Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Rexii

Oldalak: 1 2 [3]
31
Készülõ munkák / [GameMode]LSTDM
« Dátum: 2012. Április 23. - 13:43:57 »
Sziasztok!
Befejeztem a fizikus frakciót,ezért valami teljesen új,teljesen más fajtájú dologba kezdek!
Ez egy Los Santosban játszódó TDM Mód lesz!
Tartalma/zza eddig:
-1080 sor
-Autók betéve
-Teleportok
-Kiépített területek
-Los Santosból kifele vezetõ utak lezárva
-Skin választó - folyamatos javítás és bõvítés alatt
-Kész Rendõrség
-Kész Maffia hq
-Kocsi lehívó parancs
-/me parancs (javítás alatt)
-/try parancs
-/rules ->Szabályzat
-/cmds -> parancsok listázása
-Autó javítás
-Groove Street Families - a Banda benne van a módban!
-Bérgyilkos meló
-Újabb mappolások, hq mappok
-Pickupok betéve
-Bérgyilkos HQ kimappolva
-RCON adminoknak: Kocsi tuning
-RCON adminoknak: Los Santosból kifele teleportok
Információ:
2 db csapat áll harcban egymással: Maffia és Rendõrség
Maffia: Hideg vérû, remete emberek,akikbe sûrûn beleköt a rendõrség,amit nem tûrnek, és nem nézik jó szemmel
Rendõrség: Kötekedõ, törvénymániás alakok!
És,ha minden igaz csinálni fogok még Gangstereket...
Kérésem:
Ha valaki tud jó maffiába illõ skineket adni, megköszönném!
Szavazást nézzétek meg!
Bõvítés várható!
Eddig összesen bõvítve:

3 alkalommal

32
Segítségkérés / Strtok
« Dátum: 2012. Április 20. - 21:25:13 »
Sziasztok!
Nem sûrûn szoktam segítséget kérni,de igazán nagy bajban vagyok...
A készülõ fizikus frakcióm nem ment zcmdben, ezért át kell írnom strcmp-re, amihez strtokot használok...
Nem nagyon értem, ma kezdtem el tanulni, és jó leírást nem is találtam rá...
Kérem,hogy valaki javítsa ki nekem ezt:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new idx;
new cmd[256];
new params[128];
params = strtok(cmdtext, idx);
cmd = strtok(cmdtext, idx);
if(strcmp(cmd, \"/fizikusad\", true) == 0) {
{
     if(IsPlayerAdmin(playerid))
     {
     
new PID, name[MAX_PLAYER_NAME], rang;
if(strln(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat /fizikusad <ID/Játékos név> <Rang>\");
        if(PID == INVALID_PLAYER_ID)  return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Rossz ID/Név\");
        if(playerid == PID)  return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Magadnak nem adhatsz fizikus jogot!\");
        if(rang < 0 || rang > 7) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"A Rang csak 1-7 között lehet!\");
        
        GetPlayerName(PID, name, MAX_PLAYER_NAME);
        
        format(rangfile, sizeof(rangfile), \"/fizrang/%s.ini\", name);
        if(!dini_Exists(rangfile))
        {
            dini_Create(rangfile);
            dini_IntSet(rangfile, \"Rang\", rang);
}
        
SetPVarInt(PID, \"Fizikus\", Munka_Fizikus);
SendClientMessage(PID, blue, \"Egy Admin kinevezett fizikusnak!\");
     }
     return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/feltalal\", true) == 0) {
{
    if(strln(params)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA:Használat: /feltalal <Név>\");
   
    GetPlayerName(playerid, neve, MAX_PLAYER_NAME);
format(Str, sizeof(Str), \"%s Fizikus feltalálta a/az %s-t!\", neve, feltalalt, Str);
    SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, Str);
    GivePlayerMoney(playerid, 2550000);
        return 1;
}
 
if(strcmp(cmd, \"/fizikusnaktanulok\", true) == 0) {
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Felvettek a Tudomány Egyetemre!\");
return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/vizsgaz\", true) == 0) {
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Szólj egy Adminnak hogy vizsgázni szeretnél!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"((Fizikus rangot fog adni,ha levizsgáztál!))\");
return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/tesztkerdesek\", true) == 0) {
{
GivePlayerMoney(playerid, -50000);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kérdések:\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"1.Mûveltségi:fizikai/kémiai kérdés:Mi a víz képlete?\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"2.Kirõl nevezték el a Newton mértékegységet?\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"3.Ki a híres példaképe az egyetemnek?\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"4.OOC((Szabad e feltalálni dolgot,ha nem elérhetõ az adminisztrátor?))\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"5.Eddig feltalált dolgok?\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"6.Melyik híres fizikussal dolgozhatsz együtt?\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"7.Melyik híres fizikus tanult ezen az egyetemen?\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"8.Mûveltségi kérdés:Ki írta a Toldit?\");
return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/tesztvalaszok\", true) == 0) {
{
GivePlayerMoney(playerid, -150000);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Válaszok:\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"1.H2O -> Hidrogén 2 Oxigén\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"2.Sir Isaac Newton\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"3.Sir Isaac Newton, Albert Einstein\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"4. OOC((Nem!))\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"5.Téglák,épületek,víz,áram,villanyberendezések\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"6.Sir Isaac Newton\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"7.Albert Einstein\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"8.Arany János\");
    return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/fc\", true) == 0) {
{
    new Szoveg[128];
    if(strln(params)) return SendClientMessage(playerid,0x00FF00,\"HIBA: /fc [szöveg]\");
    GetPlayerName(playerid, neve, MAX_PLAYER_NAME);
    format(Szoveg, sizeof(Szoveg), \"*%s mondja(rádió): %s\", neve, Szoveg);
    SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA, Szoveg);
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(rangfile, sizeof(rangfile), \"/fizrang/%s.ini\", nev);
if(dini_Exists(rangfile))
    {
                new rang;
                rang = dini_Int(rangfile, \"Rang\");
                if(rang == 1) return SetPVarInt(playerid, \"Tanuló\", 1 && SetPVarInt(playerid, \"Fizikus\", Munka_Fizikus));
                if(rang == 2) return SetPVarInt(playerid, \"Feltaláló\", 1 && SetPVarInt(playerid, \"Fizikus\", Munka_Fizikus));
                if(rang == 3) return SetPVarInt(playerid, \"Kémikus\", 1 && SetPVarInt(playerid, \"Fizikus\", Munka_Fizikus));
                if(rang == 4) return SetPVarInt(playerid, \"Geológus\", 1 && SetPVarInt(playerid, \"Fizikus\", Munka_Fizikus));
                if(rang == 5) return SetPVarInt(playerid, \"Biológus\", 1 && SetPVarInt(playerid, \"Fizikus\", Munka_Fizikus));
                if(rang == 6) return SetPVarInt(playerid, \"AlbertEinstein\", 1 && SetPVarInt(playerid, \"Fizikus\", Munka_Fizikus));
                if(rang == 7) return SetPVarInt(playerid, \"SirIsaacNewton\", 1 && SetPVarInt(playerid, \"Fizikus\", Munka_Fizikus));
}
else
{
                SetPVarInt(playerid, \"Fizikus\", Munka_Nincs);
}
return 1;
}

 
Ha lehet leírást is linkeljetek!Köszi!

33
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:admin login
« Dátum: 2012. Április 19. - 19:17:58 »
Szerintem lehetséges!

34
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Séta script
« Dátum: 2012. Április 18. - 14:36:36 »
Bõvítsd!

35
Készülõ munkák / Filterscript: Fizikus frakció
« Dátum: 2012. Április 16. - 19:59:39 »
Sziasztok!
A SCRIPT ELKÉSZÜLT! BÕVÍTENI FOGOK!
A rangok Dini includedal vannak megcsinálva!
Gabor.. is segített a scriptelésben!
Egy fizikus frakción dolgozok,mert már unom,hogy minden rp szerveren ugyan az van!
Nem biztos hogy publikálni fogom!
Az RP szerverek lényege az egyediség!!!
Egyenlõre még nincs kész!
Ötleteim:
-Feltalálhat dolgokat,és különbözõ rangok lehetnének!
Amiket feltalál a fõnökének be kell mutatni!Jelen esetben Sir Isaac Newton rangú playernek(leader)
-Az egyetemet le kell tennie minden fizikusnak!
-Fizikusok vizsgáztatása (Szerintem ez admin feladat lesz... , legalább is arra gondoltam)
-Minden feltalálás rengeteg pénzt eredményez!
-Csak admin jelenlétében találhatnak fel dolgokat!(Ez logisztikai szükséglet... Mert beírhatnak egyébként bármit...)
Rupert ötletei:
-Egyetem is lesz!Jó ötletnek tartom!Köszi az ötletet!
-Fizikus úgymond \"alfrakciók\": geológus,biológus,kémikus
További ötleteket várom!
Akit érdekel PM-ben is megtalál!
Ruperttel beszélek majd, az együtt való munkálkodásról :D
Enigma Town RPG -ben nagy valószínûséggel meg fogjátok találni ezt a frakciót,ha elkészül!
Publikálni NEM fogom!
Változás: Enigma Town RPG nem fog létrejönni, ezért nem is lesz benne!
Eddig kész vannak:
-Rangok (Gabor.. segítségével) Info: Dini includedal csináltuk
-Parancsok készen vannak, amit sajnos többször is át kellett írnom,
mert zcmdvel nekem semmi nem mûködik,ezért strtokkal csinálom most.
-Rangok száma: 7
-Rang Nevek:
1.Tanuló
2.Feltaláló
3.Kémikus
4.Geológus
5.Biológus
6.Albert Einstein
7.Sir Isaac Newton
Egyetem bemappolva!Egy szigeten van,ahol van repülõtér is!
Ott vizsgáztatnak az adminok minden playert!
-Vizsgakérdések betéve! (Tudom,az elõbb azt írtam,hogy az adminok vizsgáztatnak... Ez így is van!Viszont a player el tudja olvasni a kérdéseket $50,000 értékében)
-Válaszok betéve! (Itt el tudja olvasni a player a válaszokat... $150,000 az ára!Tisztában vagyok a hátrányával,hogy tudja olvasni a válaszokat vizsga közben,ezért kitaláltam,hogy az admin elveszi a player összes pénzét amíg vizsgáztat és a vizsga végén visszakapja!)
-277 soros eddig a frakció!
Szavazást nézzétek meg!

36
Segítségkérés / SA:MP Connect probléma
« Dátum: 2012. Április 11. - 17:00:13 »
Sziasztok!
Tegnap óta lövésem nincs miért,de nem enged fel néhány RPG szerverre!
\"The server didn\'t respond!Retrying..\" Ezt írja!
De elég sok RP szervernél.Ilyen például: See RPG, Light Life Roleplay
Kérlek titeket,ha tudtok segítsetek!
Köszi!
U.I.: A SA:MP-ot egyszer már újraraktam, és semmi változás!

37
SA-MP: Szerverfejlesztés / Autószerelõ munka
« Dátum: 2012. Április 06. - 18:06:01 »
Sziasztok!
Elkészítettem egy autószerelõ munkát,melyben segített nekem Fl0rian is!
Remélem hasznát veszitek!
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include < sscanf2 >
#define Munka_Autoszerelo 1
#pragma tabsize 0
 
//==============================[ Munka felvétele ]=====================================//
CMD:autosz(playerid, params[])
{
SetPVarInt(playerid, \"Autoszerelo\", Munka_Autoszerelo);
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Mától autószerelõként dolgozol!\");
return 1;
}
//===============================[ Benzin feltöltés ]=======================================//
new Float:Benzin[MAX_VEHICLES];
CMD:feltoltbenzin(playerid,params[])
{
for( new i = 0; i <MAX_VEHICLES; i++ )
{
        new Float:Pos[3];
        GetVehiclePos(i,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,Pos[0],Pos[1],Pos[2]))
        {
         Benzin = 100.0;
         SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Öntöttél az autóba még üzemanyagot!\");
         break;
         }
}
return 1;
}
//===============================[ Jármû javítása   ]=======================================//
CMD:javit(playerid)
{
for( new i = 0; i <MAX_VEHICLES; i++ )
{
        new Float:Pos[3];
        GetVehiclePos(i,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,Pos[0],Pos[1],Pos[2]))
        {
         RepairVehicle(i);
         SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Megjavítottad a jármûvet!Kaptál érte:$15000-t!\");
         GivePlayerMoney(playerid,15000);
         break;
         }
}
return 1;
}
//===============================[ Kerékbilincs     ]=======================================//
new bool:KerekBilincsa[MAX_VEHICLES];
CMD:kerekbilincs(playerid)
{
for( new i = 0; i <MAX_VEHICLES; i++ )
{
        new Float:Pos[3];
        GetVehiclePos(i,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,Pos[0],Pos[1],Pos[2]))
        {
         KerekBilincsa = true;
         SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Feltetted a kerékbilincset!\");
         break;
         }
}
return 1;
}
//===============================[ Kerékbilincs leszedése ]=================================//
new bool:KerekBilincs[MAX_VEHICLES];
CMD:kble(playerid)
{
for( new i = 0; i <MAX_VEHICLES; i++ )
{
        new Float:Pos[3];
        GetVehiclePos(i,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,Pos[0],Pos[1],Pos[2]))
        {
         KerekBilincs = false;
         SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Levetted a kerékbilincset!\");
         break;
         }
}
return 1;
}
new autoszerelothivott[MAX_PLAYERS];
//===============================[ Szerelõ kihívása ]=======================================//
CMD:112(playerid, params[])
{
new String[128];
new neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
format(String, sizeof(String),\"%s kihívta az autószerelõket! Hogy elfogadd a hívását: /elfogad %d\",neve,playerid);
SendClientMessageToAll(0xAFAFAFAA, \"%s kihívta az autószerelõket!Ha a közelében vagy,vagy tudod merre ment,próbálj meg segíteni neki!\");
autoszerelothivott[playerid] = 1;
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Autószerelõt hívtál, várj míg kiérnek!\");
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   SendClientMessage(i, 0x00FF00, String);
}
return 1;
}
//================================[ Autószerelõ chat ]=======================================//
CMD:ac(playerid, params[])
{
    new Szoveg[128];
    new Neve[MAX_PLAYER_NAME];
    if(sscanf(params,\"s[128]\", Szoveg))return SendClientMessage(playerid,0x00FF00,\"HIBA: /ac [szöveg]\");
    GetPlayerName(playerid, Neve, MAX_PLAYER_NAME);
    format(Szoveg, sizeof(Szoveg), \"*%s mondja(rádió): %s\", Neve, Szoveg);
    SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA, Szoveg);
    return 1;
}
//===========================[ Hívás fogadása /elfogad ]====================================//
CMD:elfogad(playerid, params[])
{
new
id,
String[128],
String2[128],
FogadottNeve[MAX_PLAYER_NAME],
FogadoNeve[MAX_PLAYER_NAME],
Float:x,
Float:y,
Float:z;
GetPlayerName(playerid, FogadoNeve, sizeof(FogadoNeve));
if(sscanf(params, \"i\", id))return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"HIBA: /elfogad [iD]\");
{
GetPlayerName(id, FogadottNeve, sizeof(FogadottNeve));
if(GetPVarInt(playerid, \"Autoszerelo\") == Munka_Autoszerelo)
{
if(autoszerelothivott[id] == 1)
{
      GetPlayerPos(id, x, y, z);
   SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0);
   format(String, sizeof(String), \"%s elfogadta a hívásod.\",FogadoNeve);
   format(String2, sizeof(String2),\"Elfogadtad %s hívását.\",FogadottNeve);
   SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, String);
   SendClientMessage(id, 0x00FF00, String2);
}
else SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Az illetõ nem hívott autószerelõt.\");
}
else SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nem vagy autószerelõ\");
}
return 1;
}
//============================[ Autószerelõ help ]==============================//
CMD:ahelp(playerid,params[])
{
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"/112 <-> Autószerelõ kihívása!\");
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"/elfogad <-> Hívás elfogadása!\");
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"/ac <-> Autószerelõ chat! \");
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"/autosz <-> Munka felvétele! \");
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"/javit <-> Kocsi/Kamion megjavítása!\");
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"/feltoltbenzin <-> Benzin feltöltése!\");
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"/kerekbilincs <-> Kerékbilincs feltétele!\");
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"/kble <-> Kerékbilincs leszedése!\");
return 1;
}

 
Parancsok:
/112 ->Szerelõ kihívás
/elfogad ->Hívás fogadás
/ac -> Autószerelõ chat (ha ez nálad az adminchat át lehet írni!)
/autosz -> Munka vétel
/javit ->Kocsi javítás
/feltoltbenzin -> Üzemanyag feltöltés
/kerekbilincs -> Kerékbilincs
/kble ->Kerékbilincs leszedése
Ha hibát találtok vagy felturbózási lehetõséget javasolnátok írjátok!Köszi!
Használjátok egészséggel!

38
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kamionos munka
« Dátum: 2012. Április 06. - 17:58:02 »
Sziasztok!
Készítettem egy kamionos munkát,remélem hasznát veszitek majd!
Parancsok: /setkamion <-> Kamionos leszel
/startmunka <-> Munka kezdés
/folytatmunka <-> Anyagok kiszállítása,amit a startmunkánál felvettél
/lead <-> Szállítmány leadása
/stopmunka <-> Munka befejezése
/sfbeviszem <-> San Fierroba viszed a szállítmányt több pénzért!
/leadsf <-> Leadod a San Fierroba szánt rakományt!
/kc <-> Kamionos chat
 
 #include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define Munka_Kamionos 1
#define Munka_Nincs 1
//============================[ Munkavétel ]=============================//
CMD:setkamion(playerid, params[])
{
          SetPVarInt(playerid, \"Kamionos\", Munka_Kamionos);
         SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA,  \"Kamionos lettél!\");
         return 1;
}
//=======================[ Munkakezdés ]===================================//
CMD:startmunka(playerid, params[])
{
    if(GetPVarInt(playerid, \"Kamionos\") == Munka_Kamionos)
    {
        SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Elkezdted a munkát!Menj és vedd fel a szállítmányt!\");
        SetPlayerCheckpoint(playerid, 1041.5366, -902.1572, 42.5155, 2.0);
    }
    else if(GetPVarInt(playerid, \"Kamionos\") == Munka_Nincs)
    {
        SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Nem vagy kamionos!\");
    }
    return 1;
}
//======================[ Munka folytatás ]=================================//
CMD:folytatmunka(playerid, params[])
{
    if(GetPVarInt(playerid, \"Kamionos\") == Munka_Kamionos)
    {
      SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Felvetted a szállítmányt!\");
      SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Felvettél Dízelt és Ólommentes benzint!Vezess óvatosan!\");
      SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Vidd ki a szállítmányt a térképeden jelölt helyre!\");
      SetPlayerCheckpoint(playerid, 2732.4202, -1852.7104, 9.6027, 2.0);
    }
      else if(GetPVarInt(playerid, \"Kamionos\") == Munka_Nincs)
      {
       SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Nem vagy kamionos!\");
}
return 1;
}
//=================================[ San Fierroba vitel ]===============================================//
CMD:sfbeviszem(playerid, params[])
{
    if(GetPVarInt(playerid, \"Kamionos\") == Munka_Kamionos)
    {
      SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Felvetted a szállítmányt!\");
      SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Felvettél Dízelt és Ólommentes benzint!Vezess óvatosan!\");
      SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Vidd ki a szállítmányt a térképeden jelölt helyre!\");
      SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Jelen esetben úgy döntöttél,hogy San Fierroba viszed!\");
      SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Szép hosszú,sikeres utat kívánok!\");
      SetPlayerCheckpoint(playerid, -2103.1917,  208.0761,  35.2732, 2.0);
    }
      else if(GetPVarInt(playerid, \"Kamionos\") == Munka_Nincs)
      {
       SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Nem vagy kamionos!\");
}
return 1;
}
//=======================[ Érkezés ]=============================//
CMD:lead(playerid, params[])
{
    if(GetPVarInt(playerid, \"Kamionos\") == Munka_Kamionos)
    {
        SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Leadtad a szállítmányt és kaptál $2000-t!\");
        GivePlayerMoney(playerid,2000);
}
    if(GetPVarInt(playerid, \"Kamionos\") == Munka_Nincs)
{
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy kamionos!\");
}
return 1;
}
//==========================[ Érkezés San Fierroba ]=================================//
COMMAND:leadsf(playerid, params[])
{
    if(GetPVarInt(playerid, \"Kamionos\") == Munka_Kamionos)
    {
        SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Leadtad a szállítmányt és kaptál $13000-t!\");
        GivePlayerMoney(playerid,13000);
}
    if(GetPVarInt(playerid, \"Kamionos\") == Munka_Nincs)
{
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy kamionos!\");
}
return 1;
}
//==========================[ Munka befejezés ]================================//
CMD:stopmunka(playerid, params[])
{
    if(GetPVarInt(playerid, \"Kamionos\") == Munka_Nincs) return SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Eddig sem voltál kamionos!\");
   
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Úgy döntöttél,hogy mára befejezted a munkát!\");
return 1;
}
//==============================[ Kamionos chat ]==========================================//
CMD:kc(playerid, params[])
{
    new
          Szoveg[128],
          Neve[MAX_PLAYER_NAME];
    if(sscanf(params,\"s[128]\", Szoveg))return SendClientMessage(playerid,0x00FF00,\"HIBA: /kc [szöveg]\");
    GetPlayerName(playerid, Neve, MAX_PLAYER_NAME);
    format(Szoveg, sizeof(Szoveg), \"*%s mondja(rádió): %s\", Neve, Szoveg);
    SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA, Szoveg);
    return 1;
}
//==========================[ Help ]=====================================//
CMD:khelp(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Kamionos munka parancsok: /setkamion <-> Kamionos leszel\");
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA,\"/startmunka <-> Munka kezdés\");
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA,\"/folytatmunka <-> Anyagok kiszállítása,amit a startmunkánál felvettél\");
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA,\"/lead <-> Szállítmány leadása\");
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA,\"/stopmunka <-> Munka befejezése\");
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA,\"/sfbeviszem <-> San Fierroba viszed a szállítmányt több pénzért!\");
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA,\"/leadsf <-> Leadod a San Fierroba szánt rakományt!\");
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA,\"/kc <-> Kamionos chat,CSAK KULTÚRÁLTAN!\");
return 1;
}

 
Elkészítésében segítséget nyújtott Gabor.. is!
Ha hibát vesztek észre vagy esetleg van valami amivel fel lehetne turbózni kérlek írjatok!
Köszi!
Használjátok egészséggel!

39
SA-MP: Szerverfejlesztés / RP chatek
« Dátum: 2012. Április 06. - 11:47:41 »
Sziasztok!
Nem régiben írtam pár dolgot!Nos ez a pár dolog:OOC,IC chat,valamint RP név ellenõrzõt és /me parancsot!
Mivel nekem nincs rájuk szükségem nektek adom!
http://www.sa-mp.gportal.hu/gindex.php?pg=32926058 - Innen is van benne tartalom,tehát nem az egészet saját kezûleg írtam! Sablonnak használtam a megjegyzéseket, és amit nem tudtam onnan tettem bele!Ennyi tartalom van onnan és kész!
OOC:
 
#include <a_samp>
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/b\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(!cmdtext[3] || !cmdtext[4]) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /b Szöveg\");
new str[128], name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(str, 128, \"%s mondja OOC: %s\", name, cmdtext[3]);
SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, str);
return 1;
}
return 0;
}

 
RP név ellenõrzõ:
 
#include <a_samp>
stock CheckRpName(const name[]){
        new length=strlen(name),ch;
        for(ch=0; ch<length; ch++) if(name[ch]) break;
        if(ch==(length+1)) return false;
        for(ch=0; ch<length; ch++) {
                if((ch>=2) && (ch<=(length-2))) {
                        if((name[ch]>=\'a\')&&(name[ch]<=\'z\')||(name[ch]>=\'A\')&&(name[ch]<=\'Z\')||name[ch]==\'_\') {}
                        else return false;
                }
                else {
                    if(name[ch]==\'_\') return false;
                }
        }
        return true;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        new player_name[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid,player_name,sizeof player_name);
        if(CheckRpName(player_name)) { }
        else {
                SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"A neved nem RP-s!\");
                SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Így helyes:Vezetéknév_Keresztnév\");
                Kick(playerid);
        }
        return 1;
}

 
* Rexii parancs:

#include <a_samp>
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/me\", true, 3))//parancs
{
if(!cmdtext[3] || !cmdtext[4]) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /me [cselekvés]\");
new str[128], name[MAX_PLAYER_NAME];//változók
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));//neved lekérése
format(str, 128, \"%s éppen %s\", name, cmdtext[3]);
SendClientMessageToAll(0x1E84D7FF, str);//üzenet elküldése
return 1;
}
return 0;
}

 
IC chat:
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
                new Float:x, Float:y, Float:z, str[200], name[MAX_PLAYERS];//tárolók
                for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)//összes játékosra vonatkozik
                {
                    if(IsPlayerConnected(i)==1)//csatlakozás
                    {
                                GetPlayerPos(playerid, x, y, z);//lekérjük a saját pozíciónkat
                                if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7, x, y, z))//ha a többiek a mi pozíciónk közelébe vannak
                                {
                                        GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));//lekérjük a nevünket
                                        format(str, sizeof(str), \"%s mondja: %s\", name, text);//üzenet
                                        SendClientMessage(i, 0xFFFF00AA,str);//elküldjük a játékosoknak
                                }
                        }
                }
                return 0;
}

 
Nem töltöm fel sehova,másoljátok ki és illesszétek be egy új pawnoba!
Ha hibát találtok írjátok kérlek!
Használjátok egészséggel!
Sziasztok!

40
SA-MP: Szerverfejlesztés / Részegeskedés
« Dátum: 2012. Április 05. - 18:52:00 »
Sziasztok!
Elkészítettem gyorsan egy FilterScriptet a részegségrõl!
Különbözõ italokat lehet inni,és be tudtok rúgni!
Parancsok:
/bor -> Iszol egy üveg bort,rásegítessz a berúgásra!(Leggyengébb pia!)
/vodka -> Iszol egy üveg vodkát,rásegítessz a berúgásra!
/sor -> Iszol egy doboz sört!Rásegítessz a berúgásra!
/palinka ->Iszol egy pálinkát,rásegítessz a berúgásra!(Leghatásosabb!)
/reszeg -> Berúgsz
/reszegoff -> Kikapcsolod a részeg módot
Itt a pawno kód:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
CMD:bor(playerid, params[])
{
SetPlayerDrunkLevel(playerid, GetPlayerDrunkLevel(playerid) +10000);
SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Ittál egy üveg bort!Ha berúgtál:/reszegoff\");
return 1;
}
CMD:sor(playerid, params[])
{
SetPlayerDrunkLevel(playerid, GetPlayerDrunkLevel(playerid) +30000);
SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Ittál egy doboz sört!Ha berúgtál:/reszegoff\");
return 1;
}
CMD:vodka(playerid, params[])
{
SetPlayerDrunkLevel(playerid, GetPlayerDrunkLevel(playerid) +20000);
SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Ittál egy üveg Vodkát!Ha berúgtál:/reszegoff\");
return 1;
}
CMD:palinka(playerid, params[])
{
SetPlayerDrunkLevel(playerid, GetPlayerDrunkLevel(playerid) +50000);
SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Ittál egy üveg páleszt!Ha berúgtál:/reszegoff\");
return 1;
}
CMD:reszegoff(playerid, params[])
{
SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Egy tartós,jó alvástól kijózanodtál!\");
return 1;
}
CMD:reszeg(playerid, params[])
{
SetPlayerDrunkLevel(playerid, 50000);
SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Na most aztán jól leittad magad!/reszegoff!\");
return 1;
}

 
Nem töltöm fel semmilyen honlapra,mert nem akarok gázt a számítógépemmel!
Másoljátok ki ctrl + c,másoljátok be egy új pawnoba,ctrl + v!
Nem teszteltem,de szerintem mûködik!
Használjátok egészséggel!

41
Sziasztok!Készítek éppen egy gamemodeot és segítséget szeretnék kérni tõletek abban,hogy hogyan készíthetnék /asay /asad és /adminad parancsot!A gamemodeban már benne van az LAdmin és ezekkel szeretném kiegészíteni,de az admin scriptekben nem jeleskedem,ezért szeretnék segítséget kérni tõletek!Azért szeretném kiegészíteni,hogy minél egyedibb legyen a gamemode!Ha megoldható és nem okoz senkinek sem problémát kérem segítsen!
A parancsok funkciói:
/admindad -> Admint adhat a tulajdonos a játékosnak
/asad -> Admin segédet adhat a fõadmin a játékosnak, a célszemély ha kilép eltûnik!
/asay -> Nos,itt arra gondoltam,hogy mi lenne ha ez attól lenne egyedi,ha jelzõket tennénk a nevek elé...Pl. így írna egy admin /asay-ba :<admin jelzõje> Admin <becenév>:  Pl.: Segítõkész Admin Rexii: / Rangot jelezne: Scripter Rexii:, Mapper Tumite:! Szóval én ilyenekre gondoltam de ha adtok egy képletet az alapján is meg tudom csinálni,ha meg nem,úgyis írok!:D
Köszönöm a figyelmet!
Kérlek,ha tudsz segíts!

42
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Jogsi mutatás
« Dátum: 2012. Március 30. - 19:46:39 »
Azt javaslom vegyél fel scripter(eke)t, azok tudnak segíteni!

43
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fegyver ad script
« Dátum: 2012. Március 30. - 18:35:03 »
Sziasztok!Pár napja készítettem el az elsõ scriptemet,ami csak gyakorlásra kellett,teljesen mûködõképes!
Felteszem nektek ide,kezdõknek biztosan sokat segít mintaként!
 
//Fegyverad script! Készítette:Rexii
//Ha használod a scriptet,kérlek tüntesd fel a nevem!
#include <a_samp>
 
public OnFilterScriptInit()
{
   print(\"\\n -----------------------------\");
   print(\" Fegyverad script betöltve By:Rexi\");
   print(\"\\n -----------------------------\");
   return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if (strcmp(\"/fegyverad\", cmdtext, true, 10) == 0)
   {
   GivePlayerWeapon(playerid,24,10000);
   GivePlayerWeapon(playerid,26,10000);
   GivePlayerWeapon(playerid,28,10000);
   GivePlayerWeapon(playerid,31,10000);
   SetPlayerHealth(playerid,100);
   SetPlayerArmour(playerid,100);
   return 1;
   }
   return 0;
}
public OnFilterScriptExit()
{
   print(\"\\n--------------------------------------\");
   print(\" A script offolt!\");
   print(\"--------------------------------------\\n\");
   return 1;
}

 
Ezeket a fegyvereket kapod meg: Uzi, Desert eagle, M4, Sawn-off shotgun
Használjátok egészséggel!
Sziasztok!

Oldalak: 1 2 [3]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal