Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Rexii
31
« Dátum: 2012. Április 23. - 13:43:57 »
Sziasztok! Befejeztem a fizikus frakciót,ezért valami teljesen új,teljesen más fajtájú dologba kezdek! Ez egy Los Santosban játszódó TDM Mód lesz! Tartalma/zza eddig: -1080 sor -Autók betéve -Teleportok -Kiépített területek -Los Santosból kifele vezetõ utak lezárva -Skin választó - folyamatos javítás és bõvítés alatt -Kész Rendõrség -Kész Maffia hq -Kocsi lehívó parancs -/me parancs (javítás alatt) -/try parancs -/rules ->Szabályzat -/cmds -> parancsok listázása -Autó javítás -Groove Street Families - a Banda benne van a módban! -Bérgyilkos meló -Újabb mappolások, hq mappok -Pickupok betéve -Bérgyilkos HQ kimappolva -RCON adminoknak: Kocsi tuning -RCON adminoknak: Los Santosból kifele teleportok Információ: 2 db csapat áll harcban egymással: Maffia és Rendõrség Maffia: Hideg vérû, remete emberek,akikbe sûrûn beleköt a rendõrség,amit nem tûrnek, és nem nézik jó szemmel Rendõrség: Kötekedõ, törvénymániás alakok! És,ha minden igaz csinálni fogok még Gangstereket... Kérésem: Ha valaki tud jó maffiába illõ skineket adni, megköszönném! Szavazást nézzétek meg! Bõvítés várható! Eddig összesen bõvítve:
3 alkalommal
32
« Dátum: 2012. Április 20. - 21:25:13 »
Sziasztok! Nem sûrûn szoktam segítséget kérni,de igazán nagy bajban vagyok... A készülõ fizikus frakcióm nem ment zcmdben, ezért át kell írnom strcmp-re, amihez strtokot használok... Nem nagyon értem, ma kezdtem el tanulni, és jó leírást nem is találtam rá... Kérem,hogy valaki javítsa ki nekem ezt: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new idx; new cmd[256]; new params[128]; params = strtok(cmdtext, idx); cmd = strtok(cmdtext, idx); if(strcmp(cmd, \"/fizikusad\", true) == 0) { { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { new PID, name[MAX_PLAYER_NAME], rang; if(strln(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat /fizikusad <ID/Játékos név> <Rang>\"); if(PID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Rossz ID/Név\"); if(playerid == PID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Magadnak nem adhatsz fizikus jogot!\"); if(rang < 0 || rang > 7) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"A Rang csak 1-7 között lehet!\"); GetPlayerName(PID, name, MAX_PLAYER_NAME); format(rangfile, sizeof(rangfile), \"/fizrang/%s.ini\", name); if(!dini_Exists(rangfile)) { dini_Create(rangfile); dini_IntSet(rangfile, \"Rang\", rang); } SetPVarInt(PID, \"Fizikus\", Munka_Fizikus); SendClientMessage(PID, blue, \"Egy Admin kinevezett fizikusnak!\"); } return 1; } if(strcmp(cmd, \"/feltalal\", true) == 0) { { if(strln(params)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA:Használat: /feltalal <Név>\"); GetPlayerName(playerid, neve, MAX_PLAYER_NAME); format(Str, sizeof(Str), \"%s Fizikus feltalálta a/az %s-t!\", neve, feltalalt, Str); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, Str); GivePlayerMoney(playerid, 2550000); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/fizikusnaktanulok\", true) == 0) { { SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Felvettek a Tudomány Egyetemre!\"); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/vizsgaz\", true) == 0) { { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Szólj egy Adminnak hogy vizsgázni szeretnél!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"((Fizikus rangot fog adni,ha levizsgáztál!))\"); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/tesztkerdesek\", true) == 0) { { GivePlayerMoney(playerid, -50000); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kérdések:\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"1.Mûveltségi:fizikai/kémiai kérdés:Mi a víz képlete?\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"2.Kirõl nevezték el a Newton mértékegységet?\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"3.Ki a híres példaképe az egyetemnek?\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"4.OOC((Szabad e feltalálni dolgot,ha nem elérhetõ az adminisztrátor?))\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"5.Eddig feltalált dolgok?\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"6.Melyik híres fizikussal dolgozhatsz együtt?\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"7.Melyik híres fizikus tanult ezen az egyetemen?\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"8.Mûveltségi kérdés:Ki írta a Toldit?\"); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/tesztvalaszok\", true) == 0) { { GivePlayerMoney(playerid, -150000); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Válaszok:\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"1.H2O -> Hidrogén 2 Oxigén\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"2.Sir Isaac Newton\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"3.Sir Isaac Newton, Albert Einstein\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"4. OOC((Nem!))\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"5.Téglák,épületek,víz,áram,villanyberendezések\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"6.Sir Isaac Newton\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"7.Albert Einstein\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"8.Arany János\"); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/fc\", true) == 0) { { new Szoveg[128]; if(strln(params)) return SendClientMessage(playerid,0x00FF00,\"HIBA: /fc [szöveg]\"); GetPlayerName(playerid, neve, MAX_PLAYER_NAME); format(Szoveg, sizeof(Szoveg), \"*%s mondja(rádió): %s\", neve, Szoveg); SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA, Szoveg); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { new nev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(rangfile, sizeof(rangfile), \"/fizrang/%s.ini\", nev); if(dini_Exists(rangfile)) { new rang; rang = dini_Int(rangfile, \"Rang\"); if(rang == 1) return SetPVarInt(playerid, \"Tanuló\", 1 && SetPVarInt(playerid, \"Fizikus\", Munka_Fizikus)); if(rang == 2) return SetPVarInt(playerid, \"Feltaláló\", 1 && SetPVarInt(playerid, \"Fizikus\", Munka_Fizikus)); if(rang == 3) return SetPVarInt(playerid, \"Kémikus\", 1 && SetPVarInt(playerid, \"Fizikus\", Munka_Fizikus)); if(rang == 4) return SetPVarInt(playerid, \"Geológus\", 1 && SetPVarInt(playerid, \"Fizikus\", Munka_Fizikus)); if(rang == 5) return SetPVarInt(playerid, \"Biológus\", 1 && SetPVarInt(playerid, \"Fizikus\", Munka_Fizikus)); if(rang == 6) return SetPVarInt(playerid, \"AlbertEinstein\", 1 && SetPVarInt(playerid, \"Fizikus\", Munka_Fizikus)); if(rang == 7) return SetPVarInt(playerid, \"SirIsaacNewton\", 1 && SetPVarInt(playerid, \"Fizikus\", Munka_Fizikus)); } else { SetPVarInt(playerid, \"Fizikus\", Munka_Nincs); } return 1; } Ha lehet leírást is linkeljetek!Köszi!
33
« Dátum: 2012. Április 19. - 19:17:58 »
Szerintem lehetséges!
34
« Dátum: 2012. Április 18. - 14:36:36 »
Bõvítsd!
35
« Dátum: 2012. Április 16. - 19:59:39 »
Sziasztok! A SCRIPT ELKÉSZÜLT! BÕVÍTENI FOGOK!A rangok Dini includedal vannak megcsinálva! Gabor.. is segített a scriptelésben! Egy fizikus frakción dolgozok,mert már unom,hogy minden rp szerveren ugyan az van! Nem biztos hogy publikálni fogom! Az RP szerverek lényege az egyediség!!!Egyenlõre még nincs kész! Ötleteim: -Feltalálhat dolgokat,és különbözõ rangok lehetnének! Amiket feltalál a fõnökének be kell mutatni!Jelen esetben Sir Isaac Newton rangú playernek(leader) -Az egyetemet le kell tennie minden fizikusnak! -Fizikusok vizsgáztatása (Szerintem ez admin feladat lesz... , legalább is arra gondoltam) -Minden feltalálás rengeteg pénzt eredményez! -Csak admin jelenlétében találhatnak fel dolgokat!(Ez logisztikai szükséglet... Mert beírhatnak egyébként bármit...) Rupert ötletei: -Egyetem is lesz!Jó ötletnek tartom!Köszi az ötletet! -Fizikus úgymond \"alfrakciók\": geológus,biológus,kémikus További ötleteket várom! Akit érdekel PM-ben is megtalál! Ruperttel beszélek majd, az együtt való munkálkodásról Enigma Town RPG -ben nagy valószínûséggel meg fogjátok találni ezt a frakciót,ha elkészül! Publikálni NEM fogom! Változás: Enigma Town RPG nem fog létrejönni, ezért nem is lesz benne! Eddig kész vannak: -Rangok (Gabor.. segítségével) Info: Dini includedal csináltuk -Parancsok készen vannak, amit sajnos többször is át kellett írnom, mert zcmdvel nekem semmi nem mûködik,ezért strtokkal csinálom most. -Rangok száma: 7 -Rang Nevek: 1.Tanuló 2.Feltaláló 3.Kémikus 4.Geológus 5.Biológus 6.Albert Einstein 7.Sir Isaac Newton Egyetem bemappolva!Egy szigeten van,ahol van repülõtér is! Ott vizsgáztatnak az adminok minden playert! -Vizsgakérdések betéve! (Tudom,az elõbb azt írtam,hogy az adminok vizsgáztatnak... Ez így is van!Viszont a player el tudja olvasni a kérdéseket $50,000 értékében) -Válaszok betéve! (Itt el tudja olvasni a player a válaszokat... $150,000 az ára!Tisztában vagyok a hátrányával,hogy tudja olvasni a válaszokat vizsga közben,ezért kitaláltam,hogy az admin elveszi a player összes pénzét amíg vizsgáztat és a vizsga végén visszakapja!) -277 soros eddig a frakció! Szavazást nézzétek meg!
36
« Dátum: 2012. Április 11. - 17:00:13 »
Sziasztok! Tegnap óta lövésem nincs miért,de nem enged fel néhány RPG szerverre! \"The server didn\'t respond!Retrying..\" Ezt írja! De elég sok RP szervernél.Ilyen például: See RPG, Light Life Roleplay Kérlek titeket,ha tudtok segítsetek! Köszi! U.I.: A SA:MP-ot egyszer már újraraktam, és semmi változás!
37
« Dátum: 2012. Április 06. - 18:06:01 »
Sziasztok! Elkészítettem egy autószerelõ munkát,melyben segített nekem Fl0rian is! Remélem hasznát veszitek! #include <a_samp> #include <zcmd> #include < sscanf2 > #define Munka_Autoszerelo 1 #pragma tabsize 0 //==============================[ Munka felvétele ]=====================================// CMD:autosz(playerid, params[]) { SetPVarInt(playerid, \"Autoszerelo\", Munka_Autoszerelo); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Mától autószerelõként dolgozol!\"); return 1; } //===============================[ Benzin feltöltés ]=======================================// new Float:Benzin[MAX_VEHICLES]; CMD:feltoltbenzin(playerid,params[]) { for( new i = 0; i <MAX_VEHICLES; i++ ) { new Float:Pos[3]; GetVehiclePos(i,Pos[0],Pos[1],Pos[2]); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,Pos[0],Pos[1],Pos[2])) { Benzin = 100.0; SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Öntöttél az autóba még üzemanyagot!\"); break; } } return 1; } //===============================[ Jármû javítása ]=======================================// CMD:javit(playerid) { for( new i = 0; i <MAX_VEHICLES; i++ ) { new Float:Pos[3]; GetVehiclePos(i,Pos[0],Pos[1],Pos[2]); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,Pos[0],Pos[1],Pos[2])) { RepairVehicle(i); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Megjavítottad a jármûvet!Kaptál érte:$15000-t!\"); GivePlayerMoney(playerid,15000); break; } } return 1; } //===============================[ Kerékbilincs ]=======================================// new bool:KerekBilincsa[MAX_VEHICLES]; CMD:kerekbilincs(playerid) { for( new i = 0; i <MAX_VEHICLES; i++ ) { new Float:Pos[3]; GetVehiclePos(i,Pos[0],Pos[1],Pos[2]); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,Pos[0],Pos[1],Pos[2])) { KerekBilincsa = true; SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Feltetted a kerékbilincset!\"); break; } } return 1; } //===============================[ Kerékbilincs leszedése ]=================================// new bool:KerekBilincs[MAX_VEHICLES]; CMD:kble(playerid) { for( new i = 0; i <MAX_VEHICLES; i++ ) { new Float:Pos[3]; GetVehiclePos(i,Pos[0],Pos[1],Pos[2]); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,Pos[0],Pos[1],Pos[2])) { KerekBilincs = false; SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Levetted a kerékbilincset!\"); break; } } return 1; } new autoszerelothivott[MAX_PLAYERS]; //===============================[ Szerelõ kihívása ]=======================================// CMD:112(playerid, params[]) { new String[128]; new neve[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve)); format(String, sizeof(String),\"%s kihívta az autószerelõket! Hogy elfogadd a hívását: /elfogad %d\",neve,playerid); SendClientMessageToAll(0xAFAFAFAA, \"%s kihívta az autószerelõket!Ha a közelében vagy,vagy tudod merre ment,próbálj meg segíteni neki!\"); autoszerelothivott[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Autószerelõt hívtál, várj míg kiérnek!\"); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { SendClientMessage(i, 0x00FF00, String); } return 1; } //================================[ Autószerelõ chat ]=======================================// CMD:ac(playerid, params[]) { new Szoveg[128]; new Neve[MAX_PLAYER_NAME]; if(sscanf(params,\"s[128]\", Szoveg))return SendClientMessage(playerid,0x00FF00,\"HIBA: /ac [szöveg]\"); GetPlayerName(playerid, Neve, MAX_PLAYER_NAME); format(Szoveg, sizeof(Szoveg), \"*%s mondja(rádió): %s\", Neve, Szoveg); SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA, Szoveg); return 1; } //===========================[ Hívás fogadása /elfogad ]====================================// CMD:elfogad(playerid, params[]) { new id, String[128], String2[128], FogadottNeve[MAX_PLAYER_NAME], FogadoNeve[MAX_PLAYER_NAME], Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerName(playerid, FogadoNeve, sizeof(FogadoNeve)); if(sscanf(params, \"i\", id))return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"HIBA: /elfogad [iD]\"); { GetPlayerName(id, FogadottNeve, sizeof(FogadottNeve)); if(GetPVarInt(playerid, \"Autoszerelo\") == Munka_Autoszerelo) { if(autoszerelothivott[id] == 1) { GetPlayerPos(id, x, y, z); SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); format(String, sizeof(String), \"%s elfogadta a hívásod.\",FogadoNeve); format(String2, sizeof(String2),\"Elfogadtad %s hívását.\",FogadottNeve); SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, String); SendClientMessage(id, 0x00FF00, String2); } else SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Az illetõ nem hívott autószerelõt.\"); } else SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nem vagy autószerelõ\"); } return 1; } //============================[ Autószerelõ help ]==============================// CMD:ahelp(playerid,params[]) { SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"/112 <-> Autószerelõ kihívása!\"); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"/elfogad <-> Hívás elfogadása!\"); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"/ac <-> Autószerelõ chat! \"); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"/autosz <-> Munka felvétele! \"); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"/javit <-> Kocsi/Kamion megjavítása!\"); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"/feltoltbenzin <-> Benzin feltöltése!\"); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"/kerekbilincs <-> Kerékbilincs feltétele!\"); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"/kble <-> Kerékbilincs leszedése!\"); return 1; } Parancsok: /112 ->Szerelõ kihívás /elfogad ->Hívás fogadás /ac -> Autószerelõ chat (ha ez nálad az adminchat át lehet írni!) /autosz -> Munka vétel /javit ->Kocsi javítás /feltoltbenzin -> Üzemanyag feltöltés /kerekbilincs -> Kerékbilincs /kble ->Kerékbilincs leszedése Ha hibát találtok vagy felturbózási lehetõséget javasolnátok írjátok!Köszi! Használjátok egészséggel!
38
« Dátum: 2012. Április 06. - 17:58:02 »
Sziasztok! Készítettem egy kamionos munkát,remélem hasznát veszitek majd! Parancsok: /setkamion <-> Kamionos leszel /startmunka <-> Munka kezdés /folytatmunka <-> Anyagok kiszállítása,amit a startmunkánál felvettél /lead <-> Szállítmány leadása /stopmunka <-> Munka befejezése /sfbeviszem <-> San Fierroba viszed a szállítmányt több pénzért! /leadsf <-> Leadod a San Fierroba szánt rakományt! /kc <-> Kamionos chat #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #define Munka_Kamionos 1 #define Munka_Nincs 1 //============================[ Munkavétel ]=============================// CMD:setkamion(playerid, params[]) { SetPVarInt(playerid, \"Kamionos\", Munka_Kamionos); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Kamionos lettél!\"); return 1; } //=======================[ Munkakezdés ]===================================// CMD:startmunka(playerid, params[]) { if(GetPVarInt(playerid, \"Kamionos\") == Munka_Kamionos) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Elkezdted a munkát!Menj és vedd fel a szállítmányt!\"); SetPlayerCheckpoint(playerid, 1041.5366, -902.1572, 42.5155, 2.0); } else if(GetPVarInt(playerid, \"Kamionos\") == Munka_Nincs) { SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Nem vagy kamionos!\"); } return 1; } //======================[ Munka folytatás ]=================================// CMD:folytatmunka(playerid, params[]) { if(GetPVarInt(playerid, \"Kamionos\") == Munka_Kamionos) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Felvetted a szállítmányt!\"); SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Felvettél Dízelt és Ólommentes benzint!Vezess óvatosan!\"); SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Vidd ki a szállítmányt a térképeden jelölt helyre!\"); SetPlayerCheckpoint(playerid, 2732.4202, -1852.7104, 9.6027, 2.0); } else if(GetPVarInt(playerid, \"Kamionos\") == Munka_Nincs) { SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Nem vagy kamionos!\"); } return 1; } //=================================[ San Fierroba vitel ]===============================================// CMD:sfbeviszem(playerid, params[]) { if(GetPVarInt(playerid, \"Kamionos\") == Munka_Kamionos) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Felvetted a szállítmányt!\"); SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Felvettél Dízelt és Ólommentes benzint!Vezess óvatosan!\"); SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Vidd ki a szállítmányt a térképeden jelölt helyre!\"); SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Jelen esetben úgy döntöttél,hogy San Fierroba viszed!\"); SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Szép hosszú,sikeres utat kívánok!\"); SetPlayerCheckpoint(playerid, -2103.1917, 208.0761, 35.2732, 2.0); } else if(GetPVarInt(playerid, \"Kamionos\") == Munka_Nincs) { SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Nem vagy kamionos!\"); } return 1; } //=======================[ Érkezés ]=============================// CMD:lead(playerid, params[]) { if(GetPVarInt(playerid, \"Kamionos\") == Munka_Kamionos) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Leadtad a szállítmányt és kaptál $2000-t!\"); GivePlayerMoney(playerid,2000); } if(GetPVarInt(playerid, \"Kamionos\") == Munka_Nincs) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy kamionos!\"); } return 1; } //==========================[ Érkezés San Fierroba ]=================================// COMMAND:leadsf(playerid, params[]) { if(GetPVarInt(playerid, \"Kamionos\") == Munka_Kamionos) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Leadtad a szállítmányt és kaptál $13000-t!\"); GivePlayerMoney(playerid,13000); } if(GetPVarInt(playerid, \"Kamionos\") == Munka_Nincs) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy kamionos!\"); } return 1; } //==========================[ Munka befejezés ]================================// CMD:stopmunka(playerid, params[]) { if(GetPVarInt(playerid, \"Kamionos\") == Munka_Nincs) return SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Eddig sem voltál kamionos!\"); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Úgy döntöttél,hogy mára befejezted a munkát!\"); return 1; } //==============================[ Kamionos chat ]==========================================// CMD:kc(playerid, params[]) { new Szoveg[128], Neve[MAX_PLAYER_NAME]; if(sscanf(params,\"s[128]\", Szoveg))return SendClientMessage(playerid,0x00FF00,\"HIBA: /kc [szöveg]\"); GetPlayerName(playerid, Neve, MAX_PLAYER_NAME); format(Szoveg, sizeof(Szoveg), \"*%s mondja(rádió): %s\", Neve, Szoveg); SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA, Szoveg); return 1; } //==========================[ Help ]=====================================// CMD:khelp(playerid, params[]) { SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Kamionos munka parancsok: /setkamion <-> Kamionos leszel\"); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA,\"/startmunka <-> Munka kezdés\"); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA,\"/folytatmunka <-> Anyagok kiszállítása,amit a startmunkánál felvettél\"); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA,\"/lead <-> Szállítmány leadása\"); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA,\"/stopmunka <-> Munka befejezése\"); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA,\"/sfbeviszem <-> San Fierroba viszed a szállítmányt több pénzért!\"); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA,\"/leadsf <-> Leadod a San Fierroba szánt rakományt!\"); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA,\"/kc <-> Kamionos chat,CSAK KULTÚRÁLTAN!\"); return 1; } Elkészítésében segítséget nyújtott Gabor.. is! Ha hibát vesztek észre vagy esetleg van valami amivel fel lehetne turbózni kérlek írjatok! Köszi! Használjátok egészséggel!
39
« Dátum: 2012. Április 06. - 11:47:41 »
Sziasztok! Nem régiben írtam pár dolgot!Nos ez a pár dolog:OOC,IC chat,valamint RP név ellenõrzõt és /me parancsot! Mivel nekem nincs rájuk szükségem nektek adom! http://www.sa-mp.gportal.hu/gindex.php?pg=32926058 - Innen is van benne tartalom,tehát nem az egészet saját kezûleg írtam! Sablonnak használtam a megjegyzéseket, és amit nem tudtam onnan tettem bele!Ennyi tartalom van onnan és kész! OOC: #include <a_samp> public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/b\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(!cmdtext[3] || !cmdtext[4]) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /b Szöveg\"); new str[128], name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(str, 128, \"%s mondja OOC: %s\", name, cmdtext[3]); SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, str); return 1; } return 0; } RP név ellenõrzõ: #include <a_samp> stock CheckRpName(const name[]){ new length=strlen(name),ch; for(ch=0; ch<length; ch++) if(name[ch]) break; if(ch==(length+1)) return false; for(ch=0; ch<length; ch++) { if((ch>=2) && (ch<=(length-2))) { if((name[ch]>=\'a\')&&(name[ch]<=\'z\')||(name[ch]>=\'A\')&&(name[ch]<=\'Z\')||name[ch]==\'_\') {} else return false; } else { if(name[ch]==\'_\') return false; } } return true; } public OnPlayerConnect(playerid) { new player_name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,player_name,sizeof player_name); if(CheckRpName(player_name)) { } else { SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"A neved nem RP-s!\"); SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Így helyes:Vezetéknév_Keresztnév\"); Kick(playerid); } return 1; } * Rexii parancs: #include <a_samp> public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp(cmdtext, \"/me\", true, 3))//parancs { if(!cmdtext[3] || !cmdtext[4]) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /me [cselekvés]\"); new str[128], name[MAX_PLAYER_NAME];//változók GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));//neved lekérése format(str, 128, \"%s éppen %s\", name, cmdtext[3]); SendClientMessageToAll(0x1E84D7FF, str);//üzenet elküldése return 1; } return 0; } IC chat: public OnPlayerText(playerid, text[]) { new Float:x, Float:y, Float:z, str[200], name[MAX_PLAYERS];//tárolók for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)//összes játékosra vonatkozik { if(IsPlayerConnected(i)==1)//csatlakozás { GetPlayerPos(playerid, x, y, z);//lekérjük a saját pozíciónkat if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7, x, y, z))//ha a többiek a mi pozíciónk közelébe vannak { GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));//lekérjük a nevünket format(str, sizeof(str), \"%s mondja: %s\", name, text);//üzenet SendClientMessage(i, 0xFFFF00AA,str);//elküldjük a játékosoknak } } } return 0; } Nem töltöm fel sehova,másoljátok ki és illesszétek be egy új pawnoba! Ha hibát találtok írjátok kérlek! Használjátok egészséggel! Sziasztok!
40
« Dátum: 2012. Április 05. - 18:52:00 »
Sziasztok! Elkészítettem gyorsan egy FilterScriptet a részegségrõl! Különbözõ italokat lehet inni,és be tudtok rúgni! Parancsok: /bor -> Iszol egy üveg bort,rásegítessz a berúgásra!(Leggyengébb pia!) /vodka -> Iszol egy üveg vodkát,rásegítessz a berúgásra! /sor -> Iszol egy doboz sört!Rásegítessz a berúgásra! /palinka ->Iszol egy pálinkát,rásegítessz a berúgásra!(Leghatásosabb!) /reszeg -> Berúgsz /reszegoff -> Kikapcsolod a részeg módot Itt a pawno kód: #include <a_samp> #include <zcmd> CMD:bor(playerid, params[]) { SetPlayerDrunkLevel(playerid, GetPlayerDrunkLevel(playerid) +10000); SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Ittál egy üveg bort!Ha berúgtál:/reszegoff\"); return 1; } CMD:sor(playerid, params[]) { SetPlayerDrunkLevel(playerid, GetPlayerDrunkLevel(playerid) +30000); SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Ittál egy doboz sört!Ha berúgtál:/reszegoff\"); return 1; } CMD:vodka(playerid, params[]) { SetPlayerDrunkLevel(playerid, GetPlayerDrunkLevel(playerid) +20000); SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Ittál egy üveg Vodkát!Ha berúgtál:/reszegoff\"); return 1; } CMD:palinka(playerid, params[]) { SetPlayerDrunkLevel(playerid, GetPlayerDrunkLevel(playerid) +50000); SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Ittál egy üveg páleszt!Ha berúgtál:/reszegoff\"); return 1; } CMD:reszegoff(playerid, params[]) { SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0); SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Egy tartós,jó alvástól kijózanodtál!\"); return 1; } CMD:reszeg(playerid, params[]) { SetPlayerDrunkLevel(playerid, 50000); SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Na most aztán jól leittad magad!/reszegoff!\"); return 1; } Nem töltöm fel semmilyen honlapra,mert nem akarok gázt a számítógépemmel! Másoljátok ki ctrl + c,másoljátok be egy új pawnoba,ctrl + v! Nem teszteltem,de szerintem mûködik! Használjátok egészséggel!
41
« Dátum: 2012. Április 03. - 20:40:12 »
Sziasztok!Készítek éppen egy gamemodeot és segítséget szeretnék kérni tõletek abban,hogy hogyan készíthetnék /asay /asad és /adminad parancsot!A gamemodeban már benne van az LAdmin és ezekkel szeretném kiegészíteni,de az admin scriptekben nem jeleskedem,ezért szeretnék segítséget kérni tõletek!Azért szeretném kiegészíteni,hogy minél egyedibb legyen a gamemode!Ha megoldható és nem okoz senkinek sem problémát kérem segítsen! A parancsok funkciói: /admindad -> Admint adhat a tulajdonos a játékosnak /asad -> Admin segédet adhat a fõadmin a játékosnak, a célszemély ha kilép eltûnik! /asay -> Nos,itt arra gondoltam,hogy mi lenne ha ez attól lenne egyedi,ha jelzõket tennénk a nevek elé...Pl. így írna egy admin /asay-ba :<admin jelzõje> Admin <becenév>: Pl.: Segítõkész Admin Rexii: / Rangot jelezne: Scripter Rexii:, Mapper Tumite:! Szóval én ilyenekre gondoltam de ha adtok egy képletet az alapján is meg tudom csinálni,ha meg nem,úgyis írok!:D Köszönöm a figyelmet! Kérlek,ha tudsz segíts!
42
« Dátum: 2012. Március 30. - 19:46:39 »
Azt javaslom vegyél fel scripter(eke)t, azok tudnak segíteni!
43
« Dátum: 2012. Március 30. - 18:35:03 »
Sziasztok!Pár napja készítettem el az elsõ scriptemet,ami csak gyakorlásra kellett,teljesen mûködõképes! Felteszem nektek ide,kezdõknek biztosan sokat segít mintaként! //Fegyverad script! Készítette:Rexii //Ha használod a scriptet,kérlek tüntesd fel a nevem! #include <a_samp> public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n -----------------------------\"); print(\" Fegyverad script betöltve By:Rexi\"); print(\"\\n -----------------------------\"); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/fegyverad\", cmdtext, true, 10) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid,24,10000); GivePlayerWeapon(playerid,26,10000); GivePlayerWeapon(playerid,28,10000); GivePlayerWeapon(playerid,31,10000); SetPlayerHealth(playerid,100); SetPlayerArmour(playerid,100); return 1; } return 0; } public OnFilterScriptExit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" A script offolt!\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } Ezeket a fegyvereket kapod meg: Uzi, Desert eagle, M4, Sawn-off shotgun Használjátok egészséggel! Sziasztok!
|