Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - djmarty10

Oldalak: 1 [2] 3
16
Bemutatkozás / djmarty10
« Dátum: 2013. Augusztus 12. - 14:23:03 »
Énis azzal kezdegetek ismerkedni, már valamennyire ismerem is :D

17
Bemutatkozás / djmarty10
« Dátum: 2013. Augusztus 12. - 00:24:37 »
Köszönöm

18
Archívum / DCity PartySzerver
« Dátum: 2013. Augusztus 12. - 00:15:06 »
Nem :D Ahol lakunk Városunk nevébõl jött :D

19
Bemutatkozás / djmarty10
« Dátum: 2013. Augusztus 11. - 23:56:01 »
Dj lejátszóval, meg a jó öreg VirtualDj-vel :)
Még most csak keverek, most kezdem megismerni a zenekészítést
Hát Calvin Harris, Mike Candys, Dimitri stb. De minden Club/Disco zene :)

20
Archívum / DCity PartySzerver
« Dátum: 2013. Augusztus 11. - 23:25:42 »
DCity PartySzerver
Szerver Adatai:
Név: [HUN][0.3x]DCity PartySzerver pwd by clans.hu
Ip:-
Players: X/68
Mode: [HUN]DCity [Dm/Pk/Drift/Fun]
Map: [HUN]MaP DCity
Hosting: clans.hu
Weblap: -u  (Nem teljes)
Facebook: -
AdminTGF:  ON Jelentkezni a facebook csoportban
Szerver Történet:
DJohni barátommal tavaly nyáron elkezdtünk egy szerveren játszani. Megtetszett nekünk hogy hogy dolgoznak a szerveren, és milyen jó lenne egy szerver, ezért 2013. Januárjában elkezdtük írni a módot. Én mapoltam, Djohni írta a módot. A szerver 2013.Júliusában meg is nyílt.
A módokról:
-A gamemódunk saját. Közel 1000 soros (A map nincs benne) + melette a lotto, stb Filterscript
-A szerveren közel 5000 Object van
-Az adminrendszer még jelenleg Ladmin, de napok kérdése és a saját admin rendszerünk van bent.
Az egész mód folyamatos fejlesztés alatt áll.
Szabályzat:
-1.Tilos a DB=Drive By - Autóból való lövés, elütés, sebesítés (Kick/Warn,Többszöri felszólításra Ban)(Db-nél AutoKick)
-2.Tilos az SK=Spawn Kill - Kezdõhelyen való ölés,lövés (Kick/Warn, Többszöri felszólításra Ban)
-3.Tilos a Flood - Mondat ismétlés a chatbox-ba (Kick/Warn)
-4.Ne használj segédprogramot/cheat-et (Azonnali Ban)
-5.Ne szidd játékostársaid,adminokat (Kick/Warn, Ha olyan a szidás azonnali Ban)
-6.Káromkodni/Csúnyánbeszélni csak nagyon óvatosan. (Veszélyesebbnél Warn/Kick)
            A szabályzat nem tudása nem mentesít a büntetésed alól!!!
Jelenleg kész a szerverben:
-Kilóméteróra
-PM (/pm [iD][Üzenet])
-Utal (/utal [iD][Összeg])
-Valós idõ a szerveren
-Rádió Script (/radio)
-Több parancsok
-Több map (Dm/Pk/Stunt)
-Jármû lehívás (/v - Spacevel választasz ki)
-Pár munka
-Végtelen Nitro
-Anti DB rendszer
-Névre kattintásnál játékos adatai
Készülõben van:
-Házrendszer
-Saját admin rendszer
-Minigamek
-Munkák fejlesztése
-Mégtöbb map
-Jármû Tuning rendszer
-Több pénzszerzési lehetõségek
Fõbb Parancsok:
Alap parancsok: /info, /teles, /szabalyzat, /parancsok
Jármû parancsok: /v, /javit
Zene parancsok: /radio
Animáció parancsok: /animlist, /s
Fegyver parancs: /fegyver
Adminok felé parancsok: /admins, /aadmin, /report [iD][indok]
Skin parancsok: /changeskin [skinID]
Adminok:
-[HUN][AdM]Marty - Fõadmin/Maper/Scripter segéd (5)
-[HUN][AdM]DJohni - Fõadmin/Scripter/Maper segéd (5)
-[HUN][AdM]Kicked - Tulaj/Admin (5)
-[HUN][AdM]Pisti - Tulaj/Admin (5)
-SuspecT - Próbaidõs Admin (3)
Képek a szerverrõl:
\"322692929sa-mp-000_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"1178915802sa-mp-001_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"663372757sa-mp-002_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"60784266sa-mp-005_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"484859933sa-mp-013_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Videók a szerverrõl: (Mostanába fog készülni még)
 

Kép a weboldalról:
\"jszer_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Kritikát csak akkor fogadok el, ha voltál a szerveren/Normálisan írod le!
Gyertek és nézzetek szét a szerveren
Mindenkit nagy szeretettel várunk
ÜDV: DCity Csapata

21
SA-MP: Szerverfejlesztés / Alap parancsok
« Dátum: 2013. Augusztus 11. - 23:09:35 »
Köszi :) Hát gyakorolgatom

22
Bemutatkozás / djmarty10
« Dátum: 2013. Augusztus 11. - 22:31:10 »
Sziasztok bemutatkoznék nektek énis.
Nevem: Miklós
Samp nevem: marty
Samp történetem:
Én vagy 1,5 éve samp-ozok. Akkor hallottam, hogy multi van, le is töltöttem, és játszottam. Egy fél évig egy szerveren voltam, utána elhatároztuk haverral, hogy saját szerót csinálunk. Most meg is lett, fut is, közben én mapolok, és a scriptelést tanulom.
Hobbijaim:
-Számítógépezés
-Biciklizés
-Dj-skedem
Milyen zenéket szeretek?:
-Disco
-Rap (de csak keveset belõle)
-Rock (ebbõl is csak keveset)
Ha valamiben segítség kell írj, és ha tudok megpróbálok segíteni! :)

23
SA-MP: Szerverfejlesztés / Alap parancsok
« Dátum: 2013. Augusztus 11. - 22:10:19 »
Köszönöm!

24
Segítségkérés / Tiltó parancs
« Dátum: 2013. Augusztus 11. - 22:09:29 »
Talán úgy megtudod oldani, mint a Dm-nél.
 
#include <a_samp>
new bool:tilt[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    tilt[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    tilt[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/tiltas\") == 0 )
{
    if(tilt[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Már tiltva vannak a parancsok\");
    tilt[playerid] = true;
    SendClientMessage(playerid, 0x33AA33FF, \"Parancsok tiltása bekapcsolva. Kikapcsolás: /engedelyez\");
}
if(strcmp(cmdtext, \"/engedelyez\") == 0 )
{
    if(tilt[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Nincsenek tiltva a parancsok\");
    tilt[playerid] = false;
    SendClientMessage(playerid, 0x33AA33FF, \"Parancsok engedélyezve\");
}
if(strcmp(cmdtext, \"/parancs1\") == 0 )
{
    if(tilt[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Parancs tiltás bekapcsolva. Kikapcsolás: /engedelyez\");
}
if(strcmp(cmdtext, \"/parancs2\") == 0 )
{
    if(tilt[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Parancs tiltás bekapcsolva. Kikapcsolás: /engedelyez\");
}
//És így tovább.
return 0;
}

25
SA-MP: Szerverfejlesztés / Alap parancsok
« Dátum: 2013. Augusztus 11. - 21:30:19 »
Alap parancsok egy Dm/Pk/Fun/Race szerverhez, amik fontosak abban
Gyakorolgatom a scriptelést régóta már, de ez még a kezdõ scriptem volt, és most ezt megosztom veletek, hátha valaki hasznára vállik :)
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/7c093dfe2e/
 
#include <a_samp>
//-----------------------------------
new PlayerTimer[MAX_PLAYERS];
new PlayerTime[MAX_PLAYERS];
forward timer(playerid);
public timer(playerid)
{
if(PlayerTime[playerid] == 5) GameTextForAll(\"~b~5\",1000,3);
else if(PlayerTime[playerid] == 4) GameTextForAll(\"~g~4\",1000,3);
else if(PlayerTime[playerid] == 3) GameTextForAll(\"~r~3\",1000,3);
else if(PlayerTime[playerid] == 2) GameTextForAll(\"~w~2\",1000,3);
else if(PlayerTime[playerid] == 1) GameTextForAll(\"~y~1\",1000,3);
    else if(PlayerTime[playerid] == 0)
    {
        GameTextForAll(\"~r~GO! ~w~GO! ~g~GO!\",3000,3);
KillTimer(PlayerTimer[playerid]);
    }
    PlayerTime[playerid]--;
}
//-------------------------------------
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/pc\", true) == 0)
    {
GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1);
    SendClientMessage(playerid, 0x00BFFFFF, \"Kaptál egy ejtõernyõt\");
    return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/afk\", true, 3))
{
SetPlayerPos(playerid, 1451.7942,-1068.6753,213.551);
    TogglePlayerControllable(playerid, false );
SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFFF, \"AfK-ba léptél. Visszalépéshez  /vissza\");
    new str[128];
     GetPlayerName(playerid, str, sizeof(str));
      format(str, sizeof(str), \"[AFK] %s elment a géptõl\", str, cmdtext);
SendClientMessageToAll(0x33AA33FF, str);
    return 1;
}
    if(!strcmp(cmdtext, \"/vissza\", true, 3))
    {
SpawnPlayer(playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, true );
SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFFF, \"Visszatértél a játékba\");
new str[128];
GetPlayerName(playerid, str, sizeof(str));
format(str, sizeof(str), \"[AFK] %s visszajött a géphez\", str, cmdtext);
SendClientMessageToAll(0x33AA33FF, str);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/kill\", true) == 0)
{
SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFFF, \"Megölted Magad\");
return 1;
}
    if(!strcmp(cmdtext, \"/me\", true, 3))
    {
        if(!cmdtext[3])return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használd: /me [cselekvés]\");
        new str[128];
        GetPlayerName(playerid, str, sizeof(str));
        format(str, sizeof(str), \"* %s %s\", str, cmdtext[4]);
        SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA, str);
        return 1;
    }
    if(strcmp(cmdtext, \"/setskin\", true, 11) == 0)
    {
        new string[128], skinid;
        if(!cmdtext[11]) return SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Használd: /setskin [skinID]\");
        skinid = strval(cmdtext[12]);
        switch(skinid)
        {
            case 3, 4, 5, 6, 8, 42, 65, 74, 86, 119, 149, 208, 268, 273, 289: { return SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"HIBA: Ismeretlen Skin ID.\"); }
            default:
            {
                if(GetPlayerMoney(playerid) < 300)
      {
         return SendClientMessage(playerid,0xFF6600FF,\"Nincs 300$-od az új skinedhez!\");
      }
                SetPlayerSkin(playerid, skinid);
                format(string, sizeof(string), \"A skinedet átállítottad.Az új skined: %d\", skinid);
                SendClientMessage(playerid, 0xFF9933AA, string);
      GivePlayerMoney(playerid,-300);
            }
        }
        return 1;
    }
    if (strcmp(\"/counter\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    if(GetPlayerMoney(playerid) < 100) { return SendClientMessage(playerid,0xFF6600FF,\"Nem tudod elindítani a visszaszámlálást, mert nincs 100$-od!\"); }
PlayerTime[playerid] = 5;
PlayerTimer[playerid] = SetTimerEx(\"timer\", 1000, true, \"i\", playerid);
SendClientMessage(playerid, 0x00BFFFFF, \"Visszaszámlálás elindítva\");
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
new string[256];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(string, sizeof(string), \"%s elindította a visszaszámlálást (/counter)($100)\", pName);
SendClientMessageToAll(0xFFFF00FF, string);
GivePlayerMoney(playerid, -100);
return 1;
}
if (strcmp(\"/nrg\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return  SendClientMessage(playerid, 0xFB0000FF, \"HIBA: te már jármuben vagy!\");
    new Float:x,Float:y,Float:z,Float:c;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    SendClientMessage(playerid, 0x00BFFFFF, \"Lehívtál egy nrg500-t!\");
CreateVehicle(522,x+1,y+1,z,c,-1,-1,300);
return 1;
}
return SendClientMessage(playerid,0x74E80099,\"Nincs ilyen parancs!\");
}

26
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kis Dm Map
« Dátum: 2013. Augusztus 09. - 13:05:52 »
van jobb, de azt nem töltöm fel, mert használom a szerveren..

27
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kis Dm Map
« Dátum: 2013. Augusztus 09. - 12:08:32 »
Igen. Ezt csak úgy hirtelenbõl csináltam a szerveremre, és mondom akk megosztom már veletek

28
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kis Dm Map
« Dátum: 2013. Augusztus 09. - 11:48:35 »
Most teszem

29
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kis Dm Map
« Dátum: 2013. Augusztus 09. - 11:45:38 »
Készítettem egy kisebb kis DM mapot Ls-be egy ház tetõre.
Van benne egy kis elkerített rész, amihez külön teleport, egy megfigyelõ hely.
Készítõ: Marty
Dm teleport: 1419.1956,-1478.2471,126.6665
Megfigyelõ teleport: 1434.5586,-1457.7551,125.3672
Képek:
\"494708706sa-mp-014_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"sa-mp-015_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"172279829sa-mp-016_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"1354711294sa-mp-017_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 
CreateDynamicObject(987,1412.6999512,-1463.9000244,124.3000031,0.0000000,0.0000000,226.0000000); //dm1 innennn(1)
CreateDynamicObject(987,1421.0999756,-1455.3000488,124.1999969,0.0000000,0.0000000,225.7497559); //object(elecfence_bar) (4)
CreateDynamicObject(987,1425.1999512,-1451.0000000,124.1999969,0.0000000,0.0000000,225.7470703); //object(elecfence_bar) (115)
CreateDynamicObject(987,1437.1999512,-1451.0999756,124.1999969,0.0000000,0.0000000,179.4970703); //object(elecfence_bar) (116)
CreateDynamicObject(987,1404.5000000,-1472.4000244,124.3000031,0.0000000,0.0000000,271.2497559); //object(elecfence_bar) (118)
CreateDynamicObject(987,1404.6999512,-1479.0000000,124.3000031,0.0000000,0.0000000,270.4969482); //dm1 innen(143)
CreateDynamicObject(987,1437.1999512,-1463.0999756,124.0999985,0.0000000,0.0000000,90.4946289); //object(elecfence_bar) (145)
CreateDynamicObject(987,1437.3000488,-1471.0999756,124.0999985,0.0000000,0.0000000,90.4943848); //object(elecfence_bar) (146)
CreateDynamicObject(987,1404.6999512,-1490.8000488,124.3000031,0.0000000,0.0000000,0.2444153); //dm1 innen(143)
CreateDynamicObject(987,1406.6999512,-1490.6999512,124.3000031,0.0000000,0.0000000,0.2416992); //dm1 innen(143)
CreateDynamicObject(987,1418.5999756,-1490.5999756,124.1999969,0.0000000,0.0000000,46.9916992); //dm1 innen(143)
CreateDynamicObject(987,1426.8000488,-1482.0000000,124.0999985,0.0000000,0.0000000,46.9885254); //dm1 innen(143)
CreateDynamicObject(987,1429.1999512,-1479.9000244,124.0999985,0.0000000,0.0000000,46.9885254); //dm1 innen(143)
CreateDynamicObject(980,1425.6999512,-1456.5000000,127.0999985,0.0000000,0.0000000,90.4999695); //object(airportgate) (4)
CreateDynamicObject(980,1431.3000488,-1462.3000488,127.0999985,0.0000000,0.0000000,179.7473145); //object(airportgate) (5)
CreateDynamicObject(980,1431.5000000,-1459.5999756,130.0000000,89.0000000,0.0000000,179.7473145); //object(airportgate) (6)
CreateDynamicObject(980,1431.5000000,-1454.0000000,130.0000000,88.9947510,0.0000000,179.7473145); //object(airportgate) (7)
CreateDynamicObject(2935,1418.5999756,-1484.8000488,125.8000031,0.0000000,358.5000000,54.5000305); //object(kmb_container_yel) (2)
CreateDynamicObject(2935,1411.0000000,-1485.0000000,125.8000031,0.0000000,356.4948730,128.4976807); //object(kmb_container_yel) (3)
CreateDynamicObject(3564,1417.1999512,-1466.3000488,126.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(lastran1_la01) (1)
CreateDynamicObject(944,1431.1999512,-1471.5000000,125.3000031,0.0000000,0.0000000,318.0000000); //object(packing_carates04) (1)
CreateDynamicObject(944,1431.1999512,-1471.5000000,126.6999969,0.0000000,0.0000000,317.9992676); //object(packing_carates04) (2)
CreateDynamicObject(944,1428.9000244,-1469.5000000,125.3000031,0.0000000,0.0000000,317.9992676); //object(packing_carates04) (3)
CreateDynamicObject(934,1424.3000488,-1474.6999512,125.6999969,0.0000000,0.0000000,256.0000000); //object(generator_big) (1)
CreateDynamicObject(1610,1434.8000488,-1533.0999756,68.6999969,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sandcastle1) (1)
CreateDynamicObject(3799,1414.0999756,-1475.3000488,124.1999969,0.0000000,0.0000000,23.5000000); //object(acbox2_sfs) (1)
CreateDynamicObject(3799,1412.9000244,-1472.8000488,125.0000000,0.0000000,0.0000000,23.4997559); //object(acbox2_sfs) (2)
CreateDynamicObject(3799,1414.0999756,-1476.4000244,126.0000000,0.0000000,0.0000000,23.4997559); //object(acbox2_sfs) (3)
CreateDynamicObject(934,1421.5000000,-1459.0000000,125.6999969,0.0000000,0.0000000,247.9979248); //object(generator_big) (2)
CreateDynamicObject(934,1421.4000244,-1458.5000000,127.1999969,0.0000000,0.0000000,247.9943848); //object(generator_big) (3)

30
Archívum / HuN.S Party Server Reload 2013
« Dátum: 2013. Augusztus 09. - 11:07:20 »
Szépen néz ki így a leírás/képek alapján. Fellesek majd

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal