Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - ptlevi

Oldalak: 1 [2] 3
16
Média / [HUN].:Everybody:. cool szerver --- Car Stunt videó (2)
« Dátum: 2010. December 10. - 19:57:15 »
Heló all.
Be szeretném mutatni nektek az új CarStunt videóm második részét!
Link:

Készítõk / Szereplõk: BOSS és atilio
Zene: Lordi - Hard rock hallelujah

17
Segítségkérés / [HELP] RC jármûben levõ ember nevének mutatása
« Dátum: 2010. December 04. - 08:53:13 »
Heló  all.
Az a kérdésem, hogy azt meg lehet e oldani, hogy az RC jármûvek felett is mutassa a neveket?
És ha meg lehet akkor hogyan?

18
Segítségkérés / [HELP] TextDraw eltûnése
« Dátum: 2010. November 17. - 21:29:48 »
Heló all.
Van egy kis gondom. Az a gondom, hogy van egy pénzt mérõ, meg egy sebességmérõ scriptem. Kb. 2 napig jól is mûködnek, de utána eltûnnek.
Így kellene maradjon: http://solidfiles.com/d/cd1aa/
És kb 2 nap után: http://solidfiles.com/d/1b67/
(Bocs, hogy nem a kepfeltoltes.hu -ra raktam de nem fért fel :) )
Valaki tudja, hogy mi lehet a gond? Vagy script nélkül nem lehet tudni?

19
Segítségkérés / [HELP] Egy körzetben ne lehessen fegyvert használni
« Dátum: 2010. Október 26. - 18:36:38 »
Heló all.
Azt szeretném kérdezni tõletek, hogy olyant lehet-e csinálni hogy egy körzeten belül megmaradjon a fegyvered ami volt, de ne tudd használni. Valahogy úgy, hogy ha akar egy fegyverre váltani akkor visszadobja kézre. Ezt meglehet e csinálni? Ha meglehet akkor hogyan?

20
Média / [HUN].:Everybody:. cool szerver --- Car Stunt videó (1)
« Dátum: 2010. Október 22. - 22:49:47 »
Heló all.
Be szeretném mutatni nektek az új CarStunt videóm elsõ részét!
Link:

Készítõk / Szereplõk: BOSS és atilio
Zene: AC/DC - Back in Black

21
Segítségkérés / [HELP] Timer
« Dátum: 2010. Október 09. - 15:15:11 »
Heló all.
Azt szeretném kérdezni hogy azt meg lehet e csinálni hogy 1 timer csak 1 játékosra legyen érvényes? PL: ha valaki kamionvezetõ akkor ha kiszáll a jármûbõl akkor csak neki induljon el egy timer ami ha végigmegy akkor megszünteti a munkáját.
Ha ezt meg lehet csinálni akkor meg hogyan kell?

22
Segítségkérés / [HELP] Dialogos regisztráció csatlakozásnál (ladmin)
« Dátum: 2010. Szeptember 29. - 20:58:14 »
Heló all.
Van ez az ladmin, ahol amikor csatlakozol a szerverre akkor kijön egy regisztrációs dialog: http://sampforum.hu/index.php?topic=5401.0
Ezzel az lenne a gondom, hogy a bejelentkezésnél ha rossz jelszót írok akkor is továbbenged a skinválasztóba, bejelentkezés nélkül, viszont ha a jó kódot írod akkor bejelentkezik is. Valaki megcsinálná, hogy ha rossz jelszót ír be valaki akkor megint elõjöjjön a bejelentkezési dialog és abba már azt írná: Sikertelen bejelentkezés\\nKérjük írja be a helyes jelszót. stb.
Valaki megcsinálná pls?

23
Segítségkérés / [HELP] Interior átjárók
« Dátum: 2010. Szeptember 23. - 21:00:49 »
Heló all.
Azt meg lehet e csinálni, hogy amikor használom ezt a parancsot: DisableInteriorEnterExits();  akkor az interior bejáratok tûnjenek el (el is tûnnek), de az interiorokban lévõ alap NPC-k (vagyis pl: a fegyverboltban lehessen fegyvert venni annál az emberkénél) ne tûnjenek el.
Ezt meg lehet csinálni?
Ha meglehet akkor meg hogyan?

24
Segítségkérés / [HELP] Tuning dialog
« Dátum: 2010. Szeptember 19. - 21:07:42 »
Helló all.
Van nekem egy gondom ezzel a dialog tuningolóval:http://solidfiles.com/d/52c0/
Az a gondom ezzel a scripttel, hogy amikor tuningolok akkor jól tuningol, meg minden, de amikor tuningolok akkor majdnem minden tuningolásnál kapok fegyvereket. Mind1iknél másat. Nincs semmiféle fegyver lehívóm ami zavarhatná, csak az ladmin-ban van, ami nincs módosítva, és nem dialog, tehát nem keverheti avval sem. Az lenne a kérésem, hogy mondja meg valaki, hogy mi a hiba benne, vagy pedig linkeljen be egy jobb dialog tuningolót.

25
Segítségkérés / [HELP] ladmin skin választóbeli regisztráció
« Dátum: 2010. Szeptember 16. - 13:42:14 »
Heló all.
Azt szeretném kérni tõletek hogy van az ladminnak a /register es regiszrtációs rendszere. Azt kellene átalakítani olyanra hogy amikor a skinválasztóba vagy akkor elõjöjjön egy olyan dialog, amibe be kell írni a jelszavad (regisztrációs dialog), és ha regisztráltál, vagy ha már regisztrálva voltál akkor egy olyan dialog, amibe azt a kódot kell beírni amit a regisztrálásnál (bejelentkezési dialog). Ugyanazokat, és ugyanúgy mentse el mint a /register  -nél. (Próbáltam már ezt megcsinálni, de nem sikerült, ezért fordulok hozzátok.) Úgy kérném hogy amit bele kell rakni azt írjátok le, és ahova kell rakni, azt is. Elõre is THX.

26
Szkript kérések / Garázs
« Dátum: 2010. Szeptember 08. - 12:01:57 »
Helló all.
Azt szeretném kérni tõletek, hogy csináljatok akárhova 2 garázst (azért 2-t hogy lássam hogy hogy kell többet belerakni) és azokat a garázsokat meg lehet venni a /buygarage paranccsal, és el lehet adni a /sellgarage paranccsal. Mind1ik garázsnak ez legyen a parancsa és úgy ismerje fel a garázst hogy mind2 garázsnak legyen CheckPoint-ja. Amiután valaki megvette akkor a /opengarage paranccsal lehessen kinyitni, és a /closegarage paranccsal becsukni, ÉS CSAK AZ TUDJA KINYITNI AKIÉ A GARÁZS! Kinyitni és becsukni csak az tudja aki megvette. Minden garázst külön meg kell venni. Csak addig maradjon meg a garázs amíg vagy el nem adja azt, vagy ki nem lép a szerverrõl. Amikor a tulajdonos eladja, vagy kilép a szerverrõl, akkor megint meg lehessen venni.
Hát ez lenne a kérésem. Tudom kicsit bonyolult de szeretném ha megcsinálná valaki.

27
Segítségkérés / [HELP] Jármû vásárló
« Dátum: 2010. Szeptember 05. - 00:23:51 »
Van ez a script:
 
#include <a_samp>
//#define IGNORE_WARP_INTO_VEHICLE
//#define IGNORE_VIRTUAL_WORLDS
//#define IGNORE_SPAWN_MESSAGES
//#define IGNORE_VEHICLE_ACTIVATION
//#define IGNORE_VEHICLE_DELETION
#define DEFAULT_RESPAWN_TIME        600 /* ten minutes */
#if !defined IGNORE_VEHICLE_DELETION
new
    bool:gDialogCreated[ MAX_VEHICLES ] = { false, ... };
#endif
CreatePlayerVehicle( playerid, modelid )
{
new
    vehicle,
Float:x,
Float:y,
Float:z,
Float:angle;
if ( GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER )
{
    vehicle = GetPlayerVehicleID( playerid );
    GetVehiclePos( vehicle, x, y, z );
    GetVehicleZAngle( vehicle, angle );
    DestroyVehicle( vehicle );
}
else
{
GetPlayerPos( playerid, x, y, z );
GetPlayerFacingAngle( playerid, angle );
}
vehicle = CreateVehicle( modelid, x, y, ( z + 1 ), angle, -1, -1, DEFAULT_RESPAWN_TIME );
LinkVehicleToInterior( vehicle, GetPlayerInterior( playerid ) );
#if !defined IGNORE_VIRTUAL_WORLDS
SetVehicleVirtualWorld( vehicle, GetPlayerVirtualWorld( playerid ) );
#endif
#if !defined IGNORE_WARP_INTO_VEHICLE
PutPlayerInVehicle( playerid, vehicle, 0 );
#endif
#if !defined IGNORE_VEHICLE_DELETION
gDialogCreated[ vehicle ] = true;
#endif
return 1;
}
ShowPlayerDefaultDialog( playerid )
{
ShowPlayerDialog( playerid, 3434, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz jármû típust!\", \"Repülõk\\nHelicopterek\\nKerékpárok\\nKabrioletek\\nIpari jármûvek\\nLowrider jármûvek\\nEgyéb\\nSzolgálati jármûvek\\nSzalon jármûvek\\nSport jármûvek\\nKonbi jármûvek\\nHajók\\nTrailerek\\nEgyedül ülõ jármûvek\\nRC Jármûvek\", \"Választ\", \"Kilépés\" );
return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn( playerid )
{
#if !defined IGNORE_SPAWN_MESSAGES
#endif
return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[] )
{
if ( strcmp( cmdtext, \"/buycar\", true, 8 ) == 0 || strcmp( cmdtext, \"/v\", true, 8 ) == 0 || strcmp( cmdtext, \"/kocsi\", true, 8 ) == 0  )
{
    if ( GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER )
    {
   #if !defined IGNORE_VEHICLE_ACTIVATION
          ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
          return 1;
   #endif
}
if ( GetPlayerState( playerid ) != PLAYER_STATE_PASSENGER ) ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
    return 1;
}
return 0;
}
public OnVehicleSpawn( vehicleid )
{
#if !defined IGNORE_VEHICLE_DELETION
       if ( gDialogCreated[ vehicleid ] )
    {
           DestroyVehicle( vehicleid );
           gDialogCreated[ vehicleid ] = false;
    }
#endif
return 1;
}
public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[] )
{
    new money = CoastCar(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)));
    new string[128];
   
if ( response )
{
switch ( dialogid )
{
   case 3434 :
   {
       switch ( listitem )
      {
                    case 0 : ShowPlayerDialog( playerid, 3435, DIALOG_STYLE_LIST, \"Repülõk\", \"Skimmer\\nRustler\\nBeagle\\nCropduster\\nStuntplane\\nShamal\\nHydra\\nNevada\\nAT400\\nAndromada\\nDodo\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilépés\" );
         case 1 : ShowPlayerDialog( playerid, 3436, DIALOG_STYLE_LIST, \"Helikopterek\", \"Leviathan\\nHunter\\nSeasparrow\\nSparrow\\nMaverick\\nPolice Maverick\\nCargobob\\nRaindance\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilépés\" );
         case 2 : ShowPlayerDialog( playerid, 3437, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kerékpárok\", \"BF-400\\nBike\\nBMX\\nFaggio\\nFCR-900\\nFreeway\\nMountain Bike\\nNRG-500\\nPCJ-600\\nPizzaboy\\nQuad\\nSanchez\\nWayfarer\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilépés\" );
         case 3 : ShowPlayerDialog( playerid, 3438, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kabrioletek\", \"Comet\\nFeltzer\\nStallion\\nWindsor\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilépés\" );
         case 4 : ShowPlayerDialog( playerid, 3439, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ipari jármûvek\", \"Benson\\nBobcat\\nBurrito\\nBoxville\\nBoxburg\\nCement Truck\\nDFT-30\\nFlatbed\\nLinerunner\\nMule\\nNewsvan\\nPacker\\nPetrol Tanker\\nPony\\nRoadtrain\\nRumpo\\nSadler\\nSadler Shit\\nTopfun\\nTractor\\nTrashmaster\\nUtility Van\\nWalton\\nYankee\\nYosemite\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilépés\" );
         case 5 : ShowPlayerDialog( playerid, 3440, DIALOG_STYLE_LIST, \"Lowriderek\", \"Blade\\nBroadway\\nRemington\\nSavanna\\nSlamvan\\nTahoma\\nTornado\\nVoodoo\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilépés\" );
         case 6 : ShowPlayerDialog( playerid, 3441, DIALOG_STYLE_LIST, \"Egyéb\", \"Bandito\\nBF Injection\\nDune\\nHuntley\\nLandstalker\\nMesa\\nMonster\\nMonster A\\nMonster B\\nPatriot\\nRancher A\\nRancher B\\nSandking\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilépés\" );
         case 7 : ShowPlayerDialog( playerid, 3442, DIALOG_STYLE_LIST, \"Szolgálati jármûvek\", \"Ambulance\\nBarracks\\nBus\\nCabbie\\nCoach\\nCop Bike (HPV-1000)\\nEnforcer\\nFBI Rancher\\nFBI Truck\\nFiretruck\\nFiretruck LA\\nPolice Car (LSPD)\\nPolice Car (LVPD)\\nPolice Car (SFPD)\\nRanger\\nRhino\\nS.W.A.T\\nTaxi\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilépés\" );
         case 8 : ShowPlayerDialog( playerid, 3443, DIALOG_STYLE_LIST, \"Szalon jármûvek\", \"Admiral\\nBloodring Banger\\nBravura\\nBuccaneer\\nCadrona\\nClover\\nElegant\\nElegy\\nEmperor\\nEsperanto\\nFortune\\nGlendale Shit\\nGlendale\\nGreenwood\\nHermes\\nIntruder\\nMajestic\\nManana\\nMerit\\nNebula\\nOceanic\\nPicador\\nPremier\\nPrevion\\nPrimo\\nSentinel\\nStafford\\nSultan\\nSunrise\\nTampa\\nVincent\\nVirgo\\nWillard\\nWashington\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilépés\" );
         case 9 : ShowPlayerDialog( playerid, 3444, DIALOG_STYLE_LIST, \"Sport jármûvek\", \"Alpha\\nBanshee\\nBlista Compact\\nBuffalo\\nBullet\\nCheetah\\nClub\\nEuros\\nFlash\\nHotring Racer\\nHotring Racer A\\nHotring Racer B\\nInfernus\\nJester\\nPhoenix\\nSabre\\nSuper GT\\nTurismo\\nUranus\\nZR-350\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilépés\" );
         case 10 : ShowPlayerDialog( playerid, 3445, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kombi jármûvek\", \"Moonbeam\\nPerenniel\\nRegina\\nSolair\\nStratum\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilépés\" );
                    case 11 : ShowPlayerDialog( playerid, 3446, DIALOG_STYLE_LIST, \"Hajók\", \"Squallo\\nSpeeder\\nReefer\\nTropic\\nCoastguard\\nDinghy\\nMarquis\\nJetmax\\nLaunch\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilépés\" );
                    case 12 : ShowPlayerDialog( playerid, 3447, DIALOG_STYLE_LIST, \"Trailerek\", \"Article Trailer\\nArticle Trailer 2\\nFreight Flat Trailer (Train)\\nStreak Trailer (Train)\\nPetrol Trailer\\nFreight Box Trailer (Train)\\nArticle Trailer 3\\nBaggage Trailer: A\\nBaggage Trailer: B\\nTug Stairs Trailer\\nFarm Trailer\\nUtility Trailer\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilépés\" );
          case 13 : ShowPlayerDialog( playerid, 3448, DIALOG_STYLE_LIST, \"Egyedül ülõ jármûvek\", \"Baggage\\nBrownstreak (Train)\\nCaddy\\nCamper\\nCamper A\\nCombine Harvester\\nDozer\\nDumper\\nForklift\\nFreight (Train)\\nHotknife\\nHustler\\nHotdog\\nKart\\nMower\\nMr Whoopee\\nRomero\\nSecuricar\\nStretch\\nSweeper\\nTram\\nTowtruck\\nTug\\nVortex\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilépés\" );
         case 14 : ShowPlayerDialog( playerid, 3449, DIALOG_STYLE_LIST, \"RC jármûvek\", \"RC Bandit\\nRC Baron\\nRC Raider\\nRC Goblin\\nRC Tiger\\nRC Cam\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilépés\" );
      }
            }
   case 3435 :
   {
      if ( listitem > 9 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
      if(GetPlayerMoney(playerid) < money) return SendClientMessage(playerid,0xAFAFAFAA,\"Kevés a pénzed!\");
      new
                  model_array[] = { 460, 476, 511, 512, 513, 519, 520, 553, 577, 592, 593 };
      return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] ), GivePlayerMoney(playerid,- money), format(string, sizeof(string),\"Gratulálok az új jármûvedhez, aminek az ára: %d$ volt!\",money), SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,string);
   }
   case 3436 :
   {
      if ( listitem > 7 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
      if(GetPlayerMoney(playerid) < money) return SendClientMessage(playerid,0xAFAFAFAA,\"Kevés a pénzed!\");
      new
                  model_array[] = { 417, 425, 447, 469, 487, 497, 548, 563 };
      return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] ), GivePlayerMoney(playerid,- money), format(string, sizeof(string),\"Gratulálok az új jármûvedhez, aminek az ára: %d$ volt!\",money), SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,string);
   }
   case 3437 :
   {
      if ( listitem > 12 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
      if(GetPlayerMoney(playerid) < money) return SendClientMessage(playerid,0xAFAFAFAA,\"Kevés a pénzed!\");
      new
                  model_array[] = { 581, 509, 481, 462, 521, 463, 510, 522, 461, 448, 471, 468, 586 };
      return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] ), GivePlayerMoney(playerid,- money), format(string, sizeof(string),\"Gratulálok az új jármûvedhez, aminek az ára: %d$ volt!\",money), SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,string);
   }
   case 3438 :
   {
      if ( listitem > 3 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
      if(GetPlayerMoney(playerid) < money) return SendClientMessage(playerid,0xAFAFAFAA,\"Kevés a pénzed!\");
               new
         model_array[] = { 480, 533, 439, 555 };
      return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] ), GivePlayerMoney(playerid,- money), format(string, sizeof(string),\"Gratulálok az új jármûvedhez, aminek az ára: %d$ volt!\",money), SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,string);
   }
   case 3439 :
   {
      if ( listitem > 24 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
      if(GetPlayerMoney(playerid) < money) return SendClientMessage(playerid,0xAFAFAFAA,\"Kevés a pénzed!\");
      new
           model_array[] = { 499, 422, 482, 498, 609, 524, 578, 455, 403, 414, 582, 443, 514, 413, 515, 440, 543, 605, 459, 531, 408, 552, 478, 456, 554 };
      return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] ), GivePlayerMoney(playerid,- money), format(string, sizeof(string),\"Gratulálok az új jármûvedhez, aminek az ára: %d$ volt!\",money), SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,string);
   }
   case 3440 :
   {
      if ( listitem > 7 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
      if(GetPlayerMoney(playerid) < money) return SendClientMessage(playerid,0xAFAFAFAA,\"Kevés a pénzed!\");
        new
            model_array[] = { 536, 575, 534, 567, 535, 566, 576, 412 };
      return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] ), GivePlayerMoney(playerid,- money), format(string, sizeof(string),\"Gratulálok az új jármûvedhez, aminek az ára: %d$ volt!\",money), SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,string);
   }
   case 3441 :
   {
      if ( listitem > 12 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
      if(GetPlayerMoney(playerid) < money) return SendClientMessage(playerid,0xAFAFAFAA,\"Kevés a pénzed!\");
             new
           model_array[] = { 568, 424, 573, 579, 400, 500, 444, 556, 557, 470, 489, 505, 495 };
      return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] ), GivePlayerMoney(playerid,- money), format(string, sizeof(string),\"Gratulálok az új jármûvedhez, aminek az ára: %d$ volt!\",money), SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,string);
   }
   case 3442 :
   {
      if ( listitem > 17 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
      if(GetPlayerMoney(playerid) < money) return SendClientMessage(playerid,0xAFAFAFAA,\"Kevés a pénzed!\");
      new
           model_array[] = { 416, 433, 431, 438, 437, 523, 427, 490, 528, 407, 544, 596, 598, 597, 599, 432, 601, 420 };
      return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] ), GivePlayerMoney(playerid,- money), format(string, sizeof(string),\"Gratulálok az új jármûvedhez, aminek az ára: %d$ volt!\",money), SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,string);
   }
   case 3443 :
   {
      if ( listitem > 33 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
      if(GetPlayerMoney(playerid) < money) return SendClientMessage(playerid,0xAFAFAFAA,\"Kevés a pénzed!\");
       new
               model_array[] = { 445, 504, 401, 518, 527, 542, 507, 562, 585, 419, 526, 604, 466, 492, 474, 546, 517, 410, 551, 516, 467, 600, 426, 436, 547, 405, 580, 560, 550, 549, 540, 491, 529, 421 };
      return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] ), GivePlayerMoney(playerid,- money), format(string, sizeof(string),\"Gratulálok az új jármûvedhez, aminek az ára: %d$ volt!\",money), SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,string);
   }
   case 3444 :
   {
      if ( listitem > 19 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
      if(GetPlayerMoney(playerid) < money) return SendClientMessage(playerid,0xAFAFAFAA,\"Kevés a pénzed!\");
             new
               model_array[] = { 602, 429, 496, 402, 541, 415, 589, 587, 565, 494, 502, 503, 411, 559, 603, 475, 506, 451, 558, 477 };
      return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] ), GivePlayerMoney(playerid,- money), format(string, sizeof(string),\"Gratulálok az új jármûvedhez, aminek az ára: %d$ volt!\",money), SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,string);
   }
   case 3445 :
   {
      if ( listitem > 4 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
      if(GetPlayerMoney(playerid) < money) return SendClientMessage(playerid,0xAFAFAFAA,\"Kevés a pénzed!\");
      new
           model_array[] = { 418, 404, 479, 458, 561 };
      return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] ), GivePlayerMoney(playerid,- money), format(string, sizeof(string),\"Gratulálok az új jármûvedhez, aminek az ára: %d$ volt!\",money), SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,string);
   }
   case 3446 :
   {
      if ( listitem > 8 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
      if(GetPlayerMoney(playerid) < money) return SendClientMessage(playerid,0xAFAFAFAA,\"Kevés a pénzed!\");
      new
           model_array[] = { 446, 452, 453, 454, 472, 473, 484, 493, 595 };
      return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] ), GivePlayerMoney(playerid,- money), format(string, sizeof(string),\"Gratulálok az új jármûvedhez, aminek az ára: %d$ volt!\",money), SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,string);
   }
   case 3447 :
   {
      if ( listitem > 11 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
      if(GetPlayerMoney(playerid) < money) return SendClientMessage(playerid,0xAFAFAFAA,\"Kevés a pénzed!\");
      new
           model_array[] = { 435, 450, 569, 570, 584, 590, 591, 606, 607, 608, 610, 611 };
      return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] ), GivePlayerMoney(playerid,- money), format(string, sizeof(string),\"Gratulálok az új jármûvedhez, aminek az ára: %d$ volt!\",money), SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,string);
   }
   case 3448 :
   {
      if ( listitem > 23 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
      if(GetPlayerMoney(playerid) < money) return SendClientMessage(playerid,0xAFAFAFAA,\"Kevés a pénzed!\");
           new
               model_array[] = { 485, 537, 457, 483, 508, 532, 486, 406, 530, 538, 434, 545, 588, 571, 572, 423, 442, 428, 409, 574, 449, 525, 583, 539 };
      return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] ), GivePlayerMoney(playerid,- money), format(string, sizeof(string),\"Gratulálok az új jármûvedhez, aminek az ára: %d$ volt!\",money), SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,string);
   }
   case 3449 :
   {
      if ( listitem > 5 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
      if(GetPlayerMoney(playerid) < money) return SendClientMessage(playerid,0xAFAFAFAA,\"Kevés a pénzed!\");
           new
               model_array[] = { 441, 464, 465, 501, 564, 594 };
      return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] ), GivePlayerMoney(playerid,- money), format(string, sizeof(string),\"Gratulálok az új jármûvedhez, aminek az ára: %d$ volt!\",money), SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,string);
   }
}
}
return 0;
}
forward CoastCar(carid);
public CoastCar(carid)
{
switch (carid)
{
case 400: return 7000;
case 401: return 3000;
case 402: return 5000;
case 403: return 9000;
case 404: return 5000;
case 405: return 7000;
case 406: return 7000;
case 407: return 7000;
case 408: return 7000;
case 409: return 60000;
case 410: return 5000;
case 411: return 80000;
case 412: return 10000;
case 413: return 7000;
case 414: return 7000;
case 415: return 60000;
case 416: return 10000;
case 417: return 7000;
case 418: return 5000;
case 419: return 7000;
case 420: return 10000;
case 421: return 9000;
case 422: return 7000;
case 423: return 10000;
case 424: return 10000;
case 425: return 100000000;
case 426: return 10000;
case 427: return 10000;
case 428: return 10000;
case 429: return 70000;
case 430: return 7000;
case 431: return 10000;
case 432: return 100000000;
case 433: return 10000;
case 434: return 20000;
case 435: return 7000;
case 436: return 7000;
case 437: return 10000;
case 438: return 7000;
case 439: return 9000;
case 440: return 7000;
case 441: return 7000;
case 442: return 8000;
case 443: return 9000;
case 444: return 20000;
case 445: return 12000;
case 446: return 7000;
case 447: return 7000;
case 448: return 7000;
case 449: return 7000;
case 450: return 7000;
case 451: return 70000;
case 452: return 7000;
case 453: return 7000;
case 454: return 7000;
case 455: return 9000;
case 456: return 7000;
case 457: return 5000;
case 458: return 8000;
case 459: return 8000;
case 460: return 7000;
case 461: return 10000;
case 462: return 7000;
case 463: return 9000;
case 464: return 7000;
case 465: return 7000;
case 466: return 7000;
case 467: return 8000;
case 468: return 8000;
case 469: return 7000;
case 470: return 10000;
case 471: return 7000;
case 473: return 7000;
case 474: return 8000;
case 475: return 8000;
case 476: return 7000;
case 477: return 30000;
case 478: return 6000;
case 479: return 7000;
case 480: return 50000;
case 481: return 5000;
case 482: return 50000;
case 483: return 50000;
case 484: return 50000;
case 485: return 50000;
case 486: return 50000;
case 487: return 50000;
case 488: return 50000;
case 489: return 50000;
case 490: return 50000;
case 491: return 50000;
case 492: return 50000;
case 493: return 50000;
case 494: return 50000;
case 495: return 50000;
case 496: return 50000;
case 497: return 50000;
case 498: return 50000;
case 499: return 50000;
case 500: return 50000;
case 501: return 50000;
case 502: return 50000;
case 503: return 50000;
case 504: return 50000;
case 505: return 50000;
case 506: return 50000;
case 507: return 50000;
case 508: return 50000;
case 509: return 50000;
case 510: return 50000;
case 511: return 50000;
case 512: return 50000;
case 513: return 50000;
case 514: return 50000;
case 515: return 50000;
case 516: return 50000;
case 517: return 50000;
case 518: return 50000;
case 519: return 50000;
case 520: return 100000000;
case 521: return 50000;
case 522: return 50000;
case 523: return 50000;
case 524: return 50000;
case 525: return 50000;
case 526: return 50000;
case 527: return 50000;
case 528: return 50000;
case 529: return 50000;
case 530: return 50000;
        case 531: return 50000;
        case 532: return 50000;
        case 533: return 50000;
        case 534: return 50000;
        case 535: return 50000;
        case 536: return 50000;
        case 537: return 50000;
        case 538: return 50000;
        case 539: return 50000;
        case 540: return 50000;
        case 541: return 50000;
        case 542: return 50000;
        case 543: return 50000;
        case 544: return 50000;
        case 545: return 50000;
        case 546: return 50000;
        case 547: return 50000;
        case 548: return 50000;
        case 549: return 50000;
        case 550: return 50000;
        case 551: return 50000;
        case 552: return 50000;
        case 553: return 50000;
        case 554: return 50000;
        case 555: return 50000;
        case 556: return 50000;
        case 557: return 50000;
        case 558: return 50000;
        case 559: return 50000;
        case 560: return 50000;
        case 561: return 50000;
        case 562: return 50000;
        case 563: return 50000;
        case 564: return 50000;
        case 565: return 50000;
        case 566: return 50000;
        case 567: return 50000;
        case 568: return 50000;
        case 569: return 50000;
        case 580: return 50000;
        case 581: return 50000;
        case 582: return 50000;
        case 583: return 50000;
        case 584: return 50000;
        case 585: return 50000;
        case 586: return 50000;
        case 587: return 50000;
        case 588: return 50000;
        case 589: return 50000;
        case 590: return 50000;
        case 591: return 50000;
        case 592: return 50000;
        case 593: return 50000;
        case 594: return 50000;
        case 595: return 50000;
        case 596: return 50000;
        case 597: return 50000;
        case 598: return 50000;
        case 599: return 50000;
        case 600: return 50000;
        case 601: return 50000;
        case 602: return 50000;
        case 603: return 50000;
        case 604: return 50000;
        case 605: return 50000;
        case 606: return 50000;
        case 607: return 50000;
        case 608: return 50000;
        case 609: return 50000;
        case 610: return 50000;
        case 611: return 50000;
}
return 1;
}

 
Evvel az a gondom hogy nem jól veszi le a pénzt. Az a baj, hogy ha valakinek van annyi pénze hogy megtudja venni a jármûvet akkor le is veszi jól a pénzt, de ha nincs annyi pénze akkor annyit vesz le mint amennyit írok az utolsó return után. tehát most 1en van és ha nincs pénzem akkor is lekéri a jármûvet de csak 1$-t vesz le. Ha átállítom 0ra akkor meg 0$-t vesz le. Hogyan lehetne ezt megoldani?

28
Segítségkérés / [HELP] Jármû spawner
« Dátum: 2010. Augusztus 25. - 13:11:24 »
Helló all.
Van nekem egy jármû lehívóm és az a gondom vele, hogy tûnnek el egy idõ után a jármûvek alólad.
Mi lehet a baja?
 
#include <a_samp>
#define DIALOG_VEHICLE    1488
#define DIALOG_VLISTER    1490
#define COLOR_HRP       0xFF6600FF
#define red 0xFF0000AA
new VehicleIDs[MAX_VEHICLES];
new v[MAX_PLAYERS];
new VehicleName[][] = {
   \"Landstalker\",
   \"Bravura\",
   \"Buffalo\",
   \"Linerunner\",
   \"Pereniel\",
   \"Sentinel\",
   \"Dumper\",
   \"Firetruck\",
   \"Trashmaster\",
   \"Stretch\",
   \"Manana\",
   \"Infernus\",
   \"Voodoo\",
   \"Pony\",
   \"Mule\",
   \"Cheetah\",
   \"Ambulance\",
   \"Leviathan\",
   \"Moonbeam\",
   \"Esperanto\",
   \"Taxi\",
   \"Washington\",
   \"Bobcat\",
   \"Mr Whoopee\",
   \"BF Injection\",
   \"Hunter\",
   \"Premier\",
   \"Enforcer\",
   \"Securicar\",
   \"Banshee\",
   \"Predator\",
   \"Bus\",
   \"Rhino\",
   \"Barracks\",
   \"Hotknife\",
   \"Trailer\",
   \"Previon\",
   \"Coach\",
   \"Cabbie\",
   \"Stallion\",
   \"Rumpo\",
   \"RC Bandit\",
   \"Romero\",
   \"Packer\",
   \"Monster C\",
   \"Admiral\",
   \"Squalo\",
   \"Seasparrow\",
   \"Pizzaboy\",
   \"Tram\",
   \"Trailer\",
   \"Turismo\",
   \"Speeder\",
   \"Reefer\",
   \"Tropic\",
   \"Flatbed\",
   \"Yankee\",
   \"Caddy\",
   \"Solair\",
   \"RC Van\",
   \"Skimmer\",
   \"PCJ-600\",
   \"Faggio\",
   \"Freeway\",
   \"RC Baron\",
   \"RC Raider\",
   \"Glendale\",
   \"Oceanic\",
   \"Sanchez\",
   \"Sparrow\",
   \"Patriot\",
   \"Quad\",
   \"Coastguard\",
   \"Dinghy\",
   \"Hermes\",
   \"Sabre\",
   \"Rustler\",
   \"ZR-350\",
   \"Walton\",
   \"Regina\",
   \"Comet\",
   \"BMX\",
   \"Burrito\",
   \"Camper\",
   \"Marquis\",
   \"Baggage\",
   \"Dozer\",
   \"Maverick\",
   \"News Chopper\",
   \"Rancher\",
   \"FBI Rancher\",
   \"Virgo\",
   \"Greenwood\",
   \"Jetmax\",
   \"Hotring\",
   \"Sandking\",
   \"Blista Compact\",
   \"Police Maverick\",
   \"Boxville\",
   \"Benson\",
   \"Mesa\",
   \"RC Goblin\",
   \"Hotring A\",
   \"Hotring B\",
   \"Bloodring Banger\",
   \"Rancher\",
   \"Super GT\",
   \"Elegant\",
   \"Journey\",
   \"Bike\",
   \"Mountain Bike\",
   \"Beagle\",
   \"Cropdust\",
   \"Stunt\",
   \"Tanker\",
   \"RoadTrain\",
   \"Nebula\",
   \"Majestic\",
   \"Buccaneer\",
   \"Shamal\",
   \"Hydra\",
   \"FCR-900\",
   \"NRG-500\",
   \"HPV1000\",
   \"Cement Truck\",
   \"Tow Truck\",
   \"Fortune\",
   \"Cadrona\",
   \"FBI Truck\",
   \"Willard\",
   \"Forklift\",
   \"Tractor\",
   \"Combine\",
   \"Feltzer\",
   \"Remington\",
   \"Slamvan\",
   \"Blade\",
   \"Freight\",
   \"Streak\",
   \"Vortex\",
   \"Vincent\",
   \"Bullet\",
   \"Clover\",
   \"Sadler\",
   \"Firetruck\",
   \"Hustler\",
   \"Intruder\",
   \"Primo\",
   \"Cargobob\",
   \"Tampa\",
   \"Sunrise\",
   \"Merit\",
   \"Utility\",
   \"Nevada\",
   \"Yosemite\",
   \"Windsor\",
   \"Monster A\",
   \"Monster B\",
   \"Uranus\",
   \"Jester\",
   \"Sultan\",
   \"Stratum\",
   \"Elegy\",
   \"Raindance\",
   \"RC Tiger\",
   \"Flash\",
   \"Tahoma\",
   \"Savanna\",
   \"Bandito\",
   \"Freight\",
   \"Trailer\",
   \"Kart\",
   \"Mower\",
   \"Duneride\",
   \"Sweeper\",
   \"Broadway\",
   \"Tornado\",
   \"AT-400\",
   \"DFT-30\",
   \"Huntley\",
   \"Stafford\",
   \"BF-400\",
   \"Newsvan\",
   \"Tug\",
   \"Trailer\",
   \"Emperor\",
   \"Wayfarer\",
   \"Euros\",
   \"Hotdog\",
   \"Club\",
   \"Trailer\",
   \"Trailer\",
   \"Andromada\",
   \"Dodo\",
   \"RC Cam\",
   \"Launch\",
   \"LSPD\",
   \"SFPD\",
   \"LVPD\",
   \"Police Ranger\",
   \"Picador\",
   \"SWAT Van\",
   \"Alpha\",
   \"Phoenix\",
   \"Glendale\",
   \"Sadler\",
   \"Trailer1\",
   \"Trailer2\",
   \"Trailer3\",
   \"Boxville\",
   \"Farm Plow\",
   \"Utility Trailer\"
};
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
    DestroyVehicle(v[playerid]);
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_VLISTER && response)
{
    if(GetPlayerInterior(playerid) != 0) return SendClientMessage(playerid,red,\"Épületekben  nem kérhetsz le autót.\");
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        if(VehicleIDs[GetPlayerVehicleID(playerid)])
        {
            DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
        }
        else
        {
            SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));
        }
    }
    DestroyVehicle(v[playerid]);
//       new text[64];
//      format(text,sizeof(text),\"[%d] %s spawnolva !\", listitem+400,VehicleName[listitem]);
//      SendClientMessage(playerid, COLOR_HRP, text);
new Float: x, Float: y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
    new vid = CreateVehicle(listitem+400,x+1.2,y+1.2,z,0,-1,-1,600000);
    LinkVehicleToInterior(vid,GetPlayerInterior(playerid));
PutPlayerInVehicle(playerid,vid,0);
v[playerid] = vid;
VehicleIDs[vid] = 1;
        }
}
else if(dialogid == DIALOG_VEHICLE)
{
    if(GetPlayerInterior(playerid) != 0) return SendClientMessage(playerid,red,\"Épületekben  nem kérhetsz le autót.\");
    {
    if(!response || !strlen(inputtext)) { return 1; }
        if(!GetVehicleIDFromName(inputtext) && strval(inputtext) < 400 || !GetVehicleIDFromName(inputtext) && strval(inputtext) > 611)
   {
   SendClientMessage(playerid, COLOR_HRP, \"Ismeretlen Jármû !\");
    return 1;
}
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        if(VehicleIDs[GetPlayerVehicleID(playerid)])
        {
            DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
        }
        else
        {
            SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));
        }
    }
    DestroyVehicle(v[playerid]);
//        new text[64];
new Float: x, Float: y, Float:z, Float:a;
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
new vid;
if(strlen(inputtext) < 4) // tug bus bmx ... 400 - 611
{
   if(strval(inputtext) < 400) // tug bus bmx
   {
       vid = CreateVehicle(GetVehicleIDFromName(inputtext),x+1.2,y+1.2,z,a,-1,-1,600000);
//            format(text,sizeof(text),\"[%d] %s spawnolva !\", GetVehicleIDFromName(inputtext),inputtext);
//            SendClientMessage(playerid, COLOR_HRP, text);
   }
   else // 400 - 611
   {
       vid = CreateVehicle(strval(inputtext),x+1.2,y+1.2,z,a,-1,-1,600000);
//            format(text,sizeof(text),\"[%d] %s spawnolva !\", strval(inputtext),VehicleName[strval(inputtext)-400]);
//            SendClientMessage(playerid, COLOR_HRP, text);
   }
}
else
{
   vid = CreateVehicle(GetVehicleIDFromName(inputtext),x+1.2,y+1.2,z,a,-1,-1,600000);
//         format(text,sizeof(text),\"[%d] %s spawnolva !\", GetVehicleIDFromName(inputtext),inputtext);
//         SendClientMessage(playerid, COLOR_HRP, text);
}
LinkVehicleToInterior(vid,GetPlayerInterior(playerid));
PutPlayerInVehicle(playerid,vid,0);
v[playerid] = vid;
VehicleIDs[vid] = 1;
}
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/vspawn\", true) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/v\", true) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/buycar\", true) == 0)
{
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VEHICLE, DIALOG_STYLE_INPUT,
 \"Jármû Lerakás Név vagy ID Szerint\",
 \"Írd be a jármû nevét vagy ID-jét !\",
 \"Lerak\",
 \"Kilépés\");
    return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/vlist\", true) == 0)
{
    new text[2848];
    for(new i = 0; i < 211; i++)
    {
        if(i == 0)
        {
           format(text,sizeof(text),\"[%d] %s\",i+400,VehicleName);
        }
        else
        {
            format(text,sizeof(text),\"%s\\n[%d] %s\",text,i+400,VehicleName);
        }
    }
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VLISTER, DIALOG_STYLE_LIST,\"Válassz a listából !\",text,\"Lerak\",\"Kilépés\");
    return 1;
}
return 0;
}
stock GetVehicleIDFromName(modelname[])
{
    for(new i = 400; i <= 611; i++)
    {
       if(strcmp(modelname, VehicleName[i-400], true) == 0)
       {
           return i;
       }
    }
return 0;
}

 
És még ha lehet akkor azt is meg kellene csinálni, hogy olyan legyen mint az ladmin-ban amikor a /car al hivsz le egy autot, vagy is csak az legyen olyan h ha nem írod be egészen a jármû nevét akkor is leadja (de az elsõ kéréds fontosabb).

29
Szkript kérések / [HELP] Admin parancsok
« Dátum: 2010. Augusztus 22. - 21:29:48 »
Heló all.
Azt szeretném kérni (bár lehet ha kicsit nagy kérés), hogy valaki csinál-e, vagy elmondja-e, vagy ad e linket (ha van  ilyen) egy olyan admin scriptrõl amiben ugyanazok az admin parancsok vannak mint az ladmin-ban, de én kellene \"kiadjam\", hogy melyik admin milyen parancsot használhat. Arra gondoltam hogy valahogy dini-vel, de én ahoz sajna nem értek  :( . Nagyon hálás lennék annak aki ezt megcsinálná vagy adna linket egy ilyenrõl (ha van).

30
Média / [HUN].:Everybody:. cool szerver --- xD videója
« Dátum: 2010. Augusztus 21. - 12:12:07 »
Ez a videó az én szerveremen játszódik. (http://coolszerver.mlap.hu)
És a videó linkje:

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal