Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Attila

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15
196
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Írjunk orral :P
« Dátum: 2011. Február 15. - 17:47:45 »
u8r5bgaqn nfrtreeruunners
//Urban FreeRunners

197
Pluginok és Programok / Aranha
« Dátum: 2011. Február 14. - 21:08:25 »
Sziasztok!
Nem tudom ki ismeri az Aranhát, gondolom senki, de egy rohadt jó program.
Készítõje Slice, az a DM-es akit a példaképemnek tekintek ezen a téren, C++ nyelven írja, és ha egyszer elkészül vele, lehet nagy esélye lesz bekerülni a SA-MP teambe.
Az Aranha alapvetõen egy mód ami segít teljesíteni a DM-esek összes kívánságát, nem csak a legdurvább bugokat és gliccseket lehet kiiktatni vele, de lehet új, a DM varázsát felfrissítõ ficsõröket hozni vele a játékba.
-Saját kezûleg átmódosított fájlok, amik a szerveren életbe léptetik a módosított fegyverek használatát, a mindenkinek azonos handlinget, a custom textúrákat és még sok mindent.
-A SA:MP nyomkövetõ parancsait le lehet vele tiltani. (Nem vágom mi ez.)
-Egy olyan anti-cheat rendszer, ami az összes hackelési metódust meggátolja.
-Az SA:MP szinkronizációját gyakorlatilag hibátlan szintre hozza.
-A vector bug kijavítássa, ez a bug a fegyverrel az Y-tengelyen való (fel-le mozgást érintõ) célzást kihatásolja, amikor az adott játékosok nem egyezõ képméretaránnyal/felbontással játszanak.
-Azoknak az egyjátékos kampányban szereplõ funkcióknak az eltávolítása, amik kicsit unfair elõnyöket biztosíthatnak, mint például páncél feltöltõdése, mikor beszállsz egy SWAT kocsiba, életet kapsz amikor egy mentõbe ülsz, vagy shotgunt kapsz egy rendõrautóból. Ezeknek a tiltása mind lehetséges.
-Végtelen sprint biztosítása, és a rossz tûz szinkronizáció miatt a tûzállóság minden játékosnak, ergó senki sem lobban lángra, ha a tûzben sétál. (Sawnoff bugnak lõttek. :D)
-A kicsit túl erõsre tervezett vezetõként való jármûbõl lövés kikapcsolása.
-Pár grafikai fejlesztés, ami a laggolás csökkentése végett van alkalmazva.
-Joypad funkció kikapcsolása, mert pár troll ezt használja az aimozásra.
-Lehetõség a QuickSwap (egyik fegyóról a másikra váltás, töltés elkerülése végett), kikapcsolására. Erre az esetre Slice bevezetett egy újratöltés gombot a fegyverekhez.
-Egy már régóta kívánt szkriptelési funkció, az OnPlayerTakeDamage( playerid, otherid, health_lost, armour_lost, reason, by_player, by_vehicle )
-A frame limiter ténylegesen 25re redukálja az FPS számodat, ellentétben a most mûködõvel.
-Pontos FPS lekérdezõ parancs a szervertõl. GetPlayerFPS(). Kép itt!
-A szerver képes egy mindenki számára egységes FPS limitet felállítani.
-A késeléssel járó szinkronizációs hibák már javítva. (Ez amúgy tényleg hatalmas dilemma minden szerveren.)
-A taxik mostmár nem adnak pénzt, ha beleszállsz egybe. (15$-t kaptál amíg nem volt Aranha.)
-Alapjáraton a kistérkép mutatta a szerveren fellelhetõ összes jármûvet, szürke háromszög alakjában. Új függvény, SetVehicleMarkerMode, ami engedélyezi ezeknek a jelzéseknek a kikapcsolását, esetleg beállíthatod arra is, hogy csak a környéken lévõket lásd csak.
-Az elõzõhez hasonlóan, a játékosok jelzése is átállítható lesz, hogy csak a környékeden lévõket lásd. (RP szervereken lehet MG gyanús, de egy Warban hasznos lehet.)
-Szabályozható a térképem megjelenõ játékosok radarjelének a mérete, például veheted õket kisebbre is.
-Opciók a teljesítmény fokozására, különbözõ patchek telepítésével. (Csak köztudott, hogy az új patchek mindig hoznak mégtöbb hibát..)
-Egy új függvény, IsPlayerInLOSForPlayer, ami igazat fog adni, ha az egyik játékos a másik látómezejében van, hamisat ha nincs.
Ez egy durva szabadfordítás volt, ha valaki jobban tudja, idelinkelem az igazit.
http://forum.sa-mp.nl/index.php?topic=25838.0
Videókból szerzett tapasztalataim szerint, az összes fegyver tulajdonsága módosítható, a weapons.dat megpiszkálásával. Slice okosan megcsinálta, hogy a Sawn-off shotgun csak egyet lõhessen, azt is két kézzel tartva, az uzit gyorsabbra állította, míg az AK-47et lassabbra.
Ezen a youtube csatornán találhattok videókat a mûködõképes Aranháról.

198
Média / Példakép.
« Dátum: 2011. Február 14. - 20:21:08 »
Sziasztok!
Bevallom a deagle mániám mind Slice-tól ered, hatalmas párbajos a csávó. Minden álmom, hogy vele tolhassak egy menetet.
Itt a legújabb duele valakivel, desert eagle használatával.
 

Mint Cod-ban, itt is vannak frag videók, két kedvencem.
 

http://www.youtube.com/watch?v=b9LtIzmVEDI
Egy-két epic duel, Slice formában van.
 

 

Nem halsz bele, egy-egy perc hosszúak külön-külön.

199
Off Telep / UFR Attila és szobája :D
« Dátum: 2011. Február 04. - 14:40:07 »
http://www.youtube.com/watch?v=32R8B0-7zno
Haversrác csinálta. Szereplek benne, jobb oldalon alszok, a nagy kupi közepén.

200
Stunt / Chinese Community Stunt Video
« Dátum: 2011. Február 03. - 18:38:16 »
Sok mindent nem tudok róla, valamelyik moderátor aki tud infót a vidirõl, az módosítsa a fõposztomat.
elsõ part:
 

második part:
 

Elsõ partban
AdraiN stuntja vitte nálam a pálmát, 1:39 - 1:45
aztán 2:29 - 2:43 ONEWAYS killed that spot.
második partban
2:42 - 2:50 szép volt...
Shrimp finishere meg egyszerûen állat...
és átmegyek Columbo styleba... csupán egyetlen kérdésem van hátra... voltak módos stuntok ezek között?

201
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Szakszavak
« Dátum: 2011. Január 29. - 13:16:11 »
Sziasztok.
Mint a stuntban, a PKban is megvannak ugyanazok a trükkök/fortélyok/technikák amik sokkal könnyebbé teszik a mûfajt.
Ezeknek majdhogynem  100%-a az UFRtõl jött.
Alap tudnivalók:
     A parkour mûfaja alapból egy FPS függõ dolog, kevés FPS gyorsabb futást/úszást eredményez, magas FPS valamivel lassít a sebességen, de milliméterekkel nagyobbat ugrasz tõle, és ez gyakran tud súlyosan is dominálni.
Kevés FPS-sel a Wallrun például lehetetlen. Ha meg hosszú bumpot akarsz felvenni, akkor a 40 FPS-t ajánlom.
     A felbontás is változtat a nehézségen, én 1024x768-on játszok. 800x600as felbontásnál az egész játék textúrájának elhelyezkedése csúszik pár millimétert. Ez is sokat tud segíteni, ha olyan gapnél állunk ami sehogy sem megy.
     Látóhatár. Ha több FPSt akarsz, akkor minimum látóhatárral játszol. FPS-sel kapcsolatban írtam fentebb.
     Falak. Aki CoD2 jumpolt már valaha, az tudja, hogy ott a falak csúsznak, és valamikor ezt kell kihasználni. San Andreasben nem így van, a fal csak lassít a futásodon. Mikor szûk helyen futsz neki, akkor próbálj ne érintkezni a fallal, mert elnyeli a sebességedet, és nem fog sikerülni, hiába meg van a lépésszám.
     A San Andreas fizikája nem engedi, hogy az elugrási ponttól alacsonyabb dologra kapaszkodjon az ember, de erre is van technika.
Kezdem az alapfogalmaktól, és majd haladunk a technikákig. Könnyûtõl bonyolultig, aki stuntol annak lesz pár nem éppen idegen kifejezés.
Parkour - Valaki még ezt sem vágja, YouTubeon a sok PK videó, úristen, telemoddolt sz*r.
Parkour = A gyors haladás trükkök végzése nélkül, leggyorsabban való eljutás A-ból B pontba.
FreeRunning - A parkour azon ága, ahol módok árán szaltókat, csavarokat, különbözõ díszítõelemeket hajtunk végre a haladásunk közben.
*Az UFR csak azért FreeRunners, mert a kezdetekkor még módoltunk, mára ezt kiírtottam a klánból*
Spot - Spot bármi lehet, valódi jelentése az hogy \"Hely\" \"Pont\". Minden olyan hely ahol lehet valamit kezdeni Parkour szempontjából.
Gap - A gap magyar fordítása \"Ûr\" \"Köz\" \"Hézag\". Ezek a hézagok általában objektumok között tátonganak. Vegyünk két házat ami közt fekszik egy utca.
A gap megugrását azzal teljesítjük, ha efölött az utca fölött átugrunk, egyik házról a másikra. Nem kötelezõ háznak lennie, mint Matrix írta, objektum legyen.
Gapnél mindig van kiindulási és érkezési hely.
Gyors Sprint - Mivel már mindenki tudja, hogy ha vered a sprint gombot, akkor gyorsabb a karaktered, azért nyilvánosságra teszem itt is.
Egyhelyben forgás - Három variációja van.
Van az amikor egy fegyverrel célozva változtatsz a helyzeteden.
Van a mindenki által ismert boxolásban védekezés manõver, amikor az ember az egér forgásának irányát követi. Ezzel csak annyi a probléma, hogy ha van valaki a közeledben, automatikusan felé fog fordulni, mivel ezzel a mozdulattal becéloz valakit.
Erre az esetre találtuk ki a másikat, amikor egy helyben toporogva forog körbe.
Ilyenkor csak a Tab+Num 6 segíthet, az egér az embered hátát mutatja, és szépen lassan, komótosan el kell kezdeni forgatni a kamerát, követni fogja.
Leap - Valahova való kapaszkodás. Gyakran van olyan spot ahol nem kell távot megugrani (Gapet), csak egy magasabb helyre kell valahogy feljutni.
Ez általában kapaszkodással jön létre, a FreeRunból átvett Cat Leapbõl jött nekünk a Leap szó.
Lépésszám - Sokan kérdezték már, hogy hogyan ugrunk nagyobbat mint mások. Az egész a jó lépésszámon függ, hogy honnan indulsz neki a megugrandó gapnek például. Az optimális lépésszámot nem áruljuk el, kísérletezzen mindenki magának.


- Két módszere van ennek is.
Van egy, amikor biztos távolságból ugrassz a falnak, ezt a távolságot sok idõbe tart megtanulni, de ha minden egyes falnál kitudod mérni, akkor nagyon hasznos tud lenni.
És van a másik, amikor oldalasan állunk a falnak, és úgy ugrunk rá. Ennek a szerepe az, hogy az emberünk az ugrásának tetõpontján legyen legközelebb a fal tetejéhez, az elkapható részhez, ez valamivel könnyebb mint az elõzõ módszer, de lassabb is.
Strafe - Strafe akkor használatos, amikor a kiindulási objektum nem elég széles keresztben ahhoz, hogy kellõ lendületet gyûjthess az elugráshoz. Ilyenkor hosszában kell végigfutni azt az objektumot, és az ugrás elõtti pillanatban 90°-kal el kell rántani a kamerát a megfelelõ irányba. Ez minél gyorsabb, annál hatásosabb. (Példának okáért;
Attila openerje)
Real Strafe - Egy olyan technika, amely az embert szabályosan oldalra lövi ki, anélkül, hogy az ember a repülés irányába nézne.

Bump - Bumpból van sokféle (v1Bump, v2Bump, Earthbump, Stuck bump, Bakbump) leírom õket egyenként.


- A v1 bump az az a bump, amikor egy objectre úgy ugrasz rá, hogy az téged továbbdobjon egy extra lendület keretében. 40 FPS-sel a legkönnyebb ezt csinálni. Erre példa Montgomeryben CoLD spotja. (
  2:42 - 2:48 Attila )


- A v2 bump az a bump amelyik egy a karakter térdénél kisebb szinten lévõ objectben megakadva magasra dob fel.
(
  1:39 - 1:53 Attila )
Earthbump - Elég random technika, igazából nem tudjuk, hogy kell, ez csak a véletlen mûve. Viszont egy észrevételünk van ezzel kapcsolatban, a 40es FPS itt is mûködik.
(
Opener )
Stuck Bump - Olyan bump, ahol egy objectre ráugorva az embered beakad, és abból a Stuckból újra kilövi magát.
(
  2:57 - 3:02 Ben )
Ha még valamilyen bump kimaradt szóljatok és pótlom, megyünk tovább.
Wallrun - Kicsit döntött falon való felfelé \"csúszás\". 60+ FPS-sel ajánlatos csak, elsajátítani pedig könnyû.
(
  1:45 - 2:11 SpyKer )
Több emberes technikák.
Wallbak - Ez olyan helyzetben jön elõ, amikor az elõtted lévõ falat nem bírod megugrani a fentebb említett két technikával.
Ilyenkor az egyik ember felugrik, a másik alászalad, és így bakot tartva neki felsegíti a falra.
(
  0:53 - 1:10 SpyKer bak, Attila mászik )
Doublebak - Ez akkor használatos, amikor valami padka nem engedi, hogy sima wallbakot csináljatok, mert nem vagy képes beállni a társad alá.
Ilyenkor jön az, hogy két oldalról összezárva tartanak bakot az illetõnek.
(
  1:10 - 1:20 Matrix és SpyKer bak, Attila mászik )
Bakbump - Olyan bump, ahol egy direkt pozícióba állított ember fején bumpolsz tovább, hogy elérd a célodat.
(
  2:08 - 2:12 Attila bak, SpyKer bumpol)
*ezt azért nem a bumpokhoz raktam, mert ez több emberes*
Leapbak - Három emberes meló, egy ember kapaszkodik egy adott objektumon, egy másik rááll a kapaszkodóra és ESCet nyom, hogy véletlenül sem mozduljon el, és a harmadik ember az így keletkezett bakra ráugrik, és onnan eléri célját.
(
2:03-2:12 Attila leap, Ben bak, Spyker mászik )
Boost - Ez szuper titkos... Majd ha lesz rá spotunk, linkelek videóból.
Teknõs - Régi technika, igaz mára már fölváltotta a többi bak, de ez oldschool volt. Ahova kellett a bak, odaállt négy ember.
Az ötödik ember ráugrott, és onnan ment tovább. Majd egy ilyet is felveszünk. :)
 

Más dolgok:

Ground Zero - Olyan szakasz, ami nem a legnagyobb magaslatokban játszódik, általában kis lakókocsikon, tereptárgyakon való haladást jelent, a föld érintése nélkül. Nehezek, mivel egyben kell õket felvenni.
(
Attila )
Tüzes technikák
 

 

 

Ha elolvastad akkor türelmes ember lehetsz.

202
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:PK Chat
« Dátum: 2011. Január 29. - 12:58:20 »
Most lettem kész gecc...

203
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Matrix vs Attila
« Dátum: 2011. Január 28. - 12:12:28 »
\"Bump_Mario.gif\"

204
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Kedvenc Urban FreeRunners videótok?
« Dátum: 2011. Január 23. - 12:00:25 »
Kiváncsi vagyok, ki milyen módon választja meg a kedvencét.
Örülnék, ha indoklást is írnátok a szavazatotok mellé.
Van egy tippem ki mit fog nyomni, de én a Legmásodikra kattintottam, stílusossá teszi a zenéje, és az oldschool felvételek az elején elõhoznak belõlem pár jóérzést.

205
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Kimaradt skinek
« Dátum: 2011. Január 17. - 08:58:47 »
Shamblesnek indítottam. De megkapja mindenki. Egy 50 megás csomagban kb 30 a játékban nem szereplõ skin.
http://www.mediafire.com/?8u9wqdf8d2tamqq

206
Off Telep / Freestyle Rap
« Dátum: 2010. December 26. - 17:15:39 »
Csõõ, ha tudtok/akartok/próbáltatok már freestyle rappelni, akkor most itt megtehetitek. kezdem én.
Kiveszem az asztalfiókból az üveg sört,
elõkapok egy cigit azt tolok még egy kört,
közbe meg ráhangolom magam valami laza trekkre,
számba rakom a cigit, azt rágyújtok a dekkre,
figyelek a ritmusra, kortyolgatok, lassan fogy ki az üveg,
...rímem instanba\' robban kifele mint egy légvédelmi üteg,
füstöl a cigi a nyitott ablakon, azt közbe jön a szöveg,
megtehetem mindezt, mert elment itthonról a tömeg.
egyedül itthon. jee

207
Beszélgetés / Audioswap kikerülése
« Dátum: 2010. December 25. - 12:22:55 »
Sziasztok.
Nem tudom közületek ki tapasztalta meg, és ki nem tapasztalta meg azt az esetet, hogy a szõrösszívû YouTube letiltotta a videójáról a hanganyagot. Elég kellemetlen, véleményem szerint.
Pont lapozgattam az internetet, és láttam egy videót, ahol bemutatták, hogy hogyan oldjuk ezt fel. Mivel a videó nyelvezete angol, és tekintettel arra, hogy lehet nem mindenki tud itt angolul, elmagyarázom nektek én magam.
1. lépés: Feltöltöd a videódat, és máris kapod a levelet a YouTubetól, hogy egy szerzõdés feltételét szegted azzal, hogy feltöltötted a jogi védettséget élvezõ zenét a videód formájában. Letiltják és felajánlják a hangsávcserét... sz*rni rá.
2. lépés: Saját videók ---> A letiltott videó ikonképe alatt kékkel lesz egy kis írás, hogy Szerzõi Jogi Adatok megtekintése. Rákattintasz.
3. lépés: Legörgetsz az újonnan nyíló oldal aljára, és választod a Szeretnék többet megtudni a támadásról opciót.
4. lépés: Megint legörgetsz alulra, és a Biztos vagyok a támadásban opciót választod.
5. lépés: Bejön egy oldal, ahol lesz három opciód... A másodikat választod, és az üres szövegdobozba beilleszted ez a szép szakszöveget:
 
Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for \"fair use\" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use.

 
6. lépés: Kell egy aláírás, írj oda valami rossz LTRPrõl vett nevet...
7. lépés: A harmadik szövegdobozba be kell másolni azt a szöveget, ami a szövegdoboz alatt áll.
8. lépés: Tovább.
9. lépés: Megtámadás elküldése.
10. lépése: Innentõl már csak hátradõlsz a székedben, vársz pár másodpercet, visszamész a saját videóim részlegbe és meglátod, hogy már nincs is letiltve.
Ennyire egyszerû, ha valakinek nem világos így ahogy elmondta, kövesse a videós instrukciókat.
 

Köszönet Fadenek, hogy megosztotta velem eme remek módszert.

208
Hangszerek és előadók / Freestyle Rap
« Dátum: 2010. November 27. - 15:12:36 »
Sziasztok.
Nem tudom ki hallgat innen rap zenét, vagy ki hódol a rímeknek, de azért megnyitom ezt a témát, lehet felkapott lesz.
Ha tudsz valamennyire rímelgetni, akkor ide várnám a sok hülyeséget, még a végén kisülhet belõle jó is.

209
Média / Skateboard Jungle
« Dátum: 2010. Október 15. - 14:47:14 »
Az igen, nem mod... Nem is álmodozhatunk egy ilyenrõl.
 

210
Parkour / Urban FreeRunners videók
« Dátum: 2010. Október 10. - 12:46:22 »
Sziasztok!
Itt találhatjátok majd a videóinkat.
Nem fogok zenére vágni, de hogy a minõség megmaradjon HD-ban adjuk ki a felvételeket.
Nagyvideók (kronológiai sorrendben)
2010.10.10     
zene:

2010.10.10     
zene: Cilvaringz - The Trivia
2010.10.10     
zene:

2010.11.14     
zene:

2010.12.22     
zene: Supreme NTM - That\'s My People    Getting Up - Legend\'s Theme   

2010.12.30     
zene:
    GangStarr - Now You\'re Mine
2011.02.23   
zene:

2011.02.23     
  zene:

2011.03.12     
zene:

2011.04.09     
zene:

2011.06.28     
zene:

2011.07.10     
zene: Gyilkos Február - Kutyaharc     

2011.08.12     
zene:
     

2011.11.05     
zene:

2011.12.04     
  zene:

2011.12.21     
  zene: Afu-Ra - Defeat
2011.12.27     
zene:  Majmok bolygója ft. Gólya - Kákrú 

2012.02.05      Urban FreeRunners - A leghetedik  zene: Sabac - Urban Gorillas
2012.03.10     
    zene: 

2012.04.07     
    zene:

2012.06.20     
zene:

2012.06.21     
zene: Emir Kusturica - Duj Sandale (törölve lett az internetről)
2012.08.07     
zene:

2012.10.27     
zene:

   

     

2012.12.01     
zene: Atmosphere - Self Hate Dub     

2013.02.16     
zene:

2013.07.06     
  zene:

2013.07.06     
  zene:

2013.09.03     
zene:

2014.02.13     
zene:

2014.05.03     
zene:

2015.02.13     
zene:

2015.07.20     
zene:
      Inspectah Deck - Show n Prove (Sicknessmp remix)
2015.08.28     
  zene:
  (reupload from 2012.07.02)
2015.08.30     
  zene: Chance Schreiber - Cash flow  (reupload from 2012.06.21)
2015.09.19     
  zene:

 
  (reupload from 2012.02.05)
2015.10.10     
  zene:  Jeru the Damaja - Ya Playin\' Yaself  (reupload from 2013.03.10)
2015.12.11     
  zene: Jamal - Fades \'em all (BluntOne remix)
2015.12.24     
  zene:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mellékvideók (tematikusan elrendezve)
2010.12.03     

2011.05.07     

2011.12.20     

2012.01.08     
  zene:

2013.05.03     
  zene:

2011.01.15     
  zene:

2011.03.19     
  zene:

2012.05.13     
  zene:

2013.10.12     
zene:

2015.06.13     

2015.08.30     
  zene:

2011.02.05     
  zene:

2011.11.27     
  zene:

2013.07.28     
  zene:

2015.08.15     
  zene:  Notorious B.I.G - Everyday struggle (INVHIDE remix)
2011.05.28     
zene:
   

2013.04.12     
  zene:

2012.07.10     
  zene:

2012.01.21     
  zene:

2013.05.11     
  zene:

2012.12.29     
  zene: Cilvaringz - Wu Martial Arts 
 

2010.12.25     
  zene:
 

2012.08.06     
  zene: Vendetta - Этот дым
2012.11.17     
  zene:

2012.12.27     
  zene: 

2012.03.10      Assd & Attila - Duo vol. 4 (Bizonyos indokok miatt titkosítva)
2013.05.12     
  zene:

2013.09.13     
  zene: 

2014.06.01     
  zene: 

2013.04.20     
  zene: 

2012.07.15     
  zene: 

2014.02.08     
  zene: 

2014.02.08     
  zene: 

2014.02.15     
  zene:

2013.04.28     
  zene:

2013.11.10     
  zene: 

2011.03.15     
  zene: 

2015.11.17     
  zene: INVHIDE - Relax your mind
2015.12.21     
  zene:

2016.04.04     
  zene:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jelenlegi és ex-UFR tagok videói, amik nem az UFRproductions csatornán lettek közzétéve:
 

 

Fade - Rubbish Step
Fade - Execution
Fade - Gotta do a gap? YEP
 

 

 

 

 

 

 

Drake - Parkour Solo
 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UFR szerver betekintés:
 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal