Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Chad12341

Oldalak: 1 [2]
16
Segítségkérés / gate-system
« Dátum: 2016. November 21. - 08:28:42 »
Sziasztok, a gate systemmel lenne egy kis probléma hogyha elindítom a scriptet akkor ugye lekéne kérje a kapukat sql-ből, de ez nem sikerül neki mert bedob ilyen errort: attempt to index field \'defaultState\' (a nil value) jelen esetben 20.sor
 
function loadAllGate()
gates = {}
local queryHandler = dbQuery(connection, \"SELECT * FROM gates\")
local result, numAffectedRows, errorMsg = dbPoll(queryHandler, -1)
if numAffectedRows > 0 then
for key, row in ipairs(result) do
   local gateId = tonumber(row[\"id\"])
   gates[key] = {}
   gates[key][\"sqlId\"] = gateId
   gates[key][\"modelId\"] = tonumber(row[\"modelId\"])
   gates[key][\"lockState\"] = true
   gates[key][\"defaultState\"] = fromJSON(row[\"defaultState\"])
   gates[key][\"changeState\"] = fromJSON(row[\"changeState\"])
   gates[key][\"createRotation\"] = fromJSON(row[\"createRotation\"])
gates[key][\"gate\"] = createObject(gates[key][\"modelId\"], gates[key][\"defaultState\"][1], gates[key][\"defaultState\"][2], gates[key][\"defaultState\"][3], gates[key][\"defaultState\"][4], gates[key][\"defaultState\"][5], gates[key][\"defaultState\"][6])
   setElementRotation(gates[key][\"gate\"], gates[key][\"createRotation\"][1], gates[key][\"createRotation\"][2], gates[key][\"createRotation\"][3])
end
end
outputDebugString(gates .. \" gate(s) loaded\")
end
addEventHandler(\"onResourceStart\", resourceRoot, loadAllGate)

 
hogyha pedig /gate parancsot beírom akkor ilyen errort dob: attempt to compare nil with number jelen esetben a 11.sorban
 
function getClosestGate(p1)
local x, y, z = getElementPosition(p1)
local dis = 99999
local dis2 = 0
local gate = false
for key, value in ipairs(gates) do
local x2, y2, z2 = getElementPosition(gates[key][\"gate\"])
dis2 = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, x2, y2, z2)
if tonumber(dis2) < tonumber(dis) and tonumber(dis2) <= 9 then
   dis = dis2
   gate = key
end
end
return gate
end

17
Segítségkérés / Téli időszámítás
« Dátum: 2016. November 20. - 17:01:55 »
MTA wikin erre van valami segítség?

18
Segítségkérés / Téli időszámítás
« Dátum: 2016. November 20. - 16:40:16 »
Üdv mindenkinek, avval a kérdéssel fordulok felétek hogy hogyan lehetne megvalósítani azt hogy a játékban téli időszámítás legyen?
Ez mit takar? Azt hogy ugye már du. 4 órakor kezd sötét lenni, hogyha valaki tud ebben segíteni akkor nagyon megköszönném!

19
Segítségkérés / Jelvény system
« Dátum: 2016. November 03. - 11:47:56 »
Hogy lehetne beleírni a nametagbe?

20
Segítségkérés / Jelvény system
« Dátum: 2016. November 02. - 22:26:39 »
Az item systememhez hozzá lett írva egy /jelveny parancs amivel lelehet adni egy bizonyos azonosítóval rendelkező jelvényt, de ugye bár az alap jelvényt kikellene cserélni: [Frakciónév # Frakciórang: 1] erre pl hogy leadunk egy jelvényt 123456-os azonosítóval, és hogy a feje felett azt írja ki hogy Frakciónév # 123456

21
Segítségkérés / Nem működnek a parancsok
« Dátum: 2016. November 01. - 16:34:18 »
-----------------------------------[FREEZE]----------------------------------
function freezePlayer(thePlayer, commandName, target)
if getElementData( thePlayer, \"adminlevel\" ) >= 2 then
if not (target) then
   outputChatBox(\"#ffffff[#7CC576WLS #ffffff- #FFA700Használat#ffffff]: /\" .. commandName .. \" [NévRészlet]\", thePlayer, 255, 0, 0,true)
else
   local targetPlayer, targetPlayerName = exports.global:findPlayerByPartialNick(thePlayer, target)
   if targetPlayer then
      local veh = getPedOccupiedVehicle( targetPlayer )
      local adminTitle = exports.global:getPlayerAdminTitle(thePlayer)
      local username = getPlayerName(thePlayer)
      if (veh) then
         setElementFrozen(veh, true)
         toggleAllControls(targetPlayer, false, true, false)
         outputChatBox(\" Fagyasztva lettél egy Admin által. Kövesd az általa adott instrukciókat!\", targetPlayer)
         outputChatBox(\" Lefagyasztottad \" ..targetPlayerName.. \"-t.\", thePlayer)
      else
         toggleAllControls(targetPlayer, false, true, false)
         setPedWeaponSlot(targetPlayer, 0)
         exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"freeze\", 1)
         outputChatBox(\"#32b3ef\" .. username .. \"#ffffffLefagyasztott.\", targetPlayer, 255, 0, 0,true)
         outputChatBox(\"#7cc576[bestMTA]#ffffffLefagyasztottad #32b3ef\" ..targetPlayerName.. \"-t.\", thePlayer, 255, 0, 0,true)
      end
      local adminTitle = exports.global:getPlayerAdminTitle(thePlayer)
      local username = getPlayerName(thePlayer)
      exports.global:sendMessageToAdmins(\"#ffffff[#32b3efAdmin Napló#ffffff]: #7cc576\" .. username .. \"#ffffff lefagyasztotta #7cc576\" .. targetPlayerName .. \"-t.\",124,197,118)
   end
end
end
end
addCommandHandler(\"freeze\", freezePlayer, false, false)
 
function setPlayerSkinCmd(thePlayer, commandName, targetPlayer, skinID)
if getElementData( thePlayer, \"adminlevel\" ) >= 2 then
if not (skinID) or not (targetPlayer) then
   outputChatBox(\"#ffffff[#7CC576WLS #ffffff- #FFA700Használat#ffffff]: /\" .. commandName .. \" [iD / NévRészlet] [skin ID]\", thePlayer, 255, 0, 0,true)
else
   local targetPlayer, targetPlayerName = exports.global:findPlayerByPartialNick(thePlayer, targetPlayer)
   if targetPlayer then
      local logged = getElementData(targetPlayer, \"loggedin\")
      if (logged==0) then
         outputChatBox(\"#7cc576[bestMTA]#ffffffA játékos nincs bejelentkezve.\", thePlayer, 255, 0, 0,true)
      elseif (tostring(type(tonumber(skinID))) == \"number\") then
         local fat = getPedStat(targetPlayer, 21)
         local muscle = getPedStat(targetPlayer, 23)
         setPedStat(targetPlayer, 21, 0)
         setPedStat(targetPlayer, 23, 0)
         local skin = setElementModel(targetPlayer, tonumber(skinID))
         setPedStat(targetPlayer, 21, fat)
         setPedStat(targetPlayer, 23, muscle)
         if not (skin) then
            outputChatBox(\"#7cc576[bestMTA]#ffffffHelytelen skin ID.\", thePlayer, 255, 0, 0,true)
         else
            outputChatBox(\"#7cc576[bestMTA]#ffffff#7CC576\" .. targetPlayerName .. \" #ffffffkinézete megváltoztatva erre: #FFA700\" .. skinID .. \"#ffffff.\", thePlayer, 255, 0, 0,true)
            mysql:query_free(\"UPDATE characters SET skin = \" .. mysql:escape_string(skinID) .. \" WHERE id = \" .. mysql:escape_string(getElementData( targetPlayer, \"dbid\" )) )
            exports.logs:logMessage(\"[/sETSKIN] \" .. getElementData(thePlayer, \"gameaccountusername\") .. \"/\".. getPlayerName(thePlayer) ..\" set \".. targetPlayerName .. \" his skin to \"..skinID , 4)
         end
      else
         outputChatBox(\"#7cc576[bestMTA]#ffffffHelytelen skin ID.\", thePlayer, 255, 0, 0,true)
      end
   end
end
end
end
addCommandHandler(\"setskin\", setPlayerSkinCmd, false, false)

22
Segítségkérés / Resource probléma
« Dátum: 2016. November 01. - 10:22:38 »
Bele van írva acl-be minden, de nem működik így sem

23
Segítségkérés / Resource probléma
« Dátum: 2016. November 01. - 09:15:25 »
Üdv mindenkinek, lenne egy olyan problémám, amit használok modot abban nem lehet használni a /refresh,/login parancsot valaki hogyha esetleg tudna ebben segíteni nagyon megköszönném!

24
Segítségkérés / item-system
« Dátum: 2016. Szeptember 10. - 14:39:37 »
Az a baj hogy a debug semmi visszajelzést nem ad, se error, se warning minden oké csak nem menti el a játékban az itemeket

25
Segítségkérés / item-system
« Dátum: 2016. Szeptember 10. - 10:38:24 »
Üdv mindenkinek.
Lenne egy olyan problémám, hogy a WLS V2 modot használjuk, de viszont FineMTA féle item-system van benne alapból.
Az itemet leadja, MYSQL-be el is menti de hogyha reconnectelek az itemmel akkor az eltűnik az inventoryból, és a MYSQL-ben benne marad.
                                                                   A segítséget előre is köszönöm!

Oldalak: 1 [2]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal