Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - BoSS

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 14
16
Segítségkérés / Belépéskor kapjon minden player tankot
« Dátum: 2013. Augusztus 02. - 16:48:00 »
Sziasztok!
Azt szeretném,hogy mikor belép egy player automatikusan bele dobja õt egy Tankba,amibõl nem lehet kiszálni,és az adott tank amit kap azt mentse el,és az maradjon meg mindig amikor újra és újra fel jön a szerverre! Nem tudom,hogy ez megoldható-e ha igen,akkor valaki segíteni megcsinálni?

17
Segítségkérés / 26 error
« Dátum: 2013. Május 21. - 16:49:32 »
Üdv amikor 03x-es dolgokat szeretnék tesztelni akkor ezt kapok hibáknak
 
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(119) : error 017: undefined symbol \"CreatePlayerTextDraw\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(119) : warning 213: tag mismatch
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(120) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawUseBox\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(121) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawLetterSize\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(122) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawFont\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(123) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawSetShadow\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(124) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawSetOutline\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(125) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawColor\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(126) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawShow\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(116) : warning 203: symbol is never used: \"Ypos\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(116) : warning 203: symbol is never used: \"Xpos\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(116) : warning 203: symbol is never used: \"playerid\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(136) : error 017: undefined symbol \"CreatePlayerTextDraw\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(136) : warning 213: tag mismatch
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(137) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawUseBox\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(138) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawBoxColor\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(139) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawBackgroundColor\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(140) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawLetterSize\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(141) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawFont\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(142) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawSetShadow\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(143) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawSetOutline\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(144) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawColor\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(145) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawSetSelectable\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(146) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawAlignment\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(147) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawTextSize\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(148) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawShow\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(133) : warning 203: symbol is never used: \"Height\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(133) : warning 203: symbol is never used: \"Width\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(133) : warning 203: symbol is never used: \"Ypos\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(133) : warning 203: symbol is never used: \"Xpos\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(133) : warning 203: symbol is never used: \"playerid\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(157) : error 017: undefined symbol \"CreatePlayerTextDraw\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(157) : warning 213: tag mismatch
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(158) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawUseBox\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(159) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawLetterSize\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(160) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawFont\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\03X\\pawno\\include\\mSelection.inc(161) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawSetShadow\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors.

 
CSak a 03x pawno dolgok vannak pedig fent semmi más verzió nincs a gépen :/

18
Segítségkérés / Pawno HELP
« Dátum: 2013. Május 17. - 18:50:11 »
Hali,elég rég jártam erre,elég rég vettem elõ a pawnot is,most gondoltam elkezdem megint,de hibát jelez amikor leszeretném fordítani és nem értem mi a baj!
Itt a kép: [hs width=300 height=300]http://www.kepfeltoltes.hu/view/130517/blaa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/hs]
Elõre is köszi a helpet!

19
SA-MP: Szerverfejlesztés / Ölés után jutalom
« Dátum: 2013. Február 28. - 12:19:57 »
Sziasztok!
Ezt még régebben Cannonn csinálta meg nekem,Én mrá nem használom,nem egy nagy kód.
De szerintem DM/TDM szerverekre nagyon jó,nekem is oda kellett!
A lényege az,ha meg ölsz 3 embert,halál nélkül akkor kapsz jutalmat,persze ezt át lehet állítani,hogy mit kapjon a játékos,és tovább is lehet húzni,pl ha 6 játékost öl meg halálnélkül stb.... :)
Remélem valaki majd hasznát veszi
 
#include <a_samp>
new oles[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new S[128], Nev[MAX_PLAYER_NAME];
oles[playerid] = 0;
oles[killerid]++;
if(oles[killerid] == 3) // Ha megöltél 3 embert halálnélkül
{
    GivePlayerMoney(killerid,500);
SetPlayerArmour(killerid,50);
GetPlayerName(killerid, Nev, sizeof(Nev));
format(S, sizeof(S), \"{FFCCEE}%s {FFCCBE}%d játékost ölt meg halál nélkül.Kapot 50% Pajzsot és 500$-t!\", Nev, oles[killerid]);
SendClientMessageToAll(-1, S);
}
if(oles[killerid] == 6) // Ha 6 embert halál nélkül.
{
SetPlayerHealth(killerid,25);
   GivePlayerMoney(killerid,1000);
SetPlayerArmour(killerid,50);
GivePlayerWeapon(killerid,26,10);
GetPlayerName(killerid, Nev, sizeof(Nev));
format(S, sizeof(S), \"{FFCCEE}%s {FFCCBE}%d játékost ölt meg halál nélkül.Jutalma:Pajzs-50%,Élet-25%,Pénz-1000$,Fegyver-sawn-off shotgun!\", Nev, oles[killerid]);
SendClientMessageToAll(-1, S);
// És ezt lehet vobább vinni is ha akarjátok!
}
return 1;
}

20
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Aláírás
« Dátum: 2013. Február 28. - 09:25:08 »
Ez mehetett volna a segítség kérésekhez is.....
Itt már bárki lehet Támogató? Még az is aki semmit nem tud?  :facepalm: ...

21
Játékok / Gta: Long Night
« Dátum: 2013. Február 27. - 15:45:55 »
Elnézést kérek,de nem tudom hogy ezt hová töltsem ezért ide raktam.
Én most találtam,nekem annyira nem tetszik,de lehet másnak fog,aki szereti a gta-s zombis gameket,
Ez is olyasmi,de ez nem mód,hanem egy játék!
Ugyan Úgy GTA Csak eltér azért tõle rendesen xD
===============================================
Megjelenés éve 2007
Rendszerigény: 800 MHz Intel Pentium III or 800 MHz AMD Athlon or 1.2GHz Intel Celeron or 1.2 GHz AMD Duron processor 128 MB of RAM 8 speed CD / DVD drive 915 MB of free hard disk space (+ 635 MB if video card does NOT support DirectX Texture Compression) 32 MB video card with DirectX 9.0 compatible drivers (\"GeForce\" or better) Sound Card with DirectX 9.0 compatible drivers Keyboard & Mouse
A készítõk bizonyára látták a Resident Evil sorozatot és a Doom 3-at sem kerülték el nagy ívben, ugyanis a napfényes városunkból Vice City - bõl élõholtakkal teli, lángoló poklot varázsoltak. Megpróbálom felvázolni mit is nyújt ez az ördögi kiegészítés. Elõször is kapunk egy teljesen új történetet, melyet 20 misszión keresztül, 6 játszható karakterrel ismerhetünk meg teljes egészében. Ezen felül kapunk még új rádióállomásokat, a történethez illõ lõfegyvereket és 25 egyedi zombit is, hogy csak a legfontosabb apróságokat említsem. Azt hiszem ezek után nem szükséges ecsetelnem miért is kötelezõ darab minden, magát GTA fannak érzõ léleknek. Jó hentelést!
TELEPÍTÉSI ÚTMUTATÓ :
A játék telepítõje orosz de nem kell megijedni a játék maga angol nyelvû !
Kicsomagolás után a dick 1 nevû mappában lévõ setup.exe fájlra kattintva indítsuk a telepítést és amikor kéri a cd2 t akkor a dick 2 mappában lévõ setup-2.bin nevû jájlt tegyük be daemon toolsba vagy alkohol120 ba és folytatódhat a telepítés.
Crackelni nem kell !
Alapajáték nem kell hozzá !
Amúgy ncoréról szedtem le,ezért csak egy mellékletet töltök fel,amit utorrenten keresztül letudtok szedni!
Remélem valakinek Tetszik és mégegyszer bocsánat,hogy ide raktam fel!
VIDEÓ : http://www.youtube.com/watch?v=_TGFq9Kn0Wc
LETÖLTÕLINK: http://www.solidfiles.com/d/0ede5504c4/

22
Segítségkérés / 03x kiegészítõk
« Dátum: 2013. Február 24. - 10:34:31 »
Sziasztok,valaki tudna adni linket,ahol emg találom a 03x-hez való dolgokat,gondolok itt az összes pluginra és az összes inc-re amire szükségvan,elõre is köszönöm szépen!

23
Segítségkérés / NPC-k CJ skinben vannak
« Dátum: 2013. Január 13. - 11:58:38 »
Hali,az a gondom hogy CJ skinbe spawnolnak le az NPC-k pedig meg adtam nekik a skin idjüket
 
      if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
if ( !strcmp ( npcname, \"Nagy_Lilla\", true ) )
{
SetPlayerSkin(playerid, 194);
}
}
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
       if ( !strcmp ( npcname, \"Nagy_Sandor\", true ) ) // Ellenõrzik a következõ névvel
{
SetPlayerSkin(playerid, 155);
}
}
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
if ( !strcmp ( npcname, \"Kiss_Lajos\", true ) ) // Ellenõrzik a következõ névvel
{
SetPlayerSkin(playerid, 175);
}
return 1;
}

24
Segítségkérés / Object rakás jármûre
« Dátum: 2013. Január 12. - 22:36:10 »
Üdv,segítsetek kérlek
Objectet szeretnék rakni ezzel a kocsikra
http://sampforum.hu/index.php?topic=36786.0
Amit scripterfilesbe berak pwn-t azt a módba hova illesszem be,hogy a helyére kerüljön?

25
Segítségkérés / Fegyver rendszer és mentés
« Dátum: 2013. Január 12. - 10:50:56 »
Sziasztok,nekem egy olyan fegyver rendszer kéne,ami elmenti a meg vásárolt fegyvert,még ha resizik a szerver akkor is.
Kérlek segítsetek,vagy linkeljetek nem én nem találtam :/

26
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Kérdés több npc kacsán
« Dátum: 2013. Január 06. - 15:25:01 »
Sziasztok,már felcsatlakozik ZyZu meg csinálta köszön mégegyszer neki!
Most az lenne hogy több npc-t szeretnlk szerveremre
módba helyeztem át hogy ne kelljen annyit baromkodnom,viszont onplayerspawn alá hogy illeszem be hogy mûködjön?
Jelenleg így van nem is ír hibát ki rá a pawno csak a második npc nem jön fel.
 
      if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
if ( !strcmp ( npcname, \"Nagy_Lilla\", true ) )
{
SetPlayerSkin(playerid, 194);
}
}
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
       if ( !strcmp ( npcname, \"Nagy_Sandor\", true ) ) // Ellenõrzik a következõ névvel
{
SetPlayerSkin(playerid, 220);
}
return 1;
}
return 1;
}

 
ÓÓ már jó,nem írtam át a maxnpc-t elnézést :)

27
Segítségkérés / NPC nem csatlakozik HELP
« Dátum: 2013. Január 05. - 10:58:19 »
Sziasztok,már rengeteg képpen próbáltam,de se hogy sem jó :(
resizem a szerot,fel megy az npc aztán pár másodperc múlva lecsatlakozik,ez miért van - miért lehet?

28
Segítségkérés / NPC kilép a szerverrõl
« Dátum: 2012. December 29. - 11:15:14 »
Üdv,már mûködik,most az a gond,hogy felcsatlakozok meg nézni,hogy megy-e és ahogy felmegyek-e kilép a szerverrõl....:/ Jelszóval védett a szerver,de ha leveszem a jelszót akkor is kilép,rpg teszt nicns a szerveren,viszont azt meg kérdezi a karaktertõl,hogy Férfi vagy Nõ nemû vagy meg a korodat.
létre hoztma a globális változót a módban.
 
new MyFirstNPCVehicle;

 
aztán beraktam az onpolayerconnecthez is.Innen ki is vettem hát ha úgy jó de nem,aztn vissza raktam.
 

ConnectNPC ( \"Teszt_Bela\", \"Tesztelek\" );

 
majd beraktam az ongamodeinithez is.
 
   print ( \"my gamemode\" );
ConnectNPC ( \"Teszt_Bela\", \"Tesztelek\" );
MyFirstNPCVehicle = AddStaticVehicle ( 468, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3 );

 
majd onplayerspawn alá is beépítettem nem tudom,hogy jól-e raktam ide.
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
//=========================//
new S[128];
    EhsegTimer[playerid] = SetTimerEx(\"EhsegFrissit\", 60*60000, true, \"d\", playerid);
   
    if(Beloggolt[playerid] == 1)
{
gettime(gOra, gPerc);
SetPlayerTime(playerid,gOra,gPerc);
    format(S, sizeof(S), \"(( %s belépett ))\", Nev(playerid));
    ProxDetector(10.0, playerid, S, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS);
    if(pInfo[playerid][pBorton] == 0 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0)
{
   if(pInfo[playerid][pPerc] == 0 && pInfo[playerid][pMPerc] == 0 && pInfo[playerid][pOra] == 0 && Meghalt[playerid] == 0)
   {
        if(pInfo[playerid][pKor] < 1)
      {
         SetPlayerPos(playerid, -2383.4011,2436.8066,1001.1);
           SetPlayerFacingAngle(playerid, 94.4580);
          SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Isten hozta a városunkban!\");
          ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kérem adja meg a nemét!\", \"Férfi\\nNõ\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
           HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid);
                if(Egyezik(Nev(playerid), \"Roy Cold\"))
          {
              pInfo[playerid][pAdmin] = 3;
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Üdv AmF! Admin szintedet megkaptad! :)\");
         }
         ObjectTorol2( playerid );
      }
   }
           else if(pInfo[playerid][pHaz] == 1 && pInfo[playerid][pMPerc] > 1 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0)
   {
      for(new i; i < MAX_HAZ; i ++)
      {
          if(Egyezik(Nev(playerid), hInfo[Tulaj]))
           {
               SetPlayerPos(playerid, hInfo[intiX], hInfo[intiY], hInfo[intiZ]);
               SetPlayerInterior(playerid, hInfo[interior]), SetPlayerVirtualWorld(playerid, hInfo[VWorld]);
               Hazban[playerid] = i;
               Betolt(playerid);
               SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"A házadban ébredtél!\");
               HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid);
              
               ObjectTorol2( playerid );
         }
      }
   }
   else if(pInfo[playerid][pHaz] == 0 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0)
   {
       new rand = random(sizeof(RandSpawnMG));
      
       Betolt(playerid);
       KillTimer(HourTimer[playerid]);
       HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid);
       SetPlayerPos(playerid, RandSpawnMG[rand][0],RandSpawnMG[rand][1],RandSpawnMG[rand][2]);
       SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]);
       SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Mivel nincs házad, ezért valahol Montgomeryben ébredtél!\");
      
       ObjectTorol2( playerid );
   }
}
else if(pInfo[playerid][pBorton] > 0 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0)
{
    KillTimer(HourTimer[playerid]);
    HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid);
   gettime(gOra, gPerc);
   SetPlayerTime(playerid,gOra,gPerc);
       BortonTimer[playerid] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"u\", playerid);
         SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Még nem töltötted le a büntetésedet! / Kezelés alól léptél ki!\");
         SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]);
       SetPlayerInterior(playerid, 3), SetPlayerPos(playerid, 193.3704,174.9107,1003.0234);
       
       ObjectTorol2( playerid );
      }
      
      else if(Meghalt[playerid] == 1 && Speec[playerid] == 0)
         {
    KillTimer(HourTimer[playerid]);
    HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid);
             SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]);
         
             KillTimer(BortonTimer[playerid]);
         
          SetPlayerPos(playerid, -2209.5471,176.6299,101.0859), SetPlayerInterior(playerid, 5);
   SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Orvos mondja: Ezt épp, hogy túlélte! Most egy tizenöt napos kezelésen fog részt venni! (( 15 Perc ))\");
   pInfo[id][pBorton] = 15 * 60;
   BortonTimer[playerid] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"u\", playerid);
}
else if(Speec[playerid] == 1)
{
    KillTimer(HourTimer[playerid]);
    HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid);
    SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]), AdminSzoliban[playerid] = 0;
    new rand = random(sizeof(RandSpawnMG));
    SetPlayerPos(playerid, RandSpawnMG[rand][0],RandSpawnMG[rand][1],RandSpawnMG[rand][2]);
            Speec[playerid] = 0;
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Ki lettél rúgva... Elõbb be kell jelentkezned utána spawnolhatsz!\");
format(S, sizeof(S), \"< Kick > %s kirúgva a Rendszer által | Indok: Nem jelentkezett be spawnolás elõtt...\", Nev(playerid));
SendAdminMessage(PIROS, S);
Kick(playerid);
}
//===========================//
     if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
     {
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
    if ( !strcmp ( npcname, \"Teszt_Bela\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
}
return 1;
}
     return 1;
}

 
Ennyi amit a módba raktam.
Van egy másik pawno amit npc modesba raktam az így néz ki.
 
#define RECORDING \"Tesztelek\"
#define RECORDING_TYPE 1
#include <a_npc>
 
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
     StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
     return 1;
}
 
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
     StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
     return 1;
}
public OnNPCExitVehicle ( )
{
     StopRecordingPlayback ( );
     return 1;
}
public OnNPCSpawn ( )
{
     StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
     return 1;
}
 
/*public OnPlayerConnect(playerid)
{
ConnectNPC ( \"Teszt_Bela\", \"Tesztelek\" );
return 1;
}*/

29
Segítségkérés / Hotkey segítség..
« Dátum: 2012. December 28. - 09:47:19 »
Sziasztok,elmagyaráznátok nekem,hogy ez hogy mûködik és ezt hogy tudom használni,és mikhez
 
   /*
            * Core RPG module: Hotkey rendszer *
            készítette: Jex & P3ti
           
    FÜGGVÉNYEK, ELJÁRÁSOK:
           
    Hotkey_Timer(playerid,keys)
            Nézi a lenyomott gombok kombinációját
    Hotkey_Menu(playerid)
            Elõhozza a hotkey kezelõ dialogot.
    Hotkey_KeyName(indexedkey)
            Kiírja a nem GameTextbe szánt gomb neveket.
    Hotkey_Dialog(playerid)
            Elõhozza a hotkey elsõ dialogját, amiben be lehet állítani a hotkeyeket
    Hotkey_DialogLenyomva(keys)
            Kiadja, hogy mik vannak lenyomva
    Hotkey_Delete(playerid, hotkeyid)
            Hotkey törlése
     
    VÁLTOZÓK: */
    new             bool:hotkey                             [ PLAYERS ];
    new             hotkeytimer                             [ PLAYERS ];
    new             hotkey_key                              [ PLAYERS ][ 66 ][ MAX_HOTKEY_TEXT_SIZE ];
    new             stringz                                 [ 128 ];
     
    // ELJÁRÁSOK
    forward Hotkey_OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]);
    forward Hotkey_OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys);
    forward Hotkey_OnPlayerDisconnect(playerid, reason);
    forward Hotkey_OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]);
    forward Hotkey_Timer(playerid,keys);
     
    public Hotkey_OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
    {
            if(dialogid==HK_DIALOGID)
            {
                if(response) { msg(playerid, \"{FF0000}A felvétel elindult.. {FFFFFF}Tartsd nyomva a gombot/gombokat 5 másodpercig.\"); }
                else hotkey[playerid] = false;
            }
            if(dialogid==HK_DIALOGID+1)
            {
                if(response)
                {
                    new hk = GetPVarInt(playerid,\"hotkey\");
                    format(hotkey_key[playerid][Hotkey_KeyToIndex(hk)],32,\"%s\",inputtext);
                    msg(playerid,hotkey_key[playerid][Hotkey_KeyToIndex(hk)]);
                    // printf(\"hotkey: %d, %s, eredmény: %s\", GetPVarInt(playerid,\"hotkey\"), inputtext, hotkey_key[playerid][Hotkey_KeyToIndex(hk)]);
                    msg(playerid,\"A hotkey beállítva, a felvétel kikapcsolva!\");
                    hotkey[playerid] = false;
                }
            }
            if(dialogid==HK_DIALOGID+2)
            {
                if(response) {
                    if(listitem == 0)
                    {
                        new Hotkey_Desc [ 1024 ];
                        strcat(Hotkey_Desc,\"{FF0000}&#187; {FFFFFF}Mi az a Hotkey?\\n{A9A9A9}A hotkey egy gombra/gombkombinációra beállított parancs.\\n\\n\");
                        strcat(Hotkey_Desc,\"{FF0000}&#187; {FFFFFF}Hogy kell Hotkeyt készíteni?\\n{A9A9A9}A /hotkey paranccsal elõjön a Hotkey menü ott rákattintassz a Létrehozás opcióra\\nés elfogadod a dialógust. Majd megnyomod és nyomva tartod a beállítani\\nvaló billentyûkombinációt 5 másodpercig és kész a Hotkey.\\n\\n\");
                        strcat(Hotkey_Desc,\"{FF0000}&#187; {FFFFFF}Miért érdemes Hotkeyt használnom?\\n{A9A9A9}Mert megkönnyíti a parancsok beírását. Olyan, mint egy beépített Shortkey.\\n\\n\");
                        strcat(Hotkey_Desc,\"{FF0000}&#187; {FFFFFF}Hogyan tudok törölni Hotkeyt?\\n{A9A9A9}A Hotkey menüben(/hotkey) minden hotkeynek van egy menüpont.\\nRákattintassz a törölni való hotkeyre a listában és törölve van.\");
                        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_UNUSED, MSGBOX, \"Hotkey rendszer leírás\",Hotkey_Desc,\"Oké\", \"\");
                    }
                    else if(listitem == 1) {
                                    Hotkey_Dialog(playerid);
                                    hotkey[playerid]=true;
                            }else{
                                new hotkey_exists = 0;
                                    for(new i=0;i<66;i++)
                                    {
                                        if(strlen(hotkey_key[playerid]) != 0)
                                        {
                                                    hotkey_exists++;
                                                    if(hotkey_exists == listitem-1)
                                                    {
                                                        Hotkey_Delete(playerid, i);
                                                            msg(playerid, \"{FFFFFF}A kiválasztott {FF0000}hotkey{FFFFFF} törölve!\");
                                                    }
                                            }
                                    }
                            }
                    }else{
                            return 1;
                    }
            }
            return 1;
    }
     
    public Hotkey_OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
    {
            /* format(stringy,sizeof(stringy),\"%d, %d\",newkeys,oldkeys);
            msg(playerid,stringy);*/
            if(newkeys != 0)
            {
     
                    /* format(stringy,sizeof(stringy),\"hotkey_key[playerid][%d]: %s, %d\",Hotkey_KeyToIndex(newkeys),hotkey_key[playerid][Hotkey_KeyToIndex(newkeys)],Hotkey_KeyToIndex(newkeys));
                    msg(playerid,stringy);*/
                    if(strlen(hotkey_key[playerid][Hotkey_KeyToIndex(newkeys)]) != 0)
                    {
                            //msg(playerid,hotkey_key[playerid][Hotkey_KeyToIndex(newkeys)]);
                            zcmd_Command(playerid,hotkey_key[playerid][Hotkey_KeyToIndex(newkeys)]);
                    }
            }
            if(hotkey[playerid] == true)
            {
                if(strlen(Hotkey_DialogLenyomva(newkeys)) != 0)
                {
                    GameTextForPlayer(playerid,Hotkey_DialogLenyomva(newkeys),5000,3);
                    KillTimer(hotkeytimer[playerid]);
                            hotkeytimer[playerid] = SetTimerEx(\"Hotkey_Timer\",5000,0,\"dd\",playerid,newkeys);
                }
            }
    }
     
    public Hotkey_OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
    {
            if(hotkey[playerid] == true)
            {
                for(new i=0;i<66;i++)
                {
                    Hotkey_Delete(playerid, i);
                }
                hotkey[playerid] = false;
                    KillTimer(hotkeytimer[playerid]);
            }
    }
     
    // HOTKEY
    COMMAND:hotkey(playerid, params[])
    {
            Hotkey_Menu(playerid);
            return 1;
    }
     
    stock KettoHatvany(szam) return floatround(floatpower(2,szam),floatround_round);
    stock KettoHatvanye(szam)
    {
        for(new i=0;i<15;i++) if(KettoHatvany(i) == szam) return true;
            return false;
    }
     
    public Hotkey_Timer(playerid,keys)
    {
            // SendFormattedMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"a hotkey: %d\",keys);
            SetPVarInt(playerid,\"hotkey\",keys);
        ShowPlayerDialog(playerid,HK_DIALOGID+1,1,\":: Hotkey beállítás ::\",\"Írd be, hogy mit csináljon a megadott kombinációra (parancs):\",\"Oké\",\"Mégse\");
            return 1;
    }
    stock Hotkey_Dialog(playerid)
    {
            ShowPlayerDialog(playerid,HK_DIALOGID,0,\":: Hotkey készítés ::\",\"Kattints a készítésre, aztán\\nnyomd le a billentyûkombinációt és 5 mp.\\nután beállíthatsz rá egy hotkeyt.\",\"Készítés\",\"Mégse\");
    }
    stock Hotkey_Menu(playerid)
    {
            new temp[100];
            format(stringx, sizeof stringx, \"Hotkey rendszer leírás\\nLétrehozás\\n\");
            for(new i=0;i<66;i++)
            {
                if(strlen(hotkey_key[playerid]) != 0)
                {
                    format(temp, 100, \"{FF0000}Törlés{FFFFFF} - %s (%s)\", hotkey_key[playerid], Hotkey_KeyName(i));
                            strcat(stringx, temp);
                            strcat(stringx, \"\\n\");
                    }
        }
            ShowPlayerDialog(playerid,HK_DIALOGID+2,LIST,\":: Hotkey ::\",stringx,\"Oké\",\"Mégse\");
    }
    stock Hotkey_DialogLenyomva(keys)
    {
        /* 1 - Akció
               2 - Guggolás
               4 - Ütés
               8 - Sprint
               16 - Enter/Exit
               32 - Ugrás
               64 -
               128 - Célzás
               256 -
               512 - Hátranézés
               1024 - Gyaloglás
               2056 -
               4112 -
               8192 - 4-es gomb
               16384 - 6-os gomb
            */
            new hklist[15][12]={
            \"Akció\",\"Guggolás\",\"Ütés\",\"Sprint\",\"Enter/Exit\",\"Ugrás\",\"Nincs\",\"Célzás\",
            \"Nincs\",\"Hátranézés\",\"Gyaloglás\",\"Nincs\",\"Nincs\",\"4-es gomb\",\"6-os gomb\"
            };
            stringx=\"\\0\";
            for(new i=14;i>=0;i--)
            {
                if(KettoHatvanye(keys))
                {
                    new idx = floatround(floatlog(keys,2),floatround_round);
                    format(stringz,sizeof(stringz),\"~r~%s\",hklist[idx]);
                    // print(stringz);
                    strins(stringx,stringz,strlen(stringx));
                    // printf(\"%d    %d\",keys,floatround(floatlog(keys,2),floatround_round));
                    break;
                }
                if(keys - KettoHatvany(i) > 0)
                {
                    keys -= KettoHatvany(i);
                    format(stringz,sizeof(stringz),\"~r~%s~n~~w~+~n~\",hklist);
                    // print(stringz);
                    strins(stringx,stringz,strlen(stringx));
                    // printf(\"%d    %d\",KettoHatvany(i),i);
                }
            }
            return stringx;
    }
    stock Hotkey_Delete(playerid, hotkeyid)
    {
        format(hotkey_key[playerid][hotkeyid], 32, \"\");
    }
    stock Hotkey_KeyName(indexedkey)
    {
            new Key_Name[32];
            switch(indexedkey)
            {
                case 0: format(Key_Name, 32, \"akció\");
                case 1: format(Key_Name, 32, \"guggolás\");
                case 2: format(Key_Name, 32, \"akció+guggolás\");
                case 3: format(Key_Name, 32, \"ütés\");
                case 4: format(Key_Name, 32, \"ütés+akció\");
                case 5: format(Key_Name, 32, \"ütés+guggolás\");
                case 6: format(Key_Name, 32, \"sprint\");
                case 7: format(Key_Name, 32, \"sprint+akció\");
                case 8: format(Key_Name, 32, \"sprint+guggolás\");
                case 9: format(Key_Name, 32, \"sprint+ütés\");
                case 10: format(Key_Name, 32, \"enter\");
                case 11: format(Key_Name, 32, \"enter+akció\");
                case 12: format(Key_Name, 32, \"enter+guggolás\");
                case 13: format(Key_Name, 32, \"enter+ütés\");
                case 14: format(Key_Name, 32, \"enter+sprint\");
                case 15: format(Key_Name, 32, \"ugrás\");
                case 16: format(Key_Name, 32, \"ugrás+akció\");
                case 17: format(Key_Name, 32, \"ugrás+guggolás\");
                case 18: format(Key_Name, 32, \"ugrás+ütés\");
                case 19: format(Key_Name, 32, \"ugrás+sprint\");
                case 20: format(Key_Name, 32, \"ugrás+enter\");
                case 21: format(Key_Name, 32, \"célzás\");
                case 22: format(Key_Name, 32, \"célzás+akció\");
                case 23: format(Key_Name, 32, \"célzás+guggolás\");
                case 24: format(Key_Name, 32, \"célzás+ütés\");
                case 25: format(Key_Name, 32, \"célzás+sprint\");
                case 26: format(Key_Name, 32, \"célzás+enter\");
                case 27: format(Key_Name, 32, \"célzás+ugrás\");
                case 28: format(Key_Name, 32, \"hátranézés\");
                case 29: format(Key_Name, 32, \"hátranézés+akció\");
                case 30: format(Key_Name, 32, \"hátranézés+guggolás\");
                    case 31: format(Key_Name, 32, \"hátranézés+ütés\");
                    case 32: format(Key_Name, 32, \"hátranézés+sprint\");
                    case 33: format(Key_Name, 32, \"hátranézés+enter\");
                    case 34: format(Key_Name, 32, \"hátranézés+ugrás\");
                    case 35: format(Key_Name, 32, \"hátranézés+célzás\");
                    case 36: format(Key_Name, 32, \"gyaloglás\");
                    case 37: format(Key_Name, 32, \"gyaloglás+akció\");
                    case 38: format(Key_Name, 32, \"gyaloglás+guggolás\");
                    case 39: format(Key_Name, 32, \"gyaloglás+ütés\");
                    case 40: format(Key_Name, 32, \"gyaloglás+sprint\");
                    case 41: format(Key_Name, 32, \"gyaloglás+enter\");
                    case 42: format(Key_Name, 32, \"gyaloglás+ugrás\");
                    case 43: format(Key_Name, 32, \"gyaloglás+célzás\");
                    case 44: format(Key_Name, 32, \"gyaloglás+hátranézés\");
                    case 45: format(Key_Name, 32, \"4\");
                    case 46: format(Key_Name, 32, \"4+akció\");
                    case 47: format(Key_Name, 32, \"4+guggolás\");
                    case 48: format(Key_Name, 32, \"4+ütés\");
                    case 49: format(Key_Name, 32, \"4+sprint\");
                    case 50: format(Key_Name, 32, \"4+enter\");
                    case 51: format(Key_Name, 32, \"4+ugrás\");
                    case 52: format(Key_Name, 32, \"4+célzás\");
                    case 53: format(Key_Name, 32, \"4+hátranézés\");
                    case 54: format(Key_Name, 32, \"4+gyaloglás\");
                    case 55: format(Key_Name, 32, \"6\");
                    case 56: format(Key_Name, 32, \"6+akció\");
                    case 57: format(Key_Name, 32, \"6+guggolás\");
                    case 58: format(Key_Name, 32, \"6+ütés\");
                    case 59: format(Key_Name, 32, \"6+sprint\");
                    case 60: format(Key_Name, 32, \"6+enter\");
                    case 61: format(Key_Name, 32, \"6+ugrás\");
                    case 62: format(Key_Name, 32, \"6+célzás\");
                    case 63: format(Key_Name, 32, \"6+hátranézés\");
                    case 64: format(Key_Name, 32, \"6+gyaloglás\");
                    case 65: format(Key_Name, 32, \"6+4\");
            }
            if(strlen(Key_Name) == 0) { format(Key_Name, 32, \"ismeretlen gomb\"); }
            return Key_Name;
    }
    stock Hotkey_KeyToIndex(key)
    {
            switch(key)
            {
                case 1: return 0; // akció
                case 2: return 1; // guggolás
                case 3: return 2; // akció+guggolás
                case 4: return 3; // ütés
                case 5: return 4; // ütés+akció
                case 6: return 5; // ütés+guggolás
                case 8: return 6; // sprint
                case 9: return 7; // sprint+akció
                case 10: return 8;// sprint+guggolás
                case 12: return 9;// sprint+ütés
                case 16: return 10; // enter
                case 17: return 11; // enter+akció
                case 18: return 12; // enter+guggolás
                case 20: return 13; // enter+ütés
                case 24: return 14; // enter+sprint
                case 32: return 15; // ugrás
                case 33: return 16; // ugrás+akció
                case 34: return 17; // ugrás+guggolás
                case 36: return 18; // ugrás+ütés
                case 40: return 19; // ugrás+sprint
                case 48: return 20; // ugrás+enter
                case 128: return 21; // célzás
                case 129: return 22; // célzás+akció
                case 130: return 23; // célzás+guggolás
                case 132: return 24; // célzás+ütés
                case 136: return 25; // célzás+sprint
                case 144: return 26; // célzás+enter
                case 160: return 27; // célzás+ugrás
                case 512: return 28; // hátranézés
                case 513: return 29; // hátranézés+akció
                case 514: return 30; // hátranézés+guggolás
                    case 516: return 31; // hátranézés+ütés
                    case 520: return 32; // hátranézés+sprint
                    case 528: return 33; // hátranézés+enter
                    case 544: return 34; // hátranézés+ugrás
                    case 640: return 35; // hátranézés+célzás
                    case 1024: return 36; // gyaloglás
                    case 1025: return 37; // gyaloglás+akció
                    case 1026: return 38; // gyaloglás+guggolás
                    case 1028: return 39; // gyaloglás+ütés
                    case 1032: return 40; // gyaloglás+sprint
                    case 1040: return 41; // gyaloglás+enter
                    case 1056: return 42; // gyaloglás+ugrás
                    case 1152: return 43; // gyaloglás+célzás
                    case 1536: return 44; // gyaloglás+hátranézés
                    case 8192: return 45; // 4
                    case 8193: return 46; // 4+akció
                    case 8194: return 47; // 4+guggolás
                    case 8196: return 48; // 4+ütés
                    case 8200: return 49; // 4+sprint
                    case 8208: return 50; // 4+enter
                    case 8224: return 51; // 4+ugrás
                    case 8320: return 52; // 4+célzás
                    case 8704: return 53; // 4+hátranézés
                    case 9216: return 54; // 4+gyaloglás
                    case 16384: return 55; // 6
                    case 16385: return 56; // 6+akció
                    case 16386: return 57; // 6+guggolás
                    case 16388: return 58; // 6+ütés
                    case 16392: return 59; // 6+sprint
                    case 16400: return 60; // 6+enter
                    case 16416: return 61; // 6+ugrás
                    case 16512: return 62; // 6+célzás
                    case 16896: return 63; // 6+hátranézés
                    case 17408: return 64; // 6+gyaloglás
                    case 24576: return 65; // 6+4
            }
            return -1;
    }
     
    // HOTKEY VÉGE
     

 
Elõre is köszi.

30
Segítségkérés / NPC segítség kérés
« Dátum: 2012. December 26. - 15:02:07 »
Sziasztok,szeretnék szerveremre pár npc-tviszont gondokba ütköztem,mindent leírás szerint csináltam de hibát jelez.
itt ahogy csináltam:
 

#include <a_samp>
#include <a_npc>
#define RECORDING \"Tesztelek\"
#define RECORDING_TYPE 1
 
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
     StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
     return 1;
}
 
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
     StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
     return 1;
}
public OnNPCExitVehicle ( )
{
     StopRecordingPlayback ( );
     return 1;
}
public OnNPCSpawn ( )
{
     StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
     return 1;
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ConnectNPC ( \"Teszt_Bela\", \"Tesztelek\" );
return 1;
}
new MyFirstNPCVehicle; // Globális változó
public OnFilterScriptInit ( )
{
     print ( \"my filterscript\" );
     ConnectNPC ( \"Teszt_Bela\", \"Tesztelek\" );
     MyFirstNPCVehicle = CreateVehicle ( 468, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000 );
     return 1;
}
 
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
  {
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
    if ( !strcmp ( npcname, \"Teszt_Bela\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
    PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
    return 1;
    }
    return 1;
}

 
Ezek a hibák:
 
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(9) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnRecordingPlaybackEnd\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(11) : error 017: undefined symbol \"StartRecordingPlayback\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(16) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnNPCEnterVehicle\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(18) : error 017: undefined symbol \"StartRecordingPlayback\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(22) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnNPCExitVehicle\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(24) : error 017: undefined symbol \"StopRecordingPlayback\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(28) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnNPCSpawn\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(30) : error 017: undefined symbol \"StartRecordingPlayback\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(94) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 55)
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
5 Errors.

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 14
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal