Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Depi

Oldalak: 1 ... 3 4 [5]
61
Stunt / HeroSS - The New [LS Audition]
« Dátum: 2010. Január 07. - 19:21:08 »
Hy all!
Nos elkészültem az LS Audition-nal,kíváncsi vagyok mindenki véleményére ha jó,ha rossz.
A vágás nulla tudom,Effektek nincsenek,max fekete-fehér kép.
Íme a link :  

Remélem tetszik valakinek.
Üdvözlettel HeroSS.  :)

62
Stunt / HeroSS - Second Stunt Movies
« Dátum: 2010. Január 03. - 17:58:06 »
Hy all,elkészült a második stunt videóm.
Véleményem :
Vágás nulla,Efektek néhol bezavarnak,és a stuntok még nem a legjobbak,de majd a következo videómba.:)
Íme link :
 

A ti véleményetekre lennék kíváncsi ,további jó forumozást.  :)

63
Segítségkérés / Kapu hiba.
« Dátum: 2010. Január 02. - 15:46:19 »
Hello All!

Az lenne a kérdésem,hogy ugye csináltam egy automatikusan nyilló kaput ezzel semmi gond,de aki ID:0-val jön fel csak annak nyillik ki,ez mért lehet?


Elore is kösz a válaszokat.  :)

64
Segítségkérés / Automata kapuhoz.
« Dátum: 2010. Január 01. - 21:17:26 »
Hy all!
Az lenne a kérdésem,hogy csinálok egy automatikusan nyiló kaput,és a kérdésem az lenne hogy ha használom a static gTeam-et akkor meg-e lehet oldani hogy csak egy bizonyos csapatnak nyiljon ki a kapu?
Elore is kösz a válaszokat  :)

65
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]TextDraw Készítés
« Dátum: 2010. Január 01. - 18:33:10 »
Hello mindenkinek. Ebben a tutoriálban elmagyaráznám hogyan készitsünk TextDrawot a szerverünkre.
Akkor kezdjünk is bele :
Módunk,Szkriptünk elejére :
 
new Text:textdraw; //Na most ezzel létre hozztunk egy változot,és a késobbiekben is ezt fogjuk használni

 
Magyarázat :

  •                  

  • new : létre hozzuk a változot
                     

  • Text : ez a TextDraw létre hozzásához szükséges,ezzel döntjük el hogy a változonk szöveg lesz
                     

  • textdraw : a változonk neve
                     


Na akkor folytassuk, ha TextDraw GameMode-ba lesz akkor az OnGameModeInit-hez,ha FilterScriptbe akkor pedig az OnFilterScriptInit alá jön ez :
 

textdraw = TextDrawCreate(400,571,\"Ide kell a TextDraw szövege\"); //ezzel most létre hoztuk a TextDraw-unk
TextDrawBackgroundColor(textdraw,0x626262FF); //ez lesz a TextDraw háttér színe
TextDrawColor(textdraw,0x03D687FF); // ez pedig a szöveg szín.

 
Magyarázat :
                 

  •                  

  • textdraw : a létre hozzot változonk neve,erre hivatkozunk
                     

  • TextDrawCreate : ez hozza nekünk létre a TextDraw-ot
                     

  • 400,571 : ez a két szám határozza meg hogy hol lesz a képernyon a TextDraw,ezt a pozíciót ajánlott,Paintba meg keressni még pedig csinálunk egy 800*600-as felbontású képet,és amikor huzzuk az egeret rajta a jobb alsó sarokba látunk két számot na az lesz az ami nekünk kell.
                     

  • \"Ide kell a TextDraw szövege\" : ide pedig azta szöveget írjátok amit szeretnétek látni a képernyon.

  • TextDrawBackgroundColor(textdraw,0x626262FF); = TextDrawBackgroundColor : Ezzel a kóddal adhatunk háttért a TextDrawnak,textdraw : ez a változonk amit létre hozztunk,  0x626262FF : ez pedig a háttér szín kódja.
                   

  • TextDrawColor(textdraw,0x03D687FF); = TextDrawColor : ezzel adhatunk a szövegnek színt, textdraw  : a változonk neve, 0x03D687FF : ez pedig a szöveg színkódja.
                     


Na létre hozztuk a TextDraw-ot de ez még nem fog meg jelenni nekünk. Na akkor erre az orvosság :
Ha azt akarjuk hogy a TextDraw a játékos csatlakozásánál jelenjen meg akkor az OnPlayerConnect részhez írjuk a lentebb láthatokat,viszont ha azt akarjuk hogy a játékos spawnolásákor akkor az OnPlayerSpawn-hoz írjuk.
Én a Spawnolást választottam tehát :
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:textdraw); //ez jeleniti meg a játékosnak a TextDrawot.
return 1;
}

 
Magyarázat :
               

  •                

  • TextDrawShowForPlayer(playerid,textdraw); = TextDrawShowForPlayer : ez meg jeleniti a játékosnak a TextDrawot,és a textdraw a változonk amit létre hozztunk. 


TextDraw-ban használt fügvények :
 
  • TextDrawCreate : Létre hozzuk vele a TextDraw-ot

  • TextDrawDestroy : Meg semmisíti a TextDraw-ot

  • TextDrawColor : Ezzel adhatujuk meg a TextDraw szöveg színét

  • TextDrawBackgroundColor : Ezzel adhatjuk meg a TextDraw háttért színét

  • TextDrawSetShadow : Árnyékot adhatunk vele a TextDraw-nak

  • TextDrawFont : Ezzel adhatjuk meg a TextDraw betutípusát

  • TextDrawSetOutline : Körvonalat adhatunk a TextDrawnak

  • TextDrawTextSize : Álithajuk vele a TextDraw doboz méretét

  • TextDrawSetProportional : Szövegtérközt tesz egy TextDraw-on,még hozzá arányosan

  • TextDrawBoxColor : Egy TextDraw dobozának színét álithatjuk vele

  • TextDrawShowForPlayer : Meg jeleníti a játékosnak a TextDraw-ot

  • TextDrawHideForPlayer : Elrejthetjük a TextDraw-ot egy bizonyos játékosnak

  • TextDrawShowForAll : Meg mutatt egy bizonyos TextDraw-ot minden játékosnak

  • TextDrawHideForAll : Elrejt mindenki elol egy bizonyos TextDraw-ot


Remélem érthetoen magyaráztam,és segítetem valakinek .  :)
További jó fórumozást.

66
Segítségkérés / Dialóg menü hiba.
« Dátum: 2009. December 30. - 21:42:46 »
Hy all!
Na bele is kezdenék a mondandokámba,csináltam egy dialóg menüt,eddig nincs is gond,de amikor csinálok még egyet össze zavarodik,ezt hogy lehetne meg oldani?
Elore is kösz a válaszokat.

67
Segítségkérés / SMF téma hiba
« Dátum: 2009. December 21. - 13:34:03 »
Hy all!
Az lenne a kérdésem hogy,telepítettem a SMF-et sikeresen,de telepitettem vagy 6 témát és egyikre se vált át.
Ez mért lehet? ???

68
Segítségkérés / Crash
« Dátum: 2009. December 12. - 22:04:28 »
Hy all!
Az lenne a kérdésem hogy fel mennék egy szervere és amikor töltenne be rögtön report crash van,nem egy szerveren hanem mindenhol  :(
Valaki tudna segítenni hogy ez mért van?  :(

Oldalak: 1 ... 3 4 [5]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal