Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Corrupt

Oldalak: 1 2 3 [4]
46
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2012. Február 14. - 22:21:26 »
Hogy lehet dialog menüvel jármûvel teleportálni?  :o
Közbe rájöttem  ;D
[pawn]new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new State = GetPlayerState(playerid);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && State == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
return SetVehiclePos(vehicleid,x,y,z);
}
SetPlayerPos(playerid,x,y,z);[/pawn]
itt van ha érdekel valakit  :P

47
Segítségkérés / Fegyver tiltás
« Dátum: 2012. Február 14. - 19:54:31 »
Kösz ment a +!  :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Február 14. - 21:27:22 )

asszem csak kezdésnél veszi el a fegyvereket de nekem olyan kell hogy azon a területen másodpercenként vegye el!  ;D

48
Segítségkérés / Fegyver tiltás
« Dátum: 2012. Február 14. - 17:51:19 »
Üdv!
Hogy tudom letiltani a fegyvereket bizonyos helyeken? pl. spawn helynél

49
Segítségkérés / Kis Hiba [-DM-]
« Dátum: 2012. Február 14. - 17:16:32 »
ott van.. eddig nem volt, ha nem csatlakoztak legalább nem vette le, de ha csatlakoztak és csak kiléptek akkor nem vette le  :(
ebbe bele látni  :-[

50
Segítségkérés / Kis Hiba [-DM-]
« Dátum: 2012. Február 14. - 16:48:52 »
Üdv!
Én is ilyesmit használok, nálam ha kilépnek az emberek akkor is levon 1-et  :D

51
Szia!
[pawn]#include <a_samp>
#define DIALOGID 1200
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/weapons\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMûfaszok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\");
   return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOGID)
{
   if(response)
   {
      if(listitem == 0) // Kézi fegyverek
      {
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Ütõ fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nRendõr Gumibot\\nKés\\nGolf ütõ\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfûrész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 1) // Mûfaszok
      {
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Mûfaszok\", \"Lila\\nKicsi fehér\\nNagy fehér\\nEzüst\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 2) // Pisztolyok
      {
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Pisztolyok\", \"9mm\\nHangtompítós 9mm\\nDesert Eagle\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 3) // Shotgunok
      {
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Shotgunok\", \"Standard Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 4) // Gépfegyverek
      {
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+5, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gépfegyverek\", \"Uzi\\nSMG\\nTec9\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 5) // Gépkarabélyok
      {
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+6, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gépkarabélyok\", \"AK-47\\nM4\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 6) // Mesterlövész
      {
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+7, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Mesterlövész\", \"Country\\nSniper\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 7) // Speciális
      {
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+8, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Speciális\", \"RPG\\nRPG Hõkövetõs\\nMinigun\\nLángszóró\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 8) // Gránátok
      {
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+9, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gránátok\", \"Gránát\\nFüstgránát\\nMolotov koktél\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
            if(listitem == 9) // Éjjellátok
      {
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+10, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Éjjellátók\", \"Éjjellátó\\nHõérzékelõ\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
            if(listitem == 10) // Egyéb
      {
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+11, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Egyéb\", \"C4+Távirányító\\nPoroltó\\nSpray\\nFényképezõgép\\nEjtõernyõ\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
   }
   return 1;
}
if(dialogid == DIALOGID+1) // Kézifegyverek
{
   if(response)
   {
      if(listitem == 0)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Ütõ fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nRendõr Gumibot\\nKés\\nGolf ütõ\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfûrész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 1)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 2, 1);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Ütõ fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nRendõr Gumibot\\nKés\\nGolf ütõ\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfûrész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 2)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Ütõ fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nRendõr Gumibot\\nKés\\nGolf ütõ\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfûrész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 3)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Ütõ fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nRendõr Gumibot\\nKés\\nGolf ütõ\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfûrész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 4)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Ütõ fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nRendõr Gumibot\\nKés\\nGolf ütõ\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfûrész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 5)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 6, 1);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Ütõ fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nRendõr Gumibot\\nKés\\nGolf ütõ\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfûrész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 6)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 7, 1);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Ütõ fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nRendõr Gumibot\\nKés\\nGolf ütõ\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfûrész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 7)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 8, 1);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Ütõ fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nRendõr Gumibot\\nKés\\nGolf ütõ\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfûrész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
            if(listitem == 8)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 15, 1);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Ütõ fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nRendõr Gumibot\\nKés\\nGolf ütõ\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfûrész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
            if(listitem == 9)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 9, 1);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Ütõ fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nRendõr Gumibot\\nKés\\nGolf ütõ\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfûrész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
            if(listitem == 10)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 14, 1);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Ütõ fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nRendõr Gumibot\\nKés\\nGolf ütõ\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfûrész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 11)//BACK
            {
                 ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMûfaszok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\");
            }
   }
   return 1;
}
if(dialogid == DIALOGID+2) // Mûfaszok
{
   if(response)
   {
      if(listitem == 0)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 10, 1);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Mûfaszok\", \"Lila\\nKicsi fehér\\nNagy fehér\\nEzüst\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 1)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 11, 1);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Mûfaszok\", \"Lila\\nKicsi fehér\\nNagy fehér\\nEzüst\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 2)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 12, 1);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Mûfaszok\", \"Lila\\nKicsi fehér\\nNagy fehér\\nEzüst\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 3)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 13, 1);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Mûfaszok\", \"Lila\\nKicsi fehér\\nNagy fehér\\nEzüst\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 4)//BACK
            {
                 ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMûfaszok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\");
            }
   }
   return 1;
}
if(dialogid == DIALOGID+3) // Pisztolyok
{
   if(response)
   {
      if(listitem == 0)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 22, 500);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Pisztolyok\", \"9mm\\nHangtompítós 9mm\\nDesert Eagle\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 1)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 23, 500);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Pisztolyok\", \"9mm\\nHangtompítós 9mm\\nDesert Eagle\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 2)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 24, 500);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Pisztolyok\", \"9mm\\nHangtompítós 9mm\\nDesert Eagle\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 3)//BACK
            {
                 ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMûfaszok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\");
            }
   }
   return 1;
}
if(dialogid == DIALOGID+4) // Shotgunok
{
   if(response)
   {
      if(listitem == 0)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 25, 500);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Shotgunok\", \"Standard Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 1)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Shotgunok\", \"Standard Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 2)
      {
           GivePlayerWeapon(playerid, 27, 500);
           ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Shotgunok\", \"Standard Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 3)//BACK
            {
                 ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMûfaszok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\");
            }
   }
   return 1;
}
if(dialogid == DIALOGID+5) // Gépfegyverek
{
   if(response)
   {
      if(listitem == 0)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 28, 500);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+5, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gépfegyverek\", \"Uzi\\nSMG\\nTec9\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 1)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+5, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gépfegyverek\", \"Uzi\\nSMG\\nTec9\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 2)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 32, 500);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+5, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gépfegyverek\", \"Uzi\\nSMG\\nTec9\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 3)//BACK
            {
                 ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMûfaszok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\");
            }
   }
   return 1;
}
if(dialogid == DIALOGID+6) // Gépkarabélyok
{
   if(response)
   {
      if(listitem == 0)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 30, 500);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+6, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gépkarabélyok\", \"AK-47\\nM4\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 1)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+6, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gépkarabélyok\", \"AK-47\\nM4\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 2)//BACK
            {
                 ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMûfaszok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\");
            }
   }
   return 1;
}
if(dialogid == DIALOGID+7) // Mesterlövész
{
   if(response)
   {
      if(listitem == 0)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 33, 500);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+7, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Mesterlövész\", \"Country\\nSniper\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 1)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 34, 500);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+7, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Mesterlövész\", \"Country\\nSniper\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 2)//BACK
            {
                 ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMûfaszok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\");
            }
   }
   return 1;
}
if(dialogid == DIALOGID+8) // Speciális
{
   if(response)
   {
      if(listitem == 0)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 35, 500);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+8, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Speciális\", \"RPG\\nRPG Hõkövetõs\\nMinigun\\nLángszóró\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 1)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 36, 500);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+8, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Speciális\", \"RPG\\nRPG Hõkövetõs\\nMinigun\\nLángszóró\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 2)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 38, 500);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+8, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Speciális\", \"RPG\\nRPG Hõkövetõs\\nMinigun\\nLángszóró\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 3)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 37, 500);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+8, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Speciális\", \"RPG\\nRPG Hõkövetõs\\nMinigun\\nLángszóró\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 4)//BACK
            {
                 ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMûfaszok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\");
            }
   }
   return 1;
}
if(dialogid == DIALOGID+9) // Gránátok
{
   if(response)
   {
      if(listitem == 0)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 16, 500);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+9, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gránátok\", \"Gránát\\nFüstgránát\\nMolotov koktél\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 1)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 17, 500);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+9, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gránátok\", \"Gránát\\nFüstgránát\\nMolotov koktél\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 2)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 18, 500);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+9, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gránátok\", \"Gránát\\nFüstgránát\\nMolotov koktél\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 3)//BACK
            {
                 ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMûfaszok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\");
            }
   }
   return 1;
}
if(dialogid == DIALOGID+10) // Éjjellátók
{
   if(response)
   {
      if(listitem == 0)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 44, 1);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+10, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Éjjellátók\", \"Éjjellátó\\nHõérzékelõ\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 1)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 45, 1);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+10, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Éjjellátók\", \"Éjjellátó\\nHõérzékelõ\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 2)//BACK
            {
                 ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMûfaszok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\");
            }
   }
   return 1;
}
if(dialogid == DIALOGID+11) // Egyéb
{
   if(response)
   {
      if(listitem == 0)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 39, 500);
         GivePlayerWeapon(playerid, 40, 500);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+11, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Egyéb\", \"C4+Távirányító\\nPoroltó\\nSpray\\nFényképezõgép\\nEjtõernyõ\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 1)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 42, 500);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+11, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Egyéb\", \"C4+Távirányító\\nPoroltó\\nSpray\\nFényképezõgép\\nEjtõernyõ\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 2)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 41, 500);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+11, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Egyéb\", \"C4+Távirányító\\nPoroltó\\nSpray\\nFényképezõgép\\nEjtõernyõ\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 3)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 43, 1);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+11, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Egyéb\", \"C4+Távirányító\\nPoroltó\\nSpray\\nFényképezõgép\\nEjtõernyõ\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 4)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+11, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Egyéb\", \"C4+Távirányító\\nPoroltó\\nSpray\\nFényképezõgép\\nEjtõernyõ\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 5)//BACK
            {
                 ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMûfaszok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\");
            }
   }
   return 1;
}
return 0;
}[/pawn]

52
Segítségkérés / Gombra nyíló object
« Dátum: 2012. Február 12. - 19:04:49 »
Sziasztok!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=278880
http://solidfiles.com/d/8021b56f27/
Ez alapján próbáltam gombra nyíló objectet csinálni de nem sikerült!
Segítene valaki? a koordinátákat is bele írtam!  :)

53
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2012. Február 12. - 12:01:20 »
Idézetet írta: Antonyo date=1329041343\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Estét!
Fegyver mentõ-betöltõ scriptre lenne szükségem!:)
 
Ebben benne van csak kikell belõle szedni. Vagy itt van még egy.
[/quote]
A 2-est felraktam de valamiért nem menti le

54
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2012. Február 12. - 00:17:45 »
Estét!
Fegyver mentõ-betöltõ scriptre lenne szükségem!:)

55
Segítségkérés / Dm zónák Textdraw
« Dátum: 2012. Február 09. - 23:21:56 »
Sziasztok!
Ha nem lépnek ki /exitdm-el és kilépnek a szerverrõl akkor nem vonja le  ::|
pl. /dm 5 és ha mindenki kilépne /dm 5 marad  :(

56
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2012. Február 08. - 09:37:43 »
http://i.imgur.com/pRJwm.jpg
ennek a füstnek kéne az ID-je :)

57
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2012. Február 07. - 17:24:54 »
Sziasztok!
Az miért van hogy betöltök egy attached objectet és eltûnik?

Oldalak: 1 2 3 [4]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal