Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Neon

Oldalak: 1 [2] 3
16
Szkript kérések / Admin kiirás a fejed fölött
« Dátum: 2012. Szeptember 03. - 12:03:11 »
Szeretnék egy olyan scriptett vagy vane valahol a forumon hogy ha admint adok valakinek a neve fölött kiirja hogy Admin elöre is köszönöm

17
Segítségkérés / Include Db_Master
« Dátum: 2012. Szeptember 03. - 08:08:22 »
Sziasztok nem tudjátok honan tölthetem le a Db_Master.inc-t? :)

18
Segítségkérés / Camhack
« Dátum: 2012. Augusztus 17. - 08:04:57 »
Helló
Letöltöttem több száz camhack hogy a kocsit tudjam belülröl is nézni meg stb csak nem jo wind 7-re mit kéne csinni?

19
Kérdések, Segítség / Sony Vegas problem?
« Dátum: 2012. Augusztus 04. - 07:26:12 »
Sziasztok
Van egy nagy problémám hogy csináltam egy videot sony vegassal szerkesztettem s mikkor mentem le aviba lementi elinditom s akad az egész video mitöl van ez?

20
Segítségkérés / LoadMtamap hiba
« Dátum: 2012. Július 26. - 10:35:53 »
Sziasztok
Van egy kis gond berakom mappot minden
#include <sscanf2>

-t és az
#include<mtamap]

-t
LoadMtaMap(\"Mappom.map\", true); és mikkor compilezom akkor hibátlan inditom a szerromat és run time is error ha kiszedem ezekett akkor simán megy a gamemode mitöl van ez?

21
Segítségkérés / Unkown a mod
« Dátum: 2012. Július 24. - 09:01:25 »
Sziasztok
Lenne egy nagy problémam felujitottam keménnyen egy modot s mikkor indittom nem tölti be unknown-t ír pluginok benne vannak hiába töltök le 0.3e plugint akkor se nem de akkor kiir msvcr100.dll hiányzik   mi lehet a baja? :@

22
Segítségkérés / Segitség mysql-be
« Dátum: 2012. Július 23. - 09:00:48 »
Sziasztok
Lenne egy kérdésem hogy tudom kiszedni a mysql-t ugyhogy ne legyen error a gm-be mert kiszedtem a mysql cuccokat s bejöt error hogy playerid de a modba van egy csomó playerid nem tom meikett kell kiszedni pls help

23
Segítségkérés / Mysql kiszedése
« Dátum: 2012. Július 22. - 12:52:02 »
Hello 
Lécci kiszedné nekem valaki ebböl a gm-böl a mysql-t mert nem tudom kiszedni elöre is köszönöm
#include <a_samp>
    #include zcmd
    #include sscanf2
    #include streamer
    #include dini
    #include dutils
    #include dudb
    #include fixchars
    #include <core>
    #include <float>
    #include foreach
    #include gl_common
    #include <nplayer>
   
    ///Színek///
    #define COLOR_GREY 0x375FFFFF
    #define COLOR_GREEN 0x33FF33AA
    #define COLOR_RED 0xFF0000AA
    #define COLOR_YELLOW 0xFF9900AA
    #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
    #define COLOR_BLUE 0x33CCFFAA //0x6495EDFF
    #define COLOR_DARKBLUE 0x375FFFFF
    #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
    #define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
    #define COLOR_BASIC 0x0066FFAA
    #define COLOR_SYSTEM 0xEFEFF7AA
    #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
    #define COLOR_GREENYELLOW 0xADFF2FFF
    #define COLOR_FLBLUE 0x6495EDAA
    #define COLOR_BLACK 0x000000AA
    #define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
    #define COLOR_LIME 0x99FF00AA
    #define COLOR_DARKGREEN 0x33AA33AA
    #define COLOR_BROWN  0x66330089
    #define COLOR_STEELBLUE 0xB0C4DEFF
    #define COLOR_LIGHTGREEN 0x00FF7FFF
    #define WEAPONSKILL 100
    #define MESSAGE_TIME                    4000
    #define PVarIntFel(%1,%2) SetPVarInt(%1, %2, GetPVarInt(%1, %2 ) + 1)
    #define PVarIntLe(%1,%2) SetPVarInt(%1, %2, GetPVarInt(%1, %2 ) - 1)
    #define MESSAGE_TIME                    4000
 
    // Csapatok
    #define TEAM_STUNTER                    0
    #define TEAM_DRIFTER                    1
    #define TEAM_JUMPER             2
    //dm azonositók
    #define DM_INVALID  0
    #define DM_MGM      1
    #define DM_HAJODM   2
    #define DM_PAINT    3
    #define DM_M4       4
    #pragma unused ret_memcpy
    new db[MAX_PLAYERS]=0;
    forward cheatupdate(playerid);
    new bool:robot[MAX_PLAYERS]=true;
    new bekapcsolta=2;
    //----------------------------------
    forward reklam();
    new cvar;
    new str[400];
    new PlayerCount;
    // BOMBA
    new Bomba[MAX_PLAYERS];
    new Float: BombaPos[MAX_PLAYERS][3];
    new Lerakott[MAX_PLAYERS];
    new Ido;
    new Timer[MAX_PLAYERS];
    forward Robbantas(playerid);
    new Object[MAX_PLAYERS];
    new Reklamok[][] = {
        {\"INFO: Ha valaki **sztat jelentsd az adminnak /report.\"},
        {\"INFO: Kellene teleport akkor /tele.\"},
        {\"INFO: Be akrasz **szni? Akkor igyá bort: /bor .\"},
        {\"INFO: Az animációkért  /anims.\"},
        {\"INFO: Ha megakarod nézni az újitásokat, akkor menj fel ide és regisztrálj!:iff-team.net78.net\"},
        {\"INFO: Rádiót akarsz hallgatni akkor írd be /music\"},
        {\"INFO: Hivatalos magyar SA-MP fórum: www.sampforum.hu\"},
        {\"INFO: A szerver parancsaiért: /cmds.\"},
        {\"INFO: A szerver szabályzatát itt találod meg: /rules, egyszer legalább olvasd el!\"},
            {\"INFO: Objectot akarsz csatolni magadra ? akkor tüstént írd be : /object , ha leakarod szedni magadról : /removeobj \"},
            {\"INFO: Szerver Klánjai : IFF , LK <-(TGF:ON),Admin TGF: ON, jelentkezni lehet : iff-team.net78.net\"},
            {\"INFO: Bombát akarsz letenni? Akkor használd a /bombahelp parancsot!\"},
            {\"INFO: Nem találsz jármuvet? Akkor használd a /v parancsot!\"}
    };
    //bankrob:) saját
    new rabolhat[MAX_PLAYERS];
    forward bankrob(playerid);
    forward ujrablas(playerid);
    new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Angle;
    new opvar, Text:playerz;
    enum sTime
    {
            Seconds,
            Minutes,
            Hours,
            Days,
            Weeks,
            Players
    };
    new ServerInfo2[sTime];
    enum pinfo{
    hit
    };
    new Info[MAX_PLAYERS][pinfo];
    enum gpotinf
    {
       Float:GoldpotX,
       Float:GoldpotY,
       Float:GoldpotZ,
       Position[50]
    };
    new Float:PickupPosition[][gpotinf] =
    {
            {-2682.1741,1302.4972,55.6385, \"SF-i Golden Gate Híd\"},
            {1094.7670,-2036.9901,82.7515, \"LS Gimzázium\"},
            {-2748.3027,199.4844,7.1146, \"SF Wheel Arch Mögött\"},
            {245.9919,-54.2924,1.5776, \"BlueBerry Kis bolt Raktár\"}
    };
    new
              //Info
          Text:InfoBox[100],
              Float:goldpotpos[ 3 ],
              Gpotstr[ 128 ],
              GpotPickup,
              GoldpotActive = 1,
          // Error text( InfoTD )
          Text:ErrorText[100];
    new
            Text3D: Text[ MAX_PLAYERS ],
            pText[ 300 ],
            Float: Pozh[ 3 ];
    enum SPLACE
    {
            Neve[24],
            Float:Kordinatak[3]
    };
    new DrifterRandomSpawn[15][sPLACE] = { // 0
    {\"Drift 1\", {-273.4957, 1541.1394, 75.3594}}, // Drift 1
    {\"Drift 2\", {-836.7638, -125.4044, 62.0646}}, // Drift 2
    {\"Drift 3\", {1258.9644, -2022.0995, 59.4495}}, // Drift 3
    {\"Drift 4\", {-2402.4814, -595.2572, 132.6484}}, // Drift 4
    {\"Drift 5\", {2226.8010, 1963.7468, 31.7797}}, // Drift 5
    {\"Drift 6\", {-2083.8413, -75.8087, 35.3203}}, // Drift 6
    {\"Drift 7\", {-765.2532, -1705.9813, 97.0381}}, // Drift 7
    {\"Drift 8\", {-1055.9244, -1334.6305, 130.1063}}, // Drift 8
    {\"Drift 9\", {2678.7388, -2505.4480, 13.5625}}, // Drift 9
    {\"Drift 10\", {1294.9669, -711.6583, 93.0370}}, // Drift 10
    {\"Drift 11\", {2280.9080, 1396.0928, 42.8203}}, // Drift 11
    {\"Drift 12\", {2807.1670, -1450.1014, 40.0289}}, // Drift 12
    {\"Drift 13\", {-2059.4470, -2480.6658, 30.4688}}, // Drift 13
    {\"Drift 14\", {-776.2037, 2737.2134, 45.4367}}, // Drift 14
    {\"Drift 15\", {-2126.5129, 919.0412, 79.6837}} // Drift 15
    };
    new StunterRandomSpawn[5][sPLACE] = {  // 1
    {\"Skatepark\", {1914.2083, -1441.6256, 13.5225}}, // Skatepark
    {\"Old Air\", {408.5598,2517.6804,16.4844}}, // Dam Stunt
    {\"Chilliad\", {-2335.6028, -1649.1018, 483.7031}}, // Chilliad
    {\"Jizzy\", {-1682.4408, 2017.6927, 1101.8474}}, // Jizzy
    {\"Los Santos Air\", {1527.3297, -2455.9033, 13.5547}}// Los Santos Air
    };
    // Spawn helyek
    new Float:RandomM4Spawn[][] =
    {
    {21.5860,1562.2972,12.7500},
    {67.8087,1500.3430,12.8680},
    {-26.4350,1475.3091,12.7560}
    };
    new Float:RandomPaintSpawn[][] =
    {
    {259.7656,1816.8755,1.0078},
    {272.3282,1816.4019,4.7031},
    {245.5057,1818.4027,7.5547},
    {288.5514,1823.4979,7.7340},
    {270.5575,1838.8629,6.5573},
    {249.3179,1855.9006,8.7617}
    };
    new Float:RandomHajodmSpawn[][] =
    {
    {2838.3750,-2517.6619,11.9874},
    {2823.2148,-2403.5911,12.0810},
    {2837.5552,-2328.9216,12.0401},
    {2836.5432,-2346.6304,19.2058},
    {2839.6812,-2369.3618,31.0078},
    {2836.5037,-2389.8923,14.6081},
    {2839.8137,-2449.6255,19.9220},
    {2838.3262,-2530.3777,17.9407},
    {2838.3171,-2485.4741,24.5381}
    };
    // Minigun DM
    new Float:RandomMiniSpawn[][] =
    {
    {2634.1030,2780.5964,23.8222},
    {2598.1877,2816.5068,27.8203},
    {2677.9158,2826.1226,36.3222},
    {2618.4346,2720.3196,36.5386},
    {2630.1628,2717.1421,25.8222},
    {2648.4495,2784.1338,10.8203},
    {2595.8167,2770.9563,23.8222}
    };
    // Reakcióteszt
    new reactionstr[9];
    new bool:ReactionActive;
    new setbacktimer;
    new reactiontime;
    new reactiontimer;
    forward ReactionTest();
    forward ReactionWin(playerid);
    forward SetBack();
    //javit
    forward Javitas();
    //matek teszt
    new Megoldas;
    new mattime;
    new MTimer;
    new bool:MatActive = false;
    forward Feladat();
    forward MatekTimer();
    //lotto
    forward Sorsolas();
    new NyeroSzamok[6][MAX_PLAYERS];
    new KisorsoltSzamok[6];
    //jármü spawn.
    new SpawnedVehicles[MAX_PLAYERS];
    new VehicleNames[212][] = {
    {\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perrenial\"},{\"Sentinel\"},{\"Dumper\"},
    {\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"},
    {\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},{\"Washington\"},
    {\"Bobcat\"},{\"Mr Whoopee\"},{\"BF Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"},
    {\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Trailer 1\"},{\"Previon\"},
    {\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"},
    {\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Trailer 2\"},{\"Turismo\"},
    {\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"},
    {\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"},
    {\"Sanchez\"},{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"},
    {\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"},
    {\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"},
    {\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"},
    {\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"},
    {\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"},
    {\"Tanker\"}, {\"Roadtrain\"},{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"},
    {\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"},
    {\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"},
    {\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"},
    {\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"},
    {\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"},
    {\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"},
    {\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Duneride\"},{\"Sweeper\"},
    {\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"},
    {\"Tug\"},{\"Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Hotdog\"},{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"},
    {\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"},
    {\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T. Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"},
    {\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"},
    {\"Utility Trailer\"}
    };
    //mysql cuccai
    #tryinclude a_mysql_r7
            #if !defined _a_mysql_r7_included
                #include <a_mysql>
            #endif
    #if defined mysql_fetch_int
            #error \"Frissítsd a MySQL (a_mysql.inc) függvénykönyvtárad az R7-re!\"
    #endif
    #define             NINCS_REG_CSILLAG // Rakd a kommenttárba, ha a jelszót a játékosnak a regisztráció dialógusban csillagozni akarod.
    // Szerintem ezt ajánlott így hagyni, mivel a regisztrációban könnyen félrhetírhatsz és nemjössz rá a hibára, mivel nem látod, hogy mit írtál..
    // A hibára pedig csak akkor jössz rá, miután beregisztráltál.
    #define ChangeNameDialog(%1) \\
        ShowPlayerDialog(%1, DIALOG_CHANGENAME, DIALOG_STYLE_INPUT, !\"{\" #XCOLOR_RED \"}Névváltás\", !\"{\" #XCOLOR_GREEN \"}Lentre írd be az új neved! \\nHa régóta játszol már, akkor a névváltás több másodpercig is eltarthat!\\n\\n{\" #XCOLOR_RED \"}Ahogy megváltoztattad, rögtön változtasd meg a neved a SAMP-ba!\", !\"Változtatás\", !\"Mégse\")
    // gpci beágyazása
    native gpci(playerid, const serial[], maxlen);
    new
            year,
            month,
            day,
            hour,
            minute,
            second;
    new // Direkt adok hozzá + 1 karaktert, mivel valahol a \\0 kraktert is tárolni kell. (Ez 4 karakter, de kell az 5. is, mivel ott tárolja a \\0-t! [\'a\', \'n\', \'y\', \'á\', \'d\', \'\\0\'])
            g_szQuery[512 +1],
            g_szDialogFormat[4096],
            i_str[128 +1],
            g_szIP[16 +1];
    // Bit flagok
    enum e_PLAYER_FLAGS (<<= 1)
    {
            e_LOGGED_IN = 1,
            e_FIRST_SPAWN
    }
    new
            e_PLAYER_FLAGS:g_PlayerFlags[MAX_PLAYERS char];
    new
            g_pQueryQueue[MAX_PLAYERS];
 
    // MySQL beállítások, alapból ezek azok a wamp-nál, csak a tábla nevét módosítsd arra, amilyen néven létrehoztad, nekem itt a \'samp\'
    #define MYSQL_HOST              \"\"
    #define MYSQL_USER              \"\"
    #define MYSQL_PASS              \"\"
    #define MYSQL_DB                \"\"
    // Üzenet, amit akkor ír ki, ha a lekérdezés befejezése elott lelép a játékos
    #define QUERY_COLLISION(%0) \\
            printf(\"Query collision \\\" #%0 \\\"! PlayerID: %d, queue: %d, g_pQueryQueue: %d\", playerid, queue, g_pQueryQueue[playerid])
    // RRGGBBAA
    #define COLOR_GREEN                     0x33FF33AA
    #define COLOR_RED                               0xFF0000AA
    #define COLOR_YELLOW                    0xFF9900AA
    #define COLOR_PINK                              0xFF66FFAA
    // RRGGBB
    #define XCOLOR_GREEN                    33FF33
    #define XCOLOR_RED                              FF0000
    #define XCOLOR_BLUE                             33CCFF
    #define XCOLOR_YELLOW                   FF9900
    #define XCOLOR_WHITE                    FFFFFF
    // Dialóg ID
    enum
    {
            DIALOG_LOGIN = 20000,
            DIALOG_REGISTER,
            DIALOG_CHANGENAME,
            DIALOG_CHANGEPASS,
            DIALOG_FINDPLAYER
    }
    // isnull by Y_Less
    #define isnull(%1) \\
            ((!(%1[0])) || (((%1[0]) == \'\\1\') && (!(%1[1]))))
    main()
    {
            print(\"\\n----------------------------------\");
            print(\" [HUN]IFF Szerver GM Betöltve\");
            print(\"----------------------------------\\n\");
    }
    public Javitas()
    {
    for(new i=0; i < GetMaxPlayers(); i++) if(IsPlayerConnected(i)) if(IsPlayerInAnyVehicle(i)) RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(i)); }
    public OnGameModeInit()
    {
        ConnectNPC ( \"Blade\", \"Blade\" );
            // Drifter
            AddPlayerClass(23,1958.3783,1343.1572,15.3746,270.1425, 1, 0,  8, 0,  13, 0);
            AddPlayerClass(29,1958.3783,1343.1572,15.3746,270.1425, 1, 0,  8, 0,  13, 0);
            AddPlayerClass(107,1958.3783,1343.1572,15.3746,270.1425, 1, 0,  8, 0,  13, 0);
            // Stunter
            AddPlayerClass(19,1958.3783,1343.1572,15.3746,270.1425, 1, 0,  8, 0,  13, 0);
            AddPlayerClass(217,1958.3783,1343.1572,15.3746,270.1425, 1, 0,  8, 0,  13, 0);
            AddPlayerClass(55,1958.3783,1343.1572,15.3746,270.1425, 1, 0,  8, 0,  13, 0);
            //jármuvek
            AddStaticVehicle(562,-314.7727,1515.2538,75.0171,359.6566,97,91); //
            AddStaticVehicle(562,-320.8267,1515.6887,75.0165,1.1502,97,91); //
            AddStaticVehicle(562,-327.2065,1516.1182,75.0210,358.9932,97,91); //
            AddStaticVehicle(562,-333.5939,1515.3311,75.0189,0.4943,97,91); //
            AddStaticVehicle(562,-339.8256,1516.2838,75.0209,0.7236,97,91); //
            AddStaticVehicle(562,-345.9367,1515.3215,75.0182,0.7207,97,91); //
            AddStaticVehicle(560,1536.0570,-1670.6858,13.0867,358.9485,74,18); //
            AddStaticVehicle(560,1535.8938,-1679.5803,13.0877,358.9485,74,18); //
            //textdrawok
            opvar = 0;
            playerz = TextDrawCreate(493.000000,101.000000,\"Játékosok: 1/30\");
            TextDrawAlignment(playerz,0);
            TextDrawBackgroundColor(playerz,0xffff0033);
            TextDrawFont(playerz,3);
            TextDrawLetterSize(playerz,0.399999,1.299999);
            TextDrawColor(playerz,0x000000cc);
            TextDrawSetOutline(playerz,1);
            TextDrawSetProportional(playerz,1);
            TextDrawSetShadow(playerz,1);
            //zenék
            new Radio = PlayerAddCategory(\"Rádiók\");
        AddStreamToCategory(Radio, \"Disco Shit FM\", \"http://www.discoshit.hu/ds-radio.m3u\");
        AddStreamToCategory(Radio, \"Class FM\", \"http://www.sztarnet.hu/ClassFM/mp3_adas_1.m3u\");
        AddStreamToCategory(Radio, \"Neo FM\", \"http://www.xhosting.hu/NeoFM/128_kbs_mp3.m3u\");
        AddStreamToCategory(Radio, \"Just Music\", \"http://www.justmusic.fm/live_192.m3u\");
        AddStreamToCategory(Radio, \"Dió Rádió\", \"http://www.dioradio.hu:8000/listen.pls\");
        AddStreamToCategory(Radio, \"Radio Face\", \"http://www.newfruits.com/live/radio_face.m3u\");
        AddStreamToCategory(Radio, \"Radio1\", \"http://195.70.35.172:8000/radio1.mp3.m3u\");
        AddStreamToCategory(Radio, \"Rock-R\",\"http://www.radioszerver.hu:8130/listen.pls\");
        AddStreamToCategory(Radio, \"Rise FM\", \"http://www.risefm.hu/inc/balaton_playlist.m3u\");
            //timör
            SetTimer(\"cheatupdate\", 5000, true);
            bekapcsolta=1;
            SetTimer(\"CallGoldpot\",260000,true);
            SetTimer(\"Feladat\",360000, true);
            SetTimer(\"Count\", 1000, 1);
            SetTimer(\"SendMessage\", 410000, 1);
            SetTimer(\"ReactionTest\", 300000, true);
            SetTimer(\"Sorsolas\", 10 * 60 * 1000, true);
            SetTimer(\"reklam\", 5 * 60 * 1000, true);
            SetTimer(\"Javitas\", 2000, 1);
            UsePlayerPedAnims();
            SetGameModeText(\"[HUN]Stunt/Drift/Parkour\");
    //mysql
            print(!\"MySQL: Kapcsolódás erre a címre \" MYSQL_HOST \" \" MYSQL_USER \" nevu felhasználóval. \\nAdatbázis neve: \" MYSQL_DB \".\");
            mysql_debug(0); // Hosztos szerveren ajánlott kikapcsolni. (Ha bekapcsovla hagyod sem nagyon lesz semmi, mivel R7-ben nem ír annyi információt ki, mind a régebbiekben)
            mysql_connect(!MYSQL_HOST, !MYSQL_USER, !MYSQL_DB, !MYSQL_PASS);
            if(mysql_ping() != 1)
            {
                    print(!\"MySQL: Kapcsolódás sikertelen! (\" MYSQL_HOST \")\");
                    print(!\"MySQL: A mód kikapcsol! (\" MYSQL_HOST \")\");
                    SendRconCommand(!\"exit\");
                    return 1;
            }
            print(!\"MySQL: Kapcsolódás elfogadva!\" MYSQL_HOST \"\");
            print(!\"MySQL: Adatbázis \" MYSQL_DB \" kiválasztva!\");
            return 1;
    }
    public OnGameModeExit()
    {
        mysql_close();
            return 1;
    }
 
    public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
    {
        switch(classid)
        {
                    case 0..2:
                    {
                            GameTextForPlayer(playerid, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~b~~h~Drifter\", 3000, 3);
                            SetPVarInt(playerid, \"SpawnTeam\", TEAM_DRIFTER);
                            SetPlayerPos(playerid, -289.3768,1536.5841,75.5625);
                            SetPlayerFacingAngle(playerid, 333);
                            SetPlayerCameraPos(playerid, -284.4898,1546.7723,75.3594);
                            SetPlayerCameraLookAt(playerid, -289.3768,1536.5841,75.5625);
                    }
                    case 3..5:
                    {
                            GameTextForPlayer(playerid, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~g~~h~Stunter\", 3000, 3);
                            SetPVarInt(playerid, \"SpawnTeam\", TEAM_STUNTER);
                            SetPlayerPos(playerid, 407.3218,2502.9268,16.4844);
                            SetPlayerFacingAngle(playerid, 91.8835);
                            SetPlayerCameraPos(playerid, 405.9698,2502.9055,16.4844);
                            SetPlayerCameraLookAt(playerid, 405.9698,2502.9055,16.4844);
                    }
                    }
            if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
            if(!(g_PlayerFlags{playerid} & e_LOGGED_IN)) // Felmutatjuk neki a megfelelo dialógot
            {
                    if(GetPVarInt(playerid, \"LineID\"))
                    {
                            LoginDialog(playerid);
                    }
                    else
                    {
                            RegisterDialog(playerid);
                    }
            }
            return 1;
    }
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
        rabolhat[playerid] = 0;
        Info[playerid][hit]=0;
            SetPlayerColor(playerid, (random(0xFFFFFF) << 8) | 0xFF); // GetPlayerColor() javítása
            g_pQueryQueue[playerid]++;
            format(g_szQuery, sizeof(g_szQuery), \"SELECT `reg_id` FROM `players` WHERE `name` = \'%s\'\", pName(playerid));
            mysql_function_query(1, g_szQuery, true, \"THREAD_OnPlayerConnect\", \"dd\", playerid, g_pQueryQueue[playerid]);
            // Infobox TD
            InfoBox[playerid] = TextDrawCreate(493.000000,215.000000, \"___\");
            TextDrawBackgroundColor(InfoBox[playerid], 255);
            TextDrawFont(InfoBox[playerid], 2);
            TextDrawLetterSize(InfoBox[playerid], 0.250000, 1.099999);
            TextDrawColor(InfoBox[playerid], COLOR_GREEN);
            TextDrawSetOutline(InfoBox[playerid], 0);
            TextDrawSetProportional(InfoBox[playerid], 1);
            TextDrawSetShadow(InfoBox[playerid], 1);
            TextDrawUseBox(InfoBox[playerid], 1);
            TextDrawBoxColor(InfoBox[playerid], 118);
            TextDrawTextSize(InfoBox[playerid], 604.000000, 37.000000);
            // Rossz parancs td
            ErrorText[playerid] = TextDrawCreate(153.000000,379.000000,\" -- \");
        TextDrawAlignment(ErrorText[playerid], 0);
        TextDrawBackgroundColor(ErrorText[playerid], 0x000000ff);
        TextDrawFont(ErrorText[playerid], 1);
        TextDrawLetterSize(ErrorText[playerid], 0.299999,1.100000);
        TextDrawColor(ErrorText[playerid], 0xffffffff);
        TextDrawSetOutline(ErrorText[playerid], 1);
        TextDrawSetProportional(ErrorText[playerid], 1);
        TextDrawSetShadow(ErrorText[playerid], 1);
        robot[playerid]=true;
        if(bekapcsolta==1){
        robot[playerid]=true;
        }else{
        robot[playerid]=false;
        }
        if(!IsPlayerNPC(playerid)) PlayerCount++;
            opvar++;
        new string[128];
        format(string, 128, \"Játékosok: %i/40\", opvar);
        TextDrawSetString(playerz, string);
            //mapicon
            SetPlayerMapIcon(playerid,0,2649.3154,-2038.6983,13.5500,27,0);
            SetPlayerMapIcon(playerid,1,-2710.1408,215.8214,4.2524,27,0);
            SetPlayerMapIcon(playerid,2,2391.1096,1038.5572,10.8203,27,0);
            SetPlayerMapIcon(playerid,3,-1935.4561,236.7314,34.3125,27,0);
            SetPlayerMapIcon(playerid,4,1044.3704,-1030.4262,32.0805,27,0);
            SetPlayerMapIcon(playerid,5,428.1345,2532.4353,16.5920,5,0);
            SetPlayerMapIcon(playerid,6,1535.4459,-2440.7238,13.5546,5,0);
            SetPlayerMapIcon(playerid,7,-1360.9406,-254.0712,14.1439,5,0);
            SetPlayerMapIcon(playerid,8,1272.8098,1250.4847,10.8129,5,0);
            SetPlayerMapIcon(playerid,9,-2275.7265,2383.3708,5.5651,9,0);
            SetPlayerMapIcon(playerid,10,-1602.1018,712.1487,13.3225,30,0);
        SetPlayerMapIcon(playerid,11,1556.7337,-1675.7473,15.7680,30,0);
            SetPlayerMapIcon(playerid,12,2291.5502,2426.4594,10.3803,30,0);
            SetPlayerMapIcon(playerid,13,2029.7856,1006.7691,10.8203,44,0);
            SetPlayerMapIcon(playerid,14,2199.6777,1677.8652,11.9293,44,0);
        SetPlayerMapIcon(playerid,15,2203.4622,1995.6454,16.7380,52,0);
            SetPlayerMapIcon(playerid,16,2249.3728,2394.5574,24.2800,52,0);
            SetPlayerMapIcon(playerid,18,1834.4486,-1841.0714,20.3410,52,0);
            SetPlayerMapIcon(playerid,19,1353.3413,-1758.7380,25.8604,52,0);
            SetPlayerMapIcon(playerid,20,1315.6448,-897.1051,45.2266,52,0);
        SetPlayerMapIcon(playerid,21,1751.2607,-1455.2057,13.6718,20,0);
            SetPlayerMapIcon(playerid,22,-2021.7490,93.3136,28.1813,20,0);
            SetPlayerMapIcon(playerid,23,757.4215,2085.4285,20.9720,20,0);
            SetPlayerMapIcon(playerid,24,2036.9517,-1402.5153,17.3082,22,0);
            SetPlayerMapIcon(playerid,25,-2659.7002,636.1071,14.4531,22,0);
            SetPlayerMapIcon(playerid,26,1580.8442,1771.2865,10.8203,22,0);
            SetPlayerMapIcon(playerid,27,817.8536,849.7566,10.9298,11,0);
            //--------------________________________________________---
            cvar++;
            SetPVarInt(playerid, \"Bank\", 0);
            SetPVarInt( playerid, \"Bankszamla\", 0 );
        format(str, sizeof(str),\"*** %s(%d) csatlakozott a szerverhez, %d/40.  \", pName(playerid), playerid, cvar);
            SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTBLUE, str);
            SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID, playerid, 200);
            return 1;
    }
    public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
    {
        Info[playerid][hit]=0;
        db[playerid]=0;
            //mysql
            g_pQueryQueue[playerid]++;
            SavePlayer(playerid, GetPVarInt(playerid, \"RegID\"));
            SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,201);
            opvar--;
            format(str, 500, \"Játékosok: %i/40\", opvar);
            TextDrawSetString(playerz, str);
            TextDrawHideForPlayer(playerid, playerz);
            cvar--;
        switch( reason )
            {
                    case 0: format( str, sizeof( str ), \"*** %s (%d) Kilépett a szerverrol, Online: %d/40 {EE5555}( Kifagyott )\", pName( playerid ), playerid, cvar );
                    case 1: format( str, sizeof( str ), \"*** %s (%d) Kilépett a szerverrol, Online: %d/40 {EE5555}( Kilépett )\", pName( playerid ), playerid, cvar );
                    case 2: format( str, sizeof( str ), \"*** %s (%d) Kilépett a szerverrol, Online: %d/40 {EE5555}( Kickelték/Bannolták )\", pName( playerid ), playerid, cvar );
            }
            SendClientMessageToAll( COLOR_LIGHTBLUE, str );
            return 1;
    }
    public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
    PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://0c.media.v4.skyrock.net/music/0c7/604/0c760486b7ad12ded47525e3fcff2d62.mp3\");
    TextDrawShowForPlayer(playerid, playerz);
    // DM Spawn
    if(GetPVarInt(playerid, \"DMZone\") == DM_M4)
    {
    new rand = random(sizeof(RandomM4Spawn));
    SetPlayerPos(playerid, RandomM4Spawn[rand][0], RandomM4Spawn[rand][1], RandomM4Spawn[rand][2]);
    SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,5);
    GivePlayerWeapon(playerid, 31, 999999);
    InfoTD(playerid,\"Beléptél az M4 DM zónába\",4000);
    }
    if(GetPVarInt(playerid, \"DMZone\") == DM_HAJODM)
    {
    new rand = random(sizeof(RandomHajodmSpawn));
    SetPlayerPos(playerid, RandomHajodmSpawn[rand][0], RandomHajodmSpawn[rand][1], RandomHajodmSpawn[rand][2]);
    SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,1);
    GivePlayerWeapon(playerid, 26, 100000);
    GivePlayerWeapon(playerid, 9, 100000);
    GivePlayerWeapon(playerid, 34, 100000);
    InfoTD(playerid, \"Beléptél a Hajó DM zonába!\",4000);
    }
    if(GetPVarInt(playerid, \"DMZone\") == DM_MGM)
    {
    new rand = random(sizeof(RandomMiniSpawn));
    SetPlayerPos(playerid, RandomMiniSpawn[rand][0], RandomMiniSpawn[rand][1],RandomMiniSpawn[rand][2]);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    GivePlayerWeapon(playerid,38,1000000);
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,3);
    InfoTD(playerid,\"Minigun Dm zónába léptél!\",4000);
    }
    if(GetPVarInt(playerid, \"DMZone\") == DM_PAINT)
    {
    new rand = random(sizeof(RandomPaintSpawn));
    SetPlayerPos(playerid, RandomPaintSpawn[rand][0], RandomPaintSpawn[rand][1], RandomPaintSpawn[rand][2]);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    GivePlayerWeapon(playerid,23,9999);
    SetPlayerVirtualWorld(playerid, 4);
    InfoTD(playerid,\"Paintball Deathmatch Zónába léptél!\",4000);
    }
    if(!GetPVarInt(playerid, \"DMZone\"))  // Normál Spawn
    {
    TogglePlayerControllable(playerid, false);
    SetTimerEx(\"skoff\", 3000, 0,\"i\",playerid);
    Box(playerid,\"Anti Spawn Kill Bekapcsolva!\",3);
    SetPlayerInterior(playerid,0);
    if(GetPVarInt(playerid, \"SpawnTeam\") == TEAM_DRIFTER)
    {
    GivePlayerMoney(playerid,15000);
    new rand = random(sizeof(DrifterRandomSpawn));
    SetPlayerPos(playerid, DrifterRandomSpawn[rand][Kordinatak][0], DrifterRandomSpawn[rand][Kordinatak][1], DrifterRandomSpawn[rand][Kordinatak][2]);
    format(str,sizeof(str),\"[iFF]: %s -nál/-nél spawnoltál!\", DrifterRandomSpawn[rand][Neve]);
    InfoTD(playerid,str,4000);
    }
    if(GetPVarInt(playerid, \"SpawnTeam\") == TEAM_STUNTER)
    {
    new rand = random(sizeof(StunterRandomSpawn));
    SetPlayerPos(playerid, StunterRandomSpawn[rand][Kordinatak][0], StunterRandomSpawn[rand][Kordinatak][1], StunterRandomSpawn[rand][Kordinatak][2]);
    format(str,sizeof(str), \"[iFF]: %s -nál/-nél spawnoltál!\", StunterRandomSpawn[rand][Neve]);
    InfoTD(playerid,str,4000);
    }
    }
    if(!(g_PlayerFlags{playerid} & e_FIRST_SPAWN))
    {
    ResetPlayerMoney(playerid);
    GivePlayerMoney(playerid, GetPVarInt(playerid, \"Cash\"));
    DeletePVar(playerid, \"Cash\");
    g_PlayerFlags{playerid} |= e_FIRST_SPAWN;
    }
    // Ütésstílus beállítása
    SetPlayerFightingStyle(playerid, GetPVarInt(playerid, \"Style\"));
    return 1;
    }
    public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
    {
            if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
            if(!(g_PlayerFlags{playerid} & e_LOGGED_IN)) // Felmutatjuk neki a megfelelo dialógot
            {
                    if(GetPVarInt(playerid, \"LineID\"))
                    {
                            LoginDialog(playerid);
                    }
                    else
                    {
                            RegisterDialog(playerid);
                    }
            }
            return 1;
    }
    public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
    {
                    if(IsPlayerInAnyVehicle(killerid)){
                    new stat = GetPlayerState(killerid);
                    if(stat==PLAYER_STATE_DRIVER){
                            if(robot[playerid]==true){
                                    new name[MAX_PLAYER_NAME];
                            GetPlayerName(killerid, name, sizeof(name));
                            new mes[128];
                            db[killerid]++;
                                    format(mes,sizeof(mes),\"AntiDB: %s figyelmeztetve lett DB miatt! %d/3\",name,db[killerid]);
                                    SendClientMessageToAll( 0xFB0000FF,mes);
                                    }else{
                                    new report[128];
                                    new name[MAX_PLAYER_NAME];
                                    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
                                    format(report, sizeof(report), \"AntiDB: %s  DB-zik!\",name,playerid);
                            MessageToAdmins(0xFFFFFFAA,report);
                            }
                                    if(db[killerid]>=3){
                                            Kick(killerid);
                                    }
                            }
                    }
                    if(Info[playerid][hit] > 0 && killerid != INVALID_PLAYER_ID){
                GivePlayerMoney(killerid, Info[playerid][hit]);
                    new namep[MAX_PLAYER_NAME], namep2[MAX_PLAYER_NAME];
                    GetPlayerName(playerid, namep, sizeof (namep));
                    GetPlayerName(killerid, namep2, sizeof (namep2));
                    format(str, sizeof str, \"%s sikeresen levadászta %s-at/et és megkapta a vérdíjt.! ( $%d )\", namep2, namep, Info[playerid][hit]);
                    SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, str);
                    Info[playerid][hit]=0;
                    }
            if(IsPlayerConnected(killerid) && killerid != INVALID_PLAYER_ID)
                    {
                    SetPVarInt(killerid, \"Kills\", GetPVarInt(killerid, \"Kills\") + 1);
                    }
                    PVarIntFel(killerid, \"CurrKills\");
                switch(GetPVarInt(killerid, \"CurrKills\"))
                    {
                        case 5:
                            {
                                    GivePlayerMoney(killerid, 10000);
                                    SendClientMessage(killerid, COLOR_GREEN, \"Az 5 ölésedért kaptál +$10,000-t!\");
                            }
                        case 10:
                            {
                                    GivePlayerMoney(killerid, 20000);
                                    SendClientMessage(killerid, COLOR_GREEN, \"A 10 ölésedért kaptál +$20,000-t!\");
                            }
                        case 15:
                            {
                                    GivePlayerMoney(killerid, 40000);
                                    SendClientMessage(killerid, COLOR_GREEN, \"A 10 ölésedért kaptál +$40,000-t!\");
                            }
                        case 20:
                            {
                                    GivePlayerMoney(killerid, 100000);
                                    SendClientMessage(killerid, COLOR_GREEN, \"A 20 ölésedért kaptál +$100,000-t!\");
                            }
            }
                    format(str, sizeof(str), \"~b~Megölted %s-t!~n~~g~~h~Kaptál érte: 3000$ és 2 pontot\", pName(playerid));
                    InfoTD(killerid,str,2500);
                    SetPVarInt(playerid, \"Deaths\", GetPVarInt(playerid, \"Deaths\") + 1);
                    SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
                    return 1;
    }
    CMD:music(playerid) return PlayerInitDialog(playerid);
    CMD:hitman(playerid, params[]){
            new id, amm;
            if (sscanf(params, \"ud\", id, amm)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /hitman [playerid/név] [összeg]\");
            else if (id == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hiba: Nincs ilyen játékos!\");
            else if (amm < 1) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hiba: Rossz összeg!\");
            else if (GetPlayerMoney(playerid) <  amm) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hiba: Nincs rá elég pénzed!\");
            else{
                    Info[id][hit] += amm;
                    new namep[MAX_PLAYER_NAME], namep2[MAX_PLAYER_NAME];
                    GetPlayerName(playerid, namep, sizeof (namep));
                    GetPlayerName(id, namep2, sizeof (namep2));
                    format(str, sizeof str, \"%s vérdíjat rakott %s fejére! Aki megöli %s-t $%d pénz jutalomban részesül!\", namep, namep2, namep2, Info[id][hit]);
                    SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, str);
            }
            return 1;
    }
    CMD:verdijak(playerid, params[]){
            #pragma unused params
            new name[MAX_PLAYER_NAME], string[200], kituzottek=0;
            for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) if(Info[hit]>0) kituzottek++;
            if(kituzottek==0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Senkire sincs kituzve vérdíj!\");
            for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++){
                    if(IsPlayerConnected(i)){
                            if(Info[hit]>0){
                                    GetPlayerName(i,name,sizeof name);
                    format(string,sizeof(string),\"Név: %s , Kituzött összeg: %d\",name, Info[hit]);
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
                    }
            }
            }
            return 1;
    }
    CMD:up(playerid, params[])
    {
       new
               meter,
               Float: f_Pos[ 3 ];
       if( ( params, \" i \", meter ) ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /up <Magasság>\");
       if( meter < 0 || meter > 50000 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Csak az urutazók tudnak felmenni 50000 m fölé :D\");
       GetPlayerPos(playerid, f_Pos[ 0 ], f_Pos[ 1 ], f_Pos[ 2 ]);
       SetPlayerPos(playerid, f_Pos[ 0 ], f_Pos[ 1 ], f_Pos[ 2 ]+meter);
       format( str, sizeof( str ), \"Feldobtad magad +%d méterre!\", meter );
       SendClientMessage( playerid, COLOR_BLUE, str );
       return 1;
    }
    CMD:down(playerid, params[])
    {
       new
               meter,
               Float: f_Pos[ 3 ];
       if( sscanf( params, \" i \", meter ) ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /down <Magasság>\");
       if( meter < 0 || meter > 50000 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Csak az ördögök tudnak lemenni 50000 m alá :D\");
       GetPlayerPos(playerid, f_Pos[ 0 ], f_Pos[ 1 ], f_Pos[ 2 ]);
       SetPlayerPos(playerid, f_Pos[ 0 ], f_Pos[ 1 ], f_Pos[ 2 ]-meter);
       format( str, sizeof( str ), \"Leestél -%d méterrel!\", meter );
       SendClientMessage( playerid, COLOR_BLUE, str );
       return 1;
    }
    CMD:help(playerid,params[])
    {
    new DIALOGstring[2000];
    new DIALOG_INFO;
    format(DIALOGstring, sizeof(DIALOGstring),\"%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s\",
    \"A Szerverszabályzatot itt találod meg:  /rules\\n\",
    \"Parancsokat itt találod meg:  /cmds\\n\",
    \"Teleportokat itt találod meg:  /tele\\n\",
    \"Kellemes játékot kiván az admin Team :)\\n\");
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_INFO, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Segítség\", DIALOGstring, \"Rendben\",\"\");
    return 1;
    }
    CMD:afk(playerid,params[])
    {
    new indok[200];
    if(sscanf(params,\"s[200]\",indok)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Használat : /afk [indok]\");
    format(str,sizeof(str),\"%s elment a géptol! [iNDOK:%s]\",pName(playerid),indok);
    SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,str);
    TogglePlayerControllable(playerid,0);
    return 1;
    }
    CMD:back(playerid)
    {
    format(str,sizeof(str),\"%s visszajött a géphez!\",pName(playerid));
    SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,str);
    TogglePlayerControllable(playerid,1);
    return 1;
    }
    CMD:setclan(playerid,params[])
    {
            new player1, string[10];
            if(sscanf(params, \"s[10]u\", string, player1)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /set (iff/lk) [Játékos ID/Név]\");
            if(!IsPlayerConnected(player1)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Játékos nincs csatlakozva!\");
            if(IsPlayerNPC(player1)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Botokat nem rakhatsz be semilyen csapatba!\");
            if(!strcmp(string, \"IFF\", true))
            {
            if(strcmp(pName(playerid), \"_]IFF_TeaM[_Dead\") != 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ez a csapat _]IFF_TeaM[_Dead-é, csak o rakhat be tagokat!\");
                    if(GetPVarInt(player1, \"IFF\")) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ez a játékos már IFF tag!\");
            format(str,sizeof(str),\"Beraktad %s(%d) nevu játékost az IFF  csapatba!\", pName(player1), player1);
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, str);
                    format(str,sizeof(str),\"*** Admin: %s berakott téged az IFF csapatba!\", pName(playerid));
                    if(player1 != playerid) SendClientMessage(player1, COLOR_RED, str);
                    SetPVarInt(player1, \"IFF\", 1);
            }
            else if(!strcmp(string, \"LK\", true))
            {
            if(strcmp(pName(playerid), \"[LK]Blade.\") != 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ez a csapat [LK]Blade.-é, csak o rakhat be tagokat!\");
            if(GetPVarInt(player1, \"LK\")) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ez a játékos már LK tag!\");
            format(str,sizeof(str),\"Beraktad %s(%d) nevu játékost az LK Csapatba csapatba!\", pName(player1), player1);
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, str);
                    format(str,sizeof(str),\"*** Admin: %s berakott téged az [LK] csapatba!\", pName(playerid));
                    if(player1 != playerid) SendClientMessage(player1, COLOR_RED, str);
                    SetPVarInt(player1, \"LK\", 1);
            }
            return 1;
    }
    CMD:remove(playerid, params[])
    {
            new player1, string[10];
            if(sscanf(params, \"s[10]u\", string, player1)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /remove (grove/aztecas) [Játékos ID/Név]\");
            if(!IsPlayerConnected(player1)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Játékos nincs csatlakozva!\");
            if(IsPlayerNPC(player1)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Botokat nem dobhatsz ki semilyen csapatból!\");
            if(!strcmp(string, \"IFF\", true))
            {
            if(strcmp(pName(playerid), \"_]IFF_TeaM[_Dead\") != 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ez a csapat _]IFF_TeaM[_Dead-é, csak o dobhat ki tagokat!\");
                    if(!GetPVarInt(player1, \"HQ\")) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ez a játékos nem IFF TAG!\");
                    format(str,sizeof(str),\"Kidobtad %s nevu játékost az IFF csapatból!\", pName(player1));
                    SendClientMessage(player1, COLOR_GREENYELLOW, str);
                    format(str,sizeof(str), \"*** Admin: %s kidobott téged az IFF csapatból!\", pName(playerid));
                    if(player1 != playerid) SendClientMessage(player1, COLOR_BLUE,str);
            SetPVarInt(player1, \"HQ\", 0);
        }
            else if(!strcmp(string, \"LK\", true))
            {
            if(strcmp(pName(playerid), \"[LK]Blade.\") != 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ez a csapat [LK]Blade.-é, csak o dobhat ki tagokat!\");
                    if(!GetPVarInt(player1, \"AHQ\")) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ez a játékos nem LK Tag!\");
                    format(str,sizeof(str),\"Kidobtad %s nevu játékost az LK csapatból!\", pName(player1));
                SendClientMessage(player1, COLOR_GREENYELLOW, str);
                format(str,sizeof(str),\"*** Admin: %s kidobott téged az LK csapatból!\", pName(playerid));
                    if(player1 != playerid) SendClientMessage(player1, COLOR_BLUE, str);
                    SetPVarInt(player1, \"AHQ\", 0);
            }
            return 1;
    }
    CMD:kill(playerid) return SetPlayerHealth(playerid,0.0);
    CMD:cmds(playerid)
    {
    new Dstr[4000];
    format(Dstr,4000,\"%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s\",
    \"\\t\\t\\t{ff0000}Parancsok:\\n\",
    \"{ff0000}/rendszam - {ffffff}Rendszámtábládat tudod megváltoztatni!\\n\",
    \"{ff0000}/bombavesz - {ffffff}Bombát Tudsz vele venni ! ($10000)\\n\",
    \"{ff0000}/bombahelp - {ffffff}Bomba Segitség!\\n\",
    \"{ff0000}/bombalerak - {ffffff}Bombát Tudsz lerakni!\\n\",
    \"{ff0000}/bombarobbant - {ffffff}Feltudod vele robbantani a Bombát!\\n\",
    \"{ff0000}/bombaidozito - {ffffff}Bomba lerakás idozitore egyben robbantás!\\n\",
    \"{ff0000}/mytime - {ffffff}Ido átállitása\\n\",
    \"{ff0000}/myweather - {ffffff}Saját idojárásod megváltoztatása!\\n\",
    \"{ff0000}/givecash - {ffffff}Pénzt tudsz küldeni másnak!\\n\",
    \"{ff0000}/givescore - {ffffff}Pontot tudsz küldeni másnak!\\n\",
    \"{ff0000}/accept - {ffffff}Eltudod fogadni a pénzt és a pontot\\n\",
    \"{ff0000}/obj -{ffffff}Objectet tudsz csatolnimagadra\\n\",
    \"{ff0000}/removeobj - {ffffff}Letudod szedni az objectokat magadról!\\n\",
    \"{ff0000}/3dtext -{ffffff} 3D Text Label-t tudsz magadra akasztani!\\n\",
    \"{ff0000}/remove3d -{ffffff}3D Text Label Törlése!\\n\",
    \"{ff0000}/rules - {ffffff}Szerver Szabályzat!\\n\",
    \"{ff0000}/anims - {ffffff}Szerveren elérheto Animok!\\n\",
    \"{ff0000}/v - {ffffff} Jármu lekéréshez!\\n\",
    \"{ff0000}/music - {ffffff}Zene hallgatáshoz!\\n\",
    \"{ff0000}/pm - {ffffff}Privát üzenet küldéshez!\\n\",
    \"{ff0000}/me - {ffffff}Láthatatlan cselekvés!\\n\",
    \"{ff0000}/lotto -{ffffff} Lottózni tudsz vele!\\n\",
    \"{ff0000}/hirdet -{ffffff}Hirdetni tudsz valamit!\\n\",
    \"{ff0000}/kiallt -{ffffff}Kiálltani tudsz vele!\\n\",
    \"{ff0000}/rlotto -{ffffff}Megtudod nézni a lotto számaidat!\\n\",
    \"{ff0000}/call - {ffffff}Matek feladatokra tudsz válaszolni\\n\",
    \"{ff0000}/users -{ffffff}Megtudod nézni hogy hány játékos volt a szerón!\\n\",
    \"{ff0000}/weaponskill-{ffffff}Áttudod vele állitani fegyver skilled Min : 5000$ 100 Pont\\n\",
    \"{ff0000}/changename -{ffffff}Nevet tudsz változtatni vele! Vigyázz Kint is megkell változtatnod !!\\n\",
    \"{ff0000}/changepass -{ffffff}Jelszót tudszcserélni!\\n\",
    \"{ff0000}/afk -{ffffff}Megkell adnod az indokot hogy mért akarsz elmenni a géptol!,/back el visszajösz!\\n\",
    \"{ff0000}/scorecmds -{ffffff} Bónusz parancsok!\\n\",
    \"{ff0000}/hitman -{ffffff}Vérdijat rakhatsz 1 emberre!, /verdijak parancsal megnézheted a vérdij listát!\\n\",
    \"{ff0000}/robcasino - {ffffff}Kirabolhatod a Caligula Casinot!\\n\",
    \"{ff0000}/up - {ffffff}Feldobhatod magad az adott méterre!\\n\",
    \"{ff0000}/down -{ffffff}Ledobhatod magad az adott méterre!\\n\",
    \"{ff0000}/myskin - {ffffff}Megváltoztathatod a skinedet!\\n\",
    \"{ff0000}/myweapon -{ffffff}Adhatsz magadnak fegyvert!\\n\");
    ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Parancsok\",Dstr,\"OK\",\"\");
    return 1;
    }
    CMD:myskin(playerid,params[])
    {
    new skinid;
    if(sscanf(params,\"d\",skinid)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat:/myskin [skinid]\");
    if(skinid < 0 || skinid > 299) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem létezo Skinid!\");
    SetPlayerSkin(playerid,skinid);
    return 1;
    }
    CMD:myweapon(playerid,params[])
    {
    new fegyver,tolteny;
    if(sscanf(params,\"dd\",fegyver,tolteny)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"/myweapon [FegyverID][Töltény]\");
    if(fegyver < 1 || fegyver > 46) return  SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Csak 1 tol 46 ig vannak fegyverek!(/fegyverid-s)\");
    GivePlayerWeapon(playerid,fegyver,tolteny);
    format(str,sizeof(str),\"Fegyvert adtál magadnak melynek idje: FegyverID: %d,Töltény:%d\",fegyver,tolteny);
    SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,str);
    return 1;
    }
    CMD:hamarosan(playerid)
    {
    new Dstr3[4000];
    format(Dstr3,4000,\"%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s\",
    \"v0.04 várható frissitései:\\n\",
    \"-Anti Cheat System.\\n\",
    \"-Munkák.\\n\",
    \"-Megtalán NPC -k\\n\",
    \"-Object betöltö.\\n\",
    \"-Harc stílus választó.\\n\",
    \"-Like system.\\n\",
    \"-CarRespawn.\\n\",
    \"-/sorsjegy\\n\",
    \"-/spawnplace azaz Spawn választó.\\n\");
    ShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Hamarosan!|Coming Soon\",Dstr3,\"OK\",\"\");
    return 1;
    }
    CMD:scorecmds(playerid)
    {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN, \"Bónusz parancsok:\");
            SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN, \"100-Ponttól: /weaponskill , /3dtext , /remove3d\");
            SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN, \"500-Ponttól: /ltchelp, Tuningolt autó lehívása.\");
            return 1;
    }
    CMD:hirdet(playerid,params[])
    {
    new uzenet[400];
    if(sscanf(params,\"s[400]\",uzenet)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Használat : /hirdet [üzenet]\");
    format(str,sizeof(str),\"%s Hirdetése : %s\",pName(playerid),uzenet);
    SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
    return 1;
    }
    CMD:kiallt(playerid,params[])
    {
    new uzi[400];
    if(sscanf(params,\"s[400]\",uzi)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Használat : /kiallt [szöveg]\");
    format(str,sizeof(str),\"%s kiálltja : %s\",pName(playerid),uzi);
    SendClientMessageToAll(COLOR_RED,str);
    return 1;
    }
    CMD:users(playerid,params[])
    {
       format(str,sizeof str,\"Szerveren {FF0000}%d {FFFFFF}játékos volt újrainditás óta.\",PlayerCount);
       ShowPlayerDialog(playerid,30,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Players\",str,\"Kilép\",\"\");
       return 1;
    }
    CMD:pm(playerid, params[])
    {
       new
            Fogado,
            Name[MAX_PLAYER_NAME],
            Name2[MAX_PLAYER_NAME],
                uzenet[300];
       if(sscanf(params, \"us[300]\",Fogado, uzenet)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE,\"Használat: /pm [JátékosID] [Üzenet]\");
       if( playerid == Fogado ) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Magadnak nem tudsz küldeni pmet te észlény!\");
       GetPlayerName(playerid,Name, MAX_PLAYER_NAME);
       format(str, sizeof(str),\"[PM]: %s(%d): %s\",Name, playerid, uzenet);
       SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,str);
       GetPlayerName(playerid,Name2, MAX_PLAYER_NAME);
       format(str, sizeof(str),\"[PM]: %s(%d): %s\",Name2, playerid, uzenet);
       SendClientMessage(Fogado,COLOR_YELLOW,str);
       return 1;
    }
    CMD:callmoneybag(playerid, params[])
    {
       if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy Rcon admin!\");
       if(!GoldpotActive) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs aktív aranytojás\");
       if(GoldpotActive)
       {
         return CallGoldpot(playerid);
       }
       return 1;
    }
    CMD:3dtext( playerid, params[] )
    {
      if(GetPlayerScore(playerid) < 500 ) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs elég pontod!\");
      if( GetPVarInt( playerid, \"Text\" ) == 0 )
      {
            if( sscanf( params, \"s[300]\", pText ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Használat: /3dtext <Szöveg>\" );
            GetPlayerPos( playerid, Pozh[ 0 ], Pozh[ 1 ], Pozh[ 2 ] );
            Text[ playerid ] = Create3DTextLabel( pText, 0xFFFFFFFF, Pozh[ 0 ], Pozh[ 1 ], Pozh[ 2 ], 40, GetPlayerVirtualWorld( playerid ), 0 );
            Attach3DTextLabelToPlayer( Text[ playerid ], playerid, 0.0, 0.0, 0.6 );
            SetPVarInt( playerid, \"Text\", 1 );
            format( str, sizeof( str ), \"Feltetted a 3D Textet a fejed föle, csak mások látják! Szövege: %s \", pText );
            SendClientMessage( playerid, COLOR_GREEN, str );
      }
      else
      {
        if( sscanf( params, \"s[300]\", pText ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Használat: /3dtext <Szöveg>\" );
        Update3DTextLabelText( Text[ playerid ], 0xFFFFFFFF, pText );
      }
      return 1;
    }
    CMD:remove3dtext( playerid, params[] )
    {
       if(GetPlayerScore(playerid) < 500 ) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs elég pontod!\");
       if( GetPVarInt( playerid, \"Text\" ) == 1 ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Nincs 3dtexted, te agyoniskolázott!\" );
       {
              Delete3DTextLabel( Text[ playerid ] );
              SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"A mytexted sikeresen törölve!\" );
       }
       return 1;
    }
    /*CMD:bankszamla( playerid, params[ ] )
    {
       format( pBankFile, sizeof ( pBankFile ), \"BO/Bank/%s.ini\", pName( playerid ) );
       dini_Create( pBankFile );
       SetPVarInt( playerid, \"Bankszamla\", 1 );
       SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Bankszámlád megnyitva!\");
       return 1;
    }
    CMD:bankhelp(playerid)
    {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN, \"Pénz betételéhez használd: /deposit [Összeg], kivétel: /withdraw [Összeg], számla: /balance\");
            SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN, \"Ha már betetted a pénzed, akkor a fizetéssel eggyüt kamatozik. (Kis összeg nem kamatozik)\");
            return 1;
    }
    CMD:balance(playerid)
    {
            if(GetPVarInt(playerid,\"Bankszamla\") < 1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs bankszámlád!\");
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"| ------ Bankban Lévo Összeg ----\");
            format(str,sizeof(str),\"Bankban lévo pénzed: $%d\", GetPVarInt(playerid, \"Bank\"));
            InfoTD(playerid,str,4000);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"| -----------------------------\");
 
            return 1;
    }
    CMD:withdraw(playerid, params[])
    {
        if(GetPVarInt(playerid,\"Bankszamla\") < 1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs bankszámlád!\");
            new amount;
            if(sscanf(params, \"i\", amount)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /withdraw [Összeg]\");
            if(amount > GetPVarInt(playerid, \"Bank\")) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vehetsz ki több pénzt, mind amennyi a számládon van!\");
            GivePlayerMoney(playerid, amount);
            format(str,sizeof(str),\"Kivettél a számládról $%d-t, Új egyenleged: $%d\", amount, GetPVarInt(playerid, \"Bank\"));
            SendClientMessage(playerid,COLOR_GREY,str);
            InfoTD(playerid,str,4000);
            SetPVarInt(playerid, \"Bank\", GetPVarInt(playerid, \"Bank\") - amount);
        dini_IntSet(pBankFile,\"Bank\",GetPVarInt(playerid,\"Bank\"));
            return 1;
    }
    CMD:deposit(playerid, params[])
    {
            if(GetPVarInt(playerid,\"Bankszamla\") <  1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs bankszámlád!\");
        new amount;
        if(sscanf(params, \"i\", amount)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /deposit [Összeg]\");    if(amount > GetPlayerMoney(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs elég pénzed!\");
            SetPVarInt(playerid, \"Bank\", GetPVarInt(playerid, \"Bank\") + amount);
            GivePlayerMoney(playerid, (0 - amount));
            format(str,sizeof(str),\"Betettél a számládra $%d-t, Új egyenleged: $%d\", amount, GetPVarInt(playerid, \"Bank\"));
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, str);
            InfoTD(playerid,str,4000);
            dini_IntSet(pBankFile,\"Bank\",GetPVarInt(playerid,\"Bank\"));
            return 1;
    }
    CMD:bankszamlatorol(playerid)
    {
    dini_Remove(pBankFile);
    SetPVarInt(playerid,\"Bankszamla\",0);
    SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Bankszámlád törölve!\");
    return 1;
    }
    */
    CMD:robcasino(playerid, params[])
    {
    if(rabolhat[playerid] == 1)
    {
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 2144.1648,1633.8740,993.5761))//rablás helye
    {
    SetTimerEx(\"bankrob\", 60000, false, \"i\", playerid);//rablás ido, fél perc=30000, 1 perc=60000
    TogglePlayerControllable(playerid,0);
    new string[128], name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
    format(string, sizeof string, \"-IFF- {009dff}%s elkezdte kirabolni a {ff9500}Caligula\'s Kaszinót!\", name);
    SendClientMessageToAll(0x00ff11AA, string);
    SendClientMessage(playerid,0x00ff11AA,\"Elkezdted kirabolni a kaszinót! Várj 1 percet,és elmehetsz!\");
    }
    else
    {
    SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Nem vagy a Caligulas Kaszinóban!\");
    }
    rabolhat[playerid] = 1;
    SetTimerEx(\"ujrablas\",5*60000,false,\"i\",playerid);//amikor újra rabolhat, 5perc múlva.
    }
    else
    {
    SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Nem rég raboltál.Várj néhány percet,és utánna rabolhatsz!\");
    }
    return 1;
    }
    CMD:call(playerid, params[])
    {
        if(!MatActive) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Jelenleg nincs feladva semilyen feladat!\");
            new text;
        if(sscanf(params, \"d\", text)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"HASZNÁLAT: /call <Megoldás>\");
            if(text != Megoldas) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rossz a válasz!\");
            GivePlayerMoney(playerid, 5000);
            SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid) +5);
            PVarIntFel(playerid, \"ReactionWins\");
            format(str,sizeof(str),\"*** Matek, {00FF00}%s(%d) megnyerte a matekot {DC143C}%d másodperc eltelével. {ffffff}Megoldás: %d\", pName(playerid), playerid, mattime, Megoldas);
            SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, str);
            MatActive = false;
        mattime = 0;
            KillTimer(MTimer);
            return 1;
    }
    CMD:rlotto(playerid)
    {
            if(GetPVarInt(playerid, \"HaveTicket\")) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Már vettél lottót!\");
            if(GetPlayerMoney(playerid) < 10000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Lottó ára $10,000, neked nincs annyi pénzed.\");
            GivePlayerMoney(playerid, -10000);
            SetPVarInt(playerid, \"HaveTicket\", 1);
            GepiLottoSzamok(playerid);
            format(str,sizeof(str),\"A lottó számaid a következok: %d, %d, %d, %d, %d, %d\", NyeroSzamok[0][playerid], NyeroSzamok[1][playerid], NyeroSzamok[2][playerid], NyeroSzamok[3][playerid], NyeroSzamok[4][playerid], NyeroSzamok[5][playerid]);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, str);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Sorsolás 10 percenként!\");
            return 1;
    }
    CMD:lotto(playerid, params[])
    {
            if(GetPVarInt(playerid, \"HaveTicket\")) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Már vettél lottót! /mylotto\");
            if(GetPlayerMoney(playerid) < 10000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Lottó ára $10,000, neked nincs annyi pénzed.\");
            new num[6];
            if(sscanf(params, \"iiiiii\", num[0], num[1], num[2], num[3], num[4], num[5])) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /lotto <Szám 1> <Szám 2> <Szám 3> <Szám 4> <Szám 5> <Szám 6>\");
            for(new p; p < 6; p++)
            {
                    if(num[p] > 45 || num[p] < 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Lottószámokat [1-45] lehet megadni.\");
            }
            for(new f = 0; f < 5; f++)
            {
                    for(new c = f+1; c < 6; c++)
                    {
                            if(num[f] == num[c]) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem adhatsz meg azonos számokat.\");
                    }
            }
            NyeroSzamok[0][playerid] = num[0];
            NyeroSzamok[1][playerid] = num[1];
            NyeroSzamok[2][playerid] = num[2];
            NyeroSzamok[3][playerid] = num[3];
            NyeroSzamok[4][playerid] = num[4];
            NyeroSzamok[5][playerid] = num[5];
            GivePlayerMoney(playerid, -10000);
            SetPVarInt(playerid, \"HaveTicket\", 1);
            format(str,sizeof(str), \"A te lottó számaid a következok: %d, %d, %d, %d, %d, %d\", NyeroSzamok[0][playerid], NyeroSzamok[1][playerid], NyeroSzamok[2][playerid], NyeroSzamok[3][playerid], NyeroSzamok[4][playerid], NyeroSzamok[5][playerid]);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,str);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Sorsolás 10 percenként!\");
  ?

24
Segítségkérés / Honan tudom letölteni a Phpmyadmin-t?
« Dátum: 2012. Július 21. - 12:46:31 »
Sziasztok
Valaki tudná linkelni hogy honan tudnám letölteni a phpmyadmin-t kerestem de sehol se találtam  :@

25
Szkript kérések / Sawnoff mod
« Dátum: 2012. Június 29. - 09:49:24 »
Sziasztok
Szeretnék kérni egy olyan Sawnoff war modott ahol lehett álitani hogy pld LC vs PGC klán legyen reset benne és lehessen változtattni hogy meik csapat wározik nagyon szépen megköszönném.

26
Szkript kérések / Warnak
« Dátum: 2012. Június 27. - 14:34:13 »
Sziasztok!!Mint már emlitette huncimbi. Szeretnék töletek 3scriptet kérni: Kill mutatot(azaz hogy menyi az állás és a mellet áljon a csapat neve) A csapat nevét át lehesen irni az elsõ teamnak: /csapat1 el a másinak meg /csapat2 vel! És /maximumscore ami beálitja a max scoret!
Nagyon szépen köszönöm!

27
Segítségkérés / Szerver futattás
« Dátum: 2012. Június 26. - 13:52:45 »
Sziasztok
Lenne egy nagy kérdésem
Nem tudok futattni szervert mivel routerem van hiába akkár hogy probálkoztam nem sikerült és szeretném megkérdezni hogy lehetséges hogy FTP-n vagy valamien oldalon lehet ingyen futattni a szerver??

28
Segítségkérés / Kocsi helyet dodo-t spawnol
« Dátum: 2012. Május 14. - 15:31:23 »
Sziasztok
Nemtom mia baja de ha csatlakozok a szerrora beirom pld /v infernus akkor dodo repcsit add le mindegyik kocsinál ez van

29
SA-MP: Szerverfejlesztés / Afk Script
« Dátum: 2012. Május 14. - 13:35:02 »
Hali
Most felrakok egy afk scriptett rem kezdöknek jol jön
By:Neon (én)
Parancsa:/pill /back
Elkészitési idõ:3 perc
 
if(strcmp(cmdtext, \"/pill\", true) == 0)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, sizeof(string), \"{FFCC33}%s Elment csajozni\", name);
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA, string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, afk);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
SetPlayerHealth(playerid, 10000000);
return 1;
}
             
             
if(strcmp(cmdtext, \"/back\", true) == 0)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, sizeof(string), \"{A3C0AA}%s visszatért a csajoktol\", name);
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA, string);
TextDrawHideForPlayer(playerid,afk);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
SetPlayerHealth(playerid, 100);
return 1;
}

30
Segítségkérés / Setlevel csak Rcon admin tudjon adni
« Dátum: 2012. Május 14. - 13:10:12 »
Sziasztok
Van egy gondom az hogy sokszor probáltam megcsinni de nem tudtam hogy csak Rcon admin tudja a setlevel parancsot használni leirom a parancsot pls help.
 
dcmd_setlevel(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][LoggedIn] == 1) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 5 || IsPlayerAdmin(playerid)) {
    new tmp[256], tmp2[256], Index;      tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setlevel [playerid] [szint]\");
       new player1, level, playername[MAX_PLAYER_NAME], adminname[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
   player1 = strval(tmp);
   if(!strlen(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setlevel [playerid] [szint]\");
   level = strval(tmp2);
   if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
      if(PlayerInfo[player1][LoggedIn] == 1) {
         if(level > ServerInfo[MaxAdminLevel] ) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Nem létezõ szint\");
         if(level == PlayerInfo[player1][Level]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: A játékosnak már megvan ez a szintje\");
                CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETLEVEL\");
         GetPlayerName(player1, playername, sizeof(playername));   GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname));
             new year,month,day;   getdate(year, month, day); new hour,minute,second; gettime(hour,minute,second);
         if(level > 0) format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Megváltoztatta a te Adminisztrátori Státuszodat. [Új Szinted: %d]\",adminname, level);
         else format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Megváltoztatta a te Státuszodat [Admin szinted:%d]\",adminname, level);
         SendClientMessage(player1,blue,string);
         if(level > PlayerInfo[player1][Level]) GameTextForPlayer(player1,\"Noveltek az Admin rangod!\", 2000, 3);
         else GameTextForPlayer(player1,\"Levettek az Admin rangod!\", 2000, 3);
         format(string,sizeof(string),\"Fokoztad az admin szintjét %s -nak/nek.| Szint: %d | Nap: %d/%d/%d | Óra: %d:%d:%d |\", playername, level, day, month, year, hour, minute, second); SendClientMessage(playerid,blue,string);
         format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s fokozta az admin szintjét %s -nak/nek. Szint: %d nap %d/%d/%d óra %d:%d:%d\",adminname, playername, level, day, month, year, hour, minute, second);
         SaveToFile(\"AdminLog\",string);
         dUserSetINT(PlayerName2(player1)).(\"level\",(level));
         PlayerInfo[player1][Level] = level;
         return PlayerPlaySound(player1,1057,0.0,0.0,0.0);
      } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: A játékos nincs regisztrálva vagy bejelentkezve, hogy fokozd a szintjét\");
   } else return SendClientMessage(playerid, red, \"Játékos nincs csatlakozva\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz 5-es szintû adminnak kéne lenned!\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: A parancs használatához bekell jelentkezned\");
}

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal