinek sem kötelessége válaszolni, és az értelmetlen, komolytalan kérdésekre valószínûleg nem is fognak. (Az ilyen kérdéseket/válaszokat a moderátor/ok szó nélkül törölni fogják).
Pár fontosabb szempont: (melyek egy rendszerezett fórum kinézetet segítenek elõ, kérünk téged mint témanyitót/hozzászólót tartsd be ezen részeket, ezek betartása munkádat/szórakozásodat is elõsegíthetik)
 
  • Mielõtt kérdeznél elõbb nézz utána, nem-e született már válasz a kérdésedre, elõfordulhat hogy másnak is volt már hasonló problémája, használd a keresõ funkciót!

  • Kérdésed legyen érthetõ, röviden megfogalmazott hamar a problémára mutató tartalmú.

  • Hozzászólásokba/kérdésekbe ne közölj/írj pornográf tartalmat, reklámot, trágár szavakat.


  • Lehetõleg magyar nyelven írj mindent, helyesen, ha szükséges használj helyesírás ellenõrzést. (Ez nem szégyen, hanem elõsegítheti számodra is a helyesírás elsajátítását.) (Legtöbb böngészõ már rendelkezik ilyen funkcióval)

  • A \"hozzászólás vadászat\" tilos! Hozzászólás számlálás van a fórumon emiatt tilos, ezért csak akkor írj, ha valóban az adott kérdéshez/témához illik a mondandód!

  • A témanyitó ebben a fórumrészben csak MTA-ról kérdezhet, ha más jellegû a segítségkérése akkor a Kérdések/Segítség topikban tegye fel!

  • Csak akkor írj hozzászólást, ha valóban segítõkész szándékkal teszed! Ha nem tudsz hasznos választ írni, inkább ne írj semmit.

  • Kerüld el a többszöri üzenetküldéseket, kérdésed bumpolását, (miszerint valaki válaszoljon már), várd türelmesen amíg valaki segít neked! (24 óra elteltével újra kérheted, hogy valaki segítsen)

  • Ha a probléma megoldódott, zárd le a témát, ezzel segítve a moderátorok munkáját, ebben segítségedre van a \"Téma megoldva\" gomb!

  • Ha egy kérdésre valaki hasznos választ kapott, (problémája megoldódott) ne írj hozzászólásként, \"Zárd a témát.\" tartalmat, ezt a feladatot bízd a témanyitóra illetve a moderátor/okra. (Az ilyen hozzászólások szó nélkül törlésre kerülnek.)

  • Szintén ne írj hozzászólásként csak \"használj keresõt\" tartalmat hanem írd mellé azokat a találatokat amit megtaláltál vele, így lehet következõleg a témanyitó is használni fogja a keresõ funkciókat.

  • A témanév ne \"segítsetek plsplspls\" legyen, hanem egyértelmûen ami a kérdésre utal. (Az ilyen témák szó nélkül törlésre kerülhetnek, ez függ a moderátor hangulatától, lehet csak átnevezi a témád így mielõtt panaszkodnál hogy törölték, lehet csak átnevezte egy moderátor.)


Többszörös szabályok megszegése figyelmeztetéshez/némításhoz/kitiltáshoz vezethet.

237
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ] Pickupok készítése + magyarázatok
« Dátum: 2010. Június 21. - 15:28:46 »
Pickupok készítése + magyarázatok
 
Sziasztok ifjú padawanok!

Ebben a tutorialban leírom, hogy hogyan csináljunk pickupokat. (azaz felvehetõ tárgyakat, dolgokat)


Megpróbálom minnél részletesebben leírni, hogy a kezdõk is értsék  :)



Az elsõ, és a legfontosabb lecke: A pickupok elkészítése
Pickup( ok ) készítése:

1. Nyisd meg a San Andreas mappádban a samp_debug.exe -t!  (Vagy menj egy kiválasztott helyhez a SA-MP -ban és írd be: /save )


Az egyeshez hozzá tenném, hogy /save UTÁN irjatok oda ilyesmit:
/save Elso pickupom 1.

 

Hogy miért? Mert így könnyebben megtudod különböztetni a sok pickupodat.

2. Lépj ki a játékból (ill. debugból) és menj be a GTA SA gyökér könyvtárába! ( Általában: D:/GTA San Andreas )

Ott találsz egy olyan fájlt hogy savedpositions.txt. Azt nyisd meg lehetõleg jegyzet tömbbel, és keresd ki a pickupod!


Megjegyzés: Ha túl sok pickupod van, akkor CTRL+F segítségével keresd meg a mentett koordinátát.


Körülbelül te is ilyent láthatsz a dokumentumban:




AddPlayerClass( 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0);
[/quote]

Piros színnel jelöltem az X koordinátát, zöld színnel jelöltem az Y koordinátát, valamint kék színnel jelöltem a Z koordinátát.

X,Y = Térbeli koordináták   ||  Z = Magassági koordináta

Most, nyissuk meg a PAWNO -t! ( (Akinek nincs, az ne szomorkodjon.. letölthetõ a sa-mp.com -on.... Vagy innen....) )

Valamint nyissunk egy új lapot is, és másoljuk bele a következõ részeket!



#include < a_samp >
new pickupom; // \'pickupom\' helyére mást is be írhatsz a saját fantáziád szerint! Csak akkor az OnFilterScriptInit( ) nél lévõ \'pickupom\' szócskát átkell írni másra!

 



pickupom = CreatePickup( MODEL AZONOSÍTÓ, PICKUP TÍPUS, X, Y, Z, -1 );

 

L I N K EK !

Model azonosítók.....

Pickup típusok.....

Fontos! A -1 az az, hogy minden virtuális világban megjelenik a pickup.

Ha csak azt akarod, hogy a 0 -ás (általában ebben kezdjük a játékot) virtuális világban légy, akkor ird oda a 0 -t!


(Ez 0.3-as újítás! Csak 0.3 -as szervereken fog mûködni!)




DestroyPickup( pickupom );

 



DestroyPickup( pickupom ), DestroyPickup( pickupom2 );

 

VAGY használjuk a hagyományos módszert!

Azaz egymás alá mindet!


Pl.




DestroyPickup( pickupom );
DestroyPickup( pickupom2 );

 

Kész a pickupom. Mit kell csináljak ahhoz, hogyha felveszem akkor történjen valami?

A válasz egyszerû. Használd a( z ) public OnPlayerPickUpPickup( playerid, pickupid ) callbacket.

Példaképp itt egy kis részlet:



public OnPlayerPickUpPickup( playerid, pickupid )
{
      if( pickupid == pickupom )
      {
             SendClientMessage( playerid, VILAGOSKEK, \"Szia!\");
      }
      return 1;
}

 

TÖBB pickup esetén:



public OnPlayerPickUpPickup( playerid, pickupid )
{
      if( pickupid == pickupom )
      {
             SendClientMessage( playerid, VILAGOSKEK, \"Szia!\");
      }
      else if( pickupid == pickupom2 )
      {
             SendClientMessage( playerid, VILAGOSKEK, \"Csõcsumicsácsotészta! Te most a 2. pickupot vetted fel!\");
      }
      return 1;
}

 

Megjegyzés: NEM kötelezõ az else kötoszó használata. Én azért használom, hogy elkerüljek néhány bugot....

Elmélet ill. funkciók/függvények \"megmagyarázása\"

AddStaticPickup( paraméterek ); -= statikus pickup készítése

CreatePickup( paraméterek ); -= \"hagyományos\" pickup készítése

DestroyPickup( paraméter(ek) ); -= pickup eltávolítása

Kérdés: Mi a különbség a CreatePickup() fgv. és az AddStaticPickup() fgv. közt?

Válasz: A két függvény annyiban különbözik, hogy a CreatePickup visszaadja az azonosítót, így a késõbbiekben tudunk hivatkozni rá. (köszönet Gamestarnak, a helyes elmélet miatt  :))

fgv. = függvény

Remélem mindent leírtam  :)

Ha nem akkor légyszíves szólj ITT, vagy PM -ben!


Köszönöm hogy elolvastad a legelsõ \'leckém\'.

Majd késõbb kicsit bõvebben is írok a pickupokról, függvényekrõl és javítom a helyesírásom...  :)


FRISSÍTÉS: Példa filterszkript feltöltve! Innen elérhetõ!

Aki nem tudja kibontani, annak ajánlom a WinRAR programot!

Sziasztok!

238
SA-MP: Szerverfejlesztés / Csatlakozás, kilépési üzenetek extrával
« Dátum: 2010. Június 19. - 19:21:46 »
Régen kért egy ilyent Sniper[axn], amikor én írtam neki egyet, csak az rossz volt, mert Notepadban írtam meg, így nem tudtam mi a baja. Most a Segítség kérés topikból kimásoltam, és kijavítottam.  :)

Nem teszteltem.

 
#include <a_samp>
new cvar, string[128];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
cvar++;
format(string, 128, \"%s csatlakozott a szerverre! [ %i/%i ]\", GetPlayerNameEx(playerid), cvar, GetMaxPlayers());
SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA, string);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
cvar--;
format(string, 128, \"%s elhagyta a szervert! [ %i/%i ]\", GetPlayerNameEx(playerid), cvar, GetMaxPlayers());
SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA, string);
return 1;
}
stock GetPlayerNameEx(playerid)
{
    new pname[16];
    GetPlayerName(playerid, pname, 16);
    return pname;
}

239
SA-MP: Szerverfejlesztés / [MAP] Bázisugrások
« Dátum: 2010. Június 13. - 14:40:45 »
üdv. ebben a szkriptben 2 pálya van, 2 telével együtt.

vannak pickupok, fel kell venni hogy tudj ugrani.


a mappokat még régen én készitettem.


hát errol mit írjak még?  :D ;)

240
Off Telep / Megnyílt a jó öreg boci party szerver
« Dátum: 2010. Június 13. - 14:09:25 »
\"QENCXktvAwIDXgkZRQVR\"
 
Hello! Lehet jönni tesztelni! :D A szeró jelenleg házi, hamarosan hostos lesz.
Ebben a kis leírásban bemutatom nektek a saját SA-MP -os PaintBall szerverem.  :)
Szerver információk:

- 2 banda van (
Kínai Maffia és Rendorök) [A karakterekrol itt találhatsz képeket!]

- Elképzelésünk szerint 2-3 pálya lesz.

- Egyedi pálya (Westwood) | Készítette: ViSioN


- Egyedi játékmód (Boci PaintBall 0.3 v3.4) | Készítette: ScreaM (jómagam)


- Kreatív ötletek: md12


- Módtesztelok: Cool, ]GH[_Tyap, Tommy


- 1 lövés = 1 halál


- Alap fegyverek: M4 ill. AK-47, Desert Eagle, Sniper


- A pályán fellehet venni fegyvereket. -  Ha véletlenül nem tudnád felvenni nyomd meg a Tab -ot! -


- A pályán bocik is vannak, csupán a hülyeségünk miatt.  :D


- A pályát nem szabad elhagyni, különben az éppen fenntartozkodó admin kifog rúgni!


- A pályán vannak robbanó hordók is, amit ha meglosz akkor felrobban. Lodd meg a hordókat akkor, ha az ellenség éppen ott van a közelében!  ;D

Általános információk:

- Szervernév: [HuN] Boci PaintBall PartY Szerver v3.4


- IP cím: 91.146.161.76:7777


- Maximális férohely: 50


- Pálya: WestWood


- Ping: ingadozó


- Szerverünk üzemeltetoje: ScreaM host, majd skyhosting lesz


- Szerver tulajdonos: ScreaM


Egyéb információk:

- A teszt szerver jelszava mindig 96, kivéve amikor haverokkal játszok, mert akkor más.  :P :P :P :P



Bocsánat ha rossz helyre írtam!

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal