Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - SnooP

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19
241
Függvények / flength
« Dátum: 2012. Szeptember 04. - 12:01:15 »
flength
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével lekérdezhetjük egy adott fájl hosszúságát.
Paraméterei
 
 ( handle[] ) 

 
handle[] - A fájl azonosítója ( neve ) aminek le akarjuk kérdezni a hosszúságát ( elõzõleg meg kell nyitnunk fopen()-el )
Visszatérési érték
A visszatérési érték a fájl hosszúsága bájtokban.
PéldaScript
 
new File:example = fopen(\"file.txt\", io_write); // létrehozzuk az example fájlt aminek értéke egyenlõ lesz a file.txt-jével amit megnyitunk majd felülírjuk ( io_write )
if(example) // Ha létezik az example file
{
   fwrite(example, \"Kíváncsi vagyok milyen hosszú ez a fájl\"); // Beírjuk a fwriteal a szövegünket ( amirõl bõvebben itt olvashatunk: http://sampforum.hu/index.php?topic=31806.0
   printf(\"Ennek a fájlnak a hosszúsága %i bájt\", flength(example)); // Majd a samp-server-be ( ha megnyitottuk beírjuk, a választ.
   fclose(example); // Majd bezárjuk az example filet
}

 


Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/Flength
 

Nos ennyi lett volna, kis egyszerû ám hasznos függvény a fájlok kezelésénél. Remélem segíthettem vele, helyesírási hibák javítva lesznek minden fájlos függvénynél, ha befejeztem õket ( már csak 2-õ van ;) ). Remélem segíthettem. :)

242
Függvények / fseek
« Dátum: 2012. Szeptember 04. - 11:46:29 »
fseek
Ismertetõ
Ez a függvény arra szolgál, hogy módosíthatjuk vele a fájl aktuális pozícióját ( Magyarul: Elmozdíthatjuk vele a fájl elérését ahhova szeretnénk ). Ez a függvény segít abban is, hogy fel vagy le mozgathatjuk azt a bizonyos fájlt.
Paraméterei
 
 ( File:handle, position, whence ) 

 
handle - A fájl azonosítója ( neve ) amit mozgatni szeretnénk, fontos, hogy elõtte nyissuk meg az fopen() függvénnyel, ha szeretnénk ezt a függvényt alkalmazni
position - A fájl új pozíciója, viszonyítva a whence paraméterhez ( Szó szerint fordítottam )
whence - A kiindulási hely, ez mutatja meg, hogy melyik a paraméter pozíciója a menükben ( Szintén fordítás szempontjából, én se nagyon értem. )
Visszatérési érték
A visszatérési érték az új pozíció, viszonyítva a fájl kezdõ helyének.
!Megjegyzés:Az aktuális fájlpozíció lekérdezésére módosítás nélkül úgy tehetjük meg, hogy a poziciók paramétereit 0-ára állítjuk, és használjuk az \'ahhonnanok\'-ból használjuk a seek_current. Az \'ahonnan\'-ok fajtájiból lentebb írok
Whences - Ahonnanok
Ismertetõ:  Az \'whence\' magyarul \'ahonnan\' és például a fentebb említett seek_current  a \'whence\'-ek egyik fajtája, innen kapták azt a nevet, hogy \'ahonnan/ok\'
Fajtái
seek_start - Beállítja az adott fájl pozícióját ahhoz viszonyítva, hogy hol van a fájl kezdõhelye ( a position paraméter pozitív kell legyen  )
seek_current - Beállítja a fájl pozícióját ahhoz viszonyítva, hogy hol van a fájl jelenlegi helye. ( a position paraméter hozzá van addva a jelenlegi pozicióhoz )
seek_end - Beállítja a fájl pozícióját ahhoz viszonyítva, hogy hol van a fájlnak a végzõdõ helye. ( a position paraméter 0, vagy negatív kell legyen ennek a használatához )
PéldaScript
 
new File: f; // Létrehozzuk az új file-t aminek \'f\' lesz a neve
f = fopen( \"test1.txt\" ); // Az f értéke egyenlõ lesz a test1.txt-vel
new temp[ 128 ]; // Létrehozzuk a temp, könyvtárat aminek hosszúsága 128 karakter lesz ( temprõl itt olvashattok: http://sampforum.hu/index.php?topic=31748.0
new offset; // Létrehozunk egy változót ami pozíciót fogja szabályozni
while((offset = fread( f, temp ))) // Ha az a pozíció egyenlõ az \'F\' file olvasásával a \'Temp\' könyvtárba akkor --->
{
    if( strfind( temp, \"A string amit kerestem\", false ) != -1 ) // Megkeresünk az f fájlba azt a sort, hogy \"A string amit kerestem\", ha hamis akkor -->
    {
        fseek( f, -offset, seek_current ); // minusz lesz az értéke a pozíciónak ( amit már elõbb egy változóban létrehoztunk), és visszaállítjuk a fájl pozicióját a jelenlegi helyére és
        fwrite( f, \"Ezt kerestem\" ); // Beleírjuk azt a fájlba, ha nem találtuk, hogy \"Ezt kerestem\" (fwriterol itt olvashattok: http://sampforum.hu/index.php?topic=31806.msg338590 )
    }
}
fclose(f); // Bezárjuk az \'f\' fájlt

 


Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/Fseek
 

Tudom, hogy ez a függvény nehézkes, ezért annyira kezdõ scripterek számára nem nagyon ajánlom, a példascriptet én írtam át hivatalos fórumon volt vele egy error és onnan szedtem ennek haszna nincs, hiba lehet van benne. Ha bármi hibát láttok benne kérlek jelezzétek és javítom, helyesírási hibák, ha kész a fájlokkal az összes függvény javítva lesznek. Remélem segíthettem.  :)

243
Függvények / fblockread
« Dátum: 2012. Szeptember 03. - 18:20:22 »
fblockread
Ismertetõ
Ez a függvény arra szolgál, hogy kiolvassuk egy adott fájl adatait sortörések és kódolások nélkûl.
Paraméterei
 
 ( File:handle, buffer[], size ) 

 
handle - Annak a fájlnak az azonosítója ( neve ) amelyikbõl olvasni akarunk, ezt elõzõleg meg kell nyitni fopen() függvénnyel
buffer - A bufferrel mentjük az olvasási adatokat
size - A cellák száma amit olvasni szeretnénk
Visszatérési érték
A visszatérési érték az elolvasott cellák számától függ. Nulla (0), ha a fájlt elértük ( olvastunk belõle ).
PéldaScript
 
new ThirtyTwoNumbers[16], cellsRead;
new File:anotherfile = fopen(\"numberFile.txt\", io_read); // Létrehozzuk az anotherfile-t és megnyitjuk
cellsRead = fblockread(anotherfile, ThirtyTwoNumbers, 16); // Megadjuk, hogy az elolvasott cellák értéke egyenlõ azzal amennyit el akarunk olvasni ( azaz 16-al)
fclose(anotherfile); // Bezárjuk a filet
if (cellsRead != 16) // Ha a cellák értéke 16
    printf(\"This file has only %d numbers.\", cellsRead); // Elküld egy üzenetet
else // Elenetétbe
{
for (new i = 0; i < 16; i++) // Használjuk a for ciklust, és i (integer-egész szám) azt kell teljesítse, hogy egyenlõ kell legyen nullával és kisebb 16-nál
{
    printf(\"Number %d is %d\", i + 1, ThirtyTwoNumbers); // Ha a fentebb említett lesz, azaz nem 16 akkor kiírunk egy másik üzenetet
}
}

 


Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/Fblockread
 

Remélem segíthettem  :)
E:Helyesírási hibák ahogy ígértem a többinél javítva lettek fájlkezelõ függvények mind befejezve :) !

244
Függvények / fblockwrite
« Dátum: 2012. Szeptember 02. - 23:55:53 »
fblockwrite
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével, átírja egy fájlt adatait bináris formátumba, úgy, hogy figyelmen kivül hagyja a sortörést és a kódolását. ( Ezt speciel én se nagyon értem, szó szerint fordítottam )
Paraméterei
 
 ( handle,const buffer[],size=sizeof buffer ) 

 
handle - Annak a fájlnak az azonosítója ( neve ) amelyiket használjuk, ezt elõször is meg kell nyitnunk az fopen() függvénnyel !
const buffer[] - Az adatok, hogy átírjuk az adott fájlt
size=sizeof buffer - A cellák száma az átíráshoz
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke!
PéldaScript
 
fblockwrite(gFile, \"Menti az adatokat!\", 15); // beírjuk a függvényt, és a \"Menti az adatokat\" szöveget átalakítja bináris adatokká, ha jól tudom

 


Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/Fblockwrite
 

Ha bármi fordítási hibám van jelezzétek kérlek és javítva lesznek. Holnapra várható az eddigi leírt függvényeim helyesírási hibáinak javítása + a hozzá kapcsolódó függvények leírása. Remélem segíthettem  :)

245
Függvények / fgetchar
« Dátum: 2012. Szeptember 02. - 23:34:38 »
fgetchar
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével, elolvashatunk egy (1) karaktert egy adott fájlból,  és menti egy hivatkozással átadott értéket egy változóba.
Paraméterei
 
 ( handle,&value,utf8=true ) 

 
handle - Annak a fájlnak az azonosítója ( neve ) amelyikbõl szeretnénk olvasni az adott betût, elõtt fopen()-el meg kell nyitni !
&value - A változó ahova eltároljuk az adott karaktert
utf8 - Olvashat-e UTF8 karaktert ( igen (true) nem (false)
PéldaScript
 
fgetchar(gFile, handle, false);

 


Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/Fgetchar
 

Ha hibát találtok a fordításban kérlek jelezzétek kicsit fáradt vagyok, remélem jó és érthetõ lett, valamint azt is, hogy segíthettem vele  :) Hozzá kapcsolódó függvények folyamatban!

246
Függvények / fputchar
« Dátum: 2012. Szeptember 02. - 23:19:32 »
fputchar
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével írhatunk egy (1) karakter, egy adott fájlba
Paraméterei
 
 ( handle, value, utf8=true ) 

 
handle - A fájl azonosítója ( neve ) ahol ezt használni szeretnéd, elõtt meg kell nyist fopen() függvényel
value - A karakter amit a fájlba akarunk írni
utf8 - A karakter írható-e UTF8-al?
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
PéldaScript
 
new File:gFile = fopen(\"file.txt\", io_write); // Létrehozunk egy új file-t amit gFile-nak hívunk és megnyitjuk vele a file.txt-t
fputchar(gFile, \'e\', false); // Beírunk egy \'e\' betüt a gFile-ba

 


Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/Fputchar
 

Ha bármi hibát észleltek szóljatok, kicsit fáradt vagyok agyilag így este.
Remélem segíthettem  :)

247
Függvények / fread
« Dátum: 2012. Szeptember 02. - 23:05:03 »
fread
Ismertetõ
Ez a függvény arra szolgál, hogy egy adott fájlból olvashassunk.
Paraméterei
 
 ( File:handle, string[], size = sizeof string, bool: pack = false ) 

 
handle - A fájl azonosítója (neve) ahonnan olvasni fogjuk az adatokat ( vagy egyebet )
string - A szövegben eltárolt karakterláncok által elfogadott referencia. ( Szó szerint fordítottam, szerintem azt jelenti, hogy mennyi a megengedett szöveg hosszúsága amit elolvashatunk, pl 64, 128 vagy hasonlók )
size - A bájtok száma az olvasásnál
pack - A karakterlánc referenciája be legyen-e csomagolva? ( ezt én se értettem, ezért szó szerint fordítottam )
Visszatérési érték
A hossza a karakterláncnak ( az olvasott szövegnek ), mint egy Integner ( Szó szerinti fordítás )
PéldaScriptek
 
public OnGameModeInit() // Létrehozzunk az OnGameModeInt függvényt amivel betöltjük a JátékMódunkat
{
    new string[64]; // Létrehozunk egy string ( karakterlánc ) változót ahol tároljuk az adott szöveget
    new File:example = fopen(\"Startup.txt\", io_read); //  fopen függvénnyel kinyitjuk a Startup.txt fájlt
    fread(example, string); // Az Freadel eltároljuk a fájlba azt amit kiolvastunk a string-el ( karakterláncal )
    fclose(example); // Bezárjuk az adott fájlt
    printf(\"%s\",string); // Kiírjuk mit olvasott ki
    return 1; // Visszatérünk
}

 
Olvasás Vonalról-vonalra ( PéldaScript 2 )
 
public OnPlayerConnect(playerid) // Egy Player Felcsatlakozik
{
    new string[64]; // Létrehozzuk a string változót ahova eltároljuk, majd az olvasott szöveget
    new File:example = fopen(\"Startup.txt\", io_read); // Megnyitjuk a fájlt
    while(fread(example, string)) // Elolvassuk a fájlt, Vonalról-Vonalra
    {
        if(strcmp(string, \"Ban\", true) == 0) // Ha bármelyik vonalban a fájlban megtalálja olvasáskor a \"Ban\"-t a Rendszer Kibannolja az illetõt
        {
            Ban(playerid); // Bannoljuk a playert
        }
    }
    fclose(example); // Bezárjuk a fájlt
    return 1; // Visszatérünk
}

 


Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/Fread
 

A fordításban, fõleg a visszatérésnél, ha találtok hibát kérlek jelezzétek, köszönöm szépen, remélem segíthettem!  :)
E: Elnézést, ha fordítási hiba talán fellépet esetleg fáradt voltam, azt kifelejtettem holnapra várható az összes eddigi hozzá kapcsolódó leírt függvény helyesírási hibáinak javítása + a további függvényekbõl még ma pár, és holnap is.  ;)

248
Függvények / fwrite
« Dátum: 2012. Szeptember 02. - 22:37:44 »
fwrite
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével tudunk írni egy adott fájlba.
Paraméterei
 
 ( File:handle, string[] ) 

 
handle - Az a fájl azonosítója ( neve ) ahova írunk
string - A karakterlánc ( azaz a betûk ) amit beírunk a fájlba
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
PéldaScript
 
public OnGameModeInit() // Létrehozzuk az OnGameModeInt Függvényt ami a GameModunk betöltésére szolgál
{
    new File:log = fopen(\"/ServerLog.txt\", io_write); // Létrehozunk egy új fájlt aminek a neve \'log\' nevet kapja, ami egyenlõ a ServerLog.txt-vel amit megnyitunk
    if(log) // Ha létezik a log nevezetû fájlt akkor --->
    {
        fwrite(log, \"A szerver sikeresen elindult.\\r\\n\"); // Beírja a fájlba (\\r\\n az új sorért)
        fclose(log); // Bezárjuk a fájlt
    }
    return 1; // Visszatérünk
}

 
A PéldaScript segítségével most átvettük az eddig leírt fájlokkal kapcsolatos függvények hasznosítását, ez úgymond egy \'összefoglaló\' amit eddig vettünk.
 

Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/Fwrite
 

Remélem segíthettem.  :) A többi fájlok kezelésére szolgáló függvények leírása folyamatban!

249
Függvények / fremove
« Dátum: 2012. Szeptember 02. - 09:10:27 »
fremove
Ismertetõ
Ez és a hozzá kapcsolódó függvények a fájlok kezelésére szolgálnak, ezzel kitörölhetjük az adott fájlt a scriptfiles mappából.
Paraméterei
 
 (name[]) 

 
name[] - Az útvonala ( a neve ) a fájlnak amit törölni akarunk
Visszatérési érték
1 ha sikeres 0 ha hibás ( Nem ellenõrzött! - Ezt én se értem pontosan mit akar, kint volt ezért lefordítottam  ;) )
!Megjegyzés 1:A fájl elérési útja érvényes kell legyen
!Megjegyzés 2:Ha a fájlt akarod törölni fremove függvénnyel, és még meg van nyitva az adott fájl akkor nem fog mûködni. Elõször használd az fclose függvényt mielõtt megpróbálkozol a törléssel, az fclose függvényt akkor használhatod, ha elõtte megnyitottad fopen függvénnyel.
PéldaScript
 
fremove(\"Example.txt\"); // Töröljük a ScriptFiles mappából az Example.txt fájlt

 


Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/Fremove
 

Remélem segíthettem  :)

250
Függvények / ftemp
« Dátum: 2012. Szeptember 02. - 00:04:36 »
ftemp
Ismertetõ
Megnyitja az adott fájlt a \'tmp\' vagy \'temp\' könyvtárba, hogy olvashassunk belõle vagy éppen írhassunk bele. A fájl törlõdik azután, ha bezárjuk fclose()-al.
Paraméterei
Ennek a függvénynek nincsenek paraméterei.
!Megjegyzés: A függvény crashet okozhat a játékban, ha a helyes könyvtár nincs elkészítve, nem jön létre úgymond.
Visszatérési értéke
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
PéldaScript
 
new File:gFile = ftemp(); // Létrehozunk egy új fájlt aminek a neve GFile, majd az ftemp függvénnyel megnyitjuk a temp, vagy rövidítve tmp könyvtárba.

 


Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/Ftemp
 

A kulcsszavak félkövér betûkkel vannak jelölve. Éjfél van így én is fáradt vagyok kissé, ezért ha bármi hibát észleltek szóljatok és javítom!Hozzá kapcsolódó függvények leírása folyamatban / Remélem segíthettem aki éppen ezt keresi  :)

251
Függvények / GetPlayerAnimationIndex
« Dátum: 2012. Augusztus 24. - 10:10:07 »
GetPlayerAnimationIndex
Ismertetõ
Ez a függvény arra szolgál, hogy megmondja, hogy egy adott játékos éppen milyen animot használ használ.
Paraméterei
 
 ( playerid ) 

 
playerid - Annak a játékosnak az ID-je ( Azonosítószáma ) amelyiknek lekérdezzük, hogy milyen animot futtat jelenleg.
Visszatérési értéke
0, ha nincs az animáció allkalmazva. allkalmazva
!Megjegyzés: Ez a függvény a 0.3b verzióban lett hozzáadva így a korábbi verziókon nem mûködik.
PéldaScript
 
public OnPlayerUpdate(playerid) // Létrehozzuk az OnPlayerUpdate Eljárást ( Callbacket )
     if(GetPlayerAnimationIndex(playerid)) // Ha a player animot használ
    {
        new animlib[32]; // Létrehozunk egy új változót az animkönyvtárat ( animlib = animlibrary = animkönyvtár ) aminek hosszúsága 32 karakter lesz
        new animname[32]; // Létrehozunk egy új változót az anim nevét, aminek szintén hosszúsága 32 karakter lesz
        new msg[128]; // Létrehozunk egy új változót az üzenetet ( msg = message = üzenet ) aminek 128 lesz a karakterhosszúsága
        GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid),animlib,32,animname,32); // lekérjük az Anim nevét a GetPlayerAnimationIndex függvénnyel
        format(msg, 128, \"Nálad ez az anim fut: %s %s\", animlib, animname); // Megformázzuk az üzenetet és kiírjuk milyen animot használt
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, msg); // Elküldjük a játékosnak
    }
    return 1; // Visszatérünk
}

 


Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerAnimationIndex
 

További hozzá kapcsolódó függvények jönnek. Ha a PéldaScript magyarázatába hiba van kérlek javítsátok ki nem szeretnék hülyeséget mondani.
E: Most vettem észre, hogy Zyzu már megcsinálta ilyen az én formám, csak a listán nem volt, hát gondoltam nekikezdek  :confused: Mindegy, ha gondoljátok lehet törölni, ha marad akkor folytatom tovább a hozzá kapcsolódó függvényeket.

252
Függvények / ClearAnimations
« Dátum: 2012. Augusztus 24. - 09:27:04 »
ClearAnimations
Ismertetõ
Ennek függvénynek a segítségével megállíthatunk minden olyan animációt ami még fut. Hozzáteszem, ha valaki egy animlistát készít szinte mindig szüksége lesz erre a függvényre.
Paraméterei
 
 ( playerid ) 

 
playerid - Annak a játékosnak az ID-je ( Azonosítószáma ) amelyiknek meg akarjuk állítani az animot.
Visszatérési értéke
Ennek a funkciónak nincs speciális visszatérési értéke.
PéldaScript
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) // Létrehozunk egy OnPlayerCommandTextet ( egy úgymond parancsos függvényt )
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/animoff\", true)) // Ha az /animoff ( magyarúl: animmegállitása vagy hasonlók ) igaz, akkor --->
    {
        ClearAnimations(playerid); // Leállítjuk az Animácót ezzel a függvénnyel
        return 1; // Visszatérünk ( Ez a ClearAnimations függvény visszatérési értéke )
    }
    return 0; // Visszatérünk ( Ez az OnPlayerCommandText függvény visszatérési értéke )
}

 
Figyelem!
Ez a funkció módosúl a SA:MP 0.3b-nél, más egyéb verzióknál nem. A módosulást alább olvashatjátok.
Módosulás
A 0.3b-nél egyetlen dolog módosul és ez nem más mint a Paraméterek. Még bejön hozzá egy másik paraméter is aminek a neve: forcesync. És most jön a magyarázat.
0.3b Paraméterei
 
 ( playerid, forcesync ) 

 
playerid - Akinek le akarjuk állítani az animot
forcesync - Itt azt választhatjuk, hogy az animáció jelenjen meg a továbbított játékosoknak, ez választható. ( Szó szerint fordítottam, ezért ennek az értelmét én se értem annyira. )
Visszatérési értéke
Ennek a funkciónak nincs speciális visszatérési értéke.
 

Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/ClearAnimations
 

Helyesírási hibák miatt elnézést. PéldaScriptet nem írok a 0.3b-nek, ha nem probléma, mivel nem is tudom, hogy mûködne ez + a szerverek nagy százaléka áttért a 0.3d-re, de legfõképpen a 0.3e-re így úgy gondoltam nincs szükség rá, de persze kérésre megcsinálom. Remélem segíthettem.  :)
E:Ja, ezt kifelejtettem, a hozzá kapcsolódó összes függvényt 2 napon belül várhatók.

253
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / GetPlayerArmour
« Dátum: 2012. Augusztus 24. - 01:03:03 »
Húhú, elnézést nálam valami oknál fogva belagolt az egész és jó 30mp-ig küldözgette nyomtam egy F5-öt na akkor nagy nehezen bejött majd újra copyztam és ez sült ki belõle  :confused: Chaten szóltam már, hogy töröljék, mindegy, ha valamelyik Admin / Globális Moderátor / Moderátor meglátja kérem törölje nem szándékos volt.

254
Függvények / GetPlayerArmour
« Dátum: 2012. Augusztus 24. - 01:02:51 »
GetPlayerArmour
Ismertetõ
Ezzel a függvénnyel lekérdezhetjük egy játékos páncélját, amelyet egy változóban tárolunk el.
Paraméterei
 
 ( playerid, &Float:armour ) 

 
playerid - Annak a játékosnak az ID-je ( Azonosítószáma ) amelyiknek lekérdezzük a páncéljának az összegét ( magyarán mennyi páncélja van )
&Float:armour - A lebegõpontos változó ( magyarán tizedes tört ) által eltárolt referencia
Visszatérési értéke
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.  A játékos páncéljának összegét egy megadott változóban tárolhatjuk el.
PéldaScript
 
new Float:armour; // Létrehozunk egy új lebegõpontos változót ( tizedes törtet ) aminek a neve armour lesz
GetPlayerArmour(playerid, armour); // Lekérdezzük a játékos páncélját
new s[40]; // Létrehozunk egy új karakterláncot aminek hosszúsága 40 betû ( hogy egyszerûen fogalmazzak ) lesz
format(s, sizeof(s), \"SERVER: A te páncélod %0.f százalék\", armour); // Megformázzuk az üzenetet majd kiírjuk, hogy hány százalékon van a páncélja
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, s); // Elküldjük az üzenetet

 


Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerArmour
 

Ha helyesírási hiba van benne elnézést, de hajnali 1 van, s már én se koncentrálok olyan jól  :D Ha fordítási hibát találtok kérlek jelezzétek, remélem segíthettem vele  :).

255
Függvények / SetPlayerArmour
« Dátum: 2012. Augusztus 24. - 00:44:51 »
SetPlayerArmour
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével beállíthatjuk egy adott játékos páncéljának a mértékét.
Paraméterei
 
 ( playerid, Float:armour) 

 
playerid - Annak a játékosnak az ID-je ( azonosítószáma ) amelyiknek módosítani akarjuk a páncéljának az értékét.
Float:armour - Az új páncél összege amelyet szeretnénk adni a playernek, ezt lebegõpontos változóval ( angolul floatnak hívják, és ezt magyarosan mondva tizedes törtnek hívjuk ) tudjuk megoldani.
Visszatérési értéke
Ennek a funkciónak nincs speciális visszatérési értéke.
PéldaScript
 
if (strcmp(cmdtext, \"/armour\", true) == 0) // Ha a /armour parancs igaz ( true ) akkor --->
{
    SetPlayerArmour(playerid, 100.0); // ---> Beállítjuk a Player Páncélját 100-ra azaz teljesre.
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Páncélod teljesen feltöltve\"); // Elküldünk neki egy üzenetet
    return 1; // Visszatérünk
}

 


Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerArmour
 

Remélem segíthettem  ;)

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal