Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Konstantin

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 24
16
Igen, angol fórumon is írták, ez egy npc-s probléma. Na de semmi olyat nem módosítottam, ami a csatlakozásukat befolyásolná, és a régi verzióknál gond nélkül futott minden. :/

17
Üdv
A szerverem folyamatosan kifagy, és megvan a probléma, ezt írja:
\"wtf_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
Ez meg mi a jó ég? Életemben nem találkoztam ilyennel, és a szerveren régi pályafutása alatt sem történt ilyen, ezt jelenleg a házi szerómból szedtem ki, folyamatosan pörög egy idõ után, majd ha túlterhelõdik bezárja a szervert.
UI: Valamilyen okból kifolyólag csak is egy, a BOSS npc-t állandóan felakarja küldeni a szerver, de fogalmam sincs miért, ez csak 0.3z óta van így.

18
Archívum / [BUGS FIXED] At World\'s End (Round */8) @ FPS-System
« Dátum: 2014. Április 12. - 18:21:44 »
A szervert 1-2 napra bezárom, ha sikerül megodani a gondokat hamarabb kinyitom.
Na de nekem az idegeim nem bírják ezt. Nem bírom, hogy egy ... dolgot megírok, 0.3 c-e-x en jó és HÍRTELEN z-n MINDEN sz*r. Megkergült az egész szerver, és ha kijavítok valamit, jön egy újabb probléma. 3 éves munka van a szerverbe, nem fogok idegileg kikészülni, régi verzióra nem fogok visszaállni. Ha sikerül megoldani a problémát, akkor folytatom, ha nem akkor oboázhat rajtam az egész SA-MP Team akik nem tudnak megcsinálni egy multiplayer játék új verzióját, csak bugos sz*rra.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Április 13. - 01:22:54 )

Hibák javítva!
- A textdrawok nem mindig jelentek meg, vagy más textdraw jelent meg a jó helyett: javítva most már minden textdraw mûködik akkor amikor kell
- A BOSS többször csatlakozott mint kellene, és többször kellett legyõzni:  javítva  ha még is újra csatlakozna a BOSS, nem kell újra legyõzni
- A szerver sokszor kifagyott, vagy belaggolt rövidebb idõre: javítva már nincsen lagg, sem kifagyás.
- Az L4D Healing-elés kifagyást okozott: javítva már fel tudod tölteni az életed gond nélkül.
- A számláló ami a BOSS-hoz szükséges öléseket számolta a többi pályán nem volt jó: javítva már mindegyik pályán mûködik.
Most már van újra játékélmény! :D
2 map, a The Hope Mountain és a Lost Soul\'s Desert-et kivettem, ezeket majd megjavítom, illetve \"tuningolom\" kicsit.

19
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / NPC autóba rakása
« Dátum: 2014. Április 12. - 11:33:22 »
Rec fájl nélkül mondtam, hogy nem lehet kocsiba tenni.

20
Archívum / [BUGS FIXED] At World\'s End (Round */8) @ FPS-System
« Dátum: 2014. Április 12. - 00:29:35 »
-A Vomitertõl kapott képernyõ alapból úgy van megcsinálva, hogy csak halálkor, illetve a Vomiter zombi halálakor tûnjön el!
-A /csomag parancs hibája sajnos az új verzió hibája, régi verziók alatt sose volt vele gond, csak most pedig semmit sem módosítottam.
-A textdraw hibákat javítottam, már rendesen írja a szükséges öléseket.
-A healing nálam nem fagyott ki, pedig többször is próbáltam, és sikeresen feltöltöttem vele az életem.
-Az object hibát szerintem egy stream-errel, vagy valami mással megfogom oldani.
-A zombik spawnolási/halálozási hibáját félig meddig javítottam, viszont még fen ál, ezért valami kielégítõ megoldást találok rá.
-A többszöri BOSS csatlakozását most kijavítom.
szerk.:
-Boss probléma megoldva, ezzel jött egy újabb, hogy pár sima zombi viselkedik úgy mint a BOSS (pedig név ellenõrzés alapján mûködnek az npc-k..) azt holnap javítom. elegem van már..
-A /csomag parancsot akárhol lehet használni, de csak akkor ha még van elérhetõ csomag
-Az elsõ spawnoláskor csak akkor jelenik meg textdraw ha megölsz, vagy valaki megöl egy zombit az direkt van így.
HIBA JAVÍTÁSOK FOLYAMATBAN! AZ ÚJ VERZIÓ (Z) NAGYON BEKAVART!

21
Archívum / [BUGS FIXED] At World\'s End (Round */8) @ FPS-System
« Dátum: 2014. Április 11. - 22:03:01 »
Jelenleg a szerver weboldalát csinálom, mivel ti voltatok a szerveren több idõt, ezért megkérlek titeket, hogy írjátok le a hibákat, amikkel eddig találkoztatok, mivel házi szerón hibátlan, illetve jelenleg nem nagyon tudok felmenni.

22
Archívum / [BUGS FIXED] At World\'s End (Round */8) @ FPS-System
« Dátum: 2014. Április 11. - 19:03:06 »
Nem tudom mi van a hostnál, de nem enged be a webadminba :@
Látszik a képen is, hogy a szükséges öléseket nem jeleníti meg

23
Archívum / [BUGS FIXED] At World\'s End (Round */8) @ FPS-System
« Dátum: 2014. Április 11. - 18:00:17 »
:DD Milyen néven játszol?
Amúgy most vettem észre textdraw hibákat illetve zombik néha megálnak, ezt most hétvégén megpróbálom orvosolni!

24
Archívum / [BUGS FIXED] At World\'s End (Round */8) @ FPS-System
« Dátum: 2014. Április 11. - 15:41:54 »
Nem sértésként írtam azt, csak úgymond a történet része. xD
Amúgy köszi :) Sajnálom, hogy te már így abbahagytad, szerettem azt a szervert, illetve sajnos nagyon kihalóban vannak a zombi szerverek :/

25
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / NPC autóba rakása
« Dátum: 2014. Április 11. - 00:17:14 »
Nem fogod tudni csak pluginnal, vagy egy esetleges.üres rec fájlal, hidd el tudom, én is próbáltam régen nem egyszer.

26
Bemutatkozás / Mr.X
« Dátum: 2014. Április 10. - 21:00:50 »
Sajnos nem, elõttem volt 3 ilyen magyar zombi szerver ami vitte is valamire, de már kijelenthetem, hogy a mostani npc-m a legfejlettebb, a legtöbb mindenre reagál :D illetve újra fut a szerverem! :D

27
Archívum / [BUGS FIXED] At World\'s End (Round */8) @ FPS-System
« Dátum: 2014. Április 10. - 20:27:07 »
At World\'s End
 
Szervernév: At World\'s End  (Round */8)  @ FPS-System
IP cím: 37.221.209.166:7700
Pályák: The Hope Mountain , Lost Soul\'s Desert , Lost Area , The Farm , The Dump , Lost Airport , Infected Station  / A 8. map készülõben /
Hosting: FPS-System
SA:MP Verzió: 0.3z
Hibák javítva!
  • :-X Na akkor egy kis történet, a szerver kezdete, elõzmények:

Amikor elõször elkezdtem sampozni/scriptelni nem is tudtam, hogy létezik zombi szerver, illetve npc. Gangwar szervert szerettem volna elõször, nagy rapper korszakom volt.  :D Viszont miután elkezdtem scriptelni, megismerkedtem a szerver tipusokkal, npc-vel, eldöntöttem, hogy zombi szerverem lesz, amiben mindig is mesterséges játékost szerettem volna. Elõször sima PvP-s zombi szervert írtam, de sosem indítottam el, majd találtam angol fórumon egy zombie npc scriptet, ami tele van teljesen fölösleges, értelmetlen, illetve lagg-ot okozó dolgokkal. Nézegettem, de végül töröltem. Majd rájöttem a technikájára, hogyan és mit cisnáljak az npc-vel, kb. 2 évig írtam, próbálgattam animokat, stb. mire itt tartok ahol most (1-2 év szünettel). Mikor már volt a scriptem, viszont hibás volt és crash-t okozott, Epsilon felajánlotta, hogy csináljam vele, és újraindítjuk az L4D Bot-os szerverét. Így kerültem be az L4D klánba, ami nagyon sok zombis tapasztalatot adott, illetve külön köszönetet mondok Gentleman-nak, tõle sokat tanultam a szerver irányítása, kapcsán, illetve az L4D szerver is adott egy zombis \"rutint\", de végül az L4D Bot nem valósult meg és külön váltunk Epsilonnal, végül még az L4D PvP is megszûnt. Voltak a szerver miatt viszályok, Iceaac sokat hisztizett nekem, néha jogosan, néha nem. Volt sok jó magyar zombis npc szerver, viszont nem egóból mondva, több év munkája után az általam készített npc-k reagálnak a legtöbb dologra.
 
  • :-X Az ellenségek, a zombi mesterséges játékosok, NPC-k

A szerveren 2 féle npc van, általános zombik illetve speciális zombik.
Általános zombik: Õk sima zombik, õket könnyebb megölni, követnek, egy harapásuk nem jár nagy HP veszteséggel, ugyanaz a skin-ük van, testrészenként reagálnak a lövésekre.
Speciális zombik: A legfõbb speciális zombi a BOSS, õ a lényeg, 351 általános zombi megölése után csatlakozik, ha legyõzték, akkor nyílnak ki a kapuk, amin menekülhetnek a túlélõk, egy harapása azonnali halállal jár. Hydra egy repülõ zombi, viszont ha elkap, az ember hátára ül, és addig okoz sérülést, amíg a játékos meg nem hal. Spew egy hányós/köpõs zombi ha elkap akkor csökkenti az életed, illetve megvakít, a vakítás csak akkor múlik el, ha a túlélõ vagy ez a zombi meghal.
A zombik reagálása, halála:
Lövés/halál: Az általános zombik reagálnak testrészenként. Ha fejbe lövöd õket, fogják a fejüket, viszont ha pont a lövés halálos, akkor fogják a fejüket, hátraesnek, és meghalnak. Ha hasba lövöd õket, fogják a hasukat, viszont ha pont a lövés halálos, akkor fogják a hasukat, elõreesnek, és meghalnak. Ha lábon lövöd õket, elesnek, ha a lövés halálos, akkor egy sima halál animmal meghalnak. Ha vállon lövöd õket, akkor a válluk hátrarándul (alap OnPlayerGiveDamage). Minden fegyver más nagyságú sértést ad. Túl nagy távolság esetén a zombik nem kapnak sérülést.
Járás/ugrás: A zombik mindig mennek feléd, csak a megfelelõ fegyverrel lehet õket rövidebb idõre megállítani, illetve a halállal. Ha magasabban vagy mint õk, akkor elkezdenek ugrálni felfelé addig, amíg a szintedre el nem érnek, viszont ha alacsonyabban vagy mint õk, akkor a te szintedre mennek le, ha te vagy a célpontjuk.
Alapjáraton a szerveren 5 darab zombi van, játékos csatlakozása esetén még +5 zombi csatlakozik, de maximum csak 65 darab npc csatlakozhat a szerverre.
 
  • :-X Parancsok, jármûvek, tárgyak

Nincs sok parancs a szerveren, a parancsok két nyelven találhatóak meg.
/csomag      |  /supply
/fegyverek   |  /weapons
/megölni     |  /kill
/minigun
Lesznek még parancsok, illetve hamarosan egy  /parancsok  |  /commands is.
Jármûvek: Minden pályán van jármû, a legtöbb pályán 2 van, ezzel kell a kijelölt helyekre menni a Fõnök zombi megölése utáni, a legelsõ pálya az egyetlen, amin a végén automatikusan beteszi az egyetlen túlélõt egy helikopterbe, és az automatikusan elindul.
Tárgyak: Van egyenlõre még csak néhány pályán minigun, ezeket fel lehet venni a parancsával. Minden pályán pár percenként érkezik egy csomag, a csomagban van pénz, töltény, illetve életcsomag. Kezdésekkor, illetve a csomagok felvételekor szerezhettek életcsomagokat, ezeket akkor tudod felhasználni, ha a fegyverekrõl ráváltasz a kezedre, és elkezded nyomni az ütés/lövés KEY_FIRE (bal klikk) gombot, ekkor egy csík jelzi a töltés állapotát, ha teljesen feltöltötted az életed, akkor a HP-d 100% lesz.
 
  • :-X Játékmenetek, pályák

Jelenleg 7 darab pálya, vagyis játékmenet van a szerveren, a 8. készülõben. A szerver a nevében is jelzi, hogy melyik menetnél tart (Round */8).
Egy játékmenetnek akkor van vége, ha a Fõnök zombit legyõztétek, és a kijelölt ellenõrzõpontba mentetek. Ha ez megtörtént, akkor a túlélõ személyek kapnak egy kis pénz jutalmat, illetve a szerver kijelzi a nevüket a többi játékosoknak, hogy õk a túlélõk, ezután következik egy újabb játékmenet.
\"_l_sek_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"end_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
 
  • :-X Nyelvrendszer, klán tagság

A szerveren kettõ nyelv található meg. A Magyar, illetve Angol, mivel a régi tapasztalatok alapján több külföldi járt a szerverre, mint magyar.
\"huneng_www.kepfeltoltes.hu__www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
Regisztráció/bejelentkezés után lehet nyelvet választani, azután minden szerver általi kiírás azon a nyelven lesz, amit kiválasztott az illetõ.
A szerver ha elkezd beindulni, szükség lesz adminokra, de ettõl függetlenül lehet jelentkezni sima klántagnak is [AWE].
Az adminok/klán tagok akármilyen nemzetiségûek lehetnek, nem magyar anyanyelvû adminok/klán tagok is lehetnek/lesznek.
 

  • :-X Képek/videók a szerver RÉGI! idejébõl

A Hydra:
\"hydra_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A BOSS:
\"boss_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
Régi rajongói és saját videók(régiek):
Zombi teszt:

L4D Healing:

Szerver teszt:

Rajongói:
 

 

 

A többi rajongói videó már nem elérhetõ.

28
Bemutatkozás / Mr.X
« Dátum: 2014. Március 31. - 20:10:30 »
Köszi :D

29
Segítségkérés / Legközelebbi játékos probléma.
« Dátum: 2014. Március 29. - 14:22:50 »
Nem lehet, hogy többször fut le, azért írja ki annyiszor?

30
Segítségkérés / Legközelebbi játékos probléma.
« Dátum: 2014. Március 29. - 02:09:06 »
Tessék, próbáld ezzel, ez hibátlan, a ClosestPlayer(playerid) tér vissza a legközelebbi játékos id-jére.
 
stock Float:GetDistanceToPlayer(playerid,playerid2)
{
        new Float:x1,Float:y1,Float:z1,Float:x2,Float:y2,Float:z2;
        if (!IsPlayerConnected(playerid) || !IsPlayerConnected(playerid2)) {
                return -1.00;
        }
        GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z1);
        GetPlayerPos(playerid2,x2,y2,z2);
        return floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x2,x1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y2,y1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z2,z1)),2));
}
stock ClosestPlayer(p1)
{
        new Float:dis,Float:dis2,playerid;
        playerid = -1;
        dis = 99999.99;
        foreach(Player,i)
{
               dis2 = GetDistanceToPlayer(p1, i);
           if(dis2 < dis && dis2 != -1.00)
           {
         dis = dis2;
         playerid = i;
           }
}
        return playerid;
}

 
Ez a megoldás a foreach-ot használja, ha neked nincs meg írd át for ciklusra.

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 24
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal