Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - SnicK

Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20
256
Szkript kérések / SetPlayerOxigen függvény
« Dátum: 2010. Április 06. - 12:09:34 »
Szileni kérte de hamar zárta a topikot...
Én azért megkérnék egy jó szkriptert hogy megírná? A játékos levegojét lehetne vele állítani miközben vízbe van.

257
Segítségkérés / Hiba
« Dátum: 2010. Április 05. - 16:16:59 »

if(strcmp(cmd, \"/me\", true) == 0)
{
new   myName[MAX_PLAYER_NAME];
new message[256];
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   new length = strlen(cmdtext);
   while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
   {
      idx++;
   }
   new offset = idx;
   new result[64];
   while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
   {
      result[idx - offset] = cmdtext[idx];
      idx++;
   }
   result[idx - offset] = EOS;
   if(!strlen(result))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Használat: /me [Akció]\");
      return 1;
   }
   format(string, sizeof(string), \"* %s %s\", myName, message);
   ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
   printf(\"%s\", string);
}
return 1;
}

 
Gamestar RP Chat kódját behelyettesítettem a /me parancsba.
Az a gond hogy játék közben ennyit ír ki:
* csinál valamit.
A név sehol.
Mit rontok el?

258
Segítségkérés / Kéz Koordinátája
« Dátum: 2010. Április 05. - 15:05:22 »
AttachObjectToPlayer
Ehez kéne mi a játékos kezének a koordinátája.

259
SA-MP: Szerverfejlesztés / Megpróbálás
« Dátum: 2010. Április 05. - 14:53:17 »
Régen szükségem volt rá mind kezdo Godfather mód usernek.
Lehet hogy másoknak is gondja akadt az elkészítésével mint nekem anno, ezért gondoltam kicsit segítek.
A parancs lényege az mint a /me-nek cselekvést írhatunk ki vele.
Itt két lehetoség van: sikerül-nemsikerül.
A szkriptet berakom Ismeretlen változatba is.
UPDATE: Nincs alsó csík a névnél!
Sima változat, nevet is kiirja:
 

if(strcmp(cmd, \"/try\", true) == 0)
{
new message[256];
strmid(message, cmdtext, 4, strlen(cmdtext));
   GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));
if(!strlen(message))
{
   SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD1, \" Használat: /try [Akció]\");
}
else
{
   switch(random(2))
   {
      case 1:
      {
         format(string, sizeof(string), \"** %s megpróbál(ja) %s és sikerül neki.\", GetPlayerNameEx(playerid),message);
         ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
           printf(\"%s\", string);
      }
      default:
      {
         format(string, sizeof(string), \"** %s megpróbál(ja) %s de nem sikerül neki.\", GetPlayerNameEx(playerid),message);
         ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
           printf(\"%s\", string);
      }
   }
        }
        return 1;
    }

 
Név nélkül ismeretlenül:
 

if(strcmp(cmd, \"/try\", true) == 0)
{
new message[256];
strmid(message, cmdtext, 4, strlen(cmdtext));
if(!strlen(message))
{
   SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD1, \" Használat: /try [Akció]\");
}
else
{
   switch(random(2))
   {
      case 1:
      {
         format(string, sizeof(string), \"** Valaki megpróbál(ja) %s, és sikerül neki.\", message);
         ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
           printf(\"%s\", string);
      }
      default:
      {
         format(string, sizeof(string), \"** Valaki megpróbál(ja) %s, de nem sikerül neki.\", message);
         ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
           printf(\"%s\", string);
      }
   }
        }
        return 1;
    }

 
Tudom hogy nem nagy munka, de a tapasztaltabbak kérlek ne szidjanak le, én csak segíteni akarok azoknak akik rászorulnak.
Illetve szükséged van erre a kódra ahhoz hogy ne legyen alsócsík a névben:
 

stock GetPlayerNameEx(playerid)
{
    new string[24];
    GetPlayerName(playerid,string,24);
    new str[24];
    strmid(str,string,0,strlen(string),24);
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYER_NAME; i++)
    {
        if (str == \'_\') str = \' \';
    }
    return str;
}

 
Ahhoz hogy csak egy bizonyos területen belül lássák kell ez:
 

forward ProxDetector(Float:radi, playerid, str[], col1, col2, col3, col4, col5);
public ProxDetector(Float:radi, playerid, str[],col1,col2,col3,col4,col5)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
      GetPlayerPos(i, posx, posy, posz);
      tempposx = (oldposx -posx);
      tempposy = (oldposy -posy);
      tempposz = (oldposz -posz);
      if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16)))
      {
      SendClientMessage(i, col1, str);
      }
      else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8)))
      {
      SendClientMessage(i, col2, str);
      }
      else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4)))
      {
      SendClientMessage(i, col3, str);
      }
      else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2)))
      {
      SendClientMessage(i, col4, str);
      }
      else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
      {
      SendClientMessage(i, col5, str);
      }
   }
}
}
return 1;
}

260
Off Telep / Stickman Warfare Fragmovie
« Dátum: 2010. Április 04. - 22:53:41 »

261
Játékok / Stickman Warfare
« Dátum: 2010. Április 04. - 17:32:08 »

A háttértörténet


 

Valamikor, réges-rég volt egy sziget. Békés pálcikaemberkék éltek rajta, mindenük megvolt, semmi okuk nem volt a boldogtalanságra. De mégsem voltak boldogok. Miért? Mert unatkoztak. Ekkor két pálcikaemberke kitalálta, hogy mivel lehetne feldobni a hangulatot: \"Lojük szét egymás hátsóját!\". Az egyik felkapott egy plazmafegyvert, a másik egy régi géppuskát, és elkezdték loni egymást. Nemsokára a többiek ezt megtudták, gyorsan beálltak két csapatba, és eszeveszett öldöklésbe kezdtek. Azóta sok-sok ido eltelt. A régi, békés civilizációból semmi sem maradt. Senki nem tudja már, miért háborúznak, és már csak egy dolog élteti oket: Megnyerni a háborút!
 
A pálya
 
A pálya egy 400 hektáros füves sziget. A háború már 300 éve megy. A szép, pompás szigetbol már csak romok maradtak. A fo völgyben maradtak épületek, ezek alkotják a csata lényegét.
A spawn-helyek a bunkerek az épületek körül, nem érdemes ott maradni, mert a hátad mögé teremnek és lezúznak. Vannak még hegyek, ezek oldalán kavics, ami csúszik, nem lehet felmenni rajta. Utoljára: ez egy sziget, víz veszi körül, meg víz van pár helyen. Pálcikaemberke vagy. Nem tudsz úszni. Nem érdemes megpróbálni.
... idézve a honlapról.
A játék egy magyar fejlesztésu FPS. Nagyon szórakoztató. A lényeget fent már bemásoltam :D
Ajánlot kipróbálni multiplayer is van hozzá.
Weboldal: stickman.hu
Kedvcsináló Fragmoviek:
http://www.youtube.com/watch?v=CAjKmWPWjeY&feature=related

262
Segítségkérés / Jármurendszer gond
« Dátum: 2010. Március 31. - 21:13:36 »

C:\\Documents and Settings\\Snickers\\Dokumentumok\\LS-RP\\gamemodes\\WC-RP.pwn(194) : error 025: function heading differs from prototype
C:\\Documents and Settings\\Snickers\\Dokumentumok\\LS-RP\\gamemodes\\WC-RP.pwn(3919) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Documents and Settings\\Snickers\\Dokumentumok\\LS-RP\\gamemodes\\WC-RP.pwn(9151) : error 025: function heading differs from prototype
C:\\Documents and Settings\\Snickers\\Dokumentumok\\LS-RP\\gamemodes\\WC-RP.pwn(9188) : warning 219: local variable \"playername\" shadows a variable at a preceding level

 
Amik a sorokban vannak:
 

public OnVehicleRespray(vehicleid, color1, color2)
forward OnVehicleRespray(vehicleid, color1, color2)

 
Kikaptam két ilyen hibát, de gozöm sincs mi a  gond.
Valami ötlet?

263
Segítségkérés / Méret
« Dátum: 2010. Március 30. - 21:51:56 »

Header size:           7216 bytes
Code size:          1262036 bytes
Data size:          1726180 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=4932 cells (19728 bytes)
Total requirements: 3011816 bytes

 
Valamit olvastam hogy a 0.3 óta eltávolított függvényeket töröljem a módból... nem jött be  :neutral:

264
Szkript kérések / Skin Changer 1.1
« Dátum: 2010. Március 27. - 17:39:58 »
Ez a program kéne nekem... Valakinek van letölto link?
A lényege annyi hogy egy gombal lehet cj skinjét megváltoztatni akár cutscene skinekre is... [ Big Bear Bdup és A golyóálló mellényes smoke ]

265
Skinek / [SKIN] FayRPG Modpack
« Dátum: 2010. Március 27. - 15:39:13 »
Lényege: A FayRPGnek készült magyar hangulatú mento és rendorállomány módok.
Problémák/Bugok: A mentoautót ne telepítsétek, mivel könnyen borul.
Kép: \"QENDUUtvAwIMVFsZGQVQ\"
Készíto: FCVP71 aka Matt Cordell[Magyar]
Letöltés: Kattints!
Telepítés: IMG TOOL-al, vagy GGMM-el telepíted.

266
Modok / [WEP] Baseball ütok
« Dátum: 2010. Március 27. - 15:34:42 »
Lényege: Magas felbontású baseball ütok, banda kendokkel.
Problémák/Bugok: Nincsenek.
Kép: \"updated.png\"
Készíto: Millenia, Jamal Jefferies és WeeD
Letöltés: Kattints!
Telepítés: Válaszd ki a neked tetszo színt majd telepítsed a GGMM-el.

267
Modok / [WEP] Fényképezo
« Dátum: 2010. Március 27. - 15:31:11 »
Lényege: Egy stílusos fényképezogépre cseréli alap gépünket.
Problémák/Bugok: Nincsenek
Kép: \"cam1ye.png\"
Készíto: WeeD
Letöltés: Kattints!
Telepítés: GGMM-el egyszeruen telepítsed fel.

268
Modok / [ENB] ENB Series alap konfig
« Dátum: 2010. Március 27. - 08:46:19 »
Lényege: Árnyékokat ad hozzá a játékhoz, illetve elmosódást.
Problémák/Bugok: Gyenge gép esetén eltunik a víz textúrája.
Videó:

Készíto: Boris Vorontsov
Letöltés: Kattints!
Telepítés: A fájlokat másold be a GTA San Andreas mappádba

269
Modok / [WEP] Sporttáska
« Dátum: 2010. Március 27. - 08:33:46 »
Lényege: Egy nagyon szépen kidolgozott sporttáskát kapunk, a csúnya sétapálcáért cserébe.
Problémák/Bugok: Nem tapasztaltam.
Kép: \"sports1.png\"
Készíto: Birdie
Letöltés: Kattints!
Telepítés: GGMM-el telepítsed fel egyszeruen.

270
Hangok/Egyebek / [OTHER] Egyedi betutipus
« Dátum: 2010. Március 27. - 08:30:21 »
Lényege: Egy olyan mód amivel megváltozik a jól megszokott betutipusunk.
Problémák/Bugok: Kizárólag a FayRPG-n tapasztaltam piros vonalakat a képernyo közepén.
Kép:
1. verzió: \"HUD.png\"
2. verzió: \"FontsV3.png\"
Készíto: Lacoste \"Lil Jacob\"
Letöltés: Kattints![v2] Kattints![v1]
Telepítés: Bemásolod a ...\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\models mappába a két fájlt.

Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal