Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Rupert

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11
121
Leírások/Közlemények/Segítségkérés / Idõvonal
« Dátum: 2012. Augusztus 20. - 14:06:27 »

Idõvonal
A történet 1992-ben játszódik, az idõvonal pedig az eddig leírtakat követi.
Mint látható, nem ment az ismert SA történet el a negyedéig se még, ezért belekeveredhetsz történésekbe, akár változtathatsz is rajtuk, de lehet, soha se fog téged érinteni a játékból ismert cselekmény.
Ez csak a mesélõn függ, hogy belekeveredsz-e a dolgokba, az meg már rajtad, hogy részt is veszel a cselekményben.
A cselekmény mindig halad elõre, ezért nem állóvízben tapostok, legfõképpen azzal lehet felgyorsítani, ha a játékosok esetleg részt vállalnak az elõrehaladásban. Egyértelmûen, ilyenkor változhatnak a dolgok a megszokotthoz képest.
/Indi/
Bevezetés
A reptérrõl befelé régi, de nem kedves ismerõsökbe botlott Carl Johnson. San Andreas legkorruptabb rendfenntartói azonnal egy zsarugyilkosság nyakába varrásával zsarolták meg, majd kidobták legnagyobb riválisuk területén. Szerencsére egy BMX-en hamar kitekert a veszélyes környékrõl.
Sweet és Kendl
Hazaérve régi baráta, Big Smoke fogadta. Kocsiba vágták magukat, hogy találkozzanak a testvéreikkel, akik a Los Santos-i temetõben, édesanyjuk sírjánál vártak rájuk. Carl bátyja, Sweet nem repesett a boldogságtól; évek óta neheztel rá, amiért itt hagyta a családot. Miután a nõvére, Kendl elment, hogy az új pasijával találkozzon, régi ellenségük, a Ballas emberei törtek rájuk. Big Smoke kocsija felrobbant, így kénytelen volt újra nyeregbe pattanni. Útközben hazafelé kettéváltak, Carl a mindig beszívott Rydert követte, és néhány levágással sikerült
is lerázniuk az õket kergetõket.
Ryder
Ryder leszólta Carl séróját, így elmentek a borbélyhoz. Mivel igencsak le volt égve, hanyagolnia kellett a menõ frizurákat. Utána pizzáztak egy jót (egyenek csak a nyulak salátát!), míg Ryder úgy nem döntött, hogy kirabolja a boltot. Hamar menekülésbe fordult a dolog, de legalább jóllakottan térhettek haza.
Lefújva
Sweet hamarosan magával vitte Carlt, és átfújták néhány rivális banda graffitijét a saját jelükkel. Hogy izgalmas is legyen, mindezt a Ballas területén csinálták.
Takarítás
Mivel a távolléte alatt számos régi cimborája veszett el a drog mámorában, elindult kitisztítani a környéket. Végül Ryderrel megtalálták a terjesztési fészket, ahol négy dílernek mutatták meg, milyen az, amikor valaki igazán elszáll.
Vizit
A fiúk kajálni akartak, úgyhogy elmentek a közeli Csirkefogóba. Elég rövid út volt, mivel észrevették, hogy a Ballas-legények keménykedni akarnak a területükön. Gyorsan leszorította Carl õket az útról, amíg a fiúk kilyuggatták a kasztnijukat… no meg õket is. Néhány rendõr ugyan feltûnt a színen, de hamar lemaradtak a visszaút alatt.
Átutazóban
Rövid lõgyakorlat és a banda színébe öltözés után ismét Ballas területre hatoltak be, néhány trófea levadászása végett. A könnyû menet után ugyan kapott két csillagot a zsaruknál, de a közeli autófestõ mûhely rendezte a problémát.
Sweet csaja
Carlt felhívta a testvére, hogy a nõjével szorult helyzetbe kerültek, épp lõnek rájuk, ezért jó lenne, ha odatolná a képét. A szokásos gázolásos érkezésével igencsak visszavett a tûzharc hevességébõl, a maradék ellenállást már hamar legyûrték.
Cesar Vialpando
Sweet aggódott nõvérük új pasija miatt, ezért átszólt az autószerelõ haverjának, aki egy igazi lowrider autóval várt Carlra. Ezzel elment az ifjú pár után a pályaudvar mögötti versenyre, ahol persze maximum tét mellett alázta le a helyi menõket.
Invázió
Éjszaka meglátogatták az Ezredest, és amíg Ryder õrködött, Carl kirámolta a fegyveres ládákat a lakásból. Az ellesett technikával késõbb egyedül is el-eljárt fosztogatni.
Vonatozás
Ryder és Õ újabb összetûzésbe keveredett Ballas területen. Bár az emberek nagyját elgázolva érkezett az alagúthoz, a két hullámban támadó ellenfelek legyõzésével még nem lélegezhettek fel. Miután felmászott a vonatra, az nekilódult az állomás felé, így kénytelen volt ledobálni a ládákat, egyenesen Ryder kezébe.
Angyalbõrben
Ryder és Carl hamarosan megint akciózott. Elmentek egy kocsival a dokkokhoz, ahol falon átmászva a Nemzeti Gárda telepére jutott, majd néhány õr likvidálása után elkezdte felpakolni a teherautóra a fegyvereket. Gyorsan haladt, fõleg miután rájött, hogy ügyesen manõverezve egyszerre két ládát is felkaphat a targoncával. Néha megállt és segített Rydernak lelõdözni a felbukkanó bakákat. Csodálkozott is, hogy alig õrzik a bázist, de amikor elindultak a telepakolt jármûvel, forró lett a helyzet. A tükörbõl folyamatosan figyelve, a dudára tenyerelve irányította társát, hogy mikor hajítson üldözõik felé egy-egy ládát.
OG Loc
A fiúk megkérték, hozzák ki Jeffet a börtönbõl, aki ma szabadult. Ez nem semmi egy fazon: háklis, ha nem OG Locnak hívják, és állandóan jön az idióta ritmusaival. Utána elvitték egy „barátjához”, aki azonban menekülõre fogta a dolgot. Némi motoros üldözés után gondoskodtakk róla, hogy többé ne lopjon rímeket senkitõl.
A menekülõ ember
Késõbb ismét összefutott a két zsaruval, amikor átment Smoke-hoz. Együtt furikáztak, nyugodt napnak ígérkezett, amíg a haver le nem állt beszélgetni két alakkal. A duma vége az lett, hogy Smoke lecsapta az egyiket, Carl meg rohanhatott a nyúlcipõt kötött másik után. Szerencsére a sok futóedzés megtette hatását, hamar lesprintelte a csávót, és a közeli lövések elõl nem könnyû elszaladni….
A sínek rossz oldalán
A két tetû zsernyák rászállt Smoke-ra…. Kimentek a pályaudvarra, ahol néhány mexikói balfék parádézott a vonaton. Megmutathatta, mit tud egy krosszmotor nyergében, míg Smoke levadászta a chilizabálókat.
Ez csak üzlet
Smoke megkérte õt, hogy kísérje el egy tárgyalásra. Gondolta, hogy nem valami nyakkendõs összejövetel lesz, de ekkora balhéra nem számított. A belsõ és külsõ tûzpárbaj után motorra pattantak, és díszkísérettel hajtottak át a városon. Üldözõiket nehezen rázta le, csak a folyómeder lezárt csatornájába hajtva, majd ott a robbanó hordókat kilõve sikerült megszabadulniuk tõlük. Valaki filmes láthatta a produkciójuk, mert néhány évvel késõbb egy moziban ugyanez az üldözés köszönt vissza….
Tenger-parti
A parti házban megvárta az estét, és meglátogatta OG-t. Addig nyivákolt, míg megígérte neki Carl, hogy szerez hangrendszert a bemutatkozó partijára. Lement a partra, ahol bitang tánctudásával elbûvölte a DJ-t. Hamarosan a furgon jó kezekbe került.
Madd Dogg dalai
A helyi nagymenõ házában tett látogatása a csendes lopakodás jegyében telt. A késes mutatvány után már egy hangtompítós pisztoly is a rendelkezésére állt.
Tûz a víz alá
OG most Madd Dogg menedzserét pécézte ki magának. Az egyetlen alkalom, amikor a fickó egyedül van, egy díjátadási ceremónia. Elõbb leszorította egyik sofõrjének autóját, majd a közeli autószerviz meglátogatása után csatlakozott Carl a társaihoz. A konvoj megérkezett, a balfék beszállt, majd meg sem állt vele a mólóig. Itt egy látványos vetõdés közben a tenger fenekére küldte a figurát.
Házibuli
OG bulija elõtt elment Carl sérót csináltatni, és valami menõ göncöt venni. A parti nyolc után kezdõdött, és rettenetesnek indult, de aztán rájuk rontott pár Ballas fickó, és felpörgették a hangulatot. Három hullámban támadtak, elõször az autó, majd a híd felõl, végül minden irányból.
Tüzes vágy
Carl meglátogatta a fánkzabálókat, akik egy sikátorba küldték néhány molotov koktélért, majd egy felgyújtásra ítélt házhoz irányították. Miután minden ablakon bedobta a csomagot, és lelõtte a felzavart mexikóiakat, észrevett egy csapdába esett lányt az emeleten. Felszaladt hozzá, megkereste a tûzoltó készüléket a konyhában, és kimenekítette Denise-t, visszatérése óta elsõ barátnõjét (már ha a prostikat nem számoljuk…).
Szürkeimport
Megint megtalálták a zsaruk egy feladattal: egy oroszt kellett kifüstölnie a dokkoknál. A robbanó hordókat kihasználva utat vágott a raktárházban, a lépcsõ alól fölvette az AK-t, és beleengedett néhány tárat az oroszba. Golyóálló mellény ide vagy oda, nem sok esélye volt elérnie a jármûvét.
 

/Az ismertetett idõvonal a PCGURU Online oldaláról került kimásolásra a végigjátszás alapján./

122
Leírások/Közlemények/Segítségkérés / Az FRPG fogalmai
« Dátum: 2012. Augusztus 20. - 12:04:09 »

Fogalmak
Az itt leírt és szereplõ szavak általában eléggé gyakran elõ fordulnak majd a fórumon, ha nem is mindegyik, de némelyik valószínûleg sokszor szembe fog majd nézni veled. Legtöbbjük külföldi szó, esetleg rövidítés. Kérlek próbáld megjegyezni õket a késõbbiek érdekében, vagy ha netán nem sikerül, akkor nyugodtan nézd vissza, esetleg kérdezz ha egy mondat számodra értelmetlen némelyik szó miatt. A legismertebbeket most felsorolom, de minden bizonnyal akad még, de ha ezekknek a jelentésével tisztában vagy, akkor baj már nem lehet.
 
 

  • Staff: A \"személyzet\" szó angol megfelelõje. A moderátorokat, KM-eket, mesélõket összefoglaló csoport.


  • Mesélõ: Mint azt már említettem, a legfontosabbak a játék berkein belül. Õk az itt töltött idejük nagy részét rátok költik, ha õk nem lennének akkor mindenki ugyan azon a szinten állna, és unalmas lenne a játék mindenki számára.


  • KM: Kalandmester rövidítése, a mesélõ szinonimája


  • Moderátor: Moderátor, vagy modi. Õk a mesélõk felett állnak. Van joguk az elõtörténetek elbírálására, témák létrehozására, leírások, és fordítások készítésére.


  • JK: Játékos Karakter. Egy felhasználó által irányított, oldalon lévõ karakter.


  • NJK: Nem Játékos Karakter. NJK-t kaphatnak a játékosok is jutalmul, de leginkább a Staff csapat tagjai használják õket.

  • Elõtörténet: A karaktered eddigi életútját, személyiségét meghatározó történet, mely elengedhetetlen a játék elkezdéséhez. Esetleg hagyhatsz benne feltárulatlan titkokat, melyeket késõbb kijátszhatsz.


  • Karakterlap: A karaktered adatait nyilvántartó \"lap\".


  • IC: A fórum fõ része, a játéktér. Ide kerülnek az userek azon üzenetei, amikben a karakterüket személyesítik meg.


  • OFF: A másik neve az OOC ( Out Of Character) . Minden olyan post , ami független a játékos karakterétõl.


  • Post hunt: Olyan hozzászólás, ami (feltételezhetõen) azért készült, hogy az user gyarapítsa a hozzászólásait. Ha egy kalandban 1-1 sorokat írogatsz, az is post huntnak minõsül. Magyar neve a hozzászólás vadászat (hsz vadászat).

  • VP: Olyan játékos, aki nem törõdik a többi játékos postjaival, egyszerûen egy posttal elintéz mindenkit, mindenre egybõl rájön. Ha valaki hiper-szuper- ultra-brutál- gigamega- képességet választ a karakterének, akkor õ is egy \" VP\".


  • Alter kaland: Alternatív kaland rövidítése. Alternatív világban/ idõsíkban játszódó kalandok, amik nem kapcsolódnak a fórum történéseihez...


  • Tömegkaland: Olyan kaland, amiben akármennyi játékos részt vehet.

  • Korszakkaland: A fórum fõ történeti szálán futó kaland.


  • Magánkaland: Csak egy játékos ( esetleg néhány kalandtárs) és egy mesélõ ( vagy nála magasabb rangú STAFF tag) szerepel ebben a kalandban. Az User a JK-t és NJK-it alakítja, míg a mesélõ irányítja a történéseket és a kalandban feltûnõ, JK-tól független NJK-kat.


   

123

Játékszabályzat
Az itt olvasható szabályok fõleg a játéktéren értendõk, ezért ezen pontok is elengedhetetlenek ahhoz, hogy minden olajozott gépezetként mûködjön. Igaz, ezek többnyire általános frpg szabályok, így fõként a kezdõ játékosoknak szánom a leírtak, de attól függetlenül a tapasztaltabb személyek is átfuthatják, mert ismétlés a tudás anyja.
 
 


  • Egy karakterrel nem vehetsz részt több mesélõ által vezetett kalandban a fõ játéktéren. Ez még nem jelenti azt, hogy egyszerre több helyen nem játszhatsz egyszerre. A játékosok által kezdeményezett kalandok, melyek nem igényelnek mesélõt, száma nincs limitálva. Ezért bármennyi játékostárssal kalandozhatsz a világban.(kivétel ez alól természetesen az alternatív kaland).


  • Ne irányíts más karaktereket, kizárólag a sajátodat. Nem veheted át mások karakterei felett az irányítást, ha csak nem beszélted meg azt elõzõleg a tulajdonosával.


  • Fontos, hogy az általad alakított karakter tudása nem egyenlõ a tieddel. Ez azt jelenti, hogy amit te mint felhasználó olvasol a fórumon, arról koránt sem biztos, hogy a karaktered is tud. Erre mindenki ügyeljen, mert ez eléggé gyakori hiba.


  • A mesélõ mesél, és nem a játékos! Az-az a mesélõ mondja meg, hogy mi veszi körbe a karaktert, kikkel találja szembe magát, és ki-mire képes. Ezt fontos észben tartani. A karakter többnyire feltételezhet, saccolhat, és remélhet. A harcok eredményét és helyszínek kiépítését illetve magát a környezetet a mesélõ határozza meg, és minden más a karaktered által keltett hatást is a mesélõ határozza meg. Te csak a saját karaktered magára való hatását jelentheted ki, illetve már megtörtént és látott eseményeket/ dolgokat.


  • A játéktéren tett hozzászólásaidnak a mennyisége tõled függ, de van egy minimum határ, amit szeretném ha mindenki betartana. Legalább 10 kerek egész mondatot írj. Ha mást nem akkor arról, hogy miként érez a szereplõ a jelen helyzetében.


  • Fenn áll annak a lehetõsége hogy a reagot színezd, formázd, és a betûstílust alakítsd. Élj ezzel a lehetõséggel, hisz így nem csak a hozzászólásod tartalma lehet kielégítõ de a külalakja is. Viszont itt megemlíteném, hogy az emotikonokat/ smileykat nehasználd a játéktéren! Illetve ügyelj arra, hogy egy-egy hszed ne legyen a szivárvány színeiben pompázó. Továbbá a megjegyzéseidet a megfelelõ, és a játékvilágba beleillõ képekkel is színesítheted.


  • Mindig vedd figyelembe a társaid által leírtakat is, és regálj az õ cselekvésükre. Ne hagyd figyelmen kívül mások írását, és fõleg ne a mesélõjét!

  • A szerepjáték lényege, hogy fejlõdj, és a karaktered életét gazdagítsd. Ennek fejében állj neki játszani, és így írj mindig.

  • A mesélõ mindig zölddel ír, ezért a játékosok ezt a színt NE használják.


   

// A szabályzat nagy részét a DC Universe FRPG által írt szabályzatból vettem át! Köszönjük nekik!

 

124
Leírások/Közlemények/Segítségkérés / Az FRPG szabályzata
« Dátum: 2012. Augusztus 20. - 11:45:20 »

Szabályzat
A lent olvasható pontok, az FRPG használatának elengedhetetlen szabályzatát tartalmazzák. Ezért kérnék mindenkit, hogy figyelmesen olvassa el a leírtakat, és próbálja memorizálni mindazt. Jegyezzétek meg: a szabályzat nem tudása nem mentesít semmi alól.
 
 


  • Az elfogadott elõtörténet nélkül ne írj a játéktérre, ám az off részegbe lehetõséged van rá, hogy véleményezz és megoszd gondolataidat. De kizárólag ott, máshol nem nagyon szeretnénk viszontlátni a hozzászólásaid.


  • Ne vond felelõsségre a KM-eket és a moderátorokat!Természetesen kérdéseket feltehetsz, de csak kulturált módon, és érdeklõdve, és ne legyen félreérthetõ, számon kérõ, megrovó. Ez nem csak a fentebb említettekhez, hanem a játékostársaid irányába is fent áll.


  • Az off részlegben tilos trágár és obszcén megjegyzéseket tenni. Ezeket kérlek mellõzd, és amennyire lehet a karakter szókincse se csak ebbõl álljon. Bár ide más szabályok érvényesek, mivel ha a karakter jelleméhez hozzá tartozik, akkor bizonyos mértékig megengedett az ilyesfajta beszéd, de az is csak egy fokig, míg nem sért másokat!


  • Ha lehet, mellõzzük a politika, erotika, rasszista, és hasonló megosztó témákat, minden formában az off részlegben.


  • A játékosok csak meghatározott alfórumokba nyithatnak topikot, a játékrészlegben csak KM-ek és moderátorok jogosultak erre!


  • A smileykat/ emotikonokat csak kulturáltan használjátok, és ne minden szó végén legyen egy belõlük. De mind ezek mellett felkérek mindenkit, hogy használja! Hisz a monitoron keresztül olykor-olykor nem úgy jönnek át a dolgok, ahogy valóban gondolja az ember. A vicc legyen egyértelmû egy-egy ilyen ikonnal, ha pedig a komolyságra törekszünk, akkor annak megfelelõ legyen egy hozzászólás. Fõleg az ironikus megjegyzésekre vigyázzunk!


  • Az alfórumban leírt, vagy alkotott bármilyen dolog, az az alfórum tulajdona. Kéréssel lehet fordulni a moderátorok felé, hogy lemásolhassátok, vagy az ötlet alapján hasonló dolgot, megalkothassatok. De semmi esetre sem fogjuk törölni, csak ha mi is akarjuk. Ez vonatkozik karakterre, elõtörténetre, és az egész fórumtartalmára is.


// A szabályzat nagy részének az alapja a DC Universe FRPG által írt szabályzat! Köszönjük nekik!

125
Leírások/Közlemények/Segítségkérés / Ismertetõ - Mi az az FRPG?
« Dátum: 2012. Augusztus 19. - 21:19:18 »

FRPG
Forum Role Playing Game
Az FRPG, tehát fórum alapú szerepjáték egy ágazata az igazi asztali szerepjátéknak. Legrövidebben így lehetne jellemezni. A szerepjáték ezen fajtájának egy honlap ad helyet, ahol a játékhoz regisztrálni, majd elõtörténetet kell írni. Jelen esetben ha regisztrálsz nem csak erre az FRPG-re regisztrálsz, hanem természetesen magára a SampFórumra is. Elõtörténetet az erre emlékeztetõ címû alfórumban tudsz írni. Amint karaktered engedélyezve lett, már boldogan irányíthatod (na jó, képletesen kell ezt érteni). Ha esetleg tapasztalatszerzéshez van kedved, hát kérj fel egy mesélõt (késõbb KM-nek hívjuk), hogy keverjen bele téged valamibe, mondjuk egy kalandba. Esetleg, ha saját ötleted van, hogy milyen legyen az adventúra,  küldj neki egy PM-et(most még csak nekem és Indinek). Mielõtt elkezdenéd a játékot egy mesélõvel meg kell jegyezned pár dolgot:
 
 

  • A kalandban, mindig a mesélõ a fõnök! Nem szövegelhetsz vissza neki, esetleg észrevételezheted, ha valami hibát találsz, de azt is kulturált, formában.


  • Nem te irányítod a kalandot, és a benne szereplõ személyeket, a sajátodén kívül! Nem határozhatsz meg helyszínt, esetleg megsaccolhatod, hogy, ha az emlékezeted nem csal. Vagy, hogy körülbelül ennyi meg ennyi erõ van még bennem remélem, és akkor a következõ hozzászólásban a mesélõ választ ad, hogy merre van a kiút, stb.


  • A feltételes mód gyakran elfelejtett szabály, ami a harcokra vonatkozik. Ha nincs mesélõ akkor is csak az ellenfél támadásainak eredményességét írhatod le, mint konkrétumot, de egyébként a te összes cselekedetedet feltételes módban kell írnod!


Ha ezeket nem tartod be, könnyen lehet, hogy a kaland végét már nem éled meg, esetleg csak csonkítva, jutalom nélkül jutsz ki onnan. Ha ilyen történik, csak magadat okolhatod. Na de most nézzük, mi is az a bizonyos szerepjáték:

A szerepjátékot szó szerint kell érteni. Rengeteg fajtája van, pl. asztali RPG, FRPG, MMORPG, stb, de mindben van egy közös dolog: eljátszol egy szerepet, egy karaktert, amit te alakítasz ki. Minden FRPG-n van egy meghatározott karaktergenerálási mód, és ehhez egy megadott karakterlap. Ezért Indi felel nálunk. :)


Mindenesetre vegyünk egy példát. Legyen a karakterünk neve Kiss Jóska. Legyen magyar származású, alacsony termetû, de intelligens ember. Erre a késõbbiekben tudunk támaszkodni, elvégre nem lehet egy boxbajnok egy egyetemen tanuló leendõ orvos, vagy fordítva.


Ha minden jól megy és lesz is rá igény, lesznek ún. kasztok, hasonló ami az igazi RPG-ben is benne van. Itt, a sampforumon megpróbálunk a GTA világához igazodni, ami azt jelenti hogy mindent reálisan kell kigondolni.


Jelenleg ennyi, ha jut még valami eszembe, írok. :)

// A leírás nagy részét a DC Universe FRPG ismertetõje alapján írtam, köszönjük nekik!

126
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sebességkorlát by Rupert
« Dátum: 2012. Augusztus 19. - 20:07:56 »
Sziasztok!
Megírtam egy sebességkorlátos scriptet.
A \"SetVehicleSpeed\" és a \"GetVehicleSpeed\" függvényeket nem én írtam, hanem a hivatalos fórumrol tettem be a scriptbe.
Írjátok be hogy \"/sebességkorlát\", és mellé a kívánt sebességhatárt. Ha nullát írtok, akkor nem lesz sebességkorlát.
Ha autóban vagy és a sebességed nagyobb mint a beállított korlát akkor automatikusan beállítja a jármû sebességét a meghatározott értékre.
Kód:
 

#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <zcmd>
new seb[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Rupert sebessegkorlatozoja betoltve!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"Rupert sebessegkorlatozoja bezarva.\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
seb[playerid] = 0;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(seb[playerid] > 0)
{
    new vehid;
   vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(GetVehicleSpeed(vehid) > seb[playerid])
    {
        SetVehicleSpeed(vehid,seb[playerid]);
    }
}
}
return 1;
}
stock SetVehicleSpeed(vehicleid,mph)
{
new Float:Vx,Float:Vy,Float:Vz,Float:DV,Float:multiple;
GetVehicleVelocity(vehicleid,Vx,Vy,Vz);
DV = floatsqroot(Vx*Vx + Vy*Vy + Vz*Vz);
if(DV > 0)
{
multiple = (mph / (DV * 100));
return SetVehicleVelocity(vehicleid,Vx*multiple,Vy*multiple,Vz*multiple);
}
return 0;
}
stock GetVehicleSpeed(const vehicleid, bool:mph = false)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetVehicleVelocity(vehicleid, x, y, z);
    if(mph) return floatround(((floatpower(x, 2)) + (floatpower(y, 2)) + (floatpower(z, 2))) * 100);
    else return floatround((((floatpower(x, 2)) + (floatpower(y, 2)) + (floatpower(z, 2))) * 100) * 1.6);
}
CMD:sebessegkorlat(playerid,params[])
{
new szam;
if(sscanf(params,\"i\",szam)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /sebessegkorlat [sebesség]\");
seb[playerid] = szam;
new str[128];
format(str,128,\"A sebességkorlátod beállítva erre: %i\",szam);
SendClientMessage(playerid,-1,str);
return 1;
}

 
Letöltési link: >>Katt ide<<
Tesztelve, mûködik!

127
SA-MP: Szerverfejlesztés / Eltelt idõ a szerveren
« Dátum: 2012. Augusztus 18. - 21:44:22 »
Sziasztok. A segítségkérõ témában megírtam egy \"eltelt idõ\" scriptet az egyik segítségkérõnek.
Itt a script kódja:
 

#include <a_samp>
#include <dini>
#include <zcmd>
new file[128];
enum Info
{
        orak,
        percek,
        mpercek
}
new pInfo[MAX_PLAYERS][info];
new timerke[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
        print(\"\\n--------------------------------------\");
        print(\" Eltoltott ido script by Rupert\");
        print(\"--------------------------------------\\n\");
        return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
        print(\"Script bezarva. (Eltoltott ido)\");
        return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
        KillTimer(timerke[playerid]);
        new name[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
        format(file,128,\"/ido/%s.ini\",name);
        dini_IntSet(file,\"Orak\",pInfo[playerid][orak]);
        dini_IntSet(file,\"Percek\",pInfo[playerid][percek]);
        dini_IntSet(file,\"Mpercek\",pInfo[playerid][mpercek]);
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
        new name[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
        format(file,128,\"/ido/%s.ini\",name);
if(!dini_Exists(file))
        {
            dini_Create(file);
            dini_IntSet(file,\"Orak\",0);
            dini_IntSet(file,\"Percek\",0);
            dini_IntSet(file,\"Mpercek\",0);
            pInfo[playerid][orak] = dini_Int(file,\"Orak\");
            pInfo[playerid][percek] = dini_Int(file,\"Percek\");
            pInfo[playerid][mpercek] = dini_Int(file,\"Mpercek\");
        }
        else
        {
            pInfo[playerid][orak] = dini_Int(file,\"Orak\");
            pInfo[playerid][percek] = dini_Int(file,\"Percek\");
            pInfo[playerid][mpercek] = dini_Int(file,\"Mpercek\");
        }
        timerke[playerid] = SetTimerEx(\"toltottorak\",1000,1,\"i\",playerid);
        SetPlayerScore(playerid,pInfo[playerid][orak]);
        return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
        SetPlayerScore(playerid,pInfo[playerid][orak]);
}
forward toltottorak(playerid);
public toltottorak(playerid)
{
        pInfo[playerid][mpercek]++;
        if(pInfo[playerid][mpercek] == 59)
        {
            pInfo[playerid][mpercek] = 0;
            pInfo[playerid][percek]++;
            if(pInfo[playerid][percek] == 59 && pInfo[playerid][mpercek] == 59)
            {
                pInfo[playerid][percek] = 0;
                pInfo[playerid][mpercek] = 0;
                pInfo[playerid][orak]++;
                new str[128];
                format(str,128,\"Eltelt az eltelt idõidben egy óra! Játszott óráid: %i\",pInfo[playerid][orak]);
                SendClientMessage(playerid,-1,str);
            }
        }
        return 1;
}
CMD:oraim(playerid,params[])
{
        new str[128];
        format(str,128,\"Játszott óráid: %i óra, %i perc és %i másodperc.\",pInfo[playerid][orak],pInfo[playerid][percek],pInfo[playerid][mpercek]);
        SendClientMessage(playerid,-1,str);
        return 1;
}

 
Írjátok be hogy /oraim, és kijelzi az összesen eltelt idõtöket.
A pontjaitokon (score) mutatja az óráitokat.
A scriptfiles mappában legyen egy \"ido\" mappa.
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/6f396c81d9/
Tesztelve, mûködik!

128
Beszélgetés / Fórumos szerepjáték ide, a sampforumra. Vélemény?
« Dátum: 2012. Augusztus 17. - 23:50:49 »
Sziasztok! Az jutott eszembe, hogy a sampforum szerepjátékosainak lehetne egy külön alfórum, ahol lenne egy-két moderátor. Õk dolgoznák ki a játék világát.
Azért gondoltam a fórumra, mert felesleges új honlapot nyitni ennek. Legalább kiakulna egy kis közösség a fórumon belül, ahol bárki tag lehet. Mivel az oldal samppal foglalkozik, ezért lehetne a GTA világa a játék világának alapja. :D Szerintetek?

129
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[FÁJL] fopen
« Dátum: 2012. Augusztus 16. - 19:39:58 »
Szép és gyönyörû hogy sokat segítesz, de én nem lennék arra büszke, hogy egy sz*ros rangért teperek mint az állat.
Segíts sokat és egyszer kiérdemled.

130
Beszélgetés / Kutyás téma
« Dátum: 2012. Július 29. - 18:56:47 »
Sziasztok! :)
Egy hete kaptam egy yorkshire terrier mini kölyköt, nagyon aranyos meg minden, de... elég nehezen lehet rászoktatni a szobatisztaságra. Már tudja az \"ül\" parancsot meg tud pacsit adni, de ez valahogy kimarad :D Mindenáron, kaja után és felkelés után berakjuk a pelenkájába, de az istenért sem pisil bele.. Aha persze. Mikor nem figyelünk oda kinéz magának egy sarkot vagy egy tiszta helyet és odacsinál.. Valami tanács?
A téma másik része: Milyen kutyátok vannak, mi a kedvenc kutyátok, a kutyátok milyen szinten okos, és írjatok kutyákkal kapcsolatos vicces vagy egyéb maradandó sztorikat. :)

131
Szervert bemutató anyagok / Light Life RolePlay fejléc
« Dátum: 2012. Július 27. - 20:09:19 »
Sziasztok.
Egy hete készítettem fejlécet a szerver fórumához. Két változata van (elnézést az összenyomásért, kattintsatok rá):
[hs width=300 height=300]http://kepfeltoltes.hu/120727/llfejlec_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://kepfeltoltes.hu/120727/llfejlec2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/hs]

132
SA-MP: Szerverfejlesztés / rBox - Box-párbaj script!
« Dátum: 2012. Július 27. - 16:42:10 »
Sziasztok!
A segítségkérõ témában ihletett egy felhasználó ennek a scriptnek a megírására.
A lényege: ki tudsz hívni játékosokat párbajra, amit azok el tudnak fogadni.
Készítési idõ: kb. 15 perc.
Parancsok: /dual, /accept
Bónusz: Párbajra híváskor egy dialog fogad, amiben ki tudod választani a párbaj harcstílusát.
A nyertes kap +1 pontot és 5.000$-t!
Letöltési link: http://www.solidfiles.com/d/6efe94112e/
Tesztelve van, mûködik.
Kód:
 

#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <dutils>
#include <fixchars>
#include <zcmd>
#pragma unused ret_memcpy
new boxengedely[MAX_PLAYERS];
new boxos[MAX_PLAYERS];
new boxol[MAX_PLAYERS];
new stilus[MAX_PLAYERS];
new tars[MAX_PLAYERS];
CMD:duel(playerid, params[])
{
new gid;
if(sscanf(params, \"u\", gid)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /duel [Játékos]\");
if(gid == INVALID_PLAYER_ID || IsPlayerNPC(gid)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Hibás játékos!\");
if(gid == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat nem hívhatod ki párbajozni!\");
if(boxol[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Te most boxolsz!\");
if(boxol[gid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"A játékos most boxol!\");
boxengedely[gid] = 1;
boxos[gid] = playerid;
tars[playerid] = gid;
ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_LIST, \"Milyen harcmódot akarsz választani?\", \"Normális\\nBox\\nKung-fu\\nKneehead\\nGrabkick\\nElbow\", \"OK\", \"Mégse\");
return 1;
}
CMD:accept(playerid, params[])
{
new name[MAX_PLAYER_NAME], gname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
GetPlayerName(boxos[playerid], gname, sizeof(gname));
if(boxengedely[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Téged még senki sem hívott boxolni! Ha valakivel párbajozni akarsz, írd be: /duel\");
if(boxol[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Te most boxolsz!\");
SetPlayerInterior(playerid, 5);
SetPlayerPos(playerid,758.5104,8.9748,1001.1639);
SetPlayerInterior(boxos[playerid], 5);
SetPlayerPos(boxos[playerid], 763.0402,13.4526,1001.1639);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1);
SetPlayerVirtualWorld(boxos[playerid], 1);
boxol[playerid] = 1;
boxol[boxos[playerid]] = 1;
boxengedely[playerid] = 0;
SetPlayerFightingStyle(playerid, stilus[boxos[playerid]]);
SetPlayerFightingStyle(boxos[playerid], stilus[boxos[playerid]]);
new str[128];
format(str, sizeof(str), \"A harc %s és %s között elkezdõdött!\", name, gname);
SendClientMessageToAll(-1, str);
ResetPlayerWeapons(playerid);
ResetPlayerWeapons(boxos[playerid]);
return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" rBox FilterScript by Rupert\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"Box FS bezarva.\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
boxengedely[playerid] = 0;
boxos[playerid] = -1;
boxol[playerid] = 0;
stilus[playerid] = 4;
tars[playerid] = -1;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
if(boxol[playerid] == 1)
{
    new str2[128];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
    SetPlayerFightingStyle(boxos[playerid], 4);
SpawnPlayer(boxos[playerid]);
SetPlayerVirtualWorld(boxos[playerid], 0);
format(str2, sizeof(str2), \"Nyertél a párbajban %s ellen, mivel az megfumadott!\", name);
new sc;
sc = GetPlayerScore(boxos[playerid]);
SetPlayerScore(boxos[playerid], sc+1);
GivePlayerMoney(boxos[playerid], 5000);
SendClientMessage(boxos[playerid], -1, str2);
boxol[playerid] = 0;
boxol[boxos[playerid]] = 0;
boxengedely[playerid] = 0;
boxengedely[boxos[playerid]] = 0;
boxos[playerid] = -1;
boxos[boxos[playerid]] = -1;
stilus[playerid] = 4;
stilus[boxos[playerid]] = 4;
tars[playerid] = -1;
tars[boxos[playerid]] = -1;
    }
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(boxol[playerid] == 1)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME], gname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
GetPlayerName(killerid, gname, sizeof(gname));
new str[128], str2[128];
format(str, sizeof(str), \"Vesztettél a párbajban %s ellen!\", gname);
format(str2, sizeof(str2), \"Nyertél a párbajban %s ellen, és kaptál 1 pontot + 5.000$-t!\", name);
SendClientMessage(playerid, -1, str);
SendClientMessage(killerid, -1, str2);
SetPlayerVirtualWorld(killerid, 0);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
boxol[playerid] = 0;
boxol[killerid] = 0;
boxengedely[playerid] = 0;
boxengedely[killerid] = 0;
boxos[playerid] = -1;
boxos[killerid] = -1;
stilus[playerid] = 4;
stilus[killerid] = 4;
tars[playerid] = -1;
tars[killerid] = -1;
SetPlayerFightingStyle(killerid, 4);
SetPlayerFightingStyle(playerid, 4);
SetPlayerHealth(killerid, 100);
new sc = GetPlayerScore(killerid);
SetPlayerScore(playerid, sc+1);
GivePlayerMoney(killerid, 5000);
SpawnPlayer(killerid);
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 0)
{
    if(!response) return 0;
    else
    {
   if(listitem == 0)
   {
             new str[128], name[MAX_PLAYER_NAME];
      GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
      stilus[playerid] = 4;
      format(str, sizeof(str), \"Meghívott Téged %s párbajozni normál harcstílussal! Elfogadáshoz: /accept\", name);
      SendClientMessage(playerid, -1, \"Meghívtad a játékost normál harcstílussal párbajozni!\");
      SendClientMessage(tars[playerid], -1, str);
   }
   if(listitem == 1)
   {
             new str[128], name[MAX_PLAYER_NAME];
      GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
      stilus[playerid] = 5;
      format(str, sizeof(str), \"Meghívott Téged %s párbajozni box harcstílussal!\", name);
      SendClientMessage(playerid, -1, \"Meghívtad a játékost box harcstílussal párbajozni!\");
      SendClientMessage(tars[playerid], -1, str);
   }
   if(listitem == 2)
   {
             new str[128], name[MAX_PLAYER_NAME];
      GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
      stilus[playerid] = 6;
      format(str, sizeof(str), \"Meghívott Téged %s párbajozni kungfu harcstílussal!\", name);
      SendClientMessage(playerid, -1, \"Meghívtad a játékost kungfu harcstílussal párbajozni!\");
      SendClientMessage(tars[playerid], -1, str);
   }
   if(listitem == 3)
   {
             new str[128], name[MAX_PLAYER_NAME];
      GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
      stilus[playerid] = 7;
      format(str, sizeof(str), \"Meghívott Téged %s párbajozni kneehead harcstílussal!\", name);
      SendClientMessage(playerid, -1, \"Meghívtad a játékost kneehead harcstílussal párbajozni!\");
      SendClientMessage(tars[playerid], -1, str);
   }
   if(listitem == 4)
   {
             new str[128], name[MAX_PLAYER_NAME];
      GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
      stilus[playerid] = 15;
      format(str, sizeof(str), \"Meghívott Téged %s párbajozni grabkick harcstílussal!\", name);
      SendClientMessage(playerid, -1, \"Meghívtad a játékost grabkick harcstílussal párbajozni!\");
      SendClientMessage(tars[playerid], -1, str);
   }
   if(listitem == 5)
   {
             new str[128], name[MAX_PLAYER_NAME];
      GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
      stilus[playerid] = 16;
      format(str, sizeof(str), \"Meghívott Téged %s párbajozni elbow harcstílussal!\", name);
      SendClientMessage(playerid, -1, \"Meghívtad a játékost elbow harcstílussal párbajozni!\");
      SendClientMessage(tars[playerid], -1, str);
   }
    }
}
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(boxol[playerid] == 1)
{
Vissz*rak(playerid, boxos[playerid]);
}
return 1;
}
stock Vissz*rak(p1, p2)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(p1, x, y, z);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(p2, 5.0, x, y, z))
{
    SetPlayerInterior(p1, 5);
SetPlayerPos(p1,758.5104,8.9748,1001.1639);
SetPlayerInterior(p2, 5);
SetPlayerPos(p2, 763.0402,13.4526,1001.1639);
SendClientMessage(p1, -1, \"Maradjatok a helyeteken!\");
SendClientMessage(p2, -1, \"Maradjatok a helyeteken!\");
}
}

133
Segítségkérés / Néhány dff és txd fájlra lenne szükségem.
« Dátum: 2012. Július 25. - 00:06:48 »
Sziasztok..
Elcsesztem a gta3.img-t.. Szükségem lenne egy egészséges:
 
  • bullett.txd és dff fájlra

  • banshee txd és dff fájlra

  • infernus txd és dff fájlra


Nagyon köszönöm a segítségetek!

134
GTA IV / Közvéleménykutatás
« Dátum: 2012. Július 19. - 18:25:13 »
Sziasztok!
Nemsokára én is belekóstolhatok a GTA IV mámorító játékélményébe... Már ha bele tudok.
Szerintetek elfutna a játék (patch-csel) együtt az alábbi konfiguráción (Notebook)?
CPU típusa       Mobile DualCore AMD Athlon II P320, 2100 MHz (10.5 x 200)
RAM                 AMD DDR3 2 GB
Videokártya     ATI Mobility Radeon HD 4200 Series 256 MB (Integrált)
Másik kérdés: Nektek elfut ilyen vagy gyengébb konfigon? Leírnátok ha igen? Nem baj ha szaggat, mindenképp játszani szeretnék.
Várom válaszotokat!
Rupert

135
Segítségkérés / SMF fórum hiba
« Dátum: 2012. Július 14. - 00:32:50 »
Törölhetõ!

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal