Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - xSkillZ7x

Oldalak: 1 [2] 3 4
16
Munkaerő keresése / Mappert keresünk!
« Dátum: 2012. Október 21. - 20:51:01 »
Hello mindenki.Mappert keresünk a szerverünkre.A szerver hamarosan fog indúlni.Scriptelni én scriptelem, mapperre lenne szükségünk(nem amatõt).Természetesen jutalmaznánk az illetõt admin joggal.A gond az hogy a szerver map szegény és szükség lenne pár dologra(dm map, stunt, driftmap).Továbbí részleteket elmondom a jelentkezõnek.Nem vagyok pro mapper, de ha az is lennék, szerintem kicsit sok dolog lenne egy embernek script és map egyben.

17
Segítségkérés / OnPlayerConnect nem fut le
« Dátum: 2012. Október 05. - 20:09:57 »
Hello mindenki.Egy scriptemet csinálom.Azt vettem észre hogy az OnPlayerConnect callback nem akar lefutni.Próbáltam hogy ha egy játékost belép, akkor print elje ki a szerver ablakba hogy \"lefutott\".Viszont ez nem jelenik meg csatlakozáskor.Használok ilyet:
 

#define S 1

 
Késõbb:
 

#if S == 1
....
#else
...
#endif

 
Viszont nem volt közé rakva az onplayerconnect.Ezt bizonyítom azzal is hogy az onplayerconnect alá simán beírom hogy :
 

dasdasdkjasdklas
 
[/quote]
Ha  #if S == 1 ... #endif stb között lenne, akkor nem adna errort, viszont ad ezért maga az onplayerconnect mûködik.Valamelyik scriptbe nincs onplayerconnect után return 1;
Elõre köszönöm a válaszotok

18
SA-MP: Szerverfejlesztés / SongSystem by SkillZ
« Dátum: 2012. Szeptember 30. - 12:46:49 »
Hello mindenki.
Szerveremnek volt egy zenesystemje, viszont egyfolytában pawnoban kellet új zenét hozzá adjak, ezért össze dobtam ezt a kis scriptet.
A lényege az hogy bárki, bármikor új zenét tud berakni szerverébe, csak egy linkre és egy zenenévre lessz szüksége.
Két nyelvre írtam ezért nem kell bajlódni az angollá/magyarrá írason.
A script elején találsz pár konfigot, amivel a script mûködésén változtathatsz.
Elõre mondom, hogy van benne pár szükségtelen dolog.Ezek azért maradtak benne mert siettem és még akarom folytatni.
Akit zavar kiszedheti.
Mit is tud?
A script egy dialogra alapúl szóval csak egy parancsot kell megtanuljál, ami nem más mint a /zene
1.A dialog menüben megállíthatod a zenét.
2.Megnyithatod a zene listát.(Ha még nincs zene hozzáadva, akkor üres.
3.Zenét lejátszhatsz linkröl
4.Új zenét adhatsz a listádról, ami már azonnal meg is található a listán.
5.Mindezt elmeni, úgyhogy nem kell újra berakni a zenéket.
A script elején állíthatol pár dolgot, mint példáúl:
1.Zene csak jármûben
2.Új zenét csak RCON Adminok adhatnak
3.A zenék lementési helye.
Milyen includera van szükséged?
 
  • dfile by DrAkE

  • zcmd by Zeex


Nagyjából ennyi.Akarom újítani pár dologgal mint például:
 
  • Zene keresés
  • Saját zene lista
  • Zene vezérlés Clickable Textdrawwal is

 
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <dfile>
//CONFIG
#define SL 0 // 1 if ENGLISH , 0 if HUNGARIAN || 1 ha Angol, 0 ha Magyar
#define ADD_SONG_ONLY_ADMINS 1 // 1 if only admins can put new songs in the music list, 0 if all || 1 ha csak adminok adhatnak új zenéket, 0 ha mindenki
#define SONGS_ONLY_IN_CAR 0 //Players can listen music only in vehicle || A játékosok csak jármûben hallgathatják a zenét
#define SAVE_SONGS_IN \"Songs.ini\" //Save songs in || Zenék lementése ide
//DIALOGS
#define DIALOG_1 789
#define DIALOG_2 790
#define DIALOG_3 791
#define DIALOG_4 792
#define DIALOG_5 793
#define DIALOG_6 793
//COLORS || SZINEK
#define BLUE 0x0055ffAA //  {0055ff}
#define RED 0xeb1717AA // {eb1717}
#define GREEN 0x17eb17AA // {17eb17}
#define BBLUE \"{0055ff}\"
#define RRED \"{eb1717}\"
#define GGREEN \"{17eb17}\"
//-------------
new ssstr[126],ssstr2[2000], ssstr3[260], musicnumber, Songs[1000][500], musicname[30], musiclink[100];
//-------------
public OnFilterScriptInit()
{
#if SL == 1
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"Extra Music System by SkillZ Loaded Succesfully\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
#else
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"Extra Zene System by SkillZ Sikeresen Betöltve\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
#endif
if(!dfile_FileExists(SAVE_SONGS_IN)) {
    dfile_Create(SAVE_SONGS_IN);
#if SL == 1
    printf(\"File Created:%s\", SAVE_SONGS_IN);
    #else
    printf(\"File Elkészítve:%s\", SAVE_SONGS_IN);
    #endif
    }
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
   
#if SL == 1
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"Extra Music System by SkillZ Unloaded Succesfully\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
#else
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"Extra Zene System by SkillZ Sikeresen Kikapcsolva\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
#endif
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
#if SL == 1
SendClientMessage(playerid, BLUE, \"If you wanna see the servers music list write:{eb1717} /music\");
#else
SendClientMessage(playerid, BLUE, \"Ha szeretnéd látni a szerver zenelistáját írd:{eb1717} /zene\");
#endif
   
   return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_1)
    {
        if(response)
        {
      switch(listitem) {
                case 0: { // Stop
                StopAudioStreamForPlayer(playerid);
               } case 1: { // Lista
               dfile_Open(SAVE_SONGS_IN);
               musicnumber = dfile_ReadInt(\"MusicNumber\");
               for(new ss; ss <= musicnumber; ss++) {
               format(ssstr, sizeof(ssstr), \"S%d\", ss);
               Songs[ss] = dfile_ReadString(ssstr);
               format(ssstr2, sizeof(ssstr2), \"%s\\n%s\", ssstr2, Songs[ss]);
               }
               ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_5,DIALOG_STYLE_LIST,\"Zene\",ssstr2,\"Kiválaszt\", \"Vissza\");
               ssstr2 = \"\";
               dfile_CloseFile();
               } case 2: { //Link
                #if SL == 1
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_4, DIALOG_STYLE_INPUT, \"New Song\", \"Write the url of the song\\n(http://...)\\n\"RRED\"ATTENTION:The url must be direct\\n(If you write that link on your webbrowser\\nthe song must start immediatly\", \"Play\", \"Back\");
         #else
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_4, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Új Zene\", \"Írd be a zene url-ját\\n(http://...)\\n\"RRED\"FIGYELEM:Az url élõ kell hogy legyen\\n(Ha beírod a linket a keresõdbe(webbrowser)\\na zene azonnal el is kell induljon\", \"Lejátszás\", \"Vissza\");
         #endif
               } case 3: { //Új zene
         #if SL == 1
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"New Song\", \"Write the name of the song\\n(Artist - Songname)\", \"Next\", \"Back\");
         #else
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Új Zene\", \"Írd be a beilleszteni kivánt zene pontos címét\\n(Elõadó - ZeneCím)\", \"Tovább\", \"Vissza\");
         #endif
         }
            }
        }
        return 1;
    }
   
    if(dialogid == DIALOG_2)
    {
        if(!response)
        {
            #if SL == 1
            if(IsPlayerAdmin(playerid)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Music\",\"Stop Music\\nMusic List\\nStarting Music\\nNew Song\",\"Select\", \"Close\");
      #if ADD_SONG_ONLY_ADMINS == 1
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Music\",\"Stop Music\\nMusic List\\nStarting Music\",\"Select\", \"Close\");
      #else
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Music\",\"Stop Music\\nMusic List\\nStarting Music\\nNew Song\",\"Select\", \"Close\");
      #endif
      #else
      if(IsPlayerAdmin(playerid)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Zene\",\"Zene megállítása\\nZene Lista\\nKezdõ Zene\\nÚj zene\",\"Kiválaszt\", \"Bezár\");
          #if ADD_SONG_ONLY_ADMINS == 1
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Zene\",\"Zene megállítása\\nZene Lista\\nKezdõ Zene\",\"Kiválaszt\", \"Bezár\");
      #else
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Zene\",\"Zene megállítása\\nZene Lista\\nKezdõ Zene\\nÚj zene\",\"Kiválaszt\", \"Bezár\");
      #endif
      #endif
        }
        else
        {
            if(strfind(inputtext, \"-\", false) != -1)
            {
                #if SL == 1
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"New Song\", \"Write the url of the song\\n(http://...)\\n\"RRED\"ATTENTION:The url must be direct\\n(If you write that link on your webbrowser\\nthe song must start immediatly\", \"Next\", \"Back\");
         #else
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Új Zene\", \"Írd be a zene url-ját\\n(http://...)\\n\"RRED\"FIGYELEM:Az url élõ kell hogy legyen\\n(Ha beírod a linket a keresõdbe(webbrowser)\\na zene azonnal el is kell induljon\", \"Tovább\", \"Vissza\");
         #endif
         strcat(musicname, inputtext);
            }
            else
            {
                #if SL == 1
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"New Song\", \"You forget the ( - ) from the songname\\nWrite the name of the song\\n(Artist - Songname)\", \"Next\", \"Back\");
         #else
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Új Zene\", \"Elfelejtetted a ( - ) -t a zenenévbõl\\nÍrd be a beilleszteni kivánt zene pontos címét\\n(Elõadó - ZeneCím)\", \"Tovább\", \"Vissza\");
         #endif
         }
            }
        return 1;
    }
   
    if(dialogid == DIALOG_3)
    {
        if(!response)
        {
               #if SL == 1
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"New Song\", \"You forget the ( - ) from the songname\\nWrite the name of the song\\n(Artist - Songname)\", \"Next\", \"Back\");
         #else
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Új Zene\", \"Elfelejtetted a ( - ) -t a zenenévbõl\\nÍrd be a beilleszteni kivánt zene pontos címét\\n(Elõadó - ZeneCím)\", \"Tovább\", \"Vissza\");
         #endif
        }
        else
        {
                strcat(musiclink, inputtext);
              #if SL == 1
         SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Your song was saved succesfully.Now you can search it from musiclist.\");
            SendClientMessage(playerid, GREEN, \"If your song don\'t starts you need to contact with an admin, who can help for you\");
            printf(\"%s Saved a song\\nName:%s || Link:%s\", PName(playerid), musicname, musiclink);
            
         #else
                SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Sikeresen lementetted a zenéd.Azonnal megtudod hallgatni a zenelistában.\");
         SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Ha nem mûködik, akkor vedd fel a kapcsolatot egy adminnal, aki megoldhatja a gondjaid\");
                printf(\"%s elmentett egy zenét\\nNév:%s || Link:%s\", PName(playerid), musicname, musiclink);
         #endif
         dfile_Open(SAVE_SONGS_IN);
                musicnumber = dfile_ReadInt(\"MusicNumber\");
                musicnumber++;
         dfile_WriteInt(\"MusicNumber\", musicnumber);
                format(ssstr, sizeof(ssstr), \"S%d\", musicnumber);
                dfile_WriteString(ssstr, musicname);
                format(ssstr, sizeof(ssstr), \"SL%d\", musicnumber);
                dfile_WriteString(ssstr, musiclink);
                dfile_SaveFile();
                dfile_CloseFile();
   }
        return 1;
    }
   
    if(dialogid == DIALOG_4)
    {
        if(!response)
        {
            #if SL == 1
            if(IsPlayerAdmin(playerid)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Music\",\"Stop Music\\nMusic List\\nStarting Music\\nNew Song\",\"Select\", \"Close\");
      #if ADD_SONG_ONLY_ADMINS == 1
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Music\",\"Stop Music\\nMusic List\\nStarting Music\",\"Select\", \"Close\");
      #else
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Music\",\"Stop Music\\nMusic List\\nStarting Music\\nNew Song\",\"Select\", \"Close\");
      #endif
      #else
      if(IsPlayerAdmin(playerid)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Zene\",\"Zene megállítása\\nZene Lista\\nKezdõ Zene\\nÚj zene\",\"Kiválaszt\", \"Bezár\");
          #if ADD_SONG_ONLY_ADMINS == 1
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Zene\",\"Zene megállítása\\nZene Lista\\nKezdõ Zene\",\"Kiválaszt\", \"Bezár\");
      #else
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Zene\",\"Zene megállítása\\nZene Lista\\nKezdõ Zene\\nÚj zene\",\"Kiválaszt\", \"Bezár\");
      #endif
      #endif
        }
        else
        {
      PlayAudioStreamForPlayer(playerid, inputtext);
   }
        return 1;
    }
   
    if(dialogid == DIALOG_5)
    {
        if(response)
        {
   format(ssstr, sizeof(ssstr), \"SL%d\", listitem + 1);
   dfile_Open(SAVE_SONGS_IN);
   ssstr3 = dfile_ReadString(ssstr);
   PlayAudioStreamForPlayer(playerid, ssstr3);
        }
        return 1;
    }
    if(dialogid == DIALOG_6)
    {
        if(response)
        {
   format(ssstr, sizeof(ssstr), \"SL%d\", listitem + 1);
   dfile_Open(SAVE_SONGS_IN);
   ssstr3 = dfile_ReadString(ssstr);
   PlayAudioStreamForPlayer(playerid, ssstr3);
        }
        return 1;
    }
return 0;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
#if SL == 1
CMD:music(playerid) {
#if SONGS_ONLY_IN_CAR == 1
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, BLUE, \"You can listen sound only in vehicle!\");
#endif
if(IsPlayerAdmin(playerid)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Music\",\"Stop Music\\nMusic List\\nPlay from link\\nNew Song\",\"Select\", \"Close\");
#if ADD_SONG_ONLY_ADMINS == 1
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Music\",\"Stop Music\\nMusic List\\nPlay from link\",\"Select\", \"Close\");
#else
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Music\",\"Stop Music\\nMusic List\\nPlay from link\\nNew Song\",\"Select\", \"Close\");
#endif
return 1;
}
#else
CMD:zene(playerid) {
    #if SONGS_ONLY_IN_CAR == 1
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, BLUE, \"Zenét csak jármûben hallgathatsz!\");
#endif
if(IsPlayerAdmin(playerid)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Zene\",\"Zene megállítása\\nZene Lista\\nLejátszás linkröl\\nÚj zene\",\"Kiválaszt\", \"Bezár\");
    #if ADD_SONG_ONLY_ADMINS == 1
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Zene\",\"Zene megállítása\\nZene Lista\\nLejátszás linkröl\",\"Kiválaszt\", \"Bezár\");
#else
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Zene\",\"Zene megállítása\\nZene Lista\\nLejátszás linkröl\\nÚj zene\",\"Kiválaszt\", \"Bezár\");
#endif
return 1;
}
#endif
stock PName(playerid) {
new pname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
return pname;
}
 
Letöltés itt:http://www.solidfiles.com/d/ae62728a29/
Képet és videót hamarosan rakok:P
FIGYELEM
Ha nincs meg a teljes lista, akkor az ssstr2
  • ben az \"x\" et írjátok feljebb.

19
Segítségkérés / Több string összeformatálása.
« Dátum: 2012. Szeptember 29. - 18:47:00 »
Hello mindenki.Akadt egy kis gondom.Egy új zenesystemet csinálok és akadt egy dolog amit nem tudok megoldani.
Erre szeretnék tanácsot kérni.A lényeg az hogy egy fájlkezelõvel lementettem (esetemben dfile) pár dolgot.
A file ba úgy lessz lementve hogy:



SL0 = <link>
SL1 = <link>
SL2 = <link>
.
.
.
 
Az hogy hány ilyen lessz a fileba, azt nem lehet tudni, mert attól függ hogy mennyit rakok bele.Lessz egy külön változó, ami eltárolja a zenék számát, az én esetemben \"musicnumber\". A filebol való kiolvasást így oldottam meg.
 

Script elejére:
new Songs[1000][500]; //1000 változó, amibe 500 karakter fér el

 
for(new ss; ss <= musicnumber; ss++) {
            format(ssfile, sizeof(ssfile), \"SL%d\", ss);
            Songs[ss] = dfile_ReadString(ssfile);
            }
Ez végülis ahány musicnumber van, addig növekszik az ss és minden növekedésnél megformatálja az eltárolt nevet és ezt kiolvassa.
A kérdés az lenne hogy hogyan tudnám azt meg csinálni, hogy a dialogomba jelenjenek meg ezek a linkek amit kiolvasott a fileból.(hogyan formatálhatom össze úgy hogy \"Link1\\nLink2\\nLink3\\n...\")
Bocsánat a nagyon hosszú leírásért viszont azt akarom hogy értsétek meg mit szeretnék.
Elõre is köszönöm.



Tudom hogy van ilyen Zamarot TextDrawjába.Meg is találtam viszont nem tudom hogyan használjam én is mivel hogy az én fájlkezelõm nem az.
 

stock GetFileNameFromLst( file[], line )
{
/*  Returns the line in the specified line of the specified file.
    @file[]:            File to return the line from.
    @line:              Line number to return.
*/
new string[150];
new CurrLine,
File:Handler = fopen(file, io_read);
if(line >= 0 && CurrLine != line)
{
        while(CurrLine != line)
        {
   fread(Handler, string);
            CurrLine ++;
        }
}
// Read the next line, which is the asked one.
fread(Handler, string);
fclose(Handler);
// Cut the last two characters (\\n)
strmid(string, string, 0, strlen(string) - 2, 150);
return string;
}

 
Õ végülis így használja
 

new filename[135];
format(filename, sizeof(filename), \"%s\", GetFileNameFromLst(\"tdlist.lst\", listitem - 1));
LoadProject(playerid, filename);

20
Segítségkérés / Lista Dialog Help
« Dátum: 2012. Szeptember 13. - 13:47:53 »
Hello.Egy újabb scriptemet készítem amit ide is fel szeretnék rakni.Bõvebb részleteket majd megtudjátok ha felraktam.
Akadt egy kis gondom vele.Van egy listám:
 

new SLista[]={
\"Elem1\",
\"Elem2\",
        \"Elem3\",
        \"Elem4\"
};

 
Késõbb:
 

new tsstr[128];
for(new i;i<sizeof(SLista);i++)
{
if(!strcmp(SLista,inputtext,true)) {
        format(tsstr, sizeof(tsstr), \"%s\\n ...\", SLista);
ShowPlayerDialog(playerid, sf_dialog+4, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Talált lista elem\",tsstr, \"Vissza\", \"\");
} else {
continue;
}
}

 
Hát a lényeg persze az lenne hogy van egy inputos dialogom.abba beirok valamit.Végig nézi a lista összes elemét, majd írja ki azt ami egyezik a beírt szöveggel. persze külön sorba.
Nem is lenne gond hogyha SendClientMessage() el kéne kiírni viszont nekem dialogusban kéne hogy egymás alá írja ki.
Zamaroth Textdrawjában benne van ez a load textdrawnál, viszont nekem az picit magas :P.
Most mondok egy egyszerû példát hogy jobban megértse aki nem érti tökéletesen.
A dialogba beírom hogy Elem.Akkor a listám minden elemében megtalálta az elem szót.
Ezt irja ki nekem dialogban így:
 

\"%s\\n%s...\"

 
remélem értitek. Várom válaszotokat.

21
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Már csak ez kell...
« Dátum: 2012. Szeptember 08. - 07:01:49 »
Am írod hogy ment a + erre nincs + ja :))

22
Segítségkérés / Distance gondok!
« Dátum: 2012. Szeptember 04. - 06:56:24 »
Hello mindenki.Akadt egy kis gondom.A lényeget kérdezem :P
Hogyan tudom kiszámítani, hogy kinek van a legkevesebb hp ja.
Pontosabban nekem nem erre lenne szükségem, viszont így jobban megértitek azt amit akarok tudni.
Szóval van a szerveren 10 játékos.Hogyan is tudom kiszámítani hogy kinek mennyi hpja van?
Az elejét tudom
 

new Float:pHP;
for(new i; i <= MAX_PLAYERS;i++) {
GetPlayerHealth(i, pHP);
}

 
Viszont innen tovább hogyan is kell összehasonlítani.
Az eredeti tervemhez nem a hp lekérdezésére lessz szükségem, hanem a versenypozició kiszámítására ( ki az elsõ stb).Ott a :
new Float: rDistance = GetPlayerDistanceFromPoint(i, 237.9, 115.6, 1010.2),

 
A racesystememet csinálom és ahoz kéne mindez.Elõre köszönöm válaszotok.

23
Segítségkérés / Sajat RaceSystem gondok!
« Dátum: 2012. Augusztus 24. - 10:39:39 »
Hello Mindenki.Csinálom a saját RaceSystememet.Nem tudom miért de van egy kis gondom vele.
A script maga RaceSystem+RaceCreator kell hogy legyen.A race creator része már meg van.Akartam tesztelni hogy lementi e rendesen stb.
Az elsõ parancs az a
 

/createsrace

 
Ha rcon admin az illetõ, akkor a változója 1 re vált.
Ez mûködik rendesen.
Viszont evel van a gondom.
Ha beirom scp és nem vagyok versenyépíto(RaceInfos[playerid][isBuilder] == 0) akkor kiirja hogy nem vagy versenyadmin.Viszont ha már versenyadmin vagyok mert beirtam a /createrace parancsot, akkor már kéne mûködjön, viszont csak
 
SERVER:Unknown Command

 
ot ad.
Mi lehet a gond?
 

if(strcmp(cmdtext,\"/scp\",true)==0)
    {
    new hirdeto[200];
    if(CPNumber[playerid] <= 59) return RedMessage(\"Nem tehetsz le tobb CP-t.Most mar hasznald a /finishrace parancsot\");
    if(RaceInfos[playerid][isBuilder] == 1) {
    GetPlayerPos(playerid, X[playerid][CPNumber[playerid]], Y[playerid][CPNumber[playerid]], Z[playerid][CPNumber[playerid]]);
    SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,X[playerid][CPNumber[playerid]],Y[playerid][CPNumber[playerid]],X[playerid][CPNumber[playerid]],0.0,0.0,0.0,8.0);
    format(hirdeto, sizeof(hirdeto), \"({eb1717}%d{17eb17})Pozicio Mentve: {eb1717}%f{17eb17}, {eb1717}%f{17eb17}, {eb1717}%f\",CPNumber[playerid],X[playerid][CPNumber[playerid]],Y[playerid][CPNumber[playerid]],Z[playerid][CPNumber[playerid]]);
SendClientMessage(playerid, ZOLD, hirdeto);
    CPNumber[playerid]++;
    } else {
    RedMessage(\"Nem vagy versenyadmin\");
    }
      
    return 1;
}

 
Végülis ez úgy kell mûködjön hogy alapbol a CPNumber[playerid] az -1.
Ha beirja egyszer az /scp parancsot akkor CPNumber[playerid]++;, azaz már 0 lessz a CPNumber.
Ezen kívül van egy 61x os X változo (new Float:X[61], Float:Y[61], Float:Z[61];)
Még nem teszteltem a kódot hogy ténleg úgy mûködik ahogy én szeretném,viszont nem tudom miért ad Unknown Command ot.
Elore köszönöm válaszotok.

24
Segítségkérés / Ezeket lehet definalni? {17eb17}
« Dátum: 2012. Augusztus 15. - 13:22:12 »
Hello.A kerdesem az lenne hogy lehet e define-olni ezeket a szinkodokat?
{17eb17}
Ha igen, akkor hogy.
Probaltam tobb fele keppen
Ha probaltam siman igy
 

#define {ZOLD} {17eb17}

 
akk error van, mert a define alphanumeric kell hogy legyen

25
Segítségkérés / Dialog csak a modomban
« Dátum: 2012. Augusztus 15. - 08:11:44 »
Hello.Akadt egy kis gondom.A lenyeg az hogy ha csinalok egy dialogos scriptet, akkor nem mukodik csak az elso dialog.Viszont ha mindezt bele irom a modomba, minden tokeletesen mukodik.
Mi lehet az oka.Ezt a gondot eszleltem mar a PlayerTextDrawokkal is.
Viszont a sima TextDraw, az egyaltalan nem mukodik.
Aki tud, azt kerem szepen segitsen :S

26
Segítségkérés / inputtext integer e?
« Dátum: 2012. Augusztus 13. - 20:03:40 »
A kerdesem az lenne hogy dialogresponse ban hogy tudom lekerni, hogy integer e a szoveg?
Azaz, amit be ir a jatekos nem betu, float, se nem bool, hanem integer(1,2,3,4,5,6...)
Koszonom valaszotokat

27
Segítségkérés / Inputtext es kerdes
« Dátum: 2012. Augusztus 08. - 16:14:28 »
Hello mindenki.Ismet van egy kis gondom.Most dinivel dolgozok, mert egy Verseny Keszito + verseny scriptet szeretnek kesziteni.Mindent szepen lerak a file ba.
Ugy csinaltam meg hogy ha createrace parancsot beirom,akkor kijon egy input dialog(amibe irni kell ) es be kell irjad a versenypalyad nevet, ami nem mas mint az inputtext lessz.A gondom az hogy az inputtextet csak az ondialogresponse alatt tudom csak hasznalni.Hogy hozhatom ezt ki,hogy a versenynevet ne csak az ondialogresponse alatt hasznalhassam.
Probaltam ugy hogy a mod elejere
 

new mapname[20]

 
es az input dialogom ala be irtam hogy
 

mapname = inputtext;

 
De igy nem megy.
Probaltam ugy is hogy:
 

mapname = strval(inputtext)

 
de igy sem.
Ezt hogy is tudom megoldani, hogy a mapname egyezzen meg az inputtext el, azaz ha tegyuk fel az inputtext
 
skillz[/quote]
akkor a mapname is skillz legyen.
strtok kell hozza? ha igen akkor kerem szepen irjatok le
Elore koszonom valaszotokat

28
Segítségkérés / Streamer Gondok!
« Dátum: 2012. Augusztus 08. - 11:19:42 »
Hello.Gondom van a incognito streamerevel.0.3e s szerverem van es 0.3e s streamer plugint toltottem le:
http://code.google.com/p/samp-streamer-plugin/downloads/detail?name=streamer_plugin_v2_6_1_r77.zip&can=2&q=label%3A0.3e
A gondom az lenne vele hogy mikor a modomba be irom hogy:
 
#include <streamer>

 nincs semmi gond,viszont ha mar egy createdynamicobjectet elhelyezek a modba, akkor mar undefined symbol CreateDynamicObject.
Plugin be van toltve.Tobb pawnom volt a gepen,de mar egy van csak es biztos hogy nincs baja mert ha nincs include ozva a streamer akkor hamarabb compile ozza a gm t viszont mar ha includeolva vana streamer mar lassabban compile oz.Es persze ha nem lenne meg az include mappaban az inc akkor azt az errort adna hogy:
 

fatal error 100: cannot read from file: \"streamer\"

 
Kerlek segitsetek mert szuksegem lenne most a steramerre.

29
Segítségkérés / Nos Hiba
« Dátum: 2012. Augusztus 06. - 13:02:52 »
Hello mindenki.
Egy kis gondom akadt a Nitrommal.
Tudjatok azt szeretnem elerni ha megnyomom a nost,akkor menjen,ha elengedem akkor megalljon.
Van az a modszer is hogy mikor kocsiba vagy inditson el egy timert es az minden 1-2 masodpercben adjon uj nitrot.Azt nem akarom rakni,mert nagyon idegesit az a perceges,mikor mindig ad uj nitrot.
Van az a modszer is hogy ha megnyomja a gombot akkor adjon nost,es ha elengedi akkor vegye el.Evel nincs semmi gond,viszont hogy ha tobb mint 20-25 masodpercig nyomod a nitrot,akkor egy ido utan megall a nos es megint elkell engedd,illetve vissza nyomd a gombot.
Ezert csinaltam egy olyan cuccot, hogy ha nyomja a gombot,akkor minden 10 masodpercben csereli a nost,igy csak 10 masodpercenkent fog percegni egyet a nos.
Remelem ertitek.
Minden jol mukodik,viszont egy ido utan mar ossze vissza megy.Ossze vissza zakatol a nos hangja es meg rosszabb mint volt a legelsonel.
Ennek nem tudom az okat.
Leirom hogy csinaltam es remelem tudtok segiteni.
Bocsanat a bo magyarazatert. :S
Kezdjuk:
Az elejere
 

forward GiveNos(playerid);
new NosTimer;

 
Kesobb
 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_FIRE))
{
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
       if(!IsPlayerInInvalidNosVehicle(playerid,GetPlayerVehicleID(playerid)))
        {
            AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010);
   NosTimer = SetTimer(\"GiveNos\",10000,true);
}
    }
    }
    else if(RELEASED(KEY_FIRE))
    {
   KillTimer(NosTimer);
                        RemoveVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010);
 return 1;
}
return 0;
}

 
Majd:
 

stock IsPlayerInInvalidNosVehicle(playerid,vehicleid)
{
    #define MAX_INVALID_NOS_VEHICLES 32
    new InvalidNosVehicles[MAX_INVALID_NOS_VEHICLES] =
    {
581,523,462,521,463,522,461,448,468,586,
509,481,510,472,473,493,595,484,430,453,
452,446,454,590,569,537,538,570,449,444,
556,557
    };
    vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(IsPlayerInVehicle(playerid,vehicleid))
    {
for(new i = 0; i < MAX_INVALID_NOS_VEHICLES; i++)
{
       if(GetVehicleModel(vehicleid) == InvalidNosVehicles)
       {
           return 1;
       }
}
    }
    return 0;
}
public GiveNos(playerid) {
AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010);
}

 
Mikor belepek es jatszok semmi gond nincs,viszont kesobb mar gond van vele.
Elore koszonom a segitsegeteket

30
Segítségkérés / Jatekos gombjainak lekerese
« Dátum: 2012. Július 12. - 12:59:15 »
Hello,Valaki segitene abban hogy hogyan lehet azt meg csinalni hogy egy jatekosnak a gombjait kerje le.Ne csak Up,Down,Left,Right,hanem KEY_FIRE,KEY_SPRINT stb.
Maskent mondva lehetseges e valahogy hogy:
 

if(oldkeys[playerid] == KEY_JUMP)

 
vagy valahogy igy.Elore is koszonom.

Oldalak: 1 [2] 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal