Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - ηαte

Oldalak: 1 [2]
16
Ha megoldottad a hibát zárjad nyugodtan :)

17
Sziasztok elkészítettem a 10. saját alkotásomat!
Igaz nem nagy dolog az elkészítése összesen 10 percet vett igénybe! :)
meta fájl:
 
<meta>
<info author=\"ηαte\" type=\"script\" description=\"Csatlakozás zene\"/>
<script src=\"c_csatlakozas.lua\" type=\"client\"/>
</meta>

 
lua fájl:
 
Urlz = {
\"http://weboldalad.hu/zene.mp3\",
\"http://weboldalad.hu/zene.mp3\",
\"http://weboldalad.hu/zene2.mp3\",
 
}
function randomcsatlakozaszene()
    if ( Urlz and #Urlz ~= 0 ) then
        local randomUrl = Urlz[math.random(#Urlz)]
        if tostring(randomUrl) then
            theURL = playSound(tostring(randomUrl))
        end
    end
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\",resourceRoot,randomcsatlakozaszene)

18
Leírások / [Leírás]MTA kocsi módolás[SCRIPT]
« Dátum: 2012. Augusztus 30. - 15:29:17 »
Sziasztok! Bele is kezdenék!

A kocsi módnak a mappa neve most
sampforumkocsi lesz:) figyeljetek rá fontos szerepet fog játszani..

Elõszõr is kezdjük azzal hogy  megkeressük a szerver mappánkat majd utána a
deathmatch mappát(/server/mods/deathmatch/) és megnyitjuk az mtaserver.conf fájlt.

Ott beilesztjük a

[config]

és a
[/config]

közé akárhová ezt:


<resource src=\"sampforumkocsi\" startup=\"1\"/>

  ezzel elindítjuk a szerver indulásakor...

A következõ dolgunk az lesz hogy megnyitjuk a
resources mappát és létrehozunk egy sampforumkocsi könyvtárat.

Ha ez megvan létrehozunk egy
meta.xml fájlt ahová ez a kód fog tartozni:


<meta>
<script src=\"sampforumkocsi.lua\" type=\"client\"/>
</meta>

 

A 3. lépésnél feltöltjük a kívánt módolást a sampforumkocsi mappába, én az
infernus.txd és az infernus.dff fájlt fogom használni.

A 4. lépésnél pedig létrehozunk egy
sampforumkocsi.lua fájlt amiben ez fog szerepelni:


infernus = engineLoadTXD ( \"infernus.txd\" )  ---411 a kocsi ID-je infernusa az egyenlõség elõtt amit bedefinálunk.
engineImportTXD ( infernus, 411 )
infernus = engineLoadDFF ( \"infernus.dff\", 411 )
engineReplaceModel ( infernus, 411 )

 

A legutolsó lépésnél pedig szerkesztjük a
meta.xml fájlt és beállítjuk hogy letöltse a

jármû módosítást.



<file src=\"infernus.txd\"/>
<file src=\"infernus.dff\"/>

 

Ennyi lenne. Ha értetlenül meséltem el vagy valamit nem tudtok elnézést kérek az elsõ ilyen segítséges topicom

és szivesen segítek PM-ben vagy hozzászolásban.


További Szép Napot


UI.: tudom hogy van ezzel kapcsolatos téma de ez jobban átlátható szerintem és hamarosan több fajta dologról is írok

Oldalak: 1 [2]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal