Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Gabor..

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
16
Adás-Vétel / Paradise Fun Party Szerver mód - ELADÓ
« Dátum: 2013. Október 20. - 01:24:22 »
Sziasztok!
Nos, már egy ideje úgy döntöttünk, hogy eladjuk a Paradise Fun Party Szerver módját, aminek azért elég nagy sikerem volt a játékosk körében. De eddig még annyira nem volt hirdetve, nem is voltak érdeklõdõk se annyira, mint vártuk volna.
A mód sok(éves) munkával készült, az eddigi legjobb, legsikeresebb módom a SA:MP-n belül, de sajnos az utolsó is.
ÁR: Privát üzenetben!
Adatok:
- Sorok száma: 21.148
- Használt pluginok: Streamer, SSCANF, MySQL R6, GVar, GeoIP
- Használt includeok: a_samp, a_mysql, zcmd, sscanf2, streamer, y_iterate, mSelection, gvar, GeoIP_Plugin, progress, sniperfix, fixchars
Mód tartalma:
 


\"paradisebanner7.png\"

 


Final Version: v1.5
 





A SZERVER MÓDJA ELADÓ!
 
 




\"Toolbar-Regular-Get-Info-icon.png\"  Szerver információk
 

HostName: [HUN] ..:: Paradise Fun Party Szerver™ ::.. (0.3x)
Address: nem elérhetõ
Status: N/A!
Slots: x/x
Ping: N/A
Mode: PFP v1.5
Map: PFP v1.0
Hosting: Sunwell.hu
WebSite: nem elérhetõ
 
 
 
\"Comment-add-icon.png\" 

Tartalom





 
\"File-History-icon.png\"  Szerver történet



Miután Gábor kutyája megrágta az UGF módot tartalmazó Pendrivet, így kénytelenek voltunk újra kezdeni mindent a 0-áról!
Ezek után lett az új móddal egy-két probléma, de szerencsére ezek is megoldódtak, így PFP Szerver™ként újra nekilátunk a módnak.
 
 

\"Apps-preferences-plugin-icon.png\"  Pluginok:
 

  • Streamer v2.6.1 - Incognito


  • SSCANF v2.8 - Y_Less


  • MySQL R6 - BlueG


  • GeoIP v1.0.4 - Totto

  • GVar v1.6 - Incognito


 
 
 

\"administrator-icon.png\"  Admin csapat
Adminok:
 

  • Gábor..


  • RazR


  • iNoobish


  • Gandalf


  • Vanity


\"Skype-icon.png\"kype elérhetõség:
 

  • nem publikus ^^


  • nem publikus ^^


  • nem publikus ^^


  • nem publikus ^^


  • nem publikus ^^


Admin Tagfelvétel jelenleg NINCS!
 

\"Misc-file-reg-icon.png\"  Regisztráció, Bejelentkezés:
 

  • Minden adat mentése MySQL-hez van kötve: Pénz, XP, RegID, Név, Jelszó, IP, Online eltöltött idõ, Pozíció(sp/lp), Ban, Utoljára Online (stb...)   


  • Automata bejelentkezés


  • Azonnali Regisztrálás a fórumra (Késõbbiekben.)

  • Játékbeli Név, ill. Jelszó változtatási lehetõség (Adott XP szint után)


 

\"Padlock-User-Control-icon.png\"  UserControlPanel:
Böngészõi rész:
Szerver Statisztikák
\"szerverstats.png\"
Játékos Lista
\"playershr.png\"
Ha Nem vagy belogolva
\"kilog.png\"
Karakter Információk
\"karakter.png\"
Fõoldal
\"fooldal.png\"
Bejelentkezés
\"belog.png\"
Adminok
\"adminsg.png\"
InGame UCP:
\"ucpw.png\"
 

\"Security-icon.png\"  Spawn Védelem:
A Spawn területén TILOS ölni!
Ennek érdekében a szerver lespawnolásnál nem ad alap fegyvereket.
Továbbá ezen területen képtelen vagy használni a /weapons parancsot!
Hogy tudd, hogy hol van ennek a zónának a határa egy TextDraw figyelmeztet téged a ki és bemenetelrõl.
 

\"width=32http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/283486/283486,1267289797,16/stock-vector-molecule-icons-47571544.jpg[/img] XP Rendszerrõl:
A szerveren a v1.5-ös mód verzió óta a pontot XP váltotta fel.
Ennek következtében a jelentõsebb dolgokhoz (pl. /weapons) kell egy adott XP.
Jelenlegi XP-det a Tab lenyomásával a \'score\' oszlop alatt, vagy az erre a célra kitalált
TextDraw segítségével (Amennyiben nem látod: /tdon).
Minden szintlépéskor a szerver automatikusan kiírja Global Chat-be, hogy te,
vagy más X. szintre lépett.
XP-t a következõ módszerekkel szerezhettek: \'Matek feladat, Reakció teszt, Aranytojás, Teleport reakció, Biznisz, DM\'.
/xphelp
\"xphelp.png\"
/xpcmds
\"xpcmds.png\"
/xplevels
\"xplevels.png\"
\"xplevels2.png\"
 

\"Admin-icon.png\"  Admin rendszer:
 

  • Az admin rendszer teljesen MySQL-re épül.
 
 

  • Tulajdonságok:
      · 4 admin szint van - bárki admin lesz csak max. 3as lehet, mert a 4. a tulajoknak van 
      · Körülbelül 40-50 parancs.

      · Minden szinthez külön segítség. ( /adminhelp )

      · A Szinteket Rangok tagolják, hogy még átláthatóbb legyen.


 

  • A /admins parancs felépítése:
      · Megjeleníti a 4 szintet rangokkal
      · Elérhetõ, nem elérhetõ - AFK vagy nem

      · RCON admin-e


 

  • A /hide paranccsal el lehet rejteni az adminokat. Azaz nem látni õket a /admins-ban.

 

\"Groups-Meeting-Dark-icon.png\"   Klán Rendszer:
A szerveren létrehozhattok egy klánt (bizonyos elért XP szint után).
Ebbe hívhattok meg embereket, chatelhettek egy privát klán-chatben ...stb.
Elérhetõség: /clan
A klánok mapolhatnak saját maguknak klán bázist, de van 1-2 kitétel:
 

  • Legyen szép és igényes!


  • Csak PAWN Code-ban fogadunk el mapokat!

  • Ne másold más klán bázisát!


 

\"Rubiks-cube-icon.png\"  MyObjects:
A Szerver egyik legnagyobb egyedisége az a /myobjects parancs.
Lehetõvé teszi, hogy a karakteredre \"ráragaszhass\" kisebb objecteket!
Összesen 9 hely van arra, hogy telepakold mindenféle finomsággal a karaktered! :)
Akár fegyver, akár sapka, szemüveg, és még egyéb dolgok...
 

\"Games-Soccer-icon.png\"  Minigame(-k):
A szerveren egyenlõre csak 2 fajta minigame létezik!
A gyõztes 10.000$-al és 5 XP-vel gazdagodik a meccs végén.
A Chatben folyamatosan kijelzi a játék, hogy ki esett ki.
\"minigamez.png\"
Derby:
 

  • Egy elég nagy pályán versenyeztek az elsõ helyért!


  • Összesen 15 ember játszat!

  • Ha kiszállsz a kocsiból, vagy leesel a vízbe, kiestél!


Hay:
 

  • Egy szalmával teli pályán kezd mindenki a levegõben.


  • A Cél, hogy eljuss a középen lévõ object-re és lõdd ki mindenki alól a szalmákat.

  • Ha leestél automatikusan vesztettél!


 

DeathMatch zónák:
A Szerveren sok fajta DM zóna van!
Ezeknek a képernyõn egy külön TextDraw-ot is készítettünk.
A DM zónákban kiélhetitek ölési vágyaitokat. :)
A KillStreak rendszer lehetõvé teszi, hogy tudd, hogy ki a legnagyobb gyilkos a zónában!
A zónákban csak /stats és /exit parancs használható!
\"74727983.png\"
 

\"Clock-Date-Time-icon.png\"  Online Eltöltött Idõ:
 

  • A szerver automatikusan menti, hogy hány órát, percet, másodpercet játszol a szerveren.

  • Ez azért hasznos, mert minél több az eltöltött idõd, annál nagyobb jutalmat kapsz érte.


 

\"Hitman-Blood-Money-7-icon.png\"  Vérdíj rendszer:
A Vérdíj rendszer lehetõvé teszi, hogy a játékosok egymás fejére tegyenek pénzösszeget.
Az egész úgy mûködik, hogy beírod azt a parancsot, hogy /bounty ID összeg
és ez után aki megöli a kiválasztottad, az Õ rá tett összeget tõled levonja és a gyilkos részére utalja.
 

\"Letters-icon.png\"  Titulus:
 

  • A név és az ID után elhelyezkedõ szöveg, amit te állíthatsz be magadnak.


  • /mytitle - paranccsal használhatjuk.


  • /delmytitle - eltünteni

  • Adminoknak: /settitle - Módosítás


 

\"Letters-icon.png\"  MyText
 

  • A /mytext paranccsal  a neved fölé írhatsz ki szöveget (persze, te nem látod)


  • /removemytext - eltünteti

  • Adminoknak: /settext - Módosítás


 

\"Test-paper-icon.png\"  Reakció Tesztek:
Több típusa van:
 

  • Matek: Automatikusan generált számokat kell összeadni, kivonni (mikor mi).


  • Reakció: Megadott karaktereket kell pontosan beírni, idõre.

  • Teleport Reakció: Megadja a szerver melyik teleport parancsot kell beírnod és oda kell elteleportálni.


Mit Nyerhetsz?
 

  • Pénzt

  • XP-t


\"reakciok.png\"
 

\"Travel-BMV-icon.png\"  Bónuszautó:
A bónuszautó mindig megadott idõközönként spawnol és adott idõközönként ad némi pénzt.
Ha a kliens kiírta az autómatikus üzenetét a bónuszautónak, akkor csak azon a helyen kell keresni egy kék Sultan-t, sárga neonnal!
 

\"software-egg-icon.png\"  Aranytojás:
Az aranytojás lényegében egy CheckPoint középen egy pénzeszsákkal. Ezt kell minnél hamarabb megszerezned játékostársaid elõtt!
 

\"Race-07-4-icon.png\"  Verseny rendszer:
A versenyrendszer teljesen MySQL-re épül. Csatlakozni egyenlõre kocsiban ülve a /join paranccsal tudsz.
Itt, ha teljesíted a versenyt akkor tied lehet a rekord is!
\"racep.png\"
 

\"radio-icon.png\"  InGame Rádió:
A szerveren lehetõségetek adódik arra, hogy zenét játszatok le.
Ezt a /music paranccsal tehetitek meg, ahol ott vannak az általunk berakott számok, vagy akár ti is kérhettek tõlünk, hogy rakjuk be a menübe a kedvenc számaitokat.
Továbbá rádió adásokat is tudtok lejátszani a /radio paranccsal.
 

\"World-icon.png\"  Teleportálás:
A Szerveren sok teleportlálási lehetõség van.
Ezeket megtekintheted a /teles parancsban.
\"telesc.png\"
 

\"house-icon.png\"  Ház Rendszer:
A házak árazása városon belül a környék milyenségétõl függ, az interiorok is ehhez igazodnak.
Pl.: Grove Streeten aránylag olcsó, 1-3 milliós házak vannak, míg mondjuk egy Mullholland szerû környéken akár 10-20 milliósak is lehetnek.
· Megvenni egy házat a /buyhouse paranccsal tudsz.
· Több parancsért írd be a szerveren a /houseinfo parancsot.
\"houseicon.png\"
A Házadhoz házautót is parkolhatsz (/housecar), melyet kedved szerint tuningolhatsz, majd elmentheted.
Ebben a kocsiban ott lesz a neved is, hogy ne tévesszék össze az emberek egymás jármûveit.
\"housecar.png\"
 

\"criminal-icon.png\"  Házrablás:
A szerveren megtalálható a házrablás is!
Hány percenként rabolhatsz?
· 10 perc.
Mennyi pénzt kapsz?
· Véletlenszerûen 50.000 és 100.000 $ között.
Mennyi XP-t kapsz?
· Véletlenszerûen 5 és 55 között.
De viszont a házak védelmére bevezettünk egy jelszavazási rendszert is.
 

\"Money-icon.png\"  Biznisz Rendszer:
A bizniszek megvétel után jövedelmeznek.
Az áruk és jövedelmük ingadozó, az ott lévõ épület minõségéhez/fontosságához mérten.
A megvett bizniszek interiorral is rendelkeznek, ez szintén az adott épület milyenségétõl függ.
Pl.: van egy Rendõrség, ami történetesen az egyik legdrágább biznisz a szerveren, és megveszed 20-30 millió dollárért és annak az árnak a századát, 200.000-300.000 dollárt kapsz vissza fél óránként, mint jövedelem.
Egyszerre csak 1 bizniszt birtokolhatsz, a túlzott elgazdagodás elkerülésének érdekében!
\"bizicon.png\"
 

\"World-icon.png\"  Goto Rendszer:
Nem csak az adminoknak lehet goto-zni, hanem játékosoknak is!
 

  • Csak akkor lehetséges, ha a goto partner engedélyezte a hozzá való gotozást!


  • /goto - teleportálás más játékoshoz


  • /allowgoto - teleportálás tiltása/engedélyezése.

  • Adminok ugyanúgy tudnak teleportálni (nem kell engedély).


 

\"private-2-icon.png\"  PM Rendszer:
Mint minden szerveren, nálunk is megtalálható a Privát Üzenet rendszer. :)
 

  • /pm - PM Küldése Másoknak


  • /allowpm - PM Fogadásának letiltása/engedélyezése


 

\"roadworks-icon.png\"  Munka Rendszer:
4 féle munkát válalhatsz el a szerveren. Ezeket a /jobs paranccsal éred el.
Ugyanakkor kamionozhatsz is a /trucking paranccsal, ha el akarod kezdeni akkor /startwork.
\"clans.png\"
 

\"light-bulb-icon.png\"  Fõbb fogalmak:



  • Mute: Némítás. Nem tudsz írni chatbe!


  • Warn: Figyelmeztetés. Ha összegyûlik az 5, akkor kick, vagy ban!


  • Kick: Kirúgás. Az admin kirúg a szerverrõl, ezután visszatudsz jönni!


  • Ban: Kitiltás. Az admin kitilt a szerverrõl, ezután nem tudsz visszajönni, mivel a felhasználódat tiltja!


  • SK: Spawn-Kill. Megölöd a játékost, mikor a \"megszületett\", lerakta a szerver.


  • HK: Heli-Kill. Megölöd a játékost a helikopter rotorjával.


  • DB: Drive-By. Megölöd a játékost jármûvel.



 






\"Rules-of-Fight-Club-icon.png\"  Szabályok:



  • Tilos bármilyen külsõ segédprogramot, cheatet használni!(GOD, Weapon, Speed, Cleo stb..) [Kick/Ban]


  • Tilos a Drive-By, Heli-Kill stb...! [Warn/Kick]


  • Tilos a Spawn-Kill! [Warn/Kick]


  • Tilos a flood, spam! [Mute/Kick]


  • Tilos veszekedésbe kezdeni, sértegetni az adminisztrátort! [Warn/Kick/Ban]


  • Tilos könyörögni adminisztrátori rangért! [Warn/Kick]


  • Tilos könyörögni nagyobb adminisztrátori szintért! [Lefokozás/Kick/Ban]


  • Tilos adminnak admint bannolni! [Lefokozás/Ban]


  • Tilos mások sértegetése, zaklatása! [Warn/Kick/Ban]


  • Káromkodni lehet, de csak MÉRTÉKKEL! [Mute/Kick]

  • A glitch engedélyezett!







\"Windows-Live-Movie-Maker-icon.png\"  Készítõk:



  • SA:MP Fejlesztõ Team - SA:MP és a pluginok


  • Sunwell.hu - Hosztolás, Problémamegoldás


  • Gábor.. - Szkriptelés


  • RazR - Mappolás


  • A PFP Szerver™ admin csapata - Adminisztráció


  • A PFP Szerver™ volt adminjai és fejlesztõi - Mappolás, Adminkodás, Webfejlesztés, Problémamegoldás, Ötletadás
    Köszönet:

    • Dead. - Weboldal


    • Legend - Tárhely







    \"Pictures-Nikon-icon.png\"  Képek:

    /cmds:


    \"cmds1.png\"

    \"cmds2.png\"

    Spawn (egy része):


    [hs width=500 height=375]
    http://i.imgur.com/EWIprGd.png[/hs]

    LSAIR Spawn:


    [hs width=500 height=375]
    http://img43.imageshack.us/img43/2148/lsah.png[/hs]

    SFAIR Spawn (beta):


    [hs width=500 height=375]
    http://img593.imageshack.us/img593/460/sfar.png[/hs]

    LVAIR Spawn:


    [hs width=500 height=375]
    http://img824.imageshack.us/img824/878/lvaz.png[/hs]

    Minden teleportnál van egy 3DText, ami a teleport nevét és parancsát írja ki:


    \"tele3dlabel.png\"



    Bannerünk (by: ]_db_[iNoobish):

    [hs width=300 height=300]
    http://img542.imageshack.us/img542/882/inoobishbannere.jpg[/hs]




    Üdvözlettel: Paradise Fun Party Szerver™ fejlesztõi csapata és adminjai!
     





    Tetszett a leírás? Akkor mire vársz? Csatlakozz ITT: nem elérhetõ

    vagy


    Még visszamegyek a leírás tetejére, olvasgatok egy picit és késõbb felmegyek!

     





    © PFP Szerver™ Admin & Development Team - 2012-2013



Ezen kívül még sok más.


Mindent mellékelek + a map
ingyen jár hozzá!

ÁR: Érdeklõdni lehet nálam privát üzenetben!

17
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[HUN] Ukrán RPG Cuccvisszaadás:ON
« Dátum: 2013. Július 29. - 11:40:17 »
Törd el az ujjaid.

18
Hangszerek és előadók / Tomorrowland - 2013
« Dátum: 2013. Július 29. - 02:12:41 »
Kinek mi a véleménye róla? Milyen volt? :D
Az én szerény személyem szerint: KIBASZOTTUL KURVA JÓ VOLT!  <3 <3 <3
Hardwell, Dimitri Vegas and Like Mike, Steve Aoki, The 3 hero(David Gueatta, Afrojack, Nicky Romero), Avicii, Chuckie and many-many more!!
Köszönjük Tomorrowland!  <3

19
Segítségkérés / SAMP Crash
« Dátum: 2013. Január 29. - 14:52:37 »
Sziasztok!
Újra telepítettem a gta-t a gépemen. Singleplayer elindul gond nélkül, azonban a Multiplayer crashel(Mindegyik szerver csatlakozásnál).
gtasa_set.set fájlt már kitöröltem. (Win7-em van, amikor a játékot azt írja, hogy az egyik futó program nem kompatibilis a windows kép elemeivel. És a tálca ilyen fehér színû lesz)
Mi lehet a baj?
Crash hibaüzenet:
 
SA-MP 0.3e
Exception At Address: 0x004DD5A3
Registers:
EAX: 0x00000032   EBX: 0x00000000   ECX: 0x00000000   EDX: 0x0008E8B8
ESI: 0x00B6BD44   EDI: 0x00000001   EBP: 0x75EA6C30   ESP: 0x0028FCCC
EFLAGS: 0x00210293
Stack:
+0000: 0x00000001   0x0000000A   0x75EA6C30   0x00000000
+0010: 0x0028FCEC   0xBF800000   0x00000000   0x00000000
+0020: 0x3F800000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0030: 0x3F800000   0x00000000   0x020E0DB0   0x00000024
+0040: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000070
+0050: 0xFFFFFFFF   0xFFFFFFFF   0x75E96CE9   0x75E96D91
+0060: 0x77D1010A   0x00000001   0x00000000   0x00000000
+0070: 0x0028FCF8   0x020E0DB0   0x0028FDA4   0x75EFA61E
+0080: 0x09675B1F   0xFFFFFFFE   0x75E96D51   0x75E977C4
+0090: 0x00000000   0x75EA0735   0x75EA06EB   0x0028FE1C
+00A0: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000003
+00B0: 0x0214A790   0xBDCCCCCD   0x3F800000   0x00000000
+00C0: 0x3DCCCCCD   0x3F800000   0x00000000   0x3DCCCCCD
+00D0: 0xBF800000   0x00000000   0xBDCCCCCD   0xBF800000
+00E0: 0x00000000   0x0028FF78   0x0083BF3B   0xFFFFFFFF
+00F0: 0x00507424   0x00000032   0x00000000   0x3F800000
+0100: 0x00748CFB   0x761E1245   0x00000000   0x0028FF88
+0110: 0x7EFDE000   0x01740000   0x00000008   0x017410F0
+0120: 0x00000008   0x00000100   0x00000008   0x00000102
+0130: 0x43C80000   0x43960000   0x00000000   0x00000000
+0140: 0x00000320   0x00000258   0x00000000   0x0028FE54
+0150: 0x001300F0   0x00000200   0x00000000   0x014201F3
+0160: 0x004294C1   0x000001F3   0x00000142   0x0000002C
+0170: 0x0028FE2C   0x00825EA4   0x761E1245   0x00000000
+0180: 0x7EFDE000   0xFFFFFFFF   0x00821D17   0x00000065
+0190: 0x00000065   0x0028FF88   0x008246F1   0x00400000
+01A0: 0x00000000   0x019030B7   0x0000000A   0x00000094
+01B0: 0x00000006   0x00000001   0x00001DB1   0x00000002
+01C0: 0x76726553   0x20656369   0x6B636150   0x00003120
+01D0: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+01E0: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+01F0: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0200: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0210: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0220: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0230: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00824588
+0240: 0x00000000   0x00000000   0x7EFDE000   0xC0000005
+0250: 0x00000000   0x019030B7   0x00000044   0x01933B88
+0260: 0x019364B8   0x01937558   0x00000000   0x00000000
+0270: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
SCM Op: 0x0, lDbg: 0
Game Version: US 1.0

 
UI.: Most már a singleplayer sem indul el, azt írja, hogy a gta_sa.exe mûködése leállt. MP felrakása elõtt jó volt. Leszedtem a MP-t, de akkor is ugyan az.

20
Kérdések, Segítség / GTA:SA Letöltõ link
« Dátum: 2013. Január 29. - 14:13:44 »
Sziasztok!
Valaki linkelne nekem egy letöltõ linket GTA:SA-hoz, ami biztosan mûködik?
Köszi.

21
Kérdések, Segítség / Pendrive
« Dátum: 2012. December 11. - 14:08:01 »
Sziasztok!
Valahogy a kutyámhoz került a pendriveom, és mire haza értem, ízekre szedve találtam a pendriveot.
Valahogy lehetséges lementeni az adatokat róla? Mert próbáltam összerakni, de nem ment.
3 rész maradt(Azthiszem ennyibõl állt, mert többet nem találtam). A alaplap(vagy mi), maga a géphez csatlakozó, meg egy kisebb fekete lap, amin vannak csatlakozó szerûséget.

22
Játékok / Dirt Showdown | Product Code
« Dátum: 2012. December 01. - 12:55:21 »
Sziasztok!
Letöltöttem a játékot, és kér valamilyen product kódot. Valaki tudna nekem adni?
Ha nem, találtam ilyen generátorokat, de nem tudom õket letölteni, mert mindnél ilyen survey-es hülyeség van, ezzel mit kell csinálni?

23
Segítségkérés / Eljárás crash
« Dátum: 2012. November 10. - 22:01:39 »
Sziasztok!
A fallout scriptembe van egy eljárás, ami ha meghívodik, ledobja(elvesz az object magassági pozíciójából) az objectet, és ha az összes object lent van, és még nem ért véget a menet, akkor döntetlent nyílvánít. Amikor ez lezajlik, akkor kifagy a szerver.
Itt a kód:
 

public FalloutDropObjects( )
{
if( GetGVarInt( \"FalloutStarted\" ) == 1 )
{
              if( AllFalloutObjectsDropped( ) )
      {
     foreach(Player, i)
     {
            if( GetPVarInt( i, \"Minigame\" ) == 2 )
       {
         SetPVarInt( i, \"Minigame\", 0 );
         SpawnPlayer( i );
         TogglePlayerControllable( i, 1 );
        }
     }
     SetGVarInt( \"FalloutPlayers\", 0 );
     SetGVarInt( \"FalloutActive\",  0 );
     SetGVarInt( \"FalloutStarted\", 0 );
     for( new iObjects; iObjects < sizeof( iFalloutObjects ); iObjects++ )
     {
      FalloutObjectsDropped[ iObjects ] = false;
     }
             for( new iPos; iPos < 13; iPos++ )
     {
       FalloutPositionUsed[ iPos ] = false;
     }
     FalloutMapUnload( );
     FalloutMapLoad( );
     SendClientMessageToAll( COLOR_RED, \"Fallout: A Fallout minijátékot senki nem nyerte meg, döntetlen az eredmény.\" );
                     return 1;
                }
    
       RandomGotoDrop:
       {
    new
        iRandObj = random( 36 );
     if( FalloutObjectsDropped[ iRandObj ] == true )
     {
                 goto RandomGotoDrop;
     }
     new
                                      Float: fObjectPos[ 3 ];
     GetObjectPos( iFalloutObjects[ iRandObj ], fObjectPos[ 0 ], fObjectPos[ 1 ], fObjectPos[ 2 ] );
     SetObjectPos( iFalloutObjects[ iRandObj ], fObjectPos[ 0 ], fObjectPos[ 1 ], fObjectPos[ 2 ] - 170 );
    
     FalloutObjectsDropped[ iRandObj ] = true;
              }
       }
       return 1;
}

 
Ezt írja a crashdetect:
 

[19:48:15] [debug] Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[19:48:15] [debug]  Accessing element at index 36 past array upper bound 35
[19:48:15] [debug] AMX backtrace:
[19:48:15] [debug] #0 00055368 in ?? () from gm.amx
[19:48:15] [debug] #1 0002dbec in public FalloutDropObjects () from gm.amx

24
Segítségkérés / GetPlayerIp() hiba.
« Dátum: 2012. November 03. - 17:15:08 »
Sziasztok!
Már egy jó ideje az a problémám, hogy a GetPlayerIp() függvény 255.255.255.255-el tér vissza.
Mi lehet ennek az oka?
 

stock szIP( playerid )
{
   new
   szPlayerIP[ 16 + 1 ];
   GetPlayerIp( playerid, szPlayerIP, sizeof( szPlayerIP ) );
   return szPlayerIP;
}

25
Kérdések, Segítség / Battlefield 3
« Dátum: 2012. Október 11. - 14:47:36 »
Sziasztok!
Az a gondom, hogy a játékban szaggat a hang, miközben játszok, de mondjuk egy animnál, ahol pl. beszélget 2 csávó, nem én irányítom akkor jó, de ha már zajlik maga a játék, tehát már én írányítok mindent, akkor szaggat a hang. Mi lehet a baj?

26
Munkaerő keresése / Mappert, Segéd scriptert keresek!
« Dátum: 2012. Szeptember 28. - 08:41:11 »
Sziasztok!
Keresnék mapper(eket), segéd scripter(eket).
Egy Freeroam szerverrõl van szó.
Leírás: http://sampforum.hu/index.php?topic=31583.0
Segéd Scripter:
A szerver mód írásában kéne segítség, mivel egyedül, iskola mellett elég nehéz fejleszteni.
Feladatkör szinte bármi lehet. Amíg én valami mást írok, avagy nem vagyok elérhetõ, közben Õ mást írna.
Mapper:
A szervert bemappolásában is kéne segítség, már van egy mapperem, de Õ az idõ nagyrészében elfoglalt.
Amit kéne mappolni:
• Stuntok
• Jumpok
• Parkourok
• Death Matchek
• HQk
• Roller Coasterek
Jutalom:
• Privát üznetben megbeszéljük.
Köszöntem!

27
Segítségkérés / SendClientMessage() - ToAll() Bug
« Dátum: 2012. Augusztus 28. - 09:02:21 »
Sziasztok!
Olyan probléma adódott a módomban, hogy bizonyos szövegeket nem ír ki a szerver. Tehát mondjuk van a reakció teszt scriptem, a feladatot kiírja, hogy írd ezt stb., de amikor megnyerem, akkor nem írja ki, hogy megnyertem. De ugyan ezt, kipróbáltam -1es színkóddal, tehát csak fehér, és úgy kiírta. Amint \"kiszíneztem\" a szöveget, már nem. Na jólvan, így azt mondom, hogy színkód bug. De azonban a reakció teszt feladat adó szövege, ugyan ezekkel a színkódokkal vannak ellátva, és jó. Ugyan ez a probléma van az aranytojás scriptnél, meg a kilépõ üzenetnél.
Példa a reakcióból:
Ezt kiírja:
 

format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"{ff8c00}Reakcióteszt: {ffd500}Aki a leghamarabb beírja ezt: {ff0000}%s {ffd500}, az nyer {ff0000}$%d-t, és +%d pontot{ffd500}.\", szChars, iReactMoney, iReactScore );
SendClientMessageToAll( -1, szFormat );

 
De ezt már nem:
 

format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"{ff8c00}Reakcióteszt: {%06x}%s(%d) {ffd500}Megnyerte a reakció tesztet, {ff0000}%d {ffd500}másodperc elteltével. Nyereménye: {ff0000}$%d, +%d pont{ffd500}.\", GetPlayerColor( playerid ) >>> 8, szName( playerid ), playerid, iReactTime, iReactMoney, iReactScore );
SendClientMessageToAll( -1, szFormat );

 
A \'szFormat\' változó globális.
Valaki tudja, hogy mi okozhatja ezt a problémát?

28
SA-MP: Szerverfejlesztés / MySQL Bank Rendszer
« Dátum: 2012. Augusztus 05. - 14:16:12 »
Sziasztok!
Már elég rég publikáltam valamit, hát itt az ideje. :D Amit írtam, nem más, mint egy bank rendszer, ami adatbázisba tárolja az adatokat.
• Bankszámla nyitás
• Bankszámla zárolás & törlés
• Bankszámlára pénz betétel
• Bankszámláról pénz kivétel
• Pénz átutalása más játékosnak
• Bankszámla egyenleg megtekintése
Készítõ: Gabor..( Én )
Készítési Idõ: 15 - 20 perc
BlueG MySQL R7 Pluginja, és Includeja kell hozzá!
Kód:
 

/*
                  MYSQL BANK RENDSZER
                  Készítette: Szabó Gábor( Gabor.. )
                  Dátum: 2012.08.05 , 13:15
                 
  Utolsó frissítés: 2012.08.22 , 19:25
*/
 
#include    <      a_samp      >
#include    <      a_mysql     >
#include    <      zcmd        >
#include    <      sscanf2     >
 
// Kapcsolódási Adatok, ide írd az adatbázisod adatait.
#define MYSQL_HOST              \"\"
#define MYSQL_PASS              \"\"
#define MYSQL_USER              \"\"
#define MYSQL_DB                \"\"
 
new
         g_szQuery[ 512 + 1 ],
         g_szFormat[ 144 + 1 ];
public OnFilterScriptInit( )
{
        mysql_connect( MYSQL_HOST, MYSQL_USER, MYSQL_DB, MYSQL_PASS );
        print( \"Gabor\'s MYSQL_BANK: Kapcsolodas a(z) \"MYSQL_HOST\" nevu hostra, \"MYSQL_USER\" nevu felhasznaloval.\" );
        if( mysql_ping( ) != 1 )
        {
           print( \"Gabor\'s MYSQL_BANK: Kapcsolat sikertelen \"MYSQL_USER\" felhasznaloval.\" );
           return 1;
        }
        print( \"Gabor\'s MYSQL_BANK: Kapcsolat sikeres \"MYSQL_USER\" nevu felhasznaloval.\" );
        return 1;
}
 
public OnPlayerSpawn( playerid )
{
        format( g_szQuery, sizeof( g_szQuery ), \"SELECT `Amount` FROM `bank` WHERE `Name` = \'%s\'\", szName( playerid ) );
        mysql_function_query( 1, g_szQuery, true, \"BankCashLoad\", \"d\", playerid );
        return 1;
}
 
CMD:createacc( playerid, params[] )
{
        if( GetPVarInt( playerid, \"Bankszamla\" ) == 0 )
        {
                format( g_szQuery, sizeof( g_szQuery ), \"INSERT INTO `bank`(Name, Amount) VALUES(\'%s\', \'0\')\", szName( playerid ) );
                mysql_function_query( 1, g_szQuery, false, \"OnQueryFinsh\", \"\" );
                SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"-> Bankszámlád létrehozva.\" );
                SetPVarInt( playerid, \"Bankszamla\", 1 );
        }
        else SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Van már számlád!\" );
        return 1;
}
CMD:deposit( playerid, params[] )
{
        if( GetPVarInt( playerid, \"Bankszamla\" ) == 1 )
        {
                  new
                           iAmount;
                  if( sscanf( params, \"i\", iAmount ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /deposit < Összeg >\" );
                  if( iAmount > GetPlayerMoney( playerid ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Nincs ennyi pénzed kézben!\" );
                  SetPVarInt( playerid, \"Bank\", GetPVarInt( playerid, \"Bank\" ) + iAmount );
                  GivePlayerMoney( playerid, - iAmount );
                  format( g_szQuery, sizeof( g_szQuery ), \"UPDATE `bank` SET `Amount` = \'%d\' WHERE `Name` = \'%s\'\", GetPVarInt( playerid, \"Bank\" ), szName( playerid ) );
                  mysql_function_query( 1, g_szQuery, false, \"OnQueryFinish\", \"\" );
                  format( g_szFormat, sizeof( g_szFormat ), \"Betettél a bankszámládra $%d-t. Új egyenleged: $%d\", iAmount, GetPVarInt( playerid, \"Bank\" ) );
                  SendClientMessage( playerid, 0xbad920AA, g_szFormat );
        }
        else SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Nincs számlád!\" );
        return 1;
}
CMD:withdraw( playerid, params[] )
{
        if( GetPVarInt( playerid, \"Bankszamla\" ) == 1 )
        {
                  new
                           iAmount;
                  if( sscanf( params, \"i\", iAmount ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /deposit < Összeg >\" );
                  if( iAmount > GetPVarInt( playerid, \"Bank\" ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Nincs ennyi pénzed kéznél!\" );
                  SetPVarInt( playerid, \"Bank\", GetPVarInt( playerid, \"Bank\" ) - iAmount );
                  GivePlayerMoney( playerid, iAmount );
                  format( g_szQuery, sizeof( g_szQuery ), \"UPDATE `bank` SET `Amount` = \'%d\' WHERE `Name` = \'%s\'\", GetPVarInt( playerid, \"Bank\" ), szName( playerid ) );
                  mysql_function_query( 1, g_szQuery, false, \"OnQueryFinish\", \"\" );
                  format( g_szFormat, sizeof( g_szFormat ), \"Kivettél a számládról $%d-t. Új egyenleged: $%d\", iAmount, GetPVarInt( playerid, \"Bank\" ) );
                  SendClientMessage( playerid, 0xbad920AA, g_szFormat );
        }
        else SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Nincs számlád!\" );
        return 1;
}
CMD:transfer( playerid, params[] )
{
        if( GetPVarInt( playerid, \"Bankszamla\" ) == 1 )
        {
                  new
                        iPlayer,
                        iAmount;
                  if( sscanf( params, \"ui\", iPlayer, iAmount ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /transfer < Játékos ID/Név > < Összeg >\" );
                  if( iPlayer == INVALID_PLAYER_ID ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Érvénytelen azonosító.\" );
                  if( iPlayer == playerid ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Magadnak nem utalhatsz.\" );
                  if( GetPVarInt( iPlayer, \"Bankszamla\" ) == 0 ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Ennek a játékosnak nincsen bankszámlája!\" );
                  if( GetPVarInt( playerid, \"Bank\" ) < iAmount ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Nincs a számládon ennyi pénz!\" );
                  SetPVarInt( playerid, \"Bank\", GetPVarInt( playerid, \"Bank\" ) - iAmount );
                  SetPVarInt( iPlayer, \"Bank\", GetPVarInt( iPlayer, \"Bank\" ) + iAmount );
                  format( g_szQuery, sizeof( g_szQuery ), \"UPDATE `bank` SET `Amount` = \'%s\' WHERE `Name` = \'%s\'\", GetPVarInt( playerid, \"Bank\" ), szName( playerid ) );
                  mysql_function_query( 1, g_szQuery, false, \"OnQueryFinish\", \"\" );
                  format( g_szQuery, sizeof( g_szQuery ), \"UPDATE `bank` SET `Amount` = \'%s\' WHERE `Name` = \'%s\'\", GetPVarInt( iPlayer, \"Bank\" ), szName( iPlayer ) );
                  mysql_function_query( 1, g_szQuery, false, \"OnQueryFinish\", \"\" );
                 
                  format( g_szFormat, sizeof( g_szFormat ), \"%s(%d) Küldött neked $%d-t, a bankszámládra.\", szName( playerid ), playerid, iAmount );
                  SendClientMessage( iPlayer, 0xbad920AA, g_szFormat );
                 
                  format( g_szFormat, sizeof( g_szFormat ), \"Küldtél %s(%d) nevû játékosnak  $%d-t a bankszámlájára.\", szName( iPlayer ), iPlayer, iAmount );
                  SendClientMessage( iPlayer, 0xbad920AA, g_szFormat );
        }
        else SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Nincs számlád!\" );
        return 1;
}
CMD:deleteacc( playerid, params[] )
{
if( GetPVarInt( playerid, \"Bankszamla\" ) == 1 )
{
                  format( g_szQuery, sizeof( g_szQuery ), \"DELETE FROM `bank` WHERE `Name` = \'%s\'\", szName( playerid ) );
  mysql_function_query( 1, g_szQuery, false, \"OnQueryFinish\", \"\" );
                  SetPVarInt( playerid, \"Bankszamla\", 0 );
                  SendClientMessage( playerid, 0xbad920AA, \"Bankszámlád törölve.\" );
        }
        else SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Nincs számlád!\" );
return 1;
}
CMD:balance( playerid, params[] )
{
        if( GetPVarInt( playerid, \"Bankszamla\" ) == 1 )
        {
                format( g_szFormat, sizeof( g_szFormat ), \"Banki egyenleged: $%d\", GetPVarInt( playerid, \"Bank\" ) );
                SendClientMessage( playerid, 0xbad920AA, g_szFormat );
        }
        else SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Nincs számlád!\" );
        return 1;
}
forward BankCashLoad( playerid );
public BankCashLoad( playerid )
{
        new
                 szFetch[ 11 ],
                 iRows,
                 iFields;
        cache_get_data( iRows, iFields );
        if( iRows != 0 )
        {
                   cache_get_row( 0, 0, szFetch );
                   SetPVarInt( playerid, \"Bank\", strval( szFetch ) );
                   SetPVarInt( playerid, \"Bankszamla\", 1 );
        }
        else
        {
                   SetPVarInt( playerid, \"Bankszamla\", 0 );
        }
        return 1;
}
forward OnQueryFinish( );
public OnQueryFinish( )
{
         return 1;
}
stock szName( playerid )
{
        static
                   s_szName[ MAX_PLAYER_NAME ];
        GetPlayerName( playerid, s_szName, MAX_PLAYER_NAME );
        return s_szName;
}

 
Tábla Struktúra:
 

CREATE TABLE IF NOT EXISTS `bank` (
`Name` varchar(24) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL ,
`Amount` int(11) NOT NULL DEFAULT \'0\'
) ENGINE = MYISAM ;

29
Függvények / mysql_stat
« Dátum: 2012. Augusztus 03. - 09:53:54 »
mysql_stat
Ezzel a függvénnyel lekérhetjük a MySql szerverünk statisztikáját.
Paraméterek:
 
( const destination[], connectionHandle ) 

 
const destination[ ]: Karakterlánc, amibe belekérjük az adatokat.

connectionHandle: A kapcsolat kezelése

               
Visszatérés: Ez a függvény nem ad vissza speciális értéket.

Példa:



new
         szStats[ 150 + 1 ];
mysql_stat( szStats );
printf( szStats );
/* Eredmény( Pl. ):
Uptime: 380  Threads: 1  Questions: 3  Slow queries: 0  Opens: 12  Flush tables: 1 
Open tables: 6  Queries per second avg: 0.008
*/

 

Forrás:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/MySQL

30
Függvények / mysql_ping
« Dátum: 2012. Augusztus 02. - 21:01:12 »
mysql_debug
Ezzel a függvénnyel ellenõrizhetjük, hogy az adatbázissal a kapcsolat aktív-e, vagy sem.
Paraméterek:
 
( connectionHandle ) 

 
connectionHandle: A kapcsolat kezelése
                Visszatérés: 1 -> Él a kapcsolat, 0 -> Elveszett a kapcsolat.
Példa:
 

if( mysql_ping( ) == 1 )
{
     print( \"A MySql kapcsolat él\" ); 
}
/*************/
if( mysql_ping( ) == 0 )
{
     print( \"A MySql kapcsolat elveszett\" );
}

 
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/MySQL

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal