Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - juhassz

Oldalak: 1 [2]
16
Szkript kérések / Falu RPG.
« Dátum: 2013. Január 10. - 23:24:04 »
Helló.

Szeretnék kérni egy Falu RPG-t, de nem a megszokott, OxEditet, hanem azt a bizonyos: \"EQ+LP+BQ\" vagy mi... :)


Szóval egy kis faluba játszódjon, lehet ez Palomino - Montgomery , vagy akármi.



17
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Javítandó Errorok.
« Dátum: 2013. Január 10. - 16:13:54 »
Szóval, van egy FS-em, netrõl szedtem, lefordítottam.

Az lenne a gondom, hogy 11 error van benne, és nem vagyok túl nagy scripter, ezekhez nem nagyon értek.


Az lenne a kérésem, hogy egy jobb scripter, kitudná-e nekem javítani?


Kezdõ scripterek is leszedhetik, csak nem hiszem, hogy szerencsével járnak.


Nem publikálni szeretném, hanem csak kijavítani.


Aki megpróbálja, esetleg sikerül neki, az kérem, írjon kommentbe, és a linket, is, hogy honnan szedhetem le


a kijavított változatot.


Köszönöm.

 
#include <a_samp>
#include <core>
#include <float>
new glob0;
new glob4[244];
new glob3D4[100][140];
new glob20DB4[256];
new glob211B4[500];
new glob21984[500][3];
 
public OnGameModeInit()
{
glob0 = funcidx(8) != -1;
glob4 = funcidx(104) != -1;
if(-1 != funcidx(204))
{
return CallLocalFunction(284, 364);
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext)
{
if(glob0 && !CallLocalFunction(368, 464, playerid, cmdtext))
{
return 1;
}
new var0 = 1, var1[32];
while(cmdtext[++var0] > 32)
{
var1[var0 - 1] = tolower(cmdtext[var0]);
}
format(var1, 32, \"cmd_%s\", var1);
while(cmdtext[var0] == 32)
{
var0++;
}
if(!cmdtext[var0])
{
if(glob4)
{
   return CallLocalFunction(504, 604, playerid, cmdtext);
}
return CallLocalFunction(var1, 640, playerid, 652);
}
if(glob4)
{
return CallLocalFunction(660, 760, playerid, cmdtext);
}
return CallLocalFunction(var1, 788, playerid, cmdtext);
}
function508(arg0)
{
return fexist(arg0);
}
function534(arg0)
{
if(fexist(arg0))
{
return 0;
}
new File:var0 = 0;
var0 = fopen(arg0, 1);
if(var0)
{
fclose(var0);
return 1;
}
return 0;
}
function614(arg0, arg1, arg2)
{
new var0 = strlen(arg1);
new var1 = strlen(arg2);
if(!var0 || var0 + var1 + 2 > 255)
{
return 0;
}
new File:var2 = 0, File:var3 = 0;
new var4[255];
new var5 = 0;
format(var4, 255, \"%s.part\", arg0);
fremove(var4);
var2 = fopen(arg0, 0);
if(!var2)
{
return 0;
}
var3 = fopen(var4, 1);
if(!var3)
{
fclose(var2);
return 0;
}
while(fread(var2, var4, 255))
{
if(!var5 && var4[var0] == 61 && !strcmp(var4, arg1, true, var0))
{
   format(var4, 255, \"%s=%s\", arg1, arg2);
   var5 = 1;
}
else
{
   function1064(var4);
}
fwrite(var3, var4);
fwrite(var3, \"\\r\\n\");
}
if(!var5)
{
format(var4, 255, \"%s=%s\", arg1, arg2);
fwrite(var3, var4);
fwrite(var3, \"\\r\\n\");
}
fclose(var2);
fclose(var3);
format(var4, 255, \"%s.part\", arg0);
if(function128C(var4, arg0))
{
return fremove(var4);
}
return 0;
}
functionBE4(arg0, arg1, arg2)
{
new var0[255];
format(var0, 255, \"%d\", arg2);
return function614(arg0, arg1, var0);
}
functionC7C(arg0, arg1, arg2)
{
new var0[255];
format(var0, 255, \"%f\", arg2);
return function614(arg0, arg1, var0);
}
functionD14(arg0, arg1)
{
new var0[255];
new var1 = strlen(arg1);
if(!var1 || var1 + 2 > 255)
{
return var0;
}
new File:var2 = 0;
var2 = fopen(arg0, 0);
if(!var2)
{
return var0;
}
while(fread(var2, var0, 255))
{
if(var0[var1] == 61 && !strcmp(var0, arg1, true, var1))
{
   function1064(var0);
   strmid(var0, var0, var1 + 1, strlen(var0), 255);
   fclose(var2);
   return var0;
}
}
fclose(var2);
return var0;
}
function1064(arg0)
{
new var0 = strlen(arg0);
if(!arg0)
{
return 0;
}
if(arg0[var0 - 1] == 10 || arg0[var0 - 1] == 13)
{
arg0[var0 - 1] = 0;
if(!arg0)
{
   return 0;
}
if(arg0[var0 - 2] == 10 || arg0[var0 - 2] == 13)
{
   arg0[var0 - 2] = 0;
}
}
return 0;
}
function128C(arg0, arg1)
{
new File:var0 = 0, File:var1 = 0;
if(!fexist(arg0))
{
return 0;
}
var0 = fopen(arg0, 0);
if(!var0)
{
return 0;
}
var1 = fopen(arg1, 1);
if(!var1)
{
fclose(var0);
return 0;
}
new var2[255];
while(fread(var0, var2, 255))
{
function1064(var2);
format(var2, 255, \"%s\\r\\n\", var2);
fwrite(var1, var2);
}
fclose(var0);
fclose(var1);
return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Gang Systyem v1.5\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
LoadData();
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Gang Systyem v1.5\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public LoadData()
{
for(new var0 = 20; var0 < 100; var0++)
{
new var1[256];
format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0);
if(function508(glob20DB4))
{
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"Name\");
   strmid(glob3D4[var0], var1, 0, 256, 256);
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"ID\");
   glob3D4[var0][128] = strval(var1);
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"Spawn_X\");
   glob3D4[var0][129] = strval(var1);
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"Spawn_Y\");
   glob3D4[var0][130] = strval(var1);
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"Spawn_Z\");
   glob3D4[var0][131] = strval(var1);
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"Spawn_A\");
   glob3D4[var0][132] = strval(var1);
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"Spawn_Interior\");
   glob3D4[var0][133] = strval(var1);
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"Spawn_VirtualWorld\");
   glob3D4[var0][134] = strval(var1);
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"Gang_Cash\");
   glob3D4[var0][135] = strval(var1);
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"Gang_Skin\");
   glob3D4[var0][136] = strval(var1);
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"Gang_Weapon\");
   glob3D4[var0][137] = strval(var1);
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"Gang_Kills\");
   glob3D4[var0][138] = strval(var1);
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"Gang_Deaths\");
   glob3D4[var0][139] = strval(var1);
   format(glob20DB4, 256, \"Gang : ID = %d | Name = %s Loaded.\", var0, glob3D4[var0][0]);
   printf(\"%s\", glob20DB4);
}
}
return 0;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
format(glob20DB4, 256, \"Gangs/Players/%s.ini\", function5A70(playerid));
if(function508(glob20DB4))
{
OnGangLogin(playerid);
}
else
{
new File:var0 = fopen(glob20DB4, 1);
if(var0)
{
   new var1[32];
   format(var1, 32, \"gang_member=%d\\n\", glob21984[playerid][0]);
   fwrite(var0, var1);
   format(var1, 32, \"gang_leader=%d\\n\", glob21984[playerid][1]);
   fwrite(var0, var1);
   format(var1, 32, \"gang_rank=%d\\n\", glob21984[playerid][2]);
   fwrite(var0, var1);
}
fclose(var0);
OnGangLogin(playerid);
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
format(glob20DB4, 256, \"Gangs/Players/%s.ini\", function5A70(playerid));
new File:var0 = fopen(glob20DB4, 1);
if(var0)
{
new var1[32];
format(var1, 32, \"gang_member=%d\\n\", glob21984[playerid][0]);
fwrite(var0, var1);
format(var1, 32, \"gang_leader=%d\\n\", glob21984[playerid][1]);
fwrite(var0, var1);
format(var1, 32, \"gang_rank=%d\\n\", glob21984[playerid][2]);
fwrite(var0, var1);
}
fclose(var0);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
for(new var0 = 20; var0 < 100; var0++)
{
format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0);
if(function508(glob20DB4))
{
   if(glob21984[playerid][0] == glob3D4[var0][128])
   {
      GivePlayerWeapon(playerid, glob3D4[var0][137], 999999);
      SetPlayerInterior(playerid, glob3D4[var0][133]);
      SetPlayerVirtualWorld(playerid, glob3D4[var0][134]);
      SetPlayerPos(playerid, glob3D4[var0][129], glob3D4[var0][130], glob3D4[var0][131]);
      SetPlayerSkin(playerid, glob3D4[var0][136]);
   }
}
}
return 1;
}
public OnGangLogin(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
return 1;
}
format(glob20DB4, 256, \"Gangs/Players/%s.ini\", function5A70(playerid));
new File:var0 = fopen(glob20DB4, 0);
if(var0)
{
new var1[256], var2[256];
new var3[256];
while(fread(var0, var3))
{
   var1 = function5AF0(var3);
   if(!strcmp(var1, \"gang_member\", true))
   {
      var2 = function5C3C(var3);
      glob21984[playerid][0] = strval(var2);
   }
   if(!strcmp(var1, \"gang_leader\", true))
   {
      var2 = function5C3C(var3);
      glob21984[playerid][1] = strval(var2);
   }
   if(!strcmp(var1, \"gang_rank\", true))
   {
      var2 = function5C3C(var3);
      glob21984[playerid][2] = strval(var2);
   }
}
fclose(var0);
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
glob3D4[killerid][138]++;
glob3D4[playerid][139]++;
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(text == 33)
{
   SendClientMessage(playerid, 0xAA0000AA, \"{00C0FF}Küldtél, egy banda üzenetet.\");
   new var0[24], var1[128];
   GetPlayerName(playerid, var0, 24);
   format(var1, 128, \"{00C0FF}[banda Chat]{6EF83C}%s: {FFFFFF}%s\", var0, text + 4);
   printf(\"%s\", var1);
   for(new var2 = 0; var2 < 500; var2++)
   {
      if(IsPlayerConnected(var2))
      {
         if(glob21984[var2][0] || glob21984[var2][1] == glob21984[playerid][0] || glob21984[playerid][1])
         {
            SendClientMessage(var2, GetPlayerColor(playerid), var1);
         }
      }
   }
   return 0;
}
}
return 1;
}
public cmd_gang(arg0)
{
new var0[256];
format(var0, 256, \"{00C0FF}Banda Keszitese\\n{00C0FF}Banda Valltas\");
ShowPlayerDialog(arg0, 100, 2, 148748, var0, 148800, 148828);
return 1;
}
public cmd_gangs(arg0)
{
new var0[128];
for(new var1 = 0; var1 < 100; var1++)
{
if(glob3D4[var1][128] || glob3D4[var1][0])
{
   format(var0, 128, \"{FFFFFF}%s\", glob3D4[var1][0]);
   ShowPlayerDialog(arg0, 116, 0, 148892, var0, 148952, 148964);
}
}
return 1;
}
public cmd_mygang(arg0)
{
new var0[128];
for(new var1 = 0; var1 < 100; var1++)
{
if(glob3D4[var1][128] || glob3D4[var1][0])
{
   format(var0, 128, \"{00C0FF}Banda neve: {FFFFFF}%s\", glob3D4[var1][0]);
   ShowPlayerDialog(arg0, 116, 0, 149112, var0, 149172, 149184);
}
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, arg1, arg2, arg3, arg4)
{
if(arg1 == 100)
{
if(arg2 == 1)
{
   if(!arg3)
   {
      format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Válassz egy nevet a bandának.\");
      ShowPlayerDialog(playerid, 103, 1, 149420, 134580, 149468, 149496);
   }
   if(arg3 == 1)
   {
      format(glob20DB4, 256, \"{00C0FF}Spawn Valtas\\n{00C0FF}Nev Valtas\\n{00C0FF}Sor Valtas\\n{00C0FF}Skin Valtas\\n{00C0FF}Fegyver Valtas\");
      ShowPlayerDialog(playerid, 102, 2, 149932, 134580, 150084, 150104);
   }
}
}
if(arg1 == 101)
{
if(arg2 == 1)
{
   new var0 = 20;
   while(++var0 < 100)
   {
      format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0);
      if(function508(glob20DB4))
      {
         if(glob21984[playerid][1] == glob3D4[var0][128])
         {
            function614(glob20DB4, \"Name\", arg4);
            format(glob20DB4, 256, \"{00C0FF}Banda új neve: {00C0FF}(ID:%d) %s\", glob3D4[var0][128], arg4);
            SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, glob20DB4);
         }
         else
         {
         }
      }
      else
      {
      }
   }
}
}
if(arg1 == 102)
{
if(arg2 == 1)
{
   if(!arg3)
   {
      new var0 = 20;
      while(++var0 < 100)
      {
         format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0);
         if(function508(glob20DB4))
         {
            if(glob21984[playerid][1] == glob3D4[var0][128])
            {
               GetPlayerPos(playerid, glob3D4[var0], glob3D4[var0], glob3D4[var0]);
               functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_X\", glob3D4[var0][129]);
               functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_Y\", glob3D4[var0][130]);
               functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_Z\", glob3D4[var0][131]);
               functionBE4(glob20DB4, \"Spawn_Interior\", GetPlayerInterior(playerid));
               functionBE4(glob20DB4, \"Spawn_VirtualWorld\", GetPlayerVirtualWorld(playerid));
               format(glob20DB4, 256, \"{00C0FF}A spawn pontot {F81414}%s {00C0FF}állították.\", glob3D4[var0][0]);
               SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, glob20DB4);
            }
         }
      }
   }
   if(arg3 == 1)
   {
      format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Válassz egy nevet a bandának.\");
      ShowPlayerDialog(playerid, 101, 1, 151192, 134580, 151232, 151260);
   }
   if(arg3 == 2)
   {
      format(glob20DB4, 256, \"{00C0FF}Rank1\\n{00C0FF}Rank2\\n{00C0FF}Rank3\\n{00C0FF}Rank4\\n{00C0FF}Rank5\");
      ShowPlayerDialog(playerid, 104, 2, 151560, 134580, 151608, 151628);
   }
   if(arg3 == 3)
   {
      format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Írd be, a skin ID-t.\");
      ShowPlayerDialog(playerid, 107, 1, 151844, 134580, 151892, 151912);
   }
   if(arg3 == 4)
   {
      format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Írd be, a fegyver ID-t.\");
      ShowPlayerDialog(playerid, 108, 1, 152136, 134580, 152192, 152212);
   }
}
}
if(arg1 == 107)
{
if(arg2 == 1)
{
   new var0 = 20;
   while(++var0 < 100)
   {
      new var1[128];
      glob3D4[var0][136] = strval(arg4);
      functionBE4(glob20DB4, \"Skin\", glob3D4[var0][136]);
      SetPlayerSkin(playerid, glob3D4[var0][136]);
      format(var1, 128, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Banda skin:{F81414}%d\", glob3D4[var0][136]);
      ShowPlayerDialog(playerid, 116, 0, 152440, var1, 152480, 152492);
   }
}
}
if(arg1 == 108)
{
if(arg2 == 1)
{
   new var0 = 20;
   while(++var0 < 100)
   {
      new var1[128];
      glob3D4[var0][137] = strval(arg4);
      functionBE4(glob20DB4, \"Weapon\", glob3D4[var0][137]);
      GivePlayerWeapon(playerid, glob3D4[var0][137], 999999);
      format(var1, 128, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Banda fegyver:{F81414}%d\", glob3D4[var0][137]);
      ShowPlayerDialog(playerid, 116, 0, 152720, var1, 152760, 152772);
   }
}
}
if(arg1 == 103)
{
if(arg2 == 1)
{
   new var0 = 20;
   while(++var0 < 100)
   {
      format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0);
      if(function508(glob20DB4))
      {
      }
      else
      {
         function534(glob20DB4);
         function614(glob20DB4, \"Name\", arg4);
         functionBE4(glob20DB4, \"ID\", var0);
         functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_X\", 3281544397);
         functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_Y\", 1151490571);
         functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_Z\", 1112925615);
         functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_A\", 1112925615);
         functionBE4(glob20DB4, \"Spawn_Interior\", 0);
         functionBE4(glob20DB4, \"Spawn_VirtualWorld\", 0);
         functionBE4(glob20DB4, \"Gang_Cash\", 135);
         functionBE4(glob20DB4, \"Gang_Skin\", glob3D4[var0][136]);
         functionBE4(glob20DB4, \"Gang_Weapon\", glob3D4[var0][137]);
         functionBE4(glob20DB4, \"Gang_Kills\", glob3D4[var0][138]);
         functionBE4(glob20DB4, \"Gang_Deaths\", glob3D4[var0][139]);
         function614(glob20DB4, \"Gang_Rank1\", \"No Rank\");
         function614(glob20DB4, \"Gang_Rank2\", \"No Rank\");
         function614(glob20DB4, \"Gang_Rank3\", \"No Rank\");
         function614(glob20DB4, \"Gang_Rank4\", \"No Rank\");
         function614(glob20DB4, \"Gang_Rank5\", \"No Rank\");
         functionBE4(glob20DB4, \"Gang_House\", 4294967295);
         format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[banda Info]{C3C3C3}%s(%d) {F81414}banda létrehozza. {C3C3C3}[%s]\", function5A70(playerid), playerid, arg4);
         SendClientMessageToAll(0xFF828200, glob20DB4);
         format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Banda név:{F81414}%s\\n{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Maxim id {F81414}%d\", arg4, var0);
         ShowPlayerDialog(playerid, 116, 0, 154436, 134580, 154476, 154488);
         glob21984[playerid][1] = var0;
         glob21984[playerid][0] = var0;
      }
   }
}
}
if(arg1 == 104)
{
if(arg2 == 1)
{
   new var0 = 20;
   while(++var0 < 100)
   {
      format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0);
      if(function508(glob20DB4))
      {
         if(glob21984[playerid][1] == glob3D4[var0][128])
         {
            if(!arg3)
            {
               glob211B4[playerid] = 1;
               format(glob20DB4, 256, \"{6EF83C}Válassz egy nevet a Rank 1-nek.\");
               ShowPlayerDialog(playerid, 105, 1, 154760, 134580, 154812, 154840);
            }
            if(arg3 == 1)
            {
               glob211B4[playerid] = 2;
               format(glob20DB4, 256, \"{6EF83C}Válassz egy nevet a Rank 2-nek.\");
               ShowPlayerDialog(playerid, 105, 1, 155056, 134580, 155108, 155136);
            }
            if(arg3 == 2)
            {
               glob211B4[playerid] = 3;
               format(glob20DB4, 256, \"{6EF83C}Válassz egy nevet a Rank 3-nek.\");
               ShowPlayerDialog(playerid, 105, 1, 155352, 134580, 155404, 155432);
            }
            if(arg3 == 3)
            {
               glob211B4[playerid] = 4;
               format(glob20DB4, 256, \"{6EF83C}Válassz egy nevet a Rank 4-nek.\");
               ShowPlayerDialog(playerid, 105, 1, 155648, 134580, 155700, 155728);
            }
            if(arg3 == 4)
            {
               glob211B4[playerid] = 5;
               format(glob20DB4, 256, \"{6EF83C}Válasz egy nevet a  Rank 5-nek.(Leader)\");
               ShowPlayerDialog(playerid, 105, 1, 155940, 134580, 155992, 156020);
            }
         }
      }
   }
}
}
if(arg1 == 105)
{
if(arg2 == 1)
{
   new var0 = 20;
   while(++var0 < 100)
   {
      format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0);
      if(function508(glob20DB4))
      {
         if(glob21984[playerid][1] == glob3D4[var0][128])
         {
            if(glob211B4[playerid] == 1)
            {
               function614(glob20DB4, \"Gang_Rank1\", arg4);
               glob211B4[playerid] = 0;
               format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}új Rank név {F81414}: %s\", arg4);
               SendClientMessage(playerid, 0x00CC00FF, glob20DB4);
            }
            if(glob211B4[playerid] == 2)
            {
               function614(glob20DB4, \"Gang_Rank2\", arg4);
               glob211B4[playerid] = 0;
               format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}új Rank név {F81414}új Rank név : %s\", arg4);
               SendClientMessage(playerid, 0x00CC00FF, glob20DB4);
            }
            if(glob211B4[playerid] == 3)
            {
               function614(glob20DB4, \"Gang_Rank3\", arg4);
               glob211B4[playerid] = 0;
               format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}új Rank név {F81414}új Rank név : %s\", arg4);
               SendClientMessage(playerid, 0x00CC00FF, glob20DB4);
            }
            if(glob211B4[playerid] == 4)
            {
               function614(glob20DB4, \"Gang_Rank4\", arg4);
               glob211B4[playerid] = 0;
               format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}új Rank név {F81414}új Rank név : %s\", arg4);
               SendClientMessage(playerid, 0x00CC00FF, glob20DB4);
            }
            if(glob211B4[playerid] == 5)
            {
               function614(glob20DB4, \"Gang_Rank5\", arg4);
               glob211B4[playerid] = 0;
               format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}új Rank név {F81414}új Rank név : %s\", arg4);
               SendClientMessage(playerid, 0x00CC00FF, glob20DB4);
            }
         }
      }
   }
}
}
return 1;
}
function5A70(playerid)
{
new var0[24];
GetPlayerName(playerid, var0, 24);
return var0;
}
function5AF0(arg0)
{
new var0[256];
var0[0] = 0;
if(strfind(arg0, \"=\", true, 0) == -1)
{
return var0;
}
strmid(var0, arg0, 0, strfind(arg0, \"=\", true, 0), 256);
return var0;
}
function5C3C(arg0)
{
new var0[256];
var0[0] = 0;
if(strfind(arg0, \"=\", true, 0) == -1)
{
return var0;
}
strmid(var0, arg0, strfind(arg0, \"=\", true, 0) + 1, strlen(arg0), 256);
return var0;
}

18
Segítségkérés / Javítandó Errorok.
« Dátum: 2013. Január 10. - 16:13:14 »
Szóval, van egy FS-em, netrõl szedtem, lefordítottam.

Az lenne a gondom, hogy 11 error van benne, és nem vagyok túl nagy scripter, ezekhez nem nagyon értek.


Az lenne a kérésem, hogy egy jobb scripter, kitudná-e nekem javítani?


Kezdõ scripterek is leszedhetik, csak nem hiszem, hogy szerencsével járnak.


Nem publikálni szeretném, hanem csak kijavítani.


Aki megpróbálja, esetleg sikerül neki, az kérem, írjon kommentbe, és a linket, is, hogy honnan szedhetem le


a kijavított változatot.


Köszönöm.

 
#include <a_samp>
#include <core>
#include <float>
new glob0;
new glob4[244];
new glob3D4[100][140];
new glob20DB4[256];
new glob211B4[500];
new glob21984[500][3];
 
public OnGameModeInit()
{
glob0 = funcidx(8) != -1;
glob4 = funcidx(104) != -1;
if(-1 != funcidx(204))
{
return CallLocalFunction(284, 364);
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext)
{
if(glob0 && !CallLocalFunction(368, 464, playerid, cmdtext))
{
return 1;
}
new var0 = 1, var1[32];
while(cmdtext[++var0] > 32)
{
var1[var0 - 1] = tolower(cmdtext[var0]);
}
format(var1, 32, \"cmd_%s\", var1);
while(cmdtext[var0] == 32)
{
var0++;
}
if(!cmdtext[var0])
{
if(glob4)
{
   return CallLocalFunction(504, 604, playerid, cmdtext);
}
return CallLocalFunction(var1, 640, playerid, 652);
}
if(glob4)
{
return CallLocalFunction(660, 760, playerid, cmdtext);
}
return CallLocalFunction(var1, 788, playerid, cmdtext);
}
function508(arg0)
{
return fexist(arg0);
}
function534(arg0)
{
if(fexist(arg0))
{
return 0;
}
new File:var0 = 0;
var0 = fopen(arg0, 1);
if(var0)
{
fclose(var0);
return 1;
}
return 0;
}
function614(arg0, arg1, arg2)
{
new var0 = strlen(arg1);
new var1 = strlen(arg2);
if(!var0 || var0 + var1 + 2 > 255)
{
return 0;
}
new File:var2 = 0, File:var3 = 0;
new var4[255];
new var5 = 0;
format(var4, 255, \"%s.part\", arg0);
fremove(var4);
var2 = fopen(arg0, 0);
if(!var2)
{
return 0;
}
var3 = fopen(var4, 1);
if(!var3)
{
fclose(var2);
return 0;
}
while(fread(var2, var4, 255))
{
if(!var5 && var4[var0] == 61 && !strcmp(var4, arg1, true, var0))
{
   format(var4, 255, \"%s=%s\", arg1, arg2);
   var5 = 1;
}
else
{
   function1064(var4);
}
fwrite(var3, var4);
fwrite(var3, \"\\r\\n\");
}
if(!var5)
{
format(var4, 255, \"%s=%s\", arg1, arg2);
fwrite(var3, var4);
fwrite(var3, \"\\r\\n\");
}
fclose(var2);
fclose(var3);
format(var4, 255, \"%s.part\", arg0);
if(function128C(var4, arg0))
{
return fremove(var4);
}
return 0;
}
functionBE4(arg0, arg1, arg2)
{
new var0[255];
format(var0, 255, \"%d\", arg2);
return function614(arg0, arg1, var0);
}
functionC7C(arg0, arg1, arg2)
{
new var0[255];
format(var0, 255, \"%f\", arg2);
return function614(arg0, arg1, var0);
}
functionD14(arg0, arg1)
{
new var0[255];
new var1 = strlen(arg1);
if(!var1 || var1 + 2 > 255)
{
return var0;
}
new File:var2 = 0;
var2 = fopen(arg0, 0);
if(!var2)
{
return var0;
}
while(fread(var2, var0, 255))
{
if(var0[var1] == 61 && !strcmp(var0, arg1, true, var1))
{
   function1064(var0);
   strmid(var0, var0, var1 + 1, strlen(var0), 255);
   fclose(var2);
   return var0;
}
}
fclose(var2);
return var0;
}
function1064(arg0)
{
new var0 = strlen(arg0);
if(!arg0)
{
return 0;
}
if(arg0[var0 - 1] == 10 || arg0[var0 - 1] == 13)
{
arg0[var0 - 1] = 0;
if(!arg0)
{
   return 0;
}
if(arg0[var0 - 2] == 10 || arg0[var0 - 2] == 13)
{
   arg0[var0 - 2] = 0;
}
}
return 0;
}
function128C(arg0, arg1)
{
new File:var0 = 0, File:var1 = 0;
if(!fexist(arg0))
{
return 0;
}
var0 = fopen(arg0, 0);
if(!var0)
{
return 0;
}
var1 = fopen(arg1, 1);
if(!var1)
{
fclose(var0);
return 0;
}
new var2[255];
while(fread(var0, var2, 255))
{
function1064(var2);
format(var2, 255, \"%s\\r\\n\", var2);
fwrite(var1, var2);
}
fclose(var0);
fclose(var1);
return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Gang Systyem v1.5\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
LoadData();
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Gang Systyem v1.5\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public LoadData()
{
for(new var0 = 20; var0 < 100; var0++)
{
new var1[256];
format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0);
if(function508(glob20DB4))
{
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"Name\");
   strmid(glob3D4[var0], var1, 0, 256, 256);
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"ID\");
   glob3D4[var0][128] = strval(var1);
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"Spawn_X\");
   glob3D4[var0][129] = strval(var1);
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"Spawn_Y\");
   glob3D4[var0][130] = strval(var1);
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"Spawn_Z\");
   glob3D4[var0][131] = strval(var1);
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"Spawn_A\");
   glob3D4[var0][132] = strval(var1);
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"Spawn_Interior\");
   glob3D4[var0][133] = strval(var1);
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"Spawn_VirtualWorld\");
   glob3D4[var0][134] = strval(var1);
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"Gang_Cash\");
   glob3D4[var0][135] = strval(var1);
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"Gang_Skin\");
   glob3D4[var0][136] = strval(var1);
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"Gang_Weapon\");
   glob3D4[var0][137] = strval(var1);
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"Gang_Kills\");
   glob3D4[var0][138] = strval(var1);
   var1 = functionD14(glob20DB4, \"Gang_Deaths\");
   glob3D4[var0][139] = strval(var1);
   format(glob20DB4, 256, \"Gang : ID = %d | Name = %s Loaded.\", var0, glob3D4[var0][0]);
   printf(\"%s\", glob20DB4);
}
}
return 0;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
format(glob20DB4, 256, \"Gangs/Players/%s.ini\", function5A70(playerid));
if(function508(glob20DB4))
{
OnGangLogin(playerid);
}
else
{
new File:var0 = fopen(glob20DB4, 1);
if(var0)
{
   new var1[32];
   format(var1, 32, \"gang_member=%d\\n\", glob21984[playerid][0]);
   fwrite(var0, var1);
   format(var1, 32, \"gang_leader=%d\\n\", glob21984[playerid][1]);
   fwrite(var0, var1);
   format(var1, 32, \"gang_rank=%d\\n\", glob21984[playerid][2]);
   fwrite(var0, var1);
}
fclose(var0);
OnGangLogin(playerid);
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
format(glob20DB4, 256, \"Gangs/Players/%s.ini\", function5A70(playerid));
new File:var0 = fopen(glob20DB4, 1);
if(var0)
{
new var1[32];
format(var1, 32, \"gang_member=%d\\n\", glob21984[playerid][0]);
fwrite(var0, var1);
format(var1, 32, \"gang_leader=%d\\n\", glob21984[playerid][1]);
fwrite(var0, var1);
format(var1, 32, \"gang_rank=%d\\n\", glob21984[playerid][2]);
fwrite(var0, var1);
}
fclose(var0);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
for(new var0 = 20; var0 < 100; var0++)
{
format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0);
if(function508(glob20DB4))
{
   if(glob21984[playerid][0] == glob3D4[var0][128])
   {
      GivePlayerWeapon(playerid, glob3D4[var0][137], 999999);
      SetPlayerInterior(playerid, glob3D4[var0][133]);
      SetPlayerVirtualWorld(playerid, glob3D4[var0][134]);
      SetPlayerPos(playerid, glob3D4[var0][129], glob3D4[var0][130], glob3D4[var0][131]);
      SetPlayerSkin(playerid, glob3D4[var0][136]);
   }
}
}
return 1;
}
public OnGangLogin(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
return 1;
}
format(glob20DB4, 256, \"Gangs/Players/%s.ini\", function5A70(playerid));
new File:var0 = fopen(glob20DB4, 0);
if(var0)
{
new var1[256], var2[256];
new var3[256];
while(fread(var0, var3))
{
   var1 = function5AF0(var3);
   if(!strcmp(var1, \"gang_member\", true))
   {
      var2 = function5C3C(var3);
      glob21984[playerid][0] = strval(var2);
   }
   if(!strcmp(var1, \"gang_leader\", true))
   {
      var2 = function5C3C(var3);
      glob21984[playerid][1] = strval(var2);
   }
   if(!strcmp(var1, \"gang_rank\", true))
   {
      var2 = function5C3C(var3);
      glob21984[playerid][2] = strval(var2);
   }
}
fclose(var0);
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
glob3D4[killerid][138]++;
glob3D4[playerid][139]++;
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(text == 33)
{
   SendClientMessage(playerid, 0xAA0000AA, \"{00C0FF}Küldtél, egy banda üzenetet.\");
   new var0[24], var1[128];
   GetPlayerName(playerid, var0, 24);
   format(var1, 128, \"{00C0FF}[banda Chat]{6EF83C}%s: {FFFFFF}%s\", var0, text + 4);
   printf(\"%s\", var1);
   for(new var2 = 0; var2 < 500; var2++)
   {
      if(IsPlayerConnected(var2))
      {
         if(glob21984[var2][0] || glob21984[var2][1] == glob21984[playerid][0] || glob21984[playerid][1])
         {
            SendClientMessage(var2, GetPlayerColor(playerid), var1);
         }
      }
   }
   return 0;
}
}
return 1;
}
public cmd_gang(arg0)
{
new var0[256];
format(var0, 256, \"{00C0FF}Banda Keszitese\\n{00C0FF}Banda Valltas\");
ShowPlayerDialog(arg0, 100, 2, 148748, var0, 148800, 148828);
return 1;
}
public cmd_gangs(arg0)
{
new var0[128];
for(new var1 = 0; var1 < 100; var1++)
{
if(glob3D4[var1][128] || glob3D4[var1][0])
{
   format(var0, 128, \"{FFFFFF}%s\", glob3D4[var1][0]);
   ShowPlayerDialog(arg0, 116, 0, 148892, var0, 148952, 148964);
}
}
return 1;
}
public cmd_mygang(arg0)
{
new var0[128];
for(new var1 = 0; var1 < 100; var1++)
{
if(glob3D4[var1][128] || glob3D4[var1][0])
{
   format(var0, 128, \"{00C0FF}Banda neve: {FFFFFF}%s\", glob3D4[var1][0]);
   ShowPlayerDialog(arg0, 116, 0, 149112, var0, 149172, 149184);
}
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, arg1, arg2, arg3, arg4)
{
if(arg1 == 100)
{
if(arg2 == 1)
{
   if(!arg3)
   {
      format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Válassz egy nevet a bandának.\");
      ShowPlayerDialog(playerid, 103, 1, 149420, 134580, 149468, 149496);
   }
   if(arg3 == 1)
   {
      format(glob20DB4, 256, \"{00C0FF}Spawn Valtas\\n{00C0FF}Nev Valtas\\n{00C0FF}Sor Valtas\\n{00C0FF}Skin Valtas\\n{00C0FF}Fegyver Valtas\");
      ShowPlayerDialog(playerid, 102, 2, 149932, 134580, 150084, 150104);
   }
}
}
if(arg1 == 101)
{
if(arg2 == 1)
{
   new var0 = 20;
   while(++var0 < 100)
   {
      format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0);
      if(function508(glob20DB4))
      {
         if(glob21984[playerid][1] == glob3D4[var0][128])
         {
            function614(glob20DB4, \"Name\", arg4);
            format(glob20DB4, 256, \"{00C0FF}Banda új neve: {00C0FF}(ID:%d) %s\", glob3D4[var0][128], arg4);
            SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, glob20DB4);
         }
         else
         {
         }
      }
      else
      {
      }
   }
}
}
if(arg1 == 102)
{
if(arg2 == 1)
{
   if(!arg3)
   {
      new var0 = 20;
      while(++var0 < 100)
      {
         format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0);
         if(function508(glob20DB4))
         {
            if(glob21984[playerid][1] == glob3D4[var0][128])
            {
               GetPlayerPos(playerid, glob3D4[var0], glob3D4[var0], glob3D4[var0]);
               functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_X\", glob3D4[var0][129]);
               functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_Y\", glob3D4[var0][130]);
               functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_Z\", glob3D4[var0][131]);
               functionBE4(glob20DB4, \"Spawn_Interior\", GetPlayerInterior(playerid));
               functionBE4(glob20DB4, \"Spawn_VirtualWorld\", GetPlayerVirtualWorld(playerid));
               format(glob20DB4, 256, \"{00C0FF}A spawn pontot {F81414}%s {00C0FF}állították.\", glob3D4[var0][0]);
               SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, glob20DB4);
            }
         }
      }
   }
   if(arg3 == 1)
   {
      format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Válassz egy nevet a bandának.\");
      ShowPlayerDialog(playerid, 101, 1, 151192, 134580, 151232, 151260);
   }
   if(arg3 == 2)
   {
      format(glob20DB4, 256, \"{00C0FF}Rank1\\n{00C0FF}Rank2\\n{00C0FF}Rank3\\n{00C0FF}Rank4\\n{00C0FF}Rank5\");
      ShowPlayerDialog(playerid, 104, 2, 151560, 134580, 151608, 151628);
   }
   if(arg3 == 3)
   {
      format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Írd be, a skin ID-t.\");
      ShowPlayerDialog(playerid, 107, 1, 151844, 134580, 151892, 151912);
   }
   if(arg3 == 4)
   {
      format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Írd be, a fegyver ID-t.\");
      ShowPlayerDialog(playerid, 108, 1, 152136, 134580, 152192, 152212);
   }
}
}
if(arg1 == 107)
{
if(arg2 == 1)
{
   new var0 = 20;
   while(++var0 < 100)
   {
      new var1[128];
      glob3D4[var0][136] = strval(arg4);
      functionBE4(glob20DB4, \"Skin\", glob3D4[var0][136]);
      SetPlayerSkin(playerid, glob3D4[var0][136]);
      format(var1, 128, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Banda skin:{F81414}%d\", glob3D4[var0][136]);
      ShowPlayerDialog(playerid, 116, 0, 152440, var1, 152480, 152492);
   }
}
}
if(arg1 == 108)
{
if(arg2 == 1)
{
   new var0 = 20;
   while(++var0 < 100)
   {
      new var1[128];
      glob3D4[var0][137] = strval(arg4);
      functionBE4(glob20DB4, \"Weapon\", glob3D4[var0][137]);
      GivePlayerWeapon(playerid, glob3D4[var0][137], 999999);
      format(var1, 128, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Banda fegyver:{F81414}%d\", glob3D4[var0][137]);
      ShowPlayerDialog(playerid, 116, 0, 152720, var1, 152760, 152772);
   }
}
}
if(arg1 == 103)
{
if(arg2 == 1)
{
   new var0 = 20;
   while(++var0 < 100)
   {
      format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0);
      if(function508(glob20DB4))
      {
      }
      else
      {
         function534(glob20DB4);
         function614(glob20DB4, \"Name\", arg4);
         functionBE4(glob20DB4, \"ID\", var0);
         functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_X\", 3281544397);
         functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_Y\", 1151490571);
         functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_Z\", 1112925615);
         functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_A\", 1112925615);
         functionBE4(glob20DB4, \"Spawn_Interior\", 0);
         functionBE4(glob20DB4, \"Spawn_VirtualWorld\", 0);
         functionBE4(glob20DB4, \"Gang_Cash\", 135);
         functionBE4(glob20DB4, \"Gang_Skin\", glob3D4[var0][136]);
         functionBE4(glob20DB4, \"Gang_Weapon\", glob3D4[var0][137]);
         functionBE4(glob20DB4, \"Gang_Kills\", glob3D4[var0][138]);
         functionBE4(glob20DB4, \"Gang_Deaths\", glob3D4[var0][139]);
         function614(glob20DB4, \"Gang_Rank1\", \"No Rank\");
         function614(glob20DB4, \"Gang_Rank2\", \"No Rank\");
         function614(glob20DB4, \"Gang_Rank3\", \"No Rank\");
         function614(glob20DB4, \"Gang_Rank4\", \"No Rank\");
         function614(glob20DB4, \"Gang_Rank5\", \"No Rank\");
         functionBE4(glob20DB4, \"Gang_House\", 4294967295);
         format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[banda Info]{C3C3C3}%s(%d) {F81414}banda létrehozza. {C3C3C3}[%s]\", function5A70(playerid), playerid, arg4);
         SendClientMessageToAll(0xFF828200, glob20DB4);
         format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Banda név:{F81414}%s\\n{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Maxim id {F81414}%d\", arg4, var0);
         ShowPlayerDialog(playerid, 116, 0, 154436, 134580, 154476, 154488);
         glob21984[playerid][1] = var0;
         glob21984[playerid][0] = var0;
      }
   }
}
}
if(arg1 == 104)
{
if(arg2 == 1)
{
   new var0 = 20;
   while(++var0 < 100)
   {
      format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0);
      if(function508(glob20DB4))
      {
         if(glob21984[playerid][1] == glob3D4[var0][128])
         {
            if(!arg3)
            {
               glob211B4[playerid] = 1;
               format(glob20DB4, 256, \"{6EF83C}Válassz egy nevet a Rank 1-nek.\");
               ShowPlayerDialog(playerid, 105, 1, 154760, 134580, 154812, 154840);
            }
            if(arg3 == 1)
            {
               glob211B4[playerid] = 2;
               format(glob20DB4, 256, \"{6EF83C}Válassz egy nevet a Rank 2-nek.\");
               ShowPlayerDialog(playerid, 105, 1, 155056, 134580, 155108, 155136);
            }
            if(arg3 == 2)
            {
               glob211B4[playerid] = 3;
               format(glob20DB4, 256, \"{6EF83C}Válassz egy nevet a Rank 3-nek.\");
               ShowPlayerDialog(playerid, 105, 1, 155352, 134580, 155404, 155432);
            }
            if(arg3 == 3)
            {
               glob211B4[playerid] = 4;
               format(glob20DB4, 256, \"{6EF83C}Válassz egy nevet a Rank 4-nek.\");
               ShowPlayerDialog(playerid, 105, 1, 155648, 134580, 155700, 155728);
            }
            if(arg3 == 4)
            {
               glob211B4[playerid] = 5;
               format(glob20DB4, 256, \"{6EF83C}Válasz egy nevet a  Rank 5-nek.(Leader)\");
               ShowPlayerDialog(playerid, 105, 1, 155940, 134580, 155992, 156020);
            }
         }
      }
   }
}
}
if(arg1 == 105)
{
if(arg2 == 1)
{
   new var0 = 20;
   while(++var0 < 100)
   {
      format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0);
      if(function508(glob20DB4))
      {
         if(glob21984[playerid][1] == glob3D4[var0][128])
         {
            if(glob211B4[playerid] == 1)
            {
               function614(glob20DB4, \"Gang_Rank1\", arg4);
               glob211B4[playerid] = 0;
               format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}új Rank név {F81414}: %s\", arg4);
               SendClientMessage(playerid, 0x00CC00FF, glob20DB4);
            }
            if(glob211B4[playerid] == 2)
            {
               function614(glob20DB4, \"Gang_Rank2\", arg4);
               glob211B4[playerid] = 0;
               format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}új Rank név {F81414}új Rank név : %s\", arg4);
               SendClientMessage(playerid, 0x00CC00FF, glob20DB4);
            }
            if(glob211B4[playerid] == 3)
            {
               function614(glob20DB4, \"Gang_Rank3\", arg4);
               glob211B4[playerid] = 0;
               format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}új Rank név {F81414}új Rank név : %s\", arg4);
               SendClientMessage(playerid, 0x00CC00FF, glob20DB4);
            }
            if(glob211B4[playerid] == 4)
            {
               function614(glob20DB4, \"Gang_Rank4\", arg4);
               glob211B4[playerid] = 0;
               format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}új Rank név {F81414}új Rank név : %s\", arg4);
               SendClientMessage(playerid, 0x00CC00FF, glob20DB4);
            }
            if(glob211B4[playerid] == 5)
            {
               function614(glob20DB4, \"Gang_Rank5\", arg4);
               glob211B4[playerid] = 0;
               format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}új Rank név {F81414}új Rank név : %s\", arg4);
               SendClientMessage(playerid, 0x00CC00FF, glob20DB4);
            }
         }
      }
   }
}
}
return 1;
}
function5A70(playerid)
{
new var0[24];
GetPlayerName(playerid, var0, 24);
return var0;
}
function5AF0(arg0)
{
new var0[256];
var0[0] = 0;
if(strfind(arg0, \"=\", true, 0) == -1)
{
return var0;
}
strmid(var0, arg0, 0, strfind(arg0, \"=\", true, 0), 256);
return var0;
}
function5C3C(arg0)
{
new var0[256];
var0[0] = 0;
if(strfind(arg0, \"=\", true, 0) == -1)
{
return var0;
}
strmid(var0, arg0, strfind(arg0, \"=\", true, 0) + 1, strlen(arg0), 256);
return var0;
}

19
Szkript kérések / Drift GM.
« Dátum: 2013. Január 09. - 20:34:52 »
Szevasztok kedves forumozok.

Lenne egy olyan kérésem, hogy szeretnék egy Drift szervert nyitni, és szükségem lenne egy Drift módra.


Nem kellene bele, Stunt, Pk, Drag.. egy egyszerû kis Drift módot szeretnék kérni tõletek.


Ha valaki tud segíteni, vagy van valami Drift módja, az kérem írjon.


Köszi, további szép estét. :)

20
Általános / Mi volt annak a módnak a neve?
« Dátum: 2012. December 29. - 16:55:19 »
Mi volt annak a módnak a neve, amikor jobb alsó sarokba, egymás tetején, volt 3-4 menüpont, és ha megnyomtad az N vagy az Y betût, akkor felhúzta a \"kúrzólt\" és rálehetett menni, és felhozta pl. a szabályok dialogját?

21
Kérdések, Segítség / Buggol a gép..
« Dátum: 2012. December 23. - 18:36:56 »
Na csáóóó.

Az lenne az egyik problémám, hogy buggol, illetve nem látszódnak bizonyos ikonok, és nem is engedi


megnyitni, a hangszóró ikonját..., és az óra, pedig ha beállítom akkor mindig elállítódik egy gépresinél..


Pl.: Az óra mellet..


Kép:
http://kepfeltoltes.hu/121223/mi_a_fos_www.kepfeltoltes.hu_.png

A másik problémám az lenne, hogy Google Crome-val, vagy Mozillával letöltök képet, fájlt akkor lejön, és ha megszeretném nyitni


akkor ezt írja:


\" A Windows nem találja a(z) \'C:\\Users\\Tomi\\Pictures\\google.1354039919.jpg\' fájlt. Ellenõrizze, hogy helyesen írta-e


be a nevét, majd próbálkozzon újra. \"


Kép:
http://www.kepfeltoltes.hu/121223/miez3_www.kepfeltoltes.hu_.png

Meglehetne valahogy úgy oldani, hogy ne keljen hozzá újratelepíteni a gépet, se rendszer visszaállítás? Mert nem mentettem le..


Most mondták, hogy valami Elemet kellene cserélnem az alaplapon..

22
Beszélgetés / Milyen felbontásba játszol?
« Dátum: 2012. December 23. - 16:21:04 »
Milyen felbontásban, játszol a San Andreassal?

Én 1920x1080 FullHD .

23
Segítségkérés / SeeRPG - NPC probléma.
« Dátum: 2012. December 08. - 18:22:04 »
Szevasztok fórumozok.

Montanába a SeeRPG móddal foglalkozom, és ebben kérném segítségeteket.


A problémám forrása az lenne, hogy az NPC-k nem csatlakoznak fel.


server.cfg-be is átírtam maxnpc-t 50-re, de még így se csatlakoznak. \" Rec \" fájl is normálisan helyén van... És ezért nem értem, mért nem csatlakoznak fel az NPC-k..


Elõre is köszi a válaszokat.



24
SA-MP: Szerverfejlesztés / Anims
« Dátum: 2012. November 05. - 20:43:49 »
Szevasztok.

Keresgettem egy scriptet a gépemen, és ezt véletlenül megtaláltam.


Tartalma: Jó pár darab anim.


Eredeti készítõ: FLake.


Szerkesztette, javította: Tomee. (My.)


Kép:

\"width=500http://www.kepfeltoltes.hu/121105/animhoz_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/be6e3e1ecd/
Használjátok egészséggel.

25
Segítségkérés / MTA Elindítása..
« Dátum: 2012. Október 31. - 18:08:27 »
Csákóó

Na most feltettem, az MTA 1.3-mat, és az lenne a gondom, ha


elindítom akkor a Gta San Andreas Single Player-t indítja el.


Windows 7 Professional operációs rendszerem van.

26
RP/RPG kérések / [Kérés] OxFord RPG
« Dátum: 2012. Október 31. - 15:09:50 »
Helló.

Keresgettem, már rég óta az OxFord RPG módját, de vagy hiányos vagy sz*r.


Ha valakinek megvan Scriptfilessel együtt az létszíves linkelje.


Kösz.

27
Archívum / MTA Magyar RPG Szerver
« Dátum: 2012. Szeptember 22. - 22:32:52 »
Helló.

Már egy ideje keresgéltem Magyar RPG Szerver után.


Amióta megszûnt a SeeRPG MTA-n azóta egy jó rpg szervert sem találok.


Ha valaki tud valami jó kis szervert, akkor kommenteljen.


Elõre is kösz.

28
SA-MP: Szerverfejlesztés / msg.inc
« Dátum: 2012. Augusztus 09. - 22:26:59 »
ZÁROM!!!

29
SA-MP: Szerverfejlesztés / LS Groove Raktár
« Dátum: 2012. Július 03. - 15:18:15 »
Sziasztok!

Unatkoztam, így készítettem egy raktár mappot.


A raktárnak nem találtam tetõnek való objectet,így nem convertáltam át a mappot, ti is tudjátok még szerkeszteni a ti igényeteknek megfelelõen. :)


Elkészítési idõ: kb. 30 perc. (Elég lett volna 15 perc is csak a fa object (falnak) csak az egyik oldalát jeleníti meg


így körbe kellet raknom belülrõl is.)


Obejctek száma: kb. 80 körûl.


Videó:


Oldalak: 1 [2]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal